Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Di Maria żałuje transferu do Manchesteru United"

» 27 lutego 2015, 07:46 - Autor: matheo - źródło: Metro Sport
Angel Di Maria żałuje swojego transferu do Manchesteru United. Tak przynajmniej twierdzi jeden z hiszpańskich dziennikarzy.
» Angel Di Maria jest daleki od swojej optymalnej formy
Di Maria po transferze z Realu Madryt nie może odnaleźć formy, którą zachwycał kibiców w barwach Królewskich. Po kilku dobrych meczach Argentyńczyk wyraźnie przygasł.

Angielska prasa spekuluje, że Di Maria może odejść z Old Trafford już w letnim oknie transferowym. Spekulacje są cały czas podgrzewane przez dziennikarzy.

– Di Maria powiedział komuś w Realu Madryt, że żałuje transferu do Manchesteru United – stwierdził Manuel Esteban, hiszpański dziennikarz, w programie telewizyjnym La Goleada.

Klubem, który chciałby mieć Di Marię w swoich szeregach, jest Paris Saint-Germain. Francuzi próbowali pozyskać Argentyńczyka już latem ubiegłego roku.


TAGI


« Poprzedni news
Pogba nie jest zainteresowany powrotem do United
Następny news »
Rafael na wylocie z Old Trafford?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (77)


panlemon: to takie "rewelacje" na poziomie Faktu czy Super Ekspresu, ktoś zna kogoś kto zna kogoś, kto wie od kogoś, kto zna kogoś kto podobno widział jak ktoś mówił, że zna kogoś komu Di Maria powiedział przez Skype nie włączając kamery i gdy mikrofon przerywał, że "żałuje transferu do Manchesteru United". Oprócz PSG, Di Marią interesuje się Legia, która chce wymiany Żyro - Di Maria plus dopłata za Żyrę ;)
» 28 lutego 2015, 14:50 #45
Klimaa: Uważam podobnie. United gra zupełnie inaczej niż Real. Nowa liga, nowi ludzie, nowa taktyka..na to wszystko potrzeba czasu.
» 27 lutego 2015, 23:48 #44
Amycus: Ludzie, jesteście żałośni... Przed sezonem każdy miał się zesrać bo będzie Di Maria w naszej drużynie a teraz chcecie by po kilku miesiącach odszedł... Jeśli tak macie kibicować jednemu z naszych najlepszych zawodników w powrocie do formy po kontuzji to nie kibicujcie wcale. Liczycie tylko te zasrane pieniądze jakby były Wasze, wierzycie szmatławcom zamiast samemu zawodnikowi który potwierdził to że jest szczęśliwy w Manchesterze, żenada...
» 27 lutego 2015, 18:38 #43
Insanity: Nice.
» 28 lutego 2015, 09:22 #42
MU1212: Di Marii widać nie idzie w związku z tym wraca do nas Nani a Di Maria będzie zbierać na emeryturę u szejków z PSG
» 27 lutego 2015, 16:17 #41
indyk: Wyżej cenisz Naniego niż Argentyńczyka...? Szok.
» 27 lutego 2015, 17:36 #40
wilku1999: dokładnie 60 mln. na stół i się dogadamy
» 27 lutego 2015, 16:09 #39
Sancho: A niech spada. Byle tylko go opchnac powyzej tych 60 mln, szejki spokojnie wyloza ile bysmy sobie zazyczyli. Niestetyg znajac nasza polityke odejdzie za 30-40 mln
» 27 lutego 2015, 15:00 #38
DevoMartinez: Jest na drugim miejscu w asystach w lidze więc nie przesadzaj, że zapomniał jak grać wpiłkę...
» 27 lutego 2015, 15:32 #37
indyk: Spodziewałem się czegoś bardziej efektownego - lecz efektywność jak najbardziej na +. Drugi asystent ligi, który wszedł do rozbitego zespołu, który nie grał w 8 meczach sezonu( kontuzja, późny transfer). Słaba gra nie zaciemni efektywności.
» 27 lutego 2015, 16:08 #36
indyk: Torres też kosztował 50 mln... Co to w ogóle za argument " ile ktoś kosztował". Wasze pieniądze? Jesteś wart tyle, ile ktoś za Ciebie CHCE zapłacić.
A jeszcze jedno - czy myślicie, że taki zawodnik, to same koszty ?
» 27 lutego 2015, 16:11 #35
emil1986x: jak nam dadza verratiego i cavaniego to niech go biorą :P
» 27 lutego 2015, 14:48 #34
DevoMartinez: Pogoda do dópy, na boisku rzeźnicy, z 2/3 drużyny nie idzie pogadać, chałupe okradli.. z czego tu się cieszyć. Czyli można podejrzewać, że za szczęśliwy nie jest więc można powołać się na jakieś tajne mityczne źródło i spłodzić szokującego newsa.
» 27 lutego 2015, 14:05 #33
UrbannLegend: Mnie pani Grażyna z warzywniaka powiedziała, że Ronaldo wraca, potwierdzone info!
» 27 lutego 2015, 13:52 #32
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2015 13:45

