Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Komplikacje w sprawie transferu Rojo

» 15 sierpnia 2014, 12:42 - Autor: lewd13 - źródło: Sky Sports
Sky Sports informuje, że Sporting Lizbona i reprezentanci, a zarazem częściowi właściciele usługi piłkarskich Marcosa Rojo nie mogą dojść do porozumienia.
Komplikacje w sprawie transferu Rojo
» W Portugalii trwa wojna finansowa
Portugalski klub oświadczył, że Argentyńczyk zostanie powołany do odpowiedzialności dyscyplinarnej po tym, jak poprosił swój klub o możliwość opuszczenia Portugalii i postanowił zrezygnować z treningów. Jednak cały problem dotyczy całej otoczki finansowej w sprawie tego transferu.

Podobno oferta ze strony Manchesteru United za Rojo wynosi około 16 milinów funtów, jednak włodarze Sportingu oczekują znacznie więcej, gdyż posiadają tylko 25% praw do tego zawodnika.

Obrońca w 75% jest własnością spółki Doyen Sports, a ich przedstawiciel domaga się od Sportingu swój procent za każdą odrzuconą ofertę. W tym wypadku spółka oczekuje swoich 12 milinów za brak zaakceptowania oferty z Old Trafford.

Kolejny komunikat ze strony Doyen Sports jest dość wyraźny gdyż przyznają oni, że spółka nie może ingerować w sprawy Sportingu i oni mają prawo do zatrzymania Rojo, jednak sami będą domagać się swoich praw i będą martwić się o swoje interesy oraz pieniądze.

75% w rękach spółki pojawiło się w 2012 roku, kiedy to wykupili oni prawa do zawodnika od Spartaka Moskwa.

- Gdyby nie interwencja Doyen Sports, również ta finansowa, Marcos Rojo nie byłby teraz zawodnikiem Sportingu Lizbona - czytamy w oficjalnym oświadczeniu.

Portugalski klub na te doniesienia odpowiedział, że nie zamierza ponosić żadnych odpowiedzialności finansowej wobec spółki i chce zakończyć z nimi współpracę.

Na tym zamieszaniu skorzysta także Spartak Moskwa, który sprzedając Rojo do Sportingu zaznaczył, że życzy sobie 20% kwoty z kolejnego transferu Argentyńczyka. Jako, że Marcos w kontrakcie ma określoną klauzulę odejścia na 24 miliony funtów, to rosyjski klub zarobi około 4 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Odbierz zniżkę na najnowszą książkę Wayne'a Rooneya!
Następny news »
Cuadrado nie zagra w "Super Meczu"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (85)


