Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Celta Vigo vs Manchester United 0:1

» 5 maja 2017, 06:54 - Autor: matheo - źródło: MEN, DevilPage.pl
Marcus Rashford został oceniony najwyżej przez dziennikarzy Manchester Evening News i użytkowników DevilPage.pl spośród piłkarzy Manchesteru United, którzy wzięli udział w wygranym meczu półfinałowym z Celtą Vigo (1:0). Młody Anglik w czwartkowy wieczór zdobył zwycięskiego gola dla Czerwonych Diabłów.
Oceny pomeczowe: Celta Vigo vs Manchester United 0:1
» Marcus Rashford będzie miło wspominał mecz z Celtą Vigo
Sergio RomeroSergio Romero
Nie zrobił nic źle przez całe spotkanie. Takie mecze pokazują, że gdyby zagrał w finale zamiast Davida de Gei, to Manchester United by na tym nie ucierpiał. Znakomita obrona strzału Sisto.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 7.55

Matteo DarmianMatteo Darmian
Nie upilnował Wassa na początku mecz, ale poza tym nie dał się złamać.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.33

Daley BlindDaley Blind
Wykonywał stałe fragmenty, ale marnował okazje. Znakomity wślizg na początku drugiej części. Inteligentnie dyrygował obroną.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7

Eric BaillyEric Bailly
Widać było jego podział obowiązków z Blindem. Ani razu nie dał się zaskoczyć i uciszył Guidettiego. Bezproblemowy występ.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7.06

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Kolejny kapitan Manchesteru United w tym sezonie. Kiedy była taka potrzeba, to bronił bardzo dobrze.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.72

Jesse LingardJesse Lingard
Strzelał spektakularne gole w swojej karierze, ale kiedy miał prostą sytuację w pierwszej połowie, to ją zmarnował. Później miał kolejną okazję na 2:0 dla United.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.13

Ander HerreraAnder Herrera
Pełnił rolę defensywnego pomocnika, tuż przed linią obrony. Czasami, kiedy gra odbywała się przed nim lub za jego plecami, nie miał na nią wpływu.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 6.41

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Złapał bardzo szybko żółtą kartkę. Nie chcesz, aby takie rzeczy przytrafiały zawodnikowi.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4.74

Paul PogbaPaul Pogba
Przesiedział kilka meczów z powodu kontuzji, ale to wystarczyło, aby zauważyć, co daje Manchesterowi United. Cały czas szukał gry do przodu. Wyłożył Mychitarianowi znakomitą piłkę.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7.35

Henrich MychitarianHenrich Mychitarian
Rozczarowujący występ, biorąc pod uwagę jego występy w Lidze Europy. Zmarnował wyborną sytuację i nie pozwolił United wjechać na autostradę do finału.
MEN: 4/10 DevilPage.pl: 5.46

Marcus RashfordMarcus Rashford
Wspaniały strzał w pierwszej połowie. Sprawiał problemy Celcie i mógłby być jeszcze groźniejszy, gdyby dostał więcej piłek. Doskonałe wykonanie rzutu wolnego.
MEN: 8/10 DevilPage.pl: 8.22

Zmiennicy:


Ashley YoungAshley Young (za Mychitarian 78')
Doznał urazu, zanim na dobre wszedł w mecz.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.53


Anthony MartialAnthony Martial (za Rashforda 79')
Spisał się OK.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.55


Chris SmallingChris Smalling (za Younga 89')
Nie miał czasu, aby zaimponować.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5.23


