Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie namówi Fabregasa do transferu?

» 15 maja 2013, 20:34 - Autor: matheo - źródło: tribalfootball.com
Manchester United liczy na pomoc Robina van Persiego w sprowadzeniu na Old Trafford Cesca Fabregasa – takie rewelacje możemy przeczytać w London Evening Standard.
Van Persie namówi Fabregasa do transferu?
» Cesc Fabregas i Robin van Persie znają się doskonale z czasów gry w Arsenalu
Czy Cesc Fabregas przydałby się Manchesterowi United?
Działacze mistrzów Anglii chcą ponoć nakłonić piłkarza FC Barcelony do powrotu do Premier League. 26-latek miałby wzmocnić pomoc Manchesteru United w przyszłym sezonie.

Obecność Van Persiego w ekipie Czerwonych Diabłów nie jest bez znaczenia. Holender i Fabregas przez siedem lat grali razem w Arsenalu. Obaj są też bardzo dobrymi kolegami.

Kartą przetargową może okazać się również zdobyte mistrzostwo Anglii. Van Persie przechodząc do Manchesteru United spełnił marzenie o wygraniu Premier League już w pierwszym sezonie pobytu na Old Trafford.

Cesc Fabregas jest wyceniany przez Barcelonę na 20 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Rio Ferdinand kończy karierę reprezentacyjną
Następny news »
Pomeczowe podsumowanie: Swansea City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (87)


ReedSnakee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2013 15:04

Fabregas gra w 1 skladzie Barcelony? Niezbyt interesuje mnie Barca dlatego nie wiem i pytam: )))
» 16 maja 2013, 15:04 #32
United45: Fajnie by było tylko że jest jednen mały problem on gra na pozxycji której gra już Roo i Kagawa nwm czy to jewst dobry pomysł dlatego według mnie to tylko plota bo według mediów w składzie za rok będą już Fabregas Di Maria CR7 Fellaini Baines i Jagielka...
» 16 maja 2013, 14:23 #31
xiondz: Z całym szacunkiem do adminów/moderatorów tej strony ale.... kto tu jest odpowiedzialny za wybór fotek podczepianych do artykułów? Czasami odnoszę wrażenie że osoba dokonująca wyboru zdjęcia jest w przedziale wiekowym 5-7 lat.... Co to ma być za zdjęcie Fabregasa? On tu wygląda co najmniej jakby sobie za przeproszeniem dłubał w nosie... Mój post nie tyczy się jedynie tej fotki. +/- 90% fotek wrzucanych do newsów to totalna porażka. Inna sprawa że jak już jakiś "zdolny" moderator pisze news o piłkarzu X to przez 125 kolejnych newsów ZAWSZE do newsa o piłkarzu X przypisywana jest ciągle i ta sama (najczęściej beznadziejna) fotka. Jest kilka wyjątków (np fotki z Fergusonem czy Giggsem).

Czy to takie trudne/niewykonalne/technicznie niemożliwe/intelektualnie nie do przeskoczenia itp by znaleźć w necie kilka ciekawych fotek dla każdego piłkarza/szkoleniowca itp i je zmieniać np w zależności od tego o czym traktuje news a jeśli to zbyt skomplikowane to ogólnie co news np o Ferdinandzie to dawać inną fotkę a nie męczyć internautów widokiem Rio wiecznie drapiącego się po głowie...
Wiem że czasem fotki zmieniacie ale uważam że robicie to zdecydowanie za rzadko a czasem na zbyt długo "przywiązujecie się" do jakiejś dziwnej fotki..
To moje skromne zdanie, możecie się z nim zgadzać lub nie. Niby to "detal" ale uważam że moglibyście na to zwrócić uwagę i coś z tymi fotkami zrobić.
» 16 maja 2013, 12:09 #30
Krzyk: Co do wypowiedzi, że on nigdy nie odejdzie z Barcy to nie byłbym taki pewien. Wszak będąc gwiazdą ligi angielskiej permanentnie jest w Farsie pomijany, a jak już wchodzi to na wspomnianą zapchajdziurę bądź "fałszywego napastnika". Mógł się trochę zrazić po tym co zrobił, żeby wrócić. Z drugiej strony jednak skoro tak kocha Katalonię to nie powinien się tak szybko zrazić.

