Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zapłaci 40 mln funtów za Robbena?

» 19 czerwca 2014, 11:54 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Manchester United w letnim oknie transferowym zamierza powalczyć o Arjena Robbena. Jeśli wierzyć doniesieniom Daily Express, to działacze Czerwonych Diabłów przygotowują ofertę opiewającą na 40 milionów funtów.
Manchester United zapłaci 40 mln funtów za Robbena?
» Arjen Robben błyszczy formą na mistrzostwach świata w Brazylii
Czy Arjen Robben powinien być pierwszym transferem Louisa van Gaala w Manchesterze United?
Robben należy do najlepszych piłkarzy reprezentacji Holandii na odbywających się aktualnie mistrzostwach świata w Brazylii. 30-latek ma na swoim koncie już trzy bramki.

Świetna forma Robbena ponoć tylko utwierdziła w przekonaniu Louisa van Gaala, że ten chciałby mieć w Manchesterze United swojego kadrowicza.

Obecny kontrakt Robbena z Bayernem Monachium wygasa dopiero w 2017 roku. Piłkarz Bawarczyków został niedawno zagadnięty o swój ewentualny transfer do Czerwonych Diabłów i stwierdził stanowoczo: – Manchester United? Nie ma takiej opcji. Zostaję w Bayernie i kropka.


TAGI


« Poprzedni news
MŚ 2014: Zwycięstwo Holandii, RVP nie zagra z Chile
Następny news »
Hodgson: Sao Paulo lepsze dla piłkarzy z Manchesteru

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


YatoYamDeClev: Juz bym wolal tego Lensa z Holandii niz Robbena
» 20 czerwca 2014, 09:16 #66
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2014 00:29

United potrzebuje zawodników "na już", którzy w nadchodzącym sezonie będą potrafili przywrócić temu klubowi blask. Ściąganie zawodników w tym wieku, za takie pieniądze, nie jest w stylu United, jednak trzeba brać pod uwagę w jakiej sytuacji się znaleźliśmy. Przepłacanie za tego, czy innego zawodnika można w tym okienku przeboleć, choćby po to by nie musieć robić tego w przyszłości.
Robben jest obecnie w życiowej formie, do tego jego współpraca z Robinem wygląda wyśmienicie. Jeśliby tylko van Gaalowi udało się go namówić do przeprowadzki, trzeba go brać, nie zważając na wysoką cenę. Będzie trudno, bo, niestety, niezakwalifikowanie się przez naszych piłkarzy do LM dyskwalifikuje nas jako klub do którego można przejść w oczach wielu klasowych piłkarzy.
» 20 czerwca 2014, 00:29 #65
jaratkow: Bardzo trafna analiza. Jeśli nie uda się powrócić w tym sezonie do LM ewentualne transfery w przyszłości będą jeszcze droższe. Warto (niestety) teraz przepłacić bo, jak słusznie twierdzisz, w tej chwili najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu.
» 20 czerwca 2014, 08:42 #64
mcis: Reus kontuzja 17 tygodni
» 20 czerwca 2014, 00:15 #63
zico32: chyba lepszą opcją będzie ze względu na wiek Sanchez lub Cuadrado...
» 19 czerwca 2014, 23:04 #62
soldier: Wiek niższy, ale poziom też (choć nie przeczę, że też wysoki)
» 20 czerwca 2014, 00:10 #61
mati090797: Nie lubię Robbena, ale to byłby świetny transfer, bo to jeden z najlepszych skrzydłowych na świecie, jednak 40mln funtów to jest troszkę przesada, tonący brzytwy się chwyta. Do tych, którzy gadają że jest za stary zarówno on jak i Sneijder - my na razie nie powinniśmy myśleć przyszłościowo, trzeba się skupić na tym, aby wrócić do topu angielskiej i światowej piłki, więc potrzebujemy piłkarzy, którzy z miejsca dadzą nam tą jakość, a potem ewentualnie pomyśleć o przyszłości.
» 19 czerwca 2014, 22:07 #60
JustDoIt: Jakby go ktoś nauczył podawać.... Nie no żartuję, na pewno byłaby to ciekawa opcja. Jednak wydaje mi się, że na skrzydło lepszą opcją byłby Sanchez ;)
» 19 czerwca 2014, 20:53 #59
devil444445: Jakby Robben podawał to byłby w czołówce o walce o Złotą Piłkę, mimo ze teraz też jest jednym z najlepszych.
» 20 czerwca 2014, 11:05 #58
TraN: Robben? Tak. Za takie pieniądze? Nie, raczej nie.
» 19 czerwca 2014, 18:51 #57
BraveDevil: dziwne te kwoty codziennie inne, ostatnio widziałem 50mln...
» 21 czerwca 2014, 21:52 #56
damian2987: Ten kto pisze ze Robben sie nie nadaje bo jest "stary" (30 lat to naprawde zaawansowany wiek emerytalny..) nie sie puknie w ten pusty łeb i wiecej nie osmiesza! Ciekawe ktory z nasz młodzieniaszkow potrafi biec 37 km/h?? i to bez kuli... Robben bylby idealny dla nas z 7 na plecach - cos pieknego. Wyszarpac jeszcze jakims cudem Vidala i klekajcie narody;)
» 19 czerwca 2014, 18:40 #55
ziomboy777: jasne i każdy zespół z top6 bedzie nas jechal po 5:2 bo obrony na chwile obecna nie ma...
» 19 czerwca 2014, 20:43 #54
damian2987: spokojnie zluzuj majty pisałem tu o ofensywie United, defensywie tez oczywiscie jest potrzebne duze wzmocnienie.
» 19 czerwca 2014, 20:54 #53
ziomboy777: smiech... przeciez sam spinasz hipokryto (parz pierwszy news).

