Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Arsenal vs Man Utd: Oceny pomeczowe

» 13 lutego 2014, 08:59 - Autor: Biafra - źródło: DevilPage.pl/Sky Sports
Manchester United wywiózł punkt z Londynu i spoglądając na postawę podopiecznych Davida Moyesa w tym meczu można mieć wrażenie, iż taki też był plan.
Arsenal vs Man Utd: Oceny pomeczowe
» David de Gea był jedną z najjaśniejszych postaci meczu.
Poniżej przedstawiamy oceny wystawione piłkarzom United za spotkanie, a także zachęcamy do dzielenia się własnymi przemyśleniami w komentarzach.

David de GeaDavid de Gea
To zdecydowanie był mecz obu bramkarzy. Hiszpański golkiper popisał się kilkoma fantastycznymi interwencjami, a raz z pomocą przyszedł mu Valencia. Można mieć trochę pretensji do jego wznowień gry, które były niczym innym niż bezmyślnymi wybiciami pod pole karne rywala. Jedna z najjaśniejszych postaci meczu.
DevilPage.pl: 8.5/10 Sky Sports: 8/10

Rafael Da SilvaRafael Da Silva
Brazylijczyk przebywał na murawie zaledwie 45 minut, starając się przez ten czas stale zagrażać bramce Arsenalu, lecz z jego akcji nic nie wynikało. Cztery niecelne dośrodkowania, 65% celnych podań to dość słaby wynik jeśli chodzi o ofensywę. Dobrze, iż w obronie nie można mieć większych zastrzeżeń do Rafaela.
DevilPage.pl: 5/10 Sky Sports: 6/10

Nemanja VidićNemanja Vidić
18/18 wybić z własnego pola karnego, trzy przejęcia i 85% celnych podań to statystyki Serba, który zaprezentował się o niebo lepiej niż w poprzednim meczu. Wreszcie zagrał jak na lidera drużyny przystało, wracając na ziemię po zawirowaniach kontraktowych. Dobrze znów mieć go z powrotem!
DevilPage.pl: 8/10 Sky Sports: 8/10

Chris SmallingChris Smalling
Na środku obrony dzielnie pomagał Nemanji, w niczym nie ustępując Serbowi w pierwszych 45 minutach. Po zmianie stron i przenosinach na prawą stronę defensywy dalej grał bardzo dobrze, pokazując, iż można atakować bez notorycznego wrzucania piłki w pole karne. Stale pod bramką rywala, ale przede wszystkim nie zapominał o swoich obowiązkach w defensywie.
DevilPage.pl: 8/10 Sky Sports: 7/10

Patrice EvraPatrice Evra
Nierówny występ francuskiego obrońcy, który zbyt często dawał się ogrywać. Starał się jak mógł w ofensywie, ale jego wrzutki nie robiły wrażenia na defensorach Arsenalu, a podań po ziemi próbował niezbyt często. Nie popisał się niczym szczególnym, kiedy drużyna potrzebowała impulsu do ataku.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 5/10

Michael CarrickMichael Carrick
To dość niewiarygodne, ale został przyćmiony nie tyle przez rywali, co przez kolegę z drużyny, Toma Cleverleya. Profesor Carrick grał bardzo zachowawczo, nie udzielając się prawie w ofensywie (wszystkie podania do boków), lecz w odbiorze znów był bardzo dobry. Niestety, od pomocnika tej klasy w takim meczu oczekuje się znacznie więcej.
DevilPage.pl: 5/10 Sky Sports: 6/10

Tom CleverleyTom Cleverley
Podobnie jak Carrick rzadko (o ile w ogóle) próbował prostopadłych zagrań, wszystkie piłki oddając do boku lub do tyłu. Nie brał odpowiedzialności za grę drużyny, ale w defensywie spisał się wybornie. Zaliczył cztery przechwyty, trzy wybicia i trzy udane wślizgi, co w porównaniu z poprzednimi meczami jest dobrym osiągnięciem. Niestety, ale ani Roy Keane, ani Paul Scholes to nie jest (i raczej nie będzie).
DevilPage.pl: 6.5/10 Sky Sports: 6/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Jeśli wierzyć statystykom i własnym oczom, Antonio wykonał przez 82 minuty jedno dośrodkowanie i trzy podania w pole karne rywala. Wprawdzie zaoferował znacznie więcej w defensywie, m.in. wybijając piłkę z linii bramkowej i kilka razy wspierając obrońców, lecz grając skrzydłami bez skrzydeł w takim meczu nie można wiele ugrać.
DevilPage.pl: 5.5/10 Sky Sports: 6/10

