Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kto najlepszym obrońcą United w tym sezonie?

» 23 lutego 2015, 16:44 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News
Adam Russell, redaktor Manchester Evening News postanowił przyjrzeć się grze środkowych obrońców Manchesteru United i ustawić ich od najgorszego do najlepszego, oceniając występu w sezonie 2014/15.
Kto najlepszym obrońcą United w tym sezonie?
» Czy Marcos Rojo jest najlepszy?
Kto jest najlepszym obrońcą w tym sezonie?
Poniżej możecie zapoznać się z jego werdyktem, a za pomocą sondy obok, przestawić swój ranking. Jak waszym zdaniem powinno to wyglądać?

6. Tyler Blackett
Wiele osób było zaskoczonych widząc Tylera w wyjściowym składzie United na pierwszy mecz sezonu. Po tym spotkaniu, 20-letni obrońca zaliczał wzloty i upadki, jednak ogólnie, swoją debiutancką kampanię może uznać za dość udaną.

Jest bardzo dobry na lewej stronie, kiedy drużyna gra trójką obrońców, co potwierdził w kilku pierwszych spotkaniach, gdy był chwalony za swoją grę. Czerwona kartka, jaką zobaczył w meczu z Leicester obnażyła jego słabości i pokazała, iż musi popracować nad wieloma elementami.

Niemniej jednak, Blackett może pochwalić się skutecznością wślizgów na poziomie 89%, co jest lepszym wynikiem od niemal wszystkich pozostałych defensorów United w tym sezonie. Niestety, tylko jeden blok i kilka przechwytów na mecz to wciąż za słaby wynik jak na pierwszy skład.

5. Jonny Evans
Kiedyś przepowiadano mu wielką karierą na Old Trafford, jednak po tym sezonie, wydaje się być pierwszym środkowym obrońcą, który pożegna się z Manchesterem.

Do tej pory, przez dziewięć sezonów w czerwonej koszulce, zdołał zaliczyć prawie 200 występów, lecz pod wodzą Van Gaala, Irlandczyk nie prezentuje się zbyt dobrze. Wydaje się, że stracił mnóstwo pewności siebie, jaką pokazywał za czasów rządów sir Alexa Fergusona.

Nie znalazł się na ostatnim miejscu tej listy tylko i wyłącznie ze względu na swoje doświadczenie.

4. Paddy McNair
19-letni obrońca jest najmłodszy na tej liście, jednak nie przeszkodziło mu to w zdobyciu uznania w oczach fanów United w tym sezonie.

Jego seniorski debiut przeciwko West Ham United był dobrze przyjęty, głównie za sprawą sytuacji, kiedy wspaniałą interwencją uratował zespołowi punkty. Nie jest wybitny na konkretnej pozycji, lecz jeśli dodamy do tego doświadczenie, jakiego nabędzie z czasem, możemy otrzymać naprawdę solidnego obrońcę.

Jest dość uniwersalny, co oznacza, że może grać zarówno jako prawy i środkowy obrońca w formacji z trzema defensorami, ale także jako boczny prawy obrońca w systemie 4-4-2. W lutym podpisał kontrakt, który zatrzyma go na Old Trafford przynajmniej do 2017 roku, co pokazuje, iż w Manchesterze pokładają w nim nadzieje.

3. Chris Smalling
Progres byłego obrońcy Fulham jest znacznie wolniejszy niż przypuszczano. Co ciekawe, jak większość środkowych defensorów w United, Chris solidnie radzi sobie także na prawej stronie obrony.

Kiedy gra dobrze, ma zapewnione miejsce w wyjściowej jedenastce Van Gaala. Problem polega na tym, iż miewa spore wahania formy i dobre występy przeplata z koszmarnymi.

Na plus przemawia fakt, iż zaliczył więcej bloków i przechwytów niż pozostali obrońcy, jednakże czerwona kartka przeciwko City pokazuje, że wciąż jest niedoświadczonym graczem. Miewa także chwile dekoncentracji.

2. Phil Jones
Anglik trafił do United w 2011 roku z Blackburn i od tego czasu zaliczył 115 występów w barwach klubu. Dobrze radzi sobie zarówno na prawej stronie obrony, jak i w środku pola, co czyni z niego bardzo pożytecznego gracza.

