Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney: Atak to moje miejsce na boisku

» 5 czerwca 2013, 14:09 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports
Wayne Rooney stwierdził, iż najwięcej pożytku dostarczy Manchesterowi United grając na pozycji napastnika. Anglik był wielokrotnie delegowany przez sir Alexa Fergusona do drugiej linii.
Rooney: Atak to moje miejsce na boisku
» Wayne Rooney jasno definiuje swoją ulubioną pozycję na boisku
Miejsce w napadzie Czerwonych Diabłów zajął Robin van Persie, który został Królem Strzelców Premier League w obecnych rozgrywkach.

- W przyszłości być może znajdę sobie inne miejsce na boisku. Obecnie zdecydowanie jestem jednak środkowym napastnikiem i chciałbym zdobywać więcej goli - przekonuje Wazza.

- Kilka razy w United pełniłem rolę osamotnionego napastnika i czuję się w niej bardzo dobrze. Takie zadanie nie przysparza mi problemów. Gra w tej części boiska wymaga wspierania drużyny, przetrzymywania piłki i oczekiwania na wsparcie. To umiejętności, które przychodzą wraz z doświadczeniem.

- To dla mnie odpowiednia pozycja i mam nadzieję, że będę mógł nadal dobrze sprawować się w tej roli - podsumował Wayne Rooney.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zaprezentował nowe koszulki domowe
Następny news »
Eduardo Hernandez: Chicharito zostaje w MU

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


Damian3239: Do Mu ma byc sciagniety fellaini.On jest bardzo dobrym pomocnikiem i zastapi rooney wystarczajaco dobrze w pomocy ,a rooneya na atak sie da.Fellainiego bardzo trudno jest przejsc.Z carrickiem fellaini beda 2 najlepszymi pomocnikami w PL a rooney da sobie rade w ataku z RVP bardzo DOBRZE.
» 6 czerwca 2013, 15:35 #82
pilsudczyk: Mecz ligowy z city na wyjeździe. 3:2 dla United. Pierwsza połowa miodzio. Rooney grając na ataku zdobywa 2 bramki. To jest dla mnie wystarczający argument aby grał on na tej pozycji, na której najlepiej się czuje. Żadne kombinowanie i przesuwanie go do drugiej linii. Jak pomoc jest nieudolna to trzeba kupić porządnego pomocnika a nie osłabiać atak i przesuwać Wayne'a do drugiej linii.
» 6 czerwca 2013, 12:18 #81
slawekov: Można go spokojnie sprzedać, jak wiadomo z niewolnika nie ma pracownika, a Moyes przecież nie przewróci do góry nogami mistrzowskiej drużyny bo jednemu zawodnikowi coś się nie podoba, więc Rooney będzie nadal chciał odejść. Sprzedać go póki można dobrze zarobić i tyle.
» 6 czerwca 2013, 11:54 #80
Fabio: Wg Mnie Rooney najlepiej czuje się na pozycji cofniętego napastnika i tam spisuje się najlepiej.
» 6 czerwca 2013, 09:34 #79
szymoneq: a ciekawi mnie jedna rzecz a mianowicie jak zagral RvP na tej pozycji co w tym roku gral Rooney? czy tez by zdobyl tyle bramek? raczej nie moim zdaniem ;p Rooney duzo sie wracal i pomagal w obronie ;p
» 6 czerwca 2013, 07:43 #78
YaankesKing: Po odejściu Fergusona nasz Roo wreszcie nabrał odwagi i powiedział co myśli. Ja określany jako "niedzielny znawca" przez niektórych, znów miałem rację mówiąc z pół roku temu, że Roo jest nieszczęśliwy i te bzdury które opowiada w wywiadach, że lubi grać w pomocy to kłamstwa. Roo to napastnik i może wreszcie wróci do swojej dawnej dyspozycji.
» 5 czerwca 2013, 23:48 #77
eiden: A ja nadal trzymam się słowa, że nie rozumiem go. Czyli jak dowiedział się, że nie dostanie zgody na transfer to stwierdził, że chce być tak jak kiedyś środkowym napastnikiem? Niech mi ktoś wytłumaczy tą telenowelę, bo już się sam zgubiłem.
» 6 czerwca 2013, 00:47 #76
JustDoIt: On lubi grać jako pomocnik, ale na razie daję więcej drużynie jako napastnik. Sam mówił ze chciałby grac w pomocy w późniejszej fazie jego kariery.
» 6 czerwca 2013, 12:48 #75
Welbzz: powinnismy grac 4;3;3 z carrickiem def, przed nim Kagawai ktos i na ataku np RVP Roo Zaha/Nani/Welbeck albo cos takiego :D
» 5 czerwca 2013, 23:18 #74
Klimaa: Pytanie czy ma ochotę robić to w barwach MU.. Chociaż w oczach wielu kibiców stracił już na dobre zaufanie.
» 5 czerwca 2013, 23:14 #73
IIIrWonderful: A nie mozna spróbować 4-3-3?Roo-RVP za nimi Kagawa.
» 5 czerwca 2013, 21:29 #72
erni93x: Jak Roo i RvP w ataku,a Shinjii za nimi,to chyba 4-3-1-2 nie?
» 5 czerwca 2013, 22:29 #71
IIIrWonderful: Nooo tak.
» 5 czerwca 2013, 23:16 #70
profesor999: Po części rozumiem Wayne`a , Rooney to rasowy napastnik i powinien grac w parze z Robinem. Sir Alex zakochał się w Holendrze wystawiając go na szpicy , nawet jak grał piach. Mam nadzieje że Moyes bedzię go wstawiał do przodu , wkońcu wie najlepiej gdzie ma swój potencjał.
» 5 czerwca 2013, 21:01 #69
Adamczik: Spoko Wayne, będziesz pykał z Pampersem na napadzie. A za wami Young, Strootman, Fellaini i Zaha :D Dobrze by było.
» 5 czerwca 2013, 19:08 #68
jamaj05: I co, kiedy pisałem kilka miesięcy temu, że Rooney woli grać na ataku, to 90% mnie zbeształo, że nie byłem na treningu ani razu, pytali się, czy gadałem z Waynem przez telefon o tym...

