Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: W ostatnim czasie brakuje nam szczęścia

» 1 lutego 2014, 20:58 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
David Moyes wskazał brak szczęścia jako jedną z głównych przyczyn porażki Manchesteru United ze Stoke City.
Moyes: W ostatnim czasie brakuje nam szczęścia
» David Moyes wyjaśnia niepowodzenie Czerwonych Diabłów w meczu ze Stoke City
The Potters zgarnęli trzy punkty w dzisiejszej konfrontacji po dwóch trafieniach Charliego Adama.

- Zaprezentowaliśmy się nieźle. Z całą pewnością można stwierdzić, że w ostatnim czasie brakuje nam szczęścia. Musimy jednak wziąć odpowiedzialność za zmarnowane sytuacje - powiedział Szkot.

- Uważam, że pokazaliśmy całkiem niezły futbol, ale nie potrafiliśmy wykończyć naszych akcji. Myślę, że rykoszet przy rzucie wolnym ustawił przebieg tej rywalizacji. Przeciwnicy strzelili bramkę w okresie, w którym kontrolowaliśmy przebieg boiskowych wydarzeń. W takich momentach wiesz, że nie możesz liczyć na uśmiech fortuny.

- To był trudny dzień, a warunki nie sprzyjały grze w piłkę nożną. Mieliśmy szansę, by wywieźć z Britannia Stadium przynajmniej punkt, lecz druga bramka była nie do obrony - zakończył Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
David Moyes potwierdza kontuzje w zespole
Następny news »
Stoke City - Man Utd: Oceny pomeczowe

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (131)


lukas255: Po czesci sie zgadzam z bossem odnosnie tego braku szczescia. Jednak uwazam , tak ze Stoke nie mozna grac gdy tylko na dosrodkowania liczyli. Przeciez nasi zawodnicy z roslymi obroncami nie mieli zbyt
duzych szans. Zgadzam sie z kolega nizej ze wiecej trzeba kombinacji i tylko Maya ja daje i jeszcze z trzech a potem nie ma kim grac.
» 2 lutego 2014, 22:46 #60
kamilllo7: Dokładnie szczęście sprzyja lepszym...
Winny za tę porażkę nie ponosi Charlie Adam który rozegrał mecz życia , szczęście, wiatr czy nasi piłkarze którzy grają według wytycznych trenera i opracowanej przez niego taktyki na dane spotkanie do której są przygotowywani przez kilka dni treningów.
Nie pisze tego w tonie (Moyes Out) bo nie o to mi choć gdyż nadal wierze w Bossa i normalne rezultaty jakie zaczniemy osiągać ale to w większej mierze on ponosi winę za to spotkanie.
Co mogę zarzucić:
-złe zmiany
Rozumiem trudną sytuacje kiedy w trakcie meczu wypada ci 2ch środkowych obrońców ale wprowadzenie koślawca welbecka który nie potrafi przyjąć genialnego podania od Maty na 1vs1 z bramkarzem i wiele innych błędów w ustawieniu, przyjęciu czy odegraniu.... żenujące.
Zabrakło mi w tym meczu Fletcha i Januzaja

-taktyka na wrzutki
O ile gra i wkład w mecz pomimo braku gola podobał mi się u Younga który sporo robił na skrzydłach i tylko 2x symulował faul jego wrzutki i innych graczy nic nie dawały skoro średnia wzrostu Stoke to jakies 190cm . Ile wrzutek wiedzieliśmy w tym meczu + wolne i rożne. Przeciwko takiej wysokiej drużynie trzeba chyba grać szybka kombinacyjna piłkę po ziemi a nie walić głową w mur wysokich przeciwników.
Zapewne przy Moysie jestem wielkim Laikiem ale jak dla mnie taktyka do bani.

