Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pięć klubów obserwuje Garetha Bale'a

» 30 maja 2013, 11:04 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Manchester United, Real Madryt, Paris Saint-Germain, Manchester City i Chelsea to kluby, które są skłonne zapłacić 80 milionów funtów za Garetha Bale'a z Tottenhamu – czytamy w The Sun.
Pięć klubów obserwuje Garetha Bale'a
» Garetha Bale'a chciałoby mieć w swoim składzie wiele klubów
Astronomiczna kwota odstępnego nie odstrasza zainteresowanych. Londyński klub nie ukrywa jednak, że chętnie zatrzymałby Bale'a na White Hart Lane na kolejny sezon.

Spośród wymienianych klubów największe zainteresowanie zawodnikiem przejawia Real Madryt. Bale jest ponoć na szczycie transferowej listy życzeń Florentino Pereza, prezesa Królewskich.

– Bale urodził się, by grać w Madrycie – stwierdził krótko Perez.

Na temat przyszłości Bale'a wypowiedział się również jego agent Jonathan Barnett: – Jeśli Florentino Perez jest zainteresowany Garethem Bale'em, to będziemy zaszczyceni i wysłuchamy oferty. Gareth ma jednak ważny kontrakt z Tottenhamem.

– Nie mamy zgody na rozmowy z innymi klubami. Obecna umowa Bale'a jest jeszcze ważna przez trzy lata – dodał Barnett.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini: Plotki są częścią futbolu
Następny news »
Mecze towarzyskie Czerwonych Diabłów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (88)


Fabio: Wg Mnie żaden piłkarz ( poza Messim & CR ) nie jest wart więcej NIŻ 50-60mln !!
» 2 czerwca 2013, 07:41 #74
devilnero17: The sun tyle
» 31 maja 2013, 12:44 #73
justdudi: No tak my tak nie robimy...i za dobrze na tym nie wychodzimy raczej:/ kupujemy Bebe, Powella, Henriqueza, za Berbatova daliśmy chyba 40 baniek! za Andersona 30! czy zamiast tego nie warto kupić kiedyś 1 sprawdzonego zawodnika? niż ciągle tracić na takich niewypałach? A skoro Bayern dał za Martineza 40 to Bale jest na pewno warty te 80, chociaż do nas i tak nie przejdzie, pewnie kupi go $real i tam się zmarnuję:)
» 31 maja 2013, 11:06 #72
FilipoMaster: warto by było :)
» 31 maja 2013, 10:58 #71
uzil25: Raz chociaż pasuje wyłożyć na stół okrągłą sume (tyle ile najbogatsze klubu czyli dużo bo około 60-80mln funtów) i kupić młodego, wyśmienitego gracza. A dla mnie takie pieniądze oddadzą tylko za Ronaldo (który gdy by na serio miał przyjść to i tak pewnie za 100mln funtów minimum). Skończy się na Thiago, Fellainim lub Cescu i jakimś mniej znanym graczu.

P.S. Za sam marketing dla klubu Ronaldo jest wart myśle w okolicach 120 mln funtów po mimo zaawansowanego wieku, po prostu nie stać nas na to. A bez szejków i olegiarchów i tak dość okazne sumy mamy na okienka bo około 50 mln funtów
» 30 maja 2013, 23:22 #70
jajko22: Bale to obecnie jeden z nielicznych piłkarzy na świecie który SAM !! potrafi REGULARNIE stworzyć i strzelić bramkę. Scisła obecna światowa elita piłkarska !! Szacunek dla tego piłkarza za obecną formę !!
» 30 maja 2013, 22:44 #69
satan23: Z tą kwotą to lekka przesada, mam nadzieję że go nie kupimy.
» 30 maja 2013, 19:13 #68
Diabel16: Nie ma szans na Jego zakup,nie zapłacimy tyle co Real a dla Tottenhamu lepiej żeby wybrał inną ligę.
» 30 maja 2013, 17:51 #67
Welbzz: Czemu ten Perez nie mowil tego w zeszlym sezonie czyt. Bale urodzil sie by grac dla Realu.tylko dopiero teraz gdy Bale mial magiczny sezon??
» 30 maja 2013, 17:47 #66
Krzyk: Ja do Bale'a mam mieszane uczucia. Z jednej strony wszyscy mówią, że taki talent itp, do tego bardzo dobre statystyki. Z drugiej strony od razu na myśl przychodzi mi ostatni mecz Kogutów z Chelsea i przypominam sobie jego totalną nieporadność w walce z Cashleyem. Przegrywał każdy pojedynek, bo za każdym razem schodził na lewą nogę. Wszyscy tak jadą po Valenci, że to człek jedna noga, zaś u Bale'a jakoś tej wady nie zauważają... 80 mln na jednonożnego zawodnika? Nie ma mowy.
» 30 maja 2013, 16:38 #65
rybak: Jednonożnego ? Chyba coś ci sie pomieszało człowieku . Bale gra świetnie obiema nogami
» 30 maja 2013, 16:57 #64
Nani1900: @rybak

