Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent "Lewego": Odejście z Dortmundu uzgodnione

» 25 kwietnia 2013, 15:05 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Robert Lewandowski po środowym show w Lidze Mistrzów, gdzie wpakował Realowi Madryt 4 gole, stał się głównym obiektem zainteresowań mediów. Agent Polaka twierdzi, że Robert ma już dogadane warunki kontraktu z nowym klubem i latem opuści Borussię Dortmund.
Agent
» Robert Lewandowski dogadał się już z nowym klubem - twierdzi agent piłkarza
Lewandowski od wielu miesięcy jest łączony z Manchesterem United oraz Juventusem Turyn. Ostatnio pojawiły się również informacje o możliwym transferze do Bayernu Monachium. Zawodnik ma ważny kontrakt do 2014 roku i nie ma w nim żadnej klauzuli odejścia. Agent piłkarza twierdzi jednak co innego.

Maik Barthel mówił: - Doszliśmy do porozumienia z klubem i Robert może odejść już tego lata. Wszystkie oczekiwania Dortmundu zostaną spełnione.

Zarówno Jurgen Klopp jak i Hans-Joachim Watzke wypowiadali się na temat ewentualnego transferu Lewandowksiego. Obaj chcieliby zatrzymać Polaka do końca jego kontraktu. Zważywszy jednak na tempo rozwoju napastnika i szum medialny, jaki wokół niego powstał, wydaje się to mało prawdopodobne.


TAGI


« Poprzedni news
Stara gwardia wraca na Arsenal
Następny news »
McGrath: Ferdinand powinien zostać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


BraveDevil: Lewy skończy tu jak Berba :/ Oby nie trafił do MU w okienku letnim lub jeszcze szybciej... W Bayernie też nie ciekawa przyszłość.
» 27 kwietnia 2013, 17:26 #115
tojapl: ManU go nie potrzebuje, bo lepszy jest Van Persie. Rooney tez. Chicharito bedzie na stowe lepszy w przyszlym seasonie, ale Welbecka powinnismy sie chyba pozbyc- on nie potrafi wykorzystac najwazniejszych i najlepszych okazji(patrz: mecz z Realem- rewanzowy oczywiscie).
Nie jestem absolutnie zwolennikiem transferu Lewizny, bo on zawodzi w reprezentacji- oszczedza sie! RVP i Roo sa lepsi.
» 27 kwietnia 2013, 12:55 #114
pawelMU: Dokładnie :D
» 27 kwietnia 2013, 11:13 #113
Fabio: Byłbym za przyjściem Roberta do United, ale pod warunkiem, że Hernandez out !!
Robert - lepszy technicznie, umie się zastawić, dogrywa do partnerów też nie najgorzej.
Chicha poza polem karnym jest KOMPLETNIE BEZUŻYTECZNY !! I taka jest prawda.
» 26 kwietnia 2013, 14:11 #112
tojapl: Fabio, pleciesz B Z D U R Y. Tak poza, Lewy nam w ogole niepotrzebny!
» 27 kwietnia 2013, 12:57 #111
TraN: Taki skład by ciekawie wyglądał:
DDG
Rafael, Vidic, Ferdinand, Evra,
Zaha (Valencia, Nani), Carrick (Fletcher, Jones), Rooney (Clev, Ando), Kagawa (Young, Welbeck),
RvP, Lewy (Chicha)

