Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cuneyt Cakir: Kartka była zasłużona

» 8 marca 2013, 12:20 - Autor: wazza89 - źródło: goal.com
Turecki sędzia, Cuneyt Cakir, jest przekonany co do słuszności swojej decyzji, o wyrzuceniu Naniego z boiska.
Cuneyt Cakir: Kartka była zasłużona
» Sytuacja z 56. minuty na długo pozostanie w głowach kibiców Czerwonych Diabłów
Arbiter podjął bardzo kontrowersyjną decyzję, która miała duży wpływ na wyeliminowanie Manchesteru United z Ligi Mistrzów.

- Czuję się dobrze i nie mam wątpliwości, że dokonałem słusznego wyboru - powiedział Turek w wywiadzie dla hiszpańskiej prasy. - Czerwona karta dla Naniego była zasłużona. Ludzie wkrótce przyznają mi rację.

To nie była pierwsza kontrowersyjna sytuacja Cakira w karierze. Arbiter ten wyrzucał już z boiska Johna Terry'ego w spotkaniu przeciwko Barcelonie, oraz Mario Balotelliego w meczu z Dynamem Kijów.

- W moich poprzednich meczach, z udziałem angielskich klubów, nie podjąłem żadnej niesprawiedliwej decyzji. Która Waszym zdaniem była niewłaściwa? Karta dla Terry'ego? Albo dla Balotelliego? Uważam, że w tych przypadkach nie popełniłem błędu.

- Nie czuję się smutny. Nie myślę nawet o tym. Często spotykam się z krytyką, lecz bardzo dobrze sobie z tym radzę. Staram się poprawnie wykonywać moją pracę, i myślę, że dobrze mi to wychodzi - zakończył Cuneyt Cakir.


TAGI


« Poprzedni news
Boss: Rooney nigdzie się nie wybiera
Następny news »
Man Utd vs Real: Z nieba do piekła

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (114)


