Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David Moyes: Kupimy nowych piłkarzy

» 7 sierpnia 2013, 11:26 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports
David Moyes po raz kolejny zapewnił kibiców, że do klubu zostaną sprowadzeni nowi zawodnicy. Do końca okna transferowego w Anglii pozostał niecały miesiąc, jednak szkocki szkoleniowiec jest pewny, że w ekipie Czerwonych Diabłów niebawem pojawią się nowe twarze.
David Moyes: Kupimy nowych piłkarzy
» Menadżer Czerwonych Diabłów po raz kolejny uspokaja kibiców
Jak na razie jedynym wzmocnieniem mistrzów Anglii jest młodziutki Guillermo Varela. David Moyes nie zdołał jednak ściągnąć na Old Trafford Thiago Alcântary. Mało prawdopodobny wydaje się również transfer Francesca Fàbregasa.

- Myślę, że zakupimy nowych piłkarzy przed zamknięciem okna transferowego. Zapewniam, że oni się pojawią. Pewne sprawy cały czas są w toku, jednak nie mogę jednoznacznie stwierdzić, że któryś transfer jest blisko finalizacji - zaznaczył 50-latek.

- Jestem zrelaksowany, ponieważ mamy do dyspozycji tę samą grupę piłkarzy, która w zeszłym sezonie zdobyła mistrzostwo Anglii. Trudno coś przewidzieć, ale nie możemy doczekać się początku rozgrywek.

Dziennikarze postanowili zapytać Moyesa o postępy w sprawie sprowadzenia Cesca Fàbregasa.

- Nie mogę powiedzieć w tej sprawie nic więcej. Pozyskamy nowych zawodników przed zakończeniem okienka transferowego - podsumował menadżer United.


TAGI


« Poprzedni news
Quinton Fortune wierzy w Naniego
Następny news »
Martinez: Nie ma żadnych ofert za Fellainiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


Adamczik: Póki co Manchester gra tragicznie. Może to i lepiej. Lepiej przegrywać teraz niż w lidze. Mnie martwi brak transferów. O ile do SAF'a zdążyłem się przyzwyczaić i jego ospałych manewrów transferowych. To wraz z przyjściem Moyesa obiecywałem sobie sporo zakupów. W końcu koleś ma za zadanie zastąpić legendę w legendarnym klubie i dostał na to pokaźny budżet. A tutaj póki co ani jednego zakupu. Tragedia.
» 10 sierpnia 2013, 10:53 #83
devil112: Brak boss'a Sir Alexa i już się robi burdel.
» 10 sierpnia 2013, 10:36 #82
dev13: Mecz benefisowy Rio a gra beznadziejna i juz 0:2 :(
» 9 sierpnia 2013, 21:04 #81
devil0001: Pewnie wielu z was go nie zna ale przydal by
Nam sie Benant jest niedrogi a wedlug
mnie razem z Carrickiem stworzyli by najlepszy
Duet w BPL i mysle ze skusil by sie na transfer
z Betisu
» 9 sierpnia 2013, 19:57 #80
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2013 16:04

Pożyjemy zobaczymy ale po co sie rzucać po Cesca skoro bylo wiadomo ze jest nie do wyciagnięcia a zamiast Fellainiego chociaz zly nie jest wolałbym Gundogana ale skoro Moyes i spółka pokpili temat Thiago więc musimy obejść sie smakiem. Słabiutko United dziala na rynku transferowym oj słabiusieńko ;)
» 9 sierpnia 2013, 16:02 #79
Cinz: Jedynie to co brakuje MU to dobry solidny z chęciami do gry środkowy rasowy pomocnik. Jeśli Roo odejdzie to z kolei sam van Persie w ataku to za mało, chociaż Chicharito poakzał, że można na niego liczyć ale póki co tylko jak wchodził z ławki jako ten super rezerwowy :)
» 9 sierpnia 2013, 14:30 #78
Filipgil: David Moyes : Kupimy nowych piłkarzy ... w okienku zimowym albo za 11 mies ;D
» 9 sierpnia 2013, 14:09 #77
SerceNaDloni: "Jestem zrelaksowany, ponieważ mamy do dyspozycji tę samą grupę piłkarzy, która w zeszłym sezonie zdobyła mistrzostwo Anglii."

