Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes zaoferuje Kagawę za Reusa?

» 16 marca 2014, 19:22 - Autor: matheo - źródło: The Mirror
David Moyes latem zamierza spróbować pozyskać Marco Reusa z Borussii Dortmund. Szkocki menadżer jest nawet gotowy oddać z powrotem Shinjiego Kagawę na Signal Iduna Park.
Moyes zaoferuje Kagawę za Reusa?
» David Moyes obserwuje Marco Reusa
Reus na celowniku Manchesteru United znajduje się od kilku miesięcy. Moyes próbował pozyskać 24-letniego piłkarza Borussii Dortmund w styczniowym oknie transferowym, ale przedstawiciele klubu z Bundesligi nie zgodzili się na transfer.

Moyes zamierza wrócić do Dortmundu i tym razem przedstawić atrakcyjniejszą ofertę za niemieckiego pomocnika. W ramach transakcji wiązanej do Borussii wrócić miałby Shinji Kagawa, który na Old Trafford nie może liczyć na regularną grę. Ponadto dortmundczycy mogliby liczyć na pokaźny zastrzyk gotówki.

Sunday People informuje, że Moyes z coraz większym zainteresowaniem przygląda się grze Juliana Draxlera z Schalke. Skauci Manchesteru United byli obecni na piątkowym meczu Schalke z Augsburgiem (2:1).


TAGI


« Poprzedni news
Gerrard: Czujemy lekki niedosyt
Następny news »
Rezerwy United wracają do Lancashire Senior Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (76)


Rotx: i zniszczy karierę kolejnego zawodnika
» 17 marca 2014, 15:02 #71
Muuuuuuuuuuu: Jak widzę ceny potencjalnych transferów MU podawane przez różne serwisy to mi ręce opadają. Jak tak dalej pójdzie to za kopaczy z naszej ligi MU będzie płacić po 10 mln.
Ciekawe jak długo jeszcze futbol w Europie pociągnie jak byle gracz kosztować ma 50 mln.

Często się mówi, że to oni podnoszą wartość klubów. Może i tak, tyle tylko, że jak większość klubów zostanie wypchana z marketów przez śmieszne ceny to pozostaną nam ligi typu hiszpańska czy niemiecka gdzie w sezonie są 4-6 mecze na szczycie a reszta to gra o pietruszkę. To prosta droga do zrobienia Ligi Europejskiej złożonych z samych potęg a to w dłuższym terminie rozwali piłkę. Jakby nie było, takie mecze jak Aston Villa - Chelsea czy Wigan-MC dodają piłce urody. Nie zapominając o MU- West Brom:)
» 17 marca 2014, 11:50 #70
Olo: Na cholerę nam jakiś Reus, OBRONA OBRONA OBRONA!
» 17 marca 2014, 11:43 #69
NexaT: Tak, a później będziesz płakał, że nie możemy stworzyć żadnej akcji, bo nie mamy pomocników.

Na cholerę ci obrońca?
» 17 marca 2014, 16:53 #68
Ta3k: Ja wole Klopp za Moyes'a, a Klopp już sam weźmie kogo ma wziąć ;p
» 17 marca 2014, 11:32 #67
Ta3k: Nie wiem "ziomuś" co bierzesz, ale musi to być mocne skoro jesteś w stanie patrzeć na grę United i wierzyć w trenera, który ma zerowy zmysł taktyczny. Stać za menadżerem murem mógłbym, gdybym widział JAKIKOLWIEK pomysł, czy postęp. Niestety obecnie to są dzieci we mgle, które nie oddają nawet celnych strzałów na bramkę. Obrona jest tak dziurawa jak jeszcze nigdy wcześniej. Ja rozumiem, gdyby połowa składu zginęła w katastrofie tak jak w Monachium wtedy United potrzebowało czasu, żeby się odrodzić, ale dzisiaj to są obecni mistrzowie Anglii, którzy są do pyknięcia przez, każdy zespół w lidze. Gdyby to SAF siedział na ławce w niedziele to mecz skończyłby na trybunach odesłany przez sędziego. Nasz trener za którym mamy niby stać murem, nie stoi murem za graczami. Krytykował ich też publicznie w prasie, co nigdy nie miało miejsca za SAF'a, który bronił piłkarzy czy byli winni czy niewinni. Myślę, że nikt nie oczekiwał tytułu w pierwszym sezonie, ale żeby być poza Top-4? a nawet top-5 ? Niestety, ale są pewne granice. Mina Fergiego oglądającego mecz z Live mówiła wszystko. Jestem kibicem tej drużyny od wielu, wielu lat i nie mogę spokojnie patrzeć jak praca jednego genialnego człowieka jest niweczona w ciągu roku przez innego. W tym sezonie jak tylko słyszałem, że mamy jakiś rekord bez porażki to byłem pewny, że to się raczej skończy. Oficjalnie mówię nie chcę obecnego menadżera i nie chce obecnego sztabu szkoleniowego. Niech Giggs i cała reszta uczy się zawodu w innej drużynie. Moyes trener, który niczego nigdy nie wygrał, a jego były zespół radzi sobie lepiej bez niego nie zasługuje na więcej czasu i nie zasługuje by wydawać pieniądze na transfery. Możesz mnie nazwać kibicem sukcesu, sezonowcem czy jakkolwiek chcesz, ale ja zdania nie zmienię.
» 18 marca 2014, 00:58 #66
riderek: kagawa i moyes za reusa to by się mogło udać
» 17 marca 2014, 11:08 #65
mateomufc: albo moys i kagawa za reusa i kloppa
» 17 marca 2014, 11:14 #64
powro: Po takim meczu powinniście wrzucić plotkę o zainteresowaniu Messim;/
» 17 marca 2014, 11:07 #63
Bossicky: tu chyba nawet Messi by nie pomógł :/
» 17 marca 2014, 15:11 #62
trochos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 10:31