Diabelred: Zapamietam sobie morde tego kebeba...Czerwona kartke dla Naniego moglbym jedynie zrozumiec kiedy i Lopez dostalby czerwien za ostre wejscie w Vidicia...
» 9 marca 2013, 18:17 #49
hater1993: PS. Przeczytalem Twoje poprzednie komentarze i wedlug Ciebie Real by faworytem? Bo wygral z Barca? Prosze Cie... Barca przegrala z mlodym, jeszcze slabym Milanem, dobra nie przegrala tylko zostala zmiazdzona. Takim meczem sie sugerujac Milan jest Twoim faworytem LM? Prosze Cie... Barca jest bez formy, w ogromnym dolku, nie potrafi grac inna taktyka niz "tiki-taka", probuje wejsc do bramki, nie maja graczy mogacych w pojedynke wygrac mecz(a napewno zaden w tym sezonie tego nie pokazal). Real jest za Atletico w lidze, Mu ma przewage 12 pkt. O czyms to swiadczy. Pewnie zaraz powiesz, ze Rayo to wyzszy poziom niz Swansea, czy Levante jest mocniejsze niz chociazby Stoke. PD jest liga prosta, malo fizyczna i jesli chodzi o druga polowe tabeli bardzo slaba. Taka Malaga to poziom Swensea najwyzej. Pare mezy w sezonie naprawde dobrych(mozliwosc powalczenia z czolowka).
» 8 marca 2013, 21:56 #48
raszer: Taki on pewny, Żądam upublicznienia jak to miało w przypadku Huberta Siejewicza(sędzia) nagrania rozmowy między sędziamy, bardzo wiele by to wyjasnilo. ;)
» 8 marca 2013, 19:31 #47
karik: dzieki Turek dzieki Tobie stracilem wiare w pilke nozna :) idz robic kebaby
» 8 marca 2013, 17:51 #46
Wielbicielka: Zapamiętam ta paskudną turecką twarz na bardzo długo. Dziekujemy za ustawienie meczu ..mam nadzieję, że nie przyjdzie nam grac pod jego "przywództwem"!
» 8 marca 2013, 17:36 #45
indyk: Dla kogo? :)
» 8 marca 2013, 17:14 #44
devil444445: ja na miejscu Naniego to bym się tak kłócił a Turek jak jest ślepy i stronniczy to niech zmieni zawód albo usiądzie na trybunach wśród kibiców Realu
» 8 marca 2013, 17:06 #43
remass666: Ciekawoska;)http:// www .dailymail.co.uk/sport/football/article-2288903/Stats-Cuneyt-Cakir-sent-Manchester-United-Nani-Real-Madrid-Champions-League-follows-Ronaldo-Twitter.html
» 8 marca 2013, 16:39 #42
devil444445: wiem było w wydarzeniach
» 8 marca 2013, 17:03 #41
PLDan11: Tak bardzo nie miał wątpliwości, że bał się spojrzeć w oczy Sir Alexowi. Żenujący typ.
» 8 marca 2013, 16:33 #40
miko29: jestem przekonany że jeszcze jeden większy błąd tego pana i nie zobaczymy go już w roli sędziego w wielkim meczu. uefa to niezła mafia, najpierw bezpośrednio po meczu Collina twierdził że sędzia nie powinien pokazać czerwonej kartki, ale już na drugi dzień wystawił mu Bardzo dobrą ocene, ciekawe czym to było spowodowane
» 8 marca 2013, 16:24 #39
messengerUTD: Fajs się musi zgadzać.
» 8 marca 2013, 15:48 #38
SzYnA: ważne ze kasa którą Ci zaproponowali się zgadza, nie ?
» 8 marca 2013, 15:38 #37
niszak: To podaj te linki gdzie jednoznacznie widać że był spalony.
» 8 marca 2013, 15:24 #36
hater1993: Spalonego nie bylo, roznego nie zwrocilem uwagi. Strzaly meczu nie wygrywaja, bo setek to MY mielimy wiecej. Gdyby Robin byl skuteczny jak na poczatku sezonu strzela hattricka! Powiedz, ze Ci jest wstyd, ze Twoja druzyna nie potrafila sobie taktycznie poradzic z defensywna taktyka MU(lepsza wersja Barcy z Milanem). Dochodzi stowka Giggsa, faul Varane i symulki Ramosa. A Drugi mecz? Do 60min Real nie mial ZADNEJ naprawde dobrej sytuacji, wiec o czym mowa? Moge miec zal do pilkarzy, ze odpuscili, ale po takiej decyzji sie nie dziwie. WSZYSCY byli zdziwieni. Kolega(fan Realu) uznal, ze to na czerwien nie kwalifikuje sie nawet w hiszpani(zreszta nie za takie Pepe dostawal maks zolta i malo kto sie klocil). Lepszy byl Manchester w dwumeczu(nawet biorac pod uwage gre w oslabieniu). Dwumecz wygral glownie Lopez, w drugim planie zostal Cakir, a daleko za nimi wasze gwiazdy.
» 8 marca 2013, 21:47 #35
niszak: Tia spalony był ale linków mówiących jednoznacznie że był to nie ma, ciekawe...
Real nie był piłkarsko lepszy ponieważ w pierwszym meczu padł remis a jak wiadomo w piłce liczą się bramki a nie wrażenia artystyczne.
W drugim meczu Manchester był lepszy co udowodnił prowadzeniem 1 - 0 niestety do felernej 57 minuty kiedy to nastąpiła bądź co bądź kontrowersyjna sytuacja która wypaczyła wynik spotkania i świat się podzielił na czerwonych i żółtych w zależności od interpretacji. Padła czerwona kartka która jak dla mnie była niezgodna z duchem sportu, takie życie co nam teraz zabrali w przyszłości nam oddadzą:) I nie ma co już dyskutować nad tą kartką bo nie ma to sensu, żadna z stron nie zmieni zdania.
» 9 marca 2013, 00:27 #34
rm900502: jakby Nani nie udawał, że jest kontuzjowany i przeprosił od razu za to co zrobił możliwe że czerwonej by nie było. To jedno. Druga sprawa jakby sędzia dał żółtą, to kibice Realu nawet by nic nie powiedzieli. No ale teraz to już po ptakach, trzeba skupić się na lidze i pucharze...
» 8 marca 2013, 14:38 #33
PDF: Myślę, że Nani świrował, bo chciał wymusić 2 żółtą dla Arbeloi :-)
» 8 marca 2013, 14:44 #32
rm900502: Nieee :) Wydaje mi się, że tak zrobił, bo stwierdził, że to będzie obustronna wina i sędzia nic mu nie zrobi. No ale chyba się przeliczył...
» 8 marca 2013, 14:47 #31
Olo: Więc lubisz merytoryczne dyskusje? No rzeczywiście - Twoje "Nie ma o czym gadać", "To więcej niż pewne" to jak widać argumenty na wszystko ;)

