Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kolejne niesportowe zachowanie Ferdinanda

» 10 marca 2013, 22:56 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Rio Ferdinand kontynuuje swój tydzień niesportowych zachowań, tym razem znajdując się na ustach większości fanów po swoim chamskim zagraniu w meczu z Chelsea w Pucharze Anglii.
Kolejne niesportowe zachowanie Ferdinanda
» Rio Ferdinand nie ma za sobą udanego tygodnia
Obrońca Manchesteru United po incydencie z klaskaniem tuż przed twarzą arbitra wtorkowej potyczki z Realem Madryt, postanowił wykorzystać nieuwagę Howarda Webba, wdając się w zatarg z Fernando Torresem.

W końcowych minutach meczu, Rio wpadł na biegnącego bez piłki napastnika Chelsea, uderzając go w tył głowy i kopiąc w ścięgno Achillesa. Hiszpan po takim zagraniu padł na murawę, a reakcja Ferdinanda była taka, jak przy słynnym zajściu z Cahillem.

Anglik wrócił się do Torresa, aby jak gdyby nigdy nic, pomóc mu się podnieść i czym prędzej wrócił do gry. Nie wiadomo jeszcze, czy Rio zostanie ukarany za swoje niesportowe zachowanie, ale wszystko wyjaśni się w najbliższych dniach, kiedy to Webb złoży swój pomeczowy raport.


TAGI


« Poprzedni news
Kontuzja Naniego nie jest poważna
Następny news »
Kiedy rewanż z Chelsea? Są dwie opcje

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


hernandez123: Widzę, że frustracja kibiców Chelsea po kolejnym nieudanym sezonie rośnie. Oczywiście tego jak wspomniany Torres wjeb ał się korkami w klatkę Cleverleya nie pamiętacie.
» 13 marca 2013, 18:26 #59
alaSz97: Chamskie, ale śmieszne i dobre ;D
» 11 marca 2013, 16:57 #58
Vercil: Smieszne i dobre, powiadasz? Po raz kolejny udawadniasz, ze niektorzy z was, nie powinni byc nazywani "kibicami" , tylko zwyczajnie trzoda.
» 11 marca 2013, 17:44 #57
alaSz97: no okej a co chcesz?
» 22 kwietnia 2013, 15:22 #56
vip14: Moim zdaniem Rio zachował się chamsko. No już wszystko można, ale za takie chamskie zachowanie powinien zostać ukarany. Mimo, że jestem sympatykiem Manchesteru United nie zdziwiłbym się jakby FA wyciągnęło z tego zachowania konsekwencje. Mam nadzieję, że takie zachowanie miało miejsce pierwszy i ostatni raz.
» 11 marca 2013, 16:34 #55
Damashi: każdy kibic swojego klubu czułby się skrzywdzony tą decyzją. nie była to ewidentna kartka, dlatego dla Nas, kibiców United to zawsze będzie żółta, a dla naszych przeciwników czerwona. ot, kąt patrzenia zależy od kąta siedzenia. ;)
» 11 marca 2013, 19:57 #54
TillIDie: Oj bardzo nieładnie...
» 11 marca 2013, 14:35 #53
Vercil: Jak zwykle, Rio to arogant. Swoim zachowaniami osiaga szczyt chamskosci. Gdyby Torres go kopnal, zaczal by symulowac. Swoja zlosc, musial przelac na Nando. Potem dziwicie sie, ze dostaje po mordzie z trybun? Gosc powinien skonczyc kariere, cwaniak jakich malo, w dodatku psuje renome najlepszemu angielskiemu obroncy J. Terremu. Jestem kibicem The Blues, ale jestem obiektywny, pograzacie sie komentarzami typu "nic mu sie nie stalo" , Sanchez po kopnieciu podobnego kalibru, lub mniejszego, "umieral". MU rzadzi cala smieszna angielska federacja. Kara 2 mecze minimum, za takie cos. I ogromne brawa za postawe EL NINO! WZOR!
» 11 marca 2013, 13:59 #52
funManUtd17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2013 15:59

www youtube com/watch?v=0Oml5m10vaA przypominam obiektywny kibicu Chelsea. Wtedy nie było za to zagranie żadnej kary. Jeśli Rio dostanie to zwyczajnie będzie to niesprawiedliwość.
» 11 marca 2013, 15:59 #51
Vercil: Nie popieram takich zachowan, jak wiekszosc na tej stronie.. ;o
Moze dlatego Jose, juz z nami nie ma? ;)