Więc proszę, niech teraz ujawnią się osoby, które uważają, że Rooney chciał grać nako rozgrywający i że tam się czuł niewiele gorzej niż na ataku...

A co do całego zamieszania: Roo szuka raczej dziury w całym, niż mówi co mu się podoba, a co nie...
Od ustawiania jest trener, nie róbmy z MU barcelony z rivaldo, gdzie po 2 piłkarzy w meczu było "wolnymi elektronami"

Od tego jest taktyka, żeby się jej trzymać, jak mu nie pasuje niech się rządzi w Realu albo PSG...
Kagawa może go z powodzeniem zastąpić, zaraz za RvP a będzie hajs na Ronaldo albo Bale'a
» 5 czerwca 2013, 18:49 #67
Bartolek05: nie wiem czy nie chciał czy chciał grać z tyłu ale mówił przecież w wywiadzie, że mu to nie przeszkadzało... najwidoczniej kłamał.
» 5 czerwca 2013, 19:19 #66
jamaj05: a co miał mówić pół roku temu?
strzelić focha i nie grać?
to mówił, że może być i rozgrywający, chociaż między wierszami widać było, że chce grać na napadzie...

a teraz, jeśli chce odejść tym bardziej wszyskto mu będzie przeszkadzało
nie zdziwię się, jeśli zacznie narzekać na stroje albo pogodę w Anglii
» 5 czerwca 2013, 19:32 #65
Vaxiu: Patrzac w historie Twoich komentarzy mozna stwiedzic ze jestes "pucharowcem" a nie sezonowcem.
Wymienil bys polowe skladu by tylko "zdobyc" jakis puchar, zero przywiazania do zawodnikow ktorzy tworza ten klub, klub ktoremu kibicujesz ponoc.
Evra za stary, Roo placze, Nani leci na kase, wszyscy bleee. Zapomniales chyba ile zrobili dla klubu i ile nalezy im sie szacunku.
Cale szczescie ze to dorosli ludzi i opinie takie jak Twoja maja gleboko gdzies.
» 5 czerwca 2013, 21:17 #64
Bartolek05: Wszystko się dało wytłumaczyć i zrobić a nie trzymać tylko dla siebie i udawać, że wszystko jest w porządku.
» 5 czerwca 2013, 21:50 #63
redmati: @jamaj05
Daj spokój, był ściągnięty jako napastnik, grał jako napastnik, gole strzelał jako napastnik, kibice go pokochali za bycie napastnikiem, nie za bieganiem w środku pola... Roo to napastnik, więc nie wyjeżdżaj tu teraz z żelazną taktyką, bo jakby postawili Carricka w napadzie to też byś to tłumaczył taktyką ? Taktyką może być np. granie Welbza z Realem, napastnik, ale cały czas grał przy Alonso, a nie granie koło obrońców...
» 5 czerwca 2013, 23:36 #62
jamaj05: Vaxiu:
Pucharowcem? lol
3 piłkarzy to nie połowa składu (to nie jest wyższa matematyka) a ich odejście nie jest irracjonalne... wiec daruj sobie analizowanie moich komentarzy, jako wywalenie połowy skłądu, albo "wszyscy są blee" ;]
Okazuję szacunek każdemu piłkarzowi United, pokaż mi kiedy tego nie zrobiłem...
tyle, że jeśli Roo chce zmienić klub, to niech idzie, Nani także, jeśli nie może dogadać się w sprawie nowego kontraktu...
A zmiana Evry na Baines'a wydała mi się bardziej przyszłościowa i tyle...

Wiem ile zrobili, nie musisz mi przypominać alfo i omego, chodzi o to, że ja dalej wierzę w zwycięstwa United i nie utożsamiam ich z piłkarzami, tylko całą dróżyną ogólnie...
Więc nie wiem, po czym wywnioskowałeś, że jestem pucharowcem...jeśli mają odejść to niech idą, a to, że w ich miejsce są potrzebne wzmocnienia to oczywista sprawa

