Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - WBA: Mało efektownie, ale skutecznie

» 7 listopada 2015, 17:53 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał 2:0 zespół West Bromwich Albion. Chociaż gra podopiecznych Louisa van Gaala nie była bardzo efektowna, to okazała się skuteczna. Pierwszego gola na początku drugiej połowy technicznym uderzeniem zdobył Jesse Lingard. Wynik meczu w doliczonym czasie gry ustalił z rzutu karnego Juan Mata.
Man Utd - WBA: Mało efektownie, ale skutecznie
» Manchester United pokonał 2:0 zespół West Bromwich Albion. Chociaż gra podopiecznych Louisa van Gaala nie była bardzo efektowna, to okazała się skuteczna. Pierwszego gola na początku drugiej połowy technicznym uderzeniem zdobył Jesse Lingard. Wynik meczu w doliczonym czasie gry ustalił z rzutu karnego Juan Mata.
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Chris Smalling
Daley Blind
Marcos Rojo
Michael Carrick
Bastian Schweinsteiger
Jesse Lingard
Juan Mata
Wayne Rooney
Anthony Martial
Phil Jones
Cameron Borthwick-Jackson
Ander Herrera

Oddano 339 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Tak jak można było się tego spodziewać, Manchester United od samego początku dominował w spotkaniu pod katem posiadaniu piłki. W 16. minucie świetną okazję do strzelenia bramki otwierającej wynik miał Juan Mata. Hiszpan otrzymał lekki podanie do boku od znajdującego się w polu karnym Rooneya. Hiszpan bez zastanowienia uderzył technicznie lewą nogą w kierunku długiego słupka. Futbolówka jednak nie znalazła drogi do siatki Myhilla.

Kolejna groźna akcja miała miejsce dopiero w 41. minucie meczu. Po złym podaniu na połowie WBA, piłkę przejął Anthony Martial. Napastnik od razu wysunął futbolówkę do atakującego Lingarda. Jesse przebiegł z nią jeszcze kilka metrów i uderzył mocno lewą nogą. Wrócić zdołał jednak Johny Evans, który pięknym wślizgiem zablokował uderzenie młodego zawodnika United.

Pierwszy celny strzał gracze Manchesteru United oddali w 44. minucie pierwszej połowy. Stojąc tyłem do bramki piłkę otrzymał Martial. Francuz wykonał prosty zwód, przełożył piłkę na prawą nogę i uderzył mocno. Niestety futbolówka poleciała prosto w ręce Myhilla. Dobrym znakiem było jednak to, że piłkarze MU coraz odważniej próbowali przebić się przez defensywę West Bromu.

Po przerwie gracze Louisa van Gaal szybko przekuli przewagę w liczbie podań i posiadaniu piłki na trafienie. W 52. minucie piłka po nieudanej wrzutce Martiala, piłkę przed pole karne wybił jeden z defensorów WBA. Futbolówkę na linii 16. metrów zgarnął Jesse Lingard, który pięknie i technicznie uderzył piłkę prawą noga. Ta po precyzyjnym locie zmieściła się tuż przy słupku bramki Myhilla.

Po bramce ożywieniu uległa gra gości w ofensywie. W 74. minucie po mocnym dośrodkowaniu Dawsona dobrą okazję miał Berahino. Napastnik uderzał głową, ale piłka po strzale przeleciała wysoko nad poprzeczką bramki Davida De Gei.

Warto odnotować fakt, że w 76. minucie swój debiut w drużynie seniorskiej zaliczył Borthwick-Jackson. Młody zawodnik zmienił Marcosa Rojo, który miał już na swoim koncie żółtą kartkę.

Kilka minut przed końcem spotkania dobrą okazję strzelecką miał Juan Mata. Hiszpan otrzymał podanie od Martiala, który zgrał mu piłkę głową w polu karnym. Hiszpan uderzył mocno bez przyjmowania futbolówki, jednak celność pomocnika United pozostawiała wiele do życzenia.

W doliczonym czasie gry Ander Herrera posłał piękną prostopadłą piłkę do Martiala. Francuz wpadł w pole karne i został wycięty przez McAuleya. Sędzia wyrzucił z boiska zawodnika WBA, a do rzutu karnego podszedł Juan Mata. Hiszpan podbiegł do piłki spokojnie, uderzył lekko w środek bramki i zmylił Myhilla, ustanawiając tym samym wynik sobotniego meczu na Old Trafford.

