Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Strootman gotowy odejść z PSV

» 25 marca 2013, 16:17 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Pomocnik PSV Eindhoven, Kevin Strootman postawił w stan gotowości wiele europejskich klubów, przyznając, iż jest gotowy zmienić otoczenie w letnim okienku transferowym.
Strootman gotowy odejść z PSV
» Kevin Strootman nie chce już dłużej grać dla PSV
Holender jest na liście życzeń wielu topowych zespołów, jednak największe szanse na pozyskanie go mają drużyny z Premier League, gdzie sam Kevin bardzo chciałbym występować.

Według ostatnich doniesień, za utalentowanego 23-letniego gracza należałoby zapłacić około 17 milionów funtów, co dla głównych zainteresowanych, w tym m.in. Manchesteru United i Arsenalu, nie powinno być sporym problemem.

- W każdym okienku transferowym są zespoły zainteresowane pozyskaniem mnie. Nie wiedzę żadnego problemu w zmianie drużyny, ale to klub musi pierwszy wyciągnąć rękę - wyznał ostatnio Strootman.


TAGI


« Poprzedni news
"Zainteresowanie United dodaje mi motywacji"
Następny news »
Tom Cleverley o Czerwonych Diabłach w reprezentacji

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


Pastuch: Boje sie tylko o transfer do z ligi holenderskiej do angielskiej. Nie mowie to o kontuzjach bo to ta sama klasa, ale tempo, styl i ilosc meczy o stawke. W PL sa lepsi pilkarze i nie wiem czy poradzi sobie. Dajcie mi jakis przyklad pomocnika ktory przeszadl ze zdecydowanie nizszej ligi do czolowej
» 31 marca 2013, 17:04 #45
United45: Andersona i 15 mln i powinien byc nasz fajnie by było gdyby przyszedł
» 26 marca 2013, 15:16 #44
Fabio: Tylko kto będzie chciał tak niestabilnego zawodnika jak Ando ?
» 26 marca 2013, 16:38 #43
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2013 21:29

Strootman czy Wanyama...kazdy z nich jest dobry i prawdopodobnie nada sie Old Trafford, trudno powiedziec ktory jest lepszy, ja bylbym zwolennikiem Wanyamy poniewaz wydaje sie wyjatkowo solidny, zdecydowany i spokojny w defensywie, oprocz niego sprowadzic Joao Moutinho jako tego bardziej ofensywnie zorientowanego i bolaczka srodka pola zniknie...
» 25 marca 2013, 21:27 #42
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2013 20:37

W defensywie ciut lepszy jest Wanayama, ale w rozegraniu, strzałach z dystansu, prostopadłych podaniach lepszy jest Strootman. Ja jestem za tym aby ściągnąć Kevina. Dodatkowo Isco albo Eriksena i bajkaaaaa :) !
» 25 marca 2013, 20:37 #41
Satler4: Co do Isco i Eriksena to jest sens ich kupywać? Z tego co wiem to są to raczej ofensywni pomocnicy a jak wiadomo mamy już Kagawe który i tak nie mieści się w składzie bo gra na tej pozycji co Roo. Co prawda Kagawa nie prezentuje w tym sezonie boskiej formy jednak jest to dobry zawodnik. Czy jest sens kupywać tylu ofensywnych pomocników skoro nie mieścili by się w składzie i mieli marnować swój talent? No chyba, że mieli by grać na pozycji Toma ale nie oglądam meczy Malagi ani Ajaxu więc nie wiem jak się by spisywali w środku.
» 25 marca 2013, 20:55 #40
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2013 21:48

Anderson odejdzie latem z klubu(mam taką nadzieję), Fletcher raczej do piłki nie wróci. A jeżeli tak się stanie to nie będzie już prezentował tego poziomu co kiedyś. Scholes odejdzie na emeryturę. Giggs w środku nie gra tak jak ja skrzydle. Powell prawdopodobnie uda się na wypożyczenie, a na debiut Petrucciego, Januzaja itd się nie zapowiada.

Więc z ŚP zostaje Carrick, Cleverley, Kagawa i ewentualnie Rooney.

*Michaela musi ktoś odciążyć bo on nie będzie całego sezonu grał na takim poziomie. I tak mamy ogromne szczęście, że Anglik nie łapie kontuzji. Zastępca - Strootman.

* Cleverley to jeszcze nie ten poziom co Scholes na którego tak się kreuje.