TAGI


« Poprzedni news
Trafienie Mychitariana bramką miesiąca
Następny news »
Mourinho da odpocząć piłkarzom w meczu z Arsenalem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Klimaa: Przed Rashfordem ważny miesiąc. Praktycznie na nim teraz spoczywa siła ataku i młodziak daje sobie radę. Pomimo wieku naprawdę imponuje i jestem przekonany że wyrośnie z niego zawodnik na miarę talentu Kane'a ze Spurs.
» 6 maja 2017, 09:44 #27
TheRipper: Miki zagrał wczoraj słabo, ale porównywanie go do Lingarda to już jakiś odlot hahahaha. Miki nie błyszczał, ale chociaż stwarzał jakieś sytuacje i próbował coś robić w przeciwieństwie do Jessiego. Poza tym, to nasz najlepszy strzelec zespołu po Ibrze, ex aequo z Matą i Rashfordem. Niech Dżesi ma chociaż połowę umiejętności Mikiego to będzie bardzo dobrze. Zresztą co tu dużo mówić, strzeli bramkę to chorągiewy zaczną go ubóstwiać, tak samo było z hejtami na Pogbę a obecnie bez niego nasza pomoc nie istnieje.
» 5 maja 2017, 15:49 #26
Vamper: Moim zdaniem bardzo rozczarowujacy wystep. Biorac pod uwage to ile mielismy przestrzeni i jakim klubem jestesmy powinnismy znacznie lepiej wypasc na tle takiego rywala. Tylko Rashford i Pogba byli w stanie wygrywac pojedynki 1vs1. Lingard i Miki tracili pilke za kazdym razem. W ofensywnie zdecydowanie bylo widac zbyt mala ilosc pilkarzy, ale moze taki byl plan, jednak uwazam, ze powinismy znacznie pewniej podchodzic do gry ofensywnej. Brak kreatywnosci i dalo sie wyczuc jakby brakowalo tym pilkarzom ambicji.
» 5 maja 2017, 14:26 #25
Loco1987: Moim zdaniem Lingard był najgorszy .Nie widoczny a jak już się pokazał to zmarnował 2 bardzo dogodne sytuacje .Mikitarian przynajmniej się starał do tego jedno bardzo dobre dośrodkowanie które powinno się skończyć bramką. Herrera ta sama nota co Fellaini ??oO Jak broniłem go jako DPSa tak nie mogę na niego patrzeć jak gra przed Herrerą czy Pogbą
» 5 maja 2017, 13:17 #24
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2017 14:15

Dla mnie Miki i Lingard zagrali na tym samym poziomie czyli bardzo słabo. Felaini był nieco lepszy od tej dwójki a Herrera był odrobine lepszy od Belga. Hiszpan niczym specjalnym się nie wyróżnił w tym meczu. Ogólnie nasza linia pomocy to cienizna w tym meczu, oczywiście oprócz Pogbusia.
» 5 maja 2017, 14:12 #23
wmb035: Bardziej przychylam się do oceny MEN niż użytkowników. Środek pola prócz Pogby nie istniał.

Jedynie szkoda mi Blinda. Co on musi zrobić, by w końcu dostać chociaż 8? Świetne czytanie gry i wyprowadzania piłki. Mam nadzieję, że zostanie z nami dłużej.
» 5 maja 2017, 12:07 #22
HempHead: Mikitarian jest tak irytujący.... Biega jak łamaga, kiwa nieudolnie i traci, znika na pół spotkania... Gdyby nie ważne gole jak z.totkami to byłby mega niewypałem
» 5 maja 2017, 11:41 #21
wrobel1992: Może nie "niewypałem", ale też mnie często denerwuje. Strzelił kilka bramek, ale często jest dość bez prodyktywny. Wczoraj na plus na pewno to, że stara się kombinować z Rashfordem.
» 5 maja 2017, 13:28 #20
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2017 14:21

