Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: WBA vs Man Utd

» 21 października 2014, 15:55 - Autor: Biafra - źródło: MEN/DevilPage.pl
Manchester United ponownie nie zdobył trzech punktów na wyjeździe, tym razem zaledwie remisując z West Bromwich Albion. Jak zaprezentowali się gracze gości?
Oceny pomeczowe: WBA vs Man Utd
» Marouane Fellaini był jednym z lepszych graczy
David de GeaDavid de Gea
Zawodnicy West Brom nie pozwolili mu na zaprezentowanie formy, jaką pokazał w meczu z Evertonem, bowiem na dwa oddane strzały na bramkę, jeden był strzałem "życia", a drugi pochodził z sytuacji sam na sam. Znów opuściła go obrona.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6/10

Rafael Da SilvaRafael Da Silva
W sytuacji kiedy drużyna zaczynała łapać wiatr w żagle, nie dopilnował pułapki ofsajdowej, co skończyło się drugim golem dla WBA. Poza tym, bardzo produktywny w ofensywnie, wyglądał lepiej niż Shaw.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 4.5/10

Marcos RojoMarcos Rojo
Niezbyt często popisywał się udanymi interwencjami, chociaż zbyt wiele nie można mu zarzucić. Starał się rozrzucać piłki natychmiast do przodu, co też wychodziło mu dość nieźle, ale w starciu z ekipą pokroju Drozdów, powinien być pewniejszy.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5/10

Phil JonesPhil Jones
Tak naprawdę, nie można się do niczego przyczepić, gdyż solidnie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Jest tylko jedno ale: sytuacja na 2:1, kiedy powędrował prawie pod środkową linię boiska.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4.5/10

Luke ShawLuke Shaw
Gracze WBA szybko odkryli, iż lewa flanka United jest tą najsłabszą, raz za razem uprzykrzając życie młodemu obrońcy. To on zawalił przy pierwszej bramce i niezbyt pewnie grał w pierwszej połowie, popisując się kilkoma niedokładnymi podaniami. W drugiej było nieco lepiej, ale to wciąż nie jest Shaw, jakiego chcielibyśmy oglądać.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 4/10

Daley BlindDaley Blind
Bramka na 1:0 to nie tylko świetny strzał gracza WBA, brak krycia ze strony Shawa, ale także jego brak asekuracji - Holender w tej sytuacji nie popisał się w defensywnie. Później było już lepiej, zwłaszcza, kiedy zaczął pracować w ofensywie, co zakończyło się bramką na 2:2.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 6.5/10

Ander HerreraAnder Herrera
Nie powinien znaleźć się na boisku ze względu na swoje problemy z żebrem, jednak uparł się żeby grać i była to fatalna decyzja. Podawał niecelnie, nie wykazywał kreatywności. Szybko zmieniony.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5/10

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Presja ciążąca na młodym Belgu była widoczna gołym okiem, gdyż żadne z zagrań, którymi chciał zaczarować gospodarzy, nie wyszło tak, jak powinno. Powinien zostać zmieniony jak pierwszy, chociaż widać, iż drzemie w nim spory potencjał.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 5.5/10

Angel Di MariaAngel Di Maria
Jak źle wyglądałaby gra United bez Argentyńczyka, który nawet, kiedy ma za sobą daleką podróż, jest jednym z najlepszych graczy ofensywnych na murawie? Strach pomyśleć. O tym występie najlepiej zapomnieć, choć i tak, starał się jak mógł.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 6/10

Juan MataJuan Mata
Zmarnowany rzut wolny i to w sumie tyle, jeśli chodzi o występ Hiszpana. Wracaj Roo!
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5/10

Robin van PersieRobin van Persie
Wciąż nie może wrócić do formy po MŚ, co dziwi tym bardziej, iż znajduje się w pierwszym składzie zamiast Falcao. Kompletnie niewidoczny.
MEN: 5/10 DevilPage.pl: 5/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Miał pomóc drużynie i ze swojego zadania wywiązał się bardzo dobrze. Kompletnie inny zawodnik, niż oglądaliśmy w zeszłym sezonie. Mega plus za pierwszą bramkę w PL w barwach United.
MEN: 7/10 DevilPage.pl: 7/10

