Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Robson: Kibice wspieraliby Giggsa bezgranicznie

» 15 marca 2016, 19:46 - Autor: Bart - źródło: The Guardian
Bryan Robson twierdzi, że Ryan Giggs jest gotowy do objęcia prowadzenia Manchesteru United. Pomimo prasowych doniesień o zatrudnieniu Mourinho, były zawodnik United uważa, że Giggs jest kandydatem idealnym.
Robson: Kibice wspieraliby Giggsa bezgranicznie
» Robson uważa, że przyszedł czas Ryana
- Dla mnie oczywiste było, że Van Gaal będzie w klubie maksymalnie trzy lata, a Ryan będzie pracował jako jego asystent, aby sprawdzić, czy będzie w stanie sam prowadzić zespół - komentował Robson.

- Ryan był wspaniałym piłkarzem, kochał grę w stylu United, wyrobił wszystkie potrzebne licencje i według mnie, to odpowiedni moment dla niego.

- Ludzie mówią, że to zbyt wielkie wyzwanie, za duży przeskok. Ja się nie zgadzam. Popatrzcie na Guardiolę. Przeszedł tę samą drogę w Barcelonie. Klub zaufał mu jako młodemu trenerowi, a on dostarczył wyniki. Jest niebywałym sukcesem.

- To samo może być z Ryanem. On wie, na czym oparty jest ten klub i zna kibiców, którzy wspieraliby go bezgranicznie - mówił Robson.


TAGI


« Poprzedni news
Zmiany w terminarzu EPL dla Manchesteru United
Następny news »
Zapowiedź: Manchester United vs Liverpool FC

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


Klimaa: Kibice niestety z czasem patrzą tylko na wyniki. Obawiam się że w razie nie najlepszej formy drużyny będą mówić o nim to samo co teraz o LVG.
» 16 marca 2016, 23:26 #31
demektczew: Na pewno nie na devilpage.
» 16 marca 2016, 11:52 #30
DevilFan: Aha, aha tak jak kibice Newcastle z Shearerem :)
» 16 marca 2016, 09:13 #29
Ice: Dokładnie tak popieram w 100% To jest prawdziwy diabeł z krwi i kości on wie jak M.U ma grać dla mnie idealny następca Sir Alexa Fergusona
» 16 marca 2016, 10:08 #28
agueoa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2016 06:50