A dla mnie Ormianin jest niewypałem. Jego dobre mecze policzyłbym na palcach jednej ręki, a mamy już przecież końcówke sezonu. On w sumie strzelił sporo bramek w tym sezonie ale mnie on strasznie irytuje. Może po prostu bardziej pamiętam jego gorsze występy niż te lepsze? Sam nie wiem, może to moja wina że tak go żle oceniam.
» 5 maja 2017, 14:18 #19
champione2013: miki gorszy od lingarda no no
» 5 maja 2017, 10:38 #18
Hoodys: No akurat tak. Miki wczoraj najgorszy na boisku i w ogóle w kontekście sezonu jest chyba najgorszy z całej ofensywy
» 5 maja 2017, 10:49 #17
AgEnT: a mimo to bramek ma najwięcej zaraz po Zlatanie
» 5 maja 2017, 11:48 #16
champione2013: Dzieki jego bramkom jestesmy krok od finału LE , ale wiadomo najgroszy z ofensywy :)
» 5 maja 2017, 11:51 #15
JasnaLiryka: Spokojnie :D wyrosną jak grzyby po deszczu kiedy strzeli bramkę w Finale na 1-0. Poleje się wtedy fala pochlebstw i wychwalania.
Całe życie źle i niedobrze. Może trochę i rozumiem, nikt nie musi za każdym przepadać w drużynie. Jednak miał po prostu słabsze spotkanie , pierwszy sezon w budowanej drużynie. Jak dla mnie jest bardzo istotną jednostką w całej tej machinie i napewno nie jest gorszy od Lingarda. No litości.
» 5 maja 2017, 12:42 #14
Hoodys: Mchitarjan miał zrobić różnice w kontekście innych zawodników. A jej nie robi. Zapamiętałem 1 jego dobry mecz z premier league - przeciwko Totkom. Lingard psuje sam na sam, on też Lingard nie ma dryblingu, on też nie. Obaj harują w defensywie. Więc gdzie był sens wydawania 40 mln euro ?
» 5 maja 2017, 13:29 #13
Pawlo: Lindgardowi dałbym pół oceny więcej za to bronienie Rashforda, gdy schodził z boiska- tak powinien zachowywać się Diabeł. Co do meczu najbardziej mnie rozczarował Miki, bardzo słaby występ. Co do pozytywów z przodu, to widać czego ciężko nam było ostatnio. Pogba nawet jak gra słabo to "dyryguje" na boisku i jego strata jest zawsze widoczna. Co do Marcusa to United zrobił największą głupotę w historii jak kupi dwóch napastników i Anglik będzie grzał ławę. Kolejny widoczny i dobry mecz, myślę, że to nastolatek z najwyższym potencjałem na świecie.
» 5 maja 2017, 10:38 #12
Po6BOOM: Jeden Griezmann za nim byłby perfekcyjny. Nawet Ronaldo w tym wieku nie grał na takim poziomie co anglik. Najważniejszym transferem będzie moim zdaniem zakup skrzydłowego, dopóki Martial z Mikim nie odpalą powinniśmy poszukać kogoś pewnego (Carrasco, Willian, Costa)
» 5 maja 2017, 11:26 #11
Sideswipe: Mkhitaryan ostatnio od Lingarda wcale "nie odstaje", ale oczywiście obrywa się za wszystko temu drugiemu.
» 5 maja 2017, 08:52 #10
duncaneedwards: masz racje prostaku. niestety ale miki gra slabo.tyle hajsu wydane i nadal nie ma dobrego skrzydlowego.
» 5 maja 2017, 09:14 #9
GingerBoy: Najlepszy Pogba,zaraz za nim Rashford. Strzał z wolniaka piękny, ale przed tym w pierwszej połowie nie wykorzystał 2 sytuacji,co trochę obniża jego ocenę
» 5 maja 2017, 08:48 #8
Insanity: Rash co to z Ciebie bedzie... oj jak Ty wystrzelisz z formą niedługo to klękajcie narody.
A pamietam jak niedawno temu jeszcze imponował w młodzikach i byly artykuly o nim w u19.
swoja droga gdzie sie podzialy najwieksze mozgi tej strony mowiace, ze LvG z powodu kontuzji "musial" dawac szanse mlodzikom?
smiech na sali, Mou doszczetnie to pokazal w tym sezonie ;)
» 5 maja 2017, 08:46 #7
Diablica91: :D
Widzę, że mój "pupil" z czupryną znów słabo. Oj, nikt go nie oszczędza. ;)
Chyba tylko u mnie punktuje za grę przeciwnikami w kręgle i to, jak korzysta z warunków fizycznych, ale to pewnie dlatego, bo mimo wszystko zawsze byłam fanką pragmatycznej czasem aż do bólu wizji futbolu Mourinho.