troche trzeba pomyslec nad czyjas wypowiedzia dopiero pozniej sie wypowiadac. Skoro jestes za tym transferem, ktory ma kosztowac 40 mln funtow to jak myslisz... kogo jeszcze zdolamy sprowadzic w tym oknie. Idac dalej.. jak dlugo Robben pobiega te 37 km/h?... sezon? dwa?.. extra. Skoro tak to lepiej juz tych 40 baniek nie da sie zainwestowac....
» 19 czerwca 2014, 23:25 #52
soldier: Dokładnie- piłkarz, który dysponuje taką szybkością w tym wieku pewnie nie zawiesi szybko butów na kołku (pomijając nieprzewidywalny sytuacje, typu kontuzja).
» 20 czerwca 2014, 00:13 #51
maxi7777: po ch ściągać zawodników po 30-stce ? mamy RvP Rooney niedługo dobije do 30-stki . Sneijder Robben ? jeden albo drugi . ja jestem za tym pierwszym . lepiej zacząć od środka pola a skrzydła dobierze się później .
» 19 czerwca 2014, 18:29 #50
demektczew: ''Robben należy do najlepszych piłkarzy reprezentacji Holandii'', a nie świata?
» 19 czerwca 2014, 18:15 #49
ziomboy777: ja nie moge... czy United o jes jakiś przyczółek dla starych łysych panów? najpierw Sneijder, teraz Robben..
» 19 czerwca 2014, 18:04 #48
marsin7: Sneijder, mógłbyś mi przypomnieć kiedy go kupiliśmy, bo jakoś mi to umknęło?
» 19 czerwca 2014, 21:50 #47
Maaattttt: Starych panów? Wypowiadasz się o człowieku, który biegnąc 37 km/h ośmiesza obronę Hiszpanów, w obecnej formie jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Podobnie Sneijder, który nadal jest piłkarzem najwyższej klasy, nadal lepszym od naszego środka. Może nie za takie pieniądze, ale pora zdjąć klapki z oczu, w prawdziwym futbolu nie gra się 18-19 latkami, a najlepsi na świecie zbliżają się lub przekroczyli trzydziestkę.