Najlepszy układ to pozostanie Kagawy i przyjście Reusa lecz jeśli ma się Kagawa marnować na ławce to może warto się jednak skusić na coś takiego. Tego transferu na pewno nie pożałujemy lecz pamiętajmy o tym że my potrzebujemy klasowych środkowych obrońców mogących grać już teraz z marszu, oraz kreatywnych pomocników którzy dźwigną ciężar gry i zaczną dobrze rozgrywać.
» 17 marca 2014, 10:31 #61
PR1OR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.03.2014 09:41

było by to zwieńczenie i pożegnanie się z klubem w dobrym stylu z jego strony... aby sprowadził kogoś z perspektywami po czym ogłosił dymisję... bo MU to jednak za wysokie progi, w Evertonie przyzwyczaił się chyba, że ma tylko pierwszy skład bez ławki... bo gdy ma więcej piłkarzy do użytku to po prostu się zagubił... wystawia nie przemyślane 11, i robi dziwne zmiany na piłkarzy, którzy co mecz są najgorzej oceniani... więc nie wiem jaka w tym logika skoro nie bronią go nawet wyniki... bo o braku taktyki to nawetszkoda się rozpisywać.
» 17 marca 2014, 09:40 #60
Skwarrek: Reus,Kroos,Vidal,Show i marzę o Varan !!
» 17 marca 2014, 09:33 #59
Skwarrek: De Gea
rafael varane Mangala Show

Mata Vidal Kross Reus

RVP Rooney
» 17 marca 2014, 09:37 #58
kucharz: a gdzie messi i ronaldo?

Gimby do szkół, do lekcji a nie do pisania komentów.
» 17 marca 2014, 10:49 #57
dev13: Potrzebna bardziej wymiana managera bo Moyes z calym szacunkiem do prowadzeni United sie nie nadaje ;)
» 17 marca 2014, 09:27 #56
decykos: Moyes to sobie może w Fifie Kagawe ze Reusa zaoferować
» 17 marca 2014, 08:58 #55
royan: pierwsza i niezbędna wymiana

Moyes na Kloppa
» 17 marca 2014, 07:47 #54
MU1212: wara od Kagawy Reus zostaje w Borrusii i koniec
» 17 marca 2014, 06:32 #53
klb9k: Reusy , Vidale , Gundogany , Kroosy itd itd i tak niczego nie zmienią. O grozo co by było jakby nie daj Bóg do nas trafili pod panowaniem naszego obecnego Managera. W tym przypadku Kroos i Vidal mają temperament co pokazują w swoich klubach czasami w sposób negatywny. Wybaczcie ale nie widzę Moyesa w przyszłym roku nawet jak wyda te swoje 200mln na transfery i ściągnie gwiazdy.
» 17 marca 2014, 00:15 #52
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2014 23:39

Najwiekszym transferem tego lata byloby zwolnienie Moyesa i zatrudnienie kogos z trojki: van Gaal/Simeone/Kloop.