redmati: ja też wole Rooney'a jako napastnika, ale widziałeś nasz środek i granie diamentem... jeśli mieliśmy RvP, który wywiązywał się ze swoich obowiązków nalezycie, a Roo dawał rade na pozycji, gdzie grał, to powinien się cały czas starać i cieszyć z gry dla klubu... (nie ma co porównywać Roo jako ofensywnego pomocnika do Carricka jako napastnika, ale jak trzeba to grał i w obronie i Jones gra w obronie i na prawej stronie ze Smallingiem, Welbeck jako skrzydłowy i jakoś nie żalą się w wywiadach na to, tylko starają się pomagać jako mogą i być lepszymi z meczu na mecz
» 6 czerwca 2013, 01:49 #61
Vaxiu: Po 1 pisze druzyna a nie dróżyna
Po 2 nie analizuje tylko widze "placz" goscia pod kazdym newsem jakbys pozjadal wszystkie rozumy. Przeczytasz newsa i "wszystko wiesz", gz !
Po 3 zawodnik powinien grac tam gdzie czuje sie nalepiej i spelnia sie w 100%, taktykiem to Ty nigdy nie bedziesz.
Po 4 przywiazanie ? rzeczywiscie tekst "jak chca to niech ida" jest ogromnym przywiazaniem.
Po 5 Evra ma 32 lata, jest w szczytowej formie, chcesz go zmienic ? To konczymy bo zes nie wart tego klubu.
» 6 czerwca 2013, 17:20 #60
jari13: Roo może grać obok Robina, ale partnerem Carricka musi być ktoś lepszy niż Strotman (oczywiście on też powinien przyjść, bo jest lepszy niż Clev czy Ando ). Fellaini też chyba sobie nie poradzi jak zagramy z City czy CFC. To musi być środek jak Keane-Scholes - nie do przejścia. No i na jednym skrzydle musi być wiatr, ktoś taki jak Giggs za młodu. Ale widać, że Moyes o tym myśli, chciał Fabregasa czyli do 442 się przymierza.
» 5 czerwca 2013, 18:26 #59
Pomarancz: Prawda, ustawianie Roo w pomocy to zabijanie jego potencjału. Atak Roo-RvP tak to powinno wyglądać. ;)
» 5 czerwca 2013, 18:18 #58
BraveDevil: Tylko trzeba Nam bardziej klasowych pomocników lub aktualni muszą się bardziej postarać, bo co Nam po 2 napastnikach, jak nie będzie miał kto dobrze piłek ze środka pola do nich posyłać.
» 5 czerwca 2013, 20:07 #57
paul1011: Niech zostanie. Jestem pewien, że gdyby Ferguson ustawiał go tak jak 1,2 sezony temu to by inaczej mówił. Powinien być atak Roo-van Persie a na lewej pomocy Kagawa.
» 5 czerwca 2013, 18:15 #56
JustDoIt: On po prostu lekko podsuwa Moyes'owi że on chce grac w napadzie ;)
» 6 czerwca 2013, 12:52 #55
Kanapka: idź już do tej Francji i zakończ tą telenowelę chłopie.
» 5 czerwca 2013, 17:22 #54
Maaattttt: Jeśli tak sprawa wygląda, to zaczynam się martwić co z Kagawą. Jeśli chcemy grać dwojką napastników, środek musi być solidnie zabezpieczony. Partner dla Carricka potrzebny od zaraz i to taki, który gra świetnie w odbiorze i w ofensywie. Przyznam, że chciałem Fellainiego, ale Strootmana nigdy nie widziałem w akcji więc nie chcę się wypowiadać. Jeśli ufać opiniom na jego temat to też zawodnik o podobnej charakterystyce więc czemu nie, prawdopodobnie tańszy od Belga. Ale mam nadzieję, że to nie wszystko w tym okienku. Ponoć Monaco poważnie zainteresowane Evrą, w jego miejsce Baines? To jedyna możliwość kiedy chciałbym Anglika, jeśli Pat zostaje to nie ma dla niego miejsca.
» 5 czerwca 2013, 16:42 #53
TraN: Wątpię, żeby z Evrą to była prawda, ale nawet jeśli to nie zapominajmy od Buttnerze i Fabio.
» 5 czerwca 2013, 16:49 #52
erni93x: Jak Evra by odszedl...to w jego miejsce Fabio/Buttner...kto wie czy z Fabio nie bedzie takiego pozytku jak z Rafaela.
» 5 czerwca 2013, 17:03 #51