Juan MataJuan Mata
Wciąż nie zgrał się z Rooneyem i Robinem, zaliczając dość frustrujący występ. 37 wydanych milionów sprawia, że oczekiwania od Hiszpana są znacznie większe niż jedno kluczowe podanie na cały mecz i 83% kompletnych podań. Niczym się nie wyróżnił, a taki gracz powinien robić różnicę.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 5/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Jak zwykle dużo biegał, jak zwykle dużo walczył, ale co z tego, skoro nic z tego wynikło. 70% celnych podań (w tym jedno, które powinno być asystą do Van Persiego), zero przechwytów i wspaniałych krosów z jakich jest znany. Zazwyczaj motor napędowy United, wczoraj jedyne z czego go można zapamiętać to dyskusje z arbitrem.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 7/10

Robin van PersieRobin van Persie
Mógł zacząć mecz z wysokiego pułapu, jednak (co dziwne) zabrakło mu zimnej krwi przy wykończeniu jeden z pierwszych akcji. Potem nie umiał sobie poradzić z defensywą gospodarzy, częściej grając przed polem karnym i w środku boiska niż w obrębie szesnastki. Przysłużył się kilka razy w defensywie, ale nie dał tak naprawdę nic drużynie.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 6/10

Rio FerdinandRio Ferdinand
Pokazał, iż wcale nie zardzewiał na ławce rezerwowych, zmieniając po przerwie Rafaela i zajmując pozycję obok starego kompana Nemanji. Czyścił większość akcji, bez większych wpadek. Dobry występ doświadczonego defensora.
DevilPage.pl: 6/10 Sky Sports: 6/10

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Miał niewiele czasu na zaprezentowanie swoich umiejętności, ale dzielnie walczył na obu skrzydłach, jak i w defensywie. Nie pomógł drużynie tym razem, jednak nie należy zapominać, iż chłopak ma dopiero 18 lat.
DevilPage.pl: 5.5/10 Sky Sports: 6/10

Ashley YoungAshley Young
Trzy podania, jedna strata i jedna zmarnowana kontra. A także żółta kartka to cały dorobek Ashleya, który pojawił się na murawie w 82. minucie. Po takich występach dziwi, dlaczego nie gra Kagawa, mogący dać drużynie chyba znacznie więcej niż Anglik.
DevilPage.pl: 4//10 Sky Sports: 5/10


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Wykonaliśmy dobrą robotę
Następny news »
Akademia przed starciem z Huddersfield Town

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (108)


Klimaa: Drużyna przyjechała po 1 punkt i tak też zagrali. Dobrze widzieć Vidica w naprawdę dobrej dyspozycji, ciekawe czy utrzyma tą formę. Minus przy Robinie. Taki zawodnik jak on powinien strzelić bramkę w sytuacji sam na sam.
» 14 lutego 2014, 00:05 #70
Bena1878: ...w pary sytuacji sam na sam.
» 14 lutego 2014, 02:08 #69
kendo: Jak ostatnio Januzaj siedział na ławie, to byłem pewien, że Moyes trzyma go na środowy mecz z Arsenalem. Jakże byłem głupi.
» 13 lutego 2014, 17:20 #68
kendo: Pewnym punktem? Valencia? Fajnie, że wybił piłkę z linii, ale kurde...to skrzydłowy. Arsenal był wczoraj słabiutki, a my się broniliśmy, zamiast atakować. Januzaj powinien grać na skrzydle, nie Valencia.
» 13 lutego 2014, 17:16 #67
Bena1878: antonio to pilkarz ktory tylko ma mega szybkosc jest w miare zwrotny i potrafi wyprzedzic na metrze przeciwnika nic poza tym jest zaslaby na klub ktory musi grac kombinacyjnie a nie na pale tak jak teraz (z antonio w skladzie) nie mowie bo nie raz potrafil mu wyjsc jakis cross w tamtym czy jeszcze wczesniejszym sezonie ale jak dla mnie wypalil sie jako zawodnik MU i zamiast niego M. Reus dalby o niebo wiecej niz nasz niepotrafiacy wrzucic pilke skrzydlowy... szkoda bo ten zawodnik mial potencial gdy przybyl na OT
» 14 lutego 2014, 02:06 #66
slawko93: nie zapominaj o Smalling'u
» 13 lutego 2014, 16:36 #65
Petrus147: Rooney nic nie zrobił?oglądałeś cały mecz?
» 13 lutego 2014, 16:57 #64
Diabelred: Zgadzam sie z Petrusem, Rooney rozmawial kilka razy z sedzia, takze cos robil... :)
» 13 lutego 2014, 20:22 #63
Bena1878: wazza dal setke RvP... i wykonal czesciowo swoje zadanie jako "10" kazdy moze miec gorszy dzien ale prawie dal nam zwycieztwo... a skoro nie przegralismy tz ze cos tam ugral :)
» 14 lutego 2014, 02:02 #62
Wielbicielka: saf9908 akurat Vidic zagrał naprawdę solidny mecz..nie licząc sytuacji z Giroudem.
» 14 lutego 2014, 15:24 #61
mcis: januzaj ma 18 lat i nie moze grac w kazdym spotkaniu na takim poziomie, bo jego organizm sie zalamie. niech na koniec sezonu wyjdzie mu srednia 1 rozegrany mecz na 2 mozliwe. w tej chwili ma 25 wystepow, a do rozegrania jeszcze 12.
» 13 lutego 2014, 15:32 #60
soldier: Jak Evra ogrywał Sagnie to już nie łaska zauważyć. Nagonka na Evrę trwa w najlepsze.
» 13 lutego 2014, 14:21 #59
Biafra: Chyba nie dotknął piłki a wykonał dwa podania. Tjaa...