Manuel11: hehehehehe czyli Rojo tez juz mozna skreslic;)
» 16 sierpnia 2014, 09:57 #83
Klimaa: Takie zabiegi że to klub nie posiada 100% praw do karty zawodnika powinny być zabronione.
» 16 sierpnia 2014, 00:50 #82
jakub90: Trochę to pomieszanie ale w sumie co to nas opchodzi my chcemy kupić zawodnika a nie ten klub sponsorować wiec sporting nie dostanie nie wiadomo jakiej kasy za niego
» 15 sierpnia 2014, 21:56 #81
Diabelred: Mam nadzieje, ze nie bedziemy az takimi desperatami, ze placic ta klauzule. W zyciu ten gosc nie jest wart 24 mln. Jak juz przeplacac, to za kogos kontretnego typu Vidal, Benatia.
» 15 sierpnia 2014, 18:58 #80
inek10: Skąd WY wiecie że brak transferów to wina Woodwarda ?
ja jestem raczej zdania że jeżeli klub kogoś chce to ten ktoś przychodzi raz dwa vide Herrera czy Shaw.
» 15 sierpnia 2014, 16:57 #79
jarek87999: jak czytam ze dajmy 24ml czyli tyle co wynosi klauzula to mi sie smiac chce wiecie co to sa negocjacje?to z reusem to pewnie plota niic po za tym teraz za nie cale 30ml niby go maja sprzedac ja za rok bedzie klauzula 35ml
» 15 sierpnia 2014, 15:21 #78
janpodgorski: A podobno Reus był nie do ruszenia...To jest właśnie cała porażka Eda. Ten człowiek nie jest w stanie przyklepać, żadnego porządnego nazwiska. Jego gadanie na nic się zdaje. Evra, Vidic, Ferdinand - poszli. A Edek siedzi i czeka...Mam nadzieję, że tylko dlatego że LVG ma coś w temacie.
» 15 sierpnia 2014, 15:16 #77
zico32: Szkoda, że odpuścili Reusa, RVP ma już swoje lata, Rooney tak samo...a Niemiec to uniwersalny zawodnik...Atletico robi mega transfery, w sumie za nieduże pieniądze Mandzukic, Griezmann i teraz Reus...do tego trzeba pamiętać o Ardzie Turanie, Koke, dobrej obronie, mogą być mocniejsi niż w tamtym roku...
» 15 sierpnia 2014, 16:35 #76
Diabelred: Spokojnie oficjalnie jeszcze nie jest u nich...
» 15 sierpnia 2014, 18:51 #75
Wolrid: Prezes Atletico oficjalnie zdementował jakiekolwiek zainteresowanie Reusem, stwierdzając przy tym, iż obecnie w Atletico nie potrzebują zawodników o jego charakterystyce.
» 15 sierpnia 2014, 19:37 #74
oberyn: @janpodgorski - Tak, Evra, Vidic i Ferdinand poszli, więc Ed niech leci kupować Reusa, który gra na zupełnie innej pozycji, brawo!
Po pierwsze, nie mamy informacji gdzie, co i z kim Ed załatwia. Po drugie, przede wszystkim trzeba wzmocnić obronę, bo nie dość, że nie mamy zmienników, to i nawet problemy z pierwszym składem mogą być, żeby nominalnych obrońców wystawić. Wg mnie Reus jest kompletnie niepotrzebny na ten moment, zwłaszcza, że skrzydła póki co mamy porządnie się spisujące.
» 15 sierpnia 2014, 21:10 #73
lipskee: Marco Reus przenosi sie do Atletico Madryt za niecale 30 mln euro. Skandal. Jak United moglo o niego nie powalczyc, rzucucic 40 milionow za takiego grajka i ofensywe bysmy mieli zalatwiona na najblizsze 5 lat.
» 15 sierpnia 2014, 14:38 #72
InSaneR: Gdzie według Ciebie by grał? Bardzo dobrze,że do nas nie przyszedł.Nie byłoby dla niego miejsca,albo grałby kosztem kogoś z trójki Mata/Rooney/van Persie. Musimy kupić jakiegoś obrońce,następnie myśleć o jakimś środkowym pomocniku,moim zdaniem transfer skrzydłowego powinien być realizowany ostatni.
» 15 sierpnia 2014, 14:50 #71
lipskee: jakby mial przyjsc do nas Messi czy ROnaldo po promocyjnej cenie to tez bys mowil, ale gdzie on niby ma grac?? w sezonie jest tyle spotkan, ze spokojnie dla wszystkich by miejsca starczylo
» 15 sierpnia 2014, 15:07 #70
age: skad info?
» 15 sierpnia 2014, 15:13 #69
Derp: messi na ławke by się przydał jak odejdzie hernandez :)
» 15 sierpnia 2014, 15:17 #68
kalafior: Oficjalnie Marco w Madrycie? Bo nie mogę znaleźć potwierdzenia, na razie widziałem tylko że "negocjują".
» 15 sierpnia 2014, 15:22 #67
DevilFan: lipskee - lipne info
» 15 sierpnia 2014, 15:26 #66
lipskee: polscy dziennikarze mieszkajacy w madrycie na twitterze pisza, ze borussia przyjela oferte
» 15 sierpnia 2014, 15:39 #65
DevilFan: hiszpańscy dziennikarze mieszkający w Niemczech mówią że Reus zostaje w BVB
» 15 sierpnia 2014, 17:30 #64
PoProstuKibic: Podaj mi potwierdzenie tego transferu Reus nie idzie do żadnego Atletico sam klub na oficjalnej stronie zdementował tą plotkę czytaj onet to będziesz mądry pozdro
» 15 sierpnia 2014, 20:08 #63
pawbuk6: Widzę, że dla niektórych 8 milionów euro (albo funtów) to nic - niech Ed wyda 24 miliony zamiast 16 milionów, co za różnica...
Lepiej nie kupić nikogo niż znacznie przepłacić za przeciętniaka, który w dodatku zachowuje się całkowicie nieprofesjonalnie. Przypadek Fellainiego nie nauczył, że lepiej rozsądnie przeprowadzać transfery, a nie kupować byle kogo za jak najwięksże pieniądze? Niech LVG wprowadzi do drużyny młodzież, może to zaprocentować w przyszłości :) jeśli już wydawać kasę, to wydać sporo na naprawdę dobrego zawodnika. W tej chwili w składzie mamy wielu przeciętniaków, których trudno nawet sprzedać.
» 15 sierpnia 2014, 14:34 #62
Devil1878: i wlasnie o to mi chodzi. ale juz zdarzyli mi nawciskac, ze swoje wypowiedzi opieram na fifie. duzy plus kolego za wypowiedz
» 15 sierpnia 2014, 14:44 #61
red23: "Vidal is good, but Anderson is the best box to box midfielder, from Pizza box to burger box to kebab box in less than 10 seconds"- takie bzdury wypisuje właśnie Ed Woodward na twitterze, zamiast zajmować się transferami - i to już trwa od dłuższego czasu, sami oceńcie czy to jest odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu.
» 15 sierpnia 2014, 14:24 #60
Sancho: Ale akurat to było śmieszne :D
» 15 sierpnia 2014, 14:30 #59
Xeravin: to nie jest jego konto oficjalne...
» 15 sierpnia 2014, 14:42 #58
cookie04: Teraz Ty sam oceń, czy jeśli ktoś taki na takim stanowisku by tak napisał to czy miałby nadal pracę czy wyleciałby w ciągu paru godzin. Na tym koncie jest wyraźnie napisane PARODY
» 15 sierpnia 2014, 15:05 #57
uzil25: Hehe ale mam beke :) raczej, że te konto nie jest oficjalne no ale napisane dobrze :)
» 15 sierpnia 2014, 15:19 #56
JackDaniels: United i transfery jest jak Anderson i dieta ;D
» 15 sierpnia 2014, 14:19 #55
gaworek353: To dajmy i te 24 ja pitole.Za Fellainiego przeplacamy,za Rojo nie chcemy dac tyle i tyle...no cos jest kurna nie tak.
» 15 sierpnia 2014, 14:10 #54
sisinho: Bo człowiek się uczy na błędach. Skoro błędem było kupienie Fellainiego i przepłacenie za niego to po co robić ten sam błąd?
» 15 sierpnia 2014, 15:10 #53
devious: Jak przepłacać to za kogoś klasowego np. Hummelsa czy Benatię.