Manchester United 2:0 (0:0) West Bromwich Albion


Manchester United: De Gea - Young (Jones 64'), Smalling, Blind, Rojo (Borthwick-Jackson 76'), Carrick, Schweinsteiger, Lingard, Mata, Rooney (Herrera 82') - Martial

West Bromwich Albion: Myhill - Dawson, McAuley, Evans, Brunt (McManaman 85'), Morrison (Berahino 72'), Fletcher, Yacob, McClean, Sessegnon, Rondon (Lambert 72')


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Porażki przed wyjazdami na kadrę są paskudne
Następny news »
Statystyki: Manchester United vs West Bromwich

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (241)


Kilerek7: Przychodził jako wielki talent, a gra gorzej niż Lingard.
» 10 listopada 2015, 18:35 #119
Gallacher: Podobno Michu jest bez kontraktu a za czasów Swansea grał nieźle a nie byłby gorszy od Roo bo przecież zna nasza ligę.
» 10 listopada 2015, 02:18 #118
ValenciaMOTM: Nie grał w Napoli, w Swansea nawet nie był brany pod uwagę. TAK, to zawodnik dla Manchesteru United.
» 10 listopada 2015, 18:31 #117
Gallacher: Co to Moyes jest legendą klubu że niżej piszą o jego zwolnieniu ? Beckham,Fergie itd. jak najbardziej,ale nie ktoś kto miał epizod zresztą on nawet w 4 lidze angielskiej miałby problemy bo nie jest to człowiek który zna się na fachu trenera.
» 10 listopada 2015, 00:24 #116
Chestnut: Everton.
» 10 listopada 2015, 10:11 #115
Gallacher: A co takiego w Evertonie osiągnął ?
» 10 listopada 2015, 19:59 #114
ziomboy777: tymczasem Moyes zwolniony z Realu S... makabra... jjak widać odejście z Evertonu było chyba jego największym błędem w karierze..
» 9 listopada 2015, 18:34 #113
Gallacher: Przywracasz tylko złe wspomnienia odnośnie tego menedżera wpisując tego typu posty.
» 9 listopada 2015, 18:16 #112
Arkin: Dania, Słowenia, Węgry. Bośnia/Irlandia obojętne.
» 9 listopada 2015, 15:00 #111
RuudVN: ja tam wolę Ibrę :)
» 9 listopada 2015, 18:53 #110
Arkin: a ja Lorda :D
» 9 listopada 2015, 19:53 #109
DjTED: Pato w Liverpool. Ciekawe co z niego wyciągną. Był szklany w Włoszech, a tutaj może mieć kontuzję nawet na treningu...
» 9 listopada 2015, 00:13 #108
Arkin: Skąd masz tego newsa? :)
» 9 listopada 2015, 15:01 #107
Bossicky: Interesowaliśmy się nim dość mocno w letnim okienku transferowym, wybór padł jednak na Martiala.
» 9 listopada 2015, 18:13 #106
NexaT: Mocno? Żadnego newsa na DP o nim nie było, a przecież tutaj każda plota się pojawiała.

To, że on coś tam powiedział o rzekomej późnej informacji o zainteresowaniu to wiesz...
» 10 listopada 2015, 00:09 #105
Daka: Chodzą słuchy, że Moyes ma zostać zwolniony z Realu Sociedad w najbliższym czasie. Z jednej strony szkoda chłopa, że mu się nie wiedzie od odejścia z Evertonu, a z drugiej fajnie było by go zobaczyć z powrotem na wyspach np w Newcastle, bo z tego co widze spora liczba ich fanów ma dość Mclarena. Myślę, że Dawid mógłby z nich coś więcej wycisnąć. Co o tym sądzicie?
» 8 listopada 2015, 23:16 #104
Janek23: Nuda, nuda goni nudę. Wynik ok ale gra na poziomie polskiej ligi. Ale wygraliśmy, zawodnicy odwalili pańszczyznę, inni potracili punkty więc walka o mistrzostwo trwa. Tylko czy takiego mistrza chce Anglia. Wątpię.
» 8 listopada 2015, 20:35 #103
Arkin: Oby Łabędzie nie okazały się dla nas takim koszmarem jak ekipa Pardew dla scouserów.
» 9 listopada 2015, 19:54 #102
VaultBoy96: Dobrą ofensywa wygrywa się mecze. Dobrą defensywą wygrywa się trofea. Czy jakoś tak :) Nauczymy się grać trochę skuteczniej i będzie git.
» 8 listopada 2015, 19:44 #101
kckMU: w next kolejce City - Pool a Arsenal jedzie do WBA. to optymistycznie wyglądająca kolejka, o ile damy radę z Watford (otwieramy kolejkę w sobotę o 13:45).
» 8 listopada 2015, 18:59 #100
kckMU: nie wierzę w 3 porażki Pulisa z rzędu, natomiast w jego murarkę i szukanie tej jednej szansy trzeba zawsze wierzyć :D
» 8 listopada 2015, 19:11 #99
kckMU: jedna z tych 3 była w Capital One Cup jednak
» 8 listopada 2015, 19:21 #98
kckMU: wirtualny browar :D
» 8 listopada 2015, 20:03 #97
AFC07: przynajmniej nie robi przez 1/2 meczu notatek co powiedzieć piłkarzom w szatni jak LvG :)
» 8 listopada 2015, 19:52 #96
NexaT: Ale mu pojechałeś.
» 8 listopada 2015, 20:01 #95
AFC07: nie zaczyna się zdania od ,, I " ....
» 8 listopada 2015, 23:32 #94
Wave: co sie wengera czepiacie, dobry trener, a ze prowadzi arsenal to zaraz negatywne komentarze
» 9 listopada 2015, 12:08 #93
SiwyDiabel: RVN strzelał w kolejno w 10 spotkaniach a Vardy ma 8 takich spotkań.
» 8 listopada 2015, 18:54 #92
RuudVN: ave ja
» 8 listopada 2015, 23:48 #91
Magik1990MU: Widzę, że niedziela dla nas bardzo udana. Arsenal stracił pkt, City też, a Liverpool przegrywa. Lepiej być nie mogło (tzn mogło, ale nie ma co narzekać) ;)
» 8 listopada 2015, 18:49 #90
Magik1990MU: lepszy? meczu nie widziałem, ale przegrana z Villą byłaby już chyba sensacją
» 8 listopada 2015, 18:56 #89
Joker7: I Chelsea tez przegrala udany weekend
» 8 listopada 2015, 18:59 #88
Magik1990MU: do porażek Chelsea to się już chyba wszyscy przyzwyczaili ;p
» 8 listopada 2015, 19:03 #87
kckMU: Welbeck? hehe, dobre
» 8 listopada 2015, 18:33 #86
Rion: Kurde,gdzie nie patrze to widze posty Reusika ;D
» 8 listopada 2015, 17:50 #85
Joker7: Kane!
» 8 listopada 2015, 17:34 #84
1wolf1: RVN strzelal w 9 kolejnych meczach. Vardy ma juz 8. Zeby bylo smieszniej MU moze pozbawic go samodzielnego rekordu :P
» 8 listopada 2015, 16:36 #83
1wolf1: Szpakero - kolejek bylo juz 12 :D Tak wiec to nie ten rekord :D
» 8 listopada 2015, 16:40 #82
1wolf1: Tutaj masz po angielsku. Linku nie wklejam, bo i tak utnie.