-wprowadzenie graczy po dłuższych kontuzjach na cały mecz od początku
Jak wiemy Van Persie, Rooney , Carrick + Mata który poznaje zespół czy to jest na pewno dobry pomysł.
Robin znów zrobił co do niego należało i chwała mu za to , Roo nic nie wniósł do gry a po przesunięciu do głębi pomocy popełnił błąd w kryciu przy golu na 2-1. Carrick kolejny raz był cieniem samego siebie i razem z przeciętnym Clevem nie był wstanie wygrać walki w środku pola w pierwszej połowie.
» 2 lutego 2014, 20:31 #59
mycka86: Szczęściu trzeba pomagać...
» 2 lutego 2014, 19:26 #58
Bula1208: Rezolutny kaczor

Stwierdzam hejt bo DM
» 2 lutego 2014, 19:02 #57
MU1212: panie Moyes żądam aby pan podał się do dymisji
» 2 lutego 2014, 18:43 #56
Wielbicielka: Na Twoje nieszczęście Moyes zostanie nawet jeśli nie skończymy w top4.
» 2 lutego 2014, 21:29 #55
Synus: Bardzo lubię takie wypowiedzi o szczęściu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy każdym pucharze w gablocie nie ma napisu obok że "to trofeum zdobyte tylko dlatego że mieliśmy szczęście w 90 min, a to bo mieliśmy szczęście w karnych itp" Dlaczego jak się wygrywa to mówi się o ciężkiej pracy i wspaniałych zawodnikach i ich dobrej grze, a jak dostaje się w dupe to idzie w zapomnienie to że na boisku pojawili się współcześni gladiatorzy którzy trenują od dziecka, a pojawia się motyw szczęścia.

Osobiście polecam poprosić kierowce autokaru niech przed każdym wjazdem na obcy stadion zapuści Duft Punk - Get Lucky, ewentualnie każdy piłkarz przed wyjście na murawę całuje jakaś podkowę.
» 2 lutego 2014, 13:44 #54
matysek150: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2014 16:41

Mistrzowska wypowiedź :)

"Osobiście polecam poprosić kierowce autokaru niech przed każdym wjazdem na obcy stadion zapuści Duft Punk - Get Lucky, ewentualnie każdy piłkarz przed wyjście na murawę całuje jakaś podkowę." Tym mnie rozwaliłeś :)
» 2 lutego 2014, 16:39 #53
Makavelli88: ta... znow zabraklo szczescia...spoko od przyszlego sezonu wygrywamy wszystko nawet jak nie bedziemy brac udzialu.bez kitu zapas nieszczescia na najblizsze 10 lat wyczerpany
» 2 lutego 2014, 13:35 #52
masrzisz: a mi mimo wszystko szkoda Moyes'a , wydaje mi sie , ze w pewnym stopniu nie byl przygotowany az na tak duzy ciezar , ktory musi uniesc :( wg mnie go nie zwolnia bo obdarzyli go zbyt duzym zaufaniem i liczyli sie z tym , ze ten sezon moze byc naprawde ciezki . Nie ma sie co oszukiwac SAF byl w klubie tyle czasu , ze po jego odejsciu caly Manchester przezywa szok , po ktorym nie moze sie otrzasnac :( pozostaje tylko wierzyc w Moyes'a i liczyc na to , że z tych porazek wyniesie wnioski odpowiednie na tyle ,ze znowu bedziemy glownym pretendentem do tytułu !
» 2 lutego 2014, 12:57 #51
1wolf1: A osobom, ktore pisza bzdetne komentarze w stylu wierze w naszego nowego Manago i kazdy kolejny post koncza zdaniem GGMU dopisujmy
znaczek w postaci rozowych okularow, by normalni ludzie wiedzieli, ze nie warto z nimi prowadzic konwersacji, bo to przedstawiciele fanatyzmu. Cos w stylu rozmowy z muslimem. Argumentow zero, a w kazdym momencie mozesz dostac bombowy prezent :P
» 2 lutego 2014, 12:59 #50
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2014 11:43

Potrzebni pomocnicy typu Kroos,Gungogan,Reuss do obrony stoperzy Mangala,Garay lewy defensor Shaw albo Concentrao plus jakis dobry prawy defensor aby Rafael zaczal grac a nie tylko faulować bezmyślnie.
» 2 lutego 2014, 11:42 #49
Wielbicielka: Nooo nie...to są jaja! Proponuję, żebyś wysłał Mou czekoladki, że tak mysli o naszym United. Człowieku na jakim Ty świecie zyjesz?? Myślisz, że Mou zadzwonił do Moyesa i powiedział: " Moyes jest u Was źle ale ja Ci pomoge i odsprzedam Ci Mate"?!
Rany boskie ile Ty masz lat? Okej nie wiedzie nam się i jest źle ale wymyślanie takich bzdur to jest po prostu s-f:/
» 2 lutego 2014, 11:02 #48
devious: No co Ty, przecież wg. obrońców krzyża... tfu Moyesa mamy po prostu słaby skład - tak słaby, że przegrywamy ze Stoke po kiepskiej grze :)

