Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: SUN

» 25 sierpnia 2014, 10:29 - Autor: Biafra - źródło: MEN/The Guardian
Manchester United ponownie zgubił punkty w Premier League, zaliczając tym samym koszmarny start rozgrywek ligowych. Tym razem podopieczni Louisa van Gaala nie poradzili sobie z Sunderlandem. Zobaczmy, czego dowiedzieliśmy się po tym meczu.
5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: SUN
» Czy Angel Di Maria rozwiąże problemy United?
1. United nie potrafią wejść w pole karne rywala

Gary Neville w ostatnim czasie w dość otwarty sposób przyznał, iż najlepsze drużyny Manchesteru United potrafiły na pełnej szybkości wpadać w pole karne rywala, nie dając czasu defensywie na prawidłową reakcję.

Cóż, obecna ekipa tego nie potrafi.

Juan Mata jest wspaniałym kreatorem gry i świetnym podającym, ale nie jest lekkoatletą, który mógłby przyspieszyć grę. Wayne Rooney i Robin van Persie to utalentowani napastnicy, lecz brakuje im szybkości, przez co, nie potrafią uwolnić się od obrońców. Tom Cleverley, jak zwykle, podaje futbolówkę na boki lub auty, podczas gdy Ashley Young i Antonio Valencia nawet dają radę na skrzydłach i od czasu do czasu wrzucą piłkę w pole karne, ale najwyraźniej zapomnieli, iż potrafią swoimi rajdami przyspieszyć grę.

Wszystko to razem sprawia, że Czerwone Diabły nie potrafią spenetrować pola karnego rywala. Przeciwko dobrze zorganizowanej, blisko ustawionej obronie - gdzie Mata, Rooney i Van Persie nie mają miejsca, żeby pokazać swoją magię - nie wyglądają więc na zespół myślący o walce o TOP 6, nie mówiąc już o TOP 4.

2. 3-5-2 nadal nie działa, ale to nie dziwi
Wiele przygotowań zostało poczynionych, żeby formacja 3-5-2 pod wodzą Van Gaala działała poprawnie. Podczas przedsezonu, wyglądało nawet na to, iż Holendrowi udało się wcielić swój pomysł w życie z bardzo dobrym skutkiem.

Niestety, wybrany system pozwolił Swansea na dominację na Old Trafford - i wymagał wymiany po 45 minutach gry - a także sprawił, iż na Stadium of Light, piłkarze United potwornie męczyli się z rywalem.

Środek obrony raz za razem miał spore problemy, pomoc prawie nie istniała, a piłka bardzo rzadko trafiała do napastników, którzy byli wręcz odcięci od podań.

W cholerę chaotycznie - idealne stwierdzenie podsumowujące występ United, podczas którego Sunderland wyglądał jakby miał walczyć o mistrza, a nie o utrzymanie się w lidze.

Teraz, Louis van Gaal musi znaleźć miejsca dla wartego 60 milionów funtów, Angela Di Marii. Środkowy pomocnik, cofnięty skrzydłowy, a może część atakującego trio? A może Holender odejdzie od 3-5-2?

Z Holandią, Van Gaal wrócił do gry trójką obrońców po tym, jak nigdy nie męcząca się maszyna do biegania vel Kevin Strootman - i przy okazji ulubieniec Louisa - nabawił się kontuzji. W minionym sezonie, Di Maria wykonywał podobną pracę dla klubu i reprezentacji co Strootman, kiedy kadra Holandii grała 4-3-3 w kwalifikacjach.

Może więc przybycie Argentyńczyka oznaczać będzie zmianę ustawienia? Patrząc na obecne wyczyny United, może nie będzie to takim złym pomysłem...

3. Nurek Ashley nadal nie zmienił swoich upodobań
Ashley Young i nurkowanie to para dobrze znana każdemu kibicowi. Od czasu gry Anglika w Aston Villi, ci kochankowie stali się niemal nierozłączni.

W zeszłym sezonie, Ash spotkał się z ogromną falą krytyki za swoje boiskowe pseudo wyczyny, jednak najwyraźniej nie wyciągnął żadnych wniosków. Dlatego też, chyba nikt nie był zaskoczony, oglądając popisy Anglika w drugiej połowie meczu z Sunderlandem.

Pozostaje mieć nadzieję, iż Van Gaal ma w tej kwestii coś do powiedzenia, ponieważ szczerze mówiąc, Young swoimi artystycznymi wygłupami, nie robi nic więcej, niż tylko szkaluje dobre imię Manchesteru United.

4. Van Gaal nie ma pomysłu na Januzaja?
Adnan Januzaj opuścił przedsezonowe tournee po USA, tym samym tracąc szansę, aby zrobić dobre wrażenie na nowym menedżerze.

Niemniej, od momentu powrotu do drużyny, 19-letni piłkarz rzucany jest po całym boisku. Przeciwko Valencii zagrał jako środkowy napastnik, aby w meczu ze Swansea najpierw grać jako cofnięty skrzydłowy, a potem boczny pomocnik. Z kolei w spotkaniu z Sunderlandem, wszedł z ławki i zajął miejsce w środku pola, tuż obok Toma Cleverleya.

Trudno wyobrazić sobie miejsce na boisku, gdzie Belg pasowałby przy grze 3-5-2.

5. Tyler Blackett zasługuje na miejsce w zepole
To był kolejny rozczarowujący dzień dla fanów United, jednak cieszyć może przynajmniej to, że Tyler wygląda dość obiecująco.

Przeciwko Swansea, kiedy to zaliczał swój debiut, wyglądał na przestraszonego, popełniając szkolne błędy w defensywie. W meczu z Sunderlandem, być może nie zagrał o niebo lepiej, ale widać było poprawę.