Natomiast CFC i City mają lepszych zawodników, niż tych, którzy przegrali mistrzostwo Anglii!!

Będziemy się bić o 3-4 miejsce, bo nie mamy 40 baniek na transfer 1 gracza.... my mamy 40 baniek na 3 graczy.
» 8 sierpnia 2013, 19:10 #76
Micoo: Moim zdaniem raczej nikogo nie kupimy.
Powinniśmy grać Kagawą jako rozgrywającym.
Na DM Carrick
Skrzydła Nani i Zaha
Atak Groszek z RvP
» 8 sierpnia 2013, 11:33 #75
KejsiK: Valencia, Carrick, Kagawa, Nani, najlepsze rozwiązanie.
» 9 sierpnia 2013, 11:52 #74
jakub90: Na jednej z angielskich stron pisze że chcemy kupić Fellainiego za 23 ml funtów
» 8 sierpnia 2013, 11:10 #73
SerceNaDloni: A na drugiej, że Fabregasa za 36 ml (litrów) funtów....
Na innej pisano, że Lewandowskiego, a na jeszcze innej, że Bale'a....
» 8 sierpnia 2013, 19:12 #72
Domestos: może wróci scholes? xd
» 8 sierpnia 2013, 10:52 #71
jakub90: I tak na koniec nikogo nie kupimy.To straszne jak inne kluby kupuję a my stoimy w miejscu te okno transferowe może być totalną klapą.A w tym sezonie bez wzmocnień środka i skrzydeł możemy marzyć o zwycięstwie w lidze mistrzów. W lidze też może być krucho.Moyes może jakieś konkrety a nie same zapewnienia o tym że kogoś kupimy
» 8 sierpnia 2013, 10:43 #70
Jacques: To byłoby piękne.
» 8 sierpnia 2013, 10:14 #69
Fabio: To róbcie coś a nie tylko mówicie !!
Czas przejść do czynów !!
» 7 sierpnia 2013, 22:02 #68
krzych464: - Jestem zrelaksowany, ponieważ mamy do dyspozycji tę samą grupę piłkarzy, która w zeszłym sezonie zdobyła mistrzostwo Anglii.
Ta wypowiedź zwiastuje rychłe poruszenia kadrowe w United.
» 7 sierpnia 2013, 22:49 #67
Klimaa: Ciekawe czy ma na myśli zawodników większego formatu czy zawodników przyszłosciowych ;-)
» 7 sierpnia 2013, 19:55 #66
SerceNaDloni: Ma na myśli:

- odchudzenie Andersona
- powrót Fletchera
- wzrost formy Naniego
- młodzież United

przeciwko Mou, Hazardowi, Ramiresowi, Macie, Cechowi, Luizowi.... eh... no jedno pcha mi się na usta.... mamy przeje***e!