Sprawa wieku piłkarzy to dla większości jakiś chora obsesja. Tak dla Schweinsteigera, Robbena czy Sneijdera, tak dla Van Persiego i Rooneya, słowo klucz: "równowaga" wieku w drużynie. A ściągać nie można tylko Shawa i jemu podobnych, ale też ludzi z topu do pierwszej jedenastki.
» 19 czerwca 2014, 21:56 #46
ziomboy777: marsin --> no comment. Do szkoly uczyc sie czytania ze zrozumieniem.

Maaatttt --> masz racje. Stabilizacja miedzy mlodzierza a zawodnikami wiekowymi jest potrzebna w duzynie ale nie oszukujmy sie. Sneijder, Robben pograja moze z 2,3 sezony na najwyzszym poziomie. I co dalej? zobacz jakimi pilkarzami gra City, Chelsea. Chcesz przeciwko nim wychodzic 30 latkami w skladzie? nie widze tego. Druga sprawa, że 40 mln funtow za Robbena tylko dlatego, że zrobił wiatrak z Pique i Ramosa to grooba przesada. Peace
» 19 czerwca 2014, 23:30 #45
soldier: Tylko dlatego że zrobił wiatrak z hiszpańskiej obrony? Chyba od kilku lat nie obserwujesz rozgrywek Ligi Mistrzów...
» 20 czerwca 2014, 00:14 #44
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 17:08

Cieszy mnie to że wszyscy w tej kwestii się zgadzamy STANOWCZE NIE!!. za ta kasę to kupmy Sterlinga na skrzydło zanim go real kupi za 100 baniek za rok albo dwa . Do środka Vidal albo Busquets i do tego Barkley a resztę to się kogoś z naszych dokoptuje i będzie Git
» 19 czerwca 2014, 17:00 #43
huxx2: GUNWO
» 19 czerwca 2014, 15:17 #42
SkowronUNITED: Stanowcze nie! Lepiej dołożyć z 10 mln i kupić Sancheza(20) oraz Vidala(30).... Robben to klasa sama w sobie.. ale czy na pewno nie ma bardziej perspektywicznych zawodników na tą pozycję i za dużo miejszą kasę? Ani Sneijder ani Robben... Ten pierwszy już się wypalił... tego drugiego to pewnie czeka nie długo. Jak już Holendra to tylko Strootmana.
» 19 czerwca 2014, 15:01 #41
closer888: mimo wszystko, świetnej gry itp itd mówię nie. Za stary gościu jest, egoista. nie, nie, nie.
» 19 czerwca 2014, 14:55 #40
brylaantowy: kupmy Robbena,Blinda,Snejdera,De Vrija, Indiego, Sneijdera,Strootmana, Schweinsteigera, Mullera, Dantego i będziemy mieli pół holandii i pół bayernu ;/
» 19 czerwca 2014, 14:28 #39
lecho: Akurat Daley Blind to by się na lewą obronę bardzo przydał ;)
» 19 czerwca 2014, 16:32 #38
mcis: niedawno byla dyskusja, ze Sneijder jest stary i pogra najwyzej 2 lata. niezgadzalem sie wtedy bo zawodnicy ze srodka pola maja jakby dluzszy termin waznosci. Robben to natomiast skrzydlowy i tu te 2 lata na najwyzszym poziomie sa chyba prawdopodobne, tylko co potem? jakos go nie widze na srodku, to nie Giggs
» 19 czerwca 2014, 14:23 #37
Borys333: Gdyby nie fakt, że trener United jest Holendrem to nieźle bym się uśmiał z tego newsa. Mimo wszystko i tak jest śmiesznie ;)
» 19 czerwca 2014, 14:15 #36
mcis: 100% racji....
» 19 czerwca 2014, 14:20 #35
MU1212: To albo jeżeli ma być Manchester United albo Amsterdam United
» 19 czerwca 2014, 13:58 #34
NorekDoktorek: to się uśmiałem.
» 19 czerwca 2014, 19:04 #33
szabo1878: wolalbym chyba Memphisa Depaya, jesli juz mowimy o holendrach
» 19 czerwca 2014, 13:36 #32
PwnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2014 13:31