Niestety, jego uniwersalność jest jego wrogiem, gdyż trudno złapać mu odpowiedni rytm. Na plus na pewno przemawia 82 procentowa skuteczność wślizgów oraz 85 procentowa celność podań, co czyni z niego wszechstronnego gracza.

W 2013 roku sir Alex wyznał, że Jones posiada wszystko, aby być jednym z najlepszych zawodników w historii Manchesteru United. Czy Szkot faktycznie miał rację? Cóż, jednym z lepszych obrońców na pewno jest.

1. Marcos Rojo
Po świetnych występach na mistrzostwach świata, Manchester United wyłożył na stół ponad 16 milionów funtów, aby zapewnić sobie usługi tego argentyńskiego obrońcy.

Teoretycznie Rojo jest lewym defensorem, jednak Van Gaal częściej wystawia go na środku bloku obronnego. Oczywiście, jest jeszcze kilka obszarów, które wymagają poprawy od 24-letniego gracza i Marcos na pewno skorzystałby, gdyby mógł liczyć na regularnego partnera.

Głównym powodem do zmartwień jest jego dyscyplina, o czym świadczą cztery żółte kartki. Niemniej, do tej pory rozegrał najwięcej minut spośród obrońców United.

Wprowadza spokój do defensywny i potrafi być przydatny, gdy trzeba wyprowadzić piłkę. Zdaniem Van Gaala jest najlepszy z przeciętnych obrońców Manchesteru United.

Jakie jest wasze zdanie?


TAGI


« Poprzedni news
Jak wygląda forma United w 2015 roku?
Następny news »
Daley Blind dziękuje fanom za ciągłe wsparcie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


SebaG04: 1.Smalling 2.Jones 3.Rojo. McNair 5.Blackett 6. Evans
» 24 lutego 2015, 16:37 #45
Szprot00: Paradoksalnie obrona to nasza najmocniejsza formacja licząc z bramkarzem. Tylko 3 drużyny straciły jak na razie mniej bramek od nas, nie wiem tylko ile by ich było gdyby nie De Gea.