Ale tak poważnie
» 8 sierpnia 2013, 19:14 #65
DraKeR: Panowie spokojnie my mamy dobry sklad. Jak by pilkarze ktorych mamy w kadrze zlapali forme to prawdopodobnie zdobedziemy lige. Jedynie przydal by sie rozgrywajacy no ale na dobra sprawe jest Anderson, Cleverley, Powell i Giggsy. W tym sezonie wrocimy pewnie do ustawienia 4-4-2 to i Kagawa moze bedzie rozgrywal ;p. Ja osobiscie jestem fanem potencjalu Powella bedzie z niego swietny rozgrywajacy :P
» 7 sierpnia 2013, 19:46 #64
designer: Giggs sie nie liczy a cala ta trojka nadaje sie na lawke albo do rezerw a nie na kogos odpowiedzialnego za konstruowanie akcji. Zycze wiecej wiedzy odnosnie futbolu bo ten moze byc bardzo brutalny w tym sezonie dla tej kiepskiej drugiej linii United (chyba ze jakims cudem nabeda doskonalego rozgrywajacego)
» 7 sierpnia 2013, 21:14 #63
DraKeR: Oczywiscie :D. Ja tobie powiem jeszcze tylko tyle "Believe"
» 7 sierpnia 2013, 21:43 #62
HernandezManU: @kunegunda232 Zgadzam się w 100%
» 7 sierpnia 2013, 19:05 #61
kunegunda232: z realnych : Fellaini, Eriksen, L.Diara, Willian(anzy podobno wyprzedaz robi), Cabaye, Guarin,
nieralne: Gundogan, Fabregas,
i dzis przeczytalem ze KP Boateng chce odejsc i zadaja 15 milionow takze tez bym byl za tym transferem.
» 7 sierpnia 2013, 18:38 #60
krzych464: Real kupuje Bale'a, PSG kupuje Cavaniego, Barcelona kupuje Naymara, City robi transfery a my... mamy "nieograniczony" budżet, prawdopodobnie oddamy Chelsea Rooneya i cholerne problemy z jakimkolwiek transferem.
» 7 sierpnia 2013, 18:04 #59
kunegunda232: city- Negredo, Fernandinho, Navas,
Roma- Strootman(ktorego niby chcielismy), Gervinho to Roma lepsze transfery niz my 'nieograniczony budzet'
Borussia Dortmund- Mchitarian( uwazam ze to genialny transfer dla Borussi), Sokrates(solidny), ten Aubameyang(szybki, tez dobry)
Bayern- Thiago sprzatneli nam
Real- Illaramendi, Isco,( z tych 2 jakby ktos do nas trafil to by bylo dobrze, z naciskiem na Isco, ale nawet sie nie starali zapewne), Casemiro,
wszyscy takie transfery robia a my z nieograniczonym budzetem nic nie mozemy zrobic, troche sie smuce jako fan Man Utd.
» 7 sierpnia 2013, 18:22 #58
M1LKA: zapomniałeś o Joveticiu w city
» 7 sierpnia 2013, 19:18 #57
SerceNaDloni: No ale po co nam transfery?

Mamy R.Giggs'a!
» 8 sierpnia 2013, 19:16 #56
mu007: a co z Fellainim,Gundoganem
» 7 sierpnia 2013, 16:07 #55
kunegunda232: Gundogan nie do wyciagniecia, ale to by był IDEAŁ
» 7 sierpnia 2013, 18:30 #54
yokowal89: W prasie coraz głośniej, że martinez z porto do nas może przyjść. Ciekawe czy wyssane z palca, czy coś jest na rzecz. W sumie dobry gość. Silny, szybki i bramkostrzelny. Przy ustawieniu 433 może zagrać takiego schodzącego skrzydłowego/napastnika. Duża wymienność pozycji na pewno będzie. Środek w tym ustawieniu do carrick kagawa i ktoś jeszcze by się przydał. Jest wielu piłkarzy na tą pozycję, których my dobrze nie znamy ( liga hiszpańska, francuska), którzy będą lepsi od ando i cleva, także spokojnie. O RVP nikt nie wiedział, a nagle news że na testy medyczne przyjeżdza. Myślę, że United ma kilka cichych opcji i któraś wypali. Oscara też mało kto znał przed dołączeniem do Chelsea i proszę, jak śmiga.
» 7 sierpnia 2013, 16:02 #53
sisinho: I ciekawe co wtedy ze skrzydłowymi ;s