Przy Philu Jonesie i Chrisie Smallingu, Blackett wypadł znacznie lepiej, więc może, kiedy do gry wróci Jonny Evans i Marcos Rojo, Tyler zachowa swoje miejsce w składzie. Tym bardziej, że z piłką przy nodze wygląda o wiele pewniej niż Jones czy Smalling.


TAGI


« Poprzedni news
Angielskie trio zostanie wypożyczone
Następny news »
Van Gaal tłumaczy pozycję Januzaja

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (79)


Klimaa: Gra Blacketta cieszy, tym bardziej że jest to chłopak z Manchesteru ;)
Co do Younga to powinien dostać porządny opieprz a jak to nie zadziała to odbierać premie bo jego zachowanie było dziecinne.. daleko mu do profesjonalisty.
3-5-2 przyszłościowo ma szansę wypalić jednak póki nie mamy odpowiednich ludzi do tego powinniśmy grać systemem który na dzień dzisiejszy bardziej nam pasuje.
» 25 sierpnia 2014, 23:34 #73
ax1d: "Przy Philu Jonesie i Chrisie Smallingu, Blackett wypadł znacznie lepiej"
- yyy, a Jones nie był przypadkiem MotM przeciw Sunderlandowi?
» 25 sierpnia 2014, 21:19 #72
Lcris: Jako wysokiej klasy specjalista który miał takie osiągnięcia jak awans 3ligowa Fortaleza do 2 ligi a w następnym sezonie 4 miejsce w 2lidze 4 krotny mistrz Rosji z Anżi Machaczkała do tego 2x liga mistrzów puchary Rosji superpuchary klubowe mistrzostwa swiata , podobne osiągnięcia z PSG 3x mistrz LM 4x mistrz Francji do tego puchary kraju oraz mistrz świata z Nigeria i 3 miejsce w pucharze narodów Afryki postaram się przeanalizować ustawienie MUtd. Uważam ze taktyka LVG 3-5-2 jest błędna.... Za malo zawodników defensywnych jak na ligę angielska gdzie piłka jest szybka... 4-3-3 jest optymalnym ustawieniem dla MU w przypadku transferu Di Mari... Di Maria RvP Rooney za nimi Mata Herrera i nieszczęsny Carrick. Brakuje tej drużynie piłkarza typu Nigel De Jong mimo jego wieku 29lat (nie praktykuje zawodników w swoich drużynach powyżej 30 lat) podratowal by pomoc MU a w przyszłym sezonie jakby się udalo z LM można się bic o piłkarzy światowego formatu jak Vidal bo nie oszukujmy sie dla piłkarzy LM to prestiż i kasa. Wspolpracowalem z rożnymi piłkarzami i wiem ze dla większość liczy się najbardziej LM. MU powinni się pozbyć Valencia Younga Andersona Cleverlika Fletchera Hernandeza bo tym piłkarzom ewidentnie nie chce się grac... Nie maja pomysłu na gre. Potrzeba nowych młodych ambitnych zawodników którzy chcą grac a nie tylko jak Cleverlinho podawać do obrońców albo do autow. Myślę ze grdy podejmie się tego wyzwania i obejmie MU w Football Manager 2015 bede mial większy pomysł na zespoł i transfery ale pierw zwolnie Edzia.
» 25 sierpnia 2014, 19:24 #71
Muuuuuuuuuuu: Ludzie dajcie sobie na luz.

Jak czytam wypociny, że Roo, RvP i Mata to nie są zawodnicy z topu to kto jest? Ronaldo i Messi a reszta to druga liga? Ciekawe ilu z Was wolałoby Benzemę czy Costę zamiast RvP?
Osobiście nie lubię Rooneya ale nie będę pisał bzdur, że to słaby zawodnik.
To samo z Matą, który był zawodnikiem sezonu w Chelsea a jak się rozegrał na wiosnę to wszyscy się podniecali, że mamy najlepszą 10tke w lidze.

Czasem to mam wrażenie, ze kibicom MU przydałoby się tak z 5 sezonów bez trofeum. Może zeszliby na ziemię. Było za dobrze przez ostatnie 20 lat i teraz po 1 sezonie nagle wszyscy widzą koniec klubu. Obejrzyjcie sobie wszystkie mecze MU z ostatnich dwóch dekad. Znajdziecie tam dużo takich przy których mecz z Sunderlandem był całkiem spoko.

To jest bardzo silna liga i każdy klub od czasu do czasu obniża loty. Tak było z Arsenalem, który bił rekordy ligi by później nie zdobywać żadnego srebra przez lata, tak było z Liverpoolem, Chelsea i będzie z MC za rok albo dwa.
» 25 sierpnia 2014, 17:13 #70
MU1212: Young ciągle minie wkurza tym nurkowaniem niech on się weźmie do roboty albo się pożegnamy
» 25 sierpnia 2014, 17:06 #69
Muuuuuuuuuuu: A mnie jeszcze bardziej wkurza jego słaba gra w obronie. Jeśli ma grać na lewej stronie to bez poprawy defensywy mamy tam wielką dziurę. Przecież Sunderland grał prawie cały mecz z tamtej strony bo Young razem z Clevą nie potrafili powstrzymać takiego orła jak...nawet nie znam nazwiska gościa.
» 25 sierpnia 2014, 17:16 #68
wojtus888: Co do gry w obronie to bardzo chętnie bym widział tam Antonio. Nie ukrywajmy. Według mnie o wiele lepiej sobie radzi w defensywie niż na skrzydle ze swoim historycznym zwodem.
» 25 sierpnia 2014, 19:07 #67
ferdas: 1. Rzecz, którą dowiedziałem się po tym meczu: Fletcher i Cleverley to poziom League One albo The Championship :/
» 25 sierpnia 2014, 15:25 #66
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 15:21

Nam brakuje w środku pola piłkarza, który potrafi serwować świetne podania (patrz Scholes) i gracza, który w środku pomocy potrafi zrobić przewagę tzn przedryblować dwóch piłkarzy (patrz Iniesta).