Jamie Vardy moved within one goal of equalling Ruud van Nistelrooy's record of scoring in 10 consecutive Premier League games as two calamitous errors from Heurelho Gomes gave Leicester City a 2-1 victory over Watford.
» 8 listopada 2015, 16:56 #81
kckMU: Panowie, pytanie: kumpel mówi, że w LM zmienili zasady i bez znaczenia, czy wychodzi się z 1 czy też 2 miejsca. prawda to?
» 8 listopada 2015, 15:53 #80
kckMU: no tak też mu powiedziałem.

rozmowa wyglądała tak (kumpel fanatyk Juve):

ja: lepiej tam wygrajcie z City, bo wyjście z 2 miejsca to zawsze ryzyko trafienia na barcę/real/bayern
on: teraz juz losują ze wszystkich drużyn

dlatego pytam, bo też mi się to wydawało śmieszne
» 8 listopada 2015, 15:57 #79
djgodzilla: swoją drogą kiedy gramy z chelsea?? :)
» 8 listopada 2015, 12:10 #78
senQ: 28.12
» 8 listopada 2015, 12:26 #77
pawelisto2: Mam nadzieję, że to nie przypadek i uda im się skończyć sezon na przynajmniej 5 miejscu, byłoby to coś fantastycznego i pokazałoby znawcom futbolu, że to BPL jest najciekawszą ligą na świecie i tu się wszystko może wydarzyć.
» 8 listopada 2015, 16:28 #76
Rotx: Wydaje się że ta typowo defensywna taktyka Van Gaala była by jeszcze trafniejsza gdyby w ofensywnym kwartecie prócz dwóch młodych wilczków(Martial,Lingard) było dwóch zawodników których stać na strzelenie co najmniej 20 goli w sezonie.
Rooney i Mata odpadają z racji tego że ich odpowiednicy z innych Europejskich gigantów znacznie im odskoczyli .
Lingard i Martial nie mogą być tak regularni w tym wieku ale jestem pewien że gdyby obok siebie mieli Lewandowskiego i Mullera to nikt nie narzekałby na ilość kreowanych sytuacji i klepaniny bo takie maszyny do strzelania goli zapewniłyby odpowiednią ilość atrakcji na boisku.
» 8 listopada 2015, 11:44 #75
Dubek: To pewnie jeszcze za czasów Van der Saara.
» 8 listopada 2015, 11:29 #74
MU1212: grunt że mamy trzy oczka i to wystarczy
» 8 listopada 2015, 09:07 #73
xevy: Gdyby tak wymienić Rooneya na Herrere, na pewno wyglądałoby to lepiej, po wejściu Hiszpana graliśmy szybszą piłkę w ataku. Szkoda, że tylko 10 minut.
» 8 listopada 2015, 08:49 #72
Gallacher: Na razie możemy mówić o dość widocznym progresie w naszym zespole,ale żeby już mówić o naprawdę konkretnym progresie to na to trzeba jeszcze troszkę poczekać bo jak będziemy ogrywać takie ekipy jak City,Chelsea itd. wtedy można śmiało powiedzieć że jest już niemal świetnie bo jest radość po wygraniu i 3 pkt.,ale WBA to zespół z 13 miejsca więc takie mecze muszą być wygrywane i się nie ma co podniecać bo za tydzień możemy przegrać lub zremisować jak ostatnio z CP.
» 8 listopada 2015, 01:17 #71
narc: Póki co Chelsea się sama ogrywa :D
» 8 listopada 2015, 09:53 #70
Klimaa: Kolejny mecz w którym nie potrafimy zagrać niekonwencjonalnie - w kółko stare schematy. Gramy wolno i przewidywalnie. Wydaliśmy ogromne pieniądze na przestrzeni ostatnich lat a niestety nie widać tego w jakości. Stwarzamy sobie zbyt mało okazji do bramek - coś co kiedyś przychodziło nam z łatwością.
Najważniejsze że ponownie gramy na zero z tyłu i mamy 3 punkty ale na tym koniec. Z taką grą będziemy męczyć się ze średniakami a są też mecze z drużynami z topu z którymi będzie problem jeśli nie znajdziemy lekarstwa na naszą dyspozycję.
» 8 listopada 2015, 01:17 #69
RedDevils4life: Drużynę buduje się od defensywy. W poprzednim sezonie z początku była niepewna obrona a później mieliśmy topowy bilans straconych bramek. Teraz jest jedno i drugie na plusie. Więc poczekajmy a z przodu też będzie dobrze. LvG mówił, że drużynę przebudowuje się 3 lata. Póki co widać postęp. Ja też narzekam na wiele spraw, ale trzeba na to spojrzeć z innej strony.
» 7 listopada 2015, 23:15 #68
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2015 22:19