Rooney w środku pola to chyba niegłupia opcja, zwłaszcza, że już tam występował i grał dobrze. A jak ktoś powie, że Roo nie umie rozgrywać, to niech obejrzy powtórkę drugiej bramki Robina z AV i asystę Anglika z własnej połowy. Innych przykładów jest sporo, a sam Wayne mówił kiedyś, że by chciał spróbować gry w środku pola. No oczywiście tacy piłkarze jak Rooney, Kagawa, Welbeck, Jones mogą występować na kilku pozycjach i była by duża roszada w składzie. Przy takiej ilości spotkań każdy by pograł i konkurencja byłaby wystarczająco duża żeby zmotywować zawodników.
» 26 kwietnia 2013, 00:51 #110
tojapl: De Gea- Rafael,Jones,HOEWEDES/Vidic,Evra/BAINES-JESUS NAVAS(Nani),CABAYE/STROOTMAN,Carrick,Rooney-DEFOE/NEGREDO, van Persie.
Taki sklad!
» 27 kwietnia 2013, 13:01 #109
designer: jego slowom zaprzeczyl sam Klopp, ktory powiedzial ze jest spokojny o to iz Lewy zostaje w BVB na przyszly sezon. Po prostu agencik chce zarobic wiecej kasy i stad bredzi od rzeczy. Niech lepiej zje snickersa bo zaczyna on strasznie gwiazdorzyc. Lewy zostaje w BVB i nie ma innej opcji. Ten klub ma okazje siegnac po CL, czego zycze im jako fan BVB od 1997 roku z calego serca. Moim marzeniem bylby final United BVB- dwie najbardziej ukochane ekipy ale coz, moze nastepnym razem.
» 26 kwietnia 2013, 00:28 #108
zbyszek7: Hahaha widzialem bylem pewien ze po wczrajszych czterech golach bedzie news o lewym na devilpage hahaha
» 26 kwietnia 2013, 00:21 #107
pakasiedlce: ''Lewandowksiego'' myślałem że ma na nazwisko LEWANDOWSKI !! :D
» 26 kwietnia 2013, 00:10 #106
GNR: Kurcze, Fajnie byłoby oglądać rodaka biegającego w koszulce United, tylko oczywiście takiego, który jest w stanie odcisnąć piętno swojej obecności w "Teatrze Marzeń". Lewandowski czy nie, mam nadzieję, że kiedyś jakiś Polak strzeli bramkę dla "Czerwonych Diabłów" (grając w ich barwach:-) ). Póki co Robert jest najlepszym polskim piłkarzem, a co więcej czołowym napastnikiem całej bundes ligi. W szczególności ten drugi fakt to najlepsze referencje dla piłkarza, który aspiruje do miana piłkarskiej gwiazdy.
Co do kwestii jego transferu do United, to chyba największą przeszkodą może być przesyt napastników w drużynie Czerwonych Diabłów. Jednak czy na pewno? Van Persie, waleczny, skuteczny, chyba król strzelców PL 2012/2013, Chicharito - super zmiennik, kandydat na jokera (jak niegdyś Ole), ale póki co nie pokazuje aspiracji na króla strzelców ligi, Rooney -dziś bardziej operujący w pomocy, gdzie chyba powoli próbuje go "przesunąć" Ferguson, Wayne w czasie obecności innej super gwiazdy w MU zadowala się raczej "pracą w ukryciu" (przykład: gra Rooney'a w czasach Ronaldo i obecnie u boku Robina, a gra Rooney'a tuż po odejściu Ronaldo), no i w końcu Welback - ilość bramek strzelonych przez niego w trwającej jeszcze kampanii Premier League mówi sama za siebie.
Przesyt w ofensywie, który wydawał się tak oczywisty na początku tego sezonu okazał się nie do końca prawdziwy. Jasne, nie wiadomo jak młodzi napastnicy zagrają w przyszłym sezonie, jak i niewiadomą jest przyszły sezon w wykonaniu Lewandowskiego, lub jego gra w innym klubie. Jednak mając możliwość sprowadzenia do klubu (być może) króla strzelców jednej z czołowych lig europejskich, nie zastanawiałbym się zbyt długo, bo:
1. Na pewno ktoś inny się po niego zgłosi
2. Ten koleś kiedyś strzeli do naszej bramki...:-)

Szczerze wątpię w przejście Lewego do MU. Myślę, że to Bayern będzie mu od przyszłego sezonu płacił tygodniówkę. Robert sprawdza się w bundes lidze i chyba idąc za głosem rozsądku pozostanie w niej.

Dla nas w tym oknie transferowym mam nadzieję przeszukiwany jest "rynek" środkowych pomocników. Chciałbym takiego zawodnika znikąd, jak Vidic... takiego, bez nazwiska, który zmiażdżyłby całą konkurencją w Europie...
» 25 kwietnia 2013, 23:43 #105
TylkoManUtd: wszedzie niech idzie, tylko nie UNITED !
» 25 kwietnia 2013, 23:23 #104
GNR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 23:52

A co Ci przeszkadza w Lewandowskim? W tym sezonie bije na głowę zarówno Welback'a (który nie potrafił strzelić będąc w sytuacji sam na sam z bramkarzem Realu) jak i Hernandez'a. Mam nadzieję, że zdobędzie koronę króla strzelców w lidze niemieckiej i Champions League.
A co do jego ewentualnego transferu do MU? Twoje obawy są zbyteczne, bo w United raczej nie zagra, a nawet jeśli by trafił do Man Utd? to tylko z plusem dla United.
Oczywiście to co się dzieje w polskich mediach, to jakaś kpina, ale tylko idioci przejmują się tym co się dzieje w tvn24, n, Polsat czy TVP. Media potrzebują bohaterów, tematu, więc wałkują od dłuższego czasu tematy związane z Lewym... Ale co kogo obchodzą dywagacje pismaków?
» 25 kwietnia 2013, 23:51 #103
Pomarancz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 22:50

On żyje z podań pomocników i skrzydłowych a w tym momencie ze skrzydłami słabo a pomoc wygląda jeszcze gorzej.