Raczej nie jemu a tobie...Bale jak na piłkę na prawej nodze to podaje/uderza/dośrodkowuje/ zewnętrzną częścią lewej stopy. To świadczy o słabej prawej nodze.
» 30 maja 2013, 17:37 #63
justdudi: I co z tego, że gra jedną nogą, jak wszyscy o tym wiedzą a i tak ich robi jak chcę, tak samo jak Robben... a Bale startował jako lewy obrońca..chyba jego progres jest aż nadto zauważalny? a Valencia nie dość, że gra jedną nogą to jeszcze nic nią nie potrafi zrobić...to jest przykre
» 30 maja 2013, 17:58 #62
Krzyk: justdudi nie wiem czy wiesz, ale Valencia też miał zajebisty sezon, też nikt go nie potrafił zatrzymać mimo ciągłej gry na jedną stronę, a nagle w tym sezonie klapa. Spadek formy to jedno, ale to ze obrońcy nauczyli się na niego grać to drugie. Robben podobnie. Może umknęło Twojej uwagi, że póki Kroos był zdrowy to Robben nie grał? A że finał mu się udał to jeszcze nic nie znaczy, zwłaszcza, że to wina katastrofalnej gry Borussi w obronie.
Nie mówię, że Bale to zły zawodnik, jak powiedziałem mam mieszane uczucia do niego, ale jednak od zawodnika za 80mln można by chyba wymagać obunożności?
» 30 maja 2013, 18:29 #61
justdudi: Sam sobie odpowiedziałeś...Valencia miał jeden dobry sezon, i to też nie na takim poziomie na jakim gra Bale od 4-5 lat, a samo to, że porównujesz Valencie do Bale jest śmieszne:) nie ważne czy zawodnik gra jedną nogą, dwoma, czy trzema... ważne jest jak gra, a Bale gra fenomenalnie!
» 30 maja 2013, 21:15 #60
Krzyk: Mówię tylko, że nie jest wart 80 mln ;) A co do wartości marketingowej i szybkiego zwracania się tego typu zakupów, to gdyby to tak różowo wyglądało, mając na uwadze typowo biznesowy cel obecnych właścicieli United, robilibyśmy takie zakupy co roku. Jakoś nie robimy
» 30 maja 2013, 22:49 #59
rybak: Widziałem jak Bale gra prawą nogą i gra nią lepiej niż Valencia
» 30 maja 2013, 23:21 #58
Nani1900: @rybak