Rojo to póki co średniak z potencjałem. Do tego jak widać lubi strzelać fochy (odmówił gry w Spartaku bo chciał grać w Sportingu, teraz odmówił w Sportingu - drugi raz ten sam numer by wymusić transfer)
» 15 sierpnia 2014, 15:18 #52
lukaszek9000: To nawet w Polsce normalnie kupują graczy
» 15 sierpnia 2014, 14:09 #51
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 14:25

Akurat z transferem Ondreja Dudy czy jak to siętam pisze było mnóstwo "użerania się" i innych przeszkód stawianych przez jego klub
» 15 sierpnia 2014, 14:24 #50
Arbruz: Ludzie... jesteście żałośni, płaczecie jak dzieci o te transfery, można być niezadowolonym, ale żeby aż tak... ŻAŁOSNE.
» 15 sierpnia 2014, 13:58 #49
sisinho: A kim mamy zagrać w obronie skoro Jones, Smalling i Evans mieli drobne urazy juz na obozie? Średniakami typu Keane czy Blackett, którzy w meczach byli ogrywani jak chcieli? Potrzeba nam jakiś rezerwowych zawodników na obronę.
» 15 sierpnia 2014, 15:10 #48
Arbruz: Koleś, zacznij oglądać mecze United, a potem się wypowiadaj... Blackett był naszym najlepszym obrońcą w USA ...
» 15 sierpnia 2014, 17:59 #47
micsie03339: Nie musze oglądać meczy przedsezonowych(wyobraź sobie że niektórzy mają pracę), by widzieć że bez rezerwowego SO,czy z jednym nie da się rozegrać pełnego sezonu.
» 15 sierpnia 2014, 18:05 #46
Arbruz: Ja tylko mówię żeby nikt nie mówił że Blackett był ogrywany w meczach przedsezonowych.
» 15 sierpnia 2014, 18:12 #45
micsie03339: Mówisz że transfery są nie potrzebne,a co teraz, Evans ma kontuzje,jakiś uraz w trakcie meczu i co ?
» 15 sierpnia 2014, 18:58 #44
Arbruz: Gdzie kolego napisałem że transfery są nie potrzebne co? Ten komentarz odnosi się do żałosnego płaczu o transfery, jak napisałem niżej 2 tygodnie to szmat czasu, miejmy nadzieję że transfery będą.
» 15 sierpnia 2014, 23:32 #43
MU1212: to wpłacać 24 mln i jest nasz i kropka
» 15 sierpnia 2014, 13:46 #42
Devil1878: jak widze "Ed moglby wplacic klauzule i po sprawie" to nie wiem czy smiac sie czy plakac. naprawde uwazacie, ze on jest wart 24 mln funtow? tych 16 nawet nie jest warty jezeli mamy placic takie kosmiczne pieniadze za takiego przecietniaka, to ja juz wole dolozyc te 20 mln i za +/- 40 kupic Benatie. przynajmniej przeplacimy za obronce, ktory poza bezmyslnym wykopywanie pilki krzyzakiem ze swojego pola karnego cos potrafi.
» 15 sierpnia 2014, 13:34 #41
Marllo: Nie zgadzam sie z Toba Kolego ;) ja uważam że ten zawodnik jest godny uwagi
» 15 sierpnia 2014, 13:43 #40
haszcz: serio a myślałeś że on wgl widział jak gra Rojo oprócz MŚ ?? To jest wiedza na podstawie fify i menadżerów piłkarskich ...
» 15 sierpnia 2014, 13:53 #39
Devil1878: haszcz

