Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Scholes: Oglądam grę United bez przyjemności

» 13 lutego 2015, 10:28 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Paul Scholes po raz kolejny skrytykował styl gry Manchesteru United pod wodzą Louisa van Gaala.
Scholes: Oglądam grę United bez przyjemności
» Paul Scholes ma poważne zastrzeżenia do sposobu gry Manchesteru United
40-latek niepokoi się przede wszystkim postawą napastników klubu z Old Trafford.

- Oglądanie ich gry nie daje mi żadnej przyjemności i trudno mi cieszyć się poszczególnymi meczami. Co prawda Czerwone Diabły pokonały Burnley w środę, ale to goście wyglądali dużo lepiej w pierwszej połowie. Czasem futbol w wykonaniu United jest naprawdę słaby. By pokonać przeciwników trzeba ich atakować i podejmować ryzyko - podkreślił Scholes.

- W obecnym składzie niewielu zawodników jest w stanie zaryzykować. Jako pomocnik musiałem zagrywać piłkę do przodu. Zgoda, to nie zawsze się udawało, ale wówczas starałem się odzyskać piłkę i zdobyć bramkę. Czy to było łatwe? Nie, ale graliśmy dla Manchesteru United. Nie miało być łatwo.

- Jeżeli Van Gaal uważa, że Falcao i Van Persie spisują się w ataku lepiej od Rooneya, to istnieje poważny problem. Wayne ma fantastyczne statystyki strzeleckie dla United i w ogólnej klasyfikacji jest za plecami tylko sir Bobby‘ego Charltona i Denisa Lawa. W spotkaniu z West Hamem ani razu nie dotknął piłki w polu karnym rywali. To nie może być dobre dla zespołu - podsumował Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Hodgson: Nie planuję przesuwać Rooneya do pomocy
Następny news »
Mendes: Di Maria jest szczęśliwy w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


Fisher45: Tylko żeby się nie okazało, że znów wróci z emerytury żeby ryzykować przy posyłaniu piłek do przodu.
» 14 lutego 2015, 12:04 #48
Rotx: Dla mnie 4-2-3-1 w zestawie Blind,Herrera- Di Maria,Mata,Rooney- RVP to coś wymarzonego ale
to się nie stanie wiec nie warto się zastanawiać.
» 13 lutego 2015, 22:22 #47
Virek: popieram ;>
» 14 lutego 2015, 01:19 #46
suuchy: "[...]W spotkaniu z West Hamem ani razu nie dotknął piłki w polu karnym rywali. To nie może być dobre dla zespołu - podsumował Anglik. "

i tyle w temacie
» 13 lutego 2015, 22:21 #45
witekxw: Miałem napisać to samo:) tylko środek by wyglądał tak:
Januzaj/Fellaini-Blind/Carik-Herrera/Mata-Di Maria/Young
» 13 lutego 2015, 19:28 #44
DevoMartinez: Pytanie co ważniejsze. Wyniki czy miła dla oka gra? Bo mimo tych cudów na kiju z ustawianiem zawodników na nieswoich pozcyjach, mieszania taktykami to wyniki broną obecnie trenera. 15 ostatnich meczy - 1 porażka 4 remisy 10 wygranych. 27 strzelone 11 straconych goli.
» 13 lutego 2015, 17:28 #43
szabo1878: najwazniejsze sa wyniki, ale poparte dobra gra.
» 13 lutego 2015, 20:51 #42
sisinho: Tak wynik na TĄ chwilę jest b.dobry w stosunku do gry. Problem w tym że mamy przed sobą jeszcze City, Chelsea, Tottenhamem, Liverpoolem i Arsenalem więc punktów do "stracenia" jest też troche a nie mamy jakiejś olbrzymiej przewagi nawet nad 7 LFC (ledwie 5 pkt - 1 porażka i juz tylko 2 pkt).