Nawet nie trenowaliśmy takiego ustawienia (4-3-3) w obecnym okresie więc nie ma szans na taki transfer ;)
» 7 sierpnia 2013, 23:55 #52
OldTrafford1988: Właśnie przeczytałem O Anzi Machaczkała, że zwolnili Rene i robią wyprzedaż...może DM powinien się pokusić o Lass Diarre czy tez Willana...dać z 30mln za obu i gitara :D
» 7 sierpnia 2013, 15:44 #51
adi343: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2013 15:17

Jeżeli nic się nie ruszy, to będzie niesamowicie ciężko o mistrzostwo... Nie mówiąc już o LM, która bardzo się oddali
» 7 sierpnia 2013, 15:17 #50
Gallacher: Jakie dołożyć na Fabregasa ? Ty albo jesteś zaślepiony albo lekko przymulony.Fabregas dał jasno do zrozumienia że nie chce odchodzić a CR zostaję w RM więc nadal marzysz ? LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ z TYm Fabregasem i CR :/ oni już mają swoje kluby z których nie odejdą chyba że w wieku 35 lat kiedy już będą totalnie wypaleni.
» 7 sierpnia 2013, 15:08 #49
StretfordEnd: Gallacher-Co chlałeś dzisiaj?
» 7 sierpnia 2013, 15:15 #48
StretfordEnd: Jedynym piłkarzem który rozwiązał by zdobywanie jeszcze większej ilości tytułów i utrzymanie klasy światowej dla M.U. w połączeniu z tak silną kadrą jaką mamy jest tylko i wyłącznie C.Ronaldo!Sprzedać za 40 sfochowanego Roo+dołożyć kasę co miała być na Fabregasa i gotowe,a nie kolejne dni na niczym mijają,a gra M.U. to dno!Skrzydła Ronaldo/Nani-rezerwa-Zaha/Young,środek da się zapchać(Kagawa,Carrick,Anderson,Jones,ew.Cleverley)
» 7 sierpnia 2013, 15:03 #47
RyanScholes: Co z tego ze beda transfery jak to beda pilkarze sredniej klasy do uzupelnienia ławy....
» 7 sierpnia 2013, 13:24 #46
bober89: to podaj jeszcze nazwiska piłkarzy, którzy zostaną sprowadzeni skoro już wiesz
» 7 sierpnia 2013, 13:29 #45
Diabelred: bober, a kogo tu sie spodziewac. ? Klasowi zawodnicy albo juz sa w nowych klubach, podpisali nowe kontrakty, badz tez klub nie chce w ogole ich sprzedac... Sam sie spodziewam jakiegos no-name'a lub sredniej klasy ogranego juz w PL pilkarza jak np. Fellaini.
» 7 sierpnia 2013, 14:37 #44
MrKubinho: na groszka też każdy mówił na początku co to za piłkarz i co ? radzi sobie bardzo dobrze .
» 7 sierpnia 2013, 18:36 #43
sisinho: Ale nie jest pierwszoplanową gwiazdą tylko świetnym rezerwowym. Gdy gra w 1 składzie to już mu tak świetnie nie idzie.

A my, jako MISTRZ ANGLII potrzebujemy kogoś kto ruszy naszym środkiem a takich dostępnych graczy juz nie ma ;)
» 7 sierpnia 2013, 23:57 #42
bober89: a gdzie DM powiedział, że Roo ma grzać ławę? ma być cofniętym napastnikiem, chyba że RVP nie będzie grał wtedy Wazza idzie na szpicę
» 7 sierpnia 2013, 13:11 #41
IMMM: On chce go utemperowac. Wazza albo sie dostosuje, albo sie porzegna z OT.
» 7 sierpnia 2013, 13:24 #40
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2013 14:48

No z tym ,ze Robin ma dopiero 2 sezon dobry to dla mnie osobiscie jest duza przesada. Zobacz ,ze prze te wszystkie lata Robin w Ars zmagal sie z kontuzjami z wiekszym badz mniejszymi, wiec za kazdym razem tracil rytm meczowy, forme, pewnosc siebie itp. Dziwny przypadek, ze Robin zostal 2 razy z rzedu krolem strzelcow, kiedy akurat byl w pelni zdrowia rozgrywajac w obu sezonach po 38 meczy.

