Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

AS: United wrócili z lepszą ofertą za Ramosa

» 27 czerwca 2015, 23:35 - Autor: matheo - źródło: AS
Manchester United złożył Realowi Madryt drugą ofertę za Sergio Ramosa. Nowa propozycja Czerwonych Diabłów opiewa na 42,5 miliona funtów – informuje dziennik AS.
AS: United wrócili z lepszą ofertą za Ramosa
» Sergio Ramos jest od kilku dni nieustannie łączony z przeprowadzką do Manchesteru United
Pierwsza oferta, w wysokości 35 milionów funtów, została odrzucona przez działaczy madryckiego klubu.

Hiszpańskie media spekulują, że także druga propozycja Manchesteru United nie znajdzie uznania w oczach włodarzy Królewskich. Real Madryt wycenia Ramosa na około 50 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Van Persie: Euro 2016 będzie mieć wpływ na moją decyzję
Następny news »
Gundogan w United już w przyszłym tygodniu?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


MU1212: 45 mln to max co może dać Woodward i jego nędzne prowadzenie polityki transferowej
» 28 czerwca 2015, 16:39 #32
sznaucer: Manchester pognie jeśli go kupi w tej cenie...
» 28 czerwca 2015, 16:11 #31
Loco1987: Czy Ramos jest dobry? Pewnie możliwe że jest najlepszym obrońcą świata czy jest tyle warty ?? Nie .czy warto za niego tyle dac ?? Oczywiście :) tu nie chodzi tylko o zawodnika tu chodzi o to co oznacza ten transfer ,podniesienie prestiżu który spadł przez ostatnie 2 lata a kupić kapitana realu którego real nie chce puścić to wielkie osiągnięcie .to też sygnał że United wraca na szczyt i to z rozmachem on info dla przyszłych celów transferowych że United będzie się liczyć i będą :)
» 28 czerwca 2015, 14:22 #30
vip14: Zdecydowanie za dużo.. Moim zdaniem Ramos nie jest wart takiej kasy.. Jest dobry, no ale bez przesady. Nie wykładajmy za niego takich pieniędzy, bo to się nie opłaca.
» 28 czerwca 2015, 12:50 #29
OneFootballLove: Myślę ,że nawet jakby dali te 50 mln to by sie na koszulkach zwróciło jak na bułkach on grał w realu wiecej niż 2 sezony xd poza tym jeśli smaling i reszta naszych obrońców mieliby sie od niego uczyć , to doświadczenia mu chyba nie brakuje , ( nie kupuje koszulek to sianko mnie nie interesuje ifyouknowhatimean
» 28 czerwca 2015, 17:26 #28
thelead: Dżizas. Mam nadzieję, ze to tylko plota maskująca prawdziwe cele transferowe. Naprawdę Ramos jest takim dobrym piłkarzem żeby płacić za niego tyle kasy? Już ta pierwsza oferta była sporo za wysoka a teraz cena ma pójść jeszcze w górę? Kpina.

Nie jest to wprawdzie moja kasa i w zasadzie mógłbym się tym nie przejmować, ale wydanie takiej kwoty na jednego Ramosa, który znów jakimś geniuszem destrukcji nie jest, oznacza że do klubu nie przyjdą zawodnicy których naprawdę nam potrzeba.
» 28 czerwca 2015, 12:28 #27
tara1982: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2015 11:26