Co do jego ceny to 20 mln wydaje się realne, sprawa podobna jak z potencjalnym transferem Rooneya - słabsza forma w tym roku i już cena spada o kilkadziesiąt procent.

Osobiście mam mieszane uczucia co do jego transferu bo to pozycja Kagawy, tyle że Kagawa ciągle nie może przystosować się do ligi angielskiej i nie wiadomo czy mu się to do końca uda, a Fabregas angielską zna od podszewki i to tu spędził swoje najlepsze dotychczas lata kariery. Wydaje się, że gdyby sam tego chciał to za około 20 mln warto go wziąć, wszak to pół darmo, a jestem przekonany, że grając na odpowiedniej pozycji i w miare regularnie szybko wróciłbym do wcześniejszej formy
» 16 maja 2013, 12:02 #29
lecho: Piłkarz tej klasy za 20 milionów? To przecież półdarmo. Brać i nie pytać. Fabregas to klasa, w Barcy sobie nie radzi, bo na siłę próbują z niego zrobić podwieszonego napastnika albo fałszywą "9", a to typowy gracz środka pola. U nas mógłby znowu zabłysnąć.
» 16 maja 2013, 07:30 #28
Olo: Kurde, kogokolwiek na środek :(
Mam nadzieję że Moyes trochę zaszaleje z transferami, w końcu dostaje taką kasę jakiej nie widział do tej pory :)
» 16 maja 2013, 00:45 #27
Diabelred: Ten transfer jest tak samo nierealny jak ten Rooneya do Ars...Fabregas ma niby byc w przyszlosci nastepca Xaviego.Poza tym jezeli Fabs mialby wrocic do Ars to raczej tylko do Ars.
» 15 maja 2013, 23:52 #26
Diabelred: No jezeli mialby w przyszlosci wrocic do Anglii,to z szacunku dla kibicow i samego Ars raczej nie zagralby dla innego kluby niz Ars.Podobna sytuacja do Roo...Takze jak dla mnie 0% jest szans na ten transfer.
Z tego co czytalem ,to wywiadach Fabs ciagle podkreslal swoj szacunek dla Ars.Nie jest to typ pilkarza typu Nasri,ktory po zdobyciu majstra w wywiadach nabijal sie z Ars.
» 16 maja 2013, 16:11 #25
Klimaa: Należy patrzeć na to z przymrużeniem oka. Cesc pozostanie w Barcelonie.
» 15 maja 2013, 23:48 #24
hater1993: Newton masz racje. Toure za stary, traci juz forme co widac golym okiem, ale ktos z trojki Vidal/Marchisio/Fellaini(kolejnosc nieprzypadkowa) naprawde by sie przydal. Co do odejscia Roo, jesli nie zamierza zaczac grac tak jak wczesniej, to bez zalu go pozegnam, ale jesli naprawde moze zlapac forme, to lepszego rozgrywajacego nie mozemy "zdobyc". Pamieta ktos wogole jego pilki a'la Scholes? Dwaj zawodnicy, ktorzy potrafili tak dokladne crossy posylac. Do tego walczak(niestety nie w tym sezonie), dobry technicznie, szybki, z petarda w nodze i opanowaniem. Ja chce tylko dawnego Roo, zaden Mata czy Silva.
» 16 maja 2013, 10:51 #23
grandes: Mało chyba jest takich ,którzy nie przyjęliby go z otwartymi ramionami kiedy grał w Arsenalu Londyn, teraz to już trochę inna sprawa.
» 15 maja 2013, 23:41 #22
checix69: urodzony katalonczyk, ktory calym sercem kocha barcelone. nie potrzeba nam pilkarzy ktorzy nie beda grac calym sercem dla UTD.
» 15 maja 2013, 23:16 #21
messengerUTD: Nikogo z Barcelony. Thiago przyjdzie bo chce grać regularnie, potem Iniesta z Xavim odejdą i znowu poczuje DNA Barcelony.
» 15 maja 2013, 22:02 #20
Pachenko: Tak poza konkursem.
W wypadku gdy taka plotka stała by się faktem kibice musieli by zmienić przyśpiewkę o Andersonie.
"... And he shits on Fabregas... " :D
» 15 maja 2013, 22:00 #19
mycka86: Nie po to sam prosił o transfer do barcy, żeby teraz odchodzić. Będzie tam grał do końca kariery bez dwóch zdań. Bez sensu takie info w ogóle
» 15 maja 2013, 22:00 #18
Pomarancz: Fabs albo Thiago to było by mega wzmocnienie, nie rozumiem jak można go nie chcieć. Fabs to na prawdę klasowy grajek,
» 15 maja 2013, 21:37 #17
ziomboy777: ludzie skad biora sie takie ploty....
» 15 maja 2013, 21:28 #16
jari13: To niemozliwe, ale potrzeba nam zawodnika tej klasy na srodek.
» 15 maja 2013, 21:26 #15
Kanapka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2013 21:25