...ale żeby oceniać go niżej od rezerwowych i Henricha?
» 5 maja 2017, 08:35 #6
duncaneedwards: Fellaini czarodziejem nie jest i nie bedzie.Czasami blysnie tez glupoota.Ale to bardzo dobry zadaniowiec,dzieki swojej sile fizycznej potrafii rozbic praktycznie kazdego, dobrze gra glowa a to przydaje sie naszej druzynie ,ktora nie ma w skladzie zbytu wielu graczy dobrych w powietrzu.Warto takiego gracza w skladzie miec
» 5 maja 2017, 09:31 #5
JasnaLiryka: Gra w pierwszym składzie ponieważ jak ktoś napisał - Mourinho nie ma zbyt wielu zawodników do wyboru. Dostaje szanse ale w moim przekonaniu to jest wielką tragedią na boisku. OK, od czarnej roboty, zadaniowiec, bla bla bla... i w sumie tyle. Każdy ma tam swoje zadania ale Manchester United potrzebuje kogoś więcej niż Czupryne grającą 80% piłek do tyłu , łokciami się rozpychającą i na każym kroku kartkującego. Przecież wczoraj jak złapał żółć to drżałem żeby się nie skończyło jak z City. To nie jest zawodnik na miare United i nikt mnie nie przekona. Nawet z przyjęciem miał problemy .... a jak już strzeli to w sumie na farta. Wydaje się,że w Evertonie grał lepiej tą głową i jej jakby używał? Nie wiem czy to wczoraj to byl jego słaby dzień już do potęgi ale jeszcze nie tak dawno potrafił przyjąć i sie rwa odwrócić z tą piłką i podać do przodu a wczoraj? Jakbym oglądał kolegę z A klasy.
A tak w ogóle @Diablica91 -
o co chodziło Ci z Mikim ? :) Słabszy mecz , owszem. Jednakowo bardziej kreatywny niż 2 Fellainich.
» 5 maja 2017, 10:45 #4
Diablica91: Z Mikim chodziło mi o to, że każdego zawodnika rozliczam z zadań, jakie ma na boisku. Jeżeli - biorąc pod uwagę pozycję - porównujesz kreatywność Felli z Mikim, to tak jakbyś mniej-więcej porównywał kreatywność Khediry i Ronaldo w Realu Mou.

Kilka razy dość obszernie wypowiadałam się na temat Fellainiego i chyba już starczy.
Każdy ma na jego temat swoje zdanie i każdy ma trochę racji.
Ale nie mogę patrzeć, jak ludzie rozliczają go jedynie z podań, techniki, itd. w efekcie siłą rzeczy non-stop narzekając i wyrzucając go ze składu.
On nie ma techniki, dlatego ma inne zadania! :D
Dam zakład, że i Mou mówi mu, nie próbuj skomplikowanych podań, graj prostą piłkę i rób swoje.
To kompletnie przeciętny zawodnik, o wybitnie nieprzeciętnych walorach fizycznych, z których Mourinho moim zdaniem potrafi świetnie korzystać. W innym wypadku zamiast niego, w większości spotkań grałby ktoś inny, może Blind. Albo zamiast Morgana, pozbylibyśmy się właśnie Czupryny.
Dopóki nie znajdziemy do środka swojego Verrattiego, Busquetsa, czy innego Alonso, staram się docenić to, co Pan Mikrofon stara się zrobić na boisku. :)

P.S. Wczoraj podczas meczu, gdy kilku zawodników po kontakcie z Felkiem padło ma murawę, mój braciszek śledzący LaLiga parsknął śmiechem i stwierdził: "Oho, Celta chyba dawno nie grała z Angielskim zespołem". :D
» 5 maja 2017, 14:44 #3
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2017 16:19

Może źle to ujalem Diablico ...Z tą kreatywnością.Bo doskonale zdaje sobie sprawę, że są to zawodnicy o zupełnie innych profilach. Mialem na myśli to , ze Miki ma więcej pomysłów na grę. Ja wiem ,ze jak go ładnie okreslilas Pan mikrofon ma inne zadania na boisku opierajace się głównie na budowie fizycznej ale tu potrzeba trochę więcej. ... Życzyłbym jemu i sobie żeby grał więcej z głowa ponieważ popełnia głupie błędy i faule. Niech gra głowa a nie odpycha się i fauuluje. bo to mnie irytuje najbardziej... nie czytałem twoich opini na jego temat ale są zawodnicy którzy mają podobny profil fizyczny ale umieją też pobiedz do przodu, podać, rozegrac. ..uderzyć z daleka, bo mam patrzeć tylko na jego gre w defensywie? Z czego go rozliczać? :D. I masz rację póki nie znajdziemy swojego verratiego będzie grał Belg:) niech gra żeby tylko nie tak jak ostatnio :D
» 5 maja 2017, 16:17 #2
Ave88: Miki wczoraj zagrał bardzo słaby mecz. Powtórze się, że bez Maty Miki nie jest sobą. Jak grali razem kreatywnosc rozgrywania akcji szła w góre a wczoraj nic. Straty, zepsuta szansa ogólnie od paru meczy zalicza regres niestety. A co do Feli powtórzę, że jest niedoceniany i malo kto zwraca uwage na jego role w zespole. Tak samo Lingard. Faktem jest, że wczoraj mógł wylecieć ale na szczęscie do tego nie doszlo. Ale w calym sezonie pozytywna przemiana w porównaniu do gry za Van Galla:)
» 5 maja 2017, 16:19 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.