Rio, caly czas cos glupieje. Wiec, kara sie nalezy! I nie ma mowy o niesprawiedliwosci. Twoj tok myslenia w tej kwesti, jest na poziomie 7-8latka. Sugerujesz, ze jezeli komus raz sie cos upieklo, to piatemu i dziesiatemu tez powinno?
» 11 marca 2013, 17:42 #50
funManUtd17: Jose z Wami nie ma bo słaby piłkarz z niego jest. Nie popieram, ale sprawiedliwość musi być. Więc albo karzemy wszystkich albo nikogo. Tok myślenia nie ma nic do tego.
» 11 marca 2013, 19:07 #49
marsin7: K**** jakie kolejne ?
To co teraz zrobił to było chamskie i powinien dostać karę, ale nie mówcie mi, że to pierwsze to było to z meczu z Realem, bo będę cisnął bekę do końca życia... :D
» 11 marca 2013, 12:06 #48
Fabio: Lepsze to niż hiszpańska Primera División:P, chodź zachowanie same w sobie w 100% niesportowe.
» 11 marca 2013, 09:38 #47
lolroflneo: a gdzie idziemy?
» 11 marca 2013, 13:49 #46
pawel159: haha szacunek wybral idealny moment wyszlo mu to :D
» 11 marca 2013, 09:22 #45
lolroflneo: gdy Terry kopnął Sancheza w ostatniej edycji to było wielkie poruszenie. gdy Rio kopie Torresa po achillesie i popycha to bijecie mu brawo - hipokryci. czerwona kartka i 2 mecze zawieszenia za niesportowe zachowanie.
» 11 marca 2013, 08:00 #44
devil897: bez przesady , nic mu sie nie stało
» 11 marca 2013, 08:26 #43
lolroflneo: i co z tego? nie takiego zachowania się spodziewasz po takim zawodniku.
» 11 marca 2013, 10:16 #42
Akwinata: Jakie kopnął... ja nie wierzę, że są ludzie, którzy tak podchodzą do szturchnięcia. Proponuję nie wychodzić z domu, bo was przez przypadek wiatr "kopnie" i umrzecie. ^_-
» 11 marca 2013, 10:24 #41
manutdfan: Jakie bez przesady?? Zagrał chamsko i tyle w temacie to samo zrobił Terry w LM i wtedy kara była zasłużona, a pisanie, że nic się nie stało jest śmieszne. To może powinny wprowadzić kartki za złamania??
» 11 marca 2013, 11:39 #40
lolroflneo: @Akwinata czepianie się słówek nie bardzo ci wychodzi. kopnięcie, szturchnięcie - zwał jak zwał.
» 11 marca 2013, 13:48 #39
Akwinata: Nie no dla mnie to nie było kopnięcie, ale widzę, że skutecznie feminizuje się męskie sporty ostatnimi czasy i stara wyrzucić odrobinę agresji, która dodaje pikanterii piłce nożnej. Keane miałby dzisiaj non-stop zawieszenie chyba ;)
» 11 marca 2013, 15:03 #38
Vercil: Nie bylo kopniecie? Jestes jakis.. inny?
» 11 marca 2013, 17:45 #37
Akwinata: Jeśli to co zrobił Ferdinand i to co robi np. CroCop nazwiemy tak samo, to wychodzi z tego lekka farsa. Nie uważasz? ;)
» 11 marca 2013, 19:32 #36
Devilmane13: Może nie jest to przykład do naśladowania, ale robią trochę z igły widły..
» 11 marca 2013, 01:13 #35
dinho: haha Rio! Genialnie moment dobrał, akurat sędzia patrzył w drugą stronę. Zdaje mi się, że ujdzie mu to na sucho, bo kto jak kto ale Howard Webb to "swój chłop" (If you know what I mean ^^)
» 11 marca 2013, 01:03 #34
qrejzol18: w kazdej drużynie jest potrzebny walczak co sie pruje do kazdego mielismy Roya mamy teraz Rio, poprostu pokazuje kto tu rzadzi. ale kara powinna byc ;p
» 11 marca 2013, 00:47 #33
brylaantes: najpierw skupiał się na twitterze zamiast na grze, teraz woli odpieprzać jakieś głupoty na boisku ;/
» 10 marca 2013, 23:45 #32
shrek: Po Ferdinandzie można się takich rzeczy spodziewać...
Tym razem kara go ominąć nie powinna, nie to co po meczu z Realem.
» 10 marca 2013, 23:43 #31
Malina05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2013 23:54