Mało tego, tak mi szkoda było Valenci, gdy jeden zwód nie wystarczył, więc musiał wykazać się większą KREATYNOŚCIĄ, a mianowicie wbiec przed pole karne i NIESTETY musiał podać ;( bo, bo nie potrafi uderzyć lewą nogą ;( Brakuje mi Rayana Giggsa, który na skrzydle jeszcze rok temu potrafił ładnie zwieźć obrońcę i celnie niekonwencjonalnie podać do wbiegającego napastnika...
» 25 sierpnia 2014, 15:19 #65
Taurus: Di Maria na pewno nie zaszkodzi ale jak dla mnie to będzie jeszcze o jeden transfer za mało, musimy kogoś mieć na przyspieszenie gry w środku pola, nie tylko na skrzydłach.
» 25 sierpnia 2014, 15:18 #64
CR71999: 5 rzeczy, które każdy kibic United zna a trenerzy nie za bardzo:

1. Środek pola to koszmar.
2. Clev, Fletcher, Anderson, Nani, Carrick, Samlling, Young, Valencia co tacy średni piłkarze robią dalej w tak wielkim klubie jak United?
3. Potrzebujemy zawodników światowej klasy.
4. Clev to nie wirtuoz światowej klasy :D
5. Rooney, RVP i Mata nie są zawodnikami z topu.
» 25 sierpnia 2014, 15:10 #63
0ptimus: Nie zgodzę się, że Rooney czy Van Persie nie są szybcy....
» 25 sierpnia 2014, 14:10 #62
Vervvis: Ty nie widziałeś szybkich zawodników... To są dwa muły.
» 25 sierpnia 2014, 15:15 #61
R4ttle: Hahahha, Rooney mół? Jestem pewien, że jest jednym z 10 najszybszych w BPL. Van Persie przeciętny, ale nie mół.
» 25 sierpnia 2014, 16:30 #60
wojtus888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 19:08

Przecież Rooney jest chyba gdzieś na 7 , 6 czy 5 miejscu wśród najszybszych piłkarzy świata....
» 25 sierpnia 2014, 19:08 #59
devil444445: Tylko, że Young nie nurkował tylko Brown go kopnął w nogę -_-
» 25 sierpnia 2014, 13:55 #58
tomek999: też mi tak się wydaje
» 25 sierpnia 2014, 16:54 #57
devil444445: Bo tak było.
» 25 sierpnia 2014, 20:34 #56
wyrwik: sory ze sie czepiam w meczu ze sweansa piszecie ze tyler blackett byl pewy siebie a teraz ze nie byl xd xd to wkoncu jak to z nim jest? bo osobiscie uwazam ze ten chlopak na prawde wyglada pewnie chyba najpewniej ze wszysrkich. fakt popelnia bledy ale jest mlody i nie ograny ale popelnia ich stosunkowo nie wiele.
» 25 sierpnia 2014, 13:30 #55
dzaru: Racja aczkolwiek jak jest możliwosc sprowadzenia Aniołka to trzeba go brać. To tak jak 2 lata temu z Van Persim niby atak mieliśmy dobry, a przyszedł Van Persi i z marszu United zaczeli grac lepiej, Di Maria to zawodnik, który wprowadzi jakośc w zespole i dzięki temu że jest lepszy od każdego naszego skrzydłowego to spowoduje ze inni piłkarze też powinni zacząć grać lepiej.
» 25 sierpnia 2014, 13:02 #54
Kaczor5454: Nie zgadzam się. United jest w miejscu w którym nie mogę sobie pozwolić na stwierdzenie, że kogoś potrzebują bardziej a kogoś mniej.
Potrzeba uzupełnić środek, ale i potrzeba sprawić by skrzydła jakoś działały. No i jeszcze ta obrona nieszczęsna :(
Jeżeli DiMaria miałby grać na prawym skrzydle, a chyba tak będzie, to będzie lepszy i od Januzaja i od Valencii.
Obaj ci piłkarze, to nieźle grajkowie, ale bądźmy szczerzy, DiMaria w formie zjada ich dwóch w przedbiegach.