Prawda jest taka że nie da się być obiektywnym w tej sytuacji będąc kibicem jednej z drużyn, więc możesz sobie swobodnie darować teksty o szacunku, sympatii i swoich frustracjach bo nikomu tym oczy nie zamydlisz. Twój post OCIEKA złośliwością i wszyscy fani United na tej stronie będą wdzięczni jeśli przestaniesz takie rzeczy publikować. Pozdro!
» 8 marca 2013, 15:41 #30
PDF: HAHA bez kitu ... merytoryczna dyskusja obiektywnego specjalisty KIBICA REALU :-)

1. w przypadku kartki dla Naniego nie ma o czym gadać :-)

2. w przypadku karnego na Evrze ... no tu już można dyskutować :-)

Brzmi to wszystko nieźle.

Ja nie mam nic do nikogo, każdy ma swoje zdanie ok. Jednak dyskusja MERYTORYCZNA polega na przestawieniu argumentów za lub przeciw ... NIE MA O CZYM GADAĆ to nie jest argument :-)

Znam co najmniej kilku fanów realu i żaden z nich nie dałby czerwonej ... fakt sami kopią piłkę i może dla tego tak podchodzą do sprawy.
» 8 marca 2013, 15:51 #29
hater1993: Widze, ze fani Realu nawet nie chca przestudiowac przepisow. Karny byl jeden, na Evrze. Co do rak, byly 3(2MU, jedna Real), ale zadna nie byla nawet na rzut wolny. Przepisy mowia jasna, reka jest tylo i wylacznie wtedy, gdy zawodnik CELOWO ja odbije reka. Faul Naniego co najwyzej na zolta kartka, to Arbeloa faulowal. Nani mogl jedynie dostac za niebezpieczne wejscie, co w sporadycznych przypadkach powinno sie konczyc czerwienia, tak mowia przepisy. A Cakir, jak ma czelnosc mowic takie rzeczy, to w BPL juz by nie posedziowal, przez brak kompetencji. Tylko UEFA faworyzuje hiszpanskie zespoly, i to w dodatku niezgodnie z przepisami.
» 8 marca 2013, 16:00 #28
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2013 16:23

@RealVeteran

Osiem, nie masz racji.

Ja nie jestem slepo zapatrzony w United, czasem nawet na tej stronie jak to ujales "wyprowadzam zaslepionych z bledu", i widzac po raz kolejny osobnika ktory twierdzi ze to sluszna czerwona kartka, czuje lekkie zazenowanie...masz racje co do reki Rafaela, reszta dyskusyjna ale ma jakis sens, lecz czerwona dla Naniego?! OGARNIJ SIE portugalczyk nie widzial Arbeloi, pilka byla do nikogo, dlatego probowal ja przyjmowac noga jak kazdy normalny pilkarz w takiej sytuacji...Arbeloa tez chcial ja zgarnac i wpadl na noge Naniego. Nie bylo tutaj duzej sily uzytej przez Naniego jak to jest w przepisach, jedynie proba przyjecia bezpanskiej pilki i wypadek w postaci zderzenia z Arbeloa. Szczerze, to zauwazylem ze duzo osob asekuracyjnie mowi ze powinna byc zolta, ja sie sklaniam nawet do tego ze nie powinno byc w ogole kartki, bo to Arbeloa byl tym ktory powinien zauwazyc sytuacje i nie "wwalac" sie w Naniego. Jesli juz zolta, to za zbyt wysoko podniesiona noge.