* Kagawa zobaczymy co pokaże w przyszłym sezonie, ale on będzie wg mnie częściej grał na skrzydle, ewentualnie za podwieszonym napastnikiem(nominalna pozycja)

* Rooney to wiadomo, że haruje na całym boisku i raczej jako pomocnik nie gra(przynajmniej na papierze jest podwieszony za Robinem), a i tak wiemy, że lata po całym boisku.

Strootman może grać obok Carricka(zastąpić Cleverleya), ale i zastąpić samego Michaela. W miejsce Andersona MUSIMY kupić jakiegoś pomocnika - Isco może grać jako fałszywy skrzydłowy(obie flanki) oraz ofensywny pomocnik. Natomiast Eriksen jako podwieszony za napastnikiem, ofensywny pomocnik jak i taki prawdziwy ŚP(czyli pozycja Andersona).

Więc jak dla mnie nie ma problemu aby ściągnąć Kevina + Isco/Eriksen. Szczególnie Duńczyk aż tak drogo nie będzie kosztował, a talent wielki który wystarczy tylko oszlifować. Zależy co jeszcze stanie się z Nanim. Jeżeli Portugalczyk odejdzie z klubu to należy rozejrzeć się również za skrzydłowym - chyba, że Welbeck albo Kagawa będą tam z konieczności grać.
» 25 marca 2013, 21:46 #39
satan23: Fajnie to podsumowałeś, zdecydowanie twoja propozycja była by bardzo dobrym rozwiązaniem.
» 26 marca 2013, 14:33 #38
messengerUTD: PodsumowałAś :)
» 26 marca 2013, 16:03 #37
Satler4: W takim razie ok ;). Z tego co mi mówił kumpel to Real interesuje się Isco. Samo kupienie Strootmana dużo by nam dało. Przydał by się jeszcze jakiś typowy skrzydłowy typu Bale(on jest strasznie drogi) czy Rodriguez.
» 26 marca 2013, 18:26 #36
Nani1900: @Satler4

Gdzie ty chcesz zmieścić kolejnego skrzydłowego? Mamy na skrzydłach Welbeck, Young, Nani, Valencia, Kagawa (który powinien grać na ŚPO)
A nie wierze, żeby Ferguson kogoś sprzedał, w ostateczności Naniego, ale reszta na 100% zostaje, a liczę, że Nani zostanie.
» 26 marca 2013, 18:29 #35
Satler4: Nani1900- Tak masz rację ale Valencia to średniak no chyba, że zaczął by grać lewą nogą ale do najmłodszych to on nie należy i fenomenem to on już nie będzie i przydał by się ktoś jeszcze, jednak racja SAF raczej go nie sprzeda. Co do Naniego to najlepiej by były gdyby został a Young zbyt często ma kontuzje i nie może się rozegrać.
Welbecka mimo wszystko traktuje raczej jako napastnika a Kagawa to wiadomo jak gra na skrzydle...
» 26 marca 2013, 19:53 #34
Nani1900: @Satler4

Mam takie same zdanie o Valenci. Według mnie Welbeck bardziej pasuję na skrzydłowego i tam powinien grać. Wystarczy, żeby się nauczył dośrodkowywać. Young w Aston Villi nie miał kompletnie kontuzji, to u nas mu się zaczęło. W końcu się mu rozegrać. Co do Kagawy to tak, ale gdzieś musi grać, bo Rooneya nie wygryzie. Nie mam nic przeciwko transferowi skrzydłowego, ale jakoś nie wierzę, że Ferguson kogoś kupi na skrzydło.
» 26 marca 2013, 21:04 #33
satan23: no to teraz zatkaomikakao :) Aś to ładnie zrobiła..
» 27 marca 2013, 09:17 #32
Satler4: No tak ale aktualnie to mi się nie chce wierzyć nawet w transfer Strootmana bo SAF pewnie i tak powie, że mamy dobry środek. Tak, że trzeba czekać na to co się wydarzy w okienku transferowym i liczyć, że zakupimy kogoś na skrzydło jak i na środek pomocy. Nie wiadomo co SAF sobie wymyśli w okienku ;).
» 27 marca 2013, 18:54 #31
Damashi: Isco ma klauzule 20 milionów euro jeśli nie przedłuży kontraktu do końca sezonu. Nie sądzę żeby Eriksena udało się wyciągnąć za niższą cenę. Osobiście wolałbym Isco który mógłby odciążyć i skrzydłowych, i ofensywnych pomocników w kreowaniu gry, bo właśnie tego kreowania coś nam brakuje.
» 27 marca 2013, 21:13 #30
Nani1900: @Damashi