Od Valenci to każdy gra lepiej...
» 30 maja 2013, 23:29 #57
rybak: Ja pierd**e -_-
» 30 maja 2013, 23:35 #56
rybak: @Nani1900 wydaje mi sie czasem że ty nie jesteś fanem United , a wchodzisz tu tylko po to żeby skrytykować Valencie . Nieważne czy gra piach czy nie , ważne że to gracz UNITED i trzeba go wspierać
» 30 maja 2013, 23:40 #55
BartekMU10: 80 milionów za Bale'a to o połowę za dużo. Nad czterdziestoma można by się zastanowić ale osiemdziesiąt?! Ja tak jak kolega @Dzastyn nie życze mu transferu do Madrytu bo kolejny talent sie zmarnuje. Chciałbym go widzieć w koszulce United ale lepiej tą kwote przeznaczyć na 2 lub 3 innych grajków, a nie odstających umiejętnościami od Garetha.
» 30 maja 2013, 16:04 #54
Dzastyn: Bale by był idealny dla nas. Zgadzam się z tym że ta cena jest mocno zawyżona. To jest typowy gracz dla ligi angielskiej. Na pewno nie życzę mu transferu do Mierdy bo ten klub tylko marnuje kariery piłkarzy czego przykładem jest nasz Cris. GGMU !
» 30 maja 2013, 15:34 #53
Dzastyn: Fest dużo zdobył z tym Realem ... Na prawdę od 2009 roku tak dużo zdobył, że nie można tego zliczyć . Nie mam zamiaru się kłócić z kibicami Realu, bo argumentując cokolwiek zawsze będą się odnosić do ich świetnego zwycięstwa z ćwierćfinału. Gdyby nie CR7 gówno by osiągnęli. Swoją drogą nie kierowałem się tym, że przegraliśmy z Realem tylko nie lubię tego klubu i to jest proste. Z wielu powodów, o których mógłbym Ci napisać książkę. Nie wiem czym się kierujesz że wyskakujesz mi od razu z ćwierćfinałem skoro nawet tego tematu nie poruszyłem. Myślisz że czytając statystyki z Wikipedii lub Oneta komuś zaimponujesz? Nie sądzę. Żeby napisać ten komentarz mogłeś sobie darować utworzenie tego konta.
» 30 maja 2013, 20:24 #52
Diabelred: Ray1 heh nie porownoj Crisa z United do tego z Realu,po 1 do nas przychodzil jako mlokos u nas dopiero uczyl sie grac na najwyzszym poziomie,do was natomiast trafil jako juz pilkarz kompletny ,klasy swiatowej ,jako zdobywca zlotej pilki(o ktorej grajac u was moze tylko sobie pomarzyc hehe ;) ),po 2 La Liga to liga 2 ekip Realu i Barsy,reszta to tylko statysci,ktorzy juz przed meczem przegrywaja mecz liczac na jak najmniejszy wymiar kary...Takze podsumowujac nie ma sensu porownywac CR7 tego z United do tego z Realu.
» 30 maja 2013, 22:08 #51
Diabelred: porownuj*
» 30 maja 2013, 22:31 #50
Satler4: I w Realu często jest bardziej egzekutorem. Nie ma go przez cały mecz, nagle walnie 2 bramy i tyle. U nas był czarodziejem, więcej kreował i kiwał a mimo to strzelał sporo bramek.
» 30 maja 2013, 22:38 #49
FanUnited69: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2013 23:42

Ray1 Może i United nie zdobyło wiele przez ostatnie lata, ale zdobyli na pewno więcej od Realu. United od 2009 roku zrobiło to czego Real nie może zrobić od lat 8 a mianowicie doszli do finału LM :) I do tego wygrali 2 razy BPL.

Mam taką małą radę dla Cb, weź idź stąd na swoją królewską stronę i tam obrażaj razem z innymi "fanami" sędziów albo zawodników innych drużyn ( np. Messiego), bo tutaj nam nie potrzeba takich ludzi jak ty. Ty tylko ludziom ciśnienie dźwigasz :)
» 30 maja 2013, 23:42 #48
Dzastyn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2013 12:38

Ray1 widzę, że Ty dalej swoje no ale cóż. Nie mam zamiaru tego dłużej drążyć bo nie o to tu chodzi. Twoje argumenty też mnie nie przekonują, tak samo jak Twoja obiektywna ocena. Ja swoje powiedziałem i tyle, koniec. Dobrze gadacie chłopaki powyżej ! Idź sobie opisać swoje niezadwolenie na wasz obiektywny portal realmadrid.pl i tam sobie drąż tematy tego typu. GGMU !
» 31 maja 2013, 12:34 #47
Dzastyn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.05.2013 12:44