a powiedz mi po co tu się udzielasz ;)? Rozumiem, że nie lubisz Man United (patrząc na Twoje poprzednie wpisy) ale dla takich hejterów są inne strony jak anglia . goal . pl na przykład :) tak więc zapraszam Cię do napinania na innej stronie :) tępić to powinno się takich użytkowników jak Ty właśnie. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy specjalnie zakładają konta, żeby zamieszczać głupie komentarze :D co do zachowania Ferdinanda to rzeczywiście nie zrozumiem po co to zrobił.. karę dostanie ale i tak to nic nie da
» 10 marca 2013, 23:53 #30
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2013 00:11

Popieram Malina:D
» 11 marca 2013, 00:11 #29
Pauleta77: Ale co mogą mu zrobić? Pamiętacie derby Manchesteru z tego sezonu i skopanie Jonesa przez Teveza? Pisałem tu o tym, to mi odpisano, że jeśli sędzia tego nie zarejestrował w protokole pomeczowym to nic nie mogą mu zrobić. Nie wiem czy to prawda, nie znam przepisów, ale jeśli tak to tu sytuacja analogiczna jak do tej z derbów, jeśli nie, to jeśli Rio zostanie ukarany, to czemu nie został też Tevez?
» 10 marca 2013, 23:29 #28
shrek: wiesz że można sprawe zgłosić do FA ? TYm bardziej, jeśli są dowody w postaci wideo
» 10 marca 2013, 23:44 #27
Mikez: Jest zupełnie na odwrót niż napisałeś. FA może nałożyć karę na zawodnika, jeśli sędzia nie widział zdarzenia i nie opisał go w pomeczowym raporcie. Jeśli sędzia zdarzenie zauważył, to do niego należy ocena tej sytuacji i FA jego decyzji nigdy nie podważa. Tak właśnie było z Tevezem - sędzia widział całe zajście i sam postanowił nie karać zawodnika, dlatego też FA nie zajęło się w ogóle tą sprawą. W tym wypadku na 99,9% Ferdinand zostanie ukarany, bo sędzia zajścia nie widział. Trzeba jednak przyznać, że mu się zawieszenie należy - zachowanie było chamskie i idiotyczne (powinien był wylecieć z boiska).
» 10 marca 2013, 23:46 #26
Klimaa: Trochę emocje meczu mu się udzieliły. To był już na pewno ostatni taki "wyczyn".
» 10 marca 2013, 23:27 #25
TylkoManUtd: obejrzyjcie sobie kilka razy ten filmik to zauważycie że Rio tylko oddał Torresowi. też bym tak zagrał:D:D
» 10 marca 2013, 23:15 #24
shrek: Heh, kolejny...
Za co oddał Torresowi ? Co torres mu zrobił ?
» 10 marca 2013, 23:42 #23
HuiSton: pojawił się na boisku/
» 11 marca 2013, 05:33 #22
erykk: wrzuccie na luz lol... beka +1 dla Rio xD
» 10 marca 2013, 23:09 #21
shrek: Ot typowy kibic United ;)
» 10 marca 2013, 23:41 #20
erykk: bo mówie to co myśle? ojej straszna rzecz sie stała wywalił wielkiego El Nino czy jak on tam ma, Rio poprostu taki jest i za to go kibice lubią
» 11 marca 2013, 09:43 #19
Vercil: Smiesznych kibicow macie. Mozna to kibicami nazwac? Moze trzoda?
» 11 marca 2013, 14:07 #18
K3bo: No nie można mówić, że nic nie było, ale w Anglii tak się gra, właśnie dlatego ta liga jest unikalna i wyjątkowa
» 10 marca 2013, 23:04 #17
Carefree: Tak się gra? To od kiedy można biec i kogoś popchnąć i kopnąć zamiast zwyczajnie ominąć, a potem jakby nigdy nic pomóc wstać?
» 10 marca 2013, 23:07 #16
K3bo: Chodzi mi o klimat, walkę i zadziorność, nie pochwalam chamstwa, ale wolę to niż hiszpańskie aktorstwo i ciągła frustrację
» 10 marca 2013, 23:12 #15
shrek: tu sie zgadzamy, ale pewne granice powinny być
» 10 marca 2013, 23:40 #14
michas1994: Hahah mi to korki rozwaliło ;p
» 10 marca 2013, 23:02 #13
TraN: Niesportowe? Dla mnie to była zwykłe podanie ręki po spowodowaniu upadku... Co za głupoty.
» 10 marca 2013, 23:00 #12
bober89: kopnął go, uderzył z łokcia - wszystko bez piłki - to było absolutnie na czerwoną kartkę:/ nie wiem czy Torres czegoś mu nie zrobił upadając ale zachowanie Rio jest naganne i powinien zostać ukarany
» 10 marca 2013, 23:06 #11
TraN: No nie wiem... dziwnie to wygląda na tym filmiku. Ale fakt faktem, że takich sytuacji jest sporo w Premier League, a nikt jakoś specjalnie z zainteresowanych nie drąży tego tematu, więc ja też nie widzę sensu.
» 10 marca 2013, 23:08 #10
shrek: gościu, zdejmij te klapki z oczu i oceń sprawę obiektywnie !
Podaj mi ostatnią taką sytuacje z Premier League, bo ja sobie nie przypominam. Ostatnią jaką przypominam, to Fellaini przeciwko Stoke, a kare dostał.
Takie sytuacje to trzeba tępić bo to zwyczajne chamstwo i inaczej tego nazwać nie można ! Z resztą czego się spodziewać po Ferdinandzie...
» 10 marca 2013, 23:40 #9
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.03.2013 00:02