To wszystko pomijajac oczywiscie ducha gry...
» 8 marca 2013, 16:21 #27
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2013 17:46

"Sam atak piłki w ten sposób w zasięgu rywala (nie ważne czy widział go czy nie) jest już symptomem na czerwień. To wynika z przepisów i ICH INTERPRETACJI, a także z innych podobnych PRECEDENSÓW, ocenionych jako decyzje wymagające pokazania czerwonej kartki!" - to jest kluczowe zdanie w twojej argumentacji, ale ja naprawde nie moge go pojac...przeciez wina nie lezy po stronie Naniego, chcial przyjac pilke, patrzyl w jej strone kiedy nadlatywala i wyciagnal ugieta noge w celu przyjecia, Arbeloa mimo ze widzial co sie dzieje wbiegl na niego jak glupi. Czego tu winny portugalczyk, ze hiszpan mu sie w noge wpieprzyl. Zero zlych intencji ze strony Naniego, a skutki negatywne wydarzenia spowodowane przez Arbeloe. W sumie to obaj powinni dostac po zoltej i tyle.
youtube.com/watch?v=i4ZqUYQ__1I&feature=youtu.be w tym filmiku widac sytuacje, przeciez to co Nani zrobil zdarza sie kilka razy na mecz, gdyby za to byly czerwone kartki to bysmy grali po 9-8 juz po pierwszych polowach...fakt, ze Arbeloa dostal w zebra/brzuch to skutek jego bezmyslnego wpieprzenia sie w pilke nie probujac jej w ogole kopac...serio nie rozumiem, widac po komentarzach apropo tej sprawy, ze piszesz bardzo rzeczowo i z sensem, ale nie moge zrozumiec dlaczego uwazasz ze to faul na czerwona, zolta max

EDIT: dobra, w sumie czytajac moj komentarz to musze sie troche zreflektowac; to nie tak, ze Nani jest calkiem bez winy, ale zachowajmy proporcje, to bylo nieuwazne ale multum opisanych juz wczesniej przeze mnie lub innych ludzi okolicznosci lagodzacych, do tego jeszcze stawka meczu, sprawia ze ta kartka to kuriozum...
» 8 marca 2013, 17:42 #26
ZuczekUnited: Alez ja doskonale rozumiem istote twojego myslenia, wiem dobrze ze nie licza sie dobre czy tez zle intencje...i generalnie sie zgadzam z tym co napisales, a jesli do tego pewne przepisy maja paragrafy opisujace szczegolowo tego typu sytuacje to dobrze.

Tylko mi chodzi o co innego, chodzi mi o punkt wyjscia czyli interpretacje zdarzenia. Twoja interpretacja jest taka, ze Nani zagral ultra niebezpiecznie, zagrazal powaznie zdrowiu zawodnika ktory akurat byl w poblizu i chcial rowniez przejac pilke (czyli Arbeloa). Tylko ze sprawa jest wedlug mnie taka: Nani nie widzial Arbeloi (poniewaz hiszpan nadbiegal z boku !), nie mial wyprostowanej nogi, jego celem bylo jedynie opanowanie pilki...
A co zrobil Arbeloa? Biegl na Naniego doskonale widzac sytuacje i wysuwajaca sie noge portugalczyka, gosc poprostu bezmyslnie wbiegl na noge ktora byla wystawiona w zupelnie innym kierunku...nie stwarzala zagrozenia, to co stworzylo zagrozenie to bezmyslnie wbiegniecie od boku na Naniego (kto normalny widzac chcacego przyjac pilke zawodnika wbiega na niego wyprostowany niemal jak slup). Co innego gdyby Arbeloa byl blizej i nadbiegal na wprost. Wtedy oczywiscie powinna byc czerwona, bo Nani widzac to nie powinien w ten sposob przyjmowac pilki. Ale tak nie bylo, hiszpan po prostu bezmyslnie wbiegl na Naniego i nadzial sie na noge na ktora nie mial prawa sie nadziac...ty patrzysz na to inaczej, ja inaczej. Konflikt racji.

