Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Paul Pogba odpiera ataki krytyków

» 13 kwietnia 2017, 07:07 - Autor: matheo - źródło: MEN
Paul Pogba nie zgadza się z krytyką, która spada na niego w tym sezonie. Francuz przed meczem z Anderlechtem w Lidze Europy przyznał, że nie powinien być rozliczany wyłączenie ze strzelanych goli.
Paul Pogba odpiera ataki krytyków
» Paul Pogba zapewnia, że na boisku jest zawsze w pełni skoncentrowany
– Wykonuję swoją pracę. Jestem graczem linii pomocy, a niektórzy postrzegają mnie jako ofensywnego zawodnika. Czasami asystuję kolegom, a oni nie strzelają. To się zdarza. Nikt o tym nie mówi, ale w porządku. Ludzie mówią o gigantycznej kwocie transferu. Patrzą na mnie i mówią: „Pogba powinien strzelać, Pogba powinien robić tamto”. Ja natomiast muszę wykonywać swoją pracę – stwierdził Francuz przed starciem z Anderlechtem.

– Ludzie patrzą na mnie i osądzają na podstawie liczby strzelonych bramek i podobnych kryteriów. Gdybym trafiał, to by tak nie mówili. Taki jest futbol. Kwota transferu to inna sprawa, a gra na boisku to inna sprawa.

– Moim zadaniem jest kreowanie gry. Jeśli będę mógł sprawić, aby zespół wygrał, to będę to robił. Moją pracą jest bycie pomocnikiem, kreowanie i asystowanie.

– Gdybym wszystkie strzały w poprzeczkę zamienił na bramki, to ludzie w ogóle by o tym nie mówili. Taki jest futbol. Cieszymy się nim, kochamy. Jest w porządku.

Pogba odniósł się także do swojej pozaboiskowej aktywności w mediach społecznościowych, za którą również był krytykowany, m.in przez Rio Ferdinanda.

– To co dzieje się na boisku, to dzieje się na boisku. To co dzieje się poza nim, dzieje się poza nim. Kocham życie. Lubię tańczyć. To nie ma wpływu na moją postawę na murawie. Czasy są inne. Kiedyś takich rzeczy nie robiono, teraz się robi. Dla mnie to cieszenie się życiem razem z Jesse Lingardem. Kiedy jestem na boisku, to jestem poważny. Jestem skoncentrowany i chcę wygrywać. Komentarze przyjąłem jako radę, bo Manchester United to wielki klub. Rozmawiałem z Rio Ferdinandem i powiedział mi, co miał na myśli. Jesteśmy inną generacją, to nic złego – dodał Pogba.


TAGI


« Poprzedni news
Zmiany w terminarzu Manchesteru United
Następny news »
Zlatan Ibrahimović nominowany do nagrody PFA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (28)


Klimaa: Jak będą wyniki nikt nie będzie patrzył negatywnie na aktywność Pogby w internecie. Z jednej strony chłopak ma rację a z drugiej Rio. Prawda jest po środku. Niech robi swoje na boisku a będzie dobrze. Najważniejsza jest regularność a Pogba jeszcze jej w United nie ma.
» 17 kwietnia 2017, 20:32 #28
Caspa: Nic Nic Nic ten dzieciak nic nie wnosi do drużyny. może za rok presja na nim będzie mniejsza i w końcu pajac zacznie grać
» 13 kwietnia 2017, 23:43 #27
Niko99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2017 20:34

Pokaż że masz charakter i zacznij grać . Wieżę że będziesz wielki powodzenia :)
» 13 kwietnia 2017, 20:33 #26
LvG: Dobry pomocnik musi być inteligentny,a Pogba to beton
» 13 kwietnia 2017, 19:01 #25
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2017 18:15

