Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Thiago Alcantara Czerwonym Diabłem?

» 25 maja 2013, 13:32 - Autor: wazza89 - źródło: The Sun
Jak podaje The Sun, David Moyes jest poważnie zainteresowany kupnem Thiago. Pomocnik FC Barcelony jest wyceniany na 15 milionów funtów.
Thiago Alcantara Czerwonym Diabłem?
» Thiago chce odejść z Barcelony
Nowy menadżer United widzi w 22-letnim Hiszpanie następce odchodzącego na emeryturę Paula Scholesa. Thiago ma ważny kontrakt do 2015 roku, lecz ciężko mu się przebić do podstawowego składu Dumy Katalonii.

- On nie jest za bardzo szczęśliwy, ponieważ zbyt mało gra. Z tego co wiem, Thiago chciałby przenieść się do klubu, gdzie będzie miał zagwarantowane regularne występy w wyjściowej jedenastce - informuje osoba związana z hiszpańskim klubem.

- Tito Vilanova nie jest fanem jego talentu. Więcej szans na grę otrzymywał Fabregas czy Alex Song. To frustrujące dla Thiago. On zdaje sobie sprawę, że jest wystarczająco dobry, aby wywalczyć sobie miejsce w każdej innej drużynie - zakończył tajemniczy informator.

Manchester City oraz Borussia Dortmund również są zainteresowane usługami tego zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Arsenal skłonny rozbić bank dla Rooneya
Następny news »
Cole: Moyes musi od razu zdobyć trofeum

