Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ed Woodward: Będziemy aktywni na rynku transferowym

» 15 maja 2014, 17:26 - Autor: Rio5fan - źródło: thepeoplesperson.com
Ed Woodward zapewnia, że Manchester United będzie bardzo atrakcyjnym celem dla piłkarzy podczas letniego okna transferowego.
Ed Woodward: Będziemy aktywni na rynku transferowym
» Ed Woodward zapewnia, że Manchester United będzie bardzo atrakcyjnym celem dla piłkarzy podczas letniego okna transferowego. Dyrektor wykonawczy klubu przekonuje również, że władze wykonają stosowne kroki, by dostatecznie wzmocnić kadrę Czerwonych Diabłów przed początkiem nowego sezonu.
Dyrektor wykonawczy klubu przekonuje również, że władze wykonają stosowne kroki, by dostatecznie wzmocnić kadrę Czerwonych Diabłów przed początkiem nowego sezonu.

- Będziemy aktywni na rynku transferowym. Kiedy otworzy się okienko, to podpiszemy stosowne umowy. Przez prawa telewizyjne nasze straty za brak awansu do Ligi Mistrzów będą kosztowały nas około 30 milionów funtów - ogłosił Ed Woodward.

- Oczekujemy, że Manchester United bezwzględnie powróci do Champions League i będzie to widać podczas najbliższego okienka transferowego - dodał Woodward.


TAGI


« Poprzedni news
Michael Keane: Chelsea zasłużyła na zwycięstwo
Następny news »
Crouch: Młodzież zapewni Rooneyowi więcej luzu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (120)


Manager: Powinni odejść:
- Anders Lindegaard
- Chris Smalling
- Tom Cleverley
- Darren Fletcher
- Anderson
- Antonio Valencia
- Ashley Young
- Danny Welbeck
- Javier HernĂĄndez

Powinni przyjść:
- Luke Shaw
- Eliaquim Mangala
- Mats Hummels
- Toni Kroos
- Adam Lallana
- Juan Cuadrado

Powinni dostać szansę:
- Saidy Janko
- Nick Powell
- Jesse Lingard
- Wilfried Zaha
- Bebe
- James Wilson

Powinni zostać wypożyczeni:
- Guillermo Varela
- Michael Keane
- Alexander BĂźttner
- Tom Lawrence
- Federico Macheda
- Angelo Henriquez

A tak wyglądałaby kadra:

BR David de Gea
BR Ben Amos
BR Sam Johnstone

PO Rafael
PO Saidy Janko
ŚO Phil Jones
ŚO Mats Hummels
ŚO Jonny Evans
ŚO Eliaquim Mangala
LO Luke Shaw
LO Patrice Evra

DP Toni Kroos
DP Michael Carrick
DP Marouane Fellaini
PP Juan Cuadrado
PP Nani
ŚP Juan Mata
ŚP Shinji Kagawa
ŚP/DP Nick Powell
LP Adam Lallana
LP Ryan Giggs (Grający Asystent)
PP/LP Adnan Januzaj
PP/LP Jesse Lingard
PP/LP Wilfried Zaha