Dostanie pewnie mecz zawieszenia góra dwa i tyle:)
ewentualnie kare finansową, ale takie kary w wysokosci 10-20-30tys funtow sa smieszne ze wzgledu na zarobki pilkarzy, to tak jakby kowalski dostal mandat 20zł.
» 11 marca 2013, 00:00 #8
TraN: @shrek
No to sobie przypomnij sytuację, gdy Tevez zrobił tak Jonesowi i nie dostał żadnej kary. Tak czysto z pamięci.
» 11 marca 2013, 18:45 #7
karas2011: Sytuacja w meczu z Realem jest jak najbardziej uzasadniona - emocje, duże kontrowersje, ale tutaj? Piłkarze byli sami sobie winni, niepotrzebnie go uderzył - wątpię, że ta sprawa odejdzie bez echa.
» 10 marca 2013, 23:00 #6
shrek: chociaż jeden konkretnie mówi
» 10 marca 2013, 23:38 #5
JJmc: Też tak myślę. Uwielbiam Rio i to jego klaskanie można jako tako tłumaczyć, a tutaj to głupota. Chyba, że Torres też coś odwalił, ale nawet realizator nie zauważył tego i nie pokazał. Nie wiem... nie podoba mi się takie zachowanie Rio.
» 11 marca 2013, 01:01 #4
Lokator23: tez uwazam ze powinni go zawiesic i to na wiecej niz jeden mecz bo to bylo bardzo chamskie i niesportowe
» 11 marca 2013, 02:43 #3
lolis: filmik jest za krótki. Realizator pokazywał całe zajście to Torres odepchnął Rio aż padli razem.
» 11 marca 2013, 09:06 #2
Vercil: Jestes zalosny. Ferdinand zawsze byl arogantem, Torres zachowal sie wybitnie. Ani nie symulowal, ani nie oddal Rio.
» 11 marca 2013, 14:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.