A właśnie propos formy. DiMaria ma lepsze i gorsze okresy, to nie typ CR, że przez 90 % sezonu gra jakby forma to było jego drugie imię.
Januzaj na pewno będzie przy nim dostawać szanse.
» 25 sierpnia 2014, 13:03 #53
Kaczor5454: Tu się zgadzam, 80 mln. za niego to za dużo. Jak dla mnie jakieś 50-55 byłoby ok. Ale mundial robi swoje.
» 25 sierpnia 2014, 13:18 #52
ajsztajn: Proszę Cię skończ...kim ty jesteś ze możesz się wymądrzać kto jest nam potrzebny,a kto nie.My widzimy dyspozycje piłkarzy na tylko meczach,a LvG widzi ich na codziennie na treningach i wie co każdy potrafi,a napewno wie kogo potrzebuje do realizacji swojej filozofii.
» 25 sierpnia 2014, 13:33 #51
Kaczor5454: Pewnie, że wie i widzi. I za to będzie rozliczany po sezonie.
A my jesteśmy kibicami/fanami United, futbolu i piłkarzy. I mimo, że mamy nijakie pojęcie o tym co się dzieje w United, to tutaj możemy spokojnie podyskutować o obecnej sytuacji i piłkarzach, na podstawie tego co wiemy, czyli meczy i sytuacji około boiskowych. Dlatego nam za to nie płacą i nie zwolnią, jeżeli nasze prognozy się nie sprawdzą. Więc usiądź i skończ z tym bólem czterech liter.
» 25 sierpnia 2014, 13:38 #50
UnMishii: A czemu nie Khedira? Chłop do wyciągnięcia, na dodatek na pewno nie za ogromną kasę. A klasa światowa. Uparliście się na tego Vidala jak nie wiem.
» 25 sierpnia 2014, 14:51 #49
Kaczor5454: Na razie w United jest więcej burdelu niż porządku. Znów nowy trener, nowa taktyka, nowe zasady, nowi ludzie w sztabie i nowe treningi. Do tego w większości starzy, przeciętni piłkarze i stare ponadprzeciętne problemy z kontuzjami. Do tego dodamy nowe/stare problemy z transferami i mamy niezły pastiż klubu, który ma walczyć o Top4.
A pokaźna część tego problemu ma korzenie w ostatnich latach pracy Fergusona. Gdzie ciągnął cały zespół, nie dodając do tego pewnych zawodników, którzy byliby naprawdę utalentowani i w 2-3 lata osiągnęli bardzo wysoki poziom.
Co rusz słychać głosy, że ten zawodnik gra kiepsko od 2 lat, tamten od roku, a kolejny nie wznosi się ponad określony poziom. Do tego notoryczne plagi kontuzji i United znów leży i kwiczy.

Jeżeli chodzi o moje zdanie, United potrzebują jeszcze 1-2 obrońców, ale takich którzy już co nieco udowodnili. Do tego defensywnego pomocnika, destruktora i dobrze dopasowanego skrzydłowego na flankę Younga. Słowem jakieś 100 mln euro jeszcze by trzeba wydać do końca okienka. Inaczej może być trudno, nawet jeżeli pokończy się część kontuzji, a to dlatego, że piłkarzy mamy po prostu przeciętnych na większości pozycji.

DeGea - jeden z najjaśniejszych punktów tego składu. Oby nie doznał poważniejszej kontuzji, które czasem bramkarzy spotykają.
Jones - jest w nim nadzieja, powinien się ogarnąć i będzie grać dobrze.
Smalling, Evans - oni też mogą osiągnąć dobry poziom, ale czy będą rewelacyjni? Ten drugi jeszcze może tak, ale czy ten pierwszy?
Fletcher - poważne problemy z zdrowiem, stracone praktycznie 2 lata, chłop został nieźle sponiewierany a teraz ma odpowiadać za cały środek gry United? I świecić oczami za kiepski poziom, oraz błędy?
Carrick - chop miał 1 rewelacyjny sezon na światowym poziomie, względnie 1,5. A ostatnio znów wirtuozem nie jest. Wprowadza niepewność i neistabilność gry do środka pola, właśnie tym, że może mu coś wyjść, ale równie dobrze może coś zepsuć.
Kagawa - kolejny piłkarz BVB, który nie dał rady w innym klubie. Może po części to wina United. Przydatność dla zespołu niska.
Herrera - kontuzja, heh. To stały element krajobrazu w tej baśni pt. "Manchester United". Miał kapitalne pierwsze spotkanie, potem ucichł. Liczę na niego. Poszło na jego zakup kupe kasy, ma być filarem jakości gry United, oby.
Mata - kupiony za niezły kawał grosza, średnio sprawdza się w United. Przynajmniej jeszcze nie zrobił naprawdę ogromnego wow. Coś tam ustrzeli, czasem zagra dobrą piłkę, ale jakby jeszcze to nie było to, co powinien prezentować.
Young - był błysk nadziei w moim oku podczas meczów przedsezonowych. Szkoda, że potem wróciła szara, youngowa rzeczywistość. Boję się, że już nie zagra jak na tournee. Czyżby trzeba go było sprzedać?
Rooney, RvP - oni muszą strzelać bramki, nie wiem z czego, nie wiem jak, nie wiem kto im ma w tym pomóc, ale wychodzi na to, że są jedynymi, którzy potrafią odnaleźć się pod bramką przeciwnika. Szkoda, że tylko czasami dostają odpowiednie wsparcie od kolegów z tyłu.
Januzaj - chłopak obiecujący, nie wiem czy osiągnie najwyższy światowy poziom, czy zatrzyma się trochę wcześniej, ale teraz nie on będzie stanowić o sile skrzydeł i ataku MU, za wcześnie. Chyba po to jest ściągany DiMaria.

Tom Cleverly - akceptowałbym tego gracza w zespole, gdyby reszta pomocników środka pola prezentowała naprawdę światowy poziom. Ale skoro tak nie jest, to nie widzę powodu dla którego on miałby grać w United. Jest po prostu za cieńki w uszach, nie dodaje nic od siebie. Po prostu jest, taki sobie zawodnik. Ale skoro United go trzymają to chyba odpowiada im, że zawodnik prezentuje przeciętny poziom w przeciętnym zespole. Niby wszystko się pokrywa, to po co ściągać zawodników wybitnych? Mamy średnich zawodników i prezentujemy średni poziom, wszystko się zgadza, nie?
Valencia - on akurat jako jeden z niewielu, może pasować do systemy 3-5-2. Potrafi grać w obronie, poprawić grę na skrzydle w ataku i byłoby nieźle.