NA Wayne Rooney
NA Robin van Persie
NA James Wilson
NA Bebe
» 18 maja 2014, 18:31 #115
CarpeDiem: a gdzie tzw. 10? śmieszne te pozycje przypisane do zawodników.
» 18 maja 2014, 21:00 #114
CoachMaro: To zdjęcie Woodwarda jest fantastyczne, technowiking jako inspiracja.
» 18 maja 2014, 15:48 #113
Mazi1989: Nie mamy wyjścia. Po odejściu Vidicia i Ferdinanda posypała nam się cała linia defensywna. Wciąż niepewna przyszłość Evry. W drugiej linii też niewesoło. Kilku piłkarzy jest do odstrzału (Cleverley, Young, Anderson, Valencia). Jedynie w ataku i na bramce mamy spokój. Aby odbudować potęgę United potrzeba przynajmniej 5 transferów (PO, ŚO, LO, ŚP, BP). I nie chodzi tu o transfery przeciętniaków, albo młodych zdolnych, tylko piłkarzy gotowych, którzy od razu wskoczą do 11 i pociągną grę zespołu. Zapowiada się pracowite lato dla działaczy MU
» 18 maja 2014, 10:19 #112
Mathard: Wystarczy ściągnąć 3 zawodników w tym jednego klasy światowej do środka pomocy a skład uzupełnić zawodnikami z akademii w której jest naprawdę 2-3 dobrych chłopaków którzy przy odpowiednim wprowadzeniu przez nowego menago do składu spokojnie dadzą sobie radę w BPL .
» 18 maja 2014, 17:28 #111
tikorr: Chyba zagramy w pucharach europejskich, bo puchar Anglii trafił do Londynu, a oni graja w CL... chyba że przepisy sie zmieniły, orientuje się ktoś??
» 17 maja 2014, 22:58 #110
kocio10: Nie, nie zagramy, ponieważ w europejskich pucharach gra finalista pucharu Anglii czyli w tym przypadku - Hull.
» 17 maja 2014, 23:12 #109
kanapkaa: tak by było jak mówisz gdyby Arsenal miał 5 miejsce i Wygrał Fa Cup
» 18 maja 2014, 12:16 #108
Janks7: Temu panu nie można niestety ufać, widać że nie ma pojęcia o tej pracy, którą teraz wykonuje, więc nie można być niestety spokojnym o przyszłość tego klubu, pamiętam, że było coś słychać, że syn Davida Gilla, Oliver Gill zakończył swoją karierę piłkarską, by pójść w ślady ojca, więc myślę, że nawet taki Oliver Gill byłby lepszy niż Edek Woodward...
Amatorszczyzna pełną gębą w przeprowadzaniu transferów w wykonaniu tego pana, zwłaszcza jak się ogłasza publicznie cele transferowe, albo, że się będzie chciało dokonać transferów, w żadnym innym klubie się tak nie robi, może w Realu Madryt zawsze wychodzi, że będą chcieli tego i tego piłkarza, tylko, że Real dostaje takie kredyty, że dla nich wielka kasa nie stanowi żadnych przeszkód, a u nas jest skąpienie o każdego funta i to jest przykre...
» 17 maja 2014, 21:03 #107
devil10: No to dzięki wygranej Arsenalu gramy w LE Panie i Panowie!;]
» 17 maja 2014, 20:54 #106
mensajero: On jeszcze nie wie...
» 17 maja 2014, 21:03 #105
TinyScouser: Hull zagra. Jest finalistą FA Cup.
» 17 maja 2014, 21:21 #104
michael18: Chciałbym tak bujać w obłokach jak devil10 ale to niestety Hull zagra
» 17 maja 2014, 22:45 #103
bober89: to nie jest bujanie w obłokach, tylko pomyłka komentatorów NC+. Pamiętam jak w jednej transmisji mówili, że jeśli Arsenal wygra puchar to United wchodzi do LE.
» 17 maja 2014, 23:36 #102
Mazi1989: Wiedza komentatorów NC+ czasami mnie przeraża
» 18 maja 2014, 10:12 #101
bober89: a była to najlepsza para komentatorów, którzy zawsze obstawiają najważniejsze mecze i do tej pory, nie mogłem się do nich przyczepić, więc nie dziwcie się, że wiele osób, w tym i ja, im zaufało.
» 18 maja 2014, 11:16 #100
marsin7: A ja się cieszę, że nie będziemy grać w LE..
» 18 maja 2014, 16:52 #99
TinyScouser: po co o tym piszesz w trakcie meczu? Sytuacja może się zmienić jeszcze kilka razy...
» 17 maja 2014, 18:50 #98
TraN: I się zmieniła. Mam nadzieję, że wygrają. I żeby przypadkiem Wengera nie wywalili, bo może przyjdzie jakiś dobry trener do Arsenalu i Kanonierzy będą stanowili zagrożenie w lidze :(
» 17 maja 2014, 20:28 #97
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2014 20:51

Arsenal się podniósł i ostatecznie wyszedł z tej batalii cało, a Wenger nie jest słabym trenerem, przysłowiowa klątwa "Emirates Stadium" została zniesiona przez Walijczyka Ramseya, który jeszcze w zeszłym sezonie był jednym z najbardziej wyśmiewanych piłkarzy w całym futbolu, a teraz jest bohaterem The Gunners, trzeba uważać, żebyśmy to my teraz nie byli ofiarami klątwy odejścia SAFA, to już koniec żartów z Arsenalu i Wengera...
Arsenal jeżeli dokona jakichś sensownych wzmocnień zwłaszcza w ataku, + jakiś klasowy defensywny pomocnik w końcu tam trafi, to będzie się tym razem liczył w walce o mistrzostwo Anglii do końca sezonu, oczywiście jeżeli ich piłkarzy oszczędzą kontuzje.
» 17 maja 2014, 20:48 #96
Ghostpl: A w informacjach w angli pisze ze u nas maja byc 1 dnia okienka 3 tranfery a dokladnie .
Toni Kroos / Luke Shaw/ Mats Hummels/ i podobna pracuja nad tranferem Mateo Kovačić
» 17 maja 2014, 15:31 #95
grobla95: Taaa... A nastepnego Ronaldo/Messi/Ibra.
» 18 maja 2014, 12:29 #94
sport: Polecam tego TYPERA Z KURSAMI HTFT . MASA DOWODÓW PRZEDSTAWIONA PONIŻEJ .