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


Nani27: The Sun chłopaki, The Sun....
» 27 maja 2013, 19:36 #79
neymar11: Jest to ogromny talent myslę że będzie godnym następcą P. SCHOLESA
» 27 maja 2013, 19:31 #78
brylaantes: na pewno odejdzie bo ma numer 11, a on będzie dla Neymara ;)
» 26 maja 2013, 14:39 #77
vip14: Thiago w United przydałby się. 15 mln funtów za niego to przystępna cena. Mam nadzieję, że Manchester United z FC Barceloną dojdą do porozumienia odnośnie jego transferu :]
» 26 maja 2013, 12:54 #76
niszak: Barcelona nie ma tu już nic do gadania jeśli zostanie złożona oferta to tylko i wyłącznie od zawodnika będzie zależeć czy przejdzie czy zostanie :)
» 26 maja 2013, 21:32 #75
waterfordpany: jak do środka pola mamy kupić Fellainiego i Alcantarę i z nimi zawojować świat to sukcesów życzę .
Choć i tak są lepsi od arcy talentu Cleverleya czy Andersona
» 26 maja 2013, 11:58 #74
SzajbusMU: Dziennik The Sun- dziękuje dalej nie czytam i Wam radzę to samo :)
» 26 maja 2013, 09:04 #73
belinea89: nie ma nad czym się tu zastanawiać 15 mln funtów to nie jest dużo a możemy na tym transferze wiele zyskać, przypomnę wam że united podczas ostatniego okienka transferowego za podobną kwotę kupili wilfrieda zahe (kwota oscylowała także wokół 15 mln funtów), jak tu porównywać ich,
zaha - młody niedoświadczony, grający na zapleczu premier league, nieobyty i nieograny na wysokim poziomie, lecz z dużym potencjałem,techniką i co najważniejsze anglik
thiago - również młody, z dużym doświadczeniem, dużymi zdolnościami technicznymi, mogący z miejsca wskoczyć do pierwszego składu, jak dla mnie taka kwota odstępnego to promocja, chelsea ma mate, city silve, arsenal cazorle, a nam brakuje właśnie takiego hiszpana w środku pomocy, inne kluby też chcą skorzystać i wyciągnąć go z barcy, więc kto pierwszy ten lepszy
» 26 maja 2013, 00:45 #72
triadevil: Tyle, że Zaha jest Anglikiem więc koszt transferu automatycznie rośnie
» 26 maja 2013, 11:13 #71
FanUnited69: Chłopaki po co nam ten Thiago czy Fellaini ? Mamy młodych zdolnych zawodników, którzy w końcu chcieliby posmakować footballu na najwyższym poziomie. Chodzi mi o Powella, Januzaja, Tunnicliffe'a i Cole'a, bo widać że to są olbrzymie talenty, które musimy oszlifować i dawać im szanse na grę w pierwszym składzie. Kupimy Fellainiego/Thiago to oni szansy zapewne nie dostaną i będziemy potem żałowali jak od nas odejdą i będą grali pierwsze skrzypce w innych dobrych zespołach np. Pogba w Juve. Ja nie chcę nikogo w United oprócz Bale'a, ponieważ według mnie on jest naturalnym następcą Giggsa w United i z nami mógłby osiągnąć wszystko. Chcę żeby w United grali wychowankowie, którzy będą z tym klubem na dobre i na złe i którzy całe swoje kariery spędzą u nas w klubie jak Giggs cz Scholes.
» 25 maja 2013, 20:46 #70
cvx: Jak możesz tak pisać, United nie jest szkółką piłkarską i nie może sobie pozwolić na wystawianie juniorów "żeby się sprawdzili" :/ . Potrzebujemy zawodników, którzy już są dobrzy. Jeśli są przy okazji młodzi to super (jak De Gea, Jones, Rafael), ale mecze o stawkę to nie miejsce na tak ryzykowne eksperymenty. Cała czołówka wzmacnia się transferami z zewnątrz, szkółka zawsze będzie tylko uzupełnieniem.
» 26 maja 2013, 02:16 #69
Marcin23: FanUnited69 z takim podejściem nic nie wygramy.Zrobiliśmy błąd który już w sierpniu żałowałem,mianowicie brak zastępstwa dla scholes'a.Postawiliśmy na cleverleya i w meczach o bardzo wysoką stawkę widać było że Tom to nie snejder.Jestem za wpuszczaniem młodzieży,ale w miarę w rozsądnych momentach,czyli np końcówki meczów w których prowadzimy np 3-0.A na dzień dzisiejszy trzeba na świetnego rozgrywającego.
» 26 maja 2013, 09:48 #68
jari13: Zeby grac wychowankami to trzeba najpierw miec w szkolce prawdziwe talenty. Mielismy Pogbe, ale gral Clev, ktory nic nie wnosi do gry...
» 26 maja 2013, 10:48 #67
FanUnited69: Powiedzcie mi ludzie dlaczego Ci nasi wychowankowie nie mogą grać u nas w pierwszym składzie, bo ja tego nie rozumie. Mieliśmy Pogbę i wszyscy mówili o nim że to będzie dobry zawodnik w przyszłości i chłopak siedział u nas w rezerwach, co mu się zbytnio nie podobało. Poszedł do Juve gdzie gra po prostu bardzo dobrze, bez kompleksów, niczego się nie boi, wystarczyło dać mu szanse w pierwszym składzie w poprzednim sezonie a mielibyśmy następce Scholesa.
Marcin dlaczego według Cb nic nie wygramy ? Może któryś z tych graczy okaże się strzałem w dziesiątkę i nikogo nie będziemy musieli kupować, im musimy dać teraz szanse, chłopaki mają po 18/19 lat już powinni grać w końcówkach meczów i zbierać doświadczenie(mówię o mistrzowskim sezonie), bo znowu zrobimy jak z Tomem, który był na wypożyczeniu w wieku 21/22 lat i teraz widać że trochę za późno go wysłali. Uwierzcie w naszą młodzież, chłopaki mają papiery na to żeby się stać bardzo dobrymi piłkarzami, bo talent to oni na pewno mają i to nie mały, po prostu musimy im dać szanse ;)
» 26 maja 2013, 11:18 #66
wazza89: FanUnited69 chyba to nie jest takie proste jak to sobie wyobrażasz. Wychowanków trzeba promować, lecz oni z miejsca nie zrobią różnicy. Dlatego transfery są tak ważne w piłce. Nie wolno myśleć " nie kupujmy nikogo bo marnujemy młodzież". United z tak bogatym zapleczem, angielska piłka z ligami młodzieżowymi, a Ty myślisz, że jakiś wielki talent mógłby zostać nie zauważony? Spokojnie - w United pracują profesjonaliści i każdy kto na to zasłuży zagra w pierwszym zespole. Pogba? Fergie znał jego wartość i zaryzykował jego odejście. Na pewno miał swoje powody i pozbył się francuza dla dobra klub. Czemu? Nie wiemy, ale na 100% tak było.
» 27 maja 2013, 09:44 #65
FanUnited69: wazza89