P.S. Przyjście Fideo, to nie zbawienie. On przyjdzie, ale większość problemów nie zniknie.
» 25 sierpnia 2014, 12:53 #48
Bianconeri: Formacja 3:5:2 jest ciężko wpoić zawodnikom. Do niej trzeba mieć fantastycznych "windbacków" a niestety tacy kosztują i to dużo. Nie może być tak, że jeden skrzydłowy udziela się w ofensywie i defensywie a drugi gra tylko ofensywnie. Tak było w przypadku Juve - Lichtsteiner & Asamoah. To powodowało duże wahania i nie pozwalało grać zawodnikom na pamięć. Antonio Conte do swojej układanki chciał tylko jednego piłkarza - Juan Cuadrado. Bronił tego piłkarza. Jego zdaniem on idealnie pasuje do 3:5:2. Powinniście się na nim skupić i wyciągnąć go za wszelką cenę. Na lewą stronę również znalazłoby się piłkarza.

Nie wiem czemu, ale ja w MU nie widzę rozgrywającego i właśnie "trequartisty" mi to bardzo brakuje.
» 25 sierpnia 2014, 12:19 #47
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 12:31

Również uważam, że MU brakuje piłkarzy do tej formacji. Być może LvG już to zauważył, stąd transfer ADM.
Ja myślałbym na czymś takim:

---------------------De Gea-------------------
Rafael ---- Jones ----- Rojo ----- Shaw
Carrick/nowy DM -- Herrera
Di Maria
Mata --- RvP --- Rooney

Wiem, że Mata i R10 to nie są skrzydłowi, ale ciężko uklepać lepsze ustawienie. Mata nie będzie grał tam gdzie Di Maria, gdyż jest słabszy w odbiorze. Co myślicie o tym?
» 25 sierpnia 2014, 12:31 #46
slawek1214: zdecydowanie zamieniłbym miejscami Matę z Di Marią, nie rozumiem dlaczego ich tak ustawiłeś...
» 25 sierpnia 2014, 12:42 #45
trikos: Najlepsze na ten moment ustawienie 4 3 3 tak jak proponujecie chłopaki :)
» 25 sierpnia 2014, 12:50 #44
mun72: też jestem za 4-3-3 jak przyjdzie AdM (tylko, że wtedy nie ma zmiłuj i albo Roo albo Rvp ława), niestety obawiam się, że nie po to LvG trenował na tournee i nadal uparcie się trzyma tego nieszczęsnego 3-5-2 żeby z tego nagle tak łatwo zrezygnować, po to też sprowadził przecież Rojo (lewonożny ŚO)
» 25 sierpnia 2014, 13:38 #43
Bianconeri: Rojo to raczej "odbębni" karę w więzieniu.
» 25 sierpnia 2014, 23:20 #42
Arvanis: Tak patrzę na pierwsze mecze o punkty i nachodzą mnie jakże banalne refleksje:
1. Odkąd odszedł Keane, mamy w środku pola jedną wielką dziurę. Fletcher miał moment, że zaczął naprawdę mieść w tej części boiska, ale teraz jest cieniem samego siebie i wątpię, żeby odzyskał dawną formę. Szkoda, że z Vidala wyszły nici.
2. Nie ma piłkarza, który w pojedynkę wygra nam mecz. Nie będę cofał się do bardzo zamierzchłych czasów, ale odkąd odszedł Ronaldo, jedynym piłkarzem, który mógł nam naprawdę ratować tyłek został Scholes. Giggs nie był już tak nieziemski jak kiedyś, a tymczasem Scholes jednym podaniem, zrywem, czy strzałem z dystansu, mógł rozruszać ofensywę i dać szansę na pozytywny wynik. Liczyłem, że teraz takim graczem będzie Mata/Kagawa, ale chyba brakuje im doświadczenia, opanowania i zdrowej boiskowej agresji. Niemniej uważam, że przy obecnym składzie, Mata jest chyba najjaśniejszym punktem zespołu.
3. Zaczyna mnie drażnić Rooney. Myślę, że RvP grałby lepiej, gdyby miał za sobą 5 pomocników, w tym trzech naprawdę ofensywnych. Z aktualnymi warunkami fizycznymi i technicznymi (wiem, że zarz mnie wszyscy zwyklinają) dałbym Rooney'a na pozycję defensywnego pomocnika.
4. Jeden Di Maria (którego transfer jak najbardziej popieram) nagle nas nie zbawi. Oglądałem kilka spotkań w Realu w zeszłym sezonie i myślę, że będzie potrzebował w pobliżu kogoś takiego jak Luka Modric, do czarniejszej roboty... Po cichu liczę, że Herrerze uda się tu podziałać.
» 25 sierpnia 2014, 12:01 #41
pawel12039: Vidal ratuuuj ! Fletcher i Cleverley to jakas porazka .
Juz wole tego Carricka niz tych dwóch ...
» 25 sierpnia 2014, 12:00 #40
ferdas: Carrick przy nich jest niczym Zinedine Zidane
» 25 sierpnia 2014, 12:26 #39
Diabelred: 6. Mata jest kompletnie bez formy, Kagawa powinien w koncu dostac swoja szanse na swojej nominalnej pozycji. Podczas tounree Japonczyk pokazywal, ze ma ciekawe pomysly na rozegranie akcji.
7. Wystawienie van Persiego od poczatku meczu to akt desperacji ze strony van Gaala. W normalnych okolicznosciach(wygranym meczu z Labedziami) jestem pewien, ze Holender wystawilby Robina, na ostatnie 15-20 minut, tak zeby ten sie rozergral, zlapal rytm gry. W koncu to byl dopiero pierwszy mecz van Persiego od MS.
8. U naszych pilkarzy w kolejnym meczu widac kompletny brak zaangazowania. Nie wiem jak to mozliwe, ze bardziej chcialo im sie grac na tournee niz w lidze, gdzie wlasine powinno byc odwrotnie.
9. NIGDY wiecej srodka pola zlozonego z Fletchera - Cleverleya, to juz lepiej by bylo jakby Rooney tam zagral.
10. Transfer do srodka pola potrzebny na gwalt. Skoro para Fletcher-Cleverley nie daje sobie rady ze slabym Sunderlandem, to strach pomyslec co bedzie z zespolami z topki.
» 25 sierpnia 2014, 11:48 #38
Paxius: Nie zgodzę sie z tym, że Mata nie ma formy. On jedyny z przodu wczoraj chciał grać w piłkę, ale nie jego wina, że otaczaja go średniacy.
» 25 sierpnia 2014, 11:54 #37
Diabelred: No chcial grac, cofal sie po pilke, nie mowie, ze nie. Niestety jednak 80-90% jego podan, to niestety byly podania zwrotne, do tylu... A od Maty - 10, kreatora gry powinnismy oczekiwac chyba wiecej.
» 25 sierpnia 2014, 12:10 #36
BraveDevil: 1. Trener stawia na złych zawodników i tyle...
» 25 sierpnia 2014, 11:42 #35
Biafra: Bo ma taki wybór... W środku pomocy mógł jeszcze ewentualnie wystawić Andersona, bo reszta kontuzjowana. Na obronę mógł jedynie od początku wrzucić M. Keane'a, bo reszta kontuzjowana. Okej, na skrzydle mógł zagrać Januzaj, ale on jest koszmarny w defensywie, więc nie byłoby dobrze. Taki miał wybór, że głowa mała ;)
» 25 sierpnia 2014, 11:44 #34
BraveDevil: Trzeba było dać Kagawe, a nie grać tymi drewniakami...
» 25 sierpnia 2014, 12:12 #33
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 12:21