daleki jestem od opierania swoich wypowiedzi o "fify i menadzery pilkarskie". zdazalo mi sie ogladac w wolnych chwilach lige portugalska i ten zawodnik na 100% nie jest wart 30 mln euro (bo tyle mniej wiecej wyjdzie jezeli uruchomimy klauzule). takie ogromne pieniadze wyklada sie za sprawdzonych obroncow, ktorzy cos swoja gra reprezentuja. a to jest zwykly przecietniak, ktory na mundialu na tle defensywnie grajacej Argentyny wygladal co najwyzej srednio i niczym sie nie wyroznial (nie liczac tego idiotycznego zagrania, o ktorym wczesniej wspomnialem). i w dodatku jeszcze jego zachowanie z olaniem treningow. no na prawde pelna profeska. za rok czy dwa dostanie oferte z innego klubu i tak samo sie wypnie na nas. niech sciagaja tego Blinda i bedzie spokoj. juz 100 razy wole jego niz ta pozal sie boze "gwiazde" ligi portugalskiej.
» 15 sierpnia 2014, 14:15 #38
ro7: To niesamowite, że z naszymi transferami jest jeszcze gorzej niż było w tamtym roku. Ale patrząc na to, że straciliśmy: Vidic, Ferdinand, Evra, Buttner, a do obrony kupiliśmy tylko jednego gracza ciężko to widzieć inaczej niż jedną wielką porażkę.
» 15 sierpnia 2014, 13:27 #37
Arbruz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 13:57

Będziemy oceniać po okienku czy to okno jest porażką, ok?
» 15 sierpnia 2014, 13:56 #36
ro7: Sezon zaczyna się jutro. Okienko w tym roku otwarte było od 10 czerwca, zostaly 2 tygodnie do końca. To JUŻ jest porażka, że do pierwszego meczu sezonu nie udało się sprowadzić koniecznych zawodników.
» 15 sierpnia 2014, 14:45 #35
Sancho: Aaaa jakże. Zdziwiłbym się gdyby coś wreszcie wyszło normalnie, nasz klub staje się pomału taką Polską :D
» 15 sierpnia 2014, 13:22 #34
jaratkow: Ta sprawa jeszcze raz i bardzo boleśnie ujawnia jak... mało profesjonalny jest w swych działaniach Ed. Skoro klauzula za Rojo jest 24mln to niech ją płaci ma resztę w... poszanowaniu. To nie problem United że Sporting głupio kupił Rojo podpisując z Ruskimi durne klauzule. A Woodward zamiast płacić klauzulę czołga się na poziomie 16mln. To oczywiste, że Sporting nie chce dołożyć osobom trzecim za pozbycie się zawodnika. Ale nie jest problemem United, przy spłaconej klauzuli, czy Sporting zarobi na tym choćby euro...
» 15 sierpnia 2014, 13:21 #33
Devil1878: 24 mln FUNTOW za tego kolka? chyba sobie zartujesz. 16 to i tak o jakies 6 za duzo. w ogole nie podoba mi sie sposob w jaki ten caly Rojo chce wymusic na klubie transfer. zachowanie godne zwyklego go*niarza.
» 15 sierpnia 2014, 13:31 #32
walentos: Niektórzy są tak zdesperowani jeśli chodzi o transfery że kupiliby nawet Torresa z Cheslea za 30 mln.
» 15 sierpnia 2014, 13:40 #31
jaratkow: Tu nie chodzi o żadną "desperację"... Skoro Klub złożył za zawodnika ofertę a zawodnik chcę do nas przyjść (ostatnio bywało z tym kiepsko...) to uważam, że LVG tego gracza chce. Ten fakt sprawia, że zaczynam mieć w... głębokim poszanowaniu co o piłkarzu twierdzą kibice. Ufam trenerowi! No i dochodzimy do Eda "Centusia"... mając klauzulę bawi się w jakieś gierki. Rok temu miał klauzulę za Fellainiego i przepłacił... Teraz ma klauzulę za Rojo i... pewnie też jej nie zapłaci ale też piłkarza mieć nie będziemy. Na całkiem innym biegunie jest postawa Sportingu. Na co liczą jeśli będą musieli zapłacić również wtedy gdy odrzucą naszą ofertę? Czyżby na to liczył Edzio..?
» 15 sierpnia 2014, 13:50 #30
sisinho: @jaratkow

