Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Roberto Martinez: Oferta United to strata czasu

» 20 sierpnia 2013, 18:41 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports
Menadżer Evertonu, Roberto Martínez, jednoznacznie odniósł się do niedawnej oferty Manchesteru United dotyczącej Marouane‘a Fellainiego oraz Leightona Bainesa. 40-letni Hiszpan nie ma zamiaru pozbywać się kluczowego duetu za 28 milionów funtów.
Roberto Martinez: Oferta United to strata czasu
» Roberto Martinez zmniejsza nadzieje kibiców Czerwonych Diabłów na znaczący transfer
Media donoszą, że mistrzowie Anglii szykują drugą, dużo korzystniejszą, ofertę, która ma opiewać na 35 milionów funtów. Poprzednie zapytanie zostało określone przez klub z Goodison Park jako ‘kpiące i obraźliwe‘.

- Cała sprawa jest szeroko komentowana w kontekście spekulacji transferowych. Oferta została rozpatrzona i od razu odrzucona. Była to strata czasu, nie chcemy sprzedawać najlepszych piłkarzy. Nie jestem zbyt wielkim zwolennikiem aktywności na rynku już w trakcie trwania sezonu - stwierdził Martinez.

- Inauguracja z Norwich była dla nas bardzo istotna. Nie zamierzam teraz komentować medialnych doniesień. Jako klub zawsze staramy się na bieżąco informować naszych fanów. Mogę zapewnić kibiców, że jeśli coś będzie na rzeczy, to oni dowiedzą się o tym jako pierwsi. W tym momencie skupiamy się tylko i wyłącznie na rywalizacji w Premier League - jasno podkreślił Hiszpański szkoleniowiec.


TAGI


« Poprzedni news
Warren Joyce oczekuje szybkiej poprawy
Następny news »
Kluby zainteresowane wypożyczeniem Cole'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


MakaveL1112: martinez to fujara dostanie więcej kasy to po nogawce będzie mu ciekło
» 21 sierpnia 2013, 16:03 #50
michal21031980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2013 14:46

Ogólnie mówiąc jest tylu dobrych pomocników że aż. Nie wiem czemu uparł się na Fellainiego. Eriksen trener Ajaxu powiedział że jak będzie konkretna oferta to nie będzie robił przeszkód, Modrić, Gundogan, trzeba szukać tam gdzie jest nasilenie pomocników w zespole a gdzie jest jeden a później lipa. A na początek to dajmy konkretne oferty za piłkarzy a nie drobne z kasy to nie jest oferta buy one get one free.
» 21 sierpnia 2013, 14:46 #49
raszer: Mnie irytuje fakt że nie składamy ofert jak w.w Eriksena. Holenderski klub nie życzy sobie dużo za tego grajka z tego co pamiętam 18 mln.
» 21 sierpnia 2013, 19:17 #48
mateyko44: Niech Klub z Liverpoolu nie zapomina, że United sprzedawało piłkarzy do Evertonu i to bardzo niskich kwotach, więc pisanie takich rzeczy, że to jest stratą czasu, jest obraźliwą może zostać przypomniana w przyszłości w transferach w drugą stronę, jak Everton będzie chciał zakupić piłkarza od United.
» 21 sierpnia 2013, 14:22 #47
Diabelred: hahahah fajnie tylko, ze my sprzewalismy im nasz szrot/niewypaly natomiast my chcemy kupic od nich ich dwoch najlepszych pilkarzy, naprawde nie dostrzegasz roznicy?
» 21 sierpnia 2013, 23:15 #46
vip14: Zobaczymy xD Złożymy odpowiednią ofertę i Martinez będzie inaczej śpiewał :]
» 21 sierpnia 2013, 13:58 #45
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2013 13:52

