Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Robson: Przebudowa składu nie jest konieczna

» 7 maja 2014, 13:31 - Autor: JRI - źródło: ManUtd.com
Były kapitan Manchesteru United, Bryan Robson, twierdzi, że nie ma potrzeby na gruntowną przebudowę drużyny podczas zbliżającego się lata.
Robson: Przebudowa składu nie jest konieczna
» Bryan Robson ma swoją wizję na przyszły sezon
Prasa od dawna spekuluje o końcu przygody wielu piłkarzy z zespołem z Old Trafford, jednak Robson przyznaje, iż pomimo rozczarowującego sezonu, to wcale nie jest konieczne.

Ambasador klubu rzeczywiście uważa, że w rzeczy samej, trzech lub czterech piłkarzy światowej klasy powinno dołączyć do ekipy Czerwonych Diabłów i to wystarczy, by United wrócili na właściwe tory.

- Nie zgadzam się z wieloma osobami, które twierdzą, że potrzebne są ogromne zmiany podczas przyszłego okienka transferowego - powiedział dla United Review. - Wystarczy spojrzeć na Liverpool, który podczas ostatniego lata wzmocnił swój skład o dwóch czy trzech piłkarzy. Ponadto wycisnęli maksimum ze Stevena Gerrarda, Jordana Hendersona i Luisa Suareza, a oprócz tego świetny debiutancki sezon zaliczył Daniel Sturridge. Tyle wystarczyło by zaliczyć fantastyczne wyniki w bieżących rozgrywkach.

- Po spojrzeniu na naszą drużynę, nie sądzę byśmy potrzebowali ogromnych zmian. Nadal mamy wspaniałych i doświadczonych zawodników jak Robin van Persie, Wayne Rooney czy Michael Carrick. Do tego dochodzi Rio Ferdinand i Patrice Evra, jeśli ci pozostaną w klubie, to będziemy potrzebować tylko trzech lub czterech piłkarzy światowego formatu.

- Takie wzmocnienie może wpłynąć korzystnie na formę reszty zawodników. Uważam, że najważniejszym celem na przyszły sezon jest skoncentrować się i odzyskać tytuł. Jeśli uda nam się dodać prawdziwej jakości do składu i zostawić znaczącą większość obecnych zawodników, w takiej sytuacji nie ma powodu, dla którego nie moglibyśmy ponownie zostać mistrzami Anglii - zakończył Robson.


TAGI


« Poprzedni news
Ogłoszenie nowego menedżera dopiero po niedzieli
Następny news »
Van Persie: Manchester United wróci do gry!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (42)


pawelbarte: Wyobraźcie sobie co by sie działo jakby real skończył na 7 miejscu albo chelsea albo bayern
No bez jaj ! A ten gada że nie potrzebna jest przebudowa!
» 8 maja 2014, 15:27 #35
CoachMaro: 3-4 zawodników to wcale nie tak mało. Tak czy siak Robson poruszył tylko fragment.

Po pierwsze United potrzebuje dobrego wodzireja, grania pressingiem w defensywie, najlepiej podwajanym. Zmniejszenia odległości od siebie w ofensywie, żeby wymuszać granie w uliczki a nie na jakieś szerokie wrzutki.
Przestawienia priorytetów nabywania nowych piłkarzy na a- silnych bo to wciąż anglia b- zaawansowanych technicznie c- podejmujących ryzyko d- szybkich
Do tego jeszcze poprawienia tego nieszczęsnego systemu treningowego gdzie od 6 lat prawie nigdy nie może wyjść optymalny skład, a wielka feta jest jak chociaż jedna formacja jest w komplecie.
Kolejną sprawą jest postawienie na 2letni okres, gdzie faktycznie ma się dokonać transformacja, a nie od razu w następnym.
Ostatnia sprawa to podziękowanie osobom, którym nie pomoże nawet lepsza taktyka, w której będą się prezentowali okazale: mam na myśli Cleverleya, Andersona, Zahe, Bebe słabego już w defensywie Evrę.... możliwe że też fletchera, bo troszkę z niego dramat jest teraz, dodatkowo nie ma sensu mieć miliona pińcet napastników RVP/Wazza/Powell/Lindgard/Macheda/Chichariot/Welbz. Powiedzmy sobie szczerze 4 to jest absolutnie wszystko co jest potrzebne z czego jeden nawet mógłby być wypożyczony. Zatem idąc tą drogą ja bym pozbył się Chicharito, Machedy, Welbza. Dwaj pierwsi trochę się obrażają ostatnio, nie ma się też co dziwić do tego są bardzo specyficzni, Chicharito to archaiczny piłkarz, lis pola karnego teraz nie ma miejsca w światowej piłce, każdy świetny napastnik musi umieć coś też pograć i się cofnąć, a on nie umie, Welbz jest i szybki i dosyć silny, ale nic poza tym.