I w sumie tak jak z naszą pozycją w tabeli, aż dziw bierze, że przy takiej grze w obronie tracimy tak mało bramek (nie wspominając o DDG). Patrząc czasem na ten chaos w defensywie zastanawiam się jak oni trenują...
» 24 lutego 2015, 10:51 #44
kazak8: 1. Rojo 2. Smalling 3. McNair 4. Jones 5. Blackett 6. Evans
» 24 lutego 2015, 10:37 #43
KrzychuUnited: Jones-Rojo, taki duet ŚO powinien grać regularnie. Ani Smalling, ani Evans się nie nadają do pierwszego składu, oboje są spóźnieni przy odbiorach, dają za dużo miejsca przeciwnikowi, odpuszczają krycie. Za Smallingiem przemawia tylko to, że gra dobrze głową ( ale w ofensywie, w defensywie już mu tak dobrze nie idzie ). Zostawić Jonesa, Rojo, McNaira, Blacketta, a pozostałą dwójkę sprzedać i kupić jakiegoś ŚO ( Godin, Marqhinios )
» 24 lutego 2015, 07:28 #42
Hardwell: Rojo od dawna nie popełnia głupich błędów wydaje mi się, że będzie to nasz obrońca na lata, a w parze z Hummelsem idealnie by się uzupełniali
» 24 lutego 2015, 02:42 #41
Klimaa: Skoro Rojo jest najlepszy to też nie świadczy to najlepiej o defensywie, zdarzają mu się dosyć często błędy i ciężko znaleźć w nim taką ostoję jaką był Rio czy Vidic. To tylko opcja na chwile.
W kolejnym sezonie Blackett i McNair powinni udać się na wypożyczenie by się ograć a za 2 lata powinni zostać włączeni ponownie do pierwszego zespołu jeśli będzie widać u nich rozwój.
» 23 lutego 2015, 23:26 #40
Kochas1994: Young Valencia :D A tak na serio chyba Rojo z Jonesem reszta porażka takie moje zdanie i ewentualnie Shaw ale przed nim jeszcze dużo pracy
» 23 lutego 2015, 21:44 #39
Bena1878: polenizowal bym tylko nad tym ktory jest lepszy czy Phil czy Marcus... ale tak na prawde to kwestia danego dnia bo moim zdaniem przy takich rotacjach formacji i zawodnikow to nie ma zgrania i tego filaru ..Do redakcji Marcus to srodkowy obronca! widac to chociazby w jego grze gdy wystawiany jest na lewej obronie(zwlaszcza jezeli przychodzi do dosrodkowan)... a i gdzie jest Show?
» 23 lutego 2015, 20:15 #38
Dryblas: 1. Polemizowałbym.
2. Naprawdę.
3. Marcos.
4. Shaw to lewy obrońca, zestawienie obejmuje środkowych.
» 23 lutego 2015, 21:17 #37
Bena1878: ja rowniez az stesknilem sie za widokiem tego malego walczaka! :)
» 23 lutego 2015, 20:16 #36
czareks444: Panowie redaktorzy, Rojo jest środkowym obrońcom. Może grać na lewej stronie, ale jego nominalna pozycja to lewy środek obrony.W Sportingu grał na środku, natomiast na mundialu z konieczności występował na lewej stronie.
» 23 lutego 2015, 20:03 #35
Cebulak: Rojo w tym sezonie przyszedł, nowy klub, nowa liga. Na początku popełniał głupie błędy, ale się ogarnął, przyzwyczaił do PL i teraz faktycznie jest najpewniejszy z obrońców. Niestety nasz blok obronny pozostawia wciąż wiele do życzenia.
» 23 lutego 2015, 19:47 #34
piotrek19: Moim zdaniem jest to Chris Smalling ponieważ poczynił naprawdę spory progres . Potrafi odważnie pójść do przodu , zrobić przewqage i dobrze zacząć akcje .Zdarzają się tez błędy ale do odważnych świat należy. Naprawdę podoba mi sie jego gra . Powodzenie Chris !
» 23 lutego 2015, 19:05 #33
Cleverli: To tylko pokazuje jak średnią drużyną stał się MU, Jeżeli Rojo jest uznany najlepszym obrońcą United. Marcos niczym się nie wyróżnia szczególnym gra po prostu średnio. Ten wybór jest jest bardzo adekwatny do aktualnej sytuacji MU. Średni klub to i najlepszy obrońca w klubie musi być średniej jakości. Niestety, stwierdzam to z przykrością, jednakże trzeba spojrzeć prawdzie w oczy.
» 23 lutego 2015, 18:56 #32
Arkin: United to nie jest średni klub. Zaczynasz znów swój trolling?
» 23 lutego 2015, 21:04 #31
Slowian: Zgoda United średnim klubem nie jest, i trochę Clev przesadził z tym stwierdzeniem ale reszta jest ok. Napisał porządne stwierdzenie, że średni obrońca na arenie międzynarodowej jest w naszej kadrze po prostu najlepszy i się z tym zgadzam. Nie wypisuje głupot z wywaleniem całej obrony i zakupieniem Humelsów i Ramosów, jak co poniektórzy. Ale trzeba trzymać się stereotypów i napisać, że Cleverlii troluje sroluje i coś tam jeszcze sralala ;D
» 23 lutego 2015, 22:44 #30
DevoMartinez: No tak bo każdy zawodnik ma łatke przypięta na całe zyćie, że średniak albo dobry. Za 2-3 lata każdy z nich może być kozakiem w obronie i filarem naszej defensywy. Niestety defensywa to taka niewdzięczna formacja w której indywidualne umiejętności nie są kluczowe a bardziej zgranie i zrozumienie. A u nas wiadomo jaka sytuacja, dopiero się poznają.
» 24 lutego 2015, 02:28 #29
kralo11: Powiem tak ciezko jest wybrac najlepszego bo ogolnie defensywa United nie gra najlepiej gra slabo jesli chodzi o pare srodkowych zawodnikow hmm ja bym postawil na Rojo Jones ale to sie zmienia co mecz bo praktycznie kazdy z nich jeden mecz gra dobrze drugi slabo i raz bym wystawil tak Rojo Jones raz tak Rojo Smalling a jeszcze innym razem Smalling Jones
» 23 lutego 2015, 18:44 #28
romario11: nikt nie zasługuje na pochwały grają mega tragicznie niestety.