Ergo - mamy skład gorszy nie tylko od Evertonu, Liverpoolu czy Newcastle - ale nawet od Stoke :]

A Moyes to geniusz trenerski - i nie wygrywa bo po prostu wiatr wiał wczoraj przeciwko MU a szczęście sprzyjało gorszym itd. itp.

Ja bym Moyesowi od razu dał 20-letni kontrakt - bo 6 lat to może być za mało czasu, dajmy mu większy kredyt zaufania i jeszcze z 500mln na transfery.

A wtedy nawet remis ze Stoke jest możliwy :) I może zagramy w wymarzonej Lidze Europy :)
» 2 lutego 2014, 20:58 #47
kanaryjski: "Uważam, że pokazaliśmy całkiem niezły futbol, ale nie potrafiliśmy wykończyć naszych akcji" o co tu chodzi ?? kto to jest ten Dawid Moyes on robi z nas pośmiewisko.... czy on nie widzi jak grają inne drużyny z czubka tabeli? żadnej przyjemności nie w oglądaniu Diabłów już od dłuzszego czasu.....gra bez polotu i pomysłu na konstruowanie szybkich zdecydowanych akcji które można zakończyć strzałem, brak elementu zaskoczenia, do tego z tyłu wygląda to jak obrona częstochowy ciągłe wybijanie na ślepo byle dalej od swojej bramki...pewnie się już powtarzam z tym komentarzem bo przede mną już tysiące kibiców pisze o tym samym ale ja też musiałem bo jestem już wk....y i zawiedziony po każdym meczu w naszym wykonaniu...Moyes bijesz wszystkie rekordy jak narazie ale te które nie przyniosą ci sławy wiec to chyba jednak bedzie ostatni twoj sezon w Man Utd Panowie kibice zanosi sie na suszę....:(
» 2 lutego 2014, 09:36 #46
devious: Przecież tak samo grał Everton Moyesa przez 11 lat - topornie i brzydko ale udawało się czasem punkty wyrwać i doczłapać na 7-8 miejsce w lidze...

Moyes to taki typowy menedżer z lat 80tych XX wieku - i on zawsze taki archaiczny fubol grał i nadal chce taki futbol grać.

Przecież w Evertonie on ustawiał jako ofensywnego pomocnika Tima Cahilla a potem M.Fellainiego - dlaczego? Bo dobrze grali głową (!) - i taki styl miał zawsze Everton. Wrzutki, wrzutki, wrzutki i bieganie.