Tu każdy sobie zdaje sprawę z przegranej w ćwierćfinale, nie musisz tego pisać. Owszem bolało, jak każda porażka, ale gramy dalej świat się na tym nie kończy. A Real dostawał La Manite od Barcy, czyż nie? To też doskonale pamiętam ;)
» 31 maja 2013, 12:44 #46
lukas0970: 80 mln to stanowczo za dużo, nawet na takiego magika jakim jest Walijczyk. Gdyby chociaz deklarował chęć grania u nas, mielibyśmy jakiś szanse przy niebotycznych pieniądzach pozostałej czwórki, ale jak wiemy jego marzeniem jest ''wielki'' Real Mardyt, także transfer niemożliwy.
» 30 maja 2013, 15:17 #45
rm900502: Ten transfer jest NIEREALNY. Koniec. Kropka.
» 30 maja 2013, 15:07 #44
Satler4: Kupowanie go do MU ma wg mnie mało sensu, fakt to dobry piłkarz ale prędzej czy później i tak będzie chciał przejść do Realu...
» 30 maja 2013, 14:55 #43
UnitedProClub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2013 13:38

Że niby on jest warty 80 mln :D chyba im się coś pomieszało,za 80 mln można kupić 3,4 dobrych zawodników którzy dadzą nam więcej niż on ...och ten Tottenham...
» 30 maja 2013, 13:37 #42
brylaantes: Bale - Carrick - Cleverley - Nani/Zaha

całkiem niezła pomoc by była ;)
» 30 maja 2013, 13:30 #41
UnitedProClub: Za Cleva Shinji i gitara.
» 30 maja 2013, 13:33 #40
jacmik10: Kagawa to nie ta pozycja. Mógłby grać przed Carrickiem i Tomem jedynie i wtedy jednym napastnikiem.
» 30 maja 2013, 14:27 #39
mantup89: PSG, Real, Chelsea, City są skłonne wydać 80 mln funtów za Bale'a, United napewno nie. Za tyle pieniędzy można sprowadzić 3,4 równie utalentowanych grajków.
» 30 maja 2013, 13:23 #38
atos1987: za 80 baniek kupimy 3-4 graczy którzy dadzą nam więcej niż 1 Bale.. THE SUN więc jestem spokojny.
» 30 maja 2013, 13:17 #37
sisinho: Przy obecnych cenach to może 2 dobrych ale nie 3-4. Z resztą dobrych i dostępnych graczy na rynku jest teraz coraz mniej.
» 30 maja 2013, 13:20 #36
gosc1234: ja uważam że w MU wiedzą lepiej ilu jest dobrych i dostępnych graczy
» 30 maja 2013, 13:30 #35
sisinho: Też tak uważałem do czasu kiedy środek grał padakę a dalej nikt nie został sprowadzony na tę pozycję. A dzieje się to już ładnych parę lat.
» 30 maja 2013, 22:41 #34
mepol: 80 milionów ? Serio ? Za tą sumę można wzmocnić każdą formację w drużynie. Szkoda tylko, że taki Anderson jak do nas przychodził, to miał większy potencjał od Bale'a.
» 30 maja 2013, 13:13 #33
mrNorbi: Bale jest mega dobrym pilkarzem i chcicalbym go w United ale za 80 baniek to wole fellainiego fabregasa i di marie bo cala ta trojke mozna by kupic za te 80 baniek...
» 30 maja 2013, 13:08 #32
erni93x: 80 mln za Bale'a? hahahahah to w takim razie Rooney jest warty co najmniej 70,a RvP 65... Bale warty góra 35 mln,więcej bym za niego nie dał.Ceny w dzisiejszym futbolu przechodzą ludzkie pojęcie...