Chcoiaz jak mam byc szczery, abstrachujac juz od tematu, to mam uczucie ze Real zasluzenie awansowal...strzelilismy ze spalonego, Rafael zagral reka, jakos ogolnie nie za ciekawie to wygladalo. Zycze Realowi zwyciestwa w rozgrywkach, bo ta "era" Ronaldo w wielkiej formie i Mourinho zasluguje na jakies przyzwoite zwienczenie
» 8 marca 2013, 20:02 #25
hater1993: Odnosnie przepisow pleciesz TOTALNE GLUPOTY! Przy rekach tylko CELOWOSC ma znaczenie, przynajmniej wedlug przepisow. Co do Naniego, byl pierwszy przy pilce, atakowal pilke, wiec i tu on nie mogl FAULOWAC. Faulowal Arbeloa(niewazne jaka czescia ciala), nie atakowal pilki, ale nie robil ni umyslnie, zlosliwie i celowo. Wie czemu wedlug Ciebie to Nani zasluguje na czerwien? Za nieumyslne, niebezpieczne zagranie(bo faulu nie bylo, wyjasnilem wczesniej)? Co do Lopeza IDENTYCZNA sytuacja, z jedna mala roznaca, jest bramkarzem. Gdyby nie uderzyl Vidicia, przy jego wyjsiu prawdopodobnie padla by bramka. Czyli wedlug Twojej interpretacji czerwien z miejsca, bez gadania. A mimo wszystko pisalbym, ze to jest NACIAGANA, Ty zapewne takze. Do tego Lopez widzial wszytsko, Nani nie. Wracajac do pierwszego meczu, to obiektywnie stwierdzajac Manchester byl blizszy wygranej, wiec nie rozumiem dlaczego sie tym irytujesz. Moge powiedziec, ze real gral lepiej, ale co z tego jak to MU dochodzilo do sytuacji(klarownych). Poza tym tu juz EWIDENTNA czerwien dla Varane(z drugiej strony lepiej jak takich sytuacji sedzia nie dyktuje, niz za duzo gwizda(Ramos)). Evra wychodzil na czysta pozycje, faul od tylu, spozniony, w 100% celowe ryzyko. Aha, i piszesz, ze faul Ramosa nie jest oczywisty, a faul Naniego jest tylko i wylacznie na czerwien? To podchodzi pod hipokryzje, naprawde. Faul Ramosa byl, i jak to mowisz skutek tego, ze nie padla bramka, a mozna powiedziec setka, by byla. Wiec i tu "mogl" sedzia rzucic czerwienia, tymbardziej jak Ramos gral, caly czas spozniony(Nani pierwszy faul). Skutek napewno "lepszy" w tej sytuacji...
» 8 marca 2013, 21:12 #24
hater1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2013 21:31