Ma więcej niż Young, bo nie zanotował straty przed własnym polem karnym; ma więcej niż Young, bo nie podał niecelnie przy wyprowadzeniu kontry itd.

Poza tym, oceny są obiektywne, nie każdy musi się z nimi zgadzać, ale nich to będzie jakoś poparte.
» 13 lutego 2014, 15:01 #58
mcis: obiektywne?

Vidic - 8? 4 fatalne bledy, ktore tylko szczesciem nie skonczyly sie golem i niepdyktowany karny
» 13 lutego 2014, 15:34 #57
mlody6635: Małe sprostowanie Adan Januzaj ma 19 lat :D
» 13 lutego 2014, 14:21 #56
Petrozza52: Małe sprostowanie, Januzaj ma na imię Adnan :D
» 13 lutego 2014, 18:05 #55
mlody6635: No niestety :( mój błąd w pisowni :d
» 16 lutego 2014, 19:07 #54
Bena1878: cytaty bossa...
Cleverley i Carrick w pomocy.
"Myślę, że Tom rozegrał dziś świetne spotkanie. On dotknie każdego źdźbła trawy, aby upewnić się, że jest w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. W dzisiejszym spotkaniu wraz z Carrickiem rozegrał kapitalny mecz. Myślę, że nasza organizacja gry była naprawdę dobra"

"Rafael doznał wstrząśnienia mózgu, ale czuje się dobrze. Muszę powiedzieć, że Rio zaprezentował się naprawdę świetnie. On i Nemanja Vidić wykazali się wielkim doświadczeniem w drugiej części spotkania. Byli w składzie, kiedy ich potrzebowaliśmy i zagrali naprawdę wspaniale. Szczególne uznanie należy się Rio, bo nie jest łatwo wejść w połowie meczu, zwłaszcza w takim, jak ten."

"To było ciężkie spotkanie, ale myślę, że rozgrywaliśmy już takie mecze w przeszłości. Wygraliśmy na Old Trafford 1:0 i też był to ciężki mecz. Dziś zremisowaliśmy 0:0, chociaż obie drużyny miały szansę na zdobycie bramki. Muszę przyznać, że broniliśmy się bardzo dobrze podczas całego meczu. Nasza obrona zaprezentowała się świetnie, było widać kontrolę na twarzach zawodników. Jestem szczęśliwy, ponieważ uważam, że zagraliśmy dobre spotkanie, byliśmy świetnie zorganizowani na boisku i dobrze się broniliśmy. Jest bardzo ważnym, aby przyjeżdżając na Emirates Stadium nie dać się pokonać. Nie można pozwolić zawodnikom Arsenalu, aby mogli wpływać na grę. Wydaje mi się, że my to właśnie zrobiliśmy."
...jak dla niego to jest zorganizowana gra.... brak cenzuralnych słów :(
» 13 lutego 2014, 13:52 #53
filperos1000: Smalling i David według mnie najlepsi na boisku. Katastrofalna gra Rooneya najgorszy piłkarz na boisku wraz z Matą.
» 13 lutego 2014, 13:38 #52
mcis: i jeszcze Vidic
» 13 lutego 2014, 15:35 #51
vinmcqueen: Vidic naprawdę na 8? Ja wiem, że statystyki mówią jedno, ale w kluczowych momentach, gdzie było największe zagrożenie utraty bramki, w mojej ocenie on zawodził najbardziej - często wspominana tu akcja z Giroud, poza tym często był spóźniony, gubił krycie, w pamięci też utkwiła mi akcja, gdzie któryś z graczy Arsenalu (nie pamiętam w tym momencie, Wilshere?) mijał jak tyczki naszych obrońców w tym właśnie statycznego Vidica, a strzał zablokował dopiero Smalling, który w obronie wczoraj spisał się najlepiej. Dla mnie Vidic obok Carricka wypadł najsłabiej z graczy w wyjściowej 11-tce.
» 13 lutego 2014, 12:43 #50
grandes: Ktoś mi powie jaką formacją graliśmy wczoraj i kto był od czego ?? bo oglądałem cały mecz i tego nie wiem ??
» 13 lutego 2014, 12:23 #49
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2014 12:22