Maaattttt: Jeśli Fabio wejdzie z marszu do składu i będzie grał na poziomie brata, to nie mam nic przeciwko, tylko że kto może mieć taką pewność? A Buttner podstawowym lewym obrońcą? Nie w tym klubie, lepszy skrzydłowy go zje, w obronie nie ma tej pewności co Evra, a chcemy się bić z najlepszymi w Lidze Mistrzów. Zmiennikiem jest dobrym ale chyba nie podstawowym graczem.
» 5 czerwca 2013, 17:28 #50
saharicus: Grajmy diamentem i będzie miejsce dla Rooneya, Robina i Kagawy w ataku.
» 5 czerwca 2013, 18:10 #49
erni93x: Hehe saharicus to byloby najlepsze ustawienie,no ale zatwardziali obroncy systemu 4-4-2 nigdy nie zrozumieja,ze football musi miec nowe ustawienia,i byc nowoczesny.
» 5 czerwca 2013, 20:57 #48
khonrad: A ja uważam, że jeśli Roo chciałby być pierwszym napastnikiem i od tego uzależnia swoje pozostanie w klubie, to albo niech w końcu złapie formę, albo odejdzie. Granie dwoma napastnikami w systemie 4-4-2 to przeżytek, tym bardziej w PL, bo wtedy osłabiamy swój środek pola, który jest kluczowy. Osobiście wolałbym zobaczyć w środku Carricka + Strootmana/Fellainiego (oczywiście jeśli któryś z tych transferów dojdzie do skutku)i Kagawe na AM, plus dwóch skrzydłowych i osamotnionego RVP, lub właśnie Rooneya z przodu. Problem jest taki, że RvP od 3 lat jest w lepszej formie, a nie chce mi się wierzyć, żeby Wayne chciałby dłużej być tym drugim. Niestety, to sport, nie ma tutaj miejsca na żadne sentymenty, tym bardziej jeśli nie ma ich Roo i deklaruje, że chce odejść.
» 5 czerwca 2013, 16:38 #47
jari13: Możemy grać 4-4-2, ale po pierwsze trzeba mieć wtedy środkowych pomocników na poziomie światowym, a po drugie Roo i tak musiałby być nieco cofniętym napastnikiem. Do tego skrzydłowi powinni robić przewagę dryblingiem, a Valencia i Young mają inną charakterystykę.
» 5 czerwca 2013, 18:16 #46
vip14: Podzielam zdanie Rooneya. Moim zdaniem Sir Alex popełniał błąd cofając Rooneya do drugiej linii. Rooney jest "rasowym" napastnikiem i jak na razie napastnik to dla niego najlepsza pozycja na boisku ^^
» 5 czerwca 2013, 16:38 #45
czerwonydevil: Jednym z pozytywnych aspektów przyjścia do nas Moyesa, jest fakt, że zapewne widzi on lukę w środku pola MU. Jestem przekonany, że przyjdzie do nas porządny partner dla Carricka. Poza tym mam nadzieję, że Kagawa rozkręci się i będzie naszym motorem napędowym, bo właśnie takiego ofensywnego pomocnika nam brakuje.
Ciężko będzie pogodzić RVP i Rooneya w ataku. Nie zapominajmy, że jest jeszcze Groszek, który po prostu zasługuje na grę. Strzelać bramki potrafi, konkurencja w ataku United jest ogromna dlatego żaden z trójki RVP, Wazza, Groszek nie może mieć zapewnionego miejsca w składzie. O Welbecku nawet nie wspominam.
Moyes będzie miał nie lada wyzwanie, aby to wszystko poukładać. Szkoda byłoby się pozbywać Wayne'a, bo w formie jest czołowym zawodnikiem i będzie takim w każdym zespole.
» 5 czerwca 2013, 16:26 #44
Satler4: Pozostaje formacja 4-4-2 ale tak już w sumie nikt nie gra ale można by coś pokombinować w sumie jakieś taktyki np. Kagawa na skrzydle ale operuje tak jakby za napastnikami. W tedy oskrzydla Evra/Rafael(zależnie od strony) a po drugiej stronie np Nani czy Zaha(jeśli się sprawdzi). Już Moyes coś wymyśli ;).
» 5 czerwca 2013, 16:20 #43
United45: i według mnie to jest powodem checi odejscia Weyna czyliu miejsce na boisku tylko że mamy tylu napastnikow a nie wypada by Roo czy RvP siedzieli na ławie
» 5 czerwca 2013, 16:15 #42
FanUnited69: Jeżeli Rooney zostanie to gramy naszym starym, dobrym 4-4-2 ;)
De Gea
Rafael-Vidic-Evans-Evra
Zaha-Carrick-?- Nani
Rooney- Robin