Dane do Kontaktu ( Email ) - sportbet100@o2.pl

03/05/2014 - Stawka 130 euro - Wygrana 5330 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



26/04/2014 - Stawka 180 euro - Wygrana 5220 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



18/04/2014 - Stawka 120 euro - Wygrana 4080 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



15/04/2014 - Stawka 150 euro - Wygrana 5100 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



12/04/2014 - Stawka 180 euro - Wygrana 5220 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



7/04/2014 - Stawka 120 euro - Wygrana 4920 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



05/04/2014 - Stawka 210 euro - Wygrana 6090 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



29/03/2014 - Stawka 220 euro - Wygrana 6380 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]



25/03/2014 - Stawka 260 euro - Wygrana 8840 euro
[link usunięty]
Wynik Spotkania - [link usunięty]


Dane do Kontaktu ( Email ) - sportbet100@o2.pl
» 17 maja 2014, 14:16 #93
jarek87999: trzeba zrobic czystke
odchodzi;rio,vidic,giggs,evra
sprzedac;cleverlya,young,andersona,
kupic;garaya,shawa,krossa,reusa
z wypozyczenia wraca zaha i jakis mlodych dolaczyc do skladu i mozna grac nie bedziemy grac w pucharach to kadra moze miec 3pilkarzy mniej a za rok jak awansujemy to dokupimy 3 pilkarzy
» 17 maja 2014, 13:24 #92
trochos: No to czekamy na jakieś ciekawe ruchy transferowe.
» 17 maja 2014, 11:57 #91
jaratkow: Jak to - już są!! 17-letni bramkarz z Serbii, wraca Anderson z wypożyczenia... Ed szaleje!!
» 17 maja 2014, 13:27 #90
Lynryx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2014 09:08

sport. pl/sport/5,65025,15958539,Zobacz_nowe_koszulki_najsilniejszych_klubow_na_sezon.html?i=4

Serio w takich koszulkach będziemy grać? Te stroje z roku na rok są coraz gorsze...

Jest nadzieja, że to nieoficjalne i sprzeczne ze stanem faktycznym pseudo-wycieki, które się nie sprawdzą.

jak to jest, że najlepsze projekty to projekty fanów, którzy robią to za darmo??
» 17 maja 2014, 09:04 #89
eMGieKa: Matko Boska,tragiczne. :D
ale jak bedą w nich grać dobrze,to nawet takie mogą byc. xd
» 17 maja 2014, 10:55 #88
eXodomy: na chu wy wstawiacie jakies spacje? Nauczcie się linki wstawiać. Brak www czy http i link nie będzie usuwany.
» 17 maja 2014, 12:17 #87
jaratkow: JEEEEEST!! PIERWSZY WIELKI SUKCES TRANSFEROWY EDA!! Anderson wraca z wypożyczenia...
» 17 maja 2014, 07:59 #86
DiscoEvil: Jak to wraca?
» 17 maja 2014, 13:07 #85
Contero: Man United to wielki klub miał podknięcie, ale od nowego sezonu ponownie będziemy tam gdzie nasze miejsce - na piedestale. Zawsze byłem, jestem i będę dumny ze swojego klubu.
» 17 maja 2014, 04:16 #84
lukaszek7877: Przypomina mi nieco Bonusa BGC
» 16 maja 2014, 22:59 #83
borson: Może to jego wujo
» 16 maja 2014, 23:22 #82
Gallacher: Ja rozumiem że sezon się skończył i rozpoczął się sezon ogórkowy ale jak widzę niektórych użytkowników co chcieli by: Reus'a,Cavaniego itd. to śmiać mi się chce chodź wiadomo że za marzenia nie karają ale ludzie jeśli gracze sami deklarują że nie interesuję ich gra u nas lub podpisali umowy z obecnymi klubami w których grają to po co ich tu wymieniacie ? jeśli marzy Wam się konkretny zawodnik to sobie pograjcie w FM'a i tam sobie możecie sprowadzać i mieć pobożne życzenia i tyle.Dla mnie może przyjść byle kto byle by był ambitny i zostawiał w każdym meczu serce i miał na tyle dobre umiejętności by pomóc naszemu zespołowi o powrót na odpowiednie tory.Grywam w FM'a i czasem po cichu sobie też życzę by ktoś przyszedł ale wiem że nie ode mnie to zależy a poza tym pewne osoby po kilka razy wymieniają tych samych graczy że aż wymiotować się chce.
» 16 maja 2014, 21:50 #81
Manuel11: Poczekamy zobaczymy takie gadki to tylko popisówa na papierze. Strata z braku meczow LM na OT to oprocz kasy tez prestiz ciezko bedzie namowic kogos naprawde wartosciowego na przyjscie.
» 16 maja 2014, 19:51 #80
jaratkow: Przed rokiem było mistrzostwo Anglii, była LM i prestiż a kogo kupił Ed..? Fellainiego...
» 17 maja 2014, 08:28 #79
piter943: Ostatnimi czasy 200mln to żadne pieniądze na transfery, byle by średniak z francuskiej czy włoskiej kosztuje 30mln. Nie to co kiedyś...
» 16 maja 2014, 18:33 #78
dawidlp92: DAVID DE GEA
ANTONIO VALENCIA PHIL JONES JOHNNY EVANS LUKE SHAW
TONI KROSS MAROUANE FELLAINI
ADNAN JANUZAJ WAYNE ROONEY MARCO REUS
ROBIN VAN PERSIE
» 16 maja 2014, 18:17 #77
UrbannLegend: Reus już powiedział, że nigdzie się nie wybiera. Valencia na prawej? Błagam.
» 16 maja 2014, 19:52 #76
unitra7: Fellaini? błagam.
» 16 maja 2014, 21:37 #75
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2014 23:31