jacy wy wszyscy jesteście słabi i ograniczeni umysłowo ... aż krew mnie zalewa jak czytam te wasze wypociny. spróbujcie czasem obejrzeć mecz jakbyście byli kibicami drużyny przeciwniej a zrozumiecie, że to drużyny przeciwne nie chcą grać otwartej piłki traktując remis jak zwycięstwo.

przestańcie biadolić, że za fergusona było lepiej - bo nie było. pamiętam, że po odejściu cristiano prezentowaliśmy zbliżony poziom z tą różnicą, że takie WBA było w stanie nas zajechać i zamknąc na własnej połowie. mamy świetą drużynę, gramy coraz lepiej a nasi przeciwnicy nawet nie chcą myśleć o możliwości ugrania 3 punktów :)
» 7 listopada 2015, 22:18 #67
Soczysty82: Dokladnie kolego.....
» 7 listopada 2015, 22:25 #66
fan2105: Panowie pamietacie moze jaki jest rekord i do kogo nalezy(wydaje mi sie ze do Van der Sara)w ilosci minut z czystym kontem?
» 7 listopada 2015, 22:14 #65
kajtii: Nie wiem czy rekord aktualny, ale jeśli chodzi o Edwina to w sezonie 08/09 miał 1311 minut bez straconej bramki (W SAMEJ LIDZE). De Gei jeszcze sporo brakuje ogólnie rzecz biorąc :D.
» 7 listopada 2015, 23:08 #64
mikifiki: Tak się zastanawiam, czysto hipotetycznie jedynie.
Chcielibyście mistrzostwo zdobyte w takim stylu, w jakim gramy od kilku meczy? Wyniki po 1:0, brzydka gra, usypiające tempo itp.?
» 7 listopada 2015, 21:55 #63
jamaj05: Nieee, lepiej grać ładną dla oka piłkę i walczyć o TOP4 ;]

Mistrzów się nie osądza, to po pierwsze, po drugie jak zachowamy stałość w wygrywaniu i zniknie trochę presja to i ładniej zaczniemy grać
» 7 listopada 2015, 21:57 #62
micsie03339: A ja spytam czy śmierdzą Ci tytuły wygrane przez Fergusona?
Z nim też często wygrywaliśmy jedną bramką, niejednokrotnie zdobytą w doliczonym czasie gry.
» 7 listopada 2015, 22:03 #61
mikifiki: Czy sposób, w jaki zadałem to pytanie w jakikolwiek sposób sugeruje, jaki jest mój stosunek do odpowiedzi twierdzącej na nie? Jeśli tak, to popełniłem gdzieś niewybaczalny błąd :)

A zadałem to pytanie, bo niektórzy tutaj od pewnego czasu marudzą gorzej niż za Moyes'a, mimo, że wcale nie jest tak źle.
» 7 listopada 2015, 22:10 #60
fan2105: Nie zapominaj o fergie time:Dpoza tym Chelsea glownie grala na jeden zero zreszta jak Juventus po latach nikt nie pamieta stylu tylko sukcesy
» 7 listopada 2015, 22:13 #59
mikifiki: Reusik2, w zasadzie się z Tobą zgadzam poza jednym. Nie uważam, żebyśmy mieli obecnie w klubie jakikolwiek kryzys. Gramy na pewno zupełnie inaczej niż jeszcze kilka sezonów temu i drużyna nadal jest w przebudowie. W kryzysie jest Chelsea, nie Manchester United.
» 7 listopada 2015, 22:26 #58
fan2105: Racja,artysta najpierw tlumaczyl ze ma mlodych pilkarzy,potem ze zawsze czegos brakuje az tak chyba przez 17 lat nic nie ugrywa w LM to zawsze max 1/4
» 7 listopada 2015, 22:26 #57
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2015 22:33