Niby wszyscy menedzerowie wspieraja Moyesa, jednak tak naprawde ciesza sie ze nie stanowimy dla nich wiekszego zagrozenia(czy to u siebie, czy to na wyjazdach) do tego odpadl im (Chelsea, City, Ars, Live) jeden z rywali do tytulu. Im szybciej Glazerowie zwolnia Moyesa tym lepiej. Tu juz nawet nie chodzi o brak wynikow, ale o brak stylu, brak walki, czy brak jakichkolwiek perspektyw na nowy sezon. Za SAFa w ostatnich dwoch sezonach wiadomo byly takze porazki, jednak przynajmniej widzialem w nich walke do konca(slynne Fergie Time), utkwily mi w pamiec 2 porazki z City 6-1, oraz rewanz z Realem, kiedy trzeba bylo grac w dziesiatke.

komentarz jednego z kibicow Live : ,,Najważniejsze są 2 rzeczy - 3 punkty dla the Reds i brak zwolnienia Moyesa.'' kazdy widzi, ze Moyes jest dla nas wielkim oslabieniem, tylko nie zarzad... Czytalem niedawno, ze niby Szkot dostal jakies ultimatum, oby to byla prawda.

Nawet jesli przyjdzie Reus, to myslicie ze to cos da, ze on nagle zmieni nasza gre, nasz styl? Przyszedl Mata i co gramy jakos lepiej? Nie po prostu Mata dopasowal sie do naszego stylu gry, czyli wrzuty na pale do przodu i z kolejnej swietnej 10 po Kagawie, robiony jest kolejny skrzydlowy. Dobrym przykladem jest Tottenham, kupili latem kilku naprawde niezlych grajkow, jednak co z tego skoro AVB nie potrafil ich odpowiednio ustawic, wykorzystac potencjal Lameli czy Eriksena, z Moyesem moze byc podobnie...

Tu nie zawodnicy sa problemem, lecz menago i jego sztab. Pilkarze nawet slabi, odpowiednio zmotywowani potrafia grac cuda, czego przykladem byl poprzedni sezon, kiedy ze znacznie gorszym skladem bez Fellainiego, Januzaja czy Maty, potrafilismy grac jak rowny z rownym z Realem naszpikowanym gwiazdami i Mou na lawce.

Wspierac Moyesa to mozna bylo przez pierwsze 3,4 miesiace, jednak minelo wiecej niz pol sezonu i nadal nie widac zmiany na lepsze, czy chociazby jakies perspektywy na to. Niestety, ale dla Moyesa United to za wysokie progi, nie kazdy nowy menago przeciez musi dac rade oraz byc drugim SAFem... im szybciej zarzad to zrozumie tym lepiej.

