Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Radamel Falcao dostał swoją szansę

» 26 kwietnia 2015, 11:50 - Autor: matheo - źródło: MEN
Dni Radamela Falcao w Manchesterze United wydają się policzone, po tym jak Louis van Gaal stwierdził, że kolumbijski napastnik dostał swoją szansę na pokazanie przydatności do zespołu.
Van Gaal: Radamel Falcao dostał swoją szansę
» Radamel Falcao nie zasili szeregów Manchesteru United na stałe
Czerwone Diabły mają prawo pierwokupu El Tigre po zakończeniu obecnego sezonu. Wątpliwe jednak, aby klub z Old Trafford zdecydował się zakontraktować snajpera AS Monaco.

– Falcao dostał szansę, aby być w tej drużynie w tym sezonie. Można powiedzieć, że ma pecha. Z pewnością nie brakuje mu umiejętności – powiedział Louis van Gaal.

– Podobało mi się, jak zagrał przeciwko Chelsea w ostatnim tygodniu. Miał pecha, że nie zdobył bramki.

– Lubię Falcao jako człowieka, tak jak i lubię Danny'ego Welbecka czy Chicharito. Zawsze są profesjonalistami. Jeśli jednak nie jesteś w drużynie sezon po sezonie, to przychodzi czas na zmiany.

– To właśnie dlatego pożegnaliśmy Welbecka i Chicharito. Teraz musimy porozmawiać z Falcao – dodał Holender.


TAGI


« Poprzedni news
Depay: Nie spotkałem się z Louisem van Gaalem
Następny news »
Składy: Everton - Manchester United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


thelead: Nie jestem orędownikiem Falcao w United, ale wydaje mi się że potrzebny jest apel o nieco chłodniejszą głowę w ocenie tego zawodnika. Dlaczego? Bo po prostu taktyka Van Gaala zabija napastników. Sorry ale napastnik w formie potrzebuje minimum te 3-4 sytuacje w meczu (nawet nie 100 ale po prostu akcja zakończona strzałem) żeby zdobyć bramkę. Tymczasem nawet kiedy nasza gra na chwilę zatrybiła napstnicy spełniali głównie rolę odgrywajacych, trudno więc się dziwić, że Falcao nie strzela bramek skoro przede wszystkim dostaje piłkę na 20 metrze do bramki i w sytuacji gdy jest do niej odwrócony plecami. Zero skutecznych precyzyjnych dośrodkowań, zero prostopadłych piłek, zero klepki na małej przestrzeni pod bramką przeciwnika. A skoro tak to z czego ci nasi napastnicy mają strzelać bramki?

W tym systemie możemy kupić sobie jescze Ibrahimovica, Lewandowskiego, Benzemę i Suareza a i tak ich gra i statystyki będą wyglądać podobnie do osiągnieć Falcao.

I na koniec Falcao to zawodnik którego nie musimy rezygnować, pod warunjiem jednak że jego suma odstepnego i kontraktu będą znacznie niższe.
» 27 kwietnia 2015, 00:15 #30
damianz5: To nie Fifa a Robben juz ma troche lat gry na najwyzszym poziomie za soba i obecnie w lidze Angielskiej gdyby mial grac to nie wyszedlby ze szpitala przez 80% sezonu.
Wypożyczył Groszka bo wypożyczył Falcao.
Nie kupilismy Fabregasa bo kupila go Chelsea a my Herrere.
Bale kupil Real a po roku nikt nie sprzeda pilkarza ktory kosztowal majatek.
I niby dlaczego skreslasz transfery przez niego dokonane jak na razie nie sa wcale takie zle a wrecz bardzo dobre bo kazdy z pilkarzy cos wnosi do druzyny i wcale nie nasciagal dziadkow tylko graczy ktorzy maja czas na przyzwyczajenie sie do ligi jak i czas na rozwoj.
» 26 kwietnia 2015, 19:51 #29
IJ09: jak to mówią ... 'Liga Angielska zweryfikuje czy jesteś dobrym, wartościowym graczem'
» 26 kwietnia 2015, 19:00 #28
dawidlp92: ja nie wiem co wy niektórzy widzicie w tym Falcao ... przecież w tej lidze obrońcy poniewierają go jak szmate ... brakuje mu kondycji a w tym wieku to już tak nie wróci do formy ... jest za wolny ...za słabo czyta gre ... nie nadaje się wgl
» 26 kwietnia 2015, 18:32 #27
Taurus: Po prostu świetny piłkarz który do nas nie pasuje - najwidoczniej.
» 26 kwietnia 2015, 14:31 #26
Klimaa: W meczu z Chelsea zawiódł - miał okazję do strzelenia bramki oraz stracił piłkę, która następnie wpadła do naszej bramki. Na pewno zaangażowania mu nie brak jednak więcej niż 20mln nie można na niego wydać.
» 26 kwietnia 2015, 14:30 #25
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2015 14:21