Teraz przyszedł do MU i po prostu nic innego nie umie stworzyć bo jest bardzo ograniczony. I potem przychodzi mecz ze Stoke i Moyes nadal gra na wrzutki... Ręce opadają bo nawet dzieci wiedzą, że Stoke ich własną bronią ciężko pokonać...
» 2 lutego 2014, 21:03 #45
dev13: Jak bedziemy grali z taka obroną to napewno do TOP4 się dostaniemy. Moim zdaniem priorytet defensywa i to pilnie !
» 2 lutego 2014, 08:14 #44
ro7: Według mnie od dawna brakuje nam klasowych środkowych obrońców. Vidic i Ferninad się postarzeli - to już nie to co było w 2008 roku. Obecni obrońcy są słabi. EA Sports ma rację oceniając w FIFIE umiejętności Evansa i Jones na 77-78, podczas gdy Vidic i Ferdinand u szczytu formy mieli 86 i 87, to prawie o klasę lepiej. Mam wrażenie, że w rzeczywistości wygląda to dokładnie w ten sposób. To nie są piłkarze na taki klub jak Manchester United. Tak samo Smalling. Trzeba się pozbyć tej trójki i zbudować obronę od nowa.
» 2 lutego 2014, 01:13 #43
klb9k: Jakoś tego szczęścia nam częściej brakuje od kiedy on jest managerem , przypadek ? No i znowu muszę się napić jak to czytam..
» 2 lutego 2014, 00:59 #42
sznaucer: Irytują mnie już te ciągłe tłumaczenia: "Zabrakło nam szczęścia" czy "Nie zasłużyliśmy na porażkę". A przecież każdy kto oglądał mecz może powiedzieć, że nic dziś nie graliśmy. Nie było ataków, nie było koncepcji. Szczęścia to zabrakło Chelsie w meczu z WHU, gdy przeprowadzili kilkadziesiąt groźnych ataków, ale nie udało im się postawić kropki nad i. To się zdarza raz na jakiś czas silnym ekipom, które mimo przygniatającej przewagi nie potrafią jej udokumentować golem. My straciliśmy dwie bramki z byle szarakiem, a sami zdobiliśmy jedną, nawet nie atakując więcej niż Stoke. Wypowiedź Moyesa powinna brzmieć: "Zagraliśmy fatalnie. Przepraszam wszystkich kibiców".
» 2 lutego 2014, 00:27 #41
SimplyRed: ..to nie szczęście jest potrzebne..P.Moys..a pomysł na gre...za Pana kadencji drużyna nie ma żadnej wizji gry ..żadnego przeglądu sytuacji...wszystko jest rwane..chaotyczne ..kompletny bezład....piłkarze mając piłkę nie wiedzą co z nią zrobić...młodzież na orliku jest lepiej poukładana....jak długo jeszcze ten cały sztab "szkoleniowy" będzie niszczył M.U ?...P. Moys ogarnij się Pan..a suma summarum..szczęście to sprzyja lepszym...na teraz M.U..to jeden wielki bałagan aż przykro patrzeć.
» 2 lutego 2014, 00:19 #40
Marcinwp91: Więcej wielokropków nie dało rady napisać?
» 2 lutego 2014, 00:26 #39
SimplyRed: ..dla Ciebie jest ważna opinia, wypowiedz czy kropki?
» 2 lutego 2014, 00:29 #38
Adamczik: Mam nadzieję, że kiedyś poprowadzisz Barcelonę. Ciekawe jak nisko upaść może klub mający taki skład i taktykę.
» 1 lutego 2014, 23:43 #37
wojak90: Człowieku, kibicujesz drużynie od 18 lat a poprawnie zdania nie umiesz sklecić. Następnym razem po napisaniu komentarza przeczytaj go, a jak nie jesteś pewny pisowni jakiegoś wyrazu to sprawdź w słowniku bo aż oczy bolą!
» 2 lutego 2014, 00:44 #36