» 30 maja 2013, 12:52 #31
kujawa: akurat przyklad Rooneya nietrafiony.
» 30 maja 2013, 13:59 #30
erni93x: Akurat trafiony.Podobno ze roo jest warty 35 mln...hahahaha/
» 30 maja 2013, 15:45 #29
erni93x: Jak bierzemy pod uwage jeden sezon,to Bale jest warty 20 mln...
» 30 maja 2013, 21:55 #28
TheMatiZ: 10? Serio? To jest jeden z najlepszych napastników na świecie... Jeśli sam nie będzie chciał iść to niech zostanie... Co do 18...myśle że można mu dać jeszcze sezon bo w tym...to ciągle miał kontuzje... A ja jeszcze bym pożegnał numer 7...chociaż ostatni mecz nawet dobrze zagrał.
» 30 maja 2013, 12:45 #27
Taurus: Do nas i tak nie przyjdzie więc nie wiem po jaką cholereę te spekulacje ;d
» 30 maja 2013, 12:15 #26
vip14: Wątpię czy Manchester United będzie chciał zapłacić za Bale 80 mln funtów. Real Madryt i Chelsea rozumiem, oni chcą tego zawodnika, bo jest im potrzeby, ale PSG i City to nie wiem po co chcą go w swoich szeregach. Jest on im wcale nie potrzeby.. Chcą go tylko sprowadzić do siebie, żeby nie "dać" go komuś innemu.. Żenada..
» 30 maja 2013, 12:14 #25
Paxius: Za 80 mln to można kupić czterech świetnych zawodników. Fakt, że Bale w tym sezonie grał niesamowicie i chciałbym go widzieć w Manchesterze, ale nie za taką kasę. A wg Pereza chyba każdy zawodnik urodził się, żeby grać w Madrycie, śmieszny gość.
» 30 maja 2013, 12:04 #24
champione2013: Jeżeli miałby z tego wybierać to Shity i Cfelki z miejsca odpadną . PSG raczej bezsesnowny tranfer jeżeli zostanie Ibra . W Realu byłby również jednym z wielu no i do tego współpraca z CR7 ? U nas raczej takiej gotówki brak .
Nie zapominajmy że we wszystkich zespołach w/w trenerzy się zmieniają więc takie dywagacje prasy są bez sensu .
» 30 maja 2013, 11:53 #23
Pastuch: Bale bylby swietnym wyborem ale 80 mln to przesada. 40-50 mln. jeszcze sie zgodze ale to i tak nie jest jak na nasz budzet
» 30 maja 2013, 11:47 #22
mazi06TsR: Ja bym każdą kase wyłożył za Bale'a.:) To taki młody Giggs.:)
» 30 maja 2013, 11:35 #21
Domestos: po co nam bale? lepiej kupić fabregasa, thiago, eriksena, fellaninego, a skrzydłowych to mamy bardzo dużo i bardzo dobrych, tyle że bez formy i do tego zaha jeszcze
» 30 maja 2013, 11:35 #20
sisinho: Nani, Young i Valencia formy nie widzieli od sezonu 11/12.
» 30 maja 2013, 13:28 #19
Diabelred: Valencia byl naszym najlepszym grajkiem w poprzednim sezonie,ale spoko niech Ci bedzie ze nie widzial formy w sezonie 11/12 ,nie badz smieszny...
Co najwyzej zgodzilbym sie ze stwierdzeniem ze cala trojka nie widziala formy w tym sezonie.
» 30 maja 2013, 17:39 #18
sisinho: @Diabelred

No to mówię że od 11/12 jej nie widzieli, czyli od końca tamtego sezonu do teraz.
» 30 maja 2013, 22:39 #17
mu007: za 80 milionów kupiłbym sobie mclarena slr a nie piłkarza o imieniu Bale
» 30 maja 2013, 11:21 #16
charnas: kupiłbyś 160 takich, ale w sumie to nie wiem co to ma do rzeczy
» 30 maja 2013, 12:47 #15
nomati666: 80 dużych baniek? :D Jakbym był sezonowcem, to bym może uwierzył :)
» 30 maja 2013, 11:16 #14
noxu955: ,,Bale urodził się, by grać w Madrycie" hahah. No to to jest dobre. Robią z tego Realu nie wiadomo co, a tak naprawdę to normalny, ok dobry nawet bardzo dobry klub, ale normalny. Wszyscy się jarają jak oni grają ale to chyba już reguła, że wszyscy są zachwyceni hiszpańskimi klubami, a szczególnie dwoma. Prawda jest taka, że niemieckie zaspoły w tym roku ppokazały na jakim poziomie są Real i Barcelona, a w tymm roku są naprawde bardzo słabi. Perez gada głupoty...tak samo my możemy powiedzieć, że Bale urodził się by grać w MU bo jest Walijczykiem, lewonożnym więc jest naturalnym następcą Giggsa. Pierdoły :D
» 30 maja 2013, 11:15 #13
JackDaniels: Szczerze mówiąc jeżeli real nie wywali takiej kasy na takiego Bale'a to sam sobie piłkarza nie wychowa... wielki real pfff real bez wypchanego kasą portfela nic by nie znaczył ;p... Wątpie nawet czy ktoś by wiedział, że jest taka drużyna ;p... Nie rozumiem właśnie tego zjawiska, wszyscy zachwycają się realem... bo mają ronaldo.. bo mają Ozila..., ale łatwiej jest wydać kasę niż samemu sobie wychować młode gwiazdy... Poza tym kupując te wszystkie gwiazdki ilu z nich niszczą ;p... Chyba nigdy nie bedę lubił tej drużyny ;p
» 30 maja 2013, 11:26 #12
Satler4: Dlatego nie lubie klubów typu CFC, Real czy City. Nakupują gwiazd po czym nic konkretnego nie grają a jak dany talent nie odpali to machną ręką i kupią kogoś innego, a dlaczego? Bo mogą? Bez sensu to jest. Każdy myśli, że wszyscy chcą grać dla Realu i Barcy podczas gdy Real w meczu z nami, kiedy my mieliśmy Cleva w środku czy emeryta Giggsa był całkiem bezradny...
» 30 maja 2013, 11:39 #11
nowy000: Chyba nie znasz się na piłce określając Real tylko dobrym klubem. To najbardziej utytułowany zespół na świecie z jedną z największych historii. Jakbyś interesował się piłką to byś wiedział że Real jeszcze 10-15 lat temu miał wielu wspaniałych wychowanków. Ale nie można mieć ich wiecznie. Każda drużyna trafia na jakiś złoty okres młodych zawodników. Dla tego teraz Barca tak wygrywała bo miała taki okres. Ale zawodnicy tacy jak Tello czy Thiago to nie będzie nowy Xavi czy Messi. I będą musieli zainwestować. Różnica miezy Realem a Cheslea czy PSG jest taka że Real nie ma dobrego wujka który sypnie kasą tylko sami doprowadzili klub do takiej kondycji finansowej że mogą sobie pozwolić na takie wydatki.
» 30 maja 2013, 12:06 #10
noxu955: Nowy000. Nie chodziło mi o umniejszenie zasług Realu. Pod względem historii są wielcy, ale jeżeli chodzi o gre to już nie. Jeżeli o klubach będziemy mówić, że są wielkie bo mają fantastyczną historie to mógłbym wymienić kazdy klub angielski i powkedzieć, że są ,,wielcy,,. A chyba nie o taką wielkosc chodzi :) Mówiac o fanatyźmie nad Realem czy Barca nie moge zrozumiec postawy mediów. Wszedzie sa używane słowa giganci, potęgi. O ile zgodze sie,że Barcelona byla potega przez ostatnie 8 lat bo zdominowala football, to Real nie dokonal niczego wielkiego. No chyba ze za wielka wygrana uznamy zwyciestwo w lidze hiszpanskiej. Z tym, że budżet Realu jest tak duzy jak budżety wszystkich innych klubów z tej ligi razem wzięte. Wiec fakt...ma godnych konkurentów. A europejskie puchary w wykonaniu ,,galacticos,, to ostatnio nic wielkiego. Troche sie na piłce znam. :)
» 30 maja 2013, 12:27 #9
Maaattttt: @nowy000