Martinez ma racje ta oferta byla kpina. Nie liczylbym na to ze Everton odda swojego LO. Nie oddzis wiadomo, ze jest niedobor lewych obroncow, a co dopiero tych klasowych. Pomocnikow za to jest multum, takze mysle ze mieliby kim zastapic Fellainniego. Inna sprawa jest to , ze Baines nie jest nam potrzebny. Co innego gdyby byl te 5,6 lat mlodszy...
» 21 sierpnia 2013, 13:51 #44
michal21031980: Niech kupi tylko Fellainiego a Bainesa niech sobie odpuści mamy trzech lewych obrońców jeden doświadczony dwóch młodych. Dać porządną ofertę za Belga jakieś 25-30 mln i po sprawie. Ewentualnie złożyć konkretną ofertę za Williana lub Modrica raz a porządnie i koniec.
» 21 sierpnia 2013, 13:26 #43
szyderca1982: konkretna oferta za Williana już poszła, niestety z Tottenhamu
» 21 sierpnia 2013, 13:57 #42
michal21031980: Pamiętasz jak było Lucasem już był u nas podpisać kontrakt i tylko większa oferta wpłynęła z PSG i po ptakach
» 21 sierpnia 2013, 14:40 #41
szyderca1982: Bardzo lubię, fellainiego, (baines to inna historia), i szanuję DM, jednak słowa Martineza bardzo dobitne i mądre o tych transferach w trakcie sezonu
» 21 sierpnia 2013, 08:40 #40
MaorComeback: Do czego nam jest potrzebny Baines... zupełnie nie rozumiem. Lepiej skupić się tylko na Fellainim i to powinno wystarczyć, ewentualnie zawalczmy o Williana.
» 21 sierpnia 2013, 00:58 #39
Klimaa: Ciekawe czy ten duet jest tym wzmocnieniem o którym wspominał Moyes. 11 dni do zakończenia okienka transferowego a póki co Moyes swojej obietnicy nie spełnił.
» 20 sierpnia 2013, 23:20 #38
zico32: Szczerze jeżeli nie pozyskamy ŚP to ciężko widzę ten sezon...a tej oferty DM za Bainesa i Feallainiego nawet będę komentował szczególnie kwoty...
» 20 sierpnia 2013, 21:01 #37
dzaru: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2013 20:47

35 milionów funtów powinno załatwić sprawę takie jest moje zdanie.
» 20 sierpnia 2013, 20:46 #36
meszcz: Za mało. 45-50.
» 20 sierpnia 2013, 23:37 #35
Mistrz1908: Jest tylu ludzi dobrych , którzy nie mogą przebić się do składu , a Oni 2 tyg przed końcem okienka biorą się za Fellaniniego ... kto odda zawodników 2 tyg przed? Kim teraz zatkają dziurę? Szybsza reakcja tutaj jest potrzebna. Matko boska . Z United robi się powoli drugi Arsenal..
» 20 sierpnia 2013, 20:40 #34
Diablista16: No i bardzo dobrze.
» 20 sierpnia 2013, 20:26 #33
grzeho16: Nie wiem jak dokładnie wypowiedział się Martinez , bo tu jest napisane że OFERTA United to strata czasu a na transfery info napisane jest OFERTY zamiast OFERTA , a to jest znaczna różnica.
Bo jeśli powiedział ,, oferta ,, to znaczy że chodzi o kasę , a jeśli powiedział ,,oferty,, to znaczy że w ogóle nie ma zamiaru go sprzedawać.
Po za tym zgadzam się z mcis. Myślę że to tylko zasłona dymna i DM czeka na to by Real ściągnął Bale'a a wtedy można będzie się pokusić o jakiegoś grajka z Realu(marzę o Modriciu lub CR7)
PS.ewntualnie Khedira :D
» 20 sierpnia 2013, 19:59 #32
zico32: Z RM będzie do wyciągnięcia moim zdaniem Di Maria ewentualnie Ozil lub Kaka...
» 20 sierpnia 2013, 20:53 #31
musialem: zgadzam sie z zico, zapomnij o modricu i cr, wydaje mi sie ze perez nie sprzeda go nawet gdy cr nie przedluzy kontraktu
» 20 sierpnia 2013, 21:17 #30
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2013 19:54

