Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oferta za Leightona Bainesa odrzucona

» 27 czerwca 2013, 19:35 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Everton odrzucił oficjalną ofertę Manchesteru United za Leightona Bainesa – czytamy na łamach Sky Sports. Lewy obrońca Evertonu jest łączony z transferem do Czerwonych Diabłów od końca ostatniego sezonu.
Oferta za Leightona Bainesa odrzucona
» Martinez nie chce pozbywać się lewego defensora
Zespół z Liverpoolu po odejściu Moyesa nie zamierza wyprzedawać swoich najlepszych zawodników. Roberto Martinez, który przejął stery nad The Toffees po sezonie 2012/2013, nie chce zaczynać pracy od osłabiania drużyny.

Martinez dwa tygodnie temu wspominał, że chciałby przedłużyć kontrakt z Bainesem. Defensor ma ważną umowę przez najbliższe dwa lata. Piłkarz również wypowiada się ciepło na temat nowego menadżera, twierdząc, że nie może się doczekać rozpoczęcia nowej współpracy.

- Martinez prezentuje zupełnie inny styl od tego, do czego przywykliśmy. Uważam jednak, że to rozwojowe podejście, które pomoże nam pójść naprzód. Możliwość wypróbowania tego stylu jest ekscytująca dla zawodników – mówił Baines.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź sezonu 2013/2014: Luty
Następny news »
Giggs: Nie podjąłem jeszcze decyzji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


vip14: Ciekawi mnie ile Manchester United za niego chciał Evertonowi dać. On wygląda na jakieś 30 lat, a więc kwota nie powinna być wysoka. Ciekawe ile Everton by za niego chciał.. ?
» 28 czerwca 2013, 13:48 #31
SYSTEM: 20 mln Funtów za 30 latka?! W dodatku na Lewą obronę: Fabio, Buttner, Evra. A środek pola dalej drewniany. Za te pieniądze +kilka baniek może do nas przejść Fellaini lub już lepiej do wysokości kontraktu było by dorzucić Thiago aby do nas dołączył.
» 28 czerwca 2013, 07:27 #30
wiruch: dokładnie..to PARANOJA. Za 24 mln kupiliśmy van Persiego, Rooneya wyceniają na 25mln a my za Bainesa chcemy dać 20mln?? gdzie tu logika tym bardziej że potrzebujemy 2 klasowych pomocników i w przypadku odejścia Naniego skrzydłowego bo Young czy Valencia to drewno przykryte papą...
» 28 czerwca 2013, 09:51 #29
Kanapka: nie potrzebny .
» 27 czerwca 2013, 23:51 #28
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2013 23:45

Nie wiem po co ten bitels w United... chyba dlatego że Moyes go lubi.
» 27 czerwca 2013, 23:43 #27
NewtonHeath1878: Albo dlatego, że to TOP3 lewych obrońców na obecną chwilę.

Ale wiadomo, są inne pozycje, bardziej wymagające wzmocnień.
» 28 czerwca 2013, 02:11 #26
Klimaa: Mamy Evre, dodatkowo są młodsi Buttner oraz Fabio. Więc wydawanie dużych pieniędzy na wiekowo już "starego" zawodnika mija się z celem, tym bardziej że wzmocnień wymagają inne formacje.
» 27 czerwca 2013, 23:33 #25
10wazzar10: tylko nie on... potrzebujemy wzmocnień, ale nie na tej pozycji!!
» 27 czerwca 2013, 21:51 #24
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2013 21:28

Z tego co czytalem , to podobno Monaco chce sciagac swoich bylych pilkarzy, a jak wiadomo Evra przyszedl do nas z Monaco takze wszystko mozliwe...Za sprowadzeniem Bainesa bylbym tylko w przypadku jesli Evra mialby nas opuscic. Na ta chwile nie widze sensu sprowadzania 4 LO do klubu...
» 27 czerwca 2013, 21:24 #23
Vaacov: DevilFan, mam nadzieję że z Gibonem to żartowałeś... :P