Muszę przyznać że twój komentarz dał mi sporo do myślenia i po głębszym zastanowieniu muszę przyznać że masz rację ;) Jak już jesteśmy przy transferach to według Cb kogo przydałoby się zakupić w tym oknie transferowym żeby wzmocnić nasz skład ?
» 27 maja 2013, 21:05 #64
kamills1988: 15 mln funtów to nie jest dużo, biorąc pod uwagę chociażby wiek i umiejętności Thiago, dlatego nie zastanawiałbym się długo. i składał ofertę
» 25 maja 2013, 19:22 #63
Diabelred: Jak dla mnie to jest zwykla plota nic wiecej ,tym bardziej ,ze zrodlo to The Sun...Szczerze watpie ,aby zarzad Barsy byl tak glupi,aby sprzedawac teraz Thiago za grosze,by w przyszlosci placic za niego grube miliony .Mysle ze Thiago w tym sezonie pojdzie na jakies wypozyczenie(moze do nas ,kto wie...) lub Tito czesciej bedzie stawiac na Alcantare kosztem Xaviego

Co do transferu, to nawet mi sie on podoba.Teraz damy za Alcantare te 15-20 mln.A jezeli nawet w przyszlosci zwolni sie miejsce po Xavim czy Iniescie i upomni sie o niego Barsa,to wtedy sprzedamy go za 40 mln lub wiecej (jezeli oczywiscie bardzo sie rozwinie ;) )
» 25 maja 2013, 18:38 #62
mu007: Alcantara dobry pomocnik i zastępca Scholesa możliwe
» 25 maja 2013, 18:35 #61
Deluxe: Byłoby fajnie, jeśli trafiłby do nas. Uważam, że ma wystarczające umiejętności i raczej by się u nas nie marnował.
» 25 maja 2013, 17:19 #60
devil1948: Thiago jest mega zajebisty, dawać go do MU ! :)
» 25 maja 2013, 17:04 #59
wlodekzlc: To ja już bym wolał rzucić Januzaja na głęboką wodę. Jak przyjdzie Thiago, to kiedy młody Belg otrzyma swoją szansę ? A myślę, że im wcześniej Adnan wszedłby do dorosłej drużyny, tym lepiej dla niego i dla nas, bo jest to nieprzeciętny talent.
» 25 maja 2013, 16:30 #58
Taurus: Pytanie.. czy jest wystarczająco dobry na United?
» 25 maja 2013, 16:24 #57
orchi650: Chyba nie na miejscu te pytanie...
» 25 maja 2013, 18:05 #56
Taurus: Czemu?
» 25 maja 2013, 18:46 #55
ForeverMU: Jestem za! Przydałby nam się jakiś kreatywny, hiszpański rozgrywający, najlepiej z La Masia. Jednakże wątpię w realność tego transferu, ponieważ ma jeszcze ważny przez długi czas kontrakt, a w klauzuli zapisane ma 90 baniek.
» 25 maja 2013, 16:24 #54
lukaszek9000: 18mln, jeśli mamy 50 to nie dużo, David może ryzykwać, tylko mu wtedy klauzure z 50mln
» 25 maja 2013, 16:04 #53
lukaszek9000: ON MA W KONCU W KONTAKCIE 18 CZY 90 MLN? Bo to trochę różnica.
» 25 maja 2013, 15:17 #52
charnas: nie czytaj onetu
» 25 maja 2013, 15:49 #51
ForeverMU: Idioci cisną na jakieś onety, wp i tak dalej.
Ale prawda jest taka, że strony tego typu to jedynie portale informacyjne. Oni nie mają własnych dziennikarzy tylko podają informację z różnych gazet i innych mediów. Zapamiętajcie to sobie gimbusy raz na zawsze i nie hejtujcie. A akurat informacja, że ma w klauzuli 90mln jest prawdziwa. Dla przykładu Messi ma wpisany miliard, a np. Jackson Martinez z Porto ma 70 mln. Klauzula to kwota za, którą klub musi puścić zawodnika, jeżeli zostanie ona aktywowana.
» 25 maja 2013, 16:29 #50
charnas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 18:53