Szkoda, ze sie u nas nie sprawdzil. Pamietam, po ogloszeniu wypozyczenia jak kazdy sie nim jaral i liczyl ile to bramek dla nas ustrzeli. Pewnie malo kto zakladal, ze bedzia mial takie slabe statystyki. W formie z Atletico byl najlepszym napastnikiem na swiecie. Gdyby przyszedl do nas w takiej formie jaka opuszczal Hiszpanie wtedy juz w tym sezonie moglibysmy wygrac majstra(a on pewnie zgarnalby zlotego buta), a w przyszlym sezonie bylibysmy(przy dokonaniu 2-3 dobrych transferow w tym przynajmniej 1 SO z topu) jednym z glownych faworytow do wygrania LM.

Falcao obecnie to niestety wrak pilkarza(juz pomijam jego bardzo slabe liczby, ale wystarczy porownac jego sposob poruszania, prowadzenie pilki, utrzymywanie sie przy pilce to jest przepasc do tego co pokazywal te 2-3 lata temu), nie wiem czy to wciaz efekt tej powaznej kontuzji, czy po prostu uplywajace lata juz zrobily swoje. Brak pewnosci siebie i presja tez pewnie tez pewnie mialy spory na to wplyw. Licze, ze po sezonie trafi do Valencii i znow bedzie czarowac jak dawniej.

Przypadek Kolumbijczyka, powinien byc nauczka dla nas na przyszlosc, ze nie ma co kupowac/wypozyczac pilkarza po dlugiej kontuzji, tym bardziej kiedy dany pilkarz po kontuzji jest daleki od swojej swietnej formy. Dlatego ciekaw jestem czy latem van Gaal zaryzykuje transfer Strootmana/Gundogana, ktorzy sa w podobnej sytuacji do Falcao.
» 26 kwietnia 2015, 14:19 #24
Adnan44: po tym co napiszę pewnie znowu mnie pocisną znawcy i nie napisze wasze popularne "sezonowcy" bo jak dla mnie to są po prostu dzieciaki które kibicują United od 3 sezonów, ale przede wszystkim - WIELKIM BŁĘDEM BĘDZIE ODDANIE FALCAO! - miał sezon, w którym wracał po kontuzji i to nie byle jakiej tylko rocznej przerwie co więcej do bardzo fizycznej ligi, po drugie AKLIMATYZACJA, nie chodzi tu o oddychanie innym powietrzem niż we Francji, lecz o poznanie co i jak wygląda w tak wielkim klubie, dodatkowo przyswojenie taktyki i poznanie kolegów z zespołu, nauka języka, ciąża żony...chyba nie mógł grać ze spokojną głową oddany w 100% tylko i wyłącznie piłce ;) otóż, możecie krytykować tak samo jak krytykowaliście mnie gdy pisałem prawie to samo słowo w słowo o Fellainim gdy większość z tu obecnych skreślała go po 2 miesiącach a teraz się zachwycają. Gdy pisałem 2 sezony temu żeby wypożyczyć Naniego bo coraz gorzej wygląda jego sytuacja to oczywiście "naniego? hahaha gościu co Ty piszesz, jak nani jest zaje%isty, i fajne ma cieszynki" o Van Gaalu nawet nie zaczynam gadki... po 3 tygodniach go zwalniali...
Falcao to nie tylko maszynka do strzelania bramek, która nie przeczę że się zacięła ale popatrzcie też na niego na boisku, ruch bez piłki, wychodzenie do prostopadłych piłek, gra na klepe, to jest nadal klasa światowa, ale skoro dla was najważniejsze są cyferki to luzik ;)

ja Wiem tylko tyle że nie ważne gdzie będzie to w przyszłym sezonie odpali

PS. to co napisałem możecie zmienić każde "falcao" na "di maria" prędzej bym znalazł 5 innych do wyrzucenia niż Falcao i Di Maria.