Nie wiem na ile prawdziwe jest zainteresowanie United Ramosem, a na ile jest to gra ze strony jego managerów? Prawda jest taka, że potrzeba nam dobrego środkowego obrońcy, Ramos "podobno" jest zainteresowany, ale United powinno go kupić za rozsądną cenę; oburzyliśmy się na to ile kosztuje Ottamendi, ale jak się okazuje, Ramos jest jeszcze droższy, więc lepiej chyba było by zakontraktować Argentyńczyka, nawet za cenę 50 mln Euro, bo jak donoszą gazety w Hiszpanii Perez oczekuje 50 mln ale funtów za Hiszpana, który jest jeszcze starszy od wcześniej wspomnianego. Pytanie tylko brzmi: czy Ramos jest gotowy na opuszczenie Realu? czy Real pozbędzie się przywódcy? wątpię, moja uwaga skłania się ku Argentyńczykowi, który jasno zadeklarował chęć opuszczenia Valencji. Jedyny plus skłaniający się ku Ramosowi, to to, że może on grać także na prawej obronie.
» 28 czerwca 2015, 11:24 #26
testosteron: Jesteśmy najbogatszym klubem na Świecie i stać nas skoro petrodolary nam troszkę odjechały to trzeba im pokazać kto jest panem przyszły sezon jest nasz Depay godny zawodnik nowa 7 na lata mimo że jeszcze to nie jego numer i nie kosztował aż tak dużo.
» 28 czerwca 2015, 10:25 #25
AFC07: Widzę że lubicie przepłacać. Powodzenia i oby się Wam sprawdził:-)
» 28 czerwca 2015, 00:51 #24
Bena1878: lubimy nie lubimy...
jestesmy jednym z najlepszych klubow na swiecie
wiec nie wchodz na nasza strone skoro jestes kibicem tak sredniego klubu jakim jest arsenal
» 28 czerwca 2015, 01:26 #23
jassaj: średni klub ? daj se spokój , można rywali lubić albo nie lubić ale szacunek to sprawa elementarna , pózniej sie dziwić że jesteśmy nazywani mułami... Ja jako fan United zawsze będe uważał nasz klub za lepszy , myśle , że moja opinia ma odzwierciedlenie w ilości pucharów , sezonów skończonych przed Arsenalem itp i nie zmienie to nawet fakt że ostatnie 2 sezony byliśmy w tyle , jednak nazywanie Arsenalu średnim klubem to kpina , średniakiem można nazwać Everton który jest klubem max na LE ale Arsenal ? co do samego przepłacania , nasz hajs (hajs klubu) to nasza sprawa , nikt nie robi sensacji jak City daje 32 mln za Bonego który jest głownie rezerwowym jak Real kupuje kolejną gwiazdke za grube pieniądze "bo może" nawet jak Arsenal dał 50 mln za Ozila ale jak United wydaje ZAROBIONE pieniądze , zaoszczędzone przez lata "oszczędności" SAFA bo potrzebuje gruntownej przebudowy , jednej na kilkanaście lat to nagle wszystkim to przeszkadza bo psujemy rynek , niestety my musimy sie dopasować do warunków narzuconych przez świat , przykład ? Milan , krązy legenda , ze jacyś gimnazjaliści wiedzą ile znaczy ta nazwa , takie czasy a czy przepłacamy czy płacimy uczciwą cene to już nasza sprawa
» 28 czerwca 2015, 01:57 #22
piter100000: Tobie również powodzenia i anielskiej cierpliwości w czekaniu na tytuł mistrza Anglii. pozdrawiam
» 28 czerwca 2015, 07:59 #21
vultur3: A ja pozdrawiam wszystkich hejterow którzy jadą po innych klubach i po innych uzytkownikach. Wrzuccie na luz ludzie, to nie sa nasze prywatne pieniadze wiec nie spinajcie sie tak bo Wam żyłka pier.. ..dutnie
» 28 czerwca 2015, 08:52 #20
Magik1990MU: @AFC

może masz rację... ale w dzisiejszych czasach nie da się wygrywać tytułów bez przepłacania. Papcio coś o tym wie ;)
» 28 czerwca 2015, 10:46 #19
PDF: Kulturalny Arsenalowiec :-) oby takich więcej :-)

I jeszcze martwi się o hajs MU, to miłe :-)

Piona AFC07
» 28 czerwca 2015, 11:52 #18
Muuuuuuuuuuu: Ozil tez nie był tani:)

A tak na serio to angielskie kluby zaczynają się ścigać w głupocie transferowej z Barcą i Realem i bańka cenowa rośnie. Ramos nie jest wart więcej niż 20-30mln tak samo jak Di Maria czy wielu innych.
Messi i Ronaldo to inna liga i tam dochodzą pieniądze z marketingu a przy Ramosie to jakoś takich ekstra wpływów nie widzę.