To są klasowi gracze, a nie tak jak niektorzy piszą przeciętniacy. Fellaini to jeden z najlepszych typowych środkowych pomocnikow Premier League razem z Carrickiem i Yaya Toure. Baines to jeden z najlepszych lewych obroncow świata. Baines powinien przyjść tylko wtedy jakby Evra chciał odejść, bo nie ma co się pozbywać naszego Vice-kapitana i to jeszcze w dobrej formie.
Jest tylko jeden problem. Gramy formacja 4-4-2 w której powinien się znaleźć kreatywny rozgrywający w parze z graczem bardziej defensywnym. Nawet przy kupnie Fellainiego dalej nie bedziemy takiego posiadac poniewaz Fellaini to bardziej srodkowy box to box a nie rozgrywajacy. Wskazane byłoby przejście na formację 4-2-3-1 z bardziej wysuniętymi skrzydłowymi bez cofniętego rozgrywajacego natomiast z bardziej wysuniętym rozgrywającym Kagawa. To zmieniłoby nasz dosyć przestarzały styl gry. Żadna "topowa" drużyna nie gra już formacją 4-4-2. Wszystkie graja 4-2-3-1 lub 4-3-3 - to są dosyć podobne formacje, z tym, że 4-3-3 mają jeszcze bardziej wysuniętych skrzydłowych.
Nasza podstawowa wygladalaby tak :
De Gea
Rafael Vidic Evans Baines
Carrick Fellaini
Zaha Kagawa Nani
Van Persie

Nie ma nic do formacji 4-4-2, jesteśmy w pewien sposob przez nią orginalni, ale bez kreatywnego rozgrywającego nie będzie ona tak skuteczna. Taki piłkarz jak Wilshere byłby idealny. Oczywiście przejście na formacje 4-2-3-1 będzie możliwe tylko wtedy jakby Rooney odszedł. Oczywiście tego nie chce, bo Rooney od zawsze jest moim ulubionym zawodnikiem, ale jak nie chce u nas grać to nie ma co go trzymać. Jak Rooney i Nani zostaną to tylko kupić klasowego rozgrywającego, żeby odciążyć Rooneya, ponieważ on przez brak rozgrywającego musi się wracać i traci swoje walory napastnika.

De Gea
Rafael Vidic Evans Evra
Zaha Carrick ---- Nani
Rooney Van Persie

*---- nowy rozgrywający

Ten skład wygląda jeszcze lepiej, ale podstawą jest kupno kreatywnego rozgrywającego. To tylko moje przemyślenia ;)
» 20 sierpnia 2013, 19:50 #29
kobzi24: Więc kolego myślimy tak samo.
» 20 sierpnia 2013, 20:46 #28
ManUtdever: Wystarczyłby sam Fellaini skoro na lewej obronie mamy aż trójkę graczy. Sądzę, że nawet 28 milionó nie wystarczy za Marouane'a i będzie trzeba dołożyć z 10 baniek. Powiem tak: Jak najbardziej jest on wart tych pieniędzy gwarantuje parę bramek w sezonie, jest sprawdzony w Premier League, lepszego zawodnika do nas na tę pozycję chyba nie znajdziemy. Poza tym może grać jako defensywny pomocnik jak i bardziej wysunięty.
» 20 sierpnia 2013, 19:47 #27
profesor999: Ośmieszamy się składając takie oferty przecież mamy nieograniczony budżet.28 mln myśle że starczy na Fellainiego , a co do Bainesa to dosyć że ma 28 lat to jeszcze nie będzie grał z Evrą w jednym składzie. Kupmy młodego i utalentowanego LO za rok jako zastępstwo dla francuza.
» 20 sierpnia 2013, 19:41 #26
cinek06: Mamy przecież Fabio, który też jest młody i jak będzie mocno trenował, to równie dobrze może grać za Patrice'a. :)
» 21 sierpnia 2013, 16:08 #25
mcis: nie wiesz co sie dzieje w szatni. ostatnio na anglojezycznych forach krazy plotka, o Evrze. podobno chce wracac do Francji, tylko nie afiszuje sie z tym jak pewien 5-latek....
» 20 sierpnia 2013, 19:16 #24
champione2013: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2013 19:21