nie nazywaj mnie gimbusem, pozdro. skad wiesz że tamte źródła są prawdziwe i wiarygodne?
» 25 maja 2013, 18:52 #49
ForeverMU: Nie mówię, że są wiarygodne i w 100% prawdziwe, ale nie są wymyślone przez onet. On jedynie je cytuje.
» 25 maja 2013, 19:29 #48
Rafael: Ta jasne 15 mln funtów . Ostatnio przedłużył kontrakt i ma klauzulę 90 mln funtów ,ale The Sun wie lepiej :P
» 25 maja 2013, 15:10 #47
lysej: 90mln obowiązywałoby gdyby rozegrał okręśloną ilość spotkań. Na Camp Nou zapomnieli o tym i nie zagrał w tylu meczach ile trzeba, stąd stara klauzula na 18mln obowiązuje w tym momencie.

zamiast krytykować należy się doinformować.
» 25 maja 2013, 15:33 #46
tomics: "Jak podaje The Sun". Tyle mi wystarczy. Reszty nie czytam
» 25 maja 2013, 15:08 #45
Paxius: Thiago i Fellaini to realne transfery i mam nadzieję, że kogoś z tej dwójki Moyes przygarnie. 15 mln za Alcantare to bardzo dobra cena, może być tak, że będzie chciał wrócić do Barcelony za jakiś czas, ale może wtedy cena będzie wynosić 40 mln :)
» 25 maja 2013, 15:00 #44
el9nin0: Albo on albo Ilikay Gundogan, ktoś jest potrzebny obok Carricka, bo Clev, Ando nie prezentują w każdym meczu dobrej formy. Dla Ferdinanda to ostatni sezon zapewnie to Jones będzie wiecej grywać na ŚO, wiec potrzebny jest środkowy pomocnik.
» 25 maja 2013, 14:58 #43
Diobel24: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 14:58

jestem jak najbardziej za młody dobry technicznie zawodnik nie mowie ze do pierwszej 11 bo tam rzadzi carrick ale na zmiennika czemu nie ale priorytetem powinien byc fellaini i jakis skrzydlowy mysle ze Bale a jeszcze Zaha przyjdzie do nas tyle jesli chodzi o pomoc osobiscie zajal bym sie srodkiem obrony tam mozna bylo by kupic Suboticia bo Hummels to raczej marzenia
» 25 maja 2013, 14:56 #42
Pastuch: Thiago przydalby sie nam jak malo kto. Dobry drybling, trzezwy umysl i goli tez pare moze strzelic. Obawiam sie tylko jego "mlodziezowego" podejscia do wyboru klubu. Wybierze zapewne pienadze w City. Jezeli chodzi o Fellainiego to nie mozna porownywac tych dwoch graczy. Belg jest niczym Carrick - walczacy, niewidoczny przez wieksza czesc spotkania, taki cichociemny :) natomiast Tiago ma niesamowity ciag do przodu. To jest jedyny plus szkolek barcy.
» 25 maja 2013, 14:54 #41
gently47: osobiscie byl bym zadowolony, ale wyzej cenil byl fellainiego(doswiadczenie w lidze wzrost stale fragmenty gry i walecznosc) albo strootman dobrze rozgrywa i rowniez jest wysoki, thiago to troche inny zawodnik bardziej filigranowy i nie wiem czy da rade w premier league, poza tym to the sun 99% ich informacji to bajki
» 25 maja 2013, 14:50 #40
MDuch7: Jeżeli nikogo innego byśmy nie mieli to tak, osobiście wolę: Fellainiego lub Gundogana. Pierwszy cena porównywalna, a drugi to pewnie z 10 mln więcej ;/ Ale tak czy siak jesteśmy takim klubem, że wybieramy zawodników jakościowo lepszych, nie tańszych...
» 25 maja 2013, 14:40 #39
noxu955: Gundogan nie odejdzie z Borussi. A nawet jeżeli to tak za 30 lub 35 mln. To chyba teraz najlepszy środkowy pomocnik na świecie.
» 25 maja 2013, 14:42 #38
djgodzilla: tak w nawiasie monaco zaczyna się zbroić www. transfery.info/57775,oficjalnie-moutinho-i-rodriguez-w-as-monaco
» 25 maja 2013, 14:36 #37
noxu955: jestem jak najbardziej za! transfer jak najbardziej realny bo myślę, że rzeczywiście Thiago może czuć się oszukany tak malłą ilością występów w pierwszym składzie. Trzeba powiedzieć, że w tamtym sezonie w pewnym okresie czasu grał nawet lepiej niż sam Xavi. Jak dla mnie bardzo dobry zawodnik . Nie ma jeszcze na niego tylu chętnych więc i cena przyziemna. Jezeli takiego piłkarza nie chcemy kupić, to nie wiem jakich my piłkarzy poszukujemy. Środek pola bardzo mocno kuleje a on mógłby być lekiem na całe zło :D
» 25 maja 2013, 14:33 #36
rege: Z tego co wiem, to on ma klauzulę odejścia 18 mln euro i zwiększa się ona do 90 mln, jeśli Thiago zagra w Barcelonie określoną ilość spotkań. Tak się złożyło, że Tito o tym zapomniał i nie wpuszczał Alcantare nawet w meczach o pietruszkę, dlatego ta pierwsza kwota jest wciąż obowiązująca.