Jeżeli to prawda, co mówił Angel. Powtarzam JEŻELI, To nie ma się co dziwić jemu - gramy jak dziady bez koncepcji gry
» 27 lutego 2015, 13:45 #31
Bena1878: bo ktos powiedzial komus ze ktos jemu mowil o tym ze ktos mowil
» 27 lutego 2015, 13:09 #30
bulka1986: Żałuje, nie żałuje. Ja na jego miejscu bym żałował...
» 27 lutego 2015, 12:25 #29
Fenek: Tak czy inaczej obecnie ten transfer jest kolejnym przepłaconym. Oby ktoś w końcu to zauważył i wrócił do starej polityki transferowej czyli kupować średniaki i dobrych piłkarzy a następnie robić z nich drużynę. Transfery gwiazdeczek lepiej sobie odpuścić.
» 27 lutego 2015, 12:01 #28
indyk: Nie wiem kto jest śmieszniejszy, ten dziennikarz, czy ludzie w to wierzący ?
Jeśli coś takiego by powiedział, to raczej komuś zaufanemu, a nie "komuś z Madrytu"...
Panowie i Panie, trochę pomyślunku...
Gość rozegrał w nowej lidze około 18 meczów, ma 10 asyst i 3 gole. Miał też bezpośredni udział przy Bramce Falcao z Leicester czy van Persiego z Burnley ( faul na nim ). Czyli de facto 12 "asyst"
Czy to są złe liczby?
Odejdźmy od poziomu gry, skoncentrujmy się na liczbach.
» 27 lutego 2015, 11:46 #27
Fenek: Zgadzam się, że raczej Di nie stoi na ulicy i nie rozmawia z każdym o tym jak to mu źle itp. Jednak transfer za ponad 60 mln sprawia, że oczekuje się jakiś konkretów od zawodnika. Obecnie gra Angela jest raczej niewiadomą i przeplatanką pozytywów z negatywami.
Nie zgodzę się z tym aby sugerować się liczbami.
» 27 lutego 2015, 12:04 #26
mcis: jakie 10 asyst? a nie 7?
» 27 lutego 2015, 12:22 #25
Krzyk: Dajcie sobie siana z tym "transferem za ponad 60mln". To, że ostatnimi czasy znacznie przepłacamy transfery to już tylko nasz problem, ale nijak nie oddaje to rzeczywistej wartości zawodnika
» 27 lutego 2015, 12:26 #24
indyk: Gdyby taki Mourinho, miał do wyboru pięknie grającego i mającego słabe statystyki np. Williana czy do bólu skutecznego a grającego brzydko zawodnika, wybrałby na 100% drugą opcję. Istotą gry są bramki i asysty. Jestem przekonany, że gdyby taki Di Maria poszedł do Chelsea, miałby tych asyst około 20. U nas nie ma zespołu, jest zlepek puzzli, które do siebie ni jak nie pasują.
» 27 lutego 2015, 12:27 #23
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2015 12:31

mcis@
Tabelka nie została uaktualniona:
- asysta z QPR
- asysta z Burnley
- asysta ze Swansea
» 27 lutego 2015, 12:29 #22
Krzyk: To, że transfer do nas nie był szczytem jego marzeń, a kwestią raczej wymuszoną okolicznościami (brakiem lepszych opcji) chyba wie każdy. W tym kontekście nawet tak niesprawdzone plotki mogą zawierać w sobie ziarno prawdy. Jakkolwiek ten transfer był bardzo potrzebny choćby dla celów wizerunkowych, to nie obrażę się jak chłopak odejdzie, o ile za podobne pieniądze jak przyszedł. Wolę jednak zawodników, którzy wyraźnie czują się dumni, że Manchester United zawierzył ich umiejętnościom (Herrera, Rojo, Blind).
Inna rzecz, ze totalne głupoty gadają Ci, którzy mówią, że Angel gra totalny piach. Statystyki (przytoczone niżej) mówią same za siebie. Poza tym dochodzi kontuzja, aklimatyzacja itp. No i trzeba mieć na uwadze, że większość tutaj wyobraża sobie Angela w kontekście jego występu w finale LM czy niezłych mistrzostwach świata, a oprócz tych dobrych okresów ten chłopak miał też okresy bardzo przeciętne (choćby pierwszą część zeszłego sezonu).
» 27 lutego 2015, 11:42 #21
JasnaLiryka: Zgodzę się ale mecz czy dwa odpoczynku, mogłyby wpłynąć inaczej na Anioła :)
» 27 lutego 2015, 12:59 #20
pszemuh: Mogę wiedzieć w jakim celu wg Ciebie jest nam potrzebny Cavani?
Mamy Roo,Falcao,Robina i Wilsona.