Teraz sytuacja kadrowa, jest środek obrony na poziomie, moim zdaniem fellaini może grać coś ala Bousquets jak go w takim systemie ograją, Carrick w lepszym systemie może wrócić do przyzwoitego grania ale nigdy nie będzie i nie był on wybitny. Bocznego pomocnika jednego mamy [Januzaja] i lubiącego grać z boku Matę także tu jest ok. Braki nawet do jedenastki to widzę na bokach obrony i w rozegraniu.

Potrzebny jest po prostu reżyser: Gundogan/Hamsik/Modric... no po prostu tutaj to musi być koniecznie absolutny wymiatacz, żaden młody obiecujący koleś bo to nie ten moment. Bardzo niegłupim i myślę, że całkiem realnym za jakieś powiedzmy 40-50 mln euro byłby Rodriguez z Monaco
Lewo: Shaw
prawo: Ja bym się poważnie zastanawiał nad Piszczkiem
Dla komfortu wiadomo przydałby się jeden jeszcze boczny pomocnik z opcją schodzenia do środka dla mnie genialnym w tej roli jest Campbell z Arsenalu i Kevin Kampl z Salzburga, Gauld z Celticu no i jeden stoper ale tutaj mógłby to być jakiś rozwojowy młodziak: idealny się wydaje Marquinhos z PSG

Za sprzedaż tych wszystkich ludzi wiadomo, że nie każdego się uda pewnie weszłoby z jakieś te 30 mln euro. Kupno szkieletu Gundogan + Shaw to pewnie z jakieś 25+ 40mln funtów, Piszczek pewnie z 10. Kampl z 6 także wcale by to nie musiało być drogo.
» 7 maja 2014, 21:08 #34
jaratkow: Podziwiam ciebie za to, że już wiesz kto nie poradzi sobie z nową taktyką, jaką wprowadzi nowy trener. I to w sytuacji gdy nawet nie mamy jeszcze pewności kto tym treberem będzie.
Dla mnie najważniejszym testem nowego menadżere będzie to, jak będzue umiał (i chciał) wykorzystać obecny skład. Jeśli powodzenie swej misji będzie ograniczał do transferów - moje zaufanie znacznie spadnie. Przecież nigdy nie ma gwarancji, że transfery będą udane. Fellaini najlepszym tego przykładem
» 8 maja 2014, 06:54 #33
sisinho: @jaratkow

Jeśli kolejny manago będzie chciał "sprawdzić" kolejny sezon te nasze "talenty" jak Clev, Young, Anderson czy wiecznie kontuzjowany Nani to zycze powodzenia w nastepnym sezonie. Szans juz mieli multum, czas ich pożegnać.
» 8 maja 2014, 10:55 #32
mally: a jak nowy menago nie będzie chciał sprawdzić celva, tylko go po prostu zostawi w składzie? :O
» 8 maja 2014, 11:20 #31
Diverso: Cleverley - Pa
Anderson - Pa
Buttner - Pa
Young - Pa
» 7 maja 2014, 19:46 #30
Muuuuuuuuuuu: 3-4 nowych zawodników + zaciąg z wypożyczeń oraz rezerw i wystarczy.