Fajnie, ze moja ostatnia uwaga, o tym, ze powinien z DP ktos inny niz JRI oceniac, nie poszla na marne. Brawo Biafra Twoje oceny sa znacznie bardziej obiektywne niz Twojego poprzednika. W sumie pierwszy raz w 100% zgadzam sie z ocenami DP. Mam nadzieje, ze to nie tylko jednorazowe, lecz ze to Ty przejales ocenianie, bo te oceny dobrze wroza na przyszlosc.

Nie pasuje mi tylko to zdanie: ,,Miał niewiele czasu na zaprezentowanie swoich umiejętności, ale dzielnie walczył na obu skrzydłach, jak i w defensywie.'' Wlasnie po zejsciu Valencii Januzaj nie ogarnial zbytnio w obronie, przez co Ars mial wiecej swobody, miejsca do gry.

Ocen Sky Sports, pozostawie bez komentarza. Roo 7 hehe dobry zart. Ta ocene chyba dostal za nazwisko, bo na pewno nie za gre.

Co do Maty, to niestety ale tak jak pisalem przed transferem do nas, Hiszpan to nie skrzydlowy(przynajmniej nie grajac w takiej formacji jak jest to u nas, byc moze w innej formacji lepiej by wygladal). O wiele wieksze zagrozenie stwarzalby grajac na 10. Takze niestety, ale kolejna 10 marnuje nam sie na skrzydle...
» 13 lutego 2014, 12:18 #48
Exigen: Po tym meczu utwierdzam się w przekonaniu że Valencia powinien zostać prawym obrońcą.
Mata i Kagawa to nie skrzydłowi panie DM i wreszcie otwórz oczy bo denerwuje mnie marnowanie potencjału tych zawodników jakoś w innych klubach potrafili by ich nawet w 1 składzie wykorzystać.
Popełniamy wielki błąd oddając Vidicia. Dziś defensywa grała jak za dawnych lat i taki Smalling czy Evans powinni się na treningach od takich grajków uczyć, a tak co im zostanie jak po sezonie odejdzie Vida i Rio ? RVP i Evra bez formy. Większość akcji była przeprowadzana jego stroną a on nie potrafił nadążyć za piłką... Roo grał bez serca(nie dziwie mu się w końcu zrozumiał że sam meczu nie wygra). Jang to glebokie rezerwy jak dla mnie... Januzaj powinnien wejsć w połowie zamiast Rafaela a Valencia do obrony. Niestety albo zaczniemy grać Roo w pomocy ale nie bd żadnych kreatywnych akcji.
» 13 lutego 2014, 12:02 #47
Fenek: David de Gea - ładny mecz w jego wykonaniu, wyciągał się kilka razy po piłkę, pewne interwencje najlepszy razem z Vidą w zespole MU ( 8/10)
Rafael Da Silva - dokładnie tak jak w ocenie wyżej nic do gry MU nie wniósł (6/10)
Nemanja Vidić - zagrał bardzo dobrze, takiego obrońcy nam potrzeba, w pierwszej połowie jednak trochę mnie denerwował ciągłymi wybiciami w aut gdy przeciwnik napierał. Nie wiem czy to brak pewności czy po prostu zabezpieczenie szyków defensywy, aczkolwiek skuteczne. (8/10)
Chris Smalling - solidny ruchliwy, tak jak w opisie wyżej (7,5/10)
Patrice Evra - bardzo słaby mecz Evry, kilka ciekawych zrywów w ataku ale i kilka głupich strat (5,5/10)
Michael Carrick - jedno zdanie, przeszedł obok meczu (5,5/10)
Tom Cleverley - tak jak wyżej szału nie było ale już lepiej niż wcześniej ( 6/10)
Antonio Valencia - człowiek Yeti w ataku, chyba nikt go tam nie widział. Jedyny plus z tego meczu wybił piłkę z linii i uratował nas tym samym przed porażką. Po za tym kompletne zero, najbardziej mnie denerwował gdy w środku pola pokazywał aby podać mu piłkę a gdy już ją dostawał to od razu z pierwszej zagrywał do obrońców. Ftalany mecz w jego wykonaniu, jeżeli ludzie twierdzą że Clev do MU się nie nadaje to Antek tym bardziej po raz kolejny dno. ( 4/10 te 4 to tylko za wybicie piłki z linii)
Juan Mata - słaby mecz jak pozostałych zawodników w ataku, nie jestem pewien czy Hiszpan na skrzydle to dobry pomysł. (5,5/10)
Wayne Rooney - jeden ze słabszych występów anglika, wiele łatwych ale niecelnych podań, w ostatniej akcji meczu zmarnował sytuacje 3 na 2. Walczył jak zwykle ale brakowało mi strzałów anglika, a jemu chyba brakowało wsparcia (6/10)
Robin van Persie - fatalny mecz holendra, o ile przy strzale głową zrobił co mógł to w dwóch pierwszych akcjach poraził mnie nieskutecznością i nie chodzi o sam strzał. Tuż przed oddaniem strzału w drugiej min nawet nie spojrzał gdzie jest bramkarz po prostu kopnął piłkę wprost w bramkarza mają wiele miejsca. W drugiej sytuacji ostry kont zamiast podać sępił się na bramkę marnując okazje. O ile wcześniej broniłem RvP za brak wsparcia i akcji, to w takim meczu jak ten mając jedną akcję trzeba strzelić gola, a holender wie jak to zrobić. Wczoraj zawalił. (5/10)
Rio Ferdinand - tak jak wyżej solidny występ (6,5/10)
Adnan Januzaj - nie rozumiem czemu ten chłopak nie gra, wcześniej myślałem że nie gra ze Stoke i z Fulham aby oszczędzać siły na Arsenal a tu wchodzi w prawie 75 min. A gdy wszedł to i tak wszedł na miejsce Valencji gdy pojawił się Young. Moyes chyba nie przepada za Adnanem a szkoda, może więcej by zrobił w offensywie niż drewniany Antek. Ciężko go ocenić przy tak krótkim czasie gry.
Ashley Young- co ciekawe Young w 10 min pokazał to co zwykle czyli nic. Tak jak Adan za mało czasu na ocenę.