Czasem strzela, czasem asystuje a czasem statystuje... Taki jest Pogba. Pomocnik chimeryczny.
» 13 kwietnia 2017, 18:15 #24
Fenek: Prawda jest też taka, że gdy Pogba będzie miał więcej klasowych zawodników obok siebie to i jego ludzie zaczną lepiej oceniać.
» 13 kwietnia 2017, 17:42 #23
kari17: Gdyby tylko Pogba grał lepiej w destrukcji, a nie tak jak często się zdarza odpuszczał krycie, to zdecydowanie można by było powiedzieć, że brakuje mu tylko tego 5 cm niższego strzału, by piłki wpadały do bramki, a nie obijały poprzeczki. To jego pierwszy sezon, pewne rzeczy można wybaczyć, jednak Francuz jeszcze wiele musi poprawić by można było powiedzieć, że transfer się spłaca, a my mamy naprawdę świetną "8". Przyszły sezon będzie już większym wyznacznikiem czy było warto.
» 13 kwietnia 2017, 16:44 #22
qwerasdf: Pogba jest sredni, a my jestesmy frajerzy, ze zaplacilismy za niego 100 baniek.
» 13 kwietnia 2017, 13:46 #21
RuudVN: Pogba to najbardziej kreatywny ŚP w lidze.
Widziałeś jak ktoś mu odbiera piłkę w fizycznym pojedynku? Bo ja nie.
Modrić po przejściu do Realu był tak samo krytykowany a po tych sezonach nikt tam nie wyobraża sobie by go kimś zastąpić.
» 13 kwietnia 2017, 14:47 #20
Sideswipe: stary, nie przejmuj się tym burakiem, to pewnie kibic Shity, wystarczy przejrzeć jego komentarze. Jeszcze zawsze pisze "my United" jakby coś z tym klubem miał wspólnego haha.
A w sumie to może jednak ma - tragedię, z tym że MU spotkało się z nią prawie 60 lat temu a on ją widuje codziennie w lustrze.
» 13 kwietnia 2017, 15:01 #19
shorty82: Dokładnie, Twoim zadaniem jest kreowanie gry, a jak na razie słabo to wychodzi. Masa niedokładnych podań, niepotrzebnych strat i nic nie wnoszących dryblingów. Nikt cię nie rozlicza z ilości strzelonych bramek tylko z kreowania sytuacji. A co do życia pozaboiskowego, to oczywiście, że możesz sobie robić co chcesz. Jednak gdy robisz z siebie gwiazdę a za tym nie idzie dobra gra dla klubu to zawsze będziesz krytykowany, że bardziej poświęcasz się autopromocji zamiast zap...laniu na treningach.
» 13 kwietnia 2017, 12:13 #18
pszemuh: No właśnie, rozliczają go z wykreowany h sytuacji.

Gdyby napastnicy po jego wielu fantastycznych podaniach strzelali bramki to inaczej byś pisał.

Czy to wina Paula, że atakujący wykorzystują jego 50% podań na bramkę?

Nie sądzę.
» 13 kwietnia 2017, 20:19 #17
MarChester: Oby tylko w głowie nie siedziała mu myśl "dlaczego odchodziłem z Juve" zwłaszcza po meczu z Barcą
Musimy koniecznie wrócić na salony
» 13 kwietnia 2017, 11:20 #16
jaratkow: Dlaczego tak myślisz? Przecież póki co, gdyby Pogba zechciał odejść, tracimy tylko kasę. Jego "kreowanie gry" raczej niewiele wnosi...
» 13 kwietnia 2017, 12:51 #15
jarko82: W tym co powiedział ma rację w 100%. Gdyby wszystkie jego podania wykorzystali koledzy to Zlatan już by miał króla strzelców a klub mistrza Anglii.
» 13 kwietnia 2017, 10:39 #14
Devilfanforever: Prawda jest taka, że mimo wielu słabych meczy, Pogba jest jednym z najlepszych naszych graczy w tym sezonie.
» 13 kwietnia 2017, 10:25 #13
j0hnny: Ty tak na serio? do najlepszych w sezonie to 'troszkę' mu brakuje
» 13 kwietnia 2017, 11:22 #12
Olo: pierniczysz johny jak ktoś kto łyka opinie z devilpage. W meczach pokazuje że jest na topie.
» 13 kwietnia 2017, 12:09 #11
jaratkow: Będę szczęśliwym kibicem United jeśli na boisku zobaczę, że Paul Pogba zrozumiał i poważnie potraktował krytykę jaka go spotkała. Póki co jego argumentacja nie do końca do mnie trafia. Nie wymagam od niego aby był naszym najlepszym strzelcem. Tymczasem... ilość słupków i poprzeczek nie tylko przewyższa ilość strzelonych bramek ale także asyst, któe powinny być udziałem zawodnika
kreującego grę. A to - jeśli na serio traktować słowa Pogby - jest jego zadaniem na boisku. Jest mi totalnie obojętne to co Pogba wyprawia poza boiskiem. Nie będę nawet zwracał uwagi na jego idiotyczne fryzury jeśli... ich ilość przynajmniej zrówna się z ilością dobrych występów na boisku. Bo United kupił go od Juventusu do gry w piłkę a nie by odgrywał pajaca.