za samego Fellainiego będą chcieć 30-35mln Baines gdzieś z 20mln kluczowi gracze bez szans
Co z tego że jest trochę lepszy ? To tak samo jakbyśmy ściągnęli Neuera bo był lepszy niż De Gea
Cabaye ? nie żartuj średniaków mamy pod dostatkiem
» 20 sierpnia 2013, 19:18 #23
ziomboy777: fellaini, baines, cr7 i jedziemy kazdego...
» 20 sierpnia 2013, 18:58 #22
mcis: zapomniales o Fabregasie, Messim i Eriksenie :)
» 20 sierpnia 2013, 19:15 #21
iamarctic: myślę że United nie tego potrzebuje, oferta za Bainesa i Fellainiego z Evertonu wygląda jak rozpaczliwa próba ściągnięcia kogokolwiek. Jeśli już to Fellaini, jako zmiennik/partner Carricka, ale Baines raczej nam nie potrzebny. Dałbym szansę Fabio, ewentualnie poszukał młodszego, obiecującego lewego obrońcy, bo Baines ma już 28 lat, dodatkowo ani Anglik, ani nasz Pat nie będzie zadowolony z miejsca na ławce.
Prócz Fellainiego i tak potrzebny nam rozgrywający (dlaczego by nie Eriksen?!).

Poza tym patrzę na szaleństwa Tottenhamu na rynku transferowym i dziwię się, że Koguty potrafią sprowadzić do siebie naprawdę ciekawych grajków. Jeśli AVB to poukłada to Wenger może pakować manatki, chyba że Kanonierzy naprawdę mają jakieś zapędy masochistyczne i zostawią go na stanowisku. Dla mnie póki co Totki to wygrany letniego okienka transferowego (biorąc nawet pod uwagę to, że Bale pewnie lada chwila przeniesie się do Realu).
» 20 sierpnia 2013, 18:54 #20
rataj1993: Fellaini od razu wbiłyby do 1 składu. Carrick jest lepszym defensorem, Fellaini zaś lepiej gra do przodu. myślę, że uzupełnialiby się na boisku. co do Bainesa to nie jest aż tak potrzebny, bo na LO mamy Evrę, można dać Fabio itp. jednak nie zmienia to faktu, że również grałby w 1 składzie (bardzo lubię Evrę, ale Baines chyba jest najlepszym LO w PL). a co do wieku... to nie jest Fifa czy FM, na wysokim poziomie może jeszcze kilka sezonów pograć.
» 20 sierpnia 2013, 18:59 #19
wlodekzlc: Zgadzam się, Baines jest już teraz najlepszym LB w Premier League,tego jestem pewny, a od siebie dodam to,że jest najlepszym LB na świecie (wiem,że niektórym wydaje się to głupie). Wiele więcej mógłby pokazać w lepszej drużynie. Do tego uważam, że Fellaini sprawdziłby się u nas. Powinniśmy ich kupić, wnieśliby trochę świeżości do drużyny, a także jakości, bo są świetnymi zawodnikami.
Co do Eriksena - już od okna transferowego przed poprzednim sezonem o nim marzę, ale chyba tylko na marzeniach się skończy.
» 20 sierpnia 2013, 19:11 #18
mcis: @iamarctic

- gdyby to byla rozpaczliwa proba to by rzucili na stol 50mln, a tak mozliwe, ze to tylko zaslona dymna. z dnia na dzien coraz bardziej sie przekonuje do wymiany CR za Roo i kase. Podobno RM zklaepal Bale za 115mln euro i specjalnie w rozliczeniu zakombinowali z wymiana Fabio, by to byl rekordowy transfer. to moze sie nie spodobac poprzedniemu rekordziscie

@rataj
- zgadzam sie, ze panowie by sie uzupelniali, ale nie zgadzam sie z twoim opisem ich gry. obaj zawodnicy sa wyjatkowi, poniewaz graja tak, jakby z tylu glowy mieli pokretlo ze wszystkimi mozliwymi stylami gry. Od "ultradefensywny" do "ultraofensywny"
» 20 sierpnia 2013, 19:12 #17
rataj1993: @mcis

wiadomo, że obydwoje są wszechstronni. bardziej chodziło mi o porównanie tych dwóch zawodników - trochę się różnią i w skrócie chciałem to podkreślić.
» 20 sierpnia 2013, 19:17 #16
mcis: @rataj

a moim zdaniem jedyne czym sie roznia to warunki fizyczne, ktore pewnie maja wplyw na gre, ale nie jakos wielki.