Niby gdzie miał grać Kagawa? Na ŚP? Na RWB? Na 10? Chyba nie uważasz, że Kagawa da nam więcej niż Mata?

Prawda jest taka, że przez nasz koszmarny środek przebije się nawet Termalica, a co dopiero czołówka BPL.
Liczę na Herrerę, ale przydałby się jeszcze gracz dobry w odbiorze piłki, bo u nas wygląda to na komedio-dramat.
» 25 sierpnia 2014, 12:21 #32
BraveDevil: Choćby na ŚP, bo gorzej od tych 2 drewniaków nie można grać. Strata za stratą.
» 25 sierpnia 2014, 13:06 #31
Mufc1stLove: Po pierwsze i jedyne! United graja jak cio**y, bez zaangażowania, bez jaj. Jeden patrzy na drugiego, jak naćpani nie wiedzą co się dzieje, bez polotu. Porównać ich z Southamptonem z tamtego sezonu, wychodzą robią swoje, pięknie, ładnie a United gorzej jak dzieci we mgle. Połowa składu do wyrzucenia bez złotówki.
Dziękuję.
» 25 sierpnia 2014, 11:42 #30
qbsonUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 11:42

Według mnie mając w składzie takich zawodników jak Januzaj czy Di Maria, grzechem byłoby nie grać skrzydłami. Najbardziej podobałoby mi się ustawienie 4-3-3.
Obrona: Rafael - Jones - Evans - Shaw
Pomoc: Carrick- Herrera i za napastnikami Rooney/Mata
Atak: Di Maria - RvP/Rooney - Januzaj

Niestety to ustawienie wykluczałoby występ Rooneya, Maty i RvP razem na boisku. Na chwilę obecną w ogóle nie przekonuje mnie Mata a i Robin od jakiegoś czasu nic nie biega, tylko drepcze po boisku, tak wiem, ma słabych pomocników, ale w ogóle nie widać w nim zaangażowania. Ma kiepską kondycję i oszczędza siły jak może w każdym meczu żeby wytrzymać 90 minut. Za to wydaje mi się że skrzydła z Adnanem i Angelem byłyby niezłym motorem napędowym. Jestem tylko kibicem i nie znam się na taktyce na najwyższym poziomie, ale takie coś moim zdaniem wyglądałoby ciekawie.
» 25 sierpnia 2014, 11:40 #29
mun72: 5 rzeczy...
1. W drużynie nie ma NIKOGO kto potrafi i nie boi się strzelać z daleka
2. We wczorajszym ustawieniu nasz środek pomocy jest najsłabszy w całej lidze
3. Roo i RvP nie mogą jednak grać razem, bo są obaj po prostu na to za wolni
4. Zachwyty nad "nowym" Youngiem po tournee można już teraz między bajki włożyć
5. Sam transfer AdM stwarza nam jedynie realne szanse walki o TOP6 ( z Evertonem), bez nowych klasowych ŚO i ŚP o TOP4 już teraz można zapomnieć i LvG, w którego pracę nadal wierzę tego nie zmieni
» 25 sierpnia 2014, 11:37 #28
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 12:08

popieram ... do wypi**** jest część zespołu - Cleverley, Carrick, Fellaini, Young, Fletcher. Nie nadają się wg mnie. I czas kupić porządnych ludzi na środku. Jak był Ronaldo, gra opierała się na skrzydłach, bo wtedy United miało najlepsze skrzydło świata. Dzisiaj to zespół składający się ze średniaków wartych miejsca max 8 w Premier League
» 25 sierpnia 2014, 12:07 #27
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 12:27

Moja opinia :
Zawodnicy, których trzeba się pozbyć ze względu na zbyt niski poziom:
- Anderson
- ktoś z dwójki Young/Valencia (z naciskiem na pierwszego)
- Hernandez
-Fellaini (ociężały, beznadziejny w odbiorze, przeciętny na AMF, nie widze dla niego miejsca)
- i tu jeszcze jeden gracz - Fletcher (niestety wiem, że on zostanie, chodź nie zasługuje na to, to cień piłkarza)