Radamel FalcaoRadamel Falcao
Bardziej widoczny od RvP, miał udział przy bramce United, więc można jedynie się przyczepić, iż samemu nic nie trafił. Powinien w kolejnym meczu wyjść w podstawie.
MEN: 6/10 DevilPage.pl: 6.5/10

Ashley YoungAshley Young
Zbyt krótko, żeby ocenić.
MEN: -/10 DevilPage.pl: -/10


TAGI


« Poprzedni news
Evra: Wygrywanie było w DNA Manchesteru United
Następny news »
5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: WBA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (49)


CJQualls: Te oceny to jakiś żart, za remis z takim słabym klubem najwyższą oceną powinna być 5..
Januzaj, RVP to jest 0/10
Rojo, Shaw, Mata, Herrera 1/10
Rafael, Jones 3/10
Blind 5, DiMaria 5, De Gea 5
LVG 1
» 23 października 2014, 01:51 #44
mario93: grał słabiutko to prawda, ale jakby go zmienił to później będą pretensję, że nie zagrał kilku pełnych meczy z rzędu, że nie mógł pokazać potencjału, że nie miał czasu na złapanie formy itd. (zapraszam do lektury komentarzy pod newsami o Kagawie) Zawsze komuś coś nie przypasuje, ja bym raczej miał pretensję o brak zmiany Van Persiego, który juz ok kilku meczy nic nie gra i jest najgorszym piłkarzem drużyny, a szans na pokazanie się dostał bardzo dużo.
» 22 października 2014, 13:03 #43
Insanity: Zgadza się. Mimo tragicznego wyniku, dobrze, że Januzaj zagrał. Porażka to tylko krok do zwycięstwa ewentualnego.

RvP to najbardziej temat zagadka. Może faktycznie potrzebuje wypoczynku, a może ogrania ? Tego się nie dowiemy, chyba, że w końcu ktoś o tym wspomni na konferencji i sam LvG się wypowie...
» 22 października 2014, 17:51 #42
brylaantowy: myślę że Blinda można by dać na lewą obronę za Shawa, a obok Herrery Fellainiego. bo z taką grą Shawa to tam ciężko będzie..
» 21 października 2014, 19:53 #41
milagro: no tylko nie Blinda na tę nieszczęsną lewą obronę ;D bad idea
» 21 października 2014, 20:04 #40
Klimaa: Może grałby tam chwilowo lepiej niż Shaw ale jest ważnym elementem środka pola a na to sobie pozwolić chyba nie możemy.
» 22 października 2014, 00:49 #39
soldier: Blind to minimum 8. Wzmianka o jego błędzie przy pierwszej bramce to żart?
» 21 października 2014, 19:49 #38
soldier: Na dole strony znajduje się filmik ze skrótami z meczu. 7 pokazanych tam akcji to sytuacje MU, z czego 3 to strzały van Persiego. Jak dla mnie to dość dużo jak na bycie "kompletnie niewidocznym".
» 21 października 2014, 19:28 #37
qwas333: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 19:27

Young ma -10 :P
» 21 października 2014, 19:27 #36
Rudy18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 18:54

Anderowi brakowało szybkości, tracił piłkę, kilka razy źle podał..