Tak jak pisalem juz wczeniej dla mnie gdyby Robin nie byl tak czesto i zwykle dlugo kontuzjowany w Ars teraz mialby znacznie lepsze staty od Roo.
» 7 sierpnia 2013, 14:46 #39
kunegunda232: Roo gdzie nie gra to i tak zmienia gra United na PLUS, wiec nie moze odejsc
» 7 sierpnia 2013, 18:35 #38
kunegunda232: bober89: DM chce pokazac ze on rzadzi w tej druzynie i napewno jeszcze cos pamieta z ich klotni z Evortonu
» 7 sierpnia 2013, 18:35 #37
KnightRed: Jesteśmy zainteresowani oprócz Fellainiego także Martinezem z Porto i to może być alternatywa dla odejścia Rooneya,jeśli by ewentualnie odszedł...Uważam,że Moyes może u nas dużo zdziałać i nadal jesteśmy klubem,który przyciąga zawodników i mam nadzieję,że uda się w tym okienku kupić jakieś konkretne wzmocnienia do środka pola :)
» 7 sierpnia 2013, 12:54 #36
champione2013: Martinez jest zbędny nawet przy odejściu Roo . Przy taktyce 4-5-1 nie ma sensu kupować piłkarza na grzanie ławy chyba że przejdzie na klasyczne 4-4-2
» 7 sierpnia 2013, 13:05 #35
kujawa: jak to nie Martinez za dwa lata bedzie najlepszym napastnikiem swiata.
» 7 sierpnia 2013, 13:25 #34
KnightRed: Oferujemy Andersona i gotówkę za Fellainiego :)
» 7 sierpnia 2013, 13:34 #33
SqUaRe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2013 15:41

mam nadzieje że to tylko plotki i jak już kogoś kupimy to nie bedzię średniej klasy pomocnik lub nie ograny w PL 26 letni napastnik tylko jakiś młody talent typu Eriksen lub jakiś już doświadczony ,solidny i ograny w PL pomocnik typu Cesca.... A co do Martineza nie wierze że w bardzo prawdopodobnym przypadku odejścia Rooneya z MU bedziemy potrzebowac wzmocnienia w ataku a nawet jeśli to nie uważam że Moyes zdecyduje sie na kota w worku, bo takim byłby Martinez gdyż jak narazie sprawdził sie tylko i jedynie w bądzmy szczerzy... sredniej Lidze portugalskiej... no i jeszcze ta cena którą żada Porto, 40 milionów Euro odstrasza...
» 7 sierpnia 2013, 15:40 #32
MaorComeback: Ferguson: "Nie kupimy nikogo, mamy silny skłąd"- Young, de Gea, Jones.

Moyes: "kupimy nowych graczy" - pustka!

Trolle!
» 7 sierpnia 2013, 12:38 #31
vip14: Moyes musi się pośpieszyć, bo w końcu wszyscy dobrzy zawodnicy znajdą nowe kluby. Ciekawi mnie kogo Moyes sprowadzi xD
» 7 sierpnia 2013, 12:31 #30
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.08.2013 13:35

Oni już mają kluby ...To nie fifa że wpisujesz "bez klubu" i bierzesz ...
Jafudq
» 7 sierpnia 2013, 13:34 #29
koniu21: "Jestem zrelaksowany, ponieważ mamy do dyspozycji tę samą grupę piłkarzy, która w zeszłym sezonie zdobyła mistrzostwo Anglii." - Przeciez nie ma do dyspozycji tej samej grupy piłkarzy, scholes odszedl, mimo ze juz nie znaczył dla zespolu tyle co kiedyś i tak myśle ze był wzmocnieniem, nie duzym ale jednak.
» 7 sierpnia 2013, 12:30 #28
HouseII: Podobno Fellaini o krok od Old Trafford.
» 7 sierpnia 2013, 12:23 #27
champione2013: oby nie
» 7 sierpnia 2013, 13:05 #26
power: Niech sprowadzi, tylko nie jakiś młodzików, których od razu wypożyczymy, potrzebny jakiś znany zawodnik
» 7 sierpnia 2013, 12:15 #25
koniu21: Nazwisko nie gra, pamientaj :-)
» 7 sierpnia 2013, 13:17 #24
chewbacca: Oczywiście powracający z emerytury Scholes nie miał żadnego wpływu na drużynę w tym sezonie, jak widać jego brak nie został nawet zauważony...

"- Jestem zrelaksowany, ponieważ mamy do dyspozycji tę samą grupę piłkarzy, która w zeszłym sezonie zdobyła mistrzostwo Anglii."

Jestem jak najbardziej "za" Moyesem i wcale się nie zrażę jeśli w tym sezonie nie zdoła zdobyć żadnego trofeum, ale jak mógł strzelić taką gafę? Zwłaszcza, że największy problem jest w środku pola.
» 7 sierpnia 2013, 12:13 #23
koniu21: Napisałem komentarz wyżej o tym samym, nie zauwazyłem ze ty to tez zauwazyłeś :P
» 7 sierpnia 2013, 12:30 #22
kobzi24: Chciałbym zobaczyć Eriksena w trykocie United, Fellani to chyba jednak trochu nie ten poziom, gra nieźle i nie ujmuje mu zalet ale w LM, taka Barca, Bayern, nawet Real czy Chelsea by go zabiegali i dosłownie zjdeli.
» 7 sierpnia 2013, 12:07 #21
kud1one: Po pierwsze przejmujac MU David Moyes myslicie ze obiecujac cos kibicom w pierwszym sezonie nie dotrzyma slowa, jezeli nie dotrzyma to jest idiota gdzie pierwszy sezon nie ma wszystkiego wygrac ale przede wszystkim ma wzbudzic pewnosc i zaufanie nie tylko wsrod pilkarzy ale i kibicow. takze spokojnie okno sie nie skonczylo, sezon sie nie zaczal a wy juz placzecie. w Evertonie tak samo Moyes mial kilku zawdonikow na oku(Mirallas czy Jelavic) i nikt nie wiedzial ze ich sciagnie mimo sporego zainteresowania wsrod innych klubow tymi wlasnie zawodnikami i zalatwial wszystkie transfery po cichu.
Druga sprawa myslicie ze Ferguson zostawil go na pastwe losu i nie pomaga mu uzywajac swoja reputacje oraz kontakty. Spokojnie jeszcze bedziecie sikac pod siebie z tych transferow co on zrobi.
Po trzecie i najwazniejsze. Ja nie chcialbym zeby do srodka pola przyszedl ktos wielki chcialbym mlodego ale juz uksztaltowanego pomocnika plus jeden obronca do rotacji i skrzydlowy(w razie odejscia Naniego) nawet jak Roo odejdzie to mamy RvP plus Chica plus Welbs plus Lingard ew. Henriqez. w polowie sezonu placzecie ze gra 40-letni Giggs a nie mlodzi a teraz znowu chcecie Ronaldo,Fabregasow czy innych a taki Januzaj czy Lingard odejda tak jak Pogba(po ktorym tez placzecie a zobaczycie ze chlopak jest walniety w czaszke i tak jak szybko sie wybil tak szybko spadnie do serie B wspomnicie moje slowa). Teraz DM bedzie stawial na mlodziez i dobrze na tym wyjdziemy a zobaczycie ze dzieki temu gosciowi bedziemy mieli za 5 lat najlepsza szkolke na swiecie bo trzeba przyznac ma gosc oko do talentow. wezcie sobie na przyklad Rossa Barkleya, Bryan Oviedo czy nawet Gerard Deulofeu(tak tak ten z Barcy)...
Transfery beda spokojnie...z reszta wspominajac DM za czasow Evertonu Mirralas kupiony ostatniego dnia a Jelavic jakos tydzien przed koncem albo tez na ostatnia chwile dopiete. Poprostu lubi negocjowac nie wydawac horrendalnych sum za pilkarzy bo i po co...City wydaje mnostwo pieniazkow co z tego jak zmienil im sie trener masa nowych pilkarzy i jak zwykle najemnicy a nie zespol...Jedynie sie kogo boje to Chelsea i nie dlatego ze beda super grali tylko presja grania z Mou(ktory zna przeciez zespol od poszewki) i to on bedzie budzil respekt wsrod graczy,trenerow i kibicow a nie sam zespol...Mou tez ma ciezki orzech do zgryzienia tak jak DM bo ma kilku podstawowych graczy w 11 ktorzy koncza kariery albo za rok (Terry,Lampard,Essien,Cole,Ivanovic czy Cech) wszyscy po 30-tce oczywiscie maja zastepcow(Mata,Oscar czy Hazard) ok ale myslicie ze Mou w waznym meczu wystawi Oscara czy Lamparda? bedzie mial ciezki orzech do zgryzienia ale to nie nasz problem.
Reaumujac spokojnie Manchester nasz kochany utrzymuje sie od wielu wielu lat w Top3 i nie zginie to jest wlasnie nasz klub. dziekuje ze moglem poznac taki klub i jemu kibicowac a nie zespolom ktore sa tworami pieniazkow znudzonych biznesmenow. dziekuje peace
» 7 sierpnia 2013, 11:53 #20
grzeho16: Zgadzam się w 200%
» 7 sierpnia 2013, 12:09 #19
kobzi24: I masz kolego świętą racje! Nie wydaje mi się, żeby SAF wybrał Moyes'a na następcę jeśli Moyes byłby idiotą. Zacznę Moyes'a krytykować (jeśli w ogóle zacznę) najwcześniej po tym sezonie, teraz to bezsensu.
» 7 sierpnia 2013, 12:10 #18
Dekker789: Konkret!
» 7 sierpnia 2013, 12:34 #17
age: obyś miał racje, trzeba wierzyć( na tym polega kibicowanie ) ;D
» 7 sierpnia 2013, 12:48 #16
KnightRed: Pięknie powiedziane :)
» 7 sierpnia 2013, 12:57 #15
Cielii: Dzieki ci boze ze wkoncu znalazlem osobe podzielajaca moje zdanie!!. Przepiekny komentarz nie to co na codzien widuje "Moyes Out" "juz mam ostatnie miejsce wlidze" "bedziemy jak liverpool" DAJCIE MOYESOWEI CZAS Fergie po 3 sezonach zdobyl peirwsze trofeum....
» 7 sierpnia 2013, 13:19 #14
StretfordEnd: ale Fergi znawco sam budował wszystko od począdku,a Moyes objął mistrzów Anglii-wymaga się obrony trofeum!
» 7 sierpnia 2013, 14:55 #13
MaciasDevil: Zgadzam się jak nigdy! Sezon czy dwa sezony temu, dużo użytkowników typowało własnie Moyse'a na następce Sir Alexa. Dlaczego? Bo gość ma łeb na karku. Potrafił zrobić z Evertonu bardzo silną drużynę, mimo niskiego budżetu. Wynajdywał i sprowadzał do klubu gości o niezłych umiejętnościach za bezcen (w porównaniu z kwotami, które płaci się w klubach o wyższej renomie), a mianowicie Mirallas za 6 mln. funtów i Jelavic za 5,5 mln. Fellaini może już nie tak tani bo 15 mln funtów, ale zaczął się zwracać Evertonowi pracą wykonywana w środku pola. Już nie chodzi nawet o bramki, których zdobył zaledwie 25 od sezonu 09/10, choć aż 11 strzelił w poprzednim sezonie. Odbiory, główki w obronie, tym pomagał Evertonowi przez ostatnie sezony. Dla porównania daliśmy 20 mln funtów za wielki talent w postaci Andersona, który strzelił całe 5 bramek od przybycia na Old Trafford w 2007 roku. Reasumując, trzeba dać DM czas żeby znalazł swój własny patent na United i ogarnął klub po swojemu, a nasz klub znowu będzie siał postrach w całej Europie(jak za czasów Ronaldo), a nie tylko na domowym podwórku.

