Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Nie można zwracać wszystkich przeciw sobie"

» 21 września 2016, 16:35 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
Były menadżer Manchesteru United, Ron Atkinson, ma nadzieję, że José Mourinho nie zdecyduje się w charakterystyczny dla siebie sposób zestawić prowadzonego przez siebie klubu przeciwko całemu światu.
» Były menadżer Manchesteru United ma nadzieję zobaczyć inną twarz José Mourinho
Portugalski menadżer znany jest w podobnego postępowania, które ma służyć zdejmowaniu presji z jego podopiecznych.

- Nigdy nie byłem fanem strategii oblężenia, którą Mourinho wprowadza do swoich klubów. Nie ma nic złego w chronieniu swoich zawodników, ale to nie oznacza, że trzeba zwracać cały świat przeciwko sobie - powiedział 77-letni Anglik.

- Nie sądzę, by takie podejście sprawdziło się w Manchesterze United, ponieważ może to prowadzić do tego, że klub stanie się klaustrofobiczny. To globalna marka i nie można jej prowadzić jak własnego ogródka.

- Manchester United to klub złożony z ludzi, który ma wielu przyjaciół i prawdopodobnie najwięcej kibiców na świecie. José ma waleczne podejście i byłoby szkoda, gdyby rozpraszał się wprowadzaniem mentalności walki z całym światem.

Atkinson skomentował także przegrane przez United 1:2 derby Manchesteru.

- Byłem zaskoczony sposobem, w jaki Manchester United grał w derbach. Trzeba oddać City, że wyglądali fenomenalnie, ale José ustawił swój zespół bardzo wysoko. Sposób, w jaki David Silva i Kevin De Bruyne znajdowali wolne przestrzenie, musiał nieco otworzyć mu oczy.

- City nie miało przewagi liczebnej w pomocy, ale zdołało wykiwać Manchester United. Nie można sobie wyobrazić takiego scenariusza, gdyby na boisku byli Roy Keane czy Paul Scholes. Przez pierwszych dziesięć minut ta dwójka chciałaby zaznaczyć swoją obecność na boisku i próbowałaby rozbijać trójkąty ustawiane przez Manchester City. W zespole José nie było nikogo takiego - podsumował były menadżer Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Czerwone Diabły odbyły trening na parkingu
Następny news »
Składy: Northampton Town - Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (11)


RonaldoNaniBack: Oczywiście że nie można ale tak robi Guardiola a Mourinho ściąga tylko presję na siebie żeby z zawodników nie było i tyle mówiłem to wcześniej... Tak smao robił w Realu i dzięki temu wygrali wszyskto i tak będzie robił u nas i też wygramy wszystko ;) Spokojnie... GG MU
» 21 września 2016, 19:45 #9
kckMU: Musimy być z naszym szefem. To było jasne, że gdy potknie nam się noga z Mourinho za sterami, Pogbą i Ibrą w pierwszym składzie, to ludzie będą chcieli nas zjeść. Nie możemy jednak na to pozwolić i tyle. Jesteśmy teraz ponownie wielcy i z tak dużą charyzmą w klubie, każda nasza porażka będzie miodem na serce całej reszty stawki.

Mourinho to najlepszy trener na świecie i nie wyjeżdżajcie mi z Guardiolą. Co Mourinho zrobił w Porto? Co zrobił w Interze, gdzie zresztą zjadł Barcelonę? Pep nawet nie miałby jaj, żeby spróbować z takimi zespołami, a co dopiero wygrać LM czy, o losie, potrójne korony - i to budując od podstaw. Łysy dał popis w LM z Bayernem, gdzie dostał trzy hiszpańskie lekcje. No Messi, no party, tyle.

Ja poniekąd zgadzam się z agentem Yaya Toure i powiem: jeśli Guardiola wygra LM z City (teraz już wiadomo, że bez afrykanera), to wyjdę w świat i rzeknę, że jest najlepszy w swoim fachu. Jeśli nie, to jest on przereklamowany i nic w tym nowego nie będzie.
» 21 września 2016, 17:49 #8
Polot666: A co agent Toure powiedział, bo jestem nie w temacie?
» 21 września 2016, 18:02 #7
kckMU: Powiedział w większości to co i ja napisałem. Jemu chodziło jednak o to, że City bez Toure nie ma najmniejszych szans w LM i, jeśliby wygrali te rozgrywki bez niego, to on przyzna Guardioli, że jest najlepszy na świecie.

Ogólnie cisnął po nim jeszcze w kilku kwestiach.
» 21 września 2016, 18:09 #6
Polot666: Dzięki za odpowiedź.
» 21 września 2016, 19:46 #5
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2016 19:48

Jak to miło zobaczyć tutaj jakiś głos rozsądku ostatnimi czasy.Zgadzam się w całej rozciągłości. Pozdrawiam!
» 21 września 2016, 19:48 #4
bedajaja: no nie mogę bez żartów, tak Mou pokonał Barce Guardioli w Interze, a czemu potem nie powtórzył tego z Realem, tylko 1 mistrz i puchar Hiszpanii na 3 lata mało trochę jak na najlepszego trenera. Każdy mówi że Pep zaczął od Barcy, tylko nikt nie przypomina że to była Barca B i w pierwszym sezonie z młokosami awansował do Segunda Division, to żaden wynik w pierwszej pracy trenera nie? No dobra, potem w Barcelonie odniósł sukces i dalej prowadzi tylko wielkie kluby, a Mou co? Po sukcesie w Porto (notabene tak tak dziwny sezon LM był wtedy jak ostatni Premier Leauge, nikt z potentatów chyba "nie chciał" wygrać) trenował jakiś klub o podobnym poziomie do Porto? Nie, bo jak jesteś na szczycie po co masz wracać poziom niżej? A co do Yaya Toure? Chyba bolą was jaja jak widzi się kogoś pewnego w swoich decyzjach, tym zdobywa się zaufanie zawodników, pokazując że to klub jest na pierwszym miesjcu a nie zawodnik, brakuje mi tego u nas, żeby pokazać miejsce Rooneya na ten moment w Manchesterze.
» 21 września 2016, 20:39 #3
special1: Świat idzie do przodu i trzeba iść razem z nim, a nie myśleć, że jak parę razy coś zadziałało, to dalej będzie działało. Ja jednak jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, jak on miałby w niedługim czasie odbudować ManU. Nawet za bardzo nie widzę chęci póki co. Chyba naprawdę czeka na transfery, a do tego jeszcze daleko.
» 21 września 2016, 17:40 #2
piter100000: wszyscy co gadają takie pierdoły chyba zapominają kto rządził nami przez prawie 27 lat. ktoś kto postępował w identyczny sposób. był to sir Alex Ferguson. ustawione losowanie LM w 2003 roku, remisy i porażki w wielu przypadkach to była wina sędziów, nigdy SAF-a, ani zawodników, kolejne konflikty z FA. pamiętam jedną z wypowiedzi w ostatnich latach pracy Fergusona, gdzie na pytanie dziennikarza odnośnie kontrowersyjnej sytuacji w meczu nasz menago odpowiedział: tym razem nie będę tego komentował, bo jakbym powiedział to co chcę powiedzieć to Federacja Angielska znowu cały tydzień zajmowałaby się tylko moją sprawą. SAF i Mourinho są doskonałymi psychologami i jak mało kto potrafią ściągać presję z zawodników
» 21 września 2016, 16:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.