Wlasnie slucham...
http: //www.weszlo. com /news/4895-Jak_to_z_gra_reka_bywa
» 8 marca 2013, 21:31 #23
hater1993: I co widzisz? Interpretaja moze byc rozna, ale sedzia MUSI byc konsekwentny. Ten nie byl ani troche(Nani, Lopez). Nie widzialem dokladnie stracia bez pilki Xabiego Alonso z RvP, ale widzialem jak lezal. Wracajac do konsekwentnosi sedzia dyktuja karny dla Realu MUSIALBY podyktowac dwa karne dla MU(Ramos, a druga bodajze Arbeloa). Wracajac do Naniego dalej nie wiem jak to sedzia zinterpretowal. Niebezpieczne zagranie to Arbeloa automatyznie powienien dostac zolta. Faul? Byl pierwszy przy pilce. Nakladka? Chyba, az tak slepy nie jest. Wiesz co mnie najbardziej boli(nie chodzi o ten mez tylko), ze UEFA nawet nie stara sie wprowadzic nowych technologii.
» 8 marca 2013, 22:28 #22
SYSTEM: Jego arogancja nie ma granic Pajac!
» 8 marca 2013, 14:26 #21
nowy000: Ja uważam że niektórzy tu naprawdę przesadzają. Czytając niektóre posty mam wrażenie że sędzia nie podyktował 10 karnych dla nas. Odnośnie kartki dla Naniego. Dla mnie była to żółta kartka ale sędzia dał czerwoną. W świetle przepisów mógł ale moim zdaniem w takim meczu nie pokazuje się takich kartek. Druga sprawa że sędzia mylił się w dwie strony. Nie możne gadać głupot że Mourinho z taczką złota do niego przed meczem przyjechał. Gol dla nas padł po wcześniejszym spalonym. Rafael "obronił" piłkę ręką w polu karnym. Ramos pod koniec meczu "zrobił" karnego. Sędzie się pogubił ale nie można gadać głupot że wydrukował mecz. Po za tym nie wiem czemu oskarża się Real. Oni nawet nie protestowali przed pokazaniem tej kartki.
» 8 marca 2013, 14:16 #20
PDF: Zgadzam się. Sędzia się pomylił nie raz w tym meczu. Po prostu nie dał rady i konsekwencje i dyskusja w środowisku są naturalnym następstwem. Real tj. piłkarze, trener, a nawet kibice zachowali się bardzo dobrze. Zawodnicy wypowiadali się na temat "dziwnej" kartki zdając sobie sprawę, że mogło to spotkać także ich zespół. Zostawmy Real. Jazda z Sędzią !!
» 8 marca 2013, 14:19 #19
trance: Sędzia dostał 8,2 na 10, ocenę obniżyli mu tylko za to, ze nie dał czerwonej kartki dla Ferdinanda, wiadomo za co, więc o czym Wy mówicie? Sędzia się w ogóle nie pomylił, wszystko było cacy, mnie się już LM nie chce oglądać, chyba tej azjatyckiej mafii do końca nie zamknęli. Wstyd i hańba, żeby w żywe oczy kłamać.
» 8 marca 2013, 15:11 #18
hater1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2013 21:40