"?"- Możliwe że ktoś do nas dołączy więc wstrzymałem się z doborem partnera dla Carricka.
Myślę że jeżeli Nani z Rooneyem by się ogarnęli to nikogo oprócz jakiegoś ŚP byśmy już nie potrzebowali ;) Wierzę i w Naniego i w Rooneya że się ograną i wrócą do swojej najlepszej dyspozycji.
» 5 czerwca 2013, 16:15 #41
TraN: Kagawa może grać na lewym skrzydle i schodzić często do środka, albo grać za parą Rooney i Van Persie w formacji bez skrzydłowych:

De Gea
Rafael Vidic Evans Evra
Carrick Cleverley* Fletcher*
Kagawa
Rooney Van Persie

Nie trzeba ciągle grać tą samą taktyką, poza tym rotacja też jest bardzo ważna.

* podałem tylko przykładowych ŚP, bo nikogo jeszcze nie kupiliśmy i nie można, jak to ktoś niżej napisał, dzielić skóry na żywym niedźwiedziu.
» 5 czerwca 2013, 16:46 #40
Nani1900: Zgadzam sie z Roo. Jak gral na szpicy to byl genialny. To byl ten prawdziwy Rooney. Rooney od zawsze jest moim ulubionym pilkarzem, ale ciezko mu bedzie wybaczyc po raz drugi. Nie wiem czemu on nie pogadal z Ferguson/Moyes o tym, ze chce grac z przodu, zanim zrobil po raz drugi kibicom szopke...
» 5 czerwca 2013, 16:09 #39
brylaantes: Rooney - V.Persie
? - Kagawa - ?
Carrick
» 5 czerwca 2013, 16:04 #38
Olo: A nie lepiej
Rooney-Persie
Kagawa
Cleverley-Carrick-Anderson
I wtedy bez skrzydeł/z fałszywymi skrzydłowymi?
» 5 czerwca 2013, 16:16 #37
erni93x: Jesli zostanie,powinnismy grac formacja 4-3-1-2.Musza grac razem z Persiem w ataku,inaczej nie ma sensu go trzymac w tym klubie.
» 5 czerwca 2013, 15:58 #36
Nani1900: Oczywiscie, grajmy bez skrzydlowych majac Valencie, Younga, Zahe i jeszcze Naniego.
» 5 czerwca 2013, 16:11 #35
erni93x: No naprawde swietni skrzydlowi...w pucharach,i mniej znaczycych meczach moga grac...no ale bez przesady,mamy 2 swietnych napastnikow,a maja grac Gosciu z jedna noga,wiecznie kontuzjowany,gwiazdor co w trybuny strzela,i mlodzik,z ktorego mozemy miec pozytek,ale jeszcze nie teraz.
» 5 czerwca 2013, 17:01 #34
Beere: To zdumiewające, ale ten piłkarz potrafi sprawić, że można mu wybaczyć wszystko. I mimo, że wiele stracił w oczach moich i pewnie większości kibiców(tego nie wiem, ale takie jest moje zdanie) to jestem pewien, że w tym sezonie odzyska szacunek, ocali honor i strzeli ponad 20 bramek dla Diabłów. :)
» 5 czerwca 2013, 15:49 #33