ale.. w przeciwieństwie do Maty zagrał 4 dobre piłki wprowadzające w pole karne i kilka razy przyspieszył akcje zagraniem z pierwszej piłki przed "16" natomiast Mata nie zagrał ANI JEDNEGO takiego zagrania.. nic nie gra koleś a był wyżej ustawiony na boisku, parodia jakaś..
» 21 października 2014, 18:53 #35
szabo1878: odnosze wrazenie, ze wystawiajac taki sklad, w takiej formacji Van Gaal po prostu nie chcial odkrywac kart przed meczem z Chelsea. tyle, ze nasza gra byla az za bardzo bezbarwna. defensywa to wiadomo, ze mamy problemy od poczatku. ale w ofensywie gralismy z wiekszym polotem i pomyslowoscia w poprzednich meczach. a w tym to ja glownie dlugie pilki bez adresata widzialem
» 21 października 2014, 18:07 #34
Niemanek: Co tak wysoko dla pupilka?
» 21 października 2014, 18:02 #33
TheMatiZ: Po Januzaju widać gołym okiem brak gry w najwyższym zespole, piłkę nawet gubił... jednak przy ostatnich występach Maty czy RvP to można go nazwać spokojnie geniuszem futbolu... Nawet nie wiem czy Mata w tym meczu grał, wygląda jakby się bał przeciwnika i w dodatku nie wiedział co to za kulkę kopie... van Persie lepiej ale i tak szkoda gadać...
» 21 października 2014, 17:43 #32
Dogg: Na 5-tkę Mata, Herrera, Shaw, Januzaj i Van Persie nie zasłużyli. 5 to występ przeciętny, a oni grali dużo poniżej przeciętnej. Tak, wiem, że Herrera grał z kontuzją, ale oceniam go za jego grę, nie za to jak mógłby grać, gdyby nie kontuzja.
» 21 października 2014, 17:35 #31
Insanity: Jak najbardziej się zgadzam.
Herrera zagrał poniżej przeciętnej również, ale jemu jedynemu z tych zawodników można wybaczyć to...
» 21 października 2014, 18:06 #30
emil1986x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 17:34

6 januzaj?? za co?? ten koles powinien wrocic do druzyny rezerw bo gra straszny piach szkoda maty bo gosc jest bez pojecia a ma umiejetnosci RVP...szkoda gadac nawet polowa tych sytuacji powinna sie konczyc w siatce przeciez ten koles nie z takich sytuacji strzelal bramki pokazywane na calym swiecie a teraz? zenada :/ mam nadzieje ze wkoncu sie gra zazebi i Falcao wraz z fella rozstrzelaja sie jeszcze bardziej i bedzie top 4
» 21 października 2014, 17:34 #29
mamtow4literach: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 17:18

lol jakie oceny Januzaja , to jakaś parodia, najgorszy na boisku od kiedy istnieje BPL a ma 5,5 i 6.
Chyba dałny wystawiali te noty.
Dla niego -4
» 21 października 2014, 17:17 #28
emil1986x: i tak postawiłeś note jak jakis jego fan :P
» 21 października 2014, 17:35 #27
vip14: Po wejściu Felliniego gra United uległa zmianie, lepszej zmianie :) Dobrze, że mamy w drużynie takich zawodników jak Marouane :)
» 21 października 2014, 17:11 #26
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 17:11

Januzaj 4, Mata 4, RVP 5,5 (strzal w slupek podwyzsza ocene), reszta ocen ok.
» 21 października 2014, 17:10 #25
irration: Zmarnowana okazja, niecelny strzał wg Ciebie powinny podwyższać ocenę?
» 21 października 2014, 20:06 #24
Diabelred: A niby czemu nie? W meczu z Burnley Di Maria mial podwyzszona ocene, pomimo ze jego swietnego podania na bramke nie zamienil van Persie. Podobna sytuacja tu mial pecha Holender ze slupkiem, a tam Di Maria, ze Robin nie zamienil tam tego podania na bramke, przez co nie zaliczono Argentynczykowi asysty.
» 22 października 2014, 19:01 #23
irration: Wykreowanie sytuacji przyrównujesz do zmarnowania sytuacji? Ciekawostka...
» 22 października 2014, 22:31 #22
devil444445: Dla Januzaja 5,5 ? dla RvP 5 ? dla Maty 5 ? dla Rojo 5 ? Mam pytanie: czy redaktor oglądał inny mecz niż ja ?
» 21 października 2014, 17:09 #21
ziomboy777: Biafra... skoro RVP byl niewidoczny to kto strzelil w slupek, kto zabral pilke Lescotowi w polu karnym w I polowie? jezeli Mata, Januzaj - 5, to reszta (moze poza obrona) powinna dostac o jedna/dwie oceny wiecej
» 21 października 2014, 17:06 #20
emil1986x: kto zabral pilke a potem sie obs..ł? no ON!! mogl odrazu dograc do maty a nie zmarnowal taki odbior zenada!!
» 21 października 2014, 17:36 #19
soldier: @emil1986x co dalej nie znaczy że był niewidoczny.
» 21 października 2014, 19:45 #18
ziomboy777: emil1986x ---> ty zdecydowanie nalezysz do osob ktore zawsze widza polowe szklanki pusta...
» 22 października 2014, 14:52 #17
emil1986x: nie poprostu należe do ludzi którzy widzą połowe pełnej szklanki na ławce a gdy gruga połowa biega po boisku...:/
» 22 października 2014, 15:34 #16
CoachMaro: Chciałem tylko napisać tak słowem wstępu. Był to najlepszy mecz wyjazdowy United w tym sezonie, było szybsze rozgrywanie piłki, były podłączania się bocznych obrońców, po prostu dwa razy błędy indywidualne. RAZ JONESA a nie Rafaela jak to nie wiem kto pisze, raz Shaw.

