Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Serbski rozgrywający latem na Old Trafford?

» 3 kwietnia 2013, 20:49 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Choć do otwarcia letniego okna transferowego zostało jeszcze sporo czasu, to prasa nie próżnuje i łączy z Manchesterem United kolejnych zawodników. Daily Express informuje, że na celowniku Czerwonych Diabłów znalazł się Nemanja Matić z Benfiki Lizbona.
Serbski rozgrywający latem na Old Trafford?
» Nemanja Matić dobrymi występami w Benfice Lizbona zwrócił uwagę skautów Manchesteru United
Czy Nemanja Matić poradziłby sobie w Manchesterze United?
Sir Alex Ferguson latem ma zamiar rozglądać się za wzmocnieniami do drugiej linii Manchesteru United.

Od dawna w gronie obserwowanych zawodników znajduje się Kevin Strootman z PSV Eindhoven. Holender nie jest jedynym zawodnikiem, któremu przyglądają się skauci Manchesteru United.

Wysoko na liście życzeń znajduje się Matić. Serbski rozgrywający ma w swoim kontrakcie klauzulę odstępnego w wysokości 38 milionów funtów.

Co ciekawe Matić już raz próbował podbić Premier League. W latach 2009-2011 był piłkarzem Chelsea, ale odnotował zaledwie dwa występy w angielskiej ekstraklasie.

Obecny kontrakt Maticia z Benfiką Lizbona obowiązuje do 2018 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Vidić: Nie lubię rozmawiać z przeciwnikami przed meczem
Następny news »
"Van Persie odczuwa skutki intensywnej kampanii"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