Robben to swietny pilkarz, klasa swiatowa... Ale tyle kasy za 30 latka? Dla mnie max 20mln EURO
» 19 czerwca 2014, 13:31 #31
Nani27: Schweinsteigera transfer popieram, bo co prawda ma 30 lat , ale na ŚP spokojnie 4 - 5 lat może pograć na poziomie. Na skrzydle potrzeba jednak bardzo szybkiego , zwinnego zawodnika , z dobrą techniką. Robben to wszystko ma , ale z wiekiem będzie to tracił a już ma 30 lat. W dodatku 40 mln za 30 latka ? może gra dobrze , ale bez przesady...
» 19 czerwca 2014, 13:29 #30
designer: to by byla najlepsza inwestycja w gole a one przeciez sa najwazniejsze a nie jakies klepanie pilki bez wykanczania akcji jak mialo to miejsce przez caly ostatni sezon
» 19 czerwca 2014, 14:44 #29
Szczymryj: Robben nie boi sie zaryzykowac i to daje mu bramki + rzadziej asysty :D
» 19 czerwca 2014, 15:18 #28
artix206: Haha... Mam nadzieję że to żart . 40 milionów za ponad 30-letniego egoistę ?
» 19 czerwca 2014, 13:28 #27
marchewa11: 40 milionów za 30 latka to lekka przesada. MU po ostatnim sezonie teraz chwyta się jak tonący brzytwy i chce ściągnąć piłkarzy którzy po woli się kończą. Młodych szukać o nich walczyć.
» 19 czerwca 2014, 13:27 #26
Muuuuuuuuuuu: Zawodnik rewelacyjny, aktor jeszcze lepszy.
Sorki ale miałem dość po popisach Younga a Robben takie aktorstwo odwala na każdym meczu. Wczoraj też padał jak panienka. I choć jest jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie nie chcę go w MU. Wygrywać trzeba fair a ja się nie cieszę jak MU zdobywa punkty oszukując rywali a z Robbenem takie sytuacje są gwarantowane.
» 19 czerwca 2014, 13:14 #25
grandes: Jeśli BM dorzuci koks, który mu dają to można się zastanowić.
» 19 czerwca 2014, 12:57 #24
vip14: Robben błyszczy na Mistrzostwach Świata, ma doskonałą technikę i sprint, a wiec czemu by nie powalczyć o niego w letnim okienku transferowym? Moim zdaniem pasowałby do United :D
» 19 czerwca 2014, 12:38 #23
Szczymryj: Tez bym go chcial. Wiem, ze to nie moja kasa ale nie za 40 baniek, bo mozna dac mniej i dolozyc wiecej za mlodszego SP.
» 19 czerwca 2014, 15:16 #22
yokowal89: Jest w tym pewna logika. W tym sezonie kupić kilku wiekowych ale ciągle świetnych grajków za ogromną kasę ma mieć na celu przywrócenie renomy United w Europie [ mimo bez gry w pucharach ]

Zakładając, że zagramy za rok w lm, a w skladzie już będą tacy grajcy jak robben czy inni wiekowi gwiazdorzy, nie bedzie problemu ze sciągnięciem do klubu za rok młodszych gwiazd.

Wtedy ktoś kto będzie rozważał grę w United - będzie rozważał grę u boku np. roo robbena rvp szwajniego itp itd a nie grę u boku cleva andersona janga itp.