Zaproponujcie może coś lepszego?
Czy wasze pomysły są tak lamerskie że nie potraficie ich przedstawić?
Czy może sami nie wiecie kogo byście chcieli wybrać do pierwszej jedenastki MU?
Gościu tak to widzi i nie jest to złe..... Valencja? gra lepiej na prawej obronie niż bezpłciowy w tym sezonie Rafael czy Smalling który jest stoperem.
Reus? Jesteście pewni że wszystkie karty zostały rzucone? Bo ja nie.
A może warto przekreślić Fellka po debiutanckim nieudanym sezonie?
Uważam ze Belg jeszcze nie powiedział ostatniego słowa na OT i nie wygląda mi na drugiego Andersona więc poczekajcie i oceńcie go po kolejnej kampanii

Wasze durne komentarze są niepotrzebne... Błagam.....
» 16 maja 2014, 23:26 #74
UrbannLegend: Naprawdę uważasz, że gra AV na obronie na dłuższą metę by się sprawdziła? No i przepraszam mein fuhrer, że mam odmienne zdanie, już nie będę komentował, przysięgam.
» 17 maja 2014, 00:00 #73
Dubek: Reus nie przejdzie do nas, do tego brak Maty.
» 17 maja 2014, 05:11 #72
b90: Najlepszym transferem będzie Reus, jest młody wszechstronny i można by było opierać na nim grę. Nie ma też obaw że za rok, dwa zgłosi się po niego Bayern bo Reus powiedział że nigdy tam nie pójdzie. Po mundialu jego wartość pewnie wzrośnie. Musiałby zagrać piach by tak się nie stało. Napastników mamy więc nie widzę powodu żeby przychodził Cavani za wielkie pieniądze. Na środku gra przecież van Persie, a równie dobrze może zagrać Rooney. Do tego kupiłbym bocznego i środkowego obrońce oraz środkowego pomocnika i to na tyle bo Reus grałby na boku.
» 16 maja 2014, 17:29 #71
Dubek: Reusa nie będzie bo sam powiedział że zostaje w Borussii.
» 17 maja 2014, 05:11 #70
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2014 15:43

alez oczywiscie ze bedziecie. Elita nie pozwoli na strate kolejnych 8,5 mln funtow plus odszkodowanie dla tego clowna Moyesa w nastepnym sezonie, w ktorym nie bedzie znow wielkich wplywow a wszystko przez brak udzialu w europejskich pucharach. Gruntowna przebudowa zespolu od samego zera to koniecznosc bo lepiej przeczekac pare miesiecy az nowi duzo lepsi od aktualnych graczy sie zgraja niz dalej ogladac piach w wykonananiu tych sredniakow, ktorych miejsce jest w Sunderlandzie, Aston Villi czy innym slabym zespole z Premiership. Najwieksza katastrofa dla klubu byloby wycofanie srodkow jakie wlozyla elita w ten klub bo za tym poszloby wycofanie rowniez sponsorow, ktorzy wspieraja klub z OT.
» 16 maja 2014, 15:42 #69
MU1212: ja żądam nowego gościa od transferów a nie Eda Woodwada który nic nie potrafi zrobić
» 16 maja 2014, 14:43 #68
seth: poczekaj trochę..spieprzył poprzednie okno latem, ale niech to będzie potraktowane jako inicjacja. zobaczymy jak teraz się spisze.. poza tym oprócz samego dyrektora wykonawczego magnesem dla piłkarzy jest osoba trenera..rok temu mieliśmy magnesik mikroskopijnej wielkości, ale tego lata zanosi się na dość spory magnes. poza tym im mniej się mówi o konkretnych transferach tym większe prawdopodobieństwo, że do klubu trafi porządny grajek za wcale nie astronomiczna kwotę.
» 16 maja 2014, 17:05 #67
sapphirutd: Zawsze duzo gadania, chce tylko potwierdzen transferow a nie o edzie
» 16 maja 2014, 14:05 #66
Gallacher: Transfery transferami ale jestem ciekaw czy faktycznie mamy do wykorzystania na nowy sezon 200 mln jak to się mówiło niedawno.
» 16 maja 2014, 13:57 #65
TinyScouser: To całkiem możliwe. Wszystkie kluby się wzmacniają- MU musi odrobić podwójną "lekcję".
» 16 maja 2014, 15:26 #64
NexaT: Gdyby to było 200 milionów w PLN to zgaduje, że nie byłoby to nawet 50 milionów funtów.