A pisanie, że Arsenal to średni klubik to przegięcie. Gdyby nie stadion, który spłacali całkiem długo to Wenger miałby na koncie z 2-3 tytuły więcej. Mi się podoba rozsądna polityka budowania drużyny chociaż czasami Arsene zbyt łatwo oddaje swoje gwiazdy licząc na młodzież.
» 28 czerwca 2015, 12:36 #17
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2015 15:37

Muuuu dobry z cb znawca 20/30 mln czyli moze byc wart o polowe wiecej ? dobry jestes :)
» 29 czerwca 2015, 15:36 #16
ziomboy777: porabalo ich na maxa jezeli o prawda...
» 28 czerwca 2015, 00:33 #15
pawel159: Świetnie dawać go :)
» 28 czerwca 2015, 00:19 #14
dexteo: Bardzo cenię jego umiejętności ale wydaje mi się, że przeszło 42 mln funtów to zdecydowanie za dużo jak na 29 latka, nie wiadomo do ilu lat pociągnie na najwyższych obrotach do tego dojdzie bajrońska tygodniówka, to jest piłkarz który chce na własne życzenie opuścić real więc to nie real stawia warunki.... ma spięcia z Ronaldo więc dla Realu będzie lepiej jak odejdzie ze względu na atmosferę.... te 35 mln jest jeszcze w granicach rozsądku patrząc przez pryzmat obecnego rynku piłkarskiego, ale ani funta więcej..
» 27 czerwca 2015, 23:51 #13
jamaj05: Czemu nie Otamendi?
Wiem, że nie mam 5% takiej wiedzy, doświadczenia i spostrzeżeń jak skauci United, no ale chyba nikt nie powie, że Otamendi nie poradziłby sobie w Unitedy, będąc głównym filarem naszej defensywy. Pewnie przejdzie do innego topowego klubu i tam będzie robił robote, a my oczywiście przepłącimy za Ramosa. Za takie pieniądze kupilibyśmy Nicolasa i jeszcze PO :/
» 27 czerwca 2015, 23:47 #12
Merguson: A co jak Ci powiem, że może włodarze United rozmawiali w sprawie Otamendiego, a sam zawodnik powiedział, że United go nie interesuje i skończyli się nim interesować już dawno? Nasi skauci na sto procent wiedzą o tym zawodniku, ale jak pisałem wcześniej, prawdopodobnie sam nie jest zainteresowany przyjściem do nas.
» 28 czerwca 2015, 00:06 #11
jamaj05: Też tak pisałem pod wcześniejszym newsem, że pewnie Real/Barca zaczęły się nim interesować i chce iść do nich
To jedna z opcji
Inna jest np. taka, że np. uważają iż Ramos jest lepszym ŚO i wolą ściągnąć jego. Może i lepszym, moze nawet i lepsze rozwiązanie, bo za 2-3 lata, gdy Ramos będzie opadał z sił pewnie zaczniemy grać Smalligiem czy Jonesem, a do tego czasu będziemy mieli topowy filar obrony

Mam tylko nadzieje, że do głównych transferów (ŚO, PO, ŚDP i N) dojdzie w przeciągu najbluższych 2 tyg
» 28 czerwca 2015, 00:23 #10
Merguson: Poczekajmy i dajmy pracować naszemu zarządowi. Można wylewać żale, czemu nie ten, albo tamten zawodnik, ale umówmy się. W Manchesterze United nie pracują niekompetentni ludzie i wiedzą doskonale czego ten klub potrzebuje.
» 28 czerwca 2015, 01:27 #9
Klimaa: Ramos jest świetny ale wykładanie takich sum na zawodnika który ma przed sobą 3 lata gry na najwyższym poziomie to za dużo.. Ferguson nigdy nie kupował za takie pieniądze tak "starych" zawodników.
» 27 czerwca 2015, 23:42 #8
kralo11: Dokladnie jestem tego samego zdania swietny obronca ale lata najlepsze ma za soba moze byc tylko gorzej wiec nie warto za taka kase moim zdaniem mam cicha nadzieje ze to tylko przykrywka dla jakiegos duzego lepszego transferu
» 27 czerwca 2015, 23:47 #7
Abrakadabra: co wy pieprzycie? Za 3, a nawet 4 lata wciąż będzie młodszy od Ibrahimovica, a nie muszę mówić jak gra Szwed. Ci piłkarze są na tej samej półce pod względem umiejętności, więc nie gadajcie głupot. Ramos ma przed sobą spokojnie 6/7 lat gry na najwyższym poziomie.
» 28 czerwca 2015, 00:08 #6
Kornel: Jedni tracą formę w wieku 30 lat, inni 35.
» 28 czerwca 2015, 00:16 #5
szabo1878: my nie potrzebujemy mlodego talentu na lata, my potrzebujemy rozwiazania tu i teraz, a Ramos wlasnie jest tym rozwiazaniem.