Luke Shaw odpowiedział na krytykę na boisku. Paul Pogba w mediach...
» 13 kwietnia 2017, 09:45 #10
Fugas: Już z tym Shawem nie przesadzaj, zagrał tylko przyzwoicie Antosiowi może buty czyścić a zadania ma takie same tylko po drugiej stronie. Poza tym zgadzam się z tobą co do Pogby zamiast głupio pi.... niech zacznie grać bo średnio mu to wychodzi.
» 13 kwietnia 2017, 10:27 #9
odbyciarz: Porównując wasze życia macie mało do gadania, poczekajcie na mecz z Anderlechtem
» 13 kwietnia 2017, 10:31 #8
Sideswipe: Odbyciarz - przecież nie trzeba być piłkarzem by skrytykować piłkarza, tak samo nie trzeba być kucharzem by powiedzieć, że zupa była za słona, tym bardziej że jaratkow jeśli już krytykuje to robi to konstuktywnie tak jak teraz. Wielu na tej stronie bardziej zasługuje Twoje docinki. Ja się z tym użytkownikiem zgadzam chyba w każdym komentarzu. Chociaż faktycznie z tym Shawem może być różnie, zagrał jeden dobry mecz, zgoda ale nie nazwałbym tego jeszcze "zamknięciem jap hejterom"
» 13 kwietnia 2017, 12:34 #7
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.04.2017 13:11

@Fugas: proszę zwróć uwagę, że nie porównuję gry Shawa do innych tylko sposób, w jaki zareagował na krytykę w odniesieniu do reakcji Pogby. Odkąd gra - możemy sobie tylko życzyć by tak grał zawsze: 2 mecze = 2 asysty (bo za asystę uważam strzał, po którym sędzia podyktował karnego przeciwko Evertonowi). Chyba nieźle..?

@Sideswipe: dzięki za miłe słowa. Czasem łapię się na tym, żeby nie rozpisywać się zanadto. Ale z drugiej strony: Twoja opinia przekonuje, że lepiej uzasadnić ewentualną krytykę niż zrobić niej "sztukę dla sztuki". Pozdrawiam
» 13 kwietnia 2017, 12:56 #6
Mako: "Tymczasem... ilość słupków i poprzeczek nie tylko przewyższa ilość strzelonych bramek ale także asyst, któe powinny być udziałem zawodnika
kreującego grę. A to - jeśli na serio traktować słowa Pogby - jest jego zadaniem na boisku"


@ liczba asyst mogłaby być kilka razy lepsza (albo o po prostu większa) gdyby koledzy lepiej to wykorzystywali.
Słupki i poprzeczki - hmm większość z nich była z dość nie wygodnych pozycji lub całkiem fajnych rzutów wolnych czy choćby strzałów z dystansu.
» 13 kwietnia 2017, 13:59 #5
Sideswipe: rozpisuj się ile wlezie, Twoje posty w morzu modnych ostatnio wszechobecnych hejtów na tej stronie przywraca wiarę w kibicow najlepszego klubu na świecie.
» 13 kwietnia 2017, 15:05 #4
jaratkow: @Mako: usiłując w jakikolwiek sposób z Tobą dyskutować mógłbym tylko być... śmieszny. Podanie jest tylko wtedy asystą gdy pada z niego bramka - bramki padają najczęściej wtedy gdy poprzedzone są dobrymi podaniami. Oczywiście nie zamierzam obwiniać Pogby za to, że jego koledzy nie zamieniają podań na gole. Ale... mam za to prawo oczekiwać - choćby z uwagi na to, że Klub zapłacił za niego ile zapłacił a do tego bardzo sowicie go opłaca - że jego kreatywność będzie przynajmniej na tym samym poziomie co u Maty. A Pogbie daleko do Juana póki co...
» 13 kwietnia 2017, 15:50 #3
odbyciarz: No i koniec, dodam jeszcze że nie on ustalał cenę transferu.
» 13 kwietnia 2017, 08:31 #2
10wazzar10: Nic dodać nic ująć, powiedział prawdę
» 13 kwietnia 2017, 07:14 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.