Nota wystawial Colina, wiec nie dziwo. Ostro krytykowany w Anglii i Niemczech, za swoje nadinterpretacje. Sedzia niegdys bardzo dobry, ale jego poglad sie zmienil o 180%. Zdecydowanie za duzo "fauli" uwaza za sluszne, chce by Pilka Nozna stala sie gra bezkontaktowa wrecz.
Poza tym Cakir w Turcji slynie z pozwolenia na ostra gre. A w meczach z CFC, LFC czy ostatnio z MU preferowal "hiszpanski" futbol. Przynajmniej dziwne. Stawiam, ze nie tylko Colina kladzie ten nacisk.
» 8 marca 2013, 21:38 #17
PDF: jak za takie coś mają być kartki to mecze powinny się kończyć ośmiu na ośmiu ... Nani patrzył na piłkę i miał ugiętą nogę, walczył o piłkę i nie widział przeciwnika ... ŻÓŁTA to max co można dać
» 8 marca 2013, 14:06 #16
PDF: Nani nie zrobił Arbeloi krzywdy - to fakt, nie miał zamiaru zrobić mu krzywdy - drugi fakt, był to jego 3 faul w meczu - kolejny fakt. Arbeloa sam był zdziwiony decyzją, co po meczy przyznał. Przyznał również, że Nani nie miał prawa go widzieć i sam Arbeloa obawiał się 2 żółtej kartki za faul na Nanim. Sytuacja była trudna to prawda ale piłkarze zawodowi zarabiają pieniądze za grę dla swoich klubów. Tak Lopez piąstkując jak i Nani, jak i RVP atakując piłkę, którą złapał Lopez, wykonywali swoją robotę, za którą dostają gruby hajs. Żadna z tych sytuacji nie spowodowała kontuzji innego gracza i żadna nie była złośliwa. Była to walka i to uczciwa, co moim zdaniem jest kwintesencja tego sportu. Jak ja gram z chłopaki w okręgówce, to chętne odstawię nogę, żeby nie zrobić komuś krzywdy i nawet jak przez to stracę piłkę to trudno. LM to jednak TOP i tu nie możesz odpuścić.
» 8 marca 2013, 14:15 #15
PDF: Idąc Twoim tropem ... mecze powinny się kończyć w składach po 8-9 piłkarzy. Zagrań tego typu jest multum w każdym meczy w każdej lidze oraz na szczeblu reprezentacyjnym. Rozumiem o czym mówisz i stosowanie takich zasad miałoby sens gdyby stosować je absolutnie do każdego tego typu zagrania. Niestety nigdy tak nie będzie, ponieważ zabiłoby to atrakcyjność tego sportu. W omawianym meczu padła 1 czerwona kartka ... sam twierdzisz, że powinny być dwie. Moim zdaniem nie powinno być żadnej ... Niestety brak tu konsekwencji sędziego.

A co do ryzyka odniesienia kontuzji ... Tak na prawdę to lepiej nie grać, bo można sobie coś zrobić. Piłka to sport kontaktowy i kontuzje są jego częścią ... taka jest prawda. Każdy kto wybiega na boisko musi zdawać sobie z tego sprawę. Problem jest w przypadku kiedy ktoś CELOWO stara się zrobić krzywdę drugiemu. W tym przypadku nic takiego nie miało miejsca.

Przepisy niestety pozostawiają zbyt dużą możliwość interpretacji własnej JEDNEMU CZŁOWIEKOWI - sędziemu, co jest bardzo niebezpieczne ... jak było widać.
» 8 marca 2013, 14:27 #14
designer: callate la boca maricon! Moglbym wyzwac cie od najgorszych szumowin spod ciemnej gwiazdy sprzedawczyku, ale nie bede lamal zasad panujacych tutaj. Jedno jest pewne. Koles jest skorumpowany a jego praca tak zalosna jak on sam. Ciekawe tylko ile prezes Realu mu dal w lape by gadal to co mu kazali. Jasne ze gosc nie przyzna sie do bledow. Gdyby to zrobil, zostalby z miejsca wywalony i przesluchany przez gliny a tak koles trzyma sie uparcie swej wersji by uniknac konsekwencji. Zaluje ze to Tomasz Lis zostal zaatakowany przez kibicow a nie ten nedzny "sedziczyna" ktory powinien poniesc konsekwencje za korupcje. Licze ze BVB wywali Real z LM tak jak potrafilaby to uczynic juz w grupie gdzie byla lepsza od Realu. Jesli ktos ma pomscic United to tylko BVB, ktorej tez kibicuje. Nie chce zadnego innego cwiercfinalu. Tylko BVB-Real. Wtedy Niemcy udowodnia ze Real nigdy nie powinien byl sie znalezc w osemce najlepszych druzyn!
» 8 marca 2013, 13:37 #13
YaMU: ahh szkoda gadać i tak nikt nic mu nie zrobi ani united ani euefa(mafia) nawet gdyby dal 11 czerwonych kartek dla united to i tak uefa by stala za nim murem ....
» 8 marca 2013, 13:35 #12
maxi7777: pewnie teraz to sobie gada , a w Anglii to słowa nie powiedział .
brak słów dla tego bezