Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

MŚ 2014: Asysta Rooneya, Włosi lepsi od Anglików

» 15 czerwca 2014, 02:06 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Reprezentacja Anglii przegrała z Włochami swój pierwszym mecz na mistrzostwach świata w Brazylii. Synowie Albionu w pierwszej połowie dotrzymywali kroku Italii na Arenie Amazonia, ale po przerwie wyraźnie opadli z sił. Asystę w spotkaniu z Włochami odnotował Wayne Rooney.
MŚ 2014: Asysta Rooneya, Włosi lepsi od Anglików
» Reprezentacja Anglii przegrała z Włochami swój pierwszym mecz na mistrzostwach świata w Brazylii. Synowie Albionu w pierwszej połowie dotrzymywali kroku Italii na Arenie Amazonia, ale po przerwie wyraźnie opadli z sił. Asystę w spotkaniu z Włochami odnotował Wayne Rooney. Teraz Anglików czeka spotkanie z Urugwajem.
Czy Anglicy awansują do ćwierćfinału MŚ 2014?
Mecz w podstawowym składzie Anglików rozpoczęło dwóch piłkarzy Manchesteru United – Wayne Rooney i Danny Welbeck. W początkowej fazie spotkania dużo aktywniejszy był 23-latek, który błyskawicznie doskakiwał do Włochów i starał im się odebrać piłkę.

Na bramkowe emocje kibice musieli czekać aż do 35. minuty. Rzut rożny egzekwowali wówczas Włosi, piłkę w efektowny sposób przepuścił Andrea Pirlo, ta trafiła pod nogi Claudio Marchisio, który mocnym strzałem w długi róg pokonał Joe Harta.

Radość Italii z prowadzenia nie trwała jednak długo. Zaledwie dwie minuty później Anglicy doprowadzili do remisu. Piłkę z bliskiej odległości do siatki skierował Daniel Sturridge. Napastnik Liverpoolu otrzymał idealne podanie od Wayne'a Rooneya z lewej strony boiska.

Pod koniec pierwszej połowy inicjatywę przejęli Włosi. Niewiele brakowało, aby Synowie Albionu zeszli do szatni przy stanie 1:2. Już w doliczonym czasie gry Antonio Candreva trafił piłką w słupek.

Co nie udało się Włochom tuż przed przerwą, udało się w 50. minucie meczu. Candreva z łatwością minął Leightona Bainesa, posłał precyzyjne dośrodkowanie na piąty metr, a tam Mario Balotelli, przy biernej postawie Gary'ego Cahilla, posłał piłkę głową do bramki.

Po straconym golu Anglicy próbowali odrabiać straty, ale im dłużej trwało spotkanie, tym mniej argumentów mieli Synowie Albionu. Nie pomogły też zmiany, które przeprowadził Roy Hodgson. Ani Ross Barkley (za Danny'ego Welbecka), ani Jack Wilshere, ani też Adam Lallana nie potrafili znaleźć sposobu na skuteczną włoską obronę.

Anglików po porażce z Włochami czeka teraz mecz o wszystko z Urugwajem (19 czerwca, 21:00).


TAGI


« Poprzedni news
Hernandez: Nie podoba mi się bycie rezerwowym
Następny news »
Roy Hodgson broni Wayne‘a Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


champione2013: Nieźle wczoraj wg komentatora Yaya Toure jest z United dzisiaj Dzeko ciekawe kto nastepny
» 16 czerwca 2014, 00:16 #49
TraN: Zabaleta :D
» 16 czerwca 2014, 01:02 #48
Rooni126: Ci komentarorzy po prostu wiedza,ze jakis tam manchester w tej anglii jest a jaki to juz jeden Ch.....
» 16 czerwca 2014, 03:35 #47
MarekAntoniusz: Zobaczcie to :D - youtube.com/watch?v=G-q5ATuTcws
» 15 czerwca 2014, 18:50 #46
NANI1995: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2014 17:00

Grupa D to wielka niespodzianka,myślałę że Kostaryka to będzie taki pionek do nabijania punktów a tu proszę zagrali naprawdę dobrą drugą połowę,piłka nożna jest nieprzewidywalna (: z tej grupy jeszcze każdy może wyjść zwycięsko...
» 15 czerwca 2014, 16:59 #45
Lucif6r: Piłki od Pirla :>
» 15 czerwca 2014, 16:40 #44
tomek2010k: Nie ma co się dziwić, że przegrali. Hodgson wystawił żałosny skład. Może Anglia nie jest jakąś potęgą, ale na prawdę mają wielu lepszych graczy, niż Ci którzy przegrali (w moim odczuciu i tak za nisko) wczoraj z Włochami.
Po pierwsze Rooney na skrzydle, jeszcze Welbeck jakoś sobie radzi, ale Wayne nie jest i nie będzie skrzydłowym, mimo, że za czasów Ronaldo i Teveza zdarzyło mi się zaliczyć tam kilka dobrych występów. Nie wiem jaki problem Roy widział w tym, żeby skrzydłowego Stearlinga przestawić na jego nominalną pozycję, a Rooneya na swoją nominalną pozycję czyli za plecy Sturridge'a.
Po drugie Shaw za przeciętniaka Baines'a. Przypuszczam, że Ben Davies zagrałby lepsze spotkanie, a Luke zjadłby Leighoton'a na śniadanie.
No i po trzecie ten żałosny środek pola. Jakbym oglądał Manchester United. Drewniany Gerrard, który mimo, że miał kilka fajnych piłek to przy swoich umiejętnościach i doświadczeniu powinien dać więcej drużynie. Dodatkowo ten cały Henderson, którego nie ma co komentować, gość był po prostu żałosny, zresztą nawet w Liverpool'u nie zachwycał, nie mam pojęcia co Hodgson sobie myślał wystawiając go do gry. Według mnie Ross Barkley powinien grać od początku obok Steven'a.
PS. Mam nadzieję, że w następnych meczach zobaczę Phila Jones'a za Glena Johnsona na prawej obronie :)
» 15 czerwca 2014, 16:03 #43
wojtas29: Henderson przez cały sezon w Liverpoolu grał co najmniej dobrze. Jeśli uważasz inaczej to chyba nie masz pojęcia o jego roli na boisku. Na tą chwilę to najlepszy możliwy wariant dla reprezentacji Anglii, duet Lampard Gerrard już swoje szanse zmarnował, Wilshere więcej był kontuzjowany niż grał przez cały sezon.
» 15 czerwca 2014, 16:18 #42
tomek2010k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2014 16:22

Mam pojęcie o jego roli na boisku i uważam, że dwóch Gerrardów Anglia nie potrzebuje. Obok Steven'a powinien zagrać ktoś z bardziej ofensywną charakterystyką, czyt. Ross Barkley, bo jednak Wilshere jest jeszcze bez formy.
Zgadzam się, Gerrard-Lampard to porażka typu Carrick-Fletcher.
» 15 czerwca 2014, 16:22 #41
Ghostpl: Jak dla mnie anglia wczoraj zasluzyla na wygrana no moze remis ... ale czemu nasz WAzza nie moze trafic :/
» 15 czerwca 2014, 13:38 #40
patrykmufc: To był mecz, który powinien być wczoraj zremisowany przez Anglików. Dużo sytuacji, ładna gra, ale nie starczyło czasu. Rooney miał swoje okazje, jednak jak zwykle brakowało mu szczęścia. Występ Włochów stał na dość wysokim poziomie, asysta Candrevy (przy golu Balotellego) - cudo. ;-)
» 15 czerwca 2014, 12:39 #39
NewtonHeath1878: Szczęścia to może zabraknąć jak się uderzy w poprzeczkę, a nie w 100% okazji z pola karnego uderza się kilka metrów do bramki.
» 15 czerwca 2014, 14:01 #38
hot: i gdzie ci którzy rok temu robili z Leightona Bainesa mesjasza lewej obrony, wczoraj pokazał że jest cieniutki jak barszcz, Rooney niestety też się za bardzo nie popisał, + dla Sterlinga i Sturridga, Welbeck też na początku w miarę dobrze a później zgasł
» 15 czerwca 2014, 12:22 #37
kamil496: Nie wiem za co obdarowujesz plusem Sterlinga, chyba za ten strzał z początku spotkania... bo reszta meczu w jego wykonaniu nie była zbyt udana, samolubne akcje itp.
» 15 czerwca 2014, 13:16 #36
Olo: Rooney po prostu jest bez formy, tak jak Ronaldo w 2010 r albo Messi w tym. Spokojnie, odbuduje ;)
» 15 czerwca 2014, 12:07 #35
Samurai: Messi i Ronaldo jak są bez formy to i tak strzelaja- Roo nie strzela
» 15 czerwca 2014, 13:15 #34
Olo: no niestety :/
» 15 czerwca 2014, 14:32 #33
TraN: Rooney w tym sezonie nie mając formy miał najwięcej goli i asyst w drużynie :)
Więc bez przesady z tym, że nie strzela (no chyba, że bierzecie pod uwagę tylko ten 1 mecz mundialu ;)
» 15 czerwca 2014, 16:55 #32
Diabelred: Tran, ciezko zeby nie mial, skoro jedyny godny jego klasie zawodnik van Persie, przez polowe sezonu mial kontuzje, choc i tak strzelil tylko 3 bramki mniej od Rooneya ;)
» 15 czerwca 2014, 17:39 #31
UnMishii: Ale co by nie gadać - moim zdaniem, mecz na remis. Zwycięstwo włochów raczej niezasłużone.
» 15 czerwca 2014, 11:42 #30
vip14: Szkoda, że Anglicy przegrali. Pierwsza połowa meczu nawet dobra, ale w drugiej widać było wyraźną dominację ze strony Włochów. Jeśli Reprezentacja Anglii przegra z Urugwajem to nie ma co mówić o awansie do ćwierćfinału MŚ..
» 15 czerwca 2014, 11:32 #29
BraveDevil: Nom, po drugiej bramce jakoś nie mieli dużych chęci, może to przez ten upał... Ale Włosi dali rade.
» 15 czerwca 2014, 11:42 #28
vip14: Szkoda, że Anglicy przegrali. Pierwsza połowa meczu nawet dobra, ale w drugiej widać było wyraźną dominację ze strony Włochów. Jeśli Reprezentacja Anglii przegra z Urugwajem to nie ma co mówić o awansie do ćwierćfinału MŚ..
» 15 czerwca 2014, 11:21 #27
Diabelred: Skoro, Anglia Hodgsona remisuje ze slabiutka Polska, to co sie dziwic, ze przegrali z Wlochami, dla mnie wynik nie jest niespodzianka. Spodziewalem, sie, ze jesli ktoras z druzyn wygra to roznica 1 bramki, w koncu graly ze soba zespoly, krore lubia sie bronic. Anglicy mieli szczescie, ze rowniez Urugwaj zgubil punkty, dzieki czemu reprezentacja Trzech Lwow nadal ma szanse, na wyjscie z 2 miejsca.
» 15 czerwca 2014, 10:55 #26
PwnT: A Wlochy zremisowaly osatnio z Luxemburgiem takze ten :D
» 15 czerwca 2014, 20:48 #25
Diabelred: tylko, ze to byl mecz towarzyski ten z Luxemburgiem, a nie mecz kwalifikacyjny do MS;)
» 16 czerwca 2014, 09:27 #24
piotrz7: Ahh i te zapewnienia Anglii, iż jadą po Mistrzostwo..... :)
» 15 czerwca 2014, 10:54 #23
littleParrot: Tak trochę uciekając od wyniku i gry zawodników MU.
Rzuciły mi się w uszy słowa jednego z komentatorów tego meczu apropo Luke Shaw'a.
Powiedział on mniej więcej tak : "A na ławce jest przecież Luke Shaw, nowy nabytek Manchesteru United."
Czyżby to było jakieś potwierdzenie? Mimo, że to była godzina 1 w nocy, to jak to usłyszałem to z głowy mi nie mogło wyjść, bo tylko spekulacje i spekulacje, a tutaj tak jakby potwierdzenie.
» 15 czerwca 2014, 10:42 #22
Tamc: Już z miesiąc temu zniknął zakład na to, dokąd on ma przejść, także przypuszczam, że sprawa dawno klepnięta, tylko teraz czekają na odpowiedni moment, by to powiedzieć.
» 15 czerwca 2014, 11:02 #21
littleParrot: Obyś miał rację. :P
» 16 czerwca 2014, 09:39 #20
rafkit: no to Jones w następnym meczu pewniakiem
» 15 czerwca 2014, 10:17 #19
PwnT: Scholes miał racje :) Roo najlepsze lata ma za sobą.
» 15 czerwca 2014, 09:49 #18
piotrz7: Jak Roo nie strzeli bramki na tym turnieju to będzie miał ogromny problem, żeby zaprzeczyć słowom Rudego.
» 15 czerwca 2014, 10:56 #17
tomalq: Oglądając wczorajszy mecz miałem wrażenie, że gra Man Utd z Moyesem na ławce. Bezproduktywne rozgrywanie piłki przez obrońców w okolicach środka boiska, te miny "ale komu podać?" - tragedia.
» 15 czerwca 2014, 09:45 #16
xAthizard: Daje okejke dla rożnego Rooneya, ozdoba mundialu :D Świetny mecz Candrevy, ta asysta przy golu Balo, cudeńko !
» 15 czerwca 2014, 09:23 #15
PwnT: Candreva świetny? Wcześniej chyba z 4 razy dośrodkowywał i każde było fatalne...
» 15 czerwca 2014, 09:51 #14
xAthizard: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2014 10:15

Włosi cały czas grali na niego, widziałeś jak miotał obrońcą na skrzydle ? Jak dla mnie zagrał bardzo dobrze, a nawet świetnie.
» 15 czerwca 2014, 10:14 #13
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2014 09:07

Wina jest Hodgsona, Rooneya nie ustawia sie na flance bo traci tam kilkanaście procent swoich mozliwości, ale widze że Hodgson nie umie wyciągać wniosków z boisk ligowych.
To jest taki sam trener jak moyes, idzie w uparte.
» 15 czerwca 2014, 09:07 #12
HouseII: Pirlo był tak dobry w tym meczu, że pewnie z tego wolnego to chciał trafić w poprzeczkę ;)
» 15 czerwca 2014, 03:51 #11
Contero: Anglia musi wymienić trenera jak chce coś osiągnąć a Rooney miałem wrażenie, że prócz asysty na boisku tylko zawadzał
» 15 czerwca 2014, 03:30 #10
tgolan: Niestety smutno patrzy się na taki wynik meczu. Ja największe pretensje mam do szanownego pana trenera, brak Lallany w wyjściowej 11 był dla mnie zaskoczeniem (ale powszechnie wiadomo że Hodgson lubi Welbecka). Totalnie nie rozumiem jednak dokonanych zmian, w mojej opinii w pierwszej kolejności zmieniony powinien zostać Baines, nie wniósł on kompletnie nic do gry ofensywnej i nie radził sobie w defensywie. Wprowadzenie Whilshere'a nie wniosło do gry nic, nie do końca rozumiem też decyzję o zdjęciu Sturridge'a faktycznie pozwalał sobie na dużo niepotrzebnych strzałów z dystansu ale uważam że i tak on na szpicy z Rooneyem za plecami to najlepszy aktualnie układ dla anglików. Bardzo pozytywnym akcentem jest natomiast Sterling - chłopak wymiata.
Pozostaje czekać na następne mecze i mieć nadzieję na lepsze wyniki :) Mam nadzieję że Rooney wreszcie się przełamie!
» 15 czerwca 2014, 02:43 #9
NewtonHeath1878: Masz rację, beznadziejne zmiany. To Rooney powinien zostać zmieniony.


A Starydż utykał jak schodził.
» 15 czerwca 2014, 02:51 #8
JustDoIt: Rooney zagrał średnio, trochę mało widoczny, szkoda setki zmarnowanej... ale i tak beka z roznego w jego wykonaniu.. :)
» 15 czerwca 2014, 02:21 #7
Rooni126: W sumie żadne zaskoczenie,juz przed mundialem obstawiałem,ze nawet z grupy nie wyjda.Majac tak przereklamowana kadre i takiego "swietnego" menadzera jak Hodgson inaczej nie bedzie.Wystarczy porownac pilkarzy ktorzy teoretycznie podobnie znacza dla kadry jak Pirlo i Gerrard.Pirlo to jest klasa,ogladac tego pilkarza to jest przyjemnosc a Gerrard? bez komentarza
» 15 czerwca 2014, 02:20 #6
TraN: Anglicy pod koniec walili głową w mur, wrzutki w trybuny brak pomysłu na akcje. Przy tak dobrze zorganizowanej obronie Włochów trza było z dystansu cały czas strzelać, w końcu może by wpadło. Rooney asysta świetna, idealna piłka. Szkoda, że nie potrafił wykorzystać sety. Welbeck walczył, próbował, nawet niezły mecz.
» 15 czerwca 2014, 02:13 #5
crash: Ale to co wyczyniał Sterling zasługuje na najwyższe uznanie, świetny zawodnik, a dotego taki młody!
» 15 czerwca 2014, 02:13 #4
DelPiero: Nie wiem czemu mając zarąbistego Lallane Hodgson woli wystawiać Welbza :(
» 15 czerwca 2014, 02:09 #3
Arbruz: Welbz też jest zarąbisty ;)
» 15 czerwca 2014, 11:41 #2
NewtonHeath1878: Rooney MotM hahahahahah.
» 15 czerwca 2014, 02:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.