Jeśli chodzi o oceny to sporo mi się nie zgadza, z resztą zamiast cyferek to lepiej słowem opisać.

David dobre wznowienia, wyjątkowo dobre jak na niego, przy bramkach do gadania nie miał nic.

Shaw, dwa jak nie trzy bardzo kardynalne błędy, a jego wejścia do przodu kończone były wrzutkami na pamięć. Bardzo kiepski występ

Rafael, bardzo dobrze do przodu, z tyłu w sumie bez większych zarzutów. Jego wina przy drugiej bramce była minimalna, porównując z Jonesem.

Rojo, przy pierwszej bramce zamiast na radar trzymać strefę linii obrony mógł podejść bliżej moim zdaniem.


Blind w pierwszej połowie grał słabo? Nie widziałem właściwie żadnej różnicy w jego występie od poprzednich.

Angel nieco mniej pokazał niż ostatnio.

Mata i Januzaj dwa niestety bezproduktywne totalnie elementy w tym meczu, Januzaj w ogóle tak się ruszał jakby dzień wcześniej grał mecz, a nogi mu ciążyły.

RVP jeden wygrany pojedynek siłowy i jeden niezły strzał w słupek. Trochę mało.

Falcao w krótszym czasie zagrał dużo lepiej, niż RVP od początku. Powalczył o parę piłek, fajnie podawał.

Fellaini, dobra akcja bramkowa i to tyle na jego występ moim zdaniem.


Wazza plz come back.
» 21 października 2014, 16:56 #15
kantos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2014 16:45