Ogólnie to trzeba zadać sobie 2 pytania:

Nawiązując do tego, że CIty I Arsenal grają najlepszy ofensywny futbol na wyspach (patrząc na stosunek bramek, całokształt):

1. Czy jesteśmy w stanie w tym sezonie zagrać mecze na poziomie takiej ofensywy jak najlepsze spotkania City i Arsenalu? Nie. Sezon jest jeszcze długi i na pewno jeszcze nie raz i nie dwa wygramy 3 bramkami albo i więcej, ale LvG tak ułożył taktyke pod zawodników, że raczej z takim polotem w ataku nie będziemy grać tak często jak oni

2. Czy mimo to możemy się bić o mistrzostwo? Fak jes!! Jutro w najgorszym wypadku dzieli nas do nich 4 punkty, oglądając BPL od lat można śmiało stwierdzić, że taka przewaga po 12 kolejkach to żadna przewaga. Jeśli dobrze licze, to od 6 spotań nie straciliśmy bramki, to co trzeba było wygrać wygraliśmy - z City remis to dobry rezultat, z CSKA też patrząc na sytuacje w grupie, może boli ten remis z CP, z drugiej strony rok i 2 lata temu równie dobrze przegralibyśmy te 3 mecze...

Wszystko w temacie
» 7 listopada 2015, 22:31 #56
jamaj05: Tak w ogóle to spójrzcie jaka presja jest na United. 2 lata temu jak słabo grali wszyscy wieszali na nich psy, Chelsea ma jeszcze gorszy początek sezonu i nie ma takiej nagonki na nich
Widać jaki klub jest największy i jakiego najbardziej się obawiają ;]

Swoją droga Nie rozumiem ludzi którzy marudzą po takich meczach

-Zdobywamy 3 punkty
-Nie tracimy bramek
-Obrona to mur nie do zdobycia, w końcu DDG nie zostaje co tydzień zawodnikiem meczu jak miało to miejsce w poprzednich sezonach
-Nie odstajemy w lidze ( w najgorszym wypadku będziemy tracić do 1 miejsca jutro tylko 4 punkty)
-Statystykami bijemy rywala (ja wiem, że jak widać nie zawsze ma to przełożenie na grę i sytuacje podbramkowe, ale... 3 punkty są?
-Podajcie mi drugiego takiego trenera, u którego zadebiutowało tylu wychowanków w przeciągu 16 miesięcy
-Lingard, którego nawet ja skreśliłem już rok temu (pierwszy mecz w tamtym sezonie zaczynał w podstawie, LvG widział w nim potencjał, ale myślałem, że kontuzja mu wszystk przekreśli) zaczyna być podstawowym piłkarzem i to jeszcze jakim!

Faktycznie brakuje nam 1-2 kreatywnych, szybko działających zawodników na ataku. Gdybyśmy mieli takiego Suareza czy Bale'a to nie byłoby szans na poswtrzymanie nas
» 7 listopada 2015, 21:43 #55
uzil25: Żenada. Co z tych wyników jak gramy jedną wielką katastrofę, którą nie chcę się oglądać... ja dziś wolałem popisać se na messangerze z kolegami w czasie meczu MU a dużo naprawdę nie straciłem... przykre oglądać coś takiego...

Czy naprawdę żaden gracz prócz Martiala nie potrafi pojedynkować się 1 vs 1 czy 1 vs 2... czy mając 10 metrów między zawodnikami wolnego miejsca nie można przebiec przez tą przestrzeń i zostawić formację pomocy za sobą... naprawdę nasza gra to jedna wielka katastrofa... oby szybko LvG odszedł bo na zwolnienie nie ma chyba co liczyć, wyniki go bronią...
» 7 listopada 2015, 20:43 #54
remass666: Jestesmy w czolowce wiec nie narzekaj-Co maja powiedziec fani Czelsi
» 7 listopada 2015, 20:47 #53
Rion: Czy poprzednie prowadzone prze Luja kluby grały taką samą kiche co my teraz?
» 7 listopada 2015, 20:54 #52
micsie03339: @Rion
Może i kicha, ale widać rozwój, który sugeruje, że za rok spokojnie będziemy walczyć o wygranie LM(choć liczę, że i w tym ;P), a o co mi chodzi?
Rok temu naszą największą bolączką była żałosna gra w obronie, która straciła 5 goli z ostatnią drużyną ligi, a najczęściej ratował nas David, teraz gdy obrona gra dobrze, każdy marudzi że gramy tak asekuracyjnie, zapominając, co było rok temu, a ta poprawa sugeruje, że za rok zacznie działać to co w tym zawodzi, czyli ofensywa, a gdy obie części układanki zaczną grać dobrze, nikt nie będzie straszny United :D
» 7 listopada 2015, 21:14 #51
Soczysty82: uzil wlasnie takimi wypocinami udowaniasz wszystkim jakim wielkim jestes kretynem
» 7 listopada 2015, 22:06 #50
bobernoob: a tak nasz Fergi bawi sie na urlopie :) youtube. com/watch?v=nu7zC7IfMTQ
» 7 listopada 2015, 20:31 #49
uzil25: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2015 20:53