Oddaje punkty na ostoje defensywy czyli David De Gea
» 23 lutego 2015, 18:13 #27
rownykrzys: Obrona gra tragicznie, ale oddaje głos na Rojo ponieważ jest jedynym obrońcą, na twarzy którego nie widać strachu. Najbardziej posranym ze strachu obrońcą jest Evans. Jak dostanie piłkę to jego oczy wyglądają jakby wciągnął grubą kreskę, wymachuje rękoma, bo nie ma pomysłu komu podać. Drugie miejsce dla Smallinga.
» 23 lutego 2015, 18:11 #26
mario93: Zgadzam się z tym co napisałeś w 200%
» 23 lutego 2015, 18:41 #25
DevoMartinez: Mi się najbardziej podoba para Smailing Rojo. Centymetry Chrisa i agresywność Rojo
» 23 lutego 2015, 17:58 #24
czarny226: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 20:02

Zgadzam się w 100%
» 23 lutego 2015, 20:01 #23
jamaj05: Jones - zniszczyły go kontuzje, przez które nie może rozegrać znacznej części sezonu w odpowiedniej dyspozycji
Smalling - okej, czasami gra świetnie i ratuje nam tyłek, ale na tyle lat w MU powinien być pewniejszym punktem defensywy. Moim zdaniem nie ma co czekać na cuda, bo ci piłkarze już od kilku lat są nazywani obrońcami z dużym potencjałem, a prawda jest taka, że powinni już dawno być świetnymi stoperami.
Jeśli już, to zostawić po sezonie max jednego z nich i to już tylko jako rezerwowego, drugiego sprzedać póki są jeszcze coś warci...
Nie zrozumcie mnie źle - też chciałem, żeby ta była para stoperów MU na lata, ale czy jest ktoś jeszcze kto uważa, że potrzebują po tylu latach jeszcze więcej czasu i chce dać im kredyt zaufania na granie w podstawowej 11 w przyszłym sezonie? Moim zdaniem ich limit szans się wyczerpał

Evans - każdy myślał, że przejmie schedę po Ferdinandzie i Vidicu, a prawda jest taka, że się do tego nie nadaje. Wspomniana dwójka świetnych stoperów często ratowała mu tyłek przez co większość fanów uważała, że jest dobrym obrońą. Ma umiejętności na max zespoły w strefie spadkowej, mam nadzieje, że odejdzie po sezonie.

Blackett, McNair - no w tych piłkarz pokładam duże nadzieje. Następny seozn na zmianę powinni być wypożyczeni na pół roku, a drugie pół ogrywać się w pucharach i rezerwach. Wielki potencjał, ale w przeciwieństwie do Jonesa i Smallinga brakuje im doświadczenia. Z drugiej strony równie młody Shaw jest już stałym punktem pierwszej 11. Ale jak wiadomo bycie stoperem to bardziej wymagająca pozycja dla młodych zawodników, oby wypalił przynajmniej jeden z nich i grał kiedyś na stałe w MU.

Rojo - chyba najjaśniejszy punkt defensywy w United. Przed sezonem myślałem, że będzie 4 z rzędu do wyboru przez van Gaala na środek obrony, ale teraz uważam, że jeśli sprowadzimy dobrego ŚO w lecie, to najlepszą opcją do partnerowania mu z piłkarzy jakich mamy obecnie jest właśnie Rojo! Poważna zmiana ligi i otoczenia, a już gra świetnie, z każdym meczem będzie tylko coraz lepiej.
» 23 lutego 2015, 17:50 #22
michalrewers: Ja spróbuje obiektywnie ocenić wszystkich (środkowych i bocznych) naszych obrońców. Oczywiście są to moje spostrzeżenia, nie każdy musi sie ze mną zgodzić :)

Środkowi obroncy:

6. Johny Evans

Nie wiem co się z nim stało. Już od 2-3 sezonów nie umie sobie znaleźć miejsca na boisku. Gubi się nie raz w bardzo prostych zadaniach. To prawda jest doświadczony, ale co z tego, że ma osiągnięcia jak w tym momencie gra słabo ?

5. Tyler Blackett

Ustawiłem go przed Evansem ponieważ w moim odczuciu zrobił więcej niz jego kolega z Irlandii Płn. Zdecydowanie czułem się pewniej gdy LVG na niego stawiał niż na Evansa. Podkreślmy, że to młody obrońca i wystarczy, że trener bedzie co raz to więcej na niego stawiał a w przyszłości może sie stać naszym podstawowym obrońcą.