"Bramka na 1:0 to nie tylko świetny strzał gracza WBA, brak krycia ze strony Shawa, ale także jego brak asekuracji - Holender w tej sytuacji nie popisał się w defensywnie." - Shaw przegrał bezesensowny pojedynek na połowie rywali i całe skrzydło było wolne i to miejsce próbował asekurować Blind, zasuwał za akcją jak mógł.... WBA nie miało przewagi na naszej połowie, a Rojo i Jones cofali się w pole karne bez jakiegokolwiek ogarniania gdzie są rywale ;-). Ja tu winy Blinda nie widzę. Rojo jeśli już ktoś musi być winny poza Shawem. Blind na prawdę dobrze pracował cały mecz.
» 21 października 2014, 16:44 #14
LeoBurger: Louis Van Moyes - 1/10 (ocena trenera)
» 21 października 2014, 16:12 #13
Kopec91: Jeśli chodzi o decyzję RVP zamiast Falcao w podstawie - jak najbardziej zgadzam się z oceną!
Jeśli jednak chodzi o przeprowadzone zmiany - spory kunszt i wyczucie. Fella zagrał bardzo dobrze, a i nawet Young wyglądał nieźle, plus oszczędzenie Di Marii z lekkim urazem.
» 21 października 2014, 16:38 #12
mcis: druga czesc wypowiedzi tez przemawiaz przeciw LvG, skoro ma w druzynie Belga, ktory widocznie jest w zwyzkowej formie, a decyduje sie na kontuzjowanego Hiszpana, to zle swiadczy o umiejetnosciach trenerskich
» 21 października 2014, 17:03 #11
Kopec91: Zarzucasz mu brak umiejętności trenerskich? Ubaw po pachy :D
» 21 października 2014, 17:05 #10
LeoBurger: pewnie ze mu brakuje, zobacz na wyniki i porownaj do takiego s'oton a takze porownaj bilans wydatkow obu druzyn
» 21 października 2014, 17:06 #9
EnJoy: jak sie nie podoba to idz $hity kibicowac:)
» 21 października 2014, 17:36 #8
Rotx: Na plus Rafael,Blind,Di Maria,Fellaini i Falcao
na minus RVP,Januzaj,Herrera,Shaw,
neutralnie Mata,środek obrony,
» 21 października 2014, 16:11 #7
Kopec91: Zgodzę się z plusami, jednak jeśli chodzi o Matę, to jak na zawodnika o tej klasie, bardzo bardzo słaby występ. Mata powinien czarować nas genialnymi prostopadłymi podaniami w pole karne, długimi i dokładnymi przerzutami...a on na boisku po prostu był...
» 21 października 2014, 16:40 #6
fearix: Wszystkie oceny myślę, że trafne poza tym, że Jones powinien mieć wyższą ocenę niż Rafael czy Rojo, fakt, że skupił się on wyłącznie na defensywie to i tak wyglądał na najbardziej dojrzałego obrońce, w kilku fragmentach zaskoczył mnie niebanalnym pressingiem. Januzaj.. " żadne z zagrań, którymi chciał zaczarować gospodarzy, nie wyszło tak, jak powinno. " - Zagranie (klepka) na prawym skrzydle z Rafaelem było przepiękne, choć kilka razy mógł zanurkować w pole karne (nie tak jak Young XD) i pokusić się tam o dobre podanie widać było, że zjadła go presja.

PS: Spoglądam na oceny... Jeszcze raz... Przecieram oczy!.. Jeszcze raz... Felek zawodnikiem meczu (jeżeli chodzi o ManU) :D Oby tak dalej Felek ;p cóż za progres :D
» 21 października 2014, 16:06 #5
Muuuuuuuuuuu: Obejrzyj sobie drugą bramkę i jeszcze raz oceń Jonesa. Niby Rafael zawali spalonego ale Jones i Rojo kompletnie nie panowali nad sytuacją. Jones przy wyniku 1-1 wybiega na środek boiska i zostawia za sobą Berahino. Tak robi doświadczony obrońca?
Poza tym, pomysł z łapaniem offside prawie na środku boiska z 4 obrońców, którzy pierwszy raz w życiu grali razem świadczy o głupocie mózgu obrony a tym podejrzewam jest Phil. Lubię go ale wczoraj szału nie zrobił.
» 21 października 2014, 16:35 #4
Fugas: Te oceny to chyba jakiś żart.
Rojo był zdecydowanie najlepszy w defensywie więc 6 minumum.
Blind grał fatalnie w pierwszej połowie max 4
A co do herrery i januzaja to nawet na 1 nie zasłużyli ani jeden ani drugi.
Januzaj musi się nauczyć podawać bo strasznie sempi.
A herrera skoro miał złamane żebro mógł ustapić, nie widze powodu tłumaczenia się w ten sposób. Dodajcie że Louis tez 1 za wystawienie tej dwójki.
» 21 października 2014, 16:03 #3
Kopec91: Fugas a od kiedy to zawodnika oceniamy za jedną połowę? Może nie był w pierwszej najlepszy, ale za to w drugiej pokazał na co go stać!
» 21 października 2014, 16:41 #2
Cebulak: Również nie rozumiem tych wszystkich hejtów na Rojo, który moim zdaniem zagrał najlepszy mecz do tej pory (co nie znaczy, że idealny), a już na pewno najlepiej z całej obrony. Zawalił tylko przy główce Lescott'a(?), kiedy dał się przepchnąć, ale na szczęście strzał był beznadziejny. Blind grał dobrze cały mecz. Januzaj tragedia
» 21 października 2014, 19:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.