P.S. Panie Moyes nie rozumiem Pana zmian ocena za dzisiejszy występ i Pana przeprowadzonych zmian 5/10
Zmiany za późno i gest w ostatniej minucie mnie rozwalił. Idzie nasza kontra Roo marnuje ją,piłka ląduje na skrzydle, podanie do Carricka a ten do obrońców. Reakcja Moyesa rozłożenie rąk i mina "co oni robią?". Trochę to wygląda jakby ktoś stracił panowanie nad łajbą, obyśmy się nie rozbili na skałach...
» 13 lutego 2014, 11:29 #46
RobvanKlu5i: Mata nie zagrał niczego nadzwyczajnego bo to jest sama sytuacja co z Kagawą, zostaje ustawiony nominalnie na skrzydle. Zamiast zdjąć sfrustrowanego i bezmyślnego Rooneya i za plecami Robina ustawić Matę, to zdjęty zostaje Hiszpan, który rzekomo zaliczył frustrujący występ a realnie patrząc to nie miał z kim pograć. No tak bo Rooney by się obraził gdyby go zdjęto. Żałosna robi się ta hierarchia w klubie...
» 13 lutego 2014, 11:18 #45
RobvanKlu5i: A to ja witam wielkiego eksperta! Co tam słychać kolego?

Pan Twarowski ma chyba większe pojęcie od Ciebie, zapewne chciałbyś żeby tak nie było ale musisz obejść się smakiem. Co do Maty - ustaw Carricka na skrzydle i zobaczymy czy też będzie się tam dało grać. Rób lepiej to co wychodzi Ci idealnie - obejrzyj mecz, wypij piwko i idź spać.
» 13 lutego 2014, 12:57 #44
Biafra: Idiota Cię wita i pyta, jak Ty widzisz oceny poszczególnych zawodników - chętnie poczytam opinię fachowca, kogoś kto w przeciwieństwie do mnie oglądał mecz?
» 13 lutego 2014, 11:55 #43
Biafra: W takim razie czekam na poprawne oceny i komentarze, nie mogę się ich wręcz doczekać.