W zasadzie potrzebujemy:
1 środkowy obrońca
1 kreatywny środkowy pomocnik, być może 1 defensywny
1 skrzydłowy ale tylko jeśli Nani odejdzie.
1 lewy obrońca

Reszta w zasadzie jest.

Prawa obrona - Rafael, Varela (mogą grać Jones i Smalling)
Środek obrona - Evans, Ferdinand, Jones, Smallin + ktoś nowy
Lewa obrona - Evra, Buttner (jego bym się akurat pozbył) + ktoś nowy
Prawe skrzydło - Valencia/Nani + być może nowy skrzydłowy
Lewe skrzydło - Januzaj/ Nani + być może nowy
Środek pomocy - tutaj leżymy
Przód - RVP, Rooney, Mata, Kagawa, Welbeck, Hernandez

To powiedzcie mi, gdzie tutaj upychać 6-7 zawodników jak to niektórzy chcą? A przecież mamy jeszcze sporo młodzieży (Powell, Zaha, Wilson, Lindgard itd).
» 7 maja 2014, 18:47 #29
pawelbarte: Varela,smalling, evans,ferdinand(!),buttner, valencia,welbeck,hernandez wszyscy out! Kolego z takimi zawodnikami nie wygramy PL i ligi mistrzów a chyba zgodzisz sie ze to nasz cel? potrzeba reussa fabregasa dwóch obrońców( rafael też jest bez formy) defensywny pomocnik i kogoś na skrzydło
» 8 maja 2014, 07:56 #28
rickenbacker: pawelbarte
To Ty powinieneś być out. Do tych wszystkich zakupów jeszcze Messi, Neymar i Pele
» 8 maja 2014, 16:33 #27
MU1212: Vidica trudno zastąpić ale moja linia obrony jest taka

Rafael-Jones-Ferdinand-Evra

Jones nabierze doświadczenia przy Ferdinandzie
» 7 maja 2014, 18:03 #26
NewtonHeath1878: Czytaj artykuł, nie nagłówek - "będziemy potrzebować tylko trzech lub czterech piłkarzy światowego formatu"
3-4 piłkarzy to też przebudowa.
» 7 maja 2014, 15:35 #25
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2014 15:49

"skąd się biorą tacy fachowcy"

pewnie sie naczytali komentarzy na devilpage i teraz mysla, ze cos wiedza

3-4 pilkarzy
SO,LO,SP,S
» 7 maja 2014, 15:48 #24
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2014 15:54

A przepraszam bardzo, kogo Pan chce mieć na ławce, grając raz w tygodniu jedynie w lidze? W COC i FA Cup (początkowe etapy) i tak będą grały same rezerwy. 3-4 transfery w zupełności wystarczą, by wygrać ligę.
Jak Pan mcis napisał - ŚO, LO. I ja osobiście skłaniam się do 2 ŚP bez skrzydła. Ale już mniejsza z tym. 4 transfery.
» 7 maja 2014, 15:53 #23
karolmanu3: wiesiu, ten fachowiec to bryan robson a to chyba mowi samo za siebie. poza tym jest ambasadorem tego klubu, nie jest byle kim, wiec ma pelne prawo do wypowiadania sie na ten temat ...
» 7 maja 2014, 16:00 #22
jaratkow: Czy dla "fachowców" termin "przebudowa drużyny" oznacza wyłącznie kupno całej (lub prawie całej) drużyny? Bo dla mnie, zwykłego kibica pojęcie "przebudowa" przede wszystkim sprowadza się do sięgnięcia do i wykorzystania zasobów jakie mamy w rezerwach i na wypożyczeniach. Transfery traktuję tylko jako uzupełnienie o wartość, jakiej nie znajdziemy we własnych zasobach. Gdyby przyjąć za obowiązującą metodę "fachowców" powinno się zaprzestać w United inwestycji w szkolenie, rezerwy. Po co to robić skoro się z tego nie korzysta??
» 8 maja 2014, 07:06 #21
jaratkow: Uzupełniając poprzednią wypowiedź: po co inwestować w posiadanie własnego samochodu skoro... zamierzasz cały czas korzystać z taksówek..?
» 8 maja 2014, 07:16 #20
SzYnA: liverpool odpadł z pucharu anglii, capital one cup, a i może nie wygrać ligi angielskiej mimo że w innych rozgrywkach nie grali. To jest dla nas marzenie? Dla Manchesteru United??
» 7 maja 2014, 15:25 #19
jaratkow: Czy dla was szanowni kibice liczą się wyłącznie trofea?? Ja uważam, że nie domagałbym się nigdy odwołania Moyesa ani nie krytykował obecnego miejsca w tabeli, gdyby gra naszej drużyny wyglądała tak, jak gra Liverpoolu. Nie kibicuję im (nie ma na to szans!!) ale przecież zasługują na uznanie za swoją grę.
» 8 maja 2014, 08:33 #18
Bromov: Jak dla mnie to powinniśmy kupić
ŚO - Jones, Smalling i Evans jest to ich czas. Muszą teraz dawać z siebie 100%, jeśli chcą mieć wspaniała karierę zwłaszcza Jones (myślę, że może być jednym z najlepszych i być dobrym kapitanem za jakiś czas).
United dokupi tu np Garay`a i będzie git.
LO -no tu bez komentarza, trzeba kupić Shaw/Coentrao
Skrzydła
Reus - jego zakup jest jak dla mnie obowiązkowy... Myślę, że Reus(LP) Valencia (PP) to będzie dobry duet
ŚP - Kroos by był idealnym wyjściem. Chyba wiecej nie musze sie tu rozpisywac.