mielan92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.04.2013 14:46

Bardzo ciekawi mnie dlaczego tak to jest,że zawodnicy z półwyspu bałkańskiego- a w szczególności Chorwacji w jakiś niewytłumaczalny sposób wyceniani są na jakieś kosmiczne sumy.... Czy jest to zasługa tego,że ich narodowa drużyna obecnie znajdują się na 9 miejscu w rankingu fifa ? - raczej nie .
Czołowe drużyny z T-Com 1. HNL ostatnimi czasy również nie błyszczą w rozgrywkach europejskich.
Przykładowo nasi zawodnicy kosztują: Lewandowski- około 15 mln euro
Błaszczykowski 7 mln euro
Piszczek wyceniony na 9 mln euro
gdy zawodnicy rodzimej ligi chorwackiej kosztują przykładowo 6 mln euro- Sammir, 5 mln - Vrsaljko, Sime,
lub Nemanji Maticiu(zagranica) ile tego odstępnego było ??! , Mateo Kovaciciu (11 mln euro ) inter
czy zawodnicy Super Ligii (Serbia) Markovic Lazar-6 mln -19 latek, czy 8.300.000 PLN za 18 letniego Nikole Ninkovicia. Jeszcze raz powtórzę,że są to tylko i wyłącznie grający w rodzimych ligach ( 2 wyjątki) . Jeśli chodzi o zawodników w PL, Bundeslidze, BBVA ceny są już wręcz kosmiczne
» 6 kwietnia 2013, 14:43 #39
vip14: Moim zdaniem ten zawodnik nie poradziłby sobie w United. Mam nadzieję, że Sir Alex Ferguson nie sprowadzi go na Old Trafford.
» 4 kwietnia 2013, 16:53 #38
kap: Zrozum że nas nie stać na gracza typu Gotze, Hazard, Bale Isco itp. każdy solidny pomocnik jest na wagę złota dla nas. Mysle że Fellaini byłby najlepszym rozwiazaniem.
» 4 kwietnia 2013, 17:17 #37
wlodekzlc: Stać nas,tylko nie jesteśmy na tyle durni, żeby tyle kasy dać za zawodnika,który tak naprawdę może okazać się niewypałem. Oczywiście też nie chciałbym tutaj tych supergwiazd, a opcję "Fellaini" popieram :)
» 4 kwietnia 2013, 20:04 #36
Satler4: No a potem gramy przeciętniakami i przegrywamy mecze z grubszymi rywalami. Rozumiem nie jesteśmy City żeby kupywać drogo piłkarzy jednak kto nie ryzykuje ten nie zyskuje. Za Roo daliśmy około 30 milionów jak się nie mylę i jakoś się niewypałem nie okazał.
» 4 kwietnia 2013, 20:30 #35
vip14: Taki zawodnik jak Rooney trafia się bardzo rzadko. Co do wypowiedzi wlodekzlc zgadzam się w 100%. Nie ma sensu kupować zawodnika, który jest przeciętniakiem. Z wypowiedzi kap wynika, że chciałbyś sprowadzać wszystkich jak leci na Old Trafford. Nie na tym polega urok rynku transferowego.
» 6 kwietnia 2013, 11:33 #34
MakaveL1112: Ja Chce Eriksena z Ajaxu
» 4 kwietnia 2013, 16:08 #33
MaorComeback: lukasz, dostrzegasz tę subtelną różnicę między dostępnością Messiego a Eriksena?
» 8 kwietnia 2013, 10:42 #32
MaorComeback: lukasz, dostrzegasz tę subtelną różnicę między dostępnością Messiego a Eriksena?
» 8 kwietnia 2013, 10:43 #31
Karas: DeGea
Jones Vidić Evans Evra
Carrick Cleverley
Hernandez Kagawa Nani
Van Persie
» 4 kwietnia 2013, 11:35 #30
CarpeDiem: i co to ma byc ?
» 5 kwietnia 2013, 14:45 #29
kamills1988: Rzeczywiście 38 mln funtów za serbski talent, tymczasem prawdziwy talent ISCO idzie do Bayernu za podobną kwotę.
» 4 kwietnia 2013, 09:21 #28
Olo: Ściemniacie z tymi "młodymi talentami" -> potrzebny jest ktoś o ukształtowanych umiejętnościach i charakterze, z ustabilizowaną formą. Skład na przyszłość mamy, tu trzeba myśleć o teraźniejszości żeby wreszcie powalczyć w Europie!
Bramka jest, obrona jest, atak jest (btw, czy van Persie jest młodym talentem? Nie wolelibyśmy jakiegoś 20-latka?), nie ma środka pola - jeśli ten Serb ma pomóc to brać go!
» 4 kwietnia 2013, 00:54 #27
mcis: problem w tym, ze uksztaltowani rozgrywajacy niezbyt chca sie ruszac ze swoich klubow. wiedza ze jest to specyficzna pozycja i rola w klubie i ze w nowym klubie moga juz tak nie blyszczes. wiedza ze istnieje ryzyko, ze nie beda tak bardzo pasowac do nowego klubu i straca na jakosci sportowej...
» 4 kwietnia 2013, 09:24 #26
FiFlaK: Tym bardziej, że typowi rozgrywający grają w zespołach, które "chcą mieć piłkę". W Manchesterze jest trochę inaczej, więc ich umiejętności mogą być ograniczone przez styl gry Czerwonych Diabłów.
» 4 kwietnia 2013, 11:01 #25
wlodekzlc: Ja wolałbym kogoś z angielskiego podwórka. Fellaini, Taarabt - sprawdzeni,ograni w Anglii. Chciałbym,żeby Arsenal dostał kolejnego pstryczka w nos, w postaci straty Wilshere'a na naszą korzyść, ale to chyba mało realne. Jednak dalej będę mówił,że najlepszego z możliwych rozgrywających odpuściliśmy - Sneijder. Oczywiście jest mnóstwo świetnych pomocników,ale tych chciałbym bardziej zobaczyć na Old Trafford, niż jakąś gwiazdę za 40 mln.
» 3 kwietnia 2013, 23:22 #24
Chestnut: Muniaina bym widział.
» 3 kwietnia 2013, 23:07 #23
MaorComeback: 1. W Chelsea sie nie sprawdzil.
2. Przecietniak
3. Nie jest "do oszlifowania" tylko na juz- fenomenalnego progresu nie bedzie.