Prawda jest taka, że wielki Real od kilku dobrych lat ani nie znaczy nic w Europie, ani nic wielkiego nie wygrywa w Hiszpanii. Gdyby nie pan sędzia Cakir to nie byłoby ich w półfinale Ligi Mistrzów. Ale już przykleiła się do tej drużyny etykieta jednego z największych na świecie, zawsze głównego faworyta rozgrywek europejskich. Niestety, od czasu Del Bosque Real nie zachwyca ani grą, ani wynikami. Od wielu lat to drużyna, która bazuje na wielomilionowych transferach a w świecie piłkarskim wciąż panuje przekonanie, że każdy marzy o grze w Realu albo Barcelonie. Co do historii to chłopie poczytaj o wpływach generała Franco, o dziejach transferu Alfredo di Stefano, który pomógł w okresie kiedy ta potęga się tworzyła. Gran Derbi Europa to też produkt głównie kreowany przez otoczkę medialną, o ile więcej emocji dostarczył pierwszy mecz City-United na Etihad. Z Realem większość drużyn przegrywa w szatni, co jest wynikiem przeceniania możliwości tej drużyny przez media i działaczy. Real miał dobrego wujka kiedy zdobywał swoją dzisiejszą pozycję i to nie takiego który tylko sypnie kasą, ale który potrafił wejść z oddziałem uzbrojonej policji do szatni rywala grożąc piłkarzom przed meczem. Więc nie opowiadaj o historii. Real Madryt swego czasu był wielki, 10 lat temu, a ostatnio dał się raczej poznać jako drużyna, która nie potrafi przegrywać z klasą, kopiąc i depcząc rywali kiedy tylko wynik nie jest w porządku.
» 30 maja 2013, 13:04 #8
JackDaniels: @nowy real dla mnie jest nawet przeciętny... kogo obchodzi to co działo się 10? 15? lat temu... kogo obchodzi to, że grał tam Zidane? Figo? oni już nie grają. To przeszłość... aktualnie jest drużyna, która wydaje tylko miliony bo nie umie sobie w inny sposób poradzić... A jak przegrywa to słyszy się, że murawa była za zielona, że ktoś nurkował, że sędzia był dla nich bardzo niesprawiedliwy... Słyszy się poniżanie innych klubów i nienawiść? Czy to na tym " Wielki Real " ma być budowany ?? W realu już dawno zapomniano na czym polega piłka nożna i gdyby nie tych pare gwiazdek... to wątpie czy real dałby radę cokolwiek zdziałać...
» 30 maja 2013, 13:23 #7
suchymufc: Real nie jest najbardziej utytułowanym klubem na świecie :)
» 30 maja 2013, 14:11 #6
JackDaniels: skończmy juz ten temat Realu... to stronka United ;D wszyscy kibice $$Realu$$ niech idą sobie na swoją stronkę sezonować na temat wielkości ich małego klubu ;p
» 30 maja 2013, 14:25 #5
nowy000: Nie uważam Realu za potęgi piłkarskiej ale jednak należy im się szacunek za to co osiągnęli. Wydają taką kasę bo ich na to stać, są klubem który generuje największy dochód i zysk. A mówienie o klubie który przez ostatnie 3 lata dochodził do półfinału LM że jest przeciętny to obraza.
» 30 maja 2013, 15:32 #4
Diabelred: Jak dla mnie to Real jest najbardziej przereklamowanym klubem na swiecie...
Majac Ronaldo, do niedawna jeszcze Mou,setki milionow wydanych na transfery,a oni nie potrafia przez ponad 10 lat wygrac LM...
O tym ilu to pilkarzy Real zmarnowal juz nie wspominam...
» 30 maja 2013, 17:26 #3
JackDaniels: Ray ;p podlicz sobie ile kasy zmarnował w tym sezonie real ;p aby pokazać jaka jest słabą drużyną... może i United nie zachwycało podczas meczu w madrycie i rewanżu, ale dwumecz z BVB? Hmm tutaj już nie było pomocy sędziego i jakoś Real nie dał sobie rady... chyba Perezowi już kasy zabrakło na kupienie kolejnego meczu ;p... Hmmm Masz racje paru piłkarzy wychował real... ale to kropla w morzu w porownaniu do tego ilu piłkarzy kupił bo musiał kupić, a potem ich zniszczył... wystarczy 1 kontuzja, 1 słabszy sezon i papa... twoj real wygląda fajnie tylko w reklamach adidasa ;p...
» 30 maja 2013, 20:10 #2
FanUnited69: Ray1

Człowieku jak ty pierd..., tego się czytać nawet nie da. Real nikogo nie zniszczył ?! Ciekawe... A Robbena, Vaarta, Robinho, Owena, Huntelaara i wielu innych też kontuzje zniszczyły ?
» 30 maja 2013, 23:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.