Elo, bez odbioru
» 26 kwietnia 2015, 13:48 #23
mario93: Masz rację, ale prawdopodobnie niestety nigdy nie dowiemy się jakby wyglądał drugi sezon Falcao w United, bo to Louis podejmuje decyzję...
» 26 kwietnia 2015, 14:00 #22
mcis: kiedy on dostal tej rocznej kontuzji? bo moim zdaniem kontuzjowany zostal w styczniu 2014, a byl juz sprawny na poczatku sezonu 2014/15.... to gdzie ten rok??
» 26 kwietnia 2015, 14:14 #21
atos1987: Masz racje w tym co napisałeś.Tyle tylko że cena za wykupienie go jest zdecydowanie za wysoka.
» 26 kwietnia 2015, 14:21 #20
Adnan44: mcis, ok był sprawny, a ile rozegrał do czasu "sprawności" meczy o stawkę? to że umiał już biegać nic nie znaczy, ogranie też jest ważne ale ok nie rok tylko 8 miesięcy, jeżeli robi Ci to taka różnicę..
» 26 kwietnia 2015, 15:03 #19
Dryblas: Czyli przesądzone. Fantastycznie. Bałem się, że może go zostawić.
» 26 kwietnia 2015, 13:22 #18
czarny226: Dostal wiecej szans niż Chicharito w realu.
» 26 kwietnia 2015, 13:16 #17
checix69: prawda jest taka ze w 100% nigdy go nie przetestowalismy. fakt faktem nic wielkiego nie pokazal, ale mysle ze gdyby zagral 10 meczy pod rzad w 1 skladzie to wszystko moglo by sie potoczyc inaczej. ale z drugiej strony ciezko tez winic lvg ktoremu zalezalo na wynikach a nie dawaniu szansy..
» 26 kwietnia 2015, 13:08 #16
mcis: mial chyba 6 spotkan pod rzad w maratonie swiatecznym i nic nie wyszlo
» 26 kwietnia 2015, 13:21 #15
Mati0074: myślę ze jakby dali mu 130 tys funtow zarobkow to moglby zostac gdyby sam zainteresowany sie zgodzil. Pilkarz jest na prawde dobry moze w nastepnym sezonie by odpalil po USA tournee
» 26 kwietnia 2015, 12:55 #14
Joker7: Ta jasne w 90 % meczy wychodzil na ostanie 10 minut ...
Trzeba bylo dac mu taka szanse jaka dawales RvP ktory nic nie strzelal w chyba 8 meczach z rzedu a gral praktycznie caly czas po 90 minut !
» 26 kwietnia 2015, 12:09 #13
mcis: 90% serio? wez podaj statystyki i policz to sobie.... zdziwisz sie
» 26 kwietnia 2015, 12:14 #12
mcis: ilosc wystepow 25
ilosc wystepow od pierwszej minuty 16
ilosc wejsc jako rezerwowy 9

srednia ilosc minut na mecz w meczach od pierwszej minuty 78
srednia ilosc minut na mecz w meczach jako rezerwowy 24

gdie te twoje 90%?
gdzie te twoje 10min?
» 26 kwietnia 2015, 12:21 #11
szabo1878: powiedziec, ze Falcao nie wykorzystal swojej szansy to za malo. on spartolil na calej linii.

jedyne ze co mozna go pochwalic to checi, ale za checi medali nie daja
» 26 kwietnia 2015, 12:27 #10
Trz: a trole dalej swoje... dobrze że z cyferkami ni można dyskutować
» 26 kwietnia 2015, 12:43 #9
swees: Ta i tak o sobie jest tylko dwie bramki pod Rooneyem, który jest najlepszym strzelcem tego sezonu w United. Przestań bredzić bo RVP bez formy jest lepszy niż teraźniejszy Falcao
» 26 kwietnia 2015, 12:44 #8
Czmielu211: Swoją drogą przy w dzisiejszym meczu jakbyś ok. 75 minuty prowadzi z 2-0 to chciałbym zobaczyć Robina , w jakiej jest formie .
» 26 kwietnia 2015, 14:28 #7
cookie04: mcis to ja tobie nabiłem te lubię to! :)
» 26 kwietnia 2015, 15:11 #6
Chapman: Go Falcao!
» 26 kwietnia 2015, 12:05 #5
RedDevils4life: Dostał i to nie jedną. Ciekawe czy już myśli o sprzedaży Chicharito czy tylko miał na myśli wypożyczenie.
» 26 kwietnia 2015, 11:58 #4
sebox111: "To właśnie dlatego pożegnaliśmy Welbecka i Chicharito" to mam rozumiec ze niestety Chicharito tez swojej szansy nie dostanie? ;/
» 26 kwietnia 2015, 11:53 #3
Kenzema: I bardzo dobrze, powiedział już swoje zaraz po odejściu do Nich. Skoro to jego marzenie - grać w Realu, to niech tam zostanie, ale po tylu sezonach w MU to okazał brak szacunku, zresztą mamy brać piłkarza co wykorzystuje tyle sytuacji co Falcao? Ostatni mecz LM to partolił wszystko..
» 26 kwietnia 2015, 12:08 #2
kanapkaa: jest słaby to go sprzedamy, proste.

Do pustej to i ja bym trafił.
» 26 kwietnia 2015, 12:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.