Ew. jeszcze PO ale to nie jest konieczność, na razie potrzebujemy osób na pozycje które wymieniłem wyżej.
Sprzedaż - Nani(pewnie on odejdzie) lub Young, Hernandez (jak dla mnie to jest duży talent, szkoda zeby się zmarnował), Clev (jak do tej pory nic nie udowodnił to już nic nie zrobi), Anderson. Myślę też, że Evra odejdzie.
» 7 maja 2014, 15:25 #17
Samurai: na gwał to trzeba kupić SO,LO,SP i to na gwałt! SP to najlepiej x2 bo mamy takie drewna ze szok.No i realnie patrzać na skrzydła to jest tylko Januzaj ktory raz gra super aby pozniej zagrac gorzej ale on ma 19 lat.
Wiec myślę ze skrzydłowy jednak tez na gwałt jeśli byśmy grali nimi za kadencji Holendra.
Do tego PO jeszcze Bo rafael albo gra slabiej albo szklanka a Jones i Chris S. to nie maja za dużo wspolnego z PO
» 7 maja 2014, 15:16 #16
NewtonHeath1878: Robson ma trochę racji. Mam na myśli to, że w TYM okienku nie musimy robić całkowitej przebudowy. Gramy tylko na krajowym podwórku. Przede wszystkim kluczowy zawodnik do środka pola i na środek obrony - reszta wedle uznania nowego menago - niech robi co mu rozum mówi.
Co do kupienia skrzydłowych właśnie w tym okienku - nie jest to konieczne, pod warunkiem, że będziemy dalej grać 4231 z vP na szpicy i Roo na 10. Wówczas Mata i Januzaj oskrzydlaliby zespół - mimo, że nie jestem zwolennikiem Maty na boku, ale zakładam, że przyjdzie LvG, czyli RvP zostanie, a Roo jest - dla wielu - już legendą klubu (zresztą inkasuje 300k), więc też nie sądzę, byśmy się go pozbyli. No i ofc Mata zostaje. Do tego zostaje w cholerę zmienników: Valencia, Young, Nani, może Bebe, Kagawa, Welbeck, może jakiś dzieciak. Oczywiście części z nich się pozbędziemy, ale i tak rezerwa pokaźna zostanie. Na krajowe podwórko styknie.
Nie chciałbym od razu zmieniać 5-6 na 11 zawodników w podstawie, za dużo by tego było. Skrzydłami zająłbym się przed 15/16. Zwłaszcza, że w 2015 roku - być może marzenie ściętej głowy - ma podobno się uaktywnić klauzula Reusa.
Oczywiście jak będą okazję to bierzmy. Aczkolwiek spodziewam się jakiegoś Holendra na OT. Może Vilhena ŚP, Depay LP, Sneijder (iks de), Willems LO, czy cholera wie kogo. Strootman kontuzja, odpada.
» 7 maja 2014, 15:13 #15
CRfan: Moim zdaniem, skrzydłowy jest potrzebny.
-Nani i Young to szrot, którego już od dawna trzeba się pozbyć
-Kagawa, Welbeck i Mata to nie skrzydłowi, Welbeck sobie tam zwyczajnie nie radzi, a Kagawa i Mata tak czy inaczej schodzą do środka.
Zostaje nam Valencia i Januzaj, ten pierwszy to dobry zmiennik, świetny na słabe zespoły, a Adnan jest za młody, żeby grać wszystkie mecze, już nawet pod koniec meczu z Hull był wykończony, a grał po dłuższej przerwie, trzeba mu dać więcej czasu.
Jeśli nie Reus (którego jeśli chcemy kupić, to trzeba się śpieszyć, bo nie tylko my go chcemy) to chociaż młody Depay, żeby grał na zmianę z Januzajem.
» 8 maja 2014, 11:23 #14
mun72: Bryan - jak nie teraz to kiedy? 3-4 piłkarzy to my potrzebujemy tylko do obrony,do pomocy nie mniej:
OBRONA