asart: z ostatniej chwili!!, Moyes bardzo bliski pozyskania hiszpańskiego zawodnika Felicidad podobno bedzie kosztował 47mln funtów....
» 1 lutego 2014, 23:38 #35
Szilk: Szczęście się odwróciło od M.U.w momencie podjęcia przez Zarząd decyzji o mianowaniu Moyesa na nowego menadżera zespołu - to tyle w tym temacie.
» 1 lutego 2014, 23:33 #34
skoczek121: Człowieku hasselbiank jest lepszym trenerem od ciebie moyes
» 1 lutego 2014, 23:19 #33
HuiSton: Pamiętam ten mecz, jakbym go oglądał wczoraj.
To był ostatni mecz Naniego który mi się podobał, od tamtego meczu nienawidzę Robbena :D Za jego przepięknego gola...
» 1 lutego 2014, 23:30 #32
klb9k: i 18letni Rafael czerwona kartka na Riberim i się zaczęło...
» 2 lutego 2014, 00:50 #31
Sheep: Eh Moyes tyle rekordów jest jeszcze do pobicia jestem ciekaw jak będą cie zwalniać ile rekordów pobijesz , bo na razie wydaje mi się ze jesteś w Manchesterze własnie od bicia rekordów
» 1 lutego 2014, 23:01 #30
Cinz: Jeśli za rok o tej porze MU bedzie miał podobna pozycje w tabeli do obecnej to wtedy musi byc nowy trener. Wiadomo w tym roku nic nie zdziała, byle 4 miejsce. Zwolnienie Moyesa w tym momencie jest niepotrzebne bo on musi skonczyc swój plan. Latem nie można żałować forsy bo jedyny zakup Fellainiego który był kupowany w panice jak widać do niczego sie nie przyczynił. Także sezon 14/15 bedzie decydował czy Moyes zostanie czy nie. Nie mozna budowć tak jak inni piszą, 3 albo 4 sezony drużyny bo on przecież dostał mistrzowska drużyne. Wiadomo, że paru graczy trzeba sprzedać a paru kupić ale to nie może trwać tyle czasu.
Glory MU.
» 1 lutego 2014, 22:53 #29
sznaucer: Już chyba koniec pisania o top4 w tym sezonie. Szkoda, że juz nie ma pucharu intertoto, bo powalczylibyśmy. K...a nic nie gramy. Płakać się chce jak ogląda się grę United. Kiedys jak przegrywaliśmy to szedł atak za atakiem, jedne składne, inne chaotyczne. Ale cisnęliśmy zawsze, nawet grając z czołówką. Teraz remisując albo przegrywając ze Stoke gramy tak samo. Bez werwy, bez jaj, bez woli walki...
» 1 lutego 2014, 22:50 #28
HubsS1: Był brak szczęścia. Cholerny brak szczęścia. Nie mieli szczęścia do pogody, do kontuzji, i do strzałów. Chłopaki nie grali źle, ale większość piłek zdmuchiwał wiatr i jak tak grać... Jednak Moyes powinien wziąć się za defensywę. Zawsze była naszym atutem, a teraz prezentuje się na takim samym poziomie co pomoc...
» 1 lutego 2014, 22:24 #27
pawbuk6: Nie chcę nic mowić, ale Stoke grało dokładnie w takich samych warunkach pogodowych :D
» 2 lutego 2014, 00:08 #26
PLDan11: "Jest niedziela, siedemnasta, pogoda też nie dopisuje do grania w piłkę"
» 1 lutego 2014, 22:15 #25
Cleverli: Wie ktoś może gdzie są mistrzostwa w jedzeniu gotowanych ziemniaków na czas?
bo właśnie tam bym wysłał Moysa, może w końcu szczęście by mu dopisało i nareszcie by wygrał.
» 1 lutego 2014, 22:05 #24
HubsS1: Sucho...
» 1 lutego 2014, 23:06 #23
talir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2014 22:05