Sorki, Double post.
» 16 marca 2016, 06:49 #27
agueoa: Ludzie ciągle przywołują guardiole jako przykład zaufania od klubu ciągle zapominając, że prowadził on rezerwy Barcy i osiągał tam super wyniki, oraz grał super stylem.
» 16 marca 2016, 06:47 #26
RedDevils4life: Jeżeli widać byłoby dobra piłkę i efekty a co za tym idzie chęć do gry i radość z niej to czemu nie. Wtedy nawet dwa sezony bez trofeów by nie przeszkadzały pod warunkiem, że bylibyśmy w TOP3 i dochodzili do minimum ćwierćfinału LM. No, ale tu potrzeba od zaraz czegoś konkretnego jednak.
» 16 marca 2016, 00:07 #25
DevoMartinez: Oho zaczyna się zakulisowa przepychanka, kibice wspieraliby Giggsa jeden sezon, pewnie nie więcej bo są sfrustrowani tym co prezentuję klub i to od paru lat, efektów trzeba natychmiast bo kolejne 2-3 sezony takiego poziomu oznacza nie tylko zapaść sportową (to już się stało) ale i finansową. A takiego ryzyka raczej Glazerowie i klub nie podejmą. Więc ja akurat wątpiliwe, żeby zarząd spróbował z Giggsem. Sam liczę na Mourinho mimo, że za nim nie przepadam to trenerem jest świetnym. I to chyba jedyny realny trener dostępny dla nas.
» 15 marca 2016, 23:13 #24
w124amg: super, że tak wymienasz nazwiska. co z tego, że Giggs zna klub skoro miałby całkiem innych zawodników niż ci z którymi grał, swoją drogą i tak ludzi których do składu dobierał SAF za czasów jego panowania? nie mamy takiego składu którym Giggs grałby to samo co Sir Alex
» 15 marca 2016, 23:28 #23
tom93: zgadzam się, jego czar prysł by jak bańka po 3, 4 słabszych meczach. Oczekiwania są zbyt wysokie. Potrzeba odbudować wizerunek klubu i zacząć siegać po trofea a nie bawić się w eksperymenty i zostać drugim liverpoolem na najbliższe 5 lat. Już dla Zidane'a piłkarze mieli życie oddawać, a tu proszę, połowa przechodzi koło meczu.
» 15 marca 2016, 21:41 #22
Cielii: A dlamnie Rayan powinien zacisnac zeby i przesiedziec jako asystent jeszcze z 2-3 lata z Murinho Wiecej doswiadczenia od kolejnego swietnego trenera
» 15 marca 2016, 21:15 #21
Szilk: Zgadzam się z Robsonem w 100 % - Giggs, może nam zagwarantować taką stabilizację jaką Klub miał przy Fergusonie. Kocha ten Klub, rozumie, czuje i nigdy nikt go nie skusi wyższą zapłatą do odejścia. A co do doświadczenia - czy można mówić o lepszym stażu, niż 25 -letnia współpraca z Fergusonem ?
» 15 marca 2016, 20:54 #20
Szilk: Odpowiem tak, w szkole jest wielu uczni w tej samej klasie, jednak tylko niewielu osiąga wysoki poziom wiedzy i wykształcenia, a uczą ich ci sami nauczyciele. Wszystko zależy od osobowości, zdolności, charakteru, pracowitości, lojalności i idei jakie ma dana osoba.
Keane zawsze był trudnym charakterem, którego kochały konflikty z otoczeniem - wg mnie nie powinien nigdy parać się trenerką, Solskjaer - już zdobył dwa razy mistrza Norwegii, Bruce i Hughes nie są złymi trenerami - pracują w Klubach w których nic więcej nie można osiągnąć, pozostali widocznie są mniej zdolni. Giggs jednak nie był zawodnikiem przeciętnym, już długość jego kariery zawodniczej i forma wskazywały, że jest ponad innych. Lojalność wobec Klubu i umiłowanie jego tradycji też jest jego plusem. Na koniec wystarczy poczytać wypowiedzi młodych piłkarzy z pierwszego składu - oni go uwielbiają i szanują zarazem. Mówiąc Giggs na trenera, musimy sobie wyobrazić cały skład szkoleniowy jaki on zaproponuje - jestem pewny, że będzie tam Scholes i jeszcze jakaś legenda M.U. i dopiero ta grupa jako całość, będzie tym czego ten Klub potrzebuje po odejściu Fergusona.
» 15 marca 2016, 22:58 #19
DevoMartinez: No to jak już takie szkolne przykłady to powiem tak: lepiej zatrudnić stażyste czy profesora klasu Jose M na tak odpowiedzialne stanowisko i to w czasie kryzysu?
» 16 marca 2016, 00:45 #18
Szilk: Ani jedno, ani drugie rozwiązanie nie daje 100% pewności powodzenia. Jose trenerem jest może i dobrym, ale szybko się wypala i po trzech latach najczęściej konfliktuje się otoczeniem i odchodzi do innego Klubu. To jego styl i on się już nie zmieni - może to sposób na zarabianie coraz to większych pieniędzy. Giggs daje gwarancję, na stabilizację i w przypadku powodzenia na długoletnią pracę na tym stanowisku. Potrafi się motywować i kocha M.U. co udowodnił spędzając całą karierę w jednym Klubie -mimo że miał oferty z najlepszych klubów na Świecie.
» 16 marca 2016, 02:41 #17
RonaldoNaniBack: Aleeeee porównanie... Guardiola który przejmował już wtedy kozaka farselone... Tak naprawdę zawsze miał z.górki bo miał najlepszych graczy świata a Mourinho zaczynał od zera więc wolę Mourinho, Giggs może coś tam grał, ale nie widzę go w roli trenera będzie to samo co z Zidanem a Zidane Zobaczcie jaką ma pake a i tak nic nie gra a Giggs miałby ogarnąć niby Manchester?... Błagam was ci ludzie wogule nie myślą... Tylko Mourinho i tyle w tym temacie
» 15 marca 2016, 20:45 #16
2Fast4You: Guardiola wypieprzył z drużyny Deco i Ronaldinho ale skąd ty o tym możesz wiedzieć mały karakanie jak miałeś 5 lat, nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz żadnego pojęcia
» 15 marca 2016, 20:52 #15
RonaldoNaniBack: Brat mi mówił że byli już wypaleni a Ronaldinho na dodatek gruby że odmłodził farselone jest ich kibicem od 20 lat więc wie więcej niż Ty dzieciaku oprócz tych rzeczy nie zrobił nic zresztą co osiągnęli potem oni? Nic haha więc widocznie nawet dziadek van gal by ich wyrzucił dlatego tylko Mourinho
» 15 marca 2016, 21:00 #14
bulwerss: karakanie :D
» 15 marca 2016, 21:02 #13
2Fast4You: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2016 21:13