Dla twoje wiadomości Isco przedłużył umowę około 2 miesiące temu ;)
» 27 marca 2013, 21:19 #29
SEBEKMU11: Eriksen,Wanyama,Strootman któregoś z nich bym widział w MU .
» 25 marca 2013, 20:12 #28
orchi650: Może ktoś mi o niim coś więcej powiedzieć ?
Ktoś obiektywny, jak gra i w ogóle, bo ja nie śledze jego poczynań. :)
» 25 marca 2013, 19:29 #27
RedSidePower: Myślę ,że jeśli MU złoży mu ofertę to przejdzie ,choćby ze względu na RVP ,kolege z reprezentacji ,ale także atmosferę w klubie ,którą RVP też chwalił .No i potrzebujemy go na środek ,oby SAF sie postarał
» 25 marca 2013, 19:12 #26
Diabolo: Strootman/Wanyama & Isco/ Rodriguez i sezon 2013/14 jest nasz! :)
» 25 marca 2013, 19:07 #25
Nani1900: Jakbyśmy kupili Strootmana to już Wanyamę nie warto. Strootman może nie jest tak bardzo deffensywny, ale dobrze gra w odbiorze. Dwóch deffensywnych nie potrzeba, wiec Isco. Rodriguez według mnie nie potrzebny, po pierwsze bardzo drogi a do tego skrzydła mamy zajęte. Problem tylko z formą. Na skrzydłach grali w tym sezonie Welbeck, Young, Nani, Valencia, Kagawa (chociaż on się tu marnuje) + Zaha. Nie wiem gdzie ty byś go chciał zmieścić. Strootman + Isco i mamy najmocniejszy skład. Praktycznie bez słabych punktów. Pomarzyć można.
» 25 marca 2013, 19:24 #24
Diabelred: Nani1900,Diabolo piszac ,,/'' ,raczej mial na mysli ze albo Strootman albo Wanyama :)
» 26 marca 2013, 14:06 #23
Nani1900: @Diabelred