Zawodnicy których nie należy jeszcze przekreślać
- Zaha (tu przyda się kolejne wypożyczenie)
- Kagawa (ciężki orzech, jest już długo, a nadal mnie nie przekonał)
» 25 sierpnia 2014, 12:26 #26
JackDaniels: Jeszcze Di Maria dojdzie do City ;D i będzie beka ;D
» 25 sierpnia 2014, 11:36 #25
madd118: Nasi skrzydłowi to był poziom kazachskiej ligi okręgowej.... Oni nie mi pomysłu co z piłką robić... W pole karne nie wchodzili, walili tylko dośrodkowania, gdzie mogli podać do lepiej ustawionych kolegów. Valencia dostawał piłkę i stał!! To jest jeden z najszybszych piłkarzy świata? Kpina.
» 25 sierpnia 2014, 11:35 #24
CeTe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 11:26

Januzaj nie pasuje do 3-5-2 bo on powinien grac na lewej albo prawej stronie lecz to jest zawodnik usposobiony ofensywnie a jak kazdy wie w tym systemie boczni pomocnicy sa wahadlowymi wydaje mi sie ze np przy ustawieniu 4-3-3 nie byloby problemu zeby ustawic go przy tym raczej bedzie ciezko. Di Maria jak dla mnie to jest chyba jasne kogo miejsce zastapi jesli nie Younga na lewej stronie to bedzie gral w miejsce Cleverleya czy Fletchera chociaz dzis rano doszly do mnie plotki ale dosc ciekawe ze Manchester chce wylozyc 50mln na Vidala. Jak dla mnie do tego wszystkiego potrzebny bylby jeszcze Cuadrado na prawa strone zamiast Valenci a wtedy sprzedac Rafaela bo i tak chlopak jest tak kontuzjogenny ze nie pogra ale to tylko moje pare slow i mala opinia
» 25 sierpnia 2014, 11:25 #23
Totti1212: Januzaj pora paroma błysnieciami nie nadaje się do gry w pierwszym składzie. Jak już widzi bramke to sie mu pod palma gotuje... Strzały ? porażka , zero przygotowane. Niech na ziemie zejdzie i zacznie trenować to coś z niego będzie . Niestety nurek Young jest chyba najlepszym skrzydłowym na ten moment z jakims zestawem dryblingu bo Valencia ma jeden zwód , który wyszedł na początku przy bramce , potem już go obadali i było po jednym skrzydle , a co do nurka Younga dodał swoje ale kontakt z nogami był i napewno nie ustał by na nogach mimo lotu ..
» 25 sierpnia 2014, 11:22 #22
PDF: Zgodzę się, że Young nie powinien dostać kartki za symulkę ... on waży 65 kg. Byle jan wrzuca sobie tyle na rozgrzewkę na siłowni. Young rozwija spore prędkości i nawet delikatny kontakt wycina go z trampek. Nie bronię go, bo zasłużył sobie na opinię nurasa ale w tej sytuacji dostał kartkę trochę za wypracowaną opinię.

Nie zgodzę się do do Janka ... dać mu grać, nikt od razu nie został hitem. Ma potencjał i musi grać, bo jest młody i szybko będzie się uczył. To co on przebiera tymi nogami eh ... musi grać. Strzały będą ... tylko ofensywa musi się troszkę rozruszać, bo póki co jest statyczna obora.
» 25 sierpnia 2014, 11:36 #21
Totti1212: Januzaj musi grać ale proponuje wypożyczenie , nikt od razu cudów nie grał, ale strasznie sie napala jak widzi bramke w gorącej wodzie kompany, spięty przy strzale, musi nad tym popracować , potencjał ma niesamowity i talent ale potrzebuje ogrania , a my potrzebujemy spokoju i opanowania oraz utrzymywania pilki, ale mimo tego i tak bym wolal zeby on gral w srodku niz dwojka naszych wspanialych srodkowych.Liga angielska poszla do przodu a my zostalismy z tylu. Kiedys Carrick Fletcher Lampard Gerrard środkowi nie z tej ziemi ale w dzisiejszych czasach pilka poszla do przodu potrzeba kreatywności , nieraz Gerrardowi jak trzeba przyspieszyc pilke wyrastaja korzenie na drodze tak samo Fletcherowi. Co do Younga tak jak pisalem wielki progres w tym sezonie i chcialbym go widzieć częściej w skladzie , moge zostać zbluzgany ale jesat to w tym momencie nasz najlepszy skrzydlowy.
» 25 sierpnia 2014, 19:27 #20
PDF: Pewnie diss zaraz poleci, ale uważam, że Evans by się przydał hehe.
» 25 sierpnia 2014, 11:13 #19
BraveDevil: W ostatnich swoich meczach nie wykazywał poziomu wyższego niż Jones czy Smalling.
» 25 sierpnia 2014, 18:29 #18
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2014 11:03

Zgodzę się z większością.

Najbardziej martwi mnie Januzaj ... i ewidentny brak koncepcji na grę tym zawodnikiem. To jest problem, bo nie stać nas na zmarnowanie tego chłopaka. To kawał gracza. Jak będzie grał to będzie rządził tylko musi dostać szansę i czas.

Obawiam się również o system 352 ... właśnie dlatego, że nie wiem gdzie się zmieści Janu i ewentualnie Di Maria. Nic nie przychodzi mi do głowy ...