PS: Ciekawi mnie jedno, kto ma lepszy obraz gdy - kibic ze stadionu, nie mający powtórek i ogarniający tylko małe punkciki na boisku czy człowiek przed telewizorem, mogący dokładnie przeanalizować każdą sytuację pod milionem kątów. Kocham takie dyskusje! ;)
» 13 lutego 2014, 16:40 #42
DevilFan: Januzaj 5.5 Rooney 4 pozdrawiam. Co za idiotyczne noty.
» 13 lutego 2014, 10:58 #41
Kopec91: Niektórzy dają Januzajowi punkty tylko za to, że wszedł i był...
» 13 lutego 2014, 11:42 #40
Diabelred: Mysle, ze ocena 5 jest ocena wyjsciowa ;). Mlody niczym specjalnym sie nie wyroznil, ani tez nie zagral jakos katastrofalnie. Rooney natomiast gral przez caly mecz i jedyne co zapamietam z tego meczu to gadanie z sedzia oraz podanie do RVP. Anglik niby byl przez caly mecz na boisku, ale tak jakby go nie bylo, zupelnie niewidoczny, bez formy, ktora stracil.
» 13 lutego 2014, 12:21 #39
Biafra: Tak jak pisałem niżej: 5 jest oceną wyjściową. Adnan może nie błyszczał przez ten czas, który był na boisku, ale dawał radę, wychodził do podań itd. Dlatego dałem mu o pół noty wyżej niż wyjściowe, a Roo cóż, kto oglądał ten wie, jaki wkład miał Anglik.
» 13 lutego 2014, 12:30 #38
DevilFan: Ja oglądałem i fakt Roo niczym szczególnym w ofensywie nie zabłysnął ale zawsze był i wracał się do środka i obrony za co bym mu tą 5* już dał.
» 13 lutego 2014, 13:03 #37
Biafra: Dwa wślizgi, jedno przejęcie, gra głównie w środku boiska i przed 16. W defensywie nie zrobił w sumie nic, co podniosłoby mu niską ocenę, jaką dostał za grę w ataku. (Przegrał 8 pojedynków główkowych, więc raczej stwarzał dodatkowe zagrożenie pod własną bramką)
» 13 lutego 2014, 13:20 #36
DevilFan: Patrząc na zamiłowanie Clevereya do grania na tyłach i paru dobrych przechwytach Moyes niech się zastanowi nad zrobieniem z niego obrońcy, a nie w sumie to nie będzie miał do kogo podawać.
» 13 lutego 2014, 13:45 #35
am8: Nie oglądałem żeby oszczędzić sobie nerwów, byłem przekonany że arsenal wygra min. 2:0. Z jednej strony można się cieszyć że nie było łomotu, ale z drugiej wszyscy wciąż odczuwamy delikatnie mówiąc niedosyt związany z grą MU...pozostaje tylko czekać na lepsze czasu:)
» 13 lutego 2014, 10:44 #34
brennt: Jak zwykle oceny DP z kapelusza.

Niech mi ktoś wyjaśni jak Januzaj, ktory chyba ani razu nie dotknal pilki (a na pewno nieproduktywnie) byl lepszy od Rooneya...

...
» 13 lutego 2014, 10:19 #33
Biafra: Dlatego, że w te kilkanaście minut starał się zrobić więcej, niż Roo przez cały mecz. Udzielał się w defensywie i na obu skrzydłach. Ocena wyjściowa to zazwyczaj 5, Roo przez cały mecz oprócz jednego podania do RvP nie zrobił tak naprawdę nic, dlatego ma 4.

I widzisz, dotknął piłkę kilka razy, a nawet wykonał kilka podań.
» 13 lutego 2014, 10:25 #32
shorty82: A co takiego zrobił Rooney? Dokładnie zgadzam się z komentarzem: "jedyne z czego go można zapamiętać to dyskusje z arbitrem." Ocena Sky Sports 7/10 to jakiś żart chyba.
» 13 lutego 2014, 10:48 #31
Bena1878: nie kontrowersyjne tylko bys zrobil cos odwaznego i co moglby przyniesc progres i swierzosc (cos nowego) czego nie zrobi i chyba boi sie moyes... bardzo bym chcial zobaczyc choc jeden mecz 4-4-2 - rafa, smaling, vida, evra. valencia, mata, carric, januzaj. wazza/rvp, danny/chicha
» 13 lutego 2014, 09:48 #30
trikos: ROO/RVP
KAGAWA MATA JANUZAJ
FELLAINI CARRICK
EVRA VIDIC JONES RAFAEL
DDG