jakby doszedł i Ando by został to musieliby wymyślić nową przyśpiewkę o nim .
Albo zmienić końcówkę : "...and he shit on Fabregas" xdd
E: Mimo wszytko wolę jednak Thiago !
» 15 maja 2013, 21:24 #14
lukaszek9000: Ludzie ślepi?! on tylko umie się przewracać, wszystko co pokazywał w anglii już zapomiał. Za to kase Strootman.
» 15 maja 2013, 20:54 #13
kckMU: haha za 20 baniek to drewno, bez komentarza
» 15 maja 2013, 20:56 #12
kckMU: Tylko jest jeden problem, bo ten płaczek, nurek i hiszpańska oferma zjada cały nasz środek pola razem wzięty.

Ale to i tak ploty, szkoda klawiatury
» 15 maja 2013, 20:51 #11
jarekbrylu: Mimo iż się przewraca, zapomniał jak się gra w Anglii, to i tak jest lepszy od Kagawy czy Anderson'a.
ON i Carrick to środek pola najlepszy w następnym sezonie.
» 15 maja 2013, 21:10 #10
Biniu: stary przeklnął bym ale nie wolno więc powiem popieram
» 15 maja 2013, 21:13 #9
m4c1eq1991: Jak za 20 milionów to brać!
» 15 maja 2013, 20:48 #8
kubaks16: Fabregas to klasowy zawodnik ale nie zapomnijmy ,że gdy jeszcze grał w Londynie wiele razy mówił ,że jego marzeniem jest gra dla Barcelony. Co nie zmienia faktu iż jest to klasowy środkowy pomocnik i nie wiem jak wy ale ja bym go chciał zobaczyć w United ponieważ jak by nie patrzył to chłopak sprawdzony dlatego ,że grał już w tej lidze :P
» 15 maja 2013, 20:42 #7
IMMM: No i co w związku z tym? Ludzie różne rzeczy mówią nie koniecznie prawdziwe.
» 15 maja 2013, 21:03 #6
IMMM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2013 21:08

Do usunięcia.
» 15 maja 2013, 21:07 #5
hater1993: a Zielinski z Udine? Jest tyle mozliwosci. Fabregas moze sie okazac wielka klapa w Anglii teraz. Zielinski ma 18 lat, a to jak sobie radzi we wloszech to naprawde szacunek, az sie dziwie, ze polskie media o nim nie hucza. Do tego jakis zastepca Carricka - Wanyama albo Fellaini. Tylko nie Strootman, on jest slaby, za slaby na Live, a co dopiero do nas. Brak techniki, brak wyczucia gry. Typowy sredniak. Jest jeszze Bellhanda, Veratti, Marchisio czy Vidal. Absolutny top. Od holendra juz wole takiego Moutinho. U Eriksena nie wida progresu, aczkolwiek ten moze szybko nastapic w nowym klubie. Ja bym stawial na Bellhande, Taarabta badz Zielinskiego. Chociaz co do Adela mam mieszane uczucia.
» 15 maja 2013, 22:10 #4
hater1993: Wlasnie odnosze wrazenie, ze gra typowego rozgrywajacego, taki wolny elektron.
» 15 maja 2013, 23:17 #3
hater1993: Skrzydlowego napewno nie gra, wzglednie mozesz uznac jako boczny napastnik, cos a'la Isco z Malagi. Po obejrzeniu wszytskich meczy Udine dalej twierdze, ze to bardzoe rozgrywajacy, cofniety napastnik niz skrzydlowy.
» 16 maja 2013, 10:46 #2
BartekMU10: Gdyby Fabregas przeszedł prosto z Arsenalu do nas, to bym był zadowolony. Ale w tej Barcelonie stracił forme wg. mnie. 20 milionów jak na niego to trochę już i tak za dużo, myśle że ok. 15 mln. by było ok.
» 15 maja 2013, 20:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.