Ale to bardziej teoria spiskowa chyba hehe, bo niby LVG lubi grać młodymi.
» 19 czerwca 2014, 12:09 #21
NexaT: A ponoć LVG miał stawiać na młodzież.
» 19 czerwca 2014, 12:08 #20
NewtonHeath1878: I tak jest. W obronie młodzież, w ataku Robben, RvP, Sneijder.
» 19 czerwca 2014, 12:37 #19
N17: A to czasem nie odwrotnie się robi? W obronie rutyna i doświadczenie, w ataku polot i młodość?
» 19 czerwca 2014, 13:01 #18
micsie03339: @N17
Jak widać nie, co całkiem nieźle Holandii wychodzi.
» 19 czerwca 2014, 14:09 #17
atos1987: Poziom newsów transferowych równa się powoli poziomowi komentatorów z TVP.
» 19 czerwca 2014, 12:02 #16
kocio10: Skoro powiedzial, ze nie ma opcji, zeby odejsc z Bayernu to po co ciagnac ten temat jeszcze?
» 19 czerwca 2014, 12:01 #15
Gallacher: Nie powiem, nie pogardziłbym bym nim ale wyłącznie za darmo lub 1/4 z kwoty w tytule bo 40 baniek to za dużo i lepiej kupić młodszego.
» 19 czerwca 2014, 12:00 #14
Gwyn: Ma już 30 lat, więc będą mu spadać UM!
» 19 czerwca 2014, 12:00 #13
Olo: eee, ale o co Ci chodzi? :D
» 19 czerwca 2014, 12:25 #12
dziobas123: Kolega po prostu za dużo grał w Fife :D
» 19 czerwca 2014, 13:00 #11
Daminek8: Jest świetnym zawodnikiem ale kupować za 40 mln funtów 30 latka to byłoby co najmniej dziwne posunięcie. Już lepiej by było Griezmanna spróbować wyciągnąć bądź Yarmolenko jeśli by chciał.
Choć pewnie to i tak tylko plota i nic więcej.
» 19 czerwca 2014, 11:59 #10
micsie03339: Lepiej niech za Vidala tyle zaoferują.
» 19 czerwca 2014, 11:58 #9
Olo: A bo Vidal to akurat jest tyle warty. Robben to dużo większa klasa.
» 19 czerwca 2014, 12:25 #8
NewtonHeath1878: Wcale. Wczoraj niszczył środek Hiszpanii.
» 19 czerwca 2014, 12:39 #7
tatarek: Na tych mistrzostwach to chyba każda reprezentacja potrafiłaby zniszczyć ten środek Hiszpanii, zresztą przekonacie się po meczu z Australią. Co nie znaczy, że uważam, że Robben jest więcej warty od Vidala bo to totalna bzdura. Dużo chętniej bym widział Chilijczyka w naszym składzie, chociaż to jest na tę chwilę niemożliwe.
» 19 czerwca 2014, 13:27 #6
Olo: Tzn słuchajcie - wypowiadam się na podstawie tego co widziałem na mistrzostwach + w meczach Juve w LM. I gdyby nie niesamowity hype to nigdy bym nie zwrócił na gościa uwagi :D Jak dla mnie, przereklamowany. Bez spiny.
» 19 czerwca 2014, 13:30 #5
ChupaChups: No ja jak oglądałem mecz Anglia vs. Włochy to stwierdziłem, że Pogba to jest dopiero przereklamowany. Jak dla mnie 60 mln za kogoś takiego to jak rzucenie kasą w błoto.. Może i ma ten talent, może i potrafi dobrze zagrać, strzelić.. ale już teraz 50+ mln funtów czy tam euro? O.o
» 19 czerwca 2014, 13:45 #4
NewtonHeath1878: Oceniłeś Pogbę po obejrzeniu meczu Anglia vs Włochy?
» 19 czerwca 2014, 14:50 #3
Szczymryj: Za takiego Pogbe jak widziales to nic bym nie dal, bo przeciez go tam nie bylo !
» 19 czerwca 2014, 15:14 #2
marsin7: nie wyszło mu...
» 19 czerwca 2014, 21:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.