Vida odchodzi, zakładam że Evra i Rio jednak też, z Buttnera LO do podstawy nie będzie, Rafael jest ostatnio tak szklany, że strach na nim opierać grę na PO
ŚO - niby nadal mamy Jonesa, Evans i Smallinga, ale tylko ten pierwszy nadaje się do podstawy, reszta wyłącznie jako zmiennicy, więc kupno 1 klasowego ŚO jest niezbędne
LO - nie mamy nikogo gwarantującego jakość na tej pozycji więc wzmocnienie konieczne
PO - niby jest Rafael, ale go ostatnio nie ma, niby mogą tu grać Jones i Smalling, ale oni z nowoczesnym bocznymi obrońcami nie mają nic wspólnego, ja bym tu na stałe przeniósł Valencie, inaczej bieda
POMOC
DP/ŚP - cały sezon udowodnił wyraźnie, że z naszych 4 DP/ŚP to żaden nie powinien mieć miejsca w podstawie w takim klubie i o ile jeszcze Carricka można zostawić jako zmiennika licząc na doświadczenie i powrót do formy, a Afro będzie trzeba trzymać licząc na cud, bo nikt nie da za niego nawet 1/3 tego co Moyes wtopił, o tyle Fletcher przy całej sympatii i szacunku to już przeszłość, a Clev... to Clev, rozgrywający z prawdziwego zdarzenia i taki sam DP potrzebni od zaraz
Skrzydła - tu zostaje nam tylko Januzaj, bo Mata i Kagawa tu się gubią, Valencia pożyteczniejszy będzie na PO i nadaje się tylko na zmiennika, Young do odstrzału od zaraz, a w powrót do formy Naniego nawet pod van Gaalem, który chce go zostawić nie wierzę (a nawet jak się uda to co najmniej 1-2 grajków trzeba)
nawet zakładając brak zmian na bramce (bo po co) i w napadzie (bo szkoda forsy na nowych,a mamy w odwodzie Wilsona i Powella) wychodzi min 6 koniecznych transferów by wrócić do gry o trofea
» 7 maja 2014, 14:28 #13
designer: Ferdinand? Facet chyba zdrowo przesadzasz. On nadaje sie juz od dawna na emeryture. Dwoch swiatowej klasy stoperow to minimum w oknie transferowym. Za Vidica i wlasnie Ferdinanda. Cala linia pomocy musi rowniez przejsc gruntowna przemiane tak by kupic przede wszystkim graczy, ktorzy potrafia nie tylko operowac doskonale pilka ale w razie czego zaatakowac niezawodnym pressingiem, o czym druzyna United nigdy nie miala bladego pojecia, bo jak widze ciagle tych cofajacych sie pilkarzykow choc powinni juz na polowie przeciwnika atakowac go bezlitosnie to mi sie niedobrze robi. Pressing, pressing i jeszcze raz pressing. Nieugiety tak by przeciwnik nie wiedzial co zrobic z pilka i wywalal ja w aut badz niecelnie podawal. To jest to czego oczekuje od ekipy z OT. Z takim nastawieniem nawet najlepszych bedzie w stanie United bez problemow zalatwic ale do tego potrzeba doskonalych technicznie i zarazem swietnych w odbiorze graczy ktorych w pomocy United zwyczajnie jak na razie nie ma i dopoki United nie naucza sie grac pressingiem, to nie ma co marzyc o rownej rywalizacji z tymi "najwiekszymi". Niech wreszcie ta ekipa zmieni swoj styl gry i zaskoczy totalnie przeciwnika- to od zawsze byla niezawodna bron.
» 7 maja 2014, 14:15 #12
micsie03339: Jednego stopera na lata już mamy-Jones,potrzeba jedynie partnera dla niego,z większym doświadczeniem.
» 7 maja 2014, 15:27 #11
radzioch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2014 14:24