Czekałem na to... wiedziałem, że znów będzie o szczęściu. Można mówić o braku szczęścia, ale ten Pan robi to stanowczo za często.
» 1 lutego 2014, 22:03 #22
Janks7: Tyle że Antonio Conte od samego początku miał jakiś plan, od samego początku było widać ze chce zmienić Juventus prawie całkowicie, ile on graczy sprowadził już w swoim pierwszym okienku - Vidal,Pirlo chociażby. Nie trzeba dodawać że Serie A a Premier League to ogromna przepaść... Conte testował różne formacje, w końcu znalazł przepis na sukces w Serie A dzięki formacji 3-5-2, podczas gdy Moyes od początku gra taktyka jak kto woli 4-4-1-1/4-2-3-1 więc myślę że dla Moyesa nie wiele zmieni czy będzie LM czy nie, kontuzji i tak nie uniknie, sztab medyczny zawsze mieliśmy słaby a metody treningowe Moyesa wykańczają naszych zawodników jeszcze bardziej. Ja u Moyesa od początku nie widziałem żadnego planu, spodziewałem się po nim że będzie stawiał na młodych i to sporo, a on nawet nie stawiał na Zahe który w swoim debiucie w Cardiff od razu zaliczył asystę, Moyes zawiódł moje wszelkie oczekiwania, przegrywanie każdy by przełknął nawet z Moyesem na ławce kosztem ogrywania takich graczy jak Lingard,Zaha,Powell, bracia Keane obok oczywiście największej perełki której szans już nie mógł pozbawić - Januzaja...
» 1 lutego 2014, 21:57 #21
lecho: W sumie to ma rację, odbijamy sobie z nawiązką trochę farta z zeszłego sezonu...
» 1 lutego 2014, 21:57 #20
MikeManU: Osłabiają mnie słowa Moyesa...jak on twierdzi że drużyna zaprezentowała się dzisiaj nieźle to to jest chyba jakaś kpina..przejrzyjmy na oczy i nazywajmy rzeczy po imieniu..graliśmy dzisaj totalny piach szczególnie w pierwszej połowie. Przebudowa składu konieczna...teraz pewnie w klubie gryzą się że nie ściągnęli w tym okienku obrońcy..(kontuzja Evans oraz Jones)
» 1 lutego 2014, 21:55 #19
sznaucer: Akurat w ich miejsce wystarczy wstawić kogokolwiek i nie będzie różnicy. No chyba, że na plus...
» 1 lutego 2014, 22:42 #18
Janks7: Moyesowi fortuna nie sprzyja to trzeba przyznać... Ale trzeba przyznać też drugą rzecz którą coraz więcej osób zaczyna dostrzegać a mianowicie że Moyes nie pasuje do tego klubu, rozmiar tego czego się od niego oczekuje tutaj go całkowicie przerasta.
Dziwi wciąż że jego pozycja jest bezpieczna, bo niczym sobie nie zasłużył - lojalność względem Evertonu była ok ale co my tutaj porównujemy? siedział tam 11 lat i tam nikt nie myślał go zwolnić, ale tam nie miał budżetu, rzeczywiście w miarę wyczyniał tam cuda ale jak się okazało nieco ambitniejszy Roberto Martinez szybko zaczął go przyćmiewać...
Ja się dziwie ze klub z takimi tradycjami nie spróbował pójść śladami czy to Barcelony, czy Juventusu - powierzając opiekę nad zespołem klubowej legendzie. Tyle tych legend mieliśmy, tyle opcji do wyboru a padło na trenera z nami nie związanego w żaden sposób, o zupełnie innej mentalności niż ten klub posiada... Każdemu łatwiej było by przełknąć gorzką pigułkę gdyby prowadził nas czy to Solskjaer czy Cantona czy Giggs, a sukces któregokolwiek z nich cieszyłby podwójnie ! bo osiągałby go prawdziwy Czerwony Diabeł na ławce, a nie jakiś przeciętny David Moyes który sprowadza United do swojego poziomu...
» 1 lutego 2014, 21:32 #17
NexaT: Tak, zaryzykujmy świetnego zawodnika, żeby wygrać jeden mecz... co by było gdyby złapał kilkumiesięczną kontuzje?
Spokojnie, twój ulubieniec wejdzie z Fulham i pokaże na co go stać.
» 1 lutego 2014, 22:35 #16
Matcsu: To nie brak szczęścia..chyba, że oglądałem inny mecz. Mogę przyznać, że sędzia mógł coś tam więcej dla nas podyktować, ale nie można liczyc na sędziego tylko na samych siebie, czyli dobrą grę.
» 1 lutego 2014, 21:29 #15
84cantona7: -pierwsza porażka u siebie z West Brom. od 1978
-pierwsza porażka u siebie z Newcastle od 1972
-pierwsza porażka u siebie z Evertonem od 1992
-pierwsza porażka u siebie w historii ze Swansea
-pierwsza porażka w lidze ze Stoke od 1984
To nie Brak szczęścia to trener Porażka
» 1 lutego 2014, 21:24 #14
grandes: Wrócił RVP ,wrócił Rooney, przyszedł Mata -dajcie im 2-3 mecze, dzisiejszy naprawdę był pechowy bo równie dobrze mogliśmy wygrać 2:4 i nikt nie mógłby mieć pretensji.
» 1 lutego 2014, 21:28 #13
84cantona7: Przez te 3 mecze to można kolejne rekordy bić np. pierwsza w historii ligowa porażka z Crystal Palace ooo... to by nawet do Moyesa pasowało
» 1 lutego 2014, 21:51 #12
ManUtdFan94: Przestańcie wreszcie hejtować Moyesa. Trudno to nie jest nasz sezon,ale nie można jego tylko winić za wszystko. Co prawda on ustala treningi, taktykę, ale resztę grają zawodnicy. A jak nie umieją wykorzystywać takich okazji jak miał np dzisiaj Cleverley w 90 minucie,albo grają jak Welbeck, który przyjmuje piłkę na 5 metrów to się mecze przegrywa. To też ich wina, on naprawdę się stara, potrzebuje czasu żeby poukładać drużynę po swojemu, jak już ją zbuduje to wtedy będą efekty. Ten sezon jest przejściowy, w następnym będziemy go osądzać czy się nadaje czy nie. Wiem boli to co się dzieje, ale on potrzebuje czasu. Trzeba być cierpliwym.
» 1 lutego 2014, 23:02 #11
84cantona7: ManUtdFan94: wszystko ok tylko nie widać wyciągania wniosków . Ciągle powielanie błędów i tłumaczenie się brakiem szczęścia TO JEST MANCHESTER UNITED tu nie ma miejsca na takie tłumaczenia Trenerowi takiego zespołu nie przystoi takie tłumaczenie to jest WSTYD Podałeś przykład Cleva OK ale czyja to wina że taki nieudacznik dalej gra w pierwszym zespole?
» 1 lutego 2014, 23:11 #10
Sideswipe: 84cantona7!! Uwielbiam Cię!!
» 1 lutego 2014, 23:40 #9
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.02.2014 00:15