btw. ogladalem mecz $ity i tak zrobili fajna rzecz, bo wyszli 2 defensywnie nasawianymi SP i zdominowali srodek pola. Ci zawodnicy to Toure oraz Fernadinhio, ktory jest chyba nominalnym SO. ciekawe co by bylo jakby u nas zagrali Fellani oraz Carrick
» 20 sierpnia 2013, 19:22 #15
rataj1993: @ mcis

wydaje mi się, ze statystyki akurat w tym wypadku nie kłamią. Fellaini rozegrał mniej meczyków a miał 11 bramek i 6 asyst. Carrick 1 bramkę i 4 asysty. :)
» 20 sierpnia 2013, 19:33 #14
mcis: @rataj

napisze po raz trzeci: obaj moga grac zarowno "ultraofensywnie" jak i "ultradefensywnie" i statystyki mowia tylko, ze Fellaini byl tym bardziej ofensywnym graczem w ubieglym sezonie. dlatego uwazam, ze panowie sie uzupelniaja, bo raz Belg poleci do przodu, a Anglik bedzie ubezpieczal, a potem zamiana. Stawiajac na drugim SP zawodnika ofensywnego blokujemy mozliwosci Carricka....
» 20 sierpnia 2013, 19:58 #13
rataj1993: @mcis

a ja po raz kolejny Ci pisze, że Fellaini jest lepszy od Carricka w ofensywie. ;d
» 20 sierpnia 2013, 21:46 #12
Diabelred: rataj1993, moze i mniej, jednak pamietaj ze wiekszosc tych meczy Fellaini gral na ofensywnym pomocniku, Carrick natomiast caly sezon w srodku pomocy...
» 21 sierpnia 2013, 13:47 #11
rataj1993: przecież mam świadomość, że to wynika też z roli jaką otrzymuje zawodnik. Fellaini jednak jest wysoki, dobrze gra głową, potrafi się lepiej odnaleźć w polu karnym itd.
» 21 sierpnia 2013, 16:31 #10
Derp: Bale zapewne zmieni barwy klubowe ostatniego dnia okna transferowego - pytanie na jakie? :)
» 20 sierpnia 2013, 18:52 #9
musialem: na czerwone -.-
» 20 sierpnia 2013, 18:53 #8
champione2013: raczej z białych na białe
» 20 sierpnia 2013, 19:22 #7
wlodekzlc: Jeżeli złożą ofertę kupna wynoszącą 35 milionów,to będzie to dalej kpina. Nie zachowujmy się jak Arsenal. Chcemy kupić 2 bardzo dobrych graczy, więc jak na klub walczący o najwyższe cele przystało, powinniśmy złożyć realną ofertę. Oczywiście nie chodzi mi o to, żeby szastać pieniędzmi jak niektórzy to robią, ale 28, czy 35 milionów za 2 czołowych graczy Evertonu to jak wcześniej pisałem - kpina. Taka jak w przypadku oferty Kanonierów za Cabaye.
» 20 sierpnia 2013, 18:51 #6
rataj1993: za 45-50 mln pewnie by sprzedali
» 20 sierpnia 2013, 18:55 #5
wlodekzlc: Dokładnie. Też mam na myśli cenę w granicach 45-50 milionów.
» 20 sierpnia 2013, 19:03 #4
mepol: Hmm, czyli mamy zapłacić około 20-25 mln za Bainesa, którego nie potrzebujemy ?
» 20 sierpnia 2013, 20:18 #3
Krzyk: mepol - jeśli go nie potrzebujemy to po co składamy za niego ofertę? Albo Moyes uważa, że go potrzebuje to wtedy trzeba dać realną ofertę za dwóch albo uważa, że nie potrzebuje to wtedy zaproponować jakieś 25-30 mln za Fellainiego i heja (druga opcja daje większe szanse na sukces, bo raczej wątpie by zgodzili się na przejście obydwu).

Co do samej propozycji to rzeczywiście kpina zwłaszcza, że Moyes zapewne jest świadom na ile ich wycenia prezes Evertonu. Mając to na uwadze zdaje się, że mcis ma racje i to zasłona dumna. Pytanie tylko po co i na co?
» 20 sierpnia 2013, 20:38 #2
mu007: pożyjemy zobaczymy do końca okna transferowego zostało 2 tyg więc United na tą dwójkę wyłoży 45 mln
funtów
» 20 sierpnia 2013, 18:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.