kupmy od razu 10 ...
aj się zgadzam z Robsonem !! potrzebny jest 1)światowej klasy pomocnik który zagra obok Carricka/ Fellainiego - np Vidal/Kroos
2)Środkowy obrońca np Mangala, Garay- (Smalling i Jones jeśli nie mają kontuzji są bardzo dobrzy tylko trzeba jeszcze kogoś na najwyższym poziomie + nie zapominajmy o Evansie)
+ Boczny obrońca jak Shaw/Concentrao

Reszta to nie są wymogi

napastników mamy aż nadmiar 4 + Wilson widać, że będzie kot
Pomocnicy w ofensywie (OP+ skrzydła) zależy od systemu :)
Powinniśmy grać bardziej środkiem skoro mamy do tego graczy
Mata + Kagawa a do tego Januzaj/Nani cofnięty Rooney itd. Sporo opcji, a Do typowej gry skrzydłem jest jeszcze Valencia, który ma szybkość, a do składu pukają już zawodnicy z akademii

aczkolwiek można ewentualnie jako 4 transfer kogoś pokoroju Reusa, który zagra skrzydłem, ale też zejdzie do środka . Swoją drogą Januzaj zapewne wyrośnie na takiego zawodnika
» 7 maja 2014, 14:22 #10
TraN: Moim zdaniem przebudowa zespołu jest potrzebna, ale nie będzie się to odbywać podczas jednego okienka transferowego, mówić należy raczej o kilkuletniej przebudowie. Priorytetem w tym okienku powinno być kupno:
-jednego środkowego pomocnika
-jednego lewego obrońcy
-jednego środkowego obrońcy