W dodatku mamy maraton - w ciągu 5 spotkan gramy z Tottkami, LFC, City i Chelsea.
» 14 lutego 2015, 09:15 #41
Cinz: Jego wypowiedzi trafne jak jego podania
» 13 lutego 2015, 17:26 #40
grandes: Mam tak samo jak Scholes, zero przyjemności z oglądania. Nawet za Moyesa jakoś mi się lepiej oglądało te mecze. Pierwszy raz w moim długim kibicowaniu nie chce mi się oglądać meczów.
» 13 lutego 2015, 17:10 #39
Gallacher: Gaal ma szczęście że Gary i Paul nie są w zarządzie United bo byłyby niezłe spekulacje zwolnienia Louisa.
» 13 lutego 2015, 16:22 #38
Rocket7: Niech sie uspokoi w końcu ten Scholes! Fakt był jednym z najlepsztych graczy i najwierniejszych i cenie go ale ciągle krytykuje United pewnie z zazdrości ze go Van Gaal do szkolenia nie wziął. To jest absolutnie nie na miejscu według mnie...
» 13 lutego 2015, 15:59 #37
inek10: Tylko że Scholes mówi całą prawde czyli to co widzą wszyscy oprócz VG.
» 13 lutego 2015, 16:06 #36
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 16:08

Paul ma pelne prawo krytykowac ,bo widzi,ze dzieje sie zle w United.Tylko slepi fantasci tego nie widza.Kazdy ma prawo do wlasnego zdania,nawet jesli jest odmienne od innych.
» 13 lutego 2015, 16:07 #35
sisinho: Bo szczera krytyka ich boli, mają ból tyłka że facet będący częścią United mówi takie słowa (PRAWDZIWE I SZCZERE) o naszej grze a nie przyklaskuje "kółku wzajemnej adoracji".
» 14 lutego 2015, 09:10 #34
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 15:17

Całkowicie się zgadzam ze Scholesem - Rooney na atak, RVP dno, Falcao dno.
» 13 lutego 2015, 15:17 #33
Olo: Sorry, ale akurat Scholes jest zaraz po Giggsie najlepszym graczem w historii klubu i jeśli on tak mówi, pisze i krytykuje to coś może to znaczyć, bo gość wie co znaczy grać w piłkę.
» 13 lutego 2015, 14:44 #32
Kornel: Nie pisz w historii klubu, bo to bzdura. Najlepsi w ostatnich 2 dekadach, jak najbardziej.
» 13 lutego 2015, 14:51 #31
soldier: A ostatnie 2 dekady są zdecydowanie najlepsze w historii klubu.
» 13 lutego 2015, 19:15 #30
Olo: Bullshit stary. Ja wiem że zawsze się mówi, iż "dawniej było lepiej", ale od Scholesa nie było lepszego. No, może Giggs. Ja wiem że byli piłkarze bardziej znani, bardziej wyróżniający się, ale lepszego nie było. Amen.
» 13 lutego 2015, 19:32 #29
szabo1878: @Olo dokladnie ;)
jesli Scholes raz na jakis czas zrobilby szum w brukowcach to by caly swiat teraz o nim wspominal.
a tak skupial sie tylko i wylacznie na graniu, nie odpieprzal teatrzykow i wspominaja go tylko ci, ktorzy go naprawde widzieli w akcji
» 13 lutego 2015, 20:54 #28
eduardo1986: Scholes byl wybitny. Malo szumu, duzo wysmienitej gry. Pirlo, Zidan, Xavi mowili o nim jako o najlepszym pomocniku w histori pilki noznej.
» 13 lutego 2015, 21:34 #27
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 14:35

z calym szacunkiem dla Scholesa z nim w skladzie wiele meczy wygladalo identycznie jak te ktore sam teraz oglada. Niech wiec wie co kibice czuli jak grali slamazarnie w ostatnich latach Fergusona na lawce trenerskiej OT. Wcale ich gra nie wygladala lepiej szczegolnie jak w skladzie na ataku byl Berbatov (teraz mamy drugiego a nazywa sie Van Persie) Jak ogladam ich gre to mam prawo ich porownywac bo maja ten sam zapal do gry (czyli bardzo slaby) plus walka o pilke. Van Persie wyglada tak jakby mu sie nie chcialo grac. Moze czas Scholesowi przypomniec takie mecze jak ten tragiczny z Fulham chociazby albo inne ktorych nie brakowalo w karierze. Miejscami ja rowniez za jego czasow ogladalem gre bez zadnej przyjemnosci...
» 13 lutego 2015, 14:34 #26
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2015 20:19

