Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

5 wniosków po meczu: Aston Villa

» 6 kwietnia 2015, 13:22 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News
Manchester United zanotował kolejne zwycięstwo w lidze, nadal utrzymując tempo największych rywali w walce o końcowe laury Premier League. Spójrzmy, czego dowiedzieliśmy się po tym spotkaniu.
5 wniosków po meczu: Aston Villa
» Ander Herrera gra coraz lepiej
1. Wayne Rooney wciąż to ma.
Po występie na Anfield Road, Anglik spotkał się z falą krytyki, dotyczącą nie tylko samego występu, ale przede wszystkim zmarnowanego karnego w końcówce meczu.

Niemniej jednak, wciąż pozostaje napastnikiem, który posiada niesamowity instynkt i potrafi zdobywać fenomenalne bramki, co udowodnił w starciu z Aston Villą.

Piłka posłana przez Angela Di Marię nie należała do najłatwiejszych, jednak Rooney nie tylko zdołał ją opanować, ale także zwrócić się w kierunku Stretford End i posłać tuż obok bezradnego bramkarza gości.

W swojej karierze Wayne zdobył wiele cudownych bramek, jednak trafienie z sobotniego meczu to z pewnością jedno z najładniejszych.

2. Sędziowie nadal boją się gwizdać na Old Trafford.
Już po pięciu minutach Aston Villa powinna grać w dziesiątkę i przegrywać 1:0, jednak pan Roger East nie zdecydował się na odgwizdanie ewidentnego przewinienia Ciarana Clarka na Rooneyu.

To nie pierwszy raz, kiedy sędziowie boją się użyć gwizdka w takiej sytuacji na obiekcie Manchesteru United. Na szczęście, podopieczni Louisa van Gaala poradzili sobie bez rzutu karnego, jednak czasami, takie decyzje mogą okazać się kluczowe.

3. David de Gea nie jest superbohaterem
Prawdopodobnie jedynym zmartwieniem Manchesteru United po sobotnim spotkaniu jest fakt, iż nie udało im się zachować czystego konta.

David de Ga nie miał zbyt wiele do roboty w tym meczu, ale nie zmienia to tego, iż strzał Christian Benteke powinien obronić. Było to uderzenie jakich tysiące, lecz tym razem Hiszpan się nie popisał.

Oczywiście, można mówić, że nie każdy strzał jest do obrony, jednakże spoglądając na formę w jakiej w tym sezonie jest De Gea, trudno oprzeć się wrażeniu, iż był on w stanie to wyciągnąć.

Na szczęście, tym razem nie miało to większego znaczenia.

4. Ander Herrera powinien grać więcej i więcej.
Występ hiszpańskiego pomocnika przeciwko Aston Villi był jego piętnastym wyjściem w podstawowym składzie od momentu transferu z Athletic Bilbao.

Spoglądając na jego styl gry, trudno uwierzyć, iż przez niemal dwa miesiące oglądał spotkania kolegów z trybun, lecząc kontuzję. Podsumowując - między końcówką października a połową lutego, wystąpił w zaledwie jednym meczu ligowym. Kiedy już wrócił, pokazał Van Gaalowi, iż to właśnie jemu należy się miejsce w środku pomocy.

Na ten moment posiada siedem goli w piętnastu meczach, które rozpoczął od pierwszej minuty, co jak na pomocnika jest fenomenalnym osiągnięciem. Należy także pamiętać o 5 asystach.

5. Ashley Young powinien zachować miejsce kosztem Angela di Marii na derby.
Herrera grał świetnie, Mata także ponownie pokazał wysoki poziom, jednakże to właśnie Ashley Young przez 70 minut spędzonych na murawie raz za razem terroryzował defensorów gości.

Jego występ to nie tylko liczne zwody i dryblingi, ale także celne podania i dośrodkowania. Do tego dochodzą także groźne strzały. Wprawdzie to Di Maria zaliczył ostatecznie asystę, jednak spoglądając na pracę, jaką w ofensywie i defensywie wykonuje Young, to właśnie Anglik powinien wystąpić przeciwko Manchesterowi City.


TAGI


« Poprzedni news
Mata: Jesteśmy w dobrej formie przed derbami
Następny news »
Rezerwy United przed starciem z West Hamem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


0ptimus: David de Gea nie jest superbohaterem a za tydzień napiszecie, że jest superbohaterem, po to aby za 2 tygodnie napisać, że znowu nie jest :D tak samo z Rooneyem, Di Marią itp.
» 7 kwietnia 2015, 12:04 #51
marinero74: Mimo porażki , nie lekceważyłbym MC . Oni się spinają na takie mecze jak z Nami . Będzie ciężko . Trzymam kciuki. GGMU!!
» 7 kwietnia 2015, 05:30 #50
w124amg: Derby już wygrane !!
» 6 kwietnia 2015, 22:52 #49
seth: puknij się w głowę
» 7 kwietnia 2015, 10:33 #48
RedDevils4life: Hahaha, co to ma być? Kompany odmawia zmiany Pellegriniemu. Na moje posiedzi dłużej niż Szczęsny na ławie. :D
» 6 kwietnia 2015, 22:11 #47
Kubisiek11: city dostaje 2:0
» 6 kwietnia 2015, 22:06 #46
w124amg: 2:0 !!
» 6 kwietnia 2015, 22:05 #45
adamecki7: cała prawda o patyczaku i youngu mam nadzieje że własnie tak bd
» 6 kwietnia 2015, 21:38 #44
w124amg: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2015 22:02

Trzeba być burakiem żeby takie coś napisać. Young był pierwszy do wyrzucenia, ADM miał być naszym zbawicielem a po części jest na odwrót.
Gość odpali tak samo jak Young
» 6 kwietnia 2015, 22:00 #43
mads: Ale u kogo Young był do wyrzucenia? Chyba o Moyesa. W taktyce LvG, Young, Valencia i każdy na boku gra kluczowe role, z resztą - Ashley i jego forma w tym roku to prawdziwy renesans i on jest niezbędny u nas na ten moment.
» 6 kwietnia 2015, 23:28 #42
RedDevils4life: Myślę, że nie każdy ogląda, ale tego wieczoru każdy kibicuje. :)
» 6 kwietnia 2015, 21:16 #41
Puchaczeue: Chciałem oglądać, ale strasznie mi laguje. Oczywiście keeping fingers crossed za Crystal Palace. :)
» 6 kwietnia 2015, 21:18 #40
szymon2507: GOL!!
» 6 kwietnia 2015, 21:34 #39
LPiotrus: Jak na razie dobrze nam idzie to kibicowanie :D
» 6 kwietnia 2015, 21:42 #38
szymon2507: 2:0 chłopaczki :D
» 6 kwietnia 2015, 22:05 #37
Puchaczeue: Dni Pellegriniego chyba są policzone. Cieszmy się, że od 34 minuty jesteśmy w TOP3 :)

Nie ma bata, w niedzielę trzeba odkupić wszystkie nasze grzechy.
» 6 kwietnia 2015, 22:14 #36
Rotx: Dobre pytanie Di Maria czy Young ?
1)STATYSTYKI
Di Maria -3 gole,10 asyst,2.2 kluczowych podań na grę,77.7 % podań celnych
0.5 odbiorów na mecz,0.8 przechwytów
Young-1 gol,1 asysta,1.1 kluczowych podań,80% podań celnych
1.5 odbiorów,1.8 przechwytów,
2) Na prawej stronie City zagra Zabaleta czyli dobry znajomy Angela.
Zabaleta - śr. 4 udane odbiory na mecz,1.1 kluczowych podań na mecz-(tyle co Young a dodatkowo więcej goli i więcej asyst niż Ashley.)
3) Podejście do gry.
Young jest w o tyle lepszej sytuacji bo wielokrotnie potrafił powalczyć w defensywie, zaasekurować
kolegę, zablokować strzał
Di Maria nie przykłada się do gry w defensywie więc ciężko powiedzieć jaka będzie jego rola w tym meczu.
Jeżeli United będzie dyktować grę (gramy u siebie) to myśle że Ashley jest lepszy do cierpliwej gry jaką preferuje Louis, na kontrę oczywiście Di Maria.
Strzałów na bramkę City będzie pewnie średnia ilość -pewnie około 6-10 na przestrzeni całego meczu, bramkarz jest nieźle dysponowany więc warto byłoby wykorzystać każdą nadarzająca się okazję a takich więcej zapewni Angel.

Osobiście liczę na wystawienie w meczu Ashleya z racji tego ze nic nie ryzykujemy wystawiając go a na zmianę może być Angel.
Kluczową sprawą tego meczu jest nie przegranie więc myślę że Louis nie zaryzykuje Angela , ale z drugiej strony Angel przesiedział już 3 tygodnie więc dla niego czas rotacji na jego pozycji się skończył.
Był Fellaini,Herrera,Mata,Falcao teraz był czas na Angela więc myslę że jego czas nadszedł.
» 6 kwietnia 2015, 20:08 #35
mads: Nie pisz, że Angel się nie przykłada w defensie, on po prostu nie jest przyzwyczajony do bronienia, bo to gracz wyłącznie z inklinacjami ofensywnymi i przez większość kariery nie miał zadań defensywnych. Dopiero przy van Gaalu to się zmieniło, więc warto dać mu czas.
» 6 kwietnia 2015, 23:30 #34
ess: Warto wspomnieć, że De Gea pomylił się także z Liverpoolem. Na szczęście oba gole okazały się nieważne i mam nadzieję, że wykorzystał swój limit błędów na ten sezon :)
» 6 kwietnia 2015, 19:35 #33
showdark: Mnie zastanawia jedno, czemu w niektorych akcjach Fela w ogole nie skacze do pilki? Np w meczu z liverpoolem krolowal w powietrzu, kazda pilka gorna jego (czy to w defensywie czy ofensywie). A czasami po prostu nie skacze, tak jakby myslal ze jest wysoki to i tak siegnie pilke :) jest to mocno irytujace, bo wiele pilek odpuszcza, a moglby bardziej o nie poalczyc
» 6 kwietnia 2015, 18:18 #32
qbsonUTD: Coś w tym jest. Czasem inni z nim skaczą do głowy, a on stojąc przyjmuje ją na klatę. Myśli, że będzie łatwiej niż się okazuje i walczy niskim nakładem sił :)
» 6 kwietnia 2015, 19:26 #31
micsie03339: Z tym Youngiem to poleciałeś, w tym meczu akurat zagrał słabo, same niecelne dośrodkowania i jeden groźny strzał, który wyglądał na nieudane dośrodkowanie.
» 6 kwietnia 2015, 16:01 #30
mcis: Young szarpal i gnebil, ale mial klopot z zakonczeniem akcji. mial 10 dosrodkowan, wszystkie niecelne i najnizsza skutecznosc podan w druzynie (69%).
» 6 kwietnia 2015, 17:35 #29
BartekMU10: Zgodze sie co do Roo, uwielbiam go, chociaż jest strasznie niedoceniany ostatnimi czasy. I również co do Younga macie rację, myśle że Di Maria w obecnej formie powinien być wykorzystywany jako ewentualny as coś w stylu Chicharito, wchodzi w 70 minucie i może coś zdziałać. Bo jak widać, asystować nadal umie.
» 6 kwietnia 2015, 15:52 #28
Klimaa: Blind oraz Young powinni grać na lewej stronie podczas derbów - bardzo dobrze że sobą współpracują.
» 6 kwietnia 2015, 15:52 #27
Kornel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2015 15:30

3. De Gea nie jest superbohaterem. Bo zawalił JEDNEGO gola? Z Liverpoolem to był rykoszet.
» 6 kwietnia 2015, 15:30 #26
NexaT: Z Liverpoolem był źle ustawiony. Z Aston VIllą mógł obronić - nie udało się, mimo to nikt tutaj nie zwala na niego winy.
To co zawalił wczoraj odrobi w derbach. :)
» 6 kwietnia 2015, 16:52 #25
swees: Neuer tez zawalił i jakoś nikt już o tym nie pamięta, nie ma co tragizować ;)
» 6 kwietnia 2015, 21:10 #24
jamaj05: Di Maria czy Young...

Ach, serce podpowiada mi Angela, to byłoby przepiękne, gdyby właśnie odrodził się w meczu z City pakując im jedną z bramek, albo zaliczając ze 2 asysty wygrywając przy tym pojedynki 1 na 1

Ale rozum podpowiada Younga, ja juz go skreśliłem przed początkiem sezonu tak samo jak Andersona, Javiera, Jonesa oraz Rafaela (obu przez kontuzje) oraz Fletchera i pomyliłem się co do Younga...
Daje spore wsparcie, moi zdaniem to nie jest poziom United, ktore walczy o mistrza, ale w tym sezonie facetowi należy się gra w pierwszej 11, w meczu z City bardziej będą pilnować Rooneya, Herrery i Maty z Fellainim, co Young mógłby w ciekawy sposób wykorzystać.
» 6 kwietnia 2015, 15:24 #23
skywarp: Jones jak stale gra to trzyma poziom, a nawet staje się coraz lepszy. Nie łapie teraz kontuzji i oby tak dalej. Staje się coraz pewniejszym punktem naszej obrony, dodatkowo to Anglik to tylko polepsza jego sytuacje.
» 6 kwietnia 2015, 15:51 #22
swees: No masakra, Jones już by był mega klasowym defensorem ale zjadają go kontuzje niemal od zawsze... Zawsze w niego wierzyłem i mam nadzieję że w końcu załapie wiatr w żagle :) Szczerze powiedziawszy teraz jak zaczynają go chwalić jest czas by złapał kontuzje
» 6 kwietnia 2015, 21:13 #21
RonaldoNaniBack: Rooney mnie przekonał jako napastnik zgadzam się, ale co do Younga to ja się nie zgadzam jego forma jest losowa tak naprawdę nie wiadomo jak będzie grał w następnym meczu bo po prostu nie ma takich umiejętności jak Angel a Di Maria wiadomo jakie ma pokazywał to w Realu i w pierwszej połowie sezonu w Manchesterze to że teraz ma problem to wiadomo że trochę mu Anglia mogła przestać odpowiadać w końcu ciężko naprawdę się przystosować do życia tam w tak krótkim czasie szczególnie że wcześniej grał w słonecznej hiszpanii dajcie mu czas i niech powypuszcza go w pierwszym składzie dziadzio van gaal a napewno się odpłaci i tak zawsze walnie jakąś asystę albo brameczkę od niechcenia ;d
» 6 kwietnia 2015, 15:05 #20
jajko22: Z wszystkimi 5-cioma powyższymi wnioskami zgadzam się w 100%-tach.Rozbuduję tylko punkt 1.Wazza to prawdziwy przywódca mentalny drużyny. Na miejscu Pellegriniego starał bym się wybić z uderzenia Rooneya od pierwszych minut meczu. Albo jakiś faul taktyczny.Będzie to jednak bardzo trudne bo Wazza to twardziel,jest kapitanem a mecz będzie na OT.A może się jeszcze bardziej zaciąć i pójdzie po bandzie !! P.S. Pamiętam jak w którymś wcześniejszym wywiadzie Steven Gerard mówił że się zwyczajnie obawia zacietości i zajadłości Roo na boisku.
» 6 kwietnia 2015, 15:05 #19
qbsonUTD: 3. David de Gea jednak jest człowiekiem :O
» 6 kwietnia 2015, 15:05 #18
Fenek: Nie zgodzę się co do Davida. Ten zarzut brzmi tak jakby na siłę ktoś chciał się do niego przyczepić. Nasi zawodnicy popełniają miliony błędów i jakoś nikt z tego powodu jaja nie niesie a tu jeden błąd i od razu "wytłuszczony" i rozdmuchany. Po za tym Rojo też jest współwinny tej braki, odpuścił Benteke na tyle, że ten miał sporo miejsca na oddanie strzału, po za tym zasłonił Dawidowi pole widzenia piłki co opóźniło reakcje bramkarza. Fakt mógł to obronić ale bez przesady, aby od razu robić z tego oddzielny temat?!
Co do Ashleya nie jestem pewien czy na derby powinien zostać, owszem robi zamieszanie pod polem karnym rywala ale jego podania są fatalnie słabe. Z drugiej str Di lubi głupio tracić piłkę, więc sprawa otwarta.
» 6 kwietnia 2015, 14:37 #17
jajko22: Anglicy piszą w swoich komentarzach że DdG myślami jest już w Madrycie.
» 6 kwietnia 2015, 15:21 #16
xyz: slow down, przeczytaj tekst na spokojnie bez emocji. Nie chodzi tu o żadną uszczypliwość a powiedziałbym że wręcz przeciwnie. Nie można oczekiwać od Davida że będzie cały czas grał jak superman, jest człowiekiem jak każdy inny zawodnik, ratował nam tyłki jak większość naszych graczy z bloku defensywnego popełniała mega babole tym razem bramka obciąża jego konto, nikt nie jest nieomylny. Jednak nikt nie podważa jego kunsztu bramkarskiego i tego że jest jednym z najlepszych na swojej pozycji! Lepiej że takie rozluźnienie przytrafiło mu się w meczu z AV niż w zbliżających się derbach.
» 6 kwietnia 2015, 15:23 #15
jari13: Co do Younga, myślę, że ADM powinien wyjść w podstawie. Będzie potrzebny, bo może stworzyć przewagę. Blind będzie po prostu musiał bardziej pilnować defensywy.
» 6 kwietnia 2015, 14:32 #14
niunio92: W ataku może i robi szum ADM ale w niedzielę potrzebny jest Young który gra dobrze w defensywie i potrafi siać zamęt z przodu
» 6 kwietnia 2015, 14:36 #13
w124amg: Bardziej by mi pasowało gdyby ADM wszedł po przerwie na City
» 6 kwietnia 2015, 18:46 #12
arturw: W końcu mamy pomocnika, który będzie ładował ponad 10 goli na sezon jak kiedyś Scholes
» 6 kwietnia 2015, 14:20 #11
Mordox: mogę cały dzień oglądać tę bramkę :D
» 6 kwietnia 2015, 13:39 #10
MU1212: Young może i grał lepiej od Di Marii ale Angel starał się i to trzeba mu przyznać
» 6 kwietnia 2015, 13:39 #9
Soczysty82: za samo staranie do 11 nie wskoczy!!falcao tez sie stara i co z tego wychodzi??
» 6 kwietnia 2015, 13:57 #8
Kornel: Young nie grał lepiej od Di Marii. Po prostu macie wygórowane wymagania w stosunku do Angela, a na Younga wszyscy tak patrzą, bo słabo grał, a teraz lepiej
» 6 kwietnia 2015, 15:29 #7
Dryblas: "Young przez 70 minut spędzonych na murawie raz za razem terroryzował defensorów gości.
Jego występ to nie tylko liczne zwody i dryblingi, ale także celne podania i dośrodkowania. "

To z ocen pomeczowych:
"Był aktywny - fakt. Niemniej, brakowało mu efektywności. Dośrodkowywał 10 razy, za każdym razem niecelnie, dodatkowo był najniedokładniej podającym zawodnikiem w drużynie(69%)."

Trochę mi się to nie zgadza. Oglądałem mecz i moja opinia jest bliższa drugiemu cytatowi. Ashley terroryzował obronę, jeżeli za "terroryzowanie" uznamy zmuszanie do wybijania jego niecelnych dośrodkowań.
» 6 kwietnia 2015, 13:33 #6
damian2987: Popieram Dryblasa. A co do Younga: Terror terrorem...a bombę trzeba zdetonować czego Young nie uczynił przez 70min.. A Di Maria wysadził po minucie na boisku ;)
» 6 kwietnia 2015, 13:52 #5
jaratkow: Po co te przepychanki i spory z cyklu "Young czy Di Maria"?? Obaj mają waźną rolę do spełnienia. Osobiście uważam, że na City w wyjściowym składzie powinien się pojawić Young. Lepiej sobie radzi w bezpośrednich starciach z rywalami. A przecież w składzie sąsiadów drągali nie brakuje. W zależności od rozwoju sytuacji na boisku prędzej czy później Angel DM mógłby wejść na podmęczonego rywala i obsłużyć Rooneya lub innych swymi podaniami. Na szczęście to nie my kibice podejmować będziemy decyzje personalne przed derbami :-)
» 6 kwietnia 2015, 13:53 #4
closer888: Ostatnie dwie asysty Di Mari to raczej geniusz odbierających niż podającego. Young dla mnie lepiej współpracuje i broni, Di Maria musi się tego nauczyć.
» 6 kwietnia 2015, 14:00 #3
DevoMartinez: Young to pracuś, gania po całej długości jak trzeba, nie próbuje takich podań jak ADM przez co mniej piłek traci i chyba dlatego w tej chwili van Gaal ma większe zaufananie do niego niż Angela. Di Marie ktoś zawsze musi asekurować w przypadku straty, za to potrafi fenomenalnie podać czy wyjśc do kontry na szybkości. Jak/jesli nauczy się walczyć o piłkę a przynajmniej mocniej pracować w obronie to na bank wskoczy do składu za Younga. Ale jeszcze nie teraz raczej
» 6 kwietnia 2015, 14:33 #2
jajko22: do closera888: Też te 2 sytuacje analizowałem tym kontekście i zgadzam się że geniusz Maty i Rooneya jest niepodważalny. Ale oceniałem też podania diMarii.Piłki w dwóch przypadkach były nie podkręcone,zagrane z odpowiednią precyzją i siłą.Myślę że jest to w dużym stopniu wyćwiczone na treningach .To też zasługuje na przymiotnik "genialne" a AdM nie przez przypadek jest liderem asyst i w MU i był w RM.
» 6 kwietnia 2015, 15:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.