Transfer ściema, Moyes nie jest durny żeby przepłacać za zawodników. W Evertonie nauczył się że kasa nie wisi na każdym drzewie. Złożył kontrolną ofertę żeby wiedzieć czy da się go wyciągnąć za normalną kasę, ale widocznie nie. Nie mamy takiego ciśnienia żeby koniecznie kupić lewego obrońcę.
» 27 czerwca 2013, 21:12 #22
DevilFan: oczywiście :) wszystko to jest żart.
» 27 czerwca 2013, 22:48 #21
jari13: Też uważam, że Baines nie jest potrzebny. Szczególnie, że Everton nie odda go tanio. Jeżeli Evra będzie grał słabiej to można się rozejrzeć za następcą, bo w Fabio nie wierzę, a Buttner trochę za mało grał, żeby można było go rzetelnie ocenić. Na pewno nie jestem za ściąganiem zawodnika za duże pieniądze, który pogra 3-4 sezony.
» 27 czerwca 2013, 20:54 #20
mkoti6: Coś boję się że Moyes będzie chciał się pozbyć Evry na rzecz Leightona Bainesa:(
» 27 czerwca 2013, 20:41 #19
DevilFan: w pakiecie niech nam dadzą Howarda, Jagielke oraz Gibsona.
» 27 czerwca 2013, 20:32 #18
UrbannLegend: Trzeba przyznać rację, że jeśli Baines by przeszedł w tym okienku, to Evra by siedział na ławie, nie mówiąc o Buttnerze. Mimo wszystko byłoby to jednak przykre potraktować w ten sposób naszego vicekapitana, już lepiej, gdyby wypełnił kontrakt do końca, no ale wiadomo, że takie myślenie jest utopijne.
» 28 czerwca 2013, 00:05 #17
pynduryndu: no i po co taki transfer?
» 27 czerwca 2013, 19:45 #16
ValenciaMOTM: Tylko ja nie rozumiem po co on jest United potrzebny?
» 27 czerwca 2013, 19:44 #15
jamaj05: może tylko ty...

Istnieje prawdopodobieństwo, że Evra może opuścić United...
Po pierwsze Monaco, po drugie Evra z roku na rok coraz starszy i nie wiem czy utrzyma forme jaką prezentował ostatnio, a nawet jeśli to pomimo asyst i bramek najmocniejszym punktem zespołu nie był- przegrywał pojedynki z zawodnikami i biegowe i w walce o górną piłkę i krycie też mu nie szło wyśmienicie...

Wystarczy przejrzeć na oczy.
Fabio w tym roku nie wzbije się na poziom Rafaela a z Buttnera to bardziej skrzydłowy niż boczny obrońca i raczej na taką pozycję będzie powoli przesuwany, co zresztą nowością dla niego nie będzie.
» 27 czerwca 2013, 19:55 #14
lolis: skoro mówisz że, Evra coraz starszy co powiesz o Bainesie który ma 29 lat? a mamy młodego Fabio oraz Buttnera... wole młodych niż ściągać starzejącego się obrońce... i bez sensu wydawać pieniądze...
» 27 czerwca 2013, 20:01 #13
ValenciaMOTM: W przypadku odejścia Evry, tak to ma sens. Lecz nie zgodzę się co do Fabio i Buttnera. Skąd pewność ze Fabio nie wzbije się na poziom Rafaela lub podobny? W QPR nie mógł rozwinąć skrzydeł, ponieważ każdy z nas widział jaki poziom prezentowała ta drużyna. Odnośnie Buttnera - powiedziałeś, że to bardziej skrzydłowy niż obrońca. O ile się nie mylę na skrzydle wystąpił tylko raz i to 20 czy 30 minut. Pozostałe mecze występował na obronie i poza jednym błędem w Lidze Mistrzów, w każdym jego występ był co najmniej zadowalający.
» 27 czerwca 2013, 20:05 #12
jamaj05: 1. Wiem ile Baines ma lat, ale jeśli chcemy wygrywać wszyskto co się da to potrzeba tutaj umiejętności i ogrania oraz doświadczenia, a te cechy Buttner i Fabio dopiero szlifują. Baines zagrał wszystkie pełne mecze w tamtym sezonie, przydałby się taki robot grający na takim poziomie

2. Ja także jestem za ściąganiem młodzieży do United, ale we wszystkim trzeba zachować harmonię.
Najlepiej jak zespół składa się i z takich i takich, o ile 21 letni napastnik może sobie radzić dobrze, to obrońcy zazwyczaj są jak wino...