Sobie porównaj nasze wyniki wtedy a teraz, obejrzyj stare mecze i te co teraz i nie pisz głupot więcej.
» 13 lutego 2015, 20:17 #25
Bossicky: zapoznaj się bliżej z przebiegiem trenerskiej kariery LVG... zawsze wylatywał, bo nikogo nie słuchał i był skłócony z całym zespołem, zarządem, kibicami (w Barcelonie).
» 13 lutego 2015, 15:00 #24
Lokator23: A moze LVG poprostu zdziwaczal na stare lata jak SAF. Wiek robi swoje moze ten VG to juz nie ten sam czlowiek co kiedys nie ma chlop tej iskry i pomyslu. Jestem fanem jego talentu i osagniec ale coraz czesciej mam watpliwosc co do niego
» 13 lutego 2015, 17:54 #23
thetalar: Nie wiem czy się zgodzicie, ale uważam, że lepiej na stanowisku asystenta poradziłby sobie Scholes, a może Garry Neville niż Giggs. Wydaje mi się, że Ryan nie ma odwagi powiedzieć LvG co myśli o grze United. Nie wiem co o tym myśleć, ale ciekawi mnie jak by to wyglądało w przypadku Rudego jako asystenta.
» 13 lutego 2015, 12:35 #22
DevoMartinez: Po miesiącu by się panowie podarli i asystent by się zmienił patrząc jakim autokratą jest van Gaal
» 13 lutego 2015, 13:04 #21
eiden: Porównujesz podejście Giggsa, który zna sytuację i jest w ciągłym kontakcie z Van Gaalem do oceny sytuacji przez Scholesa, który ocenia widok gry.
Paul nie zaproponował swojego rozwiązania jedynie zwrócił uwagę, że obraz gry United jest toporny i według niego brakuje w tej grze brania ryzyka.
Ciężko powiedzieć jak nasz rudy pomocnik by komentował obecną sytuację gdyby siedział jako asystent.
» 13 lutego 2015, 13:24 #20
adamecki7: Mam nadzieje że kiedyś zobaczymy go jako asystenta Giggs na ławce trenerskiej ;D
» 13 lutego 2015, 12:09 #19
Fenek: "Czy to było łatwe? Nie, ale graliśmy dla Manchesteru United. Nie miało być łatwo." święte słowa. Prawda jest taka, że MU wygląda na prawdę źle. Coraz bardziej zastanawiam się czy LvG udźwignie ten ciężar i faktycznie będzie poprawa. Mój jakże niepoprawny optymizm z początku sezonu obecnie został wyparty przez szereg uwag i obaw.
» 13 lutego 2015, 11:55 #18
Devan93: Dokładnie Ada, myślę, że na spółkę z Giggsem mogłoby im wcale nie gorzej wyjść dowodzenie naszymi.
» 13 lutego 2015, 11:45 #17
AdaMUFC: Ada xDDDD
» 13 lutego 2015, 13:10 #16
Martin: Hahaha :D
» 13 lutego 2015, 13:41 #15
AdaMUFC: Szkoda ze Scholes nie został asystentem, nadawał sie by do tego jak nikt.
» 13 lutego 2015, 11:37 #14
Fenek: Cóż teraz jak na to spojrzeć to raczej wolałbym aby do Giggs dalej prowadził MU i miał do pomocy Scholes'a. Ale jest jak jest i trzeba mieć nadzieję, że vG w końcu się ocknie. Do końca jego kontraktu jeszcze daleko a nikt nie odważy się w MU zwolnić LvG.
» 13 lutego 2015, 11:57 #13
DevoMartinez: Czy ja wiem czy tak dobrze. Skoro ma własne zdanie to pewnie forsowałby swoje ustawienia itp i byłby pewnie szybko jakiś konflikt.
» 13 lutego 2015, 13:02 #12
emil1986x: "By pokonać przeciwników trzeba ich atakować i podejmować ryzyko" najważniejsze zostało powiedziane...nie do tyłu i do boku lecz DO PRZODU!!
» 13 lutego 2015, 11:16 #11
slaweknh: Moze slowa Paula otworza niektorym oczy na tej stronie,bo kazdy kto narzeka na zenujaca gre zawsze jest wyszydzany i wysylany do City badz Realu przez pseudokibicow.
» 13 lutego 2015, 11:03 #10
groszek14: Scholes dobrze gada...polać mu:-)
A tak na poważnie,może im więcej będzie krytyki w stronę LVG i ogólnie gry MU to może nasz filozof pójdzie po rozum do głowy...OBY
GGMU
» 13 lutego 2015, 11:03 #9
Marfik: Co ty gadasz Scholes, kibicom podoba się gra Manchesteru, Van Gaal dostaje aplauz i owacje na stojąco i w ogóle jest super.