Olo: Dokładnie, niech spina poślady, strzela gole i udowadnia nam dlaczego jest lepszy od van Persiego! :)
» 5 czerwca 2013, 15:54 #32
erni93x: ^ Tyle ze on nie jest lepszy od RvP...przynajmniej w ostatnich 2 sezonach.
» 5 czerwca 2013, 15:59 #31
Olo: Kwestia formy.
» 5 czerwca 2013, 16:00 #30
Damian3239: NO wlasnie widac jak sie znasz w sezonie 11/12 Rooneyowi braklo 2 gole do Rvp do krola szczelcow a Waza mial ponad 25 goli
» 5 czerwca 2013, 16:03 #29
FanUnited69: erni93x

A w czym Rooney w sezonie 2011/2012 był gorszy od Persiego ? Chyba tylko tym że strzelił o kilka bramek mniej ;) Robin jest dobry, powiem więcej bardzo dobry ale od Rooneya w formie lepszy nie jest.
» 5 czerwca 2013, 16:04 #28
wlodekzlc: Rooney jest lepszy, bo jest wszechstronniejszy. Jeżeli grałby na tej pozycji co Robin i miał takie zadania jak on, czyli tak naprawdę tylko strzelanie goli, to myślę, że strzeliłby tyle samo albo i więcej.
» 5 czerwca 2013, 16:08 #27
Olo: Widzę że rozpętałem trochę zbyt dużą dyskusję :)
Obaj są naszymi graczami i należy ich obu wspierać :)

Powiedzmy że chciałbym żeby Rooney udowodnił nam że wcale nie jest gorszy od van Persila ;)
» 5 czerwca 2013, 16:15 #26
erni93x: Damian@ A ty widac jak sie na ortografii znasz...mial 2 gole mniej..czyli dalej jest gorszy,niewiele ale jest.A i kto to jest Waza?
» 5 czerwca 2013, 17:02 #25
szymoneq: to co? Rooney zostaje z nami;DD?
» 5 czerwca 2013, 15:46 #24
cejotinho: no to do trzech razy sztuka, już dwa razy ma za soba :)
» 5 czerwca 2013, 15:39 #23
wlodekzlc: Wayne ma rację. On jest napastnikiem i powinien grać na ataku. On się może zbliżyć do rekordu Shearera, ale tylko wtedy kiedy będzie grał na swojej nominalnej pozycji. Nie mamy innej opcji - musimy grać dwoma napastnikami. Jeżeli prawdą jest to, że Rooney postawił warunek, że zostanie,ale tylko wtedy gdy będzie grał w ataku, to ja go popieram - ma po prostu rację. Robin jest znakomity,ale jego kosztem nie może cierpieć gość, który już jest legendą Manchesteru United.
» 5 czerwca 2013, 15:33 #22
Heeee7: 4-4-2 i KONIEC ... Jezu te 4-4-1-1 i ten z diamentem to masakra...
» 5 czerwca 2013, 15:26 #21
Beere: W 4-4-2 ciężko by było grać z Kagawą. Ale na mecze LM i topowe w lidze może grać para Strootman/Fellaini-Carrick i lekko cofniety Roo.