Cena za tego piłkarza, czyli właśnie około 15 mln funtów, to dobra cena, bo to utalentowany zawodnik, ale czy nadaje się do EPL? Nie byłbym tego taki pewien.
» 25 maja 2013, 14:22 #35
ManUtdFan94: Zdecydowanie lepszą opcją jest Fellaini. Raz,że ograny w lidze angielskiej, dwa uważam,że jeżeli Barcelona sprzedałaby nam Thiago to by sobie zastrzegła możliwość kupna co wiąże się z tym,że gdyby grał bardzo dobrze to i tak byśmy go musieli sprzedać po kilku latach. Jeszcze najprawdopodobniej chciałby wrócić do Dumy Katalonii.Zdecydowanie nie!
» 25 maja 2013, 14:22 #34
rege: Nie porównuj Fellainiego, który jest ŚP/DP do Thiago, który jest ŚPO/ŚP. Fellaini stanowiłby pomoc dla Carricka, zwłaszcza przy niepewnej grze Andersona, Cleverleya czy dłuższej absencji Fletchera. Thiago natomiast, jak jest napisane w artykule, to bardziej następca Scholesa (nie widzi mi się to:D), a w każdym razie transfer nastawiony na ofensywę.
» 25 maja 2013, 14:24 #33
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 14:38

Fellaini jest również SPO ponieważ Moyes go przekwalifikował na tą pozycję i radził sobie na niej bardzo dobrze co pokazują statystyki, strzelił 11 bramek i miał ileś tam asyst nie pamiętam ile dokładnie. Według mnie to jest bardzo dobra opcja. Warto dodać,że nasz nowy manager zna go bardzo dobrze i na pewno wie jak jego potencjał wykorzystać.
» 25 maja 2013, 14:36 #32
mrNorbi: Fellaini to typowy defensywny srodkowy i barmki o ktorych piszesz strzelal grajac na tej wlasnie pozycji.Odkad Moyes z koniecznosci przekfalifikowal go na SPO to jego statystyki przestaly sie poprawiac w rubryce bramki i asysty :)
» 25 maja 2013, 15:05 #31
sebkob0884: olac tego thiago jakby byl dobry to by w barcelonie gral cienki jest ponoc united zloza 24mln funtow za felainiego pisza o tym w angielskich gazetach ma to byc pierwszy transfer moyesa
» 25 maja 2013, 14:18 #30
Dzuma2383m: Ogarnij sie... Dobry zawodnik. Ps: naucz sie pisać
» 25 maja 2013, 14:22 #29
masterbm2: dobry bo co ?
» 25 maja 2013, 14:46 #28
ForeverMU: To, że przegrywa rywalizację z Xavim, Iniestą i Fabregasem to nie zanczy, że jest słaby bo właściwie każdy z najlepszych pomocników świata zostałby przez nich posadzony na ławce
» 25 maja 2013, 16:32 #27
kap: Cenna nie duża a jakość może być niesamowita ;)
» 25 maja 2013, 14:14 #26
czareks444: Ja chciałbym Gundogana, ale Thiago też może być.
» 25 maja 2013, 14:05 #25
mikeey: 15 milionow? Jak dla mnie za duzo za niego .
» 25 maja 2013, 13:56 #24
czareks444: Za dużo? Rozśmieszyłeś mnie.
» 25 maja 2013, 14:02 #23
mikeey: za 15 milionow znajdzie lepszego gracza bez watpienia .
» 25 maja 2013, 14:05 #22
kap: podaj przykład ??
» 25 maja 2013, 14:11 #21
BoShE: 15 mionów to dużo ? za Thiago LOL on ma 22 lata i jest świetnym pomocnikiem więc nie wiem o co ci chodzi :o
» 25 maja 2013, 14:20 #20
mrNorbi: co za gosc...15 mln za Thiago to promocja jak 2xCocaCola 2l za 5zl :)
» 25 maja 2013, 15:06 #19
CarpeDiem: -.- za 15 mln to mozesz lepszego znalezc w fifie.
Brac nie patrzec...
ok 15 wylożylismy na zahe 20 za younga ,a 15 ma byc za duzo za thiago to jakis zart.
» 26 maja 2013, 08:05 #18
Nani1900: Nie potrzebujemy gracza który zagra u nas 3 sezony i wróci do Barcelony.
Podobno jesteśmy blisko transferu Fellainiego. Ja bym cały to okienko transferowe widział tak (wszystkie wartości w funtach)