Dobrym podsumowaniem dzisiej gry jak i wyniku byla mina SAFa podczas meczu ;)
» 16 marca 2014, 23:34 #51
jaratkow: Popieram. Nowi zawodnicy nie wprowadzają do drużyny "nowego stylu gry". Nowi zawodnicy mają pomóc trenerowi wprowadzić styl gry jakiego wymaga od drużyny. Moyes od początku pracy z United pokazuje, że jego podstawowym stylem gry jest brak jakiegokolwiek stylu. Co więcej: wczorajszy mecz z LFC pokazał, że on nawet nie potrafi dostosować składu / wprowadzić zmian w składzie adekwatnych do sytuacji jaka jest na boisku. Wprowadzenie Ferdinanda gdy trzeba gonić wynik... nawet czerwona kartka dla Vidy tego nie tłumaczy. Moyes OUT
» 17 marca 2014, 07:48 #50
grzesznik83: latem ? już dawno nie będzie trenerem Man Utd myślę ;P
» 16 marca 2014, 23:23 #49
Bacek: Jakoś nie wierze, że Reus do nas przyjdzie. Szczególnie, że The Chosen One zmarnowałby jego potencjał, jak to jest w przypadku Rooneya, Maty i Kagawy.
» 16 marca 2014, 23:07 #48
Krzysiek88: Ja marze o pieknej grze United i bramkach jak dzis pokazali ta Davida Beckama z polowy boiska takie marzenie odnosnie klubu. A transferyy oby byla tatykaa.
» 16 marca 2014, 22:55 #47
NewtonHeath1878: Byłbym jak najbardziej za Reusem na Old Trafford.
Niekoniecznie za tym, by to Moyes go ściągał.
» 16 marca 2014, 22:54 #46
skywarp: Oddam Moyesa. Dopłace!
» 16 marca 2014, 22:53 #45
Deluxe: Tylko kto się na to zgodzi to ja nie wiem. Ale jak coś, to ja bym była całkiem za.
» 16 marca 2014, 22:51 #44
mkoti6: Bezcenna sytuacja to taka kiedy Moyes zmienia Matę za Ferdinanda i zamiast powalczyć o honorowa bramkę wpuścić K agawę albo Hernandeza ehhh rozkładam ręce
» 16 marca 2014, 22:48 #43
Deluxe: Chicharito nie było dzisiaj na ławce.
» 16 marca 2014, 22:54 #42
Rooney1017Nani: Sam się dziwię, czemu to piszę, ale chce żeby MU odpadło z LM, bo w przeciwnym razie DM zostanie i zepsuje następne sezony. A teraz coś do jego obrońców - Ludzie nie oszukujcie się , pokażcie mi chociaż jeden znak, dajcie mi jeden dowód, że ten człowiek próbuje cokolwiek zmienić w grze naszego zespołu. Nadszedł czas żeby skończyć się oszukiwać, nawet gdybyśmy sprowadzili najlepszą jedenastkę tego świata to i tak nic z tego, bo potrzebny jest ktoś kto nimi pokieruje i opracuje taktykę. DM - on się nadaje do średniaków (takich jak Newcastle, Everton , itp. - tam gdzie nie ma budżetu i można eksperymentować i promować młodych zawodników, a o trenowaniu zawodowców on nie ma zielonego pojęcia. ) Bądźmy szczerzy i zacznijmy już rozliczać naszego trenera, bo nie oszukujmy się, ten sezon jest stracony w 100%, ale mam nadzieje, że nasz zarząd się otrząśnie, przestanie wierzyć w cud i zacznie coś robić aby ten sezon był pierwszym i ostatnim tak słabym w wykonaniu MU w ostatnich latach.
Możecie mi zarzucać brak wiary, ale to jest trzeźwe myślenie. Kiedy wszyscy hejtowali Roo ja mówiłem, że zostanie, a nawet jeżeli nie to ma do tego prawo, żeby odejść, bo widział od środka co się dzieje z naszym ukochanym klubem, a w dodatku jak był traktowany przez bossa.
Zatem skończmy z głupimi nadziejami na cud i zacznijmy twardo stąpać po ziemi, a w tym celu musimy zmienić cały sztab szkoleniowy, na taki który od razu zacznie działać ( nie mówcie, że nie ma takich, bo jest ich wielu, a w szczegółności każdy chciałby mieć swój udział w wielkim odrodzeniu MU).
A co do transferu to jestem za, ale bez dorzucania Kagawy, bo on jeszcze pokaże na co go stać.

PS warto byłoby pomyśleć nad sprowadzeniem Edina z MC w razie odejścia RVP, bo jest naprawdę dobry, a w dodatku za niewielkie pieniądze [ ok. 12 mln ]

GGMU
» 16 marca 2014, 22:35 #41
walentos: Po co nam Edin? Mamy Hernandeza który jest głodny gry i to jemu powinniśmy dać wiecej czasu na boisku , on jeszcze błyśnie w tym klubie.
» 16 marca 2014, 22:41 #40
Rooney1017Nani: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2014 22:53