De Gea
Rafael-Jones/Vidic-Evans/Rio-Evra
Valencia-Strootman/Fellaini-Carrick-Nani
Roo-RvP
» 5 czerwca 2013, 15:52 #20
gosc1234: jaki Strootman/Fellaini, żaden z nich do nas nie dołączył, jest takie stare powiedzonko
nie dziel skóry na niedźwiedziu
» 5 czerwca 2013, 16:00 #19
FanUnited69: gosc1234

No to jak nie dołączą to zagramy Clev/ Ando zamiast nich :D
I z takim środkiem pola pokonamy każdego ;)
» 5 czerwca 2013, 16:10 #18
Beere: Może grać też Kagawa. Park jakoś sobie radził, od biedy nawet na tym DM.
» 5 czerwca 2013, 17:55 #17
gosc1234: Beere jhahahaha porównjesz Parka do Kagawy?
» 5 czerwca 2013, 22:06 #16
BartekMU10: Wiedziałem że zostanie! Rooney i RVP obok siebie a za nimi Kagawa w formacji 4-3-1-2
» 5 czerwca 2013, 15:21 #15
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2013 15:32

popularna formacja , lecz z jednym napastnikiem, ale damy rade
» 5 czerwca 2013, 15:32 #14
mepol: Szkoda, że Anderson nie umie się postawić i poprosić o bardziej ofensywną pozycję. Chłopak się marnuje w środku...
» 5 czerwca 2013, 15:21 #13
Rio5fan: Możesz podać źródło, z którego coś takiego wyczytałeś?
» 5 czerwca 2013, 15:58 #12
JustDoIt: Z tego newsa ostatnie zdanie ;)
» 5 czerwca 2013, 16:26 #11
ReedSnakee: Trza bylo glupku mowic o co Ci chodzi a nie odrazu ze chcesz z klubu odchodzic....
» 5 czerwca 2013, 15:11 #10
Olo: Rooney i van Persie - mógłby to być atak marzeń, byle grali obok siebie i mieli kogoś kreatywnego od podań :)

Rooney i tak będzie legendą, nawet jeśli odejdzie. Choć więcej wskazuje na to że zostanie :)
» 5 czerwca 2013, 15:09 #9
SzYnA: mówiłem już wcześniej Fergie, nie mamy środkowego pomocnika to trzeba kupić, a nie rzucać piłkarzami na wszystkie pozycje !
» 5 czerwca 2013, 14:57 #8
m4c1eq1991: Zamiast kupować kolejnych napastników czy obrońców, może władze klubu zakupią kogoś, kto mógłby grać w drugiej linii zamiast wystawiać tam Rooney'a. Sprawdzał się nie najgorzej, ale widać, że ma dość i jednak woli grać w ataku, tam czuje się najlepiej i daje drużynie najwięcej pożytku. To zagranie jest podobne z jego poprzednim kiedy chciał odejść, też chciał tak jakby wymusić transfery na władzach klubu.
» 5 czerwca 2013, 14:54 #7
Domestos: zamiast głupoty gadać, mógłby powiedzieć czy idzie, czy zostaje
» 5 czerwca 2013, 14:48 #6
Krzyzu: Niech se już stąd idzie...
» 5 czerwca 2013, 14:45 #5
mycka86: sam SOBIE stąd idź
» 5 czerwca 2013, 15:36 #4
Damian3239: Roo powinien zostac i niech zastosua taktyke 1-4-4-2 i po lewej RVP i obok niego 2 str Waza albo odwrotnie i nigdy nie dawac go na pomoc bo to jest wychowany Napastnik!
» 5 czerwca 2013, 14:44 #3
unitedmanfan: Czy to oznacza że Roo zostaje? :)
PS. dlaczego ten news nie jest na głównej?
» 5 czerwca 2013, 14:38 #2
Fabio: Ja tak samo odczytuje tego newsa i wg Mnie jest to także info skierowane do Moyes'a.
» 5 czerwca 2013, 14:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.