DDG - Jones,Evans, Rojo - Valencja, Shaw - Herrera, Mata, Di Maria - RvP, Rooney

Co do Blacketta - fajny chłopak i bardzo cieszę się, że dostaje szansę. Jest lewonożny, łapie pewność siebie, wygląda nieźle ... M. Keane też nie grał wczoraj najgorzej ... natomiast wydaje mi się, że jakby w obronie nie było Jonesa, który może trochę chaotyczny i szalony ale mimo wszystko pewny i nieustępliwy ... to byłby dramat. Uważam Jonesa za jeden z jaśniejszych punktów drużyny na dziś dzień.

Ode mnie - Valencja - szału nie grał ale nie mam wątpliwości, że ten gracz wybitnie pasuje LvG jako RWB i prawdopodobnie wskoczy do 11 zamiast Rafaela. Valencja to dość szybki, silny chłopa, który dobrze walczy ciałem, radzi sobie w obronie, a i nie raz dorzuci coś w pole karne.
» 25 sierpnia 2014, 11:02 #17
SirCantona: 2-5-2 to chwilowa formacja wynikająca z braku mozliwosci kadrowych. kiedy zdrowy bedzie Shaw przyjdzie Di Maria to nie widze innej opcji niz 4-4-2 Shaw i Rojo to swietni boczni oborncy, srodek z Blackettem i Evansem/Jonsem też nie wyglada tragicznie, Skrzydłowych pomocników troche jest, BRAKUJE ŚRODKOWEGO POMOCNIKA !!
» 25 sierpnia 2014, 11:01 #16
PDF: Jak chcesz 442 to na środku pomocy chyba zagrają Herrera i Mata ... czy widzisz matę na skrzydle?

DDG - Rafael,Jones,Evans,Shaw-Herrera,Mata-Di Maria, Januzaj-RvP,Rooney

takie coś mogłoby być spoko ... ale środek pola za słabo zabezpieczony w defensywie. Brak cepa-rzeźnika.
» 25 sierpnia 2014, 11:06 #15
mario2: matam nie może być w srodku bo jest za słaby fizycznie i za mały na odbieranie główek, nie chce wiedzieć co by mu tam w meczu yaya zrobił
» 25 sierpnia 2014, 11:54 #14
klikas: najgorszy dramat to ta tabelka po prawej z kontuzjami :/ i to juz tak 3 sezon albo i wiecej :/ co to za chlopy sa tam odpowiedzialne za Fizjoterapie i przygotowania kondycyjne ?
» 25 sierpnia 2014, 10:59 #13
SkoraMU: Jeśli patrzymy na ostatnie 3 sezony to musimy zauważyć, że w każdym sezonie był inny sztab.
» 25 sierpnia 2014, 11:32 #12
kuba19920602: A moim z zadaniem skład powinien wyglądać tak: taktyka 4-3-3 ofensywna: De Gea - Rojo -Jones-Smaling/Blackett-Shaw, pomoc ; Vidal/Strootman - Carrick-Mata, atak: Roo -RVP a za ich plecami jako ŚPO LUB cofniety ŚŃ Di Maria
» 25 sierpnia 2014, 10:48 #11
fanKlubu: Rojo jest lewonożny i wystawianie go na prawej obronie to strzał w kolano, Vidala nikt nie puści, Strootman kontuzja, a jak Roma teraz sprzeda Benatię i Destro to do przyszłego lata nie pomyśli o sprzedaży Strootmana.
» 25 sierpnia 2014, 10:54 #10
PDF: Zgadza się ... Rolo CB lub LB lub LWB. Na prawą mamy Rafaela lub Valencję, ewentualnie Jones może tam grać, choć wolałbym nie.
» 25 sierpnia 2014, 11:08 #9
PoProstuKibic: Di maria został przesuniety w realu na środek u nas wątpię czy tam zagra no chyba że kupimy blinda ewentualnie Guarina bo o vidalu można już pomarzyć Di maria zagra raczej na skrzydle bo to co wyprawiają Young i Valencia to woła o pomstę do nieba :(
» 25 sierpnia 2014, 10:43 #8
red23: Jak dla mnie ustawienie powinno się teraz zmienić po przyjściu Di marii i Roja, na 4-3-3 bądz inne z czterema obrońcami tak aby Blackett mógł na środku grać ze Smallingiem albo Rojem, na bokach Jones i Shaw tak powinna wyglądać w kolejnych meczach nasza linia obrony.
» 25 sierpnia 2014, 10:42 #7
MANUGLORy: ŚO obrońca z prawdziwego zdarzenia by sie przydał Rojo LŚO - ?? ŚO - PŚO Jones chciałbym jakiegoś doświadczonego obrońce na środek obrony...;
» 25 sierpnia 2014, 10:35 #6
noxu955: Dwa transfery do środka pola i moim zdaniem powinno być ok. No chyba, że Di Marie może przesunąć do środka. ..
» 25 sierpnia 2014, 10:34 #5
ManUtdFan94: Jak dla mnie to byłoby zmarnowanie potencjału Di Marii, ale zgadzam się z Tobą, że potrzebujemy dwóch transferów do środka pola ;)
» 25 sierpnia 2014, 10:51 #4
fanKlubu: Di Maria grał w Realu w środku, ale mając za sobą Alonso i Modricia,który też potrafi bronić, obok Herrery go nie widzę.
» 25 sierpnia 2014, 10:55 #3
ManUtdFan94: Ale to jest raczej skrzydłowy, albo ofensywny pomocnik. Na defensywnego się nie nadaje ;P Ale skoro go Van Gaal chce to pewnie będzie wiedział co z Nim zrobić ;)
» 25 sierpnia 2014, 10:56 #2
0ptimus: To był po prostu pomocnik, tak jak Modrić. Ani defensywny, ani oszałamiająco ofensywny.
» 25 sierpnia 2014, 14:11 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.