Oby nie. Świetny trener, chyba najlepszy na świecie bo SAF odszedł. Jak widać i Mou może się taki sezon przydarzyć, to przykre. Powinni powalczyć chociaż o top5 bo o LM chyba mogą powoli zapomnieć. To wciąż niesamowity profesjonalista, którego osobiście podziwiam.

Osobiście przed sezonem typowałem, że będziemy z City mocniejsi od nich, myślałem, że z Arsenalem powalczą o top3 ale jak widać trochę się przeliczyłem. Praktycznie nie dokonali żadnego transferu lepszego gracza. Pedro to dobry zawodnik ale on różnicy nie zrobi co mecz, ani co dwa czy trzy nie zrobi, może co 7... W dodatku każdy z kluczowych graczy Chelsea obniżył loty a by utrzymać ten poziom na, którym byli rok temu trzeba było jeszcze polepszyć swoją grę. To tak musiało się skończyć... ale, że to jest taki dramat to nie tylko w tym wina graczy ale i Jose...

Jeśli ma go ktoś zastąpić to chyba tylko Ancelotii ale powinni mu dać czas jak i było w przypadku SAFa... poza tym dużo Mourinho zawdzięczają...
» 7 listopada 2015, 20:53 #48
pawelisto2: Zgadzam się.
Nic nie dodaje, bo zgadzam się w 100%.
» 7 listopada 2015, 23:07 #47
bobernoob: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2015 20:28

youtube. com/watch?v=smJXJ5ovFwQ
» 7 listopada 2015, 20:27 #46
Joker7: HA HA Chelsea!!
» 7 listopada 2015, 20:25 #45
Joker7: ciekawe gdzie sa cwaniaczki smerfowe ci psioczyli ze Chelsea jeszcze bedzie mistrzem itp buhahah
» 7 listopada 2015, 20:41 #44
Szilk: Wstyd się przyznać, ale teraz mecze M.U. najlepiej wyglądają podczas prezentacji skrótów, bo jak się patrzy na te setki bezproduktywnych podań i to zwalnianie akcji przed polem karnym to szlak człowieka trafia.
Wynik do przyjęcia- gra beznadziejna i nie do przyjęcia dla tych co pamiętają M.U. z czasów SAF-a.
» 7 listopada 2015, 20:21 #43
NexaT: No ty chyba jednak średnio pamiętasz MU za czasów Fergusona, bo nieraz graliśmy padake.

Przypominam legendarną serie kilku meczów pod rząd z wynikiem 1:0.
» 7 listopada 2015, 20:52 #42
Szilk: Patryk ja dobrze pamiętam - jak grali padakę to wiedziałeś, że następny mecz będzie super, rzadko się zdarzało, żeby była jakaś dłuższa seria słabej formy i przegranych - Ty niestety nie możesz tego pamiętać bo jak zdobyliśmy potrójną koronę i ograliśmy Bayern w finale LM to miałeś dopiero roczek.
» 7 listopada 2015, 21:47 #41
NexaT: Przecież pisze ci człowieku, że graliśmy kilka spotkań pod rząd 1:0, a nasza gra często była mdła, z tym, że Ferguson potrafił wykręcić z tego wygraną.

Btw. zniżyłeś się do poziomu dna.
» 8 listopada 2015, 10:01 #40
piter100000: cieszą 3pkt. Rooney nawet przyzwoicie, co znaczy tyle, że nie przeszkadzał, a nawet czasami pomagał. no i Lingard na duży plus. wychowankowie to jednak podstawa, bo grają z serduchem i wielkim zaangażowaniem. nawet jak coś mu nie wychodziło to wracał się walczył i nie załamywał. Chris jak zwykle World Class. Martial swoje zrobił, widać od kilku meczy, że obrońcy przeciwnika są lekko obsrani jak ma piłkę i często go podwajają. wreszcie spokojne 2 tygodnie przerwy
» 7 listopada 2015, 20:16 #39
pawelisto2: Tak grającego Evansa chciałbym widzieć w MU! :)
» 7 listopada 2015, 20:00 #38
SiwyDiabel: Stoke 1. Myślicie że Murinho poleci? Czy ma aż tak duży kredyt zaufania.
» 7 listopada 2015, 19:57 #37
Joker7: jak nie poleci to chelsea bedzie przegrywac ;]
» 7 listopada 2015, 20:19 #36
pawelisto2: Mam nadzieję, że nie poleci, bo jeszcze 3/4 sezonu przed nimi jak i przed nami, mam nadzieję, że Chelsea zrobi marsz w górę tabeli jeszcze, tak byleby nie przegonić MU, ale uratować swój honor, honor Mou.
» 7 listopada 2015, 20:26 #35
Joker7: pawelisto2

jeb mou i ta cala Chel$ea niech spadna z ligi.

