Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Będzie rewolucja? Z United może odejść 10 piłkarzy

» 17 lipca 2014, 07:51 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Louis van Gaal po przyjściu do Manchesteru United ma rozpocząć kadrową rewolucję. Daily Express informuje, że zespół Czerwonych Diabłów może opuścić w letnim oknie transferowym aż 10 zawodników.
Będzie rewolucja? Z United może odejść 10 piłkarzy
» Louis van Gaal zamierza znacząco zmniejszyć skład Manchesteru United
Van Gaal w środę po raz pierwszy spotkał się z niektórymi ze swoich piłkarzy. Holender wziął udział w sesji treningowej, którą prowadził Ryan Giggs. Choć zawodnicy w najbliższych tygodniach będą starać się zaimponować nowemu menadżerowi, to zdaniem brytyjskich dziennikarzy, los wielu graczy jest już przesądzony.

Na czarną listę Louisa van Gaala trafili ponoć: Nani, Marouane Fellaini, Ashley Young, Shinji Kagawa, Javier Hernandez, Tom Cleverley, Anderson, Wilfried Zaha, Bebe i Nick Powell.

Manchester United tego lata na razie oddał trzech zawodników – Nemanję Vidicia, Rio Ferdinanda i Alexandra Buttnera. Piłkarską karierę zakończył także Ryan Giggs, a niemal przesądzony wydaje się transfer Patrice'a Evry do Juventusu Turyn.

Dziennikarze zauważają, że brak meczów Manchesteru United w europejskich pucharach oznacza, że Louis van Gaal może okroić kadrę pierwszego składu do 23 lub 24 zawodników.


TAGI


« Poprzedni news
AS Roma też chce Rona Vlaara
Następny news »
Zgarnij rabat na książkę "FIFA Mafia"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


devil0001: Grocha, Powella, Zahe bym zostawił a jeśli rezta odejdzie to mam nadzieje to mam nadzieje ze za te kase dojdą jacyś solidni piłkarze
» 20 lipca 2014, 01:28 #49
kuba25: Lepszego rezerwowego napastnika niż Groszka to nie będziemy mieli.. On jest naprawdę dobrym piłkarzem + nie jest stary.. Tylko jak mu przetłumaczyć, że ma być rezerwowym? To jest problem. :)
Co do Fellainiego myślę, że lepiej dla niego nawet jak odejdzie tutaj niestety nie da rady się odnaleźć.
W Zahe wierzę bardzo, a Kagawa w ostatnich meczach miał dobre a nawet bardzo dobre przebłyski w środku pola :)
» 19 lipca 2014, 02:58 #48
Tomi71Wro: Te " newsy" ostatnio robią się coraz bardziej żałosne. Jak jakikolwiek zawodnik może być na "czarnej liście" trenera, który dopiero zaczyna prace w klubie? to nie jest fifa, gdzie jak nie lubimy jakiegoś zawodnika to go sprzedajemy. Sam LVG powiedział, że najpierw zobaczy co każdy z zawodników ma mu do zaoferowania a potem będzie podejmował decyzje, a nie " o słyszałem, że jesteś słaby, wypad". Więcej, wydaje mi się, że tacy zawodnicy jak Kagawa, Powell, Bebe, który poprzedni sezon miał bardzo udany czy Hernandez dostaną swoje szanse i przy wizji LVG będą grali lepiej niż w poprzednim kiepskim sezonie. Osobiście liczę na to, że w sezonie 2014/15 bardzo rozwiną się tacy zawodnicy jak: Januzaj, Powell, Lingard czy James Wilson.
Pozdrawiam.
» 18 lipca 2014, 08:31 #47
Cybson: Wszystko spoko ogólnie, ale taki Powell? Komu on zgrzeszył? Świetnie grał na wypożyczeniu, ma ogromny potencjał. Zaha też kosztował niemałą sumkę, a szans za wiele nie otrzymał od Moyesa, powinniśmy tą dwójkę zatrzymać... Nani w sumie też nie jest najgorszy, dajmy im wszystkim szanse.
» 17 lipca 2014, 19:15 #46
Bossicky: Zgadzam się że powinniśmy zatrzymać Powella, ewentualnie wysłać go na kolejne wypożyczenie, ale Zahę można sprzedać nawet w spadkowiczu Cardiff pod wodzą Ole Gunnara grał piach, a potem nawet grzał ławę.
» 17 lipca 2014, 19:27 #45
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2014 18:37

Zgadzam się co do odejść poza Zahą oraz Powellem.
Hernandez ma najlepsze lata przed sobą i powinien grać regularnie a u nas nie ma na to szans, bo w ataku mamy dwie mega gwiazdy. Dlatego dla niego najlepiej będzie jeśli nas opuści.
» 17 lipca 2014, 18:37 #44
MU1212: Van Gaal może sprzedać najwyżej Bebe,Andersona,Younga,Cleverleya
ale wara od Naniego,Fellainiego,Chicharito,Zahy.Powella
» 17 lipca 2014, 18:19 #43
Bossicky: podobno wziął twoje rady/groźby do serca Neni, Fellaini, Chicharito, Zaha i Powell zostają. Bebe, Young i Clev odchodzą. W oparciu o Andersona ma być budowany nowy skład, więc na pewno zostaje - podobno Van Gaal chce wyrównać jego tygodniówke do tej Rooneya.

GGMU!
» 17 lipca 2014, 18:28 #42
kuba25: On jeszcze nie odnalazł się w internecie.. :D
» 19 lipca 2014, 02:55 #41
remass666: Borussia dopina transfer Matthiasa Gintera-co moze oznaczac ze hummels do nas przyjdzie,ale czuje ze Kagawa moze byc czescia tego dealu.
» 17 lipca 2014, 17:28 #40
klb9k: wydaje mi się, że żaden poważny trener nie odstrzeliłby 10 ludzi z drużyny podczas jednego okienka
» 17 lipca 2014, 15:40 #39
mcis: fakt, juz stracilismy Vidica i Ferdinanda. narazie pozyskalismy 1 obronce i 1 pomocnika. a co z reszta? w najlepszym razie jestesmy ich w stanie zastapic kims o porownywalnym poziomie lub nawet gorszym
» 17 lipca 2014, 16:21 #38
mateyko44: Jak 10 odejdzie to trzeba będzie kupić minimum 12 nowych piłkarzy, a przypominam, że jest liga, puchar angli i puchar ligi to trzeba mieć zmieników, bo cały czas grac tym samy składem nie da się. I zaczynają mnie wkurzać takie niusy :)
» 17 lipca 2014, 15:14 #37
kamilo1910: te nasze zakupy staja sie coraz bardziej oddalone a inni nie czekaja
» 17 lipca 2014, 14:53 #36
kamilo1910: zeby mogli odejsc to najpierw trzeba kupic bo zaraz sie obudzimy z reka w nocniku
» 17 lipca 2014, 14:51 #35
emil1986x: kagawa i fella powinni zostać a reszty to juz dawno nie powinno być na old trafford
» 17 lipca 2014, 14:30 #34
szabo1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2014 14:25

zachwalbym Zahe i Powella - sa jeszcze mlodzi a nie dostali nawet szansy sie pokazac.

reszta faktycznie do odstrzalu ale trzeba pamietac, ze jesli ich sprzedamy to trzeba bedzie kogos kupic, bo np na skrzydla zostana nam tylko Valencia i Januzaj
» 17 lipca 2014, 14:25 #33
Olo: Jak z Naniego nawet Ferguson nie umiał zrobić piłkarza to już nikt nie zrobi. Bardziej do pozostawienia jest Powell!
» 17 lipca 2014, 15:48 #32
NexaT: Co ty pieprzysz Olo... już nikt nie pamięta, kto wymiatał we wcześniejszych sezonach na skrzydle? Rok 09/10 i kilka innych? Do pamiętnego meczu z Realem grał bardzo dobrze, ale później Ferguson zaczął na niego mniej stawiać i zgubił formę.

Sprzedawanie Naniego, Powella, Zahy, Kagawy to głupota. Co do Cleverleya, to jeszcze bym nad nim pomyślał, bo miał swoje dobre mecze. Był taki okres, że ja sam w głębi duszy miałem nadzieje, że "w tym meczu wyjdzie Clev", bo miał dobrą serie. (jak był jeszcze Ferguson)
» 17 lipca 2014, 16:57 #31
ferdas: De Gea jako zmiennik? WTF
» 17 lipca 2014, 14:18 #30
PLDan11: Ziomek, przybastuj trochę, to nie Fifa 14
» 17 lipca 2014, 16:41 #29
NexaT: To byłby świetny troll, ale gość jest już tu przeszło 500 dni. Moja recepta: walnięcie głową w ścianę.
» 17 lipca 2014, 16:58 #28
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.07.2014 13:18

Aż takiej rewolucji się nie spodziewam, 5 piłkarzy maksymalnie moim zdaniem odejdzie definitywnie, + Zaha i Powell możliwe, że zostaną wypożyczeni.
Zważywszy na to, że tych piłkarzy nie możemy po prostu sprzedawać, tak jak Real sprzedaje ludzi których już nie potrzebuje, za grube miliony to uważam, że nie ma sensu rozstawać się z wszystkimi piłkarzami którzy zostali "wymienieni jako do ostrzału" i myślę, że w klubie uważają podobnie, wiele się mówi o odejściu Fellainiego, wydaje mi się, że on jednak pozostanie bo klub byłby narażony na ogromne straty finansowe, a po takim sezonie jaki mieliśmy to naprawdę nikogo nie sprzedalibyśmy z zyskiem, a na każdym piłkarzu mniej lub więcej byśmy stracili, więc w sumie można by go zatrzymać, bo teraz to ciężko nawet liczyć, że ktoś nam zapłaci 15 mln za niego, taki Everton dałby pewnie z 10 mln i jeszcze byśmy musieli dopłacać do jego pensji, bo Evertonu nie stać, żeby zarabiał u nich tyle co dostał u nas, być może LvG wiedziałby jak wykorzystać tego zawodnika, by był jakoś przydatny dla drużyny, no ale jeżeli uzna, że nie ma sensu tracić czasu to można by się go w ostateczności pozbyć.
» 17 lipca 2014, 13:17 #27
devil444445: No i bardzo dobrze. Cleverley, Anderson, Young i Bebe powinni wylecieć pierwsi. Natomiast Powella i Zahę zostawiłbym i przetestował. To samo z Fellainim, Kagawą, Hernandezem i Nani. Jeśli dawaliby ciała w okresie przygotowawczym to wywalić połowę z nich, a z resztą poczekać do zimy.
» 17 lipca 2014, 13:13 #26
Manuel11: to tylko wymysly dziennikarzy wszyscy zgloszeni jada na tournee tam VG bedzie ogladal i decydowal kogo odesle narazie po jednym treningu nie decydowalby sie na takie kroki chyba ze juz byli tacy slabi ze nie mogl na nich patrzec;)
» 17 lipca 2014, 13:09 #25
Diabelred: Tacy pilkarze jak Chicharito, Nani, Kagawa mysle, ze odejda. Tak malo grali, a co dopiero teraz kedy odeszly z kalendarza mecze LM. Anderson, Young defiinitywna sprzedaz, natomiast Zaha, Bebe, Powell wypozyczenia do beniaminkow w Premier League. Cleverley, Fellaini pewnie zostana.
» 17 lipca 2014, 12:48 #24
Fenek: Hahah w końcu ktoś uprzątnie szrot z szatni. Dość cienkich zawodników robiących za zapchajdziury. To MU a nie jakaś cienka drużyna ledwo wiążąca koniec z końcem DO KU>>>Y NĘDZY!
» 17 lipca 2014, 12:21 #23
tomciocr7: A tymczasem Ginter przechodzi do Borussi. Czyżby to oznaczało, że Hummels jest na wylocie :D Oby
» 17 lipca 2014, 11:46 #22
Diabelred: Fajnie by bylo, jednak wydaje mi sie, ze raczej zarzad BVB w koncu poszedl po rozum do glowy i po prostu powiekszaja swoja kadre.
» 17 lipca 2014, 12:21 #21
satan23: Bardzo dobrze takie ruchy trzeba było juz wykonać w poprzednim sezonie.
» 17 lipca 2014, 11:22 #20
trikos: Przejdzie do nas, jestem tego pewien !
» 17 lipca 2014, 11:23 #19
ziomboy777: Anderson jest spalony... niewiem czy już niedługo nie zakończy kariery bo żaden klub go nie chce... waży już pewnie ze 100kg
» 17 lipca 2014, 13:29 #18
padre: jak ktos pisze, ze po jednym treningu LvG wywali 20 letniego Powella to musi być super znawcą piłki ;)
» 17 lipca 2014, 10:18 #17
Manuel11: to sa tylko domysly dziennikarzy prawdziwa liste VG ma w glowie o ile o tym wogule myslal wydaje mi sie ze nie jest glupi. tak doswiadczony trener pewnie wie jak zbudowac druzyne a dziennikarze teraz w kazdej jego wypowiedzi beda szukac pretekstow do wyrzucenia kogos ze skladu;)
» 17 lipca 2014, 10:08 #16
ziomboy777: ta... i stanie sie z nas drugi tottenham po tak wielich zmianach...
» 17 lipca 2014, 09:47 #15
RedDevils4life: Zaha ma talent, powinien dostać solidną szansę i ją wykorzystać.
» 17 lipca 2014, 09:38 #14
mcis: w wieku 22 lat to poza talentem powinien tez miec umiejetnosci
» 17 lipca 2014, 10:41 #13
mycka86: Na dzień dobry na pewno nie będzie żadnej większej rewolucji. Może odejdzie 2-3 zawodników i kilku pójdzie na wypożyczenie. Van Gaal postąpi prawdopodobnie tak jak jego poprzednik i da każdemu szansę. Mniejszą lub większą, ale nie skreśli od razu. Robił tak w każdym klubie, w którym do tej pory pracował i czasami udawało mu się z przeciętnych piłkarzy czynić ważnych graczy pierwszego składu.
» 17 lipca 2014, 08:48 #12
mycka86: :D
» 17 lipca 2014, 11:00 #11
devil0001: simix wiesz 2-3 lata temu to byłaby całkiem sensowna odpowiedz ale niestety dzisiaj ten gość jest skończony :P
» 20 lipca 2014, 01:30 #10
mcis: w tym okienku z pewnoscia nie odejdzie zaden Anglik, no moze z wyjatkiem Zahy, bo jego nie nalezalo uwazac za czesc druzyny, skoro byl wypozyczony, a i on pewnie nie zostanie sprzedany tylko wypozyczony. ilosc Anglikow w MU powinna zostac niezmieniona. Stracilismy Ferdinanda to zdobylismy Shawa....
» 17 lipca 2014, 08:25 #9
M1LKA: Musi być ściema... bo przy nowym tak doświadczonym menadżerze większość z tych piłkarzy może mieć nowy start. Zwłaszcza taki Kagawa czy Zaha, bo oni kiedyś cuda wyprawiali i mają talent. LVG powinien ich porządnie sprawdzić. A Wilson i Powell to jak dla mnie następcy RvP i Rooney'a za jakieś 2 - 3 sezony i teraz powinni być ich naturalnymi zmiennikami. Fellaini od biedy może zostać bo nie mamy zbyt wielu środkowych pomocników a wolę go od Cleva czy Fletchera z których już na pewno nic nie będzie. Trochę szkoda mi Bebe ale United i BPL to chyba dla niego zbyt wiele. Young pewnie zostanie a powinien odejść już dawno wraz z Clev'em i Anderson. O Nanim i Chicharito to nie wiem co sądzić jak dla mnie tylko zmarnują sezon pozostając w United.
» 17 lipca 2014, 08:24 #8
Arvanis: Powell Zaha muszą zostać. Zostawiłbym też Kagawę, bo w gruncie rzeczy nigdy nie dostał prawdziwej szansy, żeby pokazać, co potrafi.

Young, Bebe, Anderson i Nani jak najbardziej out. Dorzuciłbym jeszcze Valencię. O Cleverley'u nawet nie ma co gadać - miał świetny debiut, a potem zaczął grać jak gdyby przestało mu zależeć.

Szkoda Fellaini'ego, bo dużo nas kosztował, a teraz pewnie sprzedamy go za jakieś śmieszne grosze.
» 17 lipca 2014, 08:20 #7
M1LKA: Fellainiego bym nie wyrzucał po jednym sezonie... jak możemy po 3 sezony tak słabo grających Clev'a, Anderson, Naniego i Younga to jemu też powinniśmy dać jeszcze jedną szansę chociaż... zwłaszcza że zbyt wielu środkowych pomocników to my nie mamy.
» 17 lipca 2014, 08:27 #6
Trz: im szanse dawał SAF który troche sie gubił w ostatnich latach na OT. LvG może nie być tak cierpliwy, a poza tym ze tyle kosztował(ex-afro) to niczym sobie na szase nie zapracował.
» 17 lipca 2014, 09:38 #5
ferdas: Hernandez musi zostac! Jesli odejdzie LvG predko tego pozaluje, jak uraz zlapie RvP cz Welbeck i nie bedzie zmiennika.
» 17 lipca 2014, 08:11 #4
jaratkow: Ta "czarna lista" to na razie wymysł medióe. Nie wierzę, że LvG byłby tak nieprofesjonalny i udostępniał mediom tego typu informacje. Przynajmniej nie po pierwszym dniu pobytu na Old Trafford.
» 17 lipca 2014, 08:27 #3
dtomasik7: Nick Powell?? Nie fajnie ; /
» 17 lipca 2014, 08:04 #2
Fenek: Taa tak jak Anderson i jeszcze kilku marnych kopaczy zarabiających masę kasy.
» 17 lipca 2014, 12:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.