4. Phil Jones

Szkoda bardzo Phila. Jego gra jest solidna. Jednak przez kontuzje mało gra. Gdyby nie one wydaje mi się, ze jego miejsce na liście by było na samym szczycie. Mozna go porównać z Vidiciem pod względem gry jednak ze zdrowiem bardziej do Hargreaves'a.

3. Chris Smalling

U LVG poczynił duże postepy. Być może uwierzył w siebie. Jeśli jest na boisku nie ma w większości do niego zastrzeżeń.

2. Paddy McNair

Ten młody chłopak zdecydowanie powinien co raz cześciej wychodzić w wyjściowym składzie. Jest wszechstronny. Gra dobrze zarówno na środku jak i na prawej. W młodzikach grał jako środkowy pomocnik i tez mu to wychodziło. Nie możemy go puścić do innej druzyny. Mimo młodego wieku zachowuje się bardzo spokojnie i nei czuć u niego presji.

1. Marcos Rojo

Na szczycie oczywiscie Rojo. Co prawda popełnił kilka błędów ale zważywszy na całokształt gry Manchesteru było to bardzo małe "osiągnięcie". Jest pewny w swoich decyzjach. Według mnie dobrze, że gra na środku. Nie musi sie marwić o lewy bok ponieważ jest asekurowany przez Luka Shawa.

Boczni obroncy:

4. Rafael

Po prostu nie pamiętam kiedy ostatnio zagrał "w miare". W tym sezonie zdecydowanie obniżył loty. Zbyt mało czasu spędził na boisku, aby przeskoczyć w rankingu chociażby Paddy'ego MacNaira.

3. Paddy McNair

Parę ostatnich spotkań Paddy spędził na prawej obronie. Były to spotkania, które nie należały do zbyt wyjątkowych w jego wykonaniu, ale tez nie popełnił rażących błędów. W skali ocen szkolnych to mocne 3+.

2. Luke Shaw

Zdecydowanie pewniak na lewej stronie. Jego rajdy w większości przypadków robią furorę. Jest skuteczny oraz widać chęć uczestniczenia w atakach. Nadaje się do roli wahadłowego ponieważ Dobrze radzi sobie zarówno w obronie jak i ataku.

1. Antonio Valencia

Nawet nie wiecie jak się cieszę, ze powróciła mu forma. To nasz najlepszy prawy obrońca w tym sezonie. Miło czytać już takie komentarze "No Antoś zagrął znów wyśmienicie" aniżeli "Te drewno jest do d***" jak to miało miejsce jeszcze 7 miesiecy temu. To jego drugi najlepszy sezon w United. Pierwszym był oczywiście jego debiutancki, w którym się rozumiał z Wayne'em w ataku jak mało kto.


Wydaję mi się, że obronę mamy dobrą, młodą, ale nie wybitną. W letnim okienku poszukałbym kogoś doświadczonego, ponieważ młodości mamy bardzo dużo. Moim marzeniem, chociaż wiem, że to nierealny transfer, jest zobaczenie Gerarda Pique na obronie w United. Powrót na stare śmieci. Wygrał wszystko z Barceloną. Jest doświadczony i dużo by nauczył naszych obrońców. Z Rojo by stworzyli niesamowity duet. Z takich realnych transferów to wydaje mi się, że do wyciągnięcia jest Ryan Shawcross(nsaz wychowanek, kapitan Stoke), albo też Dante z Bayernu. Słyszałem plotki o Varanie. Hmm bardzo interesujący młody obrońca, ale według mnie jesli jeszcze bardziej by się podszkolił Paddy McNair może dorównać Raphaelowi lub nawet go przeskoczyć ! To są moje odczucia na temat naszej obrony ;) Pozdrawiam!
» 23 lutego 2015, 17:43 #21
Bena1878: jezeli chodzi o obrone ta racja Antek daje rade bo jest silny i mega szybki ale jezeli chodzi o jego gre w ofensywie to po prostu nie wiem co on robi w MU i nie chodzi mi o jego rajdy itp tylko o to ze jest mega ograniczony ! jego zwod na prawa nage zna kazdy a co najgorsze on ciagle to robi i jego dosrodkowania sa klasy... ekstraklasy!
» 23 lutego 2015, 20:21 #20
michalrewers: Z tą jedną nogą to już się zaczyna robić nudne. Powiem Ci, że w tym sezonie widać u niego inna grę niż dotychczas. Zauważ, że stara się mniej dryblować, a wiecej podawać. I to mu sie udaje. Co do dośrodkowań. Zgadzam sie ;)
» 23 lutego 2015, 22:15 #19
szabo1878: szczerze mowiac od derbow Manchesteru i tej czerwonej kartki Smalling gra bardzo dobrze. juz nie chodzi o te 2 gole co ostatnio strzelil, po prostu gra pewnie i skutecznie. oczywiscie zdarzaly mu sie bledy, ale Rojo i Jones popelniali gorsze moim zdaniem.