Czyli co, mamy przepłacać za średniaków bo mamy dużo kasy? Masz przykład Fellainiego wiec lepiej nie przepłacać w ostatnie dni okienka niż później mieć nietrafiony transfer za sporo kasy.
» 15 sierpnia 2014, 15:06 #29
jaratkow: Jeśli jesteśmy zgodni co do tego, że w naszym składzie na 24h przed inauguracją sezonu nadal są dziury to co jest lepsze: marzyć o transferach wielkich zawodników (przy czym najwięksi albo już zmienili kluby albo... mają naszą ofertę gdzieś...) czy nawet kosztem przepłacenia uzupełnić skład perspektywicznym średniakiem?
» 15 sierpnia 2014, 19:58 #28
tomas0808: "Obrońca w 75% jest własnością spółki Doyen Sports..." Hmm... myślałem, że niewolnictwo się skończyło :)
» 15 sierpnia 2014, 13:20 #27
Bossicky: to się myliłes poczytaj o Zdravko Mamić z Dynama Zagrzeb...
» 15 sierpnia 2014, 13:22 #26
jaratkow: Polska nazwa spółki "Doimy Sport" Eksport Import Drobne Kradzieże ;-)
» 15 sierpnia 2014, 13:53 #25
0ptimus: Przecież to nie jest przymus. Niewolnictwo jest przymusowe.
» 15 sierpnia 2014, 13:54 #24
profesor999: Ed mógłby wyprzedzić fakty i wpłacić klauzule i po sprawie bądź dać pieniądze zawodnikowi który wykupiłby swój kontrakt ze Sportinigiem . Sporting jest zadłużonym klubem gdzie większość piłkarzy jest tak jak Rojo we własności takich spółek .
» 15 sierpnia 2014, 13:12 #23
MANUGLORy: byłem cierpliwy z transferami ale jutro mecz a my dalej nikogo nie mamy :/
» 15 sierpnia 2014, 13:11 #22
Chestnut: Myślisz, że jak by ktoś teraz dołączył, to by od razy grał?
» 15 sierpnia 2014, 13:13 #21
MANUGLORy: mam na myśli to że sezon sie już zaczął nie chodzi mi o to że jutro nie zagra ktoś nowy
» 15 sierpnia 2014, 13:15 #20
AdaMUFC: Od teraz nie czytam juz żadnych plot transferowych , tylko oficjalki ( które w ogóle będą ?) bo juz mnie glowa boli jak czytam takie biadolenia
» 15 sierpnia 2014, 13:08 #19
Xeres: Nie sa właścicielami zawodnika, a jego karty. Po to jest ten zwrot, by sie żaden nie czepial, ze ktoś nawiązuje do niewolnictwa. [zart]
A teraz przechodząc do sedna. Nie potrafię zrozumieć dlaczego United ma takie poważne problemy z zakontraktowywaniem nowych zawodników (klasy światowej). Pensje oferuja spore, kwoty transferowe tez, wiec problem musi sie kryć gdzieś indziej u raczej nie w Edzie.
» 15 sierpnia 2014, 13:05 #18
sisinho: Problem to brak LM ;o
» 15 sierpnia 2014, 15:03 #17
Xeres: Od kilku lat?
» 15 sierpnia 2014, 18:29 #16
MANUGLORy: tak to jest z tymi spółkami nie dość że trzeba zapłacić klubowi to przydałoby sie wykupić całą karte zawodnika
» 15 sierpnia 2014, 13:03 #15
jaratkow: A nie można odkupić od firmy "Doimy Sport" ich 75% karty i wtedy z góry potraktować klub..? Wszystko pewnie kwestia ceny...
» 15 sierpnia 2014, 13:56 #14
sisinho: I co, 75% zawodnika będzie u nas a 25% (noga) będzie w Sportingu? Wyobrażasz sobie to jakoś?
» 15 sierpnia 2014, 15:03 #13
jaratkow: No trochę to śmiesznie brzmi ;-) pogra w naszej koszulce i ich spodenkach :-))
» 15 sierpnia 2014, 20:00 #12
RedDeviil: Przesada z tymi transferami...
» 15 sierpnia 2014, 12:56 #11
jonder: Ja cie p***dole.. Za przeproszeniem...