Wiem ;)
Musiał z edytować post, albo po prostu nie zauważyłem.
» 26 marca 2013, 18:31 #22
Diabolo: Trzy razy tak!
» 25 marca 2013, 19:06 #21
Rasiak: No. Niech tam van der Sar, Stam, van Nistelrooy, van Persie, Buttner, Cruyff i kto tam jeszcze z Holendrów u nas był, szpenie słówko. ;)
» 25 marca 2013, 18:32 #20
trikos: Kevin Strootman 23 letni środkowy lewonożny pomocnik.Zawodnik robi furorę w lidze holenderskiej w barwach PSV Eindhoven jak i również stanowi coraz mocniejszy filar w drużynie narodowej co świadczy fakt o opasce kapitańskiej co koledzy tutaj niżej opisywali.Luis van Gaal nie dałby jej nikomu z przypadku jak i każdy trener.Transfer Kevina do nas byłby myślę strzałem w 10 i najbardziej istotnym ogniwem, takim solidnym spoiwem naszej drużyny jeżeli chodzi o pomoc-atak bo to najbardziej kuleje niestety sam Carrick nie wystarcza a ile utrzyma obecną formę ? Miejmy oczywiście nadzieję że jak najdłużej.Sumując przebudowaliśmy obronę, mieszanina doświadczenia z młodością i to samo mamy w napadzie a pomoc ? No właśnie...
» 25 marca 2013, 18:10 #19
KPBS: Oglądam mecze PSV i jest naprawde dobry , oglądałem też mecz reprezentacji Holandi z Estonią i tam też się wyróżniał .A mimo tylko 17 występów dla kadry , gdy Sneider przez kontuzje opuszczał boisko dał Mu opaskę , mimo że na boisku byli wtedy Robben,RvP,Van Der Vart ( wchodził za Snejdera ) . To pokazuje że te 17 milionów to nie jest duża suma bo w przyszłaści bedzie wart dużo więcej ;D
» 25 marca 2013, 17:36 #18
Fabio: Kogoś na środek trzeba ściągnąć na bank, tylko czy będzie to Strootman, Wanyama, czy ktoś jeszcze inny to to raczej przesądza o odejściu w lecie Andersona ( nawet jeśli założymy, że Scholes już DEFINITYWNIE ZAWIESI BUTY NA KOŁKU ), chodź nie wiadomo jeszcze jak będzie w końcu z Fletcherem ( bo od ewentualnego finału tej sprawy, też będzie sporo zależeć ) . W lecie może być naprawdę CIEKAWIE jeśli będzie chodzić o środek pomocy.
Jetem cholernie ciekaw, jacy zawodnicy w sezonie 13/14 będą tworzyć środkową formację pomocy.
» 25 marca 2013, 17:16 #17
Nani1900: Pewnie Carrick-Cleverley, bo Ferguson uzna, że mamy fantastycznego Cleverleya i Andersona i nie kupi nikogo. A chyba nikt nie ukrywa, że brakuje solidnego gracza do środka od lat.
» 25 marca 2013, 17:20 #16
maciek300626: Masz solidnego Carricka, który od poprzedniego sezonu wrzucił wyższy bieg mozna powiedzieć .
Clev coś tam grał swego czasu, ale na razie kiepsko - przeciętniak, ale zawsze sie przyda
Strootman lub Wanyama beda super, przynajmniej jeden z nich .
» 25 marca 2013, 17:25 #15
JJmc: Zdecydowanie ktoś jest potrzebny na środek, bo na dzień dzisiejszy wszystko się trzyma kupy dzięki Carrickowi, bo bez niego bieda straszna.
Jest oczywiście Scholes, ale co on zagrał w tym sezonie?
Fletcher - tak na prawdę nie wiadomo na 100% czy wróci.
Cleverley - nie jest zły, ale nie wzbija się nawet ponad przeciętność.
Anderson - łapie formę, zagra 3 mecze, kontuzja, mijają tygodnie zanim wraca do składu, łapie formę, zagra 3 mecze, kontuzja, itd.
» 25 marca 2013, 18:57 #14
Nani1900: Zdecydowanie na tak. To jeden z nie wielu którzy się nadają na środek United. A cena 17 mln funtów jest dosyć promocyjna (jak na obecne czasy)
Liczę na ten transfer, bo on naprawdę jest prawdopodobny. W końcu kiedyś musimy wzmocnić ten środek...
» 25 marca 2013, 17:14 #13
wiruch: widziałem kilka meczów PSV z jego udziałem i uważam go za bardzo dobrego zawodnika który pasowałby idealnie do United. Strootman to według mnie dużo lepsza wersja Cleverleya ale to tylko moje zdanie.
» 25 marca 2013, 17:04 #12
maciek300626: Holandia, Holender... dobry kierunek. BRAĆ
» 25 marca 2013, 16:44 #11
gosc1234: Sir ma rękę do Holendrów
» 25 marca 2013, 17:42 #10
vip14: Ja odnośnie sprowadzania dużej liczby zawodników na Old Trafford jestem przeciwny. Mamy dobry skład... Sir Alex Ferguson zrobi jak będzie uważał :)
» 25 marca 2013, 16:33 #9
pride: Biorąc pod uwagę , że Rudy po tym sezonie najprawdopodobniej odwiesi korki na kołku , Anderson możliwe , że zmieni barwy , Giggs niestety nie traci na wieku a się starzeje , w wypadku (odpukać) kontuzji Carrica środek nie wyglądałby ciekawie a na domiar złego nasze skrzydła w tym sezonie grają jakby chciały a nie mogły.Na początku sezonu byłem skłonny powiedzieć , że obrona potrzebuje natychmiastowych wzmocnień ale jak czasami się patrzy na środek to aż przykro : (
Dwóch góra trzech nowych grajków w naszej sytuacji zawsze się przyda , byle nie wydać przy tym astronomicznych pieniędzy ;)
» 25 marca 2013, 19:31 #8
vip14: pride masz racje. 2 - 3 nowych zawodników owszem :)
» 26 marca 2013, 16:49 #7
Taurus: Własnie, oby nie było z nim to co z Andersonem..
» 25 marca 2013, 16:32 #6
MakaveL1112: to jeden z lepszych młodych zawodników w europie jak by grał u nas troche dłużej to kto mógł by zostać kapitam
» 25 marca 2013, 16:31 #5
lukaszek9000: Wayanam lepszy
» 25 marca 2013, 16:29 #4
trikos: W czym ?Oprócz tego że jest "masywniejszy" ?
» 25 marca 2013, 18:01 #3
Jachyr: To co za Andersona
» 25 marca 2013, 16:28 #2
jacenty: widziałem jak gra w PSV mógłby się przydać
» 25 marca 2013, 16:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.