Ewentualnie można postarać się o jakiegoś skrzydłowego i prawego obrońce, ale to nie są priorytety I trzeba myśleć o pozbyciu się co poniektórych zawodników pokroju Younga, Cleverleya itp.
» 7 maja 2014, 14:09 #9
radzioch: Dokładnie jestem tego samego zdania. Te 3 pozycje to priorytet. 4 transfer nie jest obowiązkowy, ale chętnie zobaczyłbym dobrego ofensywnego zawodnika jak Reus czy Moura
» 7 maja 2014, 14:26 #8
champione2013: oho brak JAKIEGOKOLWIEK środkowego pomocnika a pilke wyłożyć tylko tutaj potrafi Manager Giggs to raczej daje do myślenia na skrzydle jest jeden Januzaj a reszta to szrot i kilo mułu będzie słynne " dajmy im czas " ? Wyrzucamy szrot sprowadzamy jak mówi 3-4 zawodników którzy z miejsca wskoczą w 1 skład nie coś a`la Fellaini i dofinansowanie Evertonu tylko zawodnicy pełną gębą .
» 7 maja 2014, 13:56 #7
jarek87999: ja tez mysle ze 4pilkarzy wystarczy w koncu nie bedziemy grac w tym sezonie w europie tylko na wlasnym podworku wiec nie bedzie az tak duzo meczy do rozegrania...klub powinien kupic garaya,shawa/contrao,reusa,krossa
odchodza;vidic,rio,evra,giggs
sprzedac;cleva,young,andersona i hernandeza
wraca zaha z wypozyczenia i mozna dolaczyc do skladu wczorajszych debiutantow.a jak awansujemy w przyszlym sezonie do pucharow to mozna zrobic jeszcze 3 dobre transfery tak to widze
» 7 maja 2014, 13:53 #6
ChupaChups: Nie rozumiem. Od kiedy łatanie skarpety jest lepsze od kupienia nowej? Wiadomo.. nikt nie ma zamiaru postąpić jak Tottenham i nakupować od groma zawodników. Ja jakoś nie widzę Ferdinanda czy Carricka w składzie United. Szanuję tych dwóch piłkarzy, ale tutaj nie ma miejsca na jakieś sentymenty. Potrzeba szybkiego środka który jest również kreatywny. A ostatnio mecz z Sunderlandem pokazał jaki mamy środek pola. To samo tyczy się Evry (choć moim zdaniem francuz gra najlepiej z wszystkich weteranów), on ma już swoje lata i potrzebujemy kogoś kto z miejsca wskoczy do składu. Byłbym bardzo zadowolony z Coentrao ponieważ jego gra w Realu bardzo mi się podoba. Nie możemy opierać się na zawodnikach 30+. Wystarczy spojrzeć na Liverpool i grającego tam Gerarda który ustąpił miejsca Suarezowi w hierarchii piłkarzy. U nas to wygląda jakby pijawki wiedziały, że zaraz będą przypalone więc ciągną (chodzi o kasę) ile się da. Jeśli kochają United to niech dadzą sobie spokój i zwolnią miejsce dla młodszych/lepszych. Moim zdaniem skład jest totalnie wypalony. Chłopaki wygrali co mieli wygrać i już im tak nie zależy (to nawet nie jest ich wina, to siedzi w głowie już). Suarez, Hazard czy v.Persie (z poprzedniego sezonu) to gracze którzy są/byli głodni sukcesów i są wstanie przez to prowadzić drużynę do zwycięstwa.
» 7 maja 2014, 13:47 #5
slaweknh: Wedlug mnie przydalaby sie rewolucja i lepszego momentu na nia chyba nie bedzie.Bezapelacyjnie jang,valencia,clewerli out!!Vidic idzie do Interu,Ferdek i Evra pewnie odejda,Ryan byc moze bedzie asystentem u nas lub sprobuje swoich sil gdzie indziej,groszek moze odejsc,trzeba tez zastanowic sie nad przydatnoscia wiekowego Carricka,ktory ostatnio nic nie wnosi do sezpolu a mlodszy nie bedzie.
» 7 maja 2014, 13:42 #4
DelPiero: No jeśli nie mierzy się zbyt wysoko, tylko w Premier League, to nie ma potrzeby na gruntowną przebudowe :)
My musimy miec jednak szeroki sklad i mocną ławkę jak Real czy Bayern.
Tylko wtedy będziemy liczyć się w grze na wszystkich frontach. Także spokojnie z 6-7 nowych zawodników powinno przyjść. Juz nie bede wspominal o koniecznosci pozbycia się bezproduktywnych grajków :)
» 7 maja 2014, 13:41 #3
Ostoja: Z całym szacunkiem, ale akurat Ferdinand powinien zakończyć grę w MU.
» 7 maja 2014, 13:38 #2
JRI: To prawda, jest doświadczony, ale każdy jego występ to ryzyko, albo zagra świetnie, albo kompletnie do bani. W większości zgadzam się z Robsonem, ale nie widzę przyszłości dla takiego piłkarza jak Young, czy Cleverley, którzy regularnie jak grają, to grają kiepsko, a ich gaże (a zwłaszcza tego pierwszego) są śmiesznie wysokie...
» 7 maja 2014, 13:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.