84cantona7: Masz rację,ale ten Manchester United miał trenera przez ponad ćwierć wieku. To nie jest łatwe zastąpić jednego z najlepszych trenerów w historii piłki nożnej. Moyesowi daleko do takiej rangi i tu też może leżeć przyczyna, bo po prostu zawodnicy Ci starzy zwłaszcza jak np Ferdinand,Evra nie czuja do Niego takiego respektu. On musi praktycznie cały skład wymienić i zrobić od nowa po swojemu. Moyes się musi tłumaczyć, robi to czasem nieudolnie co prawda, ale on wszystko bierze na swoje barki mimo iż czasem nie ponosi on za to winy. A co Cleverley robi w składzie to zapytaj Fergusona. Moyes powiedział,że on dał sobie ten sezon na przetestowanie kadry, którą zostawił mu SAF. Po sezonie będzie wyciągał konsekwencje kto mu jest potrzebny,a kto nie. Taka jest prawda,że my na tą chwilę mamy 4 zawodników światowej czołówki (De Gea,Van Persie, Rooney i Mata) i resztę mamy weteranów i średniaków. Tu też leży przyczyna w tych wynikach. Moyes jest naprawdę dobrym trenerm, ale ma najtrudniejsze zadanie na świecie. W żadnym klubie tak nie było żeby zastąpić po takim okresie czasu trenera. Ja jestem tylko ciekaw jakby sobie Mourinho poradził na miejscu Moyesa.
» 2 lutego 2014, 00:13 #8
84cantona7: ManUtdFan94: To że Clev jest w kadrze Manchesteru to sprawka Fergusona ale to że nadal jest w pierwszym składzie to już nie jego wina. Co do Moyesa nikt nie oczekuje od niego mistrzostwa ale chociażby mały progres a tu nic . Nie widać pomysłu a 3/4 sezonu za nami.
» 2 lutego 2014, 11:45 #7
soldier: Moyes to jest sport a nie ruletka!
» 1 lutego 2014, 21:23 #6
Mati0074: MOYES TRZYMAM kciucki za Ciebie! Jeszcze udowodnisz w tym lub nastepnym sezonie ze jestes dobrym trenerem. Nikt nie dostrzega tego jak drewniany sklad dostales po Fergusonie, ale ja wiem, ze stworzysz swoja druzyne ktora na pewno bedzie sie liczyla w Europie !! POWODZENIA
» 1 lutego 2014, 21:18 #5
grandes: Zawsze obawiam się meczów ze Stoke, to są po prostu rzeźnicy. Strzelili bramkę i potem robili to co potrafią najlepiej czyli wprowadzili chaos. Nasi grali momentami jak paralitycy, zamiast najpierw uspokoić grę poddali się tej kopaninie.
» 1 lutego 2014, 21:14 #4
Bayron: Brak szczesci....hehe dobre...chyba brak ambicji, walki, zaangazowania i umiejetnosci pilkarskich!
» 1 lutego 2014, 21:12 #3
84cantona7: Brak szczęścia to miał SAF przy wyborze następcy.
» 1 lutego 2014, 21:05 #2
Daminek8: A myślałem, że po bramce Robina ruszymy do przodu i wygramy. Szczęścia nam na pewno zabrakło przy kilku okazjach, ale w tym meczu samo szczęście by nam nie wystarczyło do wygranej.
» 1 lutego 2014, 21:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.