Odchodzą:
Rooney 30-35 mln
Nani 10-15 mln (nie chce tego, ale na to wygląda)

Przychodzą:
Fellaini 22 mln
Eriksen 10-15 mln
Lamela 30 mln, albo jakiś inny skrzydłowy.

Podaje transfery realne...wyżej wymienionymi zawodnikami interesuje/interesował się na klub w zimowym oknie transferowym. Nie piszczcie, że Eriksen idzie do City czy BvB. Może i pojawiają się takie spekulacje, ale to jeszcze nic potwierdzonego.
» 25 maja 2013, 13:55 #17
ZuczekUnited: Z jakiej niby racji Lamela mialby kosztowac 30 mln funtow?! Oszalels chlopie
» 25 maja 2013, 14:09 #16
M1LKA: stary czemu ty jesteś taki głupi? mamy oddawać dobrych piłkarzy i przepłacać za nie pewne towar? lecz się na głowe na prawdę.
Nie wiadomo jak kto wystrzeli z formą pod wodzą Moyes'a... może rvp zacznie grac piach, antek znów będzie w życiowej formie... nikogo nie sprzedajemy na razie... także swoje farmazony zostaw dla siebie i trenuj je w fifie... bo to twój nie pierwszy trolling.

btw. jakby alcantare za 15mln oddali to bym wziął z pocałowaniem ręki, nie jest powiedziane ze do barcy wróci, bo jeśli nie jest idiotą to wie że za dobrze tam nie miał i nie ma czego szukać. To co innego jak wychowanek pique czy cesc praktycznie z młodzieżówki wracają jako dorośli... thiago już jest dorosły i mógłby grac na najwyżym poziomie a barca go ogranicza to nie wiem czemu miałby tam wracać w przyszłości.
» 25 maja 2013, 14:14 #15
Nani1900: ZuczekUnited

Co się dziwisz? Nie mówię, że mamy go za tyle kupić, ale takie są ceny za piłkarzy. Dla przykładu Rodriguez kosztował As Monaco ponad 35 mln. Dla mnie też są to przesadzone ceny, ale taniej go nie wyciągniemy. Ja liczę, że Nani pozostanie i będzie grał regularnie. Wtedy nie będzie trzeba nikogo na skrzydło kupować

@M1LKA

Daruj sobie. Oddawać? Przecież to jasne, że oni na 90% odejdą. Ja nikogo nie oddaje - takie są fakty. Po co trzymać Rooneya który chce odejść? Po co trzymać Naniego który nie gra i za rok kończy mu się kontrakt?
Nie spinaj, nie sprzedaje Vidica czy Carricka czy innych. Napisałem tych którzy prawdopodobnie odejdą. Ja bym Naniego zostawił i dał mu grać regularnie, ale na to się nie zapowiada. Jeśli ktoś już jest głupi to raczej ty, bo spinasz się o nic :)
» 25 maja 2013, 14:36 #14
ZuczekUnited: Wiem ze ceny sa dziwne, ale nie az tyle. Rodriguez wydaje sie zawodnikiem o wiekszej wartosci rynkowej niz Lamela a i tak 45 mln euro to za duzo. Rosyjski miliarder moze sobie szalec chrzaniac logike, ale nie United...
Swoja droga strasznie sie wkurzylem slyszac o tym ze kupili tez Moutinho...u nas pasowalby perfekcynjie
» 25 maja 2013, 14:52 #13
Nani1900: @ZuczekUnited