A tak na poważnie 100% racji, ostatnio Paul mądrze gada, naszą grę ciężko się ogląda. Płakać się chciało jak w pierwszej połowie w meczu z Burnley goście na Old Trafford sobie klepali i co chwilę stwarzali zagrożenie, a przecież to był beniaminek.

"Jeżeli Van Gaal uważa, że Falcao i Van Persie spisują się w ataku lepiej od Rooneya, to istnieje poważny problem." no właśnie, niestety Holender żyje w swoim świecie i podejmuje jakieś idiotyczne decyzje. Wypróbował Rooneya w środku pola - ok, ale Wayne się tam nie sprawdza i trzeba szukać innych rozwiązań, a nie z uporem maniaka go tam wystawiać i udawać, że jest dobrze.
» 13 lutego 2015, 11:02 #8
trikos: Ja oglądam z miską, bo mi się rzygać chce jak na to patrze...mój ukochany zawsze ofensywnie ustawiony zespół gra gorszą padlinę niż TOP3 do spadku -.-
» 13 lutego 2015, 10:44 #7
sebox111: Szczery do bólu! I bardzo dobrze ;)
» 13 lutego 2015, 10:39 #6
zakrzak26: "podejmować ryzyko" - jak dla mnie są to słowa KLUCZ. Niestety, ale gra w wykonaniu United już bardziej asekurancka być nie może. Nie ma piłkarza, który weźmie ciężar gry na siebie, który pociągnie zrywem akcje drużyny, pójdzie jeden na jeden, spróbuje oddać strzał zza pola. Nie ma. Niestety.
» 13 lutego 2015, 10:38 #5
Abrakadabra: a właśnie że jest taki piłkarz, tylko cały czas siedzi na ławie (Ander Herrera)
» 13 lutego 2015, 11:00 #4
HubsS1: Dokładnie, rozumiem, że Kagawa miał naprawdę trudno, by zastąpić na pozycji nr 10 Rooneya, ale Ander Herrera MUSI być naszym podstawowym piłkarzem. Odnoszę wrażenie, że LVG nie ma ikry by zrezygnować ze wspaniałych nazwisk w napadzie, by zmodyfikować lekko ustawienie zespołu. Najlepsze mecze United to te, kiedy w pomocy gra Mata i Herrera, nawet jeśli Ci piłkarze mieliby grać kosztem Di Marii, Rooneya, Van Persiego, Falcao to bez zastanowienia bym ich nimi zastąpił.
» 13 lutego 2015, 11:14 #3
sebox111: ta tylko wedlug LVG Herrera jest klasyczna 10, a nie SP tam gdzie czuje sie najlepiej ^^
» 13 lutego 2015, 13:11 #2
zakrzak26: Masz rację Abrakadabra, lecz niestety jest to tylko pojedyncza jednostka...
» 13 lutego 2015, 14:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.