Wydaje mi się że tak piszesz dlatego bo ma fajne i znane nazwisko:)
» 27 lutego 2015, 13:39 #19
FutureIslands: Może wtedy jeszcze z ceny Cavaniego trochę zejdą. Ten duet bym widział na OT
» 27 lutego 2015, 11:20 #18
ManUtdFan94: hahah Veratti za Di Marie leżę. Idź pograć w FIFE Davons.
» 27 lutego 2015, 13:20 #17
CzteroListny: Narazie nie można oceniać tego co zrobił dla united dopiero jeżeli w nastepnym sezonie bedzie grał w ten sposob bedzie można mowic o pieniadzach wywalonych w błoto.Tak czy srak jak źle by nie grał jest 2 najlepszym asystetem w PL jak na ta chwile
» 27 lutego 2015, 10:52 #16
kckMU: transfer roku się szykuje... nawet jeżeli to ploty, to jego gra mówi sama za siebie.
» 27 lutego 2015, 10:43 #15
radek87urban: Kolejne bzdury...
» 27 lutego 2015, 10:40 #14
trikos: Herrera, Blind, Rojo co ich łączy ? Młodzi i DUMNI że są częścią Manchesteru United. Falcao też niby ale czy aby nie chodzi tylko o hajs i o wyrwanie się z Monaco ? Ale u niego jak z hajsem tak i z wyrwaniem nie powinno być problemu. Di Maria zaś tu widać że coś jest nie tak i nie podoba mu się u Nas. Takich zawodników nie chce i z miejsca powinien się określić bo nie można naszej legendarnej "7" dawać zawodnikowi który publicznie "ŻAŁUJE" transferu do United. Oczywiście wierząc nie rzetelnej prasie :)
» 27 lutego 2015, 08:41 #13
Arvanis: To jest pokolenie Fify 13/14/15, gdzie po sprowadzeniu zawodnika do klubu ten od razu zaczyna grać piłkę nie z tej ziemi. Oni nie zrozumieją różnic w funkcjonowaniu poszczególnych lig i klubów. Myślę, że dobrze spędzony okres przygotowawczy przed przyszłym sezonem, zatrzymanie Falcao i sprowadzenie jakiegoś niełamliwego obrońcy albo przebojowego skrzydłowego da nam podium. Żadne Van Gaal out, Falcao out, czy Di Maria out.
» 27 lutego 2015, 09:55 #12
trikos: @Arvanis Myślę że to pokolenie "bezstresowego" wychowania aka
WSZYSTKO TU I ZARAZ NAJLEPIEJ TERAZ :)
» 27 lutego 2015, 10:54 #11
Trz: wiec twierdzisz ze zmiana ligi wpływa na to ze wielkie gwiazdy nie potrafią przyjąć piłki ?
» 27 lutego 2015, 10:57 #10
EricKing: Po co nam najemnicy? Wywalmy wszystkich którym nie zależy na klubie i grajmy tak:
------------------DDG----------------------
Valencia---Jones-----Blackett----Shaw (ewentualnie Smalling na środku)
-----------------Carrick-------------------- (Blind)
------Herrera-------------Powell---------
-----------------Januzaj------------------- (Mata)
------Rooney-------------- Wilson-------

Powinniśmy się utrzymać :D

A tak na serio - gdybyśmy nie byli wielkim Manchesterem United, to pewnie by to przeszło i w 2 sezony mogło by się coś urodzić. Niestety nie mamy tyle i trzeba wracać do LM już, więc jesteśmy skazani na wielkie transfery, których po prostu nie jestem zwolennikiem.
» 27 lutego 2015, 08:34 #9
piter100000: jak se przypomnę hejty na Berbatowa, że drewno i przepłacony, a teraz patrzę na Di Marię, to jak to nazwać?
» 27 lutego 2015, 08:30 #8
joyrider: Swoją drogą ciekawe jest to, że jak przyszedł to grał tak, że koledzy z zespołu, którzy mieli za sobą okres przygotowawczy z LVG wyglądali przy nim jak chłopcy z podwórka. Potrenował trochę z nami i wyrównał poziom. Moim zdaniem trochę to daje do myślenia...
» 27 lutego 2015, 08:28 #7
Rotx: cios nr 2, ta informacja zepsuła mi cały dzień.

a w rzeczywistości , wypieprzyć wszystkich którzy czegokolwiek żałują w United.
PSG to dla niego idealny kierunek
» 27 lutego 2015, 08:08 #6
suuchy: od PGS jeśli go chcą da się wyciągnąć więcej kasy niż zapłaciliśmy. Może to tajna akcja ED'a:D
» 27 lutego 2015, 08:44 #5
RedDevils4life: Powiedział komuś... sranie w banie. Nie wiem co o tym myśleć. Reakcje po golach mówiły co innego, choćby nawet po bramce RvP z Chelsea. Teraz zatracił formę i może po części tak to wygląda.
» 27 lutego 2015, 08:00 #4
ziomboy777: jezeli to prawda (chociaż zakładam, że nie)... to ciekawe co mu nie pasuje?...
» 27 lutego 2015, 07:52 #3
Kuntakinte: może za mała tygodniówka hehehehe :)
» 27 lutego 2015, 11:00 #2
Makavelli88: ja bym sie nie zdziwil jesli to prawda. idac polityka united sprzedamy go za gora 30 milionow:(
» 27 lutego 2015, 07:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.