Chociaż jeden mecz tak rozpocząć...
» 13 lutego 2014, 10:15 #29
mcis: - roo nie usiadzie na lawce bo sie poplacze
- fellaini dopiero wychodzi z kontuzji
- jones zaczal trening kilka dni temu
» 13 lutego 2014, 10:55 #28
DevilFan: Jeżeli Roo nie usiądzie na ławce to niech odchodzi. Przynajmniej jego tygodniówka rozłoży się na 3 pensje dla nowych graczy. Tera się wielki pan i władca United z niego zrobił.
» 13 lutego 2014, 11:05 #27
Bena1878: moze jeszcze adnan... moj jeden kolega po przybyciu davida na OT mowil ze jest sztywny jak pret a ja mu mowilem spokojnie spokojnie zobaczysz... i teraz bym mu chetnie z liscia wystrzelil prosto w ten zakuty leb... mamy bramkarza na kolejne 10 lat to jest pewnie!!
» 13 lutego 2014, 09:38 #26
PaToManU: Carrick i Cleverley do niczego sie nienadają. Wolałbym Jonesa z Fellainim.
» 13 lutego 2014, 09:32 #25
Bena1878: oj kolego tu z Tb sie nie zgodze fellaini gra drewno z tego co pamietam a co do jonesa za toma jestem za
wydaje mi sie ze napedzilby nas w "dyskonforcie" wazzy
» 13 lutego 2014, 09:35 #24
Kopec91: Nie rozumiem ludzi, którzy krytykują Carricka i chcą jego wylotu. Fakt, nie ma formy, jak i większość zespołu, ale nie zapominajmy jakim zawodnikiem był do tej pory. Trochę rozsądku..
» 13 lutego 2014, 11:46 #23
Bena1878: a co do maty to szkoda ze on jest takim cherlakiem i nie wlacza sie w zadania defensywne jak patrze na niego to taki nieporadny messi ;) ale wizje gry ma niesamowita i wydaje mi sie ze dotychczas pokazal z 30% swojego potencjalu (chyba ze olewa wyjazd z hiszpania na mistrzostwa)
» 13 lutego 2014, 09:31 #22
Lynryx: Vidic przeceniony, Mata oceniony zbyt surowo, bo to przede wszystkim koledzy marnowali jego dobre piłki i nie pozwalali mu stawać się częścią ataku, poza tym zgadzam się z ocenami devilpage. Dobrze, że mojej ostatniej uwadze o idiotyczności ocen Sky Sports i MEN, nasza strona postanowiła wziąć kwestie oceniania we własne ręce. Jesteście znacznie bliżej prawdy niż tamci ludzie. Bardzo więc cieszę się, że widzę wasze oceny! :) Oby to stało się tradycją!
» 13 lutego 2014, 09:30 #21
PaToManU: Vidić zasłużenie ,aż szkoda ze odchodzi pomyślałem aż sobie przypomniałem jak ostatnio kontuzjogenny jest i gra w kratkę i przeszło.
To już ten wiek ,a my potrzebujemy w takiej lidze zawodnika +-25 lat co ma przed sobą najlepsze 6 lat grania mało kontuzjogennego.
Mata surowo bo United atakowało tylko z kontry ,a on jest przydatny do gry kombinacyjnej.
» 13 lutego 2014, 09:38 #20
Lynryx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2014 09:44