3. Nie mam pewności. Nie mam też pewności czy Baines nie złapałby w United kontuzji i nie grał pół sezonu...
Chodzi o podejście do tematu... zobaczcie jak zbroją się nasi ligowi i europejscy rywale.
Baines to większa szansa na godną walkę z Aguero, Cavanim, Neymarem czy Lewym. Poradzi sobie w większej ilości meczów niż np. Fabio czy Buttner. No i ma przyłożenie przy wolnych...

4. Moyes zna Bainesa już wiele lat, widzi jego mocne i słabe strony i jeśli jako trener United chce go ściągnąć bo widzi w nim wzmocnienie warte wydania kasy to tak z pewnością jest.

Więc nie pytajcie się głupio po co on nam jest, nie widzicie ani Evry ani jego na treningach codziennie, nie macie pojęcia o planie na taktykę i pomyśle na grę nowego trenera więc obdarzcie go zaufaniem.

Jak macie hejtować od początku transfery to pozdro. A jak Fabio albo Buttner zawalą jakiś mecz to będzie płacz, że to Moyes się nie nadaje na trenera...

5. Nie powiedziałem ze bardziej skrzydłowy, tylko ze pewnie będzie tam przesuwany. Heh, nie chodzi mi o jego mecze w United, tylko o grę we wcześniejszym klubie. I gołym okiem widać, że póki co lepiej sobie radzi przy ofensywie niż obronie. Tym bardziej przy parze Evra/Baines i Fabio,miejsce Buttnera na skrzydle wydaje się bardziej sensowne ;]
» 27 czerwca 2013, 20:31 #11
mkoti6: Może jeszcze po jednym zawodniku z Ewertonu na każdą pozycję żeby Moyes nie czuł się samotny:(
» 27 czerwca 2013, 20:35 #10
jamaj05: O czym ty w ogóle mówisz?

Myślisz, że Moyes boi sie samotności?

Zna piłkarzy i to normalne, że uważa ich za wzmocnienie...
» 27 czerwca 2013, 20:58 #9
charnas: jamaj przeczytałem całą dyskusje i moge tylko napisać że zgadzam sie w 100%. chciałbym dodać coś do wypowiedzi ale napisałeś dokładnie wszystko to co myśle, nieźle ;d
» 28 czerwca 2013, 00:33 #8
sisinho: Nie chciałbym Leightona w składzie ze względu na Fabio. Jego brat blizniak także na początku nie błyszczał na prawej obronie, ale gdy dostał poważną szansę to ją wykorzystał więc wole postawić na rezerwowego Fabio niż na takiego anglika ;s Jeśli już dokonywać wzmocnień to na środku pomocy.
» 28 czerwca 2013, 11:28 #7
lolis: ufff i dobrze... niech odrzucają każdą oferte!
» 27 czerwca 2013, 19:43 #6
rataj1993: Moyes mógłby sprowadzić jego albo Fellainiego, a najlepiej jak obydwaj do nas dołączą. :)

a tak btw. czytałem na jakieś polskiej stronie, że Strootman ma dołączyć 1 lipca. znalazł ktoś może jakieś wiarygodne źródło z tą informacją?
» 27 czerwca 2013, 19:42 #5
pawbuk6: Ale po co nam Baines? :D Jest Evra, wraca Fabio...
» 27 czerwca 2013, 19:50 #4
rataj1993: faktycznie, ciągle zapominam, że Fabio wraca. :)
za to Fellaini przydałby się
» 27 czerwca 2013, 19:52 #3
barto159: jeszcze jest Buttner ;)
» 27 czerwca 2013, 19:55 #2
pawbuk6: Buttner to bardziej lewoskrzydłowy - obronnie wygląda dość słabo.
» 28 czerwca 2013, 00:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.