Wzmocnieniem srodka pola powinien byc Matuidi (raczej nierealne), lub Gundogan (malo prawdopodobne, ale jak SAF by sie uparl to i Messiego by kupil) i Alcantara, ktory jest opcja mozliwa. Ale co wtedy z Kagawa, ktory nie czaruje jak w BVB. Wracajac do Maticia- in SAF we trust. Jesli Boss uwaza go za zawodnika godnego United- ja uwazam tak samo :)
» 3 kwietnia 2013, 22:54 #22
SuVeReN: Isco albo Gundogan. Tyle w temacie.
» 3 kwietnia 2013, 22:49 #21
balsamcio: Serbowie o imieniu Nemanja się sprawdzają w United. :D
» 3 kwietnia 2013, 22:46 #20
United45: Oooooooooo taki piłkarz by sie przydał 194 cm wzrostu nawet dobry technicznie w lidze angielskiej by sobie pewnie poradził
» 3 kwietnia 2013, 22:38 #19
Olo: Dwóch takich kolosów w środku - Matic i Carrick robiłoby wrażenie :)
» 4 kwietnia 2013, 01:00 #18
Olo: Dwóch takich kolosów w środku - Matic i Carrick robiłoby wrażenie :)
» 4 kwietnia 2013, 01:01 #17
Klimaa: Nadal uważam że potrzebujemy do środka wojownika - Fellaini potrafi grać w piłkę.
» 3 kwietnia 2013, 22:02 #16
charnas: dokładnie to samo chodzi mi po głowie. typowy walczak, jak Fletcher
» 3 kwietnia 2013, 22:06 #15
RedSidePower: wlodekzlc Torres jakoś też nie dał rady :)

zamiast niego popieram gosc1234 gundongan to najlepszy chyba z możliwych młodych talentów
» 3 kwietnia 2013, 22:01 #14
Kanapka: Alcantara lepzym rozwiązaniem by był .
Mata i Silva dają radę, to on też by dał
» 3 kwietnia 2013, 21:44 #13
Nani1900: Nie znam go, ale każde wzmocnienie środka się liczy.
» 3 kwietnia 2013, 21:40 #12
Nani1900: Oczywiście każde poważne wzmocnienie, a nie byle jakie.
» 3 kwietnia 2013, 21:50 #11
gosc1234: ja wole gundogana
» 3 kwietnia 2013, 21:35 #10
orchi650: Lubie to ! On albo Fellaini
» 3 kwietnia 2013, 22:21 #9
przema: NIe za slaby w chelsea nie dal rady!
» 3 kwietnia 2013, 21:33 #8
wlodekzlc: W Chelsea żaden młody nie da rady,bo bo tam mogą grać tylko drogie "gwiazdy".
» 3 kwietnia 2013, 21:41 #7
Nani1900: Tylko po co? Fellaini oprócz gry głową jest bardzo przeciętny. A my takiego zawodnika nie potrzebujemy, my potrzebujemy rozgrywającego a Fellaini takim nie jest. Oczywiście przydał by się również deffensywny pomocnik, ale Fellaini również takim nie jest. Fellaini to jest piłkarz na miarę Evertonu. My potrzebujemy zawodnika klasy światowej.
» 3 kwietnia 2013, 21:43 #6
kujawa: Fellaini to akurat z calym szacunkiem jest pilkarzem klasy swiatowej.
» 3 kwietnia 2013, 22:20 #5
Diabelred: Takze uwazam ,ze Fellaini to gracz na miare Evertonu/Fulham/Tottenhamu itp..W skladzie juz i tak mamy wystarczajaco duzo przecietnych/srednich pilkarzy po co nam kolejny?
» 4 kwietnia 2013, 01:04 #4
Olo: U nas nie ma miejsca na takiego Matę, Silvę czy Cazorlę -> United gra zupełnie innym ustawieniem. Nam by się przydał taki Xabi Alonso :P
» 4 kwietnia 2013, 00:55 #3
Waco: Każda para nóg się przyda :) dla naszego srodka pola
» 3 kwietnia 2013, 20:57 #2
bober89: jakość, nie ilość :P
» 3 kwietnia 2013, 21:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.