Ostatnio wydaliśmy 70 milionów na dwóch piłkarzy, więc co w tym dziwnego?
» 16 maja 2014, 22:13 #63
Zag: Ja wiem, że ludzi po wyglądzie nie powinno się oceniać. Ale jak wspomnę Kenyona, Gill'a - oni mieli jakąś charyzmę, wyglądali jak groźni negocjatorzy.
A Woodward wygląda jak ciepła poznańska bułeczka, z takim pysiakiem do targania za poliki i mówienia: Wybacz, wybacz maleństwo, ale nie sprzedamy wam Costy. A on z głową w dół odpowiada- no dobrze - i idzie szukać gdzieś indziej.
Taki flegmatyczny Anglik ;)
Może odmieni moje zdanie o nim w najbliższym oknie.
» 16 maja 2014, 13:39 #62
ro7: Jak to? Ostatnio nosi się z 3-dniowym zarostem :)
» 16 maja 2014, 13:54 #61
satan23: I z tym 3 dniowym zarostem wyglada tak jak student zaliczający po raz 30 to samo.. po tym facecie widać że jest p***ą.
» 16 maja 2014, 14:50 #60
Zag: Nawet jeśli - nadal jest dla mnie pyzką :)
» 16 maja 2014, 15:24 #59
21Champions: Panowie,i tak z tych transferów bedzie jeden wielki CH UJ.... Nikt z lepszych zawodników nie dołączy do Manchesteru United, jeśli nie bedziemy grać w LM!!

uwierzcie mi że chciałbym się mylić
» 16 maja 2014, 13:17 #58
xwilkux: Hohoho znawca się znalazł..
» 16 maja 2014, 13:28 #57
Tristan: Bardzo często sprowadzenie zawodnika, który nie jest taki super hiper TOP okazuje się być dużo lepszym posunięciem. Chociażby Suarez do LFC.
» 16 maja 2014, 13:32 #56
PwnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2014 13:42

Tak jak to było z PSG, Chelsea, Monaco czy MC kiedy nie byli w LM ;)
» 16 maja 2014, 13:41 #55
Arbruz: To pozostaje se w leb strzelic ^^ wiesz slyszalem ze jest poza LM taka liga co sie Premier League nazywa, podobno jest lepsza niz ta cala LM ;)
» 16 maja 2014, 14:29 #54
gafciu7: LO - SHAW lub MORENO
ŚO - marzy mi się VARANE, HUMMELS to jak dla mnie wieczne L4, znając naszych medyków;)
PŚ - oczywiście KROOS

do tego ogrywać naszą młodzież i więcej transferów nie trzeba.

OUT:
YOUNG!!
FLETCHER
NANI
» 16 maja 2014, 13:04 #53
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2014 09:22

Najwyzszy czas,bez transferow nie ruszymy z miejsca,rownie wazne beda transfery z klubu,aut:clewerli,jang ,valencia i to bezapelacyjnie!
» 16 maja 2014, 09:20 #52
KrzychuUnited: Wierze, że UTD kupi paru dobrych klasowych zawodników. Zakładając, że trenerem będzie van Gaal to liczę na takie transfery i skład:
De Gea
Rafael-Hummels/Garay-Jones/Mangala-Shaw
Strootman-Kroos
Mata-Rooney-Reus/Lalana bądź Januzaj
RvP
Potrzeba nam 2 ŚO, jakiegoś LO, kogoś lepszego od Carricka, Fletchera czy Fellainiego czyli Strootmana oraz kogoś kreatywnego - Kroosa + dobrego skrzydłowego.
» 16 maja 2014, 08:02 #51
champione2013: Tak pokupujmy zawodników a potem zdziwienie bo młodzi chcą odejść . Po co ci 2 obrońców ? Masz 3 to trzeba dostawić jednego coś właśnie a`la Hummels . Jeżeli LVG przyjdzie i o ile zmieni taktyke na 4-3-3 to raczej skrzydłowy tutaj nie zawita .

ROO RVP JANUZAJ
Mata NEW Kagawa
Wystarczy dokupić jakiś "czołg" do środka pola
» 16 maja 2014, 11:37 #50
Arbruz: Strootman do takiego klubu przeszedl... Wkurzaja mni tacy ,,kibice" moze Ty bys nie przeszedl, ale niektorxy chca zagrac w najlepszym klubie swiata.
» 16 maja 2014, 14:33 #49
84cantona7: Jeśli by nikt nie chciał przechodzić do klubów bez gry w pucharach to kto by chciał grać w Monaco albo PSG ? Napiszę poraz kolejny dzisiaj w piłce rządzi pieniądz Liczy się przede wszystkim tygodniówka. Oczywiste jest natomiast że kluby bez gry w pucharach muszą dać ją większą niż te grające. Wszystko to kwestia ceny.
» 16 maja 2014, 15:19 #48
Arbruz: A przepraszam, chialem napisac największym ;)
» 16 maja 2014, 16:02 #47
KrzychuUnited: Każdy z tych zawodników jest do wyjęcia, czemu?
Zobacz ile zarabia u nas taki Young czy Cleverley, a ile Kroos, Reus czy Hummels. Kroosowi kończy się umowa za rok, zarabia mało a chce więcej. BVB nie jest w stanie zapewnić swoim zawodnikom zarobków takich jak dało by im UTD, a zauważ, że BVB co sezon sprzedaje jakąś swoją gwiazdę, jak nie Sahina, to Kagawe, Goetze czy Lewandowskiego, spokojnie jesteśmy w stanie powalczyć o kogoś z tej dwójki z BVB. Strootman? Jest to ulubieniec van Gaala to on jest mózgiem Holandii prowadzonej przez vG ( aktualnie kontuzjowany) do tego jest to zawodnik box to box, młody, grający w lidze włoskiej, która nie odpowiada jego stylowi gry. Garay/Mangala? Obaj są czołowymi obrońcami w lidze portugalskiej, Garay już nie raz był łączony z UTD, a Mangala jest do wyjęcia z Porto, bo mówiło się nie raz, że MC czy FCB są nim zainteresowane. Odpowiadając na pytanie o ilość obrońców mamy aktualnie 3 ( Jones-szpital, Evans-szpital, Smalling-brak stabilności formy ) + Keane z młodzieżówki. Jedynie w Jonesie można pokładać nadzieję, bo gdy gra to prezentuje jakiś poziom. Shaw podobno zaklepany, a Lallane umieściłem dlatego, że jest to dobra alternatywa jakby nie udało się sprowadzić Reusa czy kreatywnego skrzydłowego. Januzaj ma dopiero 19 lat, nie może grać 35 meczów w sezonie, bo to nie jest dobre dla tak młodego zawodnika, a poza nim to nie mamy dobrego skrzydłowego. Valencia? zero kreatywności. Nani? od dwóch sezonów koleś nie istnieje. Young? biega z głową wpatrzoną w piłkę, wrzuca po 15 razy z czego 1 wrzutka mu wyjdzie, zagra może 2 dobre mecze na 10. Kagawa? jest ustawiany na skrzydle ale to nie jest skrzydłowy, gdy Shinji jest tak ustawiony, to skrzydło nie istnieje. Zaha? koleś potrzebuje wypożyczenia, nie wolno go skreślać. Bebe? to nie jest zawodnik na ligę angielską. Każdy ma świadomość, że UTD jest w dołku i będzie aktywne na rynku transferowym, będzie oferować spore kontrakty, drużyna będzie budowana na nowo. Każdy zawodnik chciałby zagrać w najlepszej lidze świata, a sezon bez pucharów może okazać sie kluczowy w elemencie przebudowy składu, wystarczy zobaczyć jak MC, PSG, czy ASM przebudowywały swoje drużyny, przychodzili klasowi zawodnicy, wiedząc, że ten sezon będzie bez pucharów.
» 16 maja 2014, 17:02 #46
KrzychuUnited: Dla przykładu zarobki niektórych piłkarzy:
Reus 4mln euro
Kroos 4,5mln euro
Young 7mln euro
Welbeck 4mln euro
Cleverley 2,5mln euro
Myślisz, że UTD nie jest w stanie zagwarantować Reusowi czy Kroosowi po 8-10mln euro za sezon? Odchodzi Rio, Vida, ponoć Evra, dużo mówi się o odejściu Naniego, Cleverleya, Chicharito czy Younga, więc kasa się znajdzie tak czy siak.
» 16 maja 2014, 17:11 #45
Pastuch: Nie no bez przesady. Ed zostal wrzucony do jednej szuflady z Moyesem bo przyszedl w tym samym czasie. A kto nam Mate sciagnal ? Nowych sponsorow zeby zrekompensowac finansowo nastepny sezon ?
» 16 maja 2014, 07:17 #44
jaratkow: Nie chcę być przesadnie złośliwy ale... Gdyby Mourinho nie chciał się na siłę pozbyć Juana to nasz Edzio raczej nic by nie osiągnął. Może (oby) się mylę ale takie można było odnieść wrażenie. I pewnie gdyby wiedział, że Moyes nie będzie umiał zrobić z tego prezentu właściwego użytku przeciwko Liverpoolowi i City - Mata do dziś byłby na Stamford Bridge.
» 16 maja 2014, 07:32 #43
PwnT: Sprowadzenie rezerwowego to taki duzy sukces?
» 16 maja 2014, 13:47 #42
Derp: jakbym czytał wypowiedzi tuska, przykre :x
» 16 maja 2014, 06:48 #41
N17: Za Fergusona to było tak: "nie będzie transferów" Łup! Berbatov. A ten tylko papla że będzie fajnie i wesoło a nic się nie dzieje.
» 16 maja 2014, 02:33 #40
N17: A małym druczkiem:

*transfery będą. Pozbędziemy się Younga, Cleverleya no i Anderson z Bebe wracają z wypożyczeń.
» 16 maja 2014, 02:41 #39
jaratkow: Moyes też paplał że będą kolejne "przełomy". I łamali wszelkie możliwe rekordy... Pozostaje tylko rozstrzygnąć kto na kim się wzorował..?
» 16 maja 2014, 06:29 #38
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2014 01:09

Chciałbym tak wierzyć Woodwardowi jak mu nie wierzę... W końcu nie o "aktywność" tu chodzi tylko o SKUTECZNOŚĆ. Jest coś w tej pyszałkowatej facjacie co mnie wnerwia. A może to tylko pamięć ostatniego letniego okna transferowego..?
» 16 maja 2014, 01:05 #37
Klimaa: Do roboty Woodward bo póki nie zobaczę transferów nie będę mu wierzyć. Nie mam zaufania do tego człowieka.
» 16 maja 2014, 00:43 #36
Siwyagresor: Wydaje mi się że Man Utd potrzebuje kogoś innego na to stanowisko ale nie zwalniałbym całkowicie Edka z klubu. Wg mnie jest on bardzo wysokiej klasy księgowym i zawarł już wiele umów sponsorskich. Myśle że powinno być stworzone specjalne stanowisko właśnie w tym celu a na dyrektora wykonawczego powinniśmy zatrudnić kogoś innego. Takie jest moje zdanie...
» 15 maja 2014, 22:16 #35
jari13: Słuszna uwaga, że Woodward mimo trudnej sytuacji United w lidze był w stanie przekonać kolejnych sponsorów. W pewnym momencie każde wejście na DP oznaczało news o kontrakcie reklamowym. Ale widocznie nie ma doświadczenia w rozmowach z klubami czy zawodnikami.
» 15 maja 2014, 22:23 #34
18seba78: Ed może nie jest taką złą osobą na to stanowisko. Ja bym go tak wcześnie nie skreślał. Woodward ma tę posadę dopiero od roku i być może pierwsze okienko transferowe było dla niego zbyt dużym progiem do przeskoczenia, z powodu braku doświadczenia. Przypominam, że transfer Maty załatwił niczym profesor, więc może wyciągnął już jakieś wnioski ze swojej pierwszej bolesnej lekcji
» 15 maja 2014, 22:38 #33
Siwyagresor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2014 23:17

Miejmy nadzieję że masz racje Seba
» 15 maja 2014, 23:08 #32
jaratkow: Jest jedna (a może więcej?) bolączka w działaniach Eda. Zanim cokolwiek zrobi - trafia to do internetu lub mediów. Celowe działanie czy... głupota? Jak chce skutecznie finalizować topowe transfery musi najpierw rozmawiać z zawodnikami i klubami a dopiero po podpisaniu kontraktów szczerzyć się do fotek. Widać ubiegłoroczne lato niczeho go nie nauczyło
» 16 maja 2014, 01:14 #31
Beere: jaratkow

Masz całkowitą rację. To dobry fachowiec, świetny w kwestiach finansowych, ale po jaką cholerę papla wszystko w wywiadach?
» 16 maja 2014, 09:31 #30
satan23: 18seba78@ z tą profesurą to by był ostrożny, w końcu wyłożył klubowe 40 melonów za zawodnika z ławki... (wiem wiem to Mata - bardzo go lubię szanuję i nie marudzę, klasowy wartościowy gracz) po prostu idąc tym tokiem boję się, że teraz będziemy zmuszeni płacić za nie wybitnych lub dobrze zapowiadających się grajków po 60 mln czy też więcej..
» 16 maja 2014, 15:02 #29
Gallacher: Ma rację że wrócą ale wtedy kiedy go nie będzie w UNITED.
» 15 maja 2014, 22:03 #28
JohnnyP: Cholera, gdy tak sięgnąć pamięcią, to mimo wszystko czasy Petera Kenyon-a w Manchester Utd wspomina się z łezką w oku.
» 15 maja 2014, 21:22 #27
trejo: tak ale ta paskudna świnia kenyon sie sprzedala i dobrze ze z MU juz nie ma nic wspolnego pieprzony hipokryta jak widze jego morde to noz mi sie w kieszeni otwiera
» 15 maja 2014, 21:36 #26
JohnnyP: do trejo:

Niestety, łajza z niego pieruńska ale - co by nie gadać - znał się na tym biznesie.
Też szlag mnie trafił gdy poszedł do Chelsea, niemniej jednak mógłby się zamiast Eda trafić ktoś z pomyślunkiem P.K.
» 15 maja 2014, 23:57 #25
karim: Ed... Co Ty wiesz o zabijaniu? Przecież Ty księgowym jesteś :P
» 15 maja 2014, 21:21 #24
orion: No Ed. pokazałeś klase w poprzednim okienku to i w tym zrobisz dobre transfery. A tak na serio To jeżeli Moyes poleciał to Woodward powinien podzielić jego los
» 15 maja 2014, 19:46 #23
TraN: Pożyjemy, zobaczymy. Oby nie skończyło się jak zwykle.
» 15 maja 2014, 19:25 #22
Snakus: a mają jakieś inne wyjście panie Woodward?
» 15 maja 2014, 19:13 #21
lukaszek9000: LO, ŚO, ŚP, skrzydłowy, to jest minimum
» 15 maja 2014, 19:10 #20
kap86: Dwoch srodkowych pomocnikow.
» 16 maja 2014, 00:02 #19
N17: Czyli Shaw, Magala i... no właśnie i kto? Takie czasy się nam trafił że ciężko o porządnego ŚP. Może Vidal, może Kroos, a może Herrera. Najlepiej to Vidal. Już widzę jak ogarnia ten nasz burdel. Niemniej jednak, najpierw trzeba pozbyć się szrotu, dopiero później myśleć o transferach.
» 16 maja 2014, 02:39 #18
grandes: Edek postrach okna transferowego..... a tak poważnie to mam nadzieję ,że Woodward pokaże ,że nie jest tylko zwykłym księgowym ale potrafi prowadzić agresywne i skuteczne negocjacje.
» 15 maja 2014, 19:05 #17
trejo: ehh nie mam przekonania do tego goscia choc wyglada na wiarygodne ale niestety taki nie jest
» 15 maja 2014, 18:55 #16
eXodomy: Ed, a jak kłamiesz, to będzie Bogusław Linda
youtube.com/watch?v=0YdqJ933D1s
» 15 maja 2014, 18:48 #15
MU1212: najwyższy czas na transfery jak odejdzie Evra,Nani,Young,Ferdinand,Van Persie
to na ich miejsce przyjdzie Carvalho,Hummels,Cavani,Kroos
» 15 maja 2014, 18:40 #14
NorekDoktorek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2014 23:06

Sprawa oczywista co nie?
» 15 maja 2014, 23:06 #13
Cybson: Van Persie nie odejdzie tak mi się wydaje :) Narzekał na treningi prowadzone przez Moyesa, jednak teraz Moyesa nie ma i widać po Robinie, iż jest z tego faktu jak najbardziej zadowolony i szczęśliwy :)
» 15 maja 2014, 23:14 #12
Gema32: Było już kolego mówione iż Cavani na 100% nie odejdzie z PSG bo podpisał nowy kontrakt, a osobiście Kroosa nie chciałbym widzieć w tym składzie, wydaje mi się on niesamowitym drewnem.... Już na jego miejsce wolałbym Song'a choć on jest defensywny, aczkolwiek to może nawet lepiej ?
» 16 maja 2014, 07:41 #11
jaroz11: do Gema32:

Kroos drewno?? To kto w takim razie jest dobry technicznie i dobry w rozegraniu?
» 16 maja 2014, 14:04 #10
Cybson: *jaroz11 Gregor Rasiak aka Fenomenalny Rasialdo.
» 16 maja 2014, 15:20 #9
Arbruz: Edek ;d wiesz że jak skłamiesz to Cie kibice za jaja powieszą?
» 15 maja 2014, 18:21 #8
jari13: W poprzednim okienku były podobne wypowiedzi, że walczymy o topowych graczy a przyszedł tylko Fellaini. Teraz sytuacja jest trudniejsza, bo zabraknie Ferdinanda, Vidicia i prawdopodobnie Evry. Do tego nasze możliwości transferowe blokuje sytuacja piłkarzy typu Cleverley czy Nani, którzy grają słabo ale klub nie chce się ich pozbywać oraz młodzi jak Powell, którzy są już w wieku umożliwiającym granie w PL na normalnym poziomie, ale nie dostają tej możliwości.
» 15 maja 2014, 17:57 #7
10wazzar10: O ile Gill dosyć często wypowiadał się w tematach transferów i generalnie naszej polityce, to Ed od dłuższego czasu milczał jak grób... czas sypnąć kasą podczas tego lata, bo jeśli znowu prześpimy okienko bądź porobimy zakupy "na hurra", to obudzimy się z ręką w nocniku. Przede wszystkim trzeba posprzedawać nasz szrot typu Young, Anderson, powyjaśniać sytuację reszty piłkarzy i co najważniejsze - dokonać co najmniej 4 transferów - priorytetami powinni moim zdaniem być środkowy i lewy obrońca, środkowy pomocnik i lewy skrzydłowy. W rzeczywistości prawe skrzydło też nie jest takie jak być powinno, no ale to dużo zależy od tego czy Nani i Zaha zostaną, czy też nie...
» 15 maja 2014, 17:40 #6
pawel102pl: jeszcze prawego obrońce bo Rafael nie ma tam konkurencji i nie mamy dobrego zmiennika więc jeszcze 5 transfer
» 15 maja 2014, 19:01 #5
DelPiero: po co ci PO, skoro mamy mega dobrego Varele, ktorego nalezy wprowadzic do pierwszego składu, nawet kosztem Rafaela
» 15 maja 2014, 20:46 #4
Gema32: Popieram :D
» 16 maja 2014, 07:44 #3
sisinho: Gdyby ten mega dobry Varela był taki jak o nim piszesz to dawno by grał w 1 składzie a nie graliby na jego pozycji piłkarze pokroju Smallinga, Valenci czy Jones'a, którzy z PO mają problemy.
» 16 maja 2014, 16:31 #2
SAF: No no no, odważna deklaracja. Obyście dotrzymali słowa.
» 15 maja 2014, 17:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.