Jedno "ale" do komentarza mam jednakowoż. Mianowicie, TAK, Mou będzie wystawiał Lamparda w ważnych meczach. Lamps nie raz w pojedynkę wygrywał spotkania dla Chelsea. Z wiekiem będzie może mniej sprawy fizycznie, ale umiejętności mu raczej nie ubędzie. Po drugie, to ulubieniec Jose.

peace. GGMU!
» 7 sierpnia 2013, 15:46 #12
Freddie: united zawsze tak dzialalo, ze glosno w mediach o zawodnikach ktorych tak naprawde i tak by nie sciagneli i tak by nie kupili a po cichu dobijalil utarg w sprawie innych zawodnikow - mam nadzieje ze bedzie bomba pod koniec sierpnia :)
» 7 sierpnia 2013, 11:44 #11
naniLuis: Miejmy taką nadzieję..
» 7 sierpnia 2013, 11:40 #10
psychoboby: Przestaniecie pisac ta formulke: "David Moyes nie zdołał jednak ściągnąć na Old Trafford Thiago Alcântary".
Nie bylo oferty za niego rownie dobrze mozna tam wyppisac wszystkich pilkrzy ktorzy sie przeniesli za 10 baniek plus...
» 7 sierpnia 2013, 11:35 #9
florianmg: Myśle, ze Eriksen byłby strzałem w dziesiątke. A co do Fellainiego to nie jestem zbytnio przekonany, według mnie przeciętny piłkarz
» 7 sierpnia 2013, 11:34 #8
CR71999: Eriksena napewno nie będzie jak kupimy Fellainiego to będzie sukces bo coraz więcej klasowych piłkarzy nie chcę u nas grać musimy wygrać LM w tym sezonie żeby to się zmieniło
» 7 sierpnia 2013, 11:58 #7
Waze: Haha CR71999 uważasz, że po wygraniu LM będą stać do nas piłkarze kolejkami? Moze jest grono takich grajków ale oni zazwyczaj pragną dużej tygodniówki. Zapomnij o wygraniu LM w tym sezonie. Moim zdaniem to niemożliwe. Za 3 lata, jak najbardziej (mamy świetną młodzież która w tym czasie się doskonale rozwinie + świetne oko Moyesa do talentów)
» 7 sierpnia 2013, 12:46 #6
Cielii: Przecietny pilkarz ktory robil znaszymi obroncami co chcial :)
» 7 sierpnia 2013, 13:21 #5
florianmg: Widocznie nasi obrońcy grali gorzej niż przeciętnie :)
» 7 sierpnia 2013, 17:29 #4
Vrazzo: Problem polega na tym, że ciekawych wciąż dostępnych piłkarzy jest coraz mniej...
» 7 sierpnia 2013, 11:34 #3
indyk: Fellaini, Eriksen. Nic więcej nie potrzeba.
» 7 sierpnia 2013, 11:48 #2
joyrider: No zdziwiłbym się jakby pozyskali po zakończeniu okienka... Do Moyesa nic nie mam i nie przerażają mnie wyniki sparingów, ale z tym zrelaksowaniem się to niech nie przesadza...
» 7 sierpnia 2013, 11:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.