mlodego zawodnika trzeba oszlifowac ( a szczegolnie ŚO, bo to jest pozycja na ktorej nie wolno popelniac bledow), a zawodnik formatu Ramosa z marszu stanie sie filarem naszej obrony. od rozpadu duetu Vidic-Ferdinand brakuje nam jakiegos kozaka w defensywie

jesli chcemy grac o mistrza to musimy siegnac po takie rozwiazania w tym okienku. nie ma ze boli
» 28 czerwca 2015, 00:43 #4
Abrakadabra: zgadzam się z szabo1878, a niestety tacy piłkarze którzy z marszu wkleją się do składu swoje kosztują i nie mówcie, że nie wiadomo czy się sprawdzi, bo piłkarze tego pokroju sprawdzą się wszędzie.
» 28 czerwca 2015, 01:13 #3
dann91: "Ferguson nigdy nie kupował za takie pieniądze tak "starych" zawodników."

Serio? Myślałem, że argument z "oszczędnym Fergiem" upadł już dawno...

1. Berbatov - prawie 31 mln Ł za 27-letniego zawodnika, który dzisiaj byłby mocno przepłacony... chyba nie muszę pisać jak bardzo przepłacony był w roku 2008...

2. Veron - 26 mln Ł, jeden z najdroższych zawodników w tamtym czasie... niby światowa klasa, niby "tylko" 26 lat, ale nadal wysoka suma za nie tak młodego gracza

3. Van Persie - 24 mln Ł, czwarty z najdroższych transferów United, wiek - 29 lat

4. Hargreaves - 17 mln Ł za 30-latka, jeszcze przed ostatnimi transferami zamykał czołową dziesiątkę najdroższych transferów Manchesteru..

Ferguson, wbrew temu co powtarza większość fanów piłki lubił raz na jakiś czas sobie "poprzepłacać" - zarówno na "starych" zawodników, jak i na "młodych" (Ferdinand, ANDERSON, Rooney, Nani, Jones).

Co do Ramosa to nie ma co narzekać na cenę - brać, nawet za większe sumy. Po pierwsze - to nie pieniądze z naszych kieszeni, po drugie - obecnie United nie znajdą lepszego i dostępnego obrońcy (i nie mówcie mi o Otamendim, bo mógłby przyjść za tę samą kwotę a bynajmniej lepszy od Ramosa nie jest...)

Ja zacznę narzekać jedynie jeśli Ramos przyjdzie za jakąś ogromną sumę do MU, a ten odda De Geę za grosze! Grajmy metodą Realu - skoro oni żądają kolosalnych sum, róbmy to samo.
» 28 czerwca 2015, 02:56 #2
piter100000: dann91 26-27 lat to stary zawodnik, lub jak wolisz nie najmłodszy? gratuluje. Hargreaves jak do nas przychodził miał 26 lat, a nie 30, sprawdzaj takie rzeczy zanim napiszesz głupoty. van Persie i Berbatov przyczynili się do zdobycia przez nas tytułów mistrza Anglii (Holender w bardziej wyrazisty sposób) czym w mojej opinii spłacili dług wdzięczności. zrobili swoje i tyle. tylko Veron był nietrafiony, ale to wyszło dopiero później, bo kto to mógł przewidzieć jak do nas przychodził, jego problemem było to, że zespół powinien być ustawiany pod niego, a tak nie było no i Seba nie potrafił dostosować się do ogółu
» 28 czerwca 2015, 08:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.