Jeszcze kogoś wyciągać z BvB albo Ikaya albo Reusa.
» 25 kwietnia 2013, 22:47 #102
Pomarancz: Jeżeli*
Ale to bardzo mało prawdopodobne.
» 25 kwietnia 2013, 22:51 #101
designer: malo prawdopodobne? To niemozliwe, bo Reus i Ikay sa nie na sprzedaz.
» 26 kwietnia 2013, 00:25 #100
gosc1234: Czarek mówi że Lewy już podpisał kontrakt, Klopp że Lewy zostaje, ktoś tu kłamie, wydaje mi się że kłamie Czarek
» 25 kwietnia 2013, 22:22 #99
Mazi1989: Mamy 4 napastników. Lewandowski nie jest nam potrzebny, niech przechodzi do Bayernu
» 25 kwietnia 2013, 22:15 #98
przemekol12: Co jak co ale przede wszystkim to Gundogan wczoraj potwierdził swoją klasę. Ostatnio jest w wyśmienitej formie, a wczoraj tylko to potwierdził. Świetny w defensywie, dużo biega, dobrze się ustawia, a przede wszystkim w ofensywie daję wiele drużynie, potrafi genialnie przyśpieszyć akcje jednym podaniem. Widać, że dojrzał, bo jeszcze rok temu był nie zbyt udaną łatką Sahina.
Bierzmy Ilkaya!
» 25 kwietnia 2013, 21:47 #97
HukSoN: Najlepszy transfer z BVB to Gundogan, swietnie operuje pilka, niezle przerzuty i pilki prostopadle oraz ciag na bramke. Idealnie pasuje do Carricka, ale nia ma szans by jeszcze jego oddala Borussia. Mysle ze jedyna opcja dla niego moze byc Strotman, lecz troche anonimowy dla wiekszosci pilkarz, ale raczej niedrogi i mlody wiec warto sprobowac. Dopelnieniem skladu bylby Salvio z Benfici. Swietny drybler, bierze na siebie odpowiedzialnosc takze mlody, mysle ze daloby rade wyciagnac go z klubu, a drogi byc nie powinien. Tylko ze warto byloby go kupic tylko wtedy jesli oddamy Naniego, bo mamy kilku tych skrzydlowych a dojdzie jeszcze Zaha.
» 25 kwietnia 2013, 21:34 #96
boger: Tylko że w Portugalskiej lidze to mają takie klauzuly że głowa boli ... Nie wiem jak w przypadku Salvio jest .
» 25 kwietnia 2013, 21:38 #95
boger: Ja mam dziwne przeczucie że on trafi do nas ...
» 25 kwietnia 2013, 21:12 #94
increase: Lewy jest bardzo dobry, trzeba to przyznać, ale szczerze mówiąc to nie widzę go w składzie MU. Potrzebny nam środkowy pomocnik, np. JoĂĄo Moutinho lub Ä°lkay GĂźndoğan. Obronę mamy świetną i, co ważne, mamy zastępców na każdą pozycję. Napastników również nam nie potrzeba, póki mamy RVP, Rooneya i Chcharito. Liczę, że Nani przedłuży kontrakt oraz, że Zaha się okaże świetnym zakupem.
» 25 kwietnia 2013, 20:15 #93
grobla95: kopiowałeś nazwiska z Wikipedii ?
» 26 kwietnia 2013, 02:13 #92
increase: Tak, chciałem dokładnie odwzorować ich nazwiska, lecz niestety na tej stronie to nie wyjdzie. Joao Mutinho lub Ilkay Gundogan*
» 26 kwietnia 2013, 07:23 #91
devil897: "Lewandowski to, Lewandowski tamto. Niech ktoś da tej małpie banana!" - Edwin Odesseiron.

Nam potrzebny jest ŚP z którym Carrick mógłby porozgrywać akcję moim zdaniem .
» 25 kwietnia 2013, 20:08 #90
Gig5: Powiem tak w Bayernie gdzie pomoc jest mega dobra bez problemu wygryzlby pozostale 2 drewna jakimi sa mandzuki I gomez .....ale w sumie u nas tez by sie ogarnal Rooney dla mnie to jest zagadka .......czy bedzie gral w ataku /... Lewy i Van Persi marzenie ..Robert przy dobrej pomocy daje 100% chociaz nasza pomoc jest aktualnie drewniana :/
» 25 kwietnia 2013, 19:40 #89
Zyvold: Idź pan z tym Persi. A drewniany to chyba twój mózg jest.
» 25 kwietnia 2013, 20:42 #88
Pomarancz: Co do naszej pomocy to prawda, BvB przy nas ma kosmiczną pomoc.
» 25 kwietnia 2013, 22:46 #87
Nani27: Lewy jest dobry, ale w sumie po co nam on? Wazza , RvP , jeszcze Chicha jako zmiennik , chciałbym go tu mieć ale jest nam niepotrzebny bo atak mamy bardzo dobry, raczej bym sie skupił na kupnie rozgrywającego , który wraz z carrickiem by demolowali środek , a duet Wazza i Rvp będzie niszczył!
» 25 kwietnia 2013, 19:35 #86
devil444445: zgadzam się
ja bym do demolowania kupił Boatenga albo Thiago
» 25 kwietnia 2013, 19:41 #85
Osti10: Dokładnie. Wczoraj wszyscy oszaleli na punkcie Lewandowskiego i już chcieli go sprowadzać. Robert jest w wyśmienitej formie, ale nie jest naszym priorytetem. Przede wszystkim powinniśmy kupić pomocnika który będzie robił przewagę, bo jeżeli nasi skrzydłowi utrzymają "formę", a Zaha nie wystrzeli w pierwszym sezonie, to chyba drugi rok z rzędu będziemy mieli najsłabsze skrzydła w czołówce europejskiej.
» 25 kwietnia 2013, 22:13 #84
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 19:13

Z BvB to przydał by się Gundogan i Reus. Robert nie jest nam potrzebny.
» 25 kwietnia 2013, 19:08 #83
Exigen: no nie wspominając o Gotze
» 25 kwietnia 2013, 19:29 #82
devil444445: popieram przedmówców
» 25 kwietnia 2013, 19:40 #81
champione2013: Gundogan ok ale Reus ? Gdzie niby ? patrzmy co mamy własnego a nie skupujmy jak $hity ... pamiętajmy że w rezerwach dalej grają talenty typu Lingard czy Powell ... wiem to inne pozycje :)
» 25 kwietnia 2013, 19:42 #80
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 19:50