"Wielki" mou mial obudzic Failcao buhahah chyba za bardzo skupil sie na jego treningu a zapomnial o reszcie!
Szkoda ze nie bedzie dzisiaj udzielal wywiadu! choc pewnie znowu nic by nie mial do powiedzenia!
» 7 listopada 2015, 20:45 #34
remass666: Ja natomiast mam nadzieje,ze zobacze Czelsi w Championship w przyszlym zesonie.
» 7 listopada 2015, 20:50 #33
pawelisto2: Jestem fanem sportu, nie interesują mnie śmieszne przepychanki kibicowskie, syna też od tego odciągam, bo jest to zbędne po prostu, za stary na to jestem.
Zawsze trzymam kicuki za MU, bo to mój ulubiony zespół, ale jeśli Chelsea spadnie, będzie to duża strata dla angielskiego futbolu na arenie międzynarodowej, bo takie Leicester długo nie pogra w LM raczej.
» 7 listopada 2015, 21:21 #32
remass666: Dlaczego-Moim zdaniem gdyby Chelsea spadla(co sie pewnie nie stanie)to by to zadna strata nie byla,a tylko szansa dla innej druzyny-jak Leicester.Poza tym Championship to nie popierdulka i graja lepiej niz w naszej ekstraklasie.Mieszkam na wyspach juz 12 lat i znam aroganckich fanow Chelsea,przydalo by sie utemperowac ich troche..co sie wlasnie dzieje i bardzo sie z tego ciesze.
» 7 listopada 2015, 21:43 #31
Zorro100: 3 punkty ciesza GGMU!!
ps. Pierwszy gol z za pola karnego w Premiership w 2015 #filozofia, #proces....
» 7 listopada 2015, 19:40 #30
jamaj05: niee, to gimbazjalista słuchający taco hemingweya i musiał gdzieś wkleić nowe wyrażenia których się ucza
» 7 listopada 2015, 21:35 #29
SebaG04: Wie ktoś dlaczego Mourinho nie ma na ławce ? Znowu na trybunach ?
» 7 listopada 2015, 19:15 #28
1wolf1: Za to, ze zgodzil sie ze zdaniem Wengera na temat sedziowania w lidze angielskiej :D Tyle, ze w nieco ostrzejszym tonie.
» 7 listopada 2015, 19:21 #27
SebaG04: Dzięki za odpowiedź. :D
» 7 listopada 2015, 19:38 #26
Joker7: wiedzial ze i tak Chelsea przegra wiec nie chcial sobie "wielki" mou jeszcze wiekszej siary robic
» 7 listopada 2015, 20:48 #25
pawelisto2: Co Hazard zrobił tak w 10 minucie meczu w środku boiska to nie mam pytań.

Zna ktoś może jakaś stronę z gifami sportowymi, może tam znajdę.


A no i jeszcze ma ktoś linka do tej azjatki z 39 minuty? :P
» 7 listopada 2015, 19:04 #24
Gallacher: a co zrobił ?
» 7 listopada 2015, 19:14 #23
pawelisto2: Zbalansował tak gościa ze Stoke, że ten zakręcił się jak słoik z bigosem na zimę :D
» 7 listopada 2015, 19:21 #22
PawelMily: jakiej azjatki?
» 7 listopada 2015, 19:52 #21
Joker7: pawelisto2

Hazard to ten co tylko karne potrafi strzelac?
Choc ostatnio to nawet z nich slabo mu idzie
Przereklamowany grajek jak nie wiem co!
» 7 listopada 2015, 20:47 #20
pawelisto2: Chciałbym mieć takiego zawodnika u nas.
On jest cały czas młody, w tym sezonie cała Chelsea gra słabo, więc kto wie jakby grał teraz w poukładanym zespole.