Ale on już chyba nie ma siły czekać i wcale się mu nie dziwię, bo miał naprawdę świetne sezony i niejednokrotnie ratował nam skórę, a teraz po tylu latach joker'owania chce odejść do klubu w którym będzie mógł liczyć na regularną grę, a poza tym on jest typowym lisem pola karnego, który "żyje" z podań wykreowanych przez pomoc ( a przy naszej aktualnej pomocy ciężko jest mu zdobywać bramki)
» 16 marca 2014, 22:52 #39
cipsik: Zgadzam się w 100% ja to wiedziałam już w listopadzie ale co tam tylko z Dzeko bym nie był taki pewien czy warto
» 16 marca 2014, 22:54 #38
Rooney1017Nani: Osobiście wolałbym Kuna, bo uwielbiam patrzeć na jego grę, ale nie oszukujmy się, że w obecnej sytuacji będzie chciał do nas dołączyć, a poza tym jest wart kupe pieniędzy a w dodatku to rywal zza miedzy więc to jest raczej tylko marzenie :) A na sezon bez LM Edin byłby idealny a poza tym on też jeszcze nie miał tak naprawdę szans pokazać na co go stać :)
» 16 marca 2014, 23:01 #37
pawel159: mayones odejdz ...
» 16 marca 2014, 22:32 #36
kapi97: Mogą zaoferować Kloppa za Moyesa ;)
» 16 marca 2014, 22:27 #35
brylaantowy: Januzaj - Mata - Reus przed nimi Rooney? pięknie by było
» 16 marca 2014, 22:17 #34
Abrakadabra: jaki Moyes? jego w czerwcu ma już nie być
» 16 marca 2014, 22:08 #33
Mucha7: Jest smieszny
» 16 marca 2014, 22:04 #32
cipsik: Zwolnić trenera za klopa od razu kagawa by grał inna piłkę moyes nawet nie proboje z niego korzystać bo on wypełnia lukę w środku pola szuka pola do gry to ze siloeo jest słabszy nadrabia przeglądem i pomysłem pozbyć się Moysa nie kagawy bo co z tego że royes przyjdzie i tak z tą wizją Manchester Moysa daleko nie zajedziemy
» 16 marca 2014, 21:36 #31
witek62: Kagawa to jest 10 a nie śp
» 16 marca 2014, 21:55 #30
N17: A może by tak Glazerowi zaoferowali Moyesa z Klopa?
» 16 marca 2014, 21:04 #29
AderNVK: Jezeli mamy kase na transfery to budujmy druzyne na Niemch i Hiszpanach.Hmmm Moyes...A co on ma K*rwa zrobic ja sie pytam??skoro przepłaceni pilkarze graja taka padake ,ze sie na to nie da patrzec.Nie potrafimy zrobic skladnej akcji w calym meczu...i skad tu maja byc wyniki.Po porazce Moyes Out pisze 80%
Mam nadzieje ,ze szybko sie wygrzebiemy z tego dołka a nie tak jak Liverpool ,ktory długie lata gral to co my w tym sezonie.
» 16 marca 2014, 20:56 #28
champione2013: Takie zmiany to w Fifie moze zrobić bo w United jest już pseudo trener stracony .
» 16 marca 2014, 20:42 #27
gigus1: Jest porażka zaraz piszą kto przyjdzie. Do sir Alexa chyba dzisiaj dotarło kogo dał na następcę tak po jego minie wnioskuje .
» 16 marca 2014, 20:34 #26
maxior1993: Nie wiem po co tego Kagawe oddawać on jako jedyny wnosi cos do gry w reprezentacji gra zarąbiście w meczu z olimpiacosem terz wychodził świetnie na wolne pozycje wypracował najgroźniejsze sytuacje a tu figa ten cieć mu nawet murawy nie da powąchać granie roo i rvp jest w tym sezonie nie skuteczne ustawić roo na napadzie a kagawe na 10 i jedziemy ze wszystkimi a dzisiaj w meczu grali w 10 rvp nic nie robił a nawet jak miał sytuacje gdy był na spalonym to w bramke nie trafiał wiec powinien go na jakiś czas posadzić
» 16 marca 2014, 20:25 #25
cvx: Nie wiem czy Reus bedzie chciał przejść do Cardiff, czy Fulham, czy kogo tam Moyes będzie trenował w przyszłym sezonie.
» 16 marca 2014, 20:16 #24
Urtopy: Z Reusem będzie to samo co z Kagawą. Super doby, z wielkim potencjałem itd. Ale przyjdzie i zacznie grać padakę. Zrozumcie to. Bez porządnego trenera który wyciągnie z zawodnika 100% potencjału, będzie go potrafił ustawić na boisku z resztą zespołu to daleko nie zajdziemy.
» 16 marca 2014, 20:14 #23
Dyk11: ja nie żałowałbym na Reusa 50 mln funtów młody fantastyczny gracz Draxlera też chętnie bym zobaczył młodziutki przyszłość przed nim myśle ze 30 mln funtów by wystarczyło a wiemy jaka piłkę grają niemcy tak atrakcyjna do tego Kroos i jakiś obrońca i mamy świetny skład
» 16 marca 2014, 20:12 #22
EnJoy: Ancelotti w poł roku ulepszył Real Mourihno. Guardiola zrobił ekipe lepszą 10 razy od Bayerny Heynekesa. Klopp 13 piłkarzami potrafi grać piłkę wybitnie skuteczną ( poza niektórymi meczami) i z niczego robi gwiazdy światowego formatu jak Lewy i Goetze. Rodgers w Swansea i Live gra footbal totalny. Moyes cofnał United o 20 lat.
» 16 marca 2014, 19:46 #21
DonLitek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2014 19:59