Zaczyna mnie to dobijać.. zamiast robić transfery po cichu to wszystko idzie w prase..

David Gill jednak potrafił to lepiej robić...

ktoś z dwójki Blind,Rojo napewno do nas zawita
tak samo ktoś z dwóki Vidal,Di Maria...
Jednak nie szastamy pieniędzmi a wypowiedź że mamy nieograniczony budżet tylko dźwignęła ceny.
» 15 sierpnia 2014, 12:51 #10
inek10: skąd wiesz że to oficjalka ?
» 15 sierpnia 2014, 12:54 #9
jonder: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 13:00

nie wiem.. przypuszczam ;)
ja tam transferów super nie wymagam. :)
mamy dobry skład a nasi rywale wcale się tak nie wzmocnili.
zgadzam się z Paulem ze powinni u nas zawitać Cesc albo Kroos.
Ale już za późno ;)
Zobaczymy co przyniesie koniec sierpnia :)
Na razie jestem w miare zadowolony i licze na udany sezon :)
Jeśli taki Young i Clev potrafią się ogarnąć przy Boss`sie to b.dobrze.
» 15 sierpnia 2014, 12:59 #8
SkoraMU: "Mamy dobry skład a nasi rywale wcale się tak nie wzmocnili"
Spałeś przez cały lipiec i pół sierpnia?
» 15 sierpnia 2014, 13:02 #7
madd118: Czuj ironię, chłopie.
» 15 sierpnia 2014, 13:03 #6
SkoraMU: Ironia? Wątpię.
Dla mnie wers "ja tam transferów super nie wymagam" jest kluczem do reszty wypowiedzi.
» 15 sierpnia 2014, 13:06 #5
jaratkow: Wszystko kwestia aspiracji i temperamentu ;-) Może po prostu kolega uważa, że dobry trener (a takim przecież jest LVG)potrafi z obecnym składem osiągnąć więcej niż Moyes ugrał przed rokiem. I ja skłonny jestem zaakceptować ten tok myślenia. Kiedyś trzeba dać szanse młodym graczom. A kiedy lepiej jeśli nie na etapie przebudowy czy też odbudowy drużyny? Zastanówcie się: po co inwestować w drugie, trzecie i inne zespoły, po co skauting i akademie skoro do pierwszej drużyny mają trafiać wyłącznie gracze z transferów?! Bez tych ostatnich we wspólczesnej piłce się nie obejdzie ale... nie popadajmy w przesadę. Wiara we WŁASNE możliwości też może dać wiele dobrego. Inwestycja we własnych młodych graczy poza aspektami sportowymi ma też istotny wpływ na finanse. Zanim zawodnik się wypromuje i osiągnie pewien poziom (przy czym czały czas będzie gryzł trawę za swoją drużynę) pogra przez kilka lat za o wiele niższą tygodniówkę jak ta, którą trzeba na "dzień dobry" zaoferować przy transferze
» 15 sierpnia 2014, 14:09 #4
jonder: jaratkow
oto mi właśnie chodziło..
» 15 sierpnia 2014, 15:37 #3
madd118: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2014 12:53

Czy to jeszcze biznes, czy już mafia?
» 15 sierpnia 2014, 12:51 #2
Reusik: I dobrze
» 15 sierpnia 2014, 12:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.