To powiedz mi łaskawy milordzie co tu Rooney jeszcze robi skoro niby Hazard jest przereklamowany, bo on w takim razie jest chyba prze-prze-przereklamowany.
» 7 listopada 2015, 21:26 #19
Soczysty82: Podpisuje sie pod kazdym slowem ktory napisales!!Absolutnie nic dodac nic ujac!!Szkoda tylko ze jest Tak malo tutaj trzezwo ogladajacych.....Pozdrawiam
» 7 listopada 2015, 22:20 #18
uzarczyq: Martwia dwie rzeczy.
1. Zakbserwowalem baaardzo wiele sytuacji, gdzie kolega wybiegał na pozycje, a jednak zawodnik przy pilce wolal zagrac w szerz niz zaryzykowac i sprobowac szybkiego rozegrania otwierajacym podaniem
2. Martial przestal dryblowac, raczej gra w szerz, a jak drybluje to nie podejmuje decyzji od razu i robi to jakby sie bal. Na poczatku dryblowal kiedy tylko mial pilke i zazwyczaj wygrywal te pojedynki. Czyzby filozofia na niego zbyt wplywa? to samo bylo z Depayem, z Di Maria, z Januzajem... oby to tylko przypadkowy zbieg okolicznosci
» 7 listopada 2015, 18:31 #17
artix206: Dryblingów, strzałów Messiego czy Ronaldo nikt przez tyle lat nie rozpracował... Taki tok myślenia jak Rojsika jest naiwny.
» 7 listopada 2015, 20:17 #16
szabo1878: @artix206 i wlasnie dlatego sa tak wyjatkowi - bo nikt ich nie moze rozpracowac. z kolei Martial to praktycznie zoltodziob poki co, wiec jeszcze nie raz straci pilke w dryblingu zanim nabierze doswiadczenia
» 7 listopada 2015, 22:56 #15
lukasz1985: Brawo lingard nalezslo mu sie
» 7 listopada 2015, 18:28 #14
aida32: Rozmontowaliśmy autobus.
» 7 listopada 2015, 18:20 #13
RedDevils4life: A jak pisałem w wakacje w temacie o transferach na temat Lingarda to się śmiali znawcy. Za późno już, nic nie pokazał do tego wieku itp. Heh, jedziesz Jesse dalej! :)
» 7 listopada 2015, 18:19 #12
RedDevils4life: Ja przeglądam DP głównie na telefonie i często muli w ostatnim czasie.
» 7 listopada 2015, 18:23 #11
RobvanKlu5i: Leicester wybije nam z głowy rozgrywanie piłki w ten sposób
» 7 listopada 2015, 18:14 #10
maklo9: "W doliczonym czasie gry Juan Mata posłał piękną prostopadłą piłkę do Martiala."

Jesteście pewni bo wg mnie ta pilke zagral Herrera.
» 7 listopada 2015, 18:10 #9
FergusonGuy: Szkoda tego faulu na Martialu bo mógłby strzelić swojego kolejnego gola.Ale cieszy gol Lingarda i to pierwszy w tym sezonie zza pola karnego.Rodzi się nam nowa gwiazda drużyny.No i w sumie to tyle bo gra efektowna nie była.Nie porywała.Na pochwałę zasługuje według mnie aktywny w tym meczu Juan Mata oraz Anthony Martial i Jesse za świetną bramkę.I ta radość Van Gaala po golu Anglika mówi jedno ,,walony jest dobry!!".Pzdr i oby tak dalej do chwały diabły!!
» 7 listopada 2015, 18:09 #8
vieeeri: Nie przesadzaj stary z tą nową gwiazdą, bo to, że po kilku meczach wreszcie wykorzystał jedną szansę nie czyni go nową gwiazdą- póki co to grajek pokroju Wilsona sprzed 2 sezonów. Fakt faktem cieszy jego gol, jestem cichym fanem jego, ale oczekuję od niego większej odpowiedzialności w grze, bo póki co to jeździec bez głowy, z kilkoma naprawdę dobrymi sytuacjami do strzelenia gola w ostatnich meczach, a bilans to gol i asysta. Chciałbym, żeby rozwinął się w United, a z Depayem w formie Manchester może wreszcie coś zacznie szaleć na skrzydłach jak za dawnych lat. Mimo wielkiej sympatii do Maty to szczerze mocno męczę się widząc jak na prawym skrzydle schodzi do środka i spowalnia grę, dlatego dobra gra Lingarda cieszy i powoli wywiera nacisk na Juanie, bo nie wierzę, że Depay przyrósł do ławki na cały sezon :)
» 7 listopada 2015, 18:20 #7
FergusonGuy: Nie no LvG chce dać czas Depayowi.Tylko mi się wydaje że Memphis za szybko chce być najlepszy i stąd te jego nie powodzenie.Myślę że w następnym meczu pojawi się przynajmniej na drugie 45 minut.Pzdr :)
» 7 listopada 2015, 18:28 #6
Wave: mata nigdy nie byl i nie bedzie skrzydlowym
» 7 listopada 2015, 18:28 #5
artix206: Gol zza pola karnego, możemy umierać :D
» 7 listopada 2015, 18:09 #4
AgEnT: Mama przestała mu opłacać internet ;)
» 7 listopada 2015, 20:37 #3
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.11.2015 18:09

Nudna, nuda, nuda. Jednak ważne że mamy kolejne 3 punkty :)
» 7 listopada 2015, 18:08 #2
Fenek: Nie był to rewelacyjny mecz ale 3 pkt i czyste konto cieszą. Teraz tylko trzeba trzymać kciuki za to aby nikt nie nabawił się kontuzji podczas spotkań kadry.
Piłkarza meczu dość ciężko wybrać bo było kilku dobrze prezentujących się zawodników ale nikt rewelacyjnie nie zagrał. Na pewno wyróżniał się Martial i Lingard oraz w defensywie Smalling ale każdy z nich ma jakieś grzeszki na swoim sumieniu po tym meczu.
» 7 listopada 2015, 18:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.