Do 1970/1980 roku? Bo i tak cofnął coś, co było 20 lat za światowym futbolem.
Nowoczesny futbol graliśmy, ale 6/7 lat temu, za czasów Teveza, Ronaldo, Rooneya jakiego znamy najlepiej, solidnych bokach obrony, a to u nas w ostatnim czasie się chwieje na równej pochyłej.
» 16 marca 2014, 19:57 #20
smugga: nie ma to jak ukraść komentarz z fejsbooka, mój zresztą
» 16 marca 2014, 20:13 #19
tara1982: HE HE nikt tak nie potrafi spie....ć zespołu jak na trener, tyle tylko, że z jakością niektórych piłkarzy też daleko do mistrzowskiego teamu, tak więc wywalić tą namiastkę trenera i jego współpracowników, następnie oddać klub w ręce kogoś kto ma pojęcie i zbuduje od podstaw (także kosztem tego "szrotu który pozostawił Ferguson") zespół na miarę marki Manchester.
» 16 marca 2014, 20:54 #18
NexaT: Zgadzam się z bananem. Bayern z poprzedniego sezonu na pewno nie był 10 razy gorszy od obecnego, no proszę was...

Radze zdjąć klapki z oczów i uświadomić sobie, że Guardiola to nie jest jakiś geniusz trenerski.
» 16 marca 2014, 21:51 #17
skywarp: Geniuszem może i nie jest, ale zaraz po objęciu miejsca trenera Barcelony zdobył 3 puchary jako świeżak. Mało komu się to udaje.
» 16 marca 2014, 22:51 #16
Bydgoszczanin: Chyba piłką interesujesz się dopiero od tego sezonu skoro uważasz, że Bayern pod wodzą Guardioli gra lepiej. Dlaczego zdobył te puchary? Bo otrzymał po prostu idealny skład. Obecną drużynę Bayernu zbudował Heynckes i nie należy umniejszać jego dokonań. Jeśli Guardiola zrobi coś z niczego, uwierzę, że jest geniuszem.
» 17 marca 2014, 11:03 #15
NexaT: skywarp, nie trudno zdobywać puchary, gdy ma się w składzie Messiego, Xaviego, Inieste, Henry'ego.

Spójrz na tamten skład Barcelony.
» 19 marca 2014, 18:32 #14
NexaT: skywarp, nie trudno zdobywać puchary, gdy ma się w składzie Messiego, Xaviego, Inieste, Henry'ego.

Spójrz na tamten skład Barcelony.
» 19 marca 2014, 18:32 #13
jaratkow: Jedyne co powinien zaoferować Moyes to swoje jak najszybsze odejście z Old Trafford
» 16 marca 2014, 19:46 #12
Daminek8: Na pewno się zgodzi, jeśli do nas przejdzie to w tygodniu będzie mógł sobie odpocząć bo United wojaży w Europie nie planuje.
» 16 marca 2014, 19:44 #11
kamilllo7: Z Miła chęcią zobacze obu Niemców a w odwrotna stronę proponuje Valencje, Younga i Kagawe jesli nadal mamy grać skrzydłami to nie ma dla niego miejsca....
» 16 marca 2014, 19:42 #10
witek62: To jest tylko plotka a nakręcasz się jakby to sam klub napisał
» 16 marca 2014, 19:44 #9
mun72: wolałbym news "Glazer zaoferuje Borussii Moyesa za Kloppa, za dowolną dopłatą"
» 16 marca 2014, 19:42 #8
Michau38: A ja tam uważam, że Kagawa to nasz najlepszy pomocnik.
» 16 marca 2014, 19:40 #7
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2014 19:40

Niech najpierw załata dziury w środku pola i w obronie, a nie kolejnego ofensywnego gracza...
» 16 marca 2014, 19:40 #6
TraN: Tutaj nawet Messi i Ronaldo by nie pomogli, jak taktyka jest do kitu.
» 16 marca 2014, 19:29 #5
R4ttle: Messi by na pewno nie pomógł bo napastników to my mamy, co innego gdyby był Ronaldo, przynajmniej miał by kto asystować tym napastnikom.
» 16 marca 2014, 19:43 #4
kanapkaa: Jedyny transferowy ruch, którego wyczekuje to zmiana trenera.

Przepraszam Sir Alexie, stoję za klubem, ale nie potrafię za trenerem ....
» 16 marca 2014, 19:26 #3
ChupaChups: @Bombel

Co Ci ta biedna Borussia zrobiła?
» 16 marca 2014, 19:48 #2
skywarp: @ChupaChups

Made my day
» 16 marca 2014, 22:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.