@champione2013

No właśnie...w rezerwach. Ferguson woli stawiać na Giggsa i Scholes. Gdyby oni mieli taki talent to by już przynajmniej wchodzili na końcówki spotkań. A Reus to już nie jest młody talent, a zawodnik wysokiej klasy. On by mógł od razu wskoczyć do podstawowego składu.
» 25 kwietnia 2013, 19:49 #79
champione2013: Giggsy jednak daje jakość ( chociaż nie zawsze ) Scholsy dał tylko na początku a później z meczu na mecz osłabł jednak to dalej Legendy . Szkoda tylko trochę Pogby bo w Juve widać się wybił chłopaczyna . U nas jak jest niedostatek obecnie w pomocy można sprobować dać szansę młodzieży typu Powell , Lingard . Reus jest bardziej skrzydłowym a jednak u nas obecnie jest FULL na tej pozycji .
» 25 kwietnia 2013, 20:43 #78
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 21:08

@champione2013

Chodzi o to, że obojętnie od wyniku Ferguson wstawia Giggsa albo Scholes. Może i jest FULL skrzydłowych, ale graczy nie na poziomie klasy światowej. To są tylko solidni gracze, którzy zaliczyli fatalny sezon. Nani pewnie niestety odejdzie. A Reus jest lepszy od każdego z naszych skrzydłowych...
» 25 kwietnia 2013, 21:02 #77
champione2013: Jest też pytanie czy go sprzedają ... raczej nagle po finale LM nie rozprzedają całego zespołu i nie będą budować od nowa . Zapewne Young z Valencia niestety zostaną , Naniego gdzieś opchną przyjdzie Zaha więc raczej na skrzydło nikt nie przyjdzie chociaż Fergie nas zawsze zaskakuje .
» 25 kwietnia 2013, 21:52 #76
Rafael: Jeszcze z miesiąc temu myślałem ,że Lewy dostaję tylko dobre piłki i dobrze kończy akcje , lecz po wczorajszym udowodnił ,że ma klasę 4 bramki i to jeszcze Realowi to nie lada wyczyn , nawet Messi tego nie zrobił , na dodatek miny Varana i Ramosa kiedy stali bez ruchu kiedy Lewy nimi sterował - cos bezcennego . Powiem krótko Fergie bierz , póki okazja !!1
» 25 kwietnia 2013, 19:07 #75
Bebejt: nie nie i jeszcze raz nie brać go do United
» 25 kwietnia 2013, 19:18 #74
HuiSton: nie rozumiesz że to był jego mecz życia?
» 25 kwietnia 2013, 19:22 #73
Zyvold: Heh, ciekawe czy na taki mecz życia byłoby stać Welbecka, Benzeme, Higuaina, i tak mogę wymieniać bez końca...
» 25 kwietnia 2013, 19:35 #72
IIIrWonderful: HuiSton...
Najglupsze stwierdzenie jak w pilkarskiem swiecie slyszalem.
» 25 kwietnia 2013, 19:51 #71
JJmc: Pierwsza bramka to była kwestia dobrego startu do piłki, bo dostał świetne podanie. Druga - znowu świetną piłkę dostał. Dobrze, że nie spalił i ładnie się odwrócił do bramki. Trzecia - piłka przypadkowa, ale wykończenie było rzeczywiście świetne, a Pepe wyglądał przy nim jak przedszkolak.
» 25 kwietnia 2013, 19:57 #70
HuiSton: IIIrWonderful hm pozostawię twoją opinię bez komentarza. dam ci wskazówkę, masz dużo czasu aby przemyśleć to co napisałem a nie tak na szybko pleciesz głupoty.
» 25 kwietnia 2013, 21:01 #69
GNR: Dlaczego wszyscy nagle zaczynają dyskredytować Lewandowskiego? Bo jest Polakiem, a my nie mamy dobrych piłkarzy? Jeśli ten mecz pokazał aktualne wyżyny jego możliwości, to znaczy tylko tyle, że stać go na bardzo wiele.
Świetny mecz Borussi, wysoka forma strzelecka Roberta, wszystko to złożyło się na 4-1 z Realem Madryt... tym samym, któremu nasi piłkarze nie potrafili wbić 4 bramek!! Ani van Persie ani żaden inny z czwórki napastników, których mamy ponoć przesyt.
Nie twierdzę, że Lewandowski powinien grać w United, ale na pewno dałby sobie radę w tej drużynie. Na chwilę obecną to jemu bliżej do światowej czołówki niż Hernandezowi i Danny'emu.
Co do śmieszności... rozbawił mnie wywiad pomeczowy z Mou... że niby zawodnicy Realu pomogli Lewandowskiemu... że znają na wskroś sposób jego gry... na boga, czy ten idiota pretendujący do bycia następcą Fergusona nie zauważył, że ten "rozpracowany" Lewandowski strzelił im 3 bramki plus karnego... na co Real odpowiedział tylko jednym trafieniem (i to jeszcze po błędzie Hummels'a)
» 26 kwietnia 2013, 00:10 #68
champione2013: W ataku mamy full wypas kolejny napastnik jest zbędny nikt raczej z nich się nigdzie nie wybiera oprócz śmiesznych doniesień prasy .
Jedynie kto może się przydać to jakiś pomocnik o ile Rooneya nie cofnie do pomocy .
Mi osobiście podoba się gra Valbueny chociaż jest trochę wiekowy a inni to ci co są wymieniani głównie Eriksen chociaż ciekawą opcją było by ściągnięcie doświadczonego pomocnika .
» 25 kwietnia 2013, 19:05 #67
Widera: a niech przychodzi
Roo i tak mało gra na ataku raczej woli być przy piłce więc mogło by to wyglądać tak lewy-RVP a za ich plecami piłke rozgrwa Roo
Jak dla mnie I tak Robert jest lepszy od welbecka który potyka sie o własne nogi
» 25 kwietnia 2013, 19:01 #66
ShoguN666: "Borussia jest Robertowi bardziej potrzebna niż On Borussi", tyle w temacie.
» 25 kwietnia 2013, 18:56 #65
lukas0970: Myśle, że po odejściu Goetze do Bayernu, Robertowi nie pozwolą już odejść do Bawarii, chyba że są nie zdrowi na umyśle, w co wątpie. Media już od dość długo łączą go silnie z United, również sam Ferguson deklarował chęć sprowadzenia go, także mamy naprawde duże szanse w tym wyścigu. Po wczorajszym spotkaniu Fergie pewnie nieźle się napalił, z resztą nie on jedyny.