kontuzjogenny to byłby wtedy jakby powodował kontuzje ;)
Serb popełnił wczoraj kilka błędów, których Smalling na przykład nie robił. Ale i tak zaprezentował się znacznie lepiej niż ostatnio. Vidic był moim idolem przez długi czas, ale po ostatnim meczu z Fulham czuję urazę, bo ogromnie mnie zawiódł. Dzisiaj jak mówię, był lepszy, ale nie na tyle, żeby dostał tak wysoką notę. Sądzę, że 7 lub 6,5 to byłyby bardziej odpowiednie oceny.
» 13 lutego 2014, 09:43 #19
jaratkow: Myślę, że powoli zaczynamy "polowanie na czarownice". Przyszywamy łaty zawodnikom, którzy przecież wychodzą na boisko by realizować założenia przedmeczowe trenera. Nie zawodnicy a trener odpowiada za dobór taktyki, za skład i ustawienia piłkarzy, którzy to mają zrealizować. Skończywszy na ostatnim sezonie nasi piłkarze dowiedli, że nawet jak "szło pod górkę" to potrafili... I co? Nagle zapomnieli? Nie!! Rządzi nimi ktoś kto nie ma zielonego pojęcia jak wykorzystać ich potencjał. Warto zwrócić uwagę na 1: nawet jak wymienimy wszystkich zawodników a zostawimy trenera, który się nie nadaje - nasza drużyna nie zacznie nagle wygrywać
» 13 lutego 2014, 09:28 #18
Bena1878: moyes zostanie w MU jeszcze 1 sezon po transferach jezeli bedzie gral "swoje" adijos na kopach
» 13 lutego 2014, 09:33 #17
Bena1878: chetnie bym zobaczyl kagawe w najblizszym meczu za robinem a nie mate... szkoda ze wazza gral inaczej niz zwykle ale wydaje mi sie ze wazza na szpicy bylby to lepszy wybor niz rvp (wiecej zimnej krwi terminatora)... oczywisnie nietrafiony valencia- mata/yanuzaj zamiast niego daliby duzo wiecej ... obrona na duzy plus choc prawie nam strzelili po bledzie vidy... dobrze ze tom w miare ogarnal i troche przyfarcil przy 2 dryblingach ale udalo mu sie i za to +. zmiana younga dobra lecz arsenal zastosowal "fergie time" i w moim mniemaniu dlatego za zolc- (do redakcji... kagawa nie gral bo na skrzydle w PPL moze sobie tylko narobic stresu i nam, nie widzialem jeszcze dobrego meczu w jego wykonaniu na skrzydle ale pamietam mecz w ktorym zaczynal na skrzydle i dal ciala a w 2 polowie gdy gral juz za napastnikiem 10/10!)
» 13 lutego 2014, 09:15 #16
mcis: Roo ma wiecej zimnie krwi niz vP?? przepraszam, a Pan tu nowy? o Rooney'u mozna napisac wszystko, tylko nie to, ze ma zimna krew, wrecz przeciwnie. to Holender jest bezwzglednym egzekutorem, szkoda tylko tej kontuzji, bo teraz musi powoli budowac forme....
» 13 lutego 2014, 09:16 #15
Bena1878: po prostu wydaje mi sie ze wazza nie marnuje takich szans jak robin mial x2 rooney zawsze jest grozni i nieprzewidywalny zawsze moze oddac bardzo niebezpieczny strzal w kazdym momencie a robin to egzekutor pola karnego oczywisnie nic mu nie ujmuje
» 13 lutego 2014, 09:22 #14
Bena1878: kosciak to sie nazywa rotacja skladu ktorej nam brakuje z winy trenera mata gra caly czas a kagawa w ostatnim meczu w ktorym gral pokazal sie w miare dobrze co prawda mata ma juz swoje asysty ale sami wiemy jakie... wazne ze sa ;p
» 13 lutego 2014, 09:23 #13
mcis: zenada i nienawisc bije z tej strony. zwlaszcza w stosunku do Younga. we wszystkich poprzednich ocenach w sytuacji gdy zawodnik wchodzil na ostatnie 10min. dostawal notke "gral zbyt krotko by go ocenic" ale skoro piszemy o znienawidzonym Youngu to zasady nie obowiazuja. droga redakcjo devilpage, miejcie chociaz troche profesionalizmu....
» 13 lutego 2014, 09:12 #12
Bena1878: wydaje mi sie ze young zamiast valenci od poczatku dalby duzo wiecej
» 13 lutego 2014, 09:16 #11
mcis: na prawej stronie? nie sadze, czyba nigdy nie gral na tej stronie.....
» 13 lutego 2014, 09:17 #10
Bena1878: gral i to nie raz
» 13 lutego 2014, 09:18 #9
CeTe: Boja sie chyba wjechac na Rooneya a prawda jest taka ze nie bylo go widac na boisku przez chyba godzine zastanawialem sie czemu on nie da szansy Kagawie. I wydaje mi sie ze taktyka 4-2-3-1 nie spisuje sie u nas najlepiej patrzac na to ze Clev jest slaby a Carrick nie ma swojej formy do tego brak silnych bokow Mata na lewej nie jest przewspanialy a Valencia to Valencia oprocz tego ze tam biega sobie to nie specjalnie przyczynia sie do gry zespolu (czasem mam wrazenie ze on zyje w swoim swiecie) pamietam ze w jakims mecz Januzaj dostal szanse gry po prawej stronie i dosc mocno zaimponowal a teraz zniknal niestety
» 13 lutego 2014, 09:11 #8
Bena1878: januzaj = taktyka bossa czyli ...(niecenzuralne slowo) jak arsenal klepal to az im zazdroscilem a MU w sumie zadnej skladnej akcji a arsenal 1 akcje klepal nas z 2min i to w ostrym tempie
» 13 lutego 2014, 09:18 #7
IMMM: Za dużo gdyby ;)
» 13 lutego 2014, 09:42 #6
Biafra: Gdyby strzelił Van Persie na początku to by dostał 10/10. Tyle w temacie ;)
» 13 lutego 2014, 09:59 #5
Daminek8: Oceny DP odzwierciedlają to co się działo na boisku, a patrząc na Roo i Smallinga z 7 od Sky Sports wolę nic nie pisać na ten temat.
» 13 lutego 2014, 09:08 #4
mcis: 8 dla Vidica tez sluszna? za fatalne krycie pry strzale Giru i za faul na karny. cale szczescie, ze sedzia tego nie zobaczyl....
» 13 lutego 2014, 09:15 #3
Daminek8: Nie powiedziałbym, że tam był faul bo w momencie popychania Francuz leciał już na ziemię. Powiedzmy, że pomylił się dwa razy ale przez resztę czasu prezentował się naprawdę dobrze.
» 13 lutego 2014, 09:18 #2
Biafra: Dlatego są też nasze (moje) oceny, bo jak dla mnie najlepszy nie był, co widać w opisie i nocie.
» 13 lutego 2014, 09:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.