12 latek czy ile tam ma nazywa mnie dzieciakiem :D Pozdrów brata i powiedz mu że brak pojęcia o futbolu macie chyba we krwi
Najlepszy okres gry Iniesty, Xaviego i Messiego to również w głównej mierze zasługa Guardioli ale co tam, przecież takie grajki to by bez trenera wygrały ligę mistrzów 10 razy z rzędu, szkoda że Tata Martino o tym nie wiedział
» 15 marca 2016, 21:10 #12
2Fast4You: Wiem wiem, ale zawsze jak coś przeczytam od tego gnoya to aż mnie trzęsie :D ciągle nie wiem czy to nie troll
» 15 marca 2016, 21:25 #11
Cavallas: To nie troll. To karakan:D
» 15 marca 2016, 21:29 #10
bulwerss: Dziwne ze sie tak dlugo bez bana karakan jeden trzyma
» 15 marca 2016, 21:33 #9
RonaldoNaniBack: a ty tylko wyzywać potrafisz i tyle nie mam ochoty z tobą gadać bo nie masz argumentów i mój brat zna się lepiej niż ty więc nie masz nic do gadki ;)
» 15 marca 2016, 21:35 #8
Cavallas: "Mój brat zna się lepiej niż Ty, więc nie masz nic do gadki". Twój brat to pewnie ceniony ekspert w telewizji SKY SPORTS.
» 15 marca 2016, 21:42 #7
2Fast4You: O kurczaki, jak zawyłem jak przeczytałem coś w stylu " A Muj brad sie zna lebiej na piłce bo gra u naz na wsi w klóbie i jest najleprzy to sie zna bardziej" Nie mam argumentów :( a jednak jakieś podałem a nie opinia "Mourinho i jurz hehe "
» 15 marca 2016, 21:55 #6
DolphZiggler: Tak jak Luja
» 15 marca 2016, 20:43 #5
SYSTEM: Giggs tak ale nie w obecnej chwili skład jest w rozsypce trzeba to wszystko szybko poukładać Jose byłby idealny do tej roli. Giggs mógłby przejąc skład który jest już poukładany i dopiero łapać niezbędne doświadczenie.
» 15 marca 2016, 20:28 #4
Addamus: Jedno jest pewne, potrzebujemy trenera który zrobi z tych ci... mężczyzn którzy gryzą trawę dla klubu i kibiców, a nie pieniędzy. Połowie składu się nie chce biegać, mieć odwagi aby zacząć akcję, poświęcić się dla klubu.
Giggs mimo zapewne dobrych kontaktów z resztą drużyny nie będzie w stanie wpłynąć na "gwiazdeczki" które teraz mamy. Niestety tylko Mourinho jest osiągalny, szczęśliwie ma on charakter, jaja. Van Gaalowi ich brakuje już od dawna, a cała drużyna tonie razem z nim.
» 15 marca 2016, 20:28 #3
laskavvv: Z całym szacunkiem ale gdyby coś nie szło to wątpie czy to wsparcie byłoby bezgraniczne. Moim skromnym zdaniem jestem za Mou i myślę, że jak go nie zatrudnia to będzie głupota a na Giggsa przyjdzie jeszcze czas jak się sprawdzi :)
» 15 marca 2016, 20:25 #2
damian2987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.03.2016 20:12

Moze....to jest szerokie i głębokie panie Robson...
» 15 marca 2016, 20:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.