Rodriguez był wypromowany przez media, stąd ta cena. Ja nigdy w nim nic wielkiego nie widziałem. Wiem, też nie chce, żeby United wydawało takie pieniądze, ale jakby odszedł Rooney i Nani to do tej trójki piłkarzy trzeba by dopłacić jakieś 20 mln co nie jest dużą kwotą a wzmocnienia solidne. Z Moutinho się zgadzam. Od zawsze pisałem, że to idealny piłkarz na nasz środek. Żałuje, że nie pozyskaliśmy go w poprzednim letnim oknie.
» 25 maja 2013, 15:09 #12
tara1982: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.05.2013 13:50

Jak najbardziej za!! Thiago ma pojęcie o grze a to co obecnie pokazuje, to jeszcze nie jest szczyt jego możliwości, posiada to coś czego potrzeba w drugiej linii United, czyli nieszablonowość i nienaganna technika.Nie jest to może jeszcze Silva, czy Xavi, ale za kilka lat kto wie?
Na pewno wniósłby błysk i nową myśl do pomocy Czerwonych Diabłów, mamy typowych graczy dla Premiership, ale żeby odnosić sukcesy w Europie potrzeba czegoś więcej, istnieje ryzyko jego powrotu do Hiszpanii, ale uważam,że warto zaryzykować, do tego cena też nie jest za wielka jak na dzisiejsze realia.
» 25 maja 2013, 13:50 #11
Cygaro: Jeżeli chce odejść to znak, że nie czuje się zbyt dobrze w Barcelonie. Nie znam zbyt dobrze jego sytuacji w obecnym klubie no ale "pierwszych skrzypiec" to on nie gra. Chłopka ma talent i na pewno frustrujące jest siedzenie na ławce w tak młodym wieku. Powinien się rozwijać, a u nas ma taką szansę. Zastanawiam się tylko czy faktycznie po sezonie czy dwóch będzie go ciągnęło z powrotem do Barcy.
» 25 maja 2013, 13:44 #10
Satler4: Co do samego transferu bym nic nie miał, co do newsa:"informuje osoba związana z hiszpańskim klubem". To tylko ploty...
» 25 maja 2013, 13:41 #9
paul1011: Wolał bym Gundogana lub Eriksena.
» 25 maja 2013, 13:39 #8
Przemas96: Co Wy tak z tym Gundoganem zagrał jeden dobry sezon jak do tej pory ale skąd będziemy wiedzieli że nie będzie z nim tak jak z Antonim w tym sezonie.A co do Thiago myślę że za 15 mln można go śmiało brać.
» 25 maja 2013, 14:38 #7
IMMM: Właśnie zagrał jeden dobry sezon, a już jest topowym pomocnikiem. Już rozumiesz?
» 25 maja 2013, 16:27 #6
Przemas96: Zupełnie nie rozumiem Twojego komentarza dlaczego wnioskujesz,że On już jest topowym pomocnikiem Valencia w tamtym sezonie też był "topowy" a w tym sezonie rzekłbym tyłka nie urywa. Do Gundogana przekonam się dopiero po przyszłym sezonie.
» 25 maja 2013, 19:58 #5
Welbzz: Jak nie kupic to wypozyczyc go moze? Sezon by u nas pogral a jakby mu sie spodobalo to by sie go kupilo. Ps. tylko prosze bez hejtow :D
» 25 maja 2013, 13:38 #4
Biniu: Nie jest nam potrzebny koleś który jak już nauczy się grać wróci do barcelony no błagam was...
» 25 maja 2013, 13:37 #3
slawek1214: skąd wiesz, że tak będzie? Znasz go? Może z nim rozmawiałeś?

Jedno jest pewne, jest nam potrzebny taki "koleś", który zapełni luki w środku pola, a nawet jeśli odejdzie, to przyjdzie ktoś inny. Gdybyś wiedział że Ronaldo odejdzie do Realu, też nie chciałbyś żeby do nas przychodził? zastanów się trochę ;)
» 25 maja 2013, 13:42 #2
power: slawek1214
popieram cie ;)
» 25 maja 2013, 18:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.