Smalling powinien grac w pierwszym skladzie. w spotkaniu ze Swansea moglismy zobaczyc, jak slabo nam idzie bronienie sie przed wrzutkami, a akurat w tym elemencie Chris jest naprawde niezly
» 23 lutego 2015, 17:29 #18
Sancho: Wszyscy grają na takim samym poziomie, można poukładać ich w hierarchii jedynie za ilość popełnionych baboli
» 23 lutego 2015, 17:25 #17
Diablord: Jones ma charakter prawdziwego diabla! W dwumeczy z Realem zagral fenomenalnie! Ale od tamtego czasu ma wzloty i upadki. Na pewno czesto kontuzje nie ulatwiaja mu ustabilizowania formy.
» 23 lutego 2015, 17:18 #16
patrol2305: Marcos Rojo najlepszy z obrońców :)
» 23 lutego 2015, 17:16 #15
menisk23: Shaw Rojo Smalling Valencia najlepiej na aktualna obrone manchesteru
» 23 lutego 2015, 17:14 #14
simsonson: mnie Rojo nie przekonuje jakoś .. dla mnie za słaby na Manchester .. wolę smallinga + Jones
» 23 lutego 2015, 17:12 #13
Gallacher: Jedynym tak naprawdę naszym zbawcą o obrońcą to David De Gea.
» 23 lutego 2015, 17:10 #12
MU1212: wg mnie najlepsi byli Mcnair - Blackett oni mogą nabrać doświadczenia i w przyszłości być najlepszymi narazie para defensorów to Smalling-Rojo i to oni mogą bez problemów zastąpić Ferdinanda i Vidicia
» 23 lutego 2015, 17:08 #11
Muuuuuuuuuuu: De Gea:)
» 23 lutego 2015, 17:07 #10
irration: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 17:01

Poziom jest tak wysoki, że trzeba się dobrze zastanowić.
» 23 lutego 2015, 17:00 #9
champione2013: Kto najlepszym obrońcą wsród najgrorszych ? Super zaszczyt dla kogoś z nich mój typ 7.De Gea
» 23 lutego 2015, 17:00 #8
Herrera100: Triiinity, to jet klasyfikacja środkowych obrońców
» 23 lutego 2015, 16:59 #7
Triiinity: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 16:51

Rozumiem, że Luke Shaw to jest nie obrońcą?
Do tego zestawienie warto by też dodać Valencię, bo bez względu na taktykę i tak gra głównie na prawej obronie.
» 23 lutego 2015, 16:51 #6
qba93: " Adam Russell, redaktor Manchester Evening News postanowił przyjrzeć się grze środkowych obrońców Manchesteru United i ustawić ich od najgorszego do najlepszego, oceniając występu w sezonie 2014/15. "

dokładnie przeczytaj ten akapit
» 23 lutego 2015, 17:00 #5
klb9k: Najlepszym obrońcą w tym sezonie uwzględniając również skrajnych jest chyba Valencia. To trochę dziwne bo gra tam z konieczności..
» 23 lutego 2015, 16:50 #4
frost19: a to obrońcy grają w tym sezonie?
» 23 lutego 2015, 16:50 #3
TB303: Pewnie Cię zaskoczę ale... gra obrona, pomoc i atak :D
Dziwne, ale to prawda.
» 23 lutego 2015, 17:00 #2
czarny226: a to dobre
» 23 lutego 2015, 20:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.