Z początku transfer Lewandowskiego do MU był mi raczej obojętny, ale to co wyczynia on w Bundeslidze i w LM w tym sezonie to coś niesamowitego! Powitałbym Go z otwartymi ramionami!
» 25 kwietnia 2013, 18:39 #64
champione2013: I gdzie byś go ustawił ?? zmiennik RVP maksimum ... BVB ma tu mało do gadania kontrakt do 2014 wiec od grudnia moze negocjowac z nowym klubem jezeli Robert nie przedluzy kontraktu to w lecie sprzedaz .
» 25 kwietnia 2013, 18:58 #63
lukas0970: Ferguson lubi rotować składem, więc myśle że dla Lewego miejsce się znajdzie. Welbeck na skrzydło, Rooney już raczej na ŚPO zostanie, pozostaje Chicha i RvP. Robert może grać z Holenderm jako dwójka napastników, także ja problemów nie widze, jeżeli mamy walczyć na wszystkich frontach.
» 25 kwietnia 2013, 19:26 #62
BoShE: Po co lewy.... Lepszy juz bylby Goetze albo w co wierzę bardzo powrót Crisa :-) wtedy to Man Utd to by byla potega :-)
» 25 kwietnia 2013, 18:31 #61
raszer: Ja to wiem że po odejściu z borussi , nie bedzie juz taki "swietny" jak teraz, niech zostanie i pogra tam jeszcze troche ewentualnie niech włodarze z dortmundu nowy kontrakt dla niego przyszykuja, Ma pewną 11 niech tam zostanie.
» 25 kwietnia 2013, 18:40 #60
mu007: a po co nam Ronaldo i Lewandowski mamy Chicharito,Rooney'a,Van Persiego, Welbecka
» 25 kwietnia 2013, 18:02 #59
Diabel16: Bo jest lepszy od każdego z tej czwórki i gwarantuje jakość?
» 25 kwietnia 2013, 18:05 #58
giggs1998: HaHa lepszy od Roo i RvP? Jest lepszy od Javiera i Welbecka ale nie przesadzaj. Nie wiadomo też czy ten transfer by wypalił. A jakby było tak jak z Torresem w Chelsea? Moim zdaniem trzeba kupić pomocnika (Moutinho) i obrońce, z chęcią widział bym Hummelsa :)
» 25 kwietnia 2013, 18:54 #57
Axel: Lewy lepszy od Van Persiego, hahahaha.
» 25 kwietnia 2013, 18:54 #56
champione2013: srodkowy obronca jest zbedny ... Evans , Jones , Rio , Vidic do tego Smalling po co kolejny ?? Srodkowy pomocnik tylko jezeli odejdzie Anderson no i Scholes drugie zakonczenie kariery .
» 25 kwietnia 2013, 19:00 #55
Diabel16: Pisałem że Ronaldo jest lepszy .....
» 25 kwietnia 2013, 21:04 #54
Diabel16: A Lewy jest na podobnym poziomie co RVP i Roo......
» 25 kwietnia 2013, 21:06 #53
Diabel16: Trzeba wykorzystać okazje i sciagnac Ronaldo,na pewno jest sfrustrowany....
» 25 kwietnia 2013, 17:59 #52
vip14: Szkoda, że Lewandowski nie strzela tak w Kadrze.. Niech odchodzi z BVB, nich nie odchodzi.. byleby nie do United =)
» 25 kwietnia 2013, 16:58 #51
Olo: Haha, prawie szkoda że strzelił te 4 gole, bo teraz jego wartość wzrosła pewnie o kilka baniek :D

A tak serio - zapraszamy Robert!
Welbeck na skrzydło, Rooney do pomocy, Chicharito na ławkę, Henriquez na rezerwę i mamy skład!
» 25 kwietnia 2013, 16:57 #50
champione2013: Welbeck na które skrzydło ?? po jednym bedzie grac Zaha po drugim niestety Valencia albo nowy zakup .
» 25 kwietnia 2013, 17:52 #49
Olo: Na lewe, tak jak dotychczas - będzie fałszywym skrzydłowym z nogą na strzał. Zaha/Valencia to raczej prawoskrzydłowi, o ile się nie mylę?
Szkoda tylko że brak nadal młodego skrzydłowego z dobrą lewą stopą.
» 25 kwietnia 2013, 17:54 #48
increase: Zaha w Crystal Palace gra na obu skrzydłach, więc trudno określić jednogłośnie ;)
» 25 kwietnia 2013, 18:25 #47
champione2013: No tak po tym meczu czułem że będzie nagle kolejny wysyp gdzie on nie zagra ... jedyne sensowne kluby gdzie będzie pierwszoplanowym napastniiem to Real (przy tych dwóch drewnach bez problemu) do tego Liverpool o ile Suarez odejdzie , Totenham w reszcie klubów będzie musiał powalczyć . Nie wiem po co brednie że będzie grać u nas przecież NIE MA MIEJSCA DLA KOLEJNEGO NAPASTNIKA !! No i kluczowe pytanie po co ?? Van Persie jest nie do wygryzienia Rooney będzie operował za jego plecami do tego Welbeck i Chicharito + Henriquez więc gdzie niby kolejny napastnik ? W letnim okienkku RVP a teraz kolejny ?
» 25 kwietnia 2013, 16:43 #46
Diabelred: Zapomniales o Chelsea,tam tez bez problemu powinien wygryzc Torresa oraz Ba.
» 25 kwietnia 2013, 19:11 #45
Marcin23: gadają że Mou idzie do chelsea,jeśli to prawda to dopiero będzie wojna o premier league w przyszłym sezonie,na pewno dobrze by to wpłynęło na rywalizację,i nie było by sytuacji że między 1 a 2 miejscem jest kilkanaście pkt różnicy.
» 25 kwietnia 2013, 16:29 #44
GNR: Ja czytałem w METRO, że do Chelsea idzie Manuel Pellegrini
» 26 kwietnia 2013, 00:22 #43
Fabio: Mou ma wrócić do Chelsea, a w Realu ma go zastąpić Pellegrini - Ja z kolei czytałem takie info.
» 26 kwietnia 2013, 14:03 #42
Rooney10xd: "Lewandowksiego" malutki blad ;)
» 25 kwietnia 2013, 16:05 #41
Domestos: Ta. Ciekawe jak mu pójcie w innym klubie, kiedy nie bedzię miał Gotzego
» 25 kwietnia 2013, 16:03 #40
zico32: Lewandowski pewnie już jest w Bayernie...wygryzie Gomeza z miejsca, trudniej może być z Mandzukiciem... a Mourinho chyba w Chelsea tam piłkarze stali za nim murem, a w Realu jest inaczej o czym świadczy odsunięcie Ikera i wczorajszy mecz, Ja widziałem tylko Ronaldo walczącego, próbującego coś zrobić, zresztą sam Mou nie był za bardzo przejęty porażką, co do meczu Pepe przereklamowany, a Varane musi się dużo uczyć, żeby być klasowym obrońcą
» 25 kwietnia 2013, 15:59 #39
champione2013: Raczej ta trójka odpada ... w city aguero i tevez w chelsea torres i ba chyba ze transfer torresa u nas wiadomo 4 napadziorów . Z tym Varanem to się nie rozpędzaj znajde ci 15 lepszych .
» 25 kwietnia 2013, 16:45 #38
champione2013: Aguero raczej nie pójdzie do najwiekszego wroga Atletico nie jest tak głupi jak Gotze ... City raczej polują na kogos Cavani , Falcao itp prędzej bym radził Liverpool , Totenham moze Arsenal tak najgorzej z wykanczaniem akcji .
» 25 kwietnia 2013, 17:53 #37
Diabel16: Przecież City odrzuci każda ofertę Realu za Aguero,im kasy nie brakuje.........
» 25 kwietnia 2013, 18:01 #36
Merand: Lewandowski z taką formą byłby dla nas wzmocnieniem, ale musielibyśmy mu zagrywać piłki w pole karne, jak kiedyś van Nistelrooyowi (nie wiem czy dobrze odmieniłem nazwisko, ale jest to bardzo trudne o.O). Patrząc na obecną formę naszych skrzydłowych byłoby z tym ciężko, ale może gdybyśmy mieli takiego "lisa pola karnego" to by się odbudowali? Kiedyś czytałem, że Lewandowski chciałby spróbować sił w lidze angielskiej. Mam nadzieję, że wtedy wybrałby nasz klub, a nie któregoś naszego rywala... Osobiście mam nadzieję, że Lewy trafi do takiego klubu, który zagwarantuje mu grę w Europejskich Pucharach oraz podstawowy skład. Myślę, że z taką formą jaką prezentował przez cały sezon, może kandydować do Złotej Piłki w roli faworyta. Gdyby z Borussią wygrał LM i został królem strzelców tej edycji, to powinien ją spokojnie zdobyć.
» 25 kwietnia 2013, 15:55 #35
Scrito: Osobiscie mam nadzieje ze przejdzie do Bayernu. Nie powinien trafic do United. Duet Van Persie & Rooney swietnie sie sprawdza. Z tym pierwszym na szpicy i Waynem na cofnietym United w przyszlym sezonie moze walczyc z najlepszymi. Rolę zmiennika powinien spelniac Welbeck, bo jego coraz czestsze wystepy przynosza dobre efektu. Danny musi popracowac tylko nad skutecznoscia, bo w tym sezonie to chyba nawet Evra strzelil wiecej goli. Wracajac do Lewandowskiego to powinien on zostac w Niemczech, bo widac ze tam sie swietnie czuje.
» 25 kwietnia 2013, 15:55 #34
ZuczekUnited: Przypominam sobie znawcow co pisali tutaj ze Chihcarito jest lepszy i ma wiekszy potencjal, ze drewnianego polaczka w United nie potrzeba...hehe ciekawe co sobie teraz mysla, w zeszlym sezonie wyprzedzil juz poziomem Welbecka i Groszka zdecydowanie, a w tym wszedl do elity swiatowych napastnikow.

Bylby u nas wzmocnieniem, ale wygryzc Rooney a albo Van Persiego ze skladu to ekstremalnie trudne zadanie...gdyby transfer doszedl do skutku, to nie musielibysmy sie martwic o transmisje meczu na Canal+ czy TVP :P
» 25 kwietnia 2013, 15:34 #33
Satler4: Ja tam nadal pozostaje przy swojej opinii... Lewy zagrał świetne spotkanie ale nadal bardziej sobie cenie Chiche a już tym bardziej Welbecka.
» 25 kwietnia 2013, 15:41 #32
erni93x: Tylko jedno pytanie.Po co nam Robert? Jest świetnym zawodnikiem,ale my potrzebujemy Skrzydłowego i pomocnika a nie kolejnego napastnika.
» 25 kwietnia 2013, 15:44 #31
niszak: Po za tym trudno ich porównać z sobą bo Lewy gra ciągle, Chicha bardzo rzadko, a Welbeck jak gra to na różnych pozycjach.
» 25 kwietnia 2013, 15:44 #30
niszak: Co wy wszyscy macie z tymi skrzydłowymi :/ przecież mamy skrzydłowy są bez formy, ale to nie oznacza aby od razu kupować następnych dodatkowo Zaha jeszcze przychodzi
» 25 kwietnia 2013, 15:46 #29
KacyK: wzmocniłby ławkę rezerwowych na moje oko, w United albo Monachium jest potrzebny jak piąte koło u wozu. W BvB ma pewność że będzie grał pierwsze skrzypce no ale hajs hajs hajs
» 25 kwietnia 2013, 15:47 #28
ZuczekUnited: @erni93 wiem ze nie jest nam potrzebny i tez wolalbym srodkowego pomocnika + kreatywny mlody talent, poprostu wyrazam swoja opinie o Lewym.

@Satler4 i niszak - zyjcie dalej w swoim swiecie. Hernandez nie ma startu do Lewego, a Welbeck jest jeszcze trtoche nieuformowany, ale w kazdym razie oboje sa od niego slabsi. Chihcarito nie musi grac regularnie zenym byl w stanie ocenic jego klase. Niezla glowa, dobry instynkt, przyspieszenie a poza tym kupa drewna i nieogarniecia boiskowego - to jest Chihcarito.
» 25 kwietnia 2013, 16:00 #27
Satler4: Spoko ;). Co do Chichy to masz trochę racji ale przyznasz, że jego dorobek bramkowy jak na wchodzenie z ławki jest spory. Do Lewego strasznie mnie zraża to, że każdy się nim zachwyca. Niedługo ktoś powie, że jest tak dobry jak CR7 czy Messi co jest dla mnie śmieszne. Dobry z niego piłkarz ale wole naszych napastników i myślę, że Welbeck będzie od niego lepszy.
» 25 kwietnia 2013, 16:15 #26
Diabelred: To ze Chicharito to jeszcze ujdzie(Groszek przynajmniej strzela...),najwieksza mam beke z tych co pisali ,ze nasz super napadzior Welbeck jest lepszy od Lewego buahhaha xD
» 25 kwietnia 2013, 16:18 #25
Satler4: Lepszy nie jest ale może być i myślę, że będzie. W zeszłym sezonie normalnie strzelał a w tym kopie się po czole jak jest pod bramką...
» 25 kwietnia 2013, 16:21 #24
niszak: A gdzie ja napisałem że są lepsi? napisałem tylko że ciężko ich porównać, a teksty typu "Niezla glowa, dobry instynkt, przyspieszenie a poza tym kupa drewna i nieogarniecia boiskowego" to możesz sobie darować, bo można tak o każdym zawodniku napisać.
» 25 kwietnia 2013, 16:29 #23
ZuczekUnited: Niszak, niby dlaczego mozna tak o kazdym zawodniku napisac ...? Przeciez to jest prawda, jest on na tyle drewniany, ze porownywanie skali jego umiejetnosci z Lewym to absurd. On ma trudnosci z dokladnym odegraniem partnerowi w polu kranym, z przyjeciem pilki, wiekszosc dryblingow jest nieporadna. Groszek jest dobry w aspektach czysto snajperskich - wykonczenie, znalezienie sie na pozycji, instynkt strzelecki i niezle przyspieszenie na paru metrach. Do tego calkiem dobra gra glowa. I tyle.
» 25 kwietnia 2013, 16:40 #22
niszak: No tak zgadza się, tylko że w ten sposób to i można o Messim pisać że nie umie grać głową, ma słaby strzał z dystansu itd ale ma szereg innych cech którymi nadrabia to. Tak samo Chicha mimo że właśnie technik z niego żaden, choć widać poprawę, to piła go szuka w polu karnym i potrafi się ustawić, nie musi być wirtuozem gry ma być skuteczny i tyle. Co nie zmienia że faktycznie Lewy to jest obecnie Światowy Top, ale jeśli by miał przyjść to nie chciał bym że by to było kosztem pozbycia się któregoś z naszych napastników.
» 25 kwietnia 2013, 17:40 #21
hater1993: Wellbeck slabszy od Lewego nie jest, ale raczej napastnik z Dannego kiepski. Bardziej pasuje do niego rozgrywajacy(tak, rozgrywajacy) badz skrzydlowy. Dany praktycznie nie traci pilek, jest w swiatowym topie technikow(nie zartuje tutaj), do tego dobre przyspieszenie i szybkosc. Lewy zas to typowy napastnik, nie boi sie niczego, nie bawi sie, poprostu strzela. Chicarito jest duzo slabszy od Lewego, a Rooney bardziej mi pasuje cofnietego napastnika badz srodek pomocu(taki bardziej wolny elektron. Wiec spokojnie moze grac w ataku razem z RvP, ktory dlugo napewno juz nie pogra. Podsumowujac: nie jest potrzebny, ale bez problemu dla niego by sie znalazlo miejsce. Potrzebny defensywny pomocnik, mlody, ktory zastapi Carricka. Wanyama, Strootman, Felaini - jest w czym wybierac. Chociaz bardziej realne sa nazwiska mlodszych defensywnych pomocnikow.
» 25 kwietnia 2013, 18:39 #20
Satler4: W przypadku Welbecka na skrzydle(na stałe) Lewy mógł by przyjść jednak wątpię, że będzie miał u nas pierwszy... Zobaczymy w okienku jednak priorytetem powinno być wzmocnienie pomocy, zwłaszcza środka.
» 25 kwietnia 2013, 18:46 #19
ZuczekUnited: Dziekuje ze mnie oswieciles, iz jest mozliwym napisac o kazdym zawodniku jego wady i zalety. Nie wiedzialem
» 25 kwietnia 2013, 18:57 #18
niszak: Spoko, człowiek całe życie się uczy :)
» 25 kwietnia 2013, 19:07 #17
KoskinPL: Jeżeli to co piszesz stanie się prawdą, to Chelsea będzie mocniejszym przeciwnikiem od City w następnym roku.
» 25 kwietnia 2013, 15:34 #16
Satler4: Powrotu Mou się najbardziej obawiam...
» 25 kwietnia 2013, 15:42 #15
KoskinPL: Czy Lewandowski do nas trafi to pewny nie jestem, ale za to mogę się założyć, że w lato trafi do nas jakiś skrzydłowy, który może grać z powodzeniem na ofensywnej pomocy. Najchętniej z tego typu zawodników widziałbym:
Reus, Belhanda, James Rodriguez, Muniain, Lamela

Belhanda ma kontrakt do 2014 za 14mln można go wyciągnąć. Największy problem by był z Reus'em dopiero co dołączył do Borussi, ale dla chcącego nic trudnego. Rodriguez to oferta w wysokości 22 mln funtów powinna wystarczyć. Muniain kontrakt ma ważny jeszcze 2 lata, ale Athletic Bilbao nie gra zbyt dobrze teraz więc sam zawodnik może chcieć odejść Lamela kontrakt 3 lata, ale Roma również nie jest drużyną najwyższych lotów jak pojawi się dobra oferta może chcieć odejść.
» 25 kwietnia 2013, 15:27 #14
Satler4: Muniain jak najbardziej!
» 25 kwietnia 2013, 15:43 #13
Joker7: Podobno juz w Bayernie jest jak Mario , tak niby twierdzi agent Heynckesa.
» 25 kwietnia 2013, 15:20 #12
Fisher45: Moim zdaniem robi błąd. Dobrze mu się powodzi w lidze Niemieckiej i skąd pewność, że przenosząc się do innej ligi (co nie jest wiadome) nie zatrzyma się w miejscu? Życzę mu jak najlepiej, ale odchodząc z BVB może się mylić i to bardzo. Swoją drogą, ciekawe na ile jest wyceniany? Zwłaszcza po wczorajszym meczu ;)
» 25 kwietnia 2013, 15:15 #11
Biafra: może dlatego (tak sobie tylko myślę), że ma już 10 bramek w Lidze Mistrzów, a to jednak nie jest tylko liga niemiecka;) takie tam moje zdanko.
» 25 kwietnia 2013, 15:21 #10
Fisher45: No i w sumie tu mnie masz, zupełnie o tym nie myślałem. Ale gra w innej lidze może być z początku bardziej męcząca, piłka może być szybsza, brutalniejsza lub bardziej nieprzewidywalna a przestawić się może być ciężko. Ale to tylko spekulacje.
» 25 kwietnia 2013, 15:31 #9
Biafra: nigdy się nie dowiesz, jak nie spróbujesz - ot co ;)
» 25 kwietnia 2013, 17:12 #8
Trz: co mnie kibica UTD obchodzi tego typu news ?
» 25 kwietnia 2013, 15:12 #7
CheziChez: Powinno Cię to choć trochę obchodzić bo od dłuższego czasu Lewy jest łączony z transferem do MU
» 25 kwietnia 2013, 15:27 #6
karas2011: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 15:32

Może dlatego, że United się nim (według mediów) interesuje.
» 25 kwietnia 2013, 15:32 #5
lukas0970: Ferguson ostatnio mówił, że jest zainteresowny Robertem.
» 25 kwietnia 2013, 18:29 #4
UnitedProClub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.04.2013 15:12

Przejdzie do Bayernu lub to Juve za d... go złapią kontuzje i koniec nich gra w tej Borussii i niech się nie rusza.Czy mi się wydaje czy pisze tam 2104 rok kontraktu? O_0.
» 25 kwietnia 2013, 15:08 #3
Chestnut: Zawodnik ma ważny kontrakt do 2104 roku. Nice!
» 25 kwietnia 2013, 15:06 #2
Ostoja: I to się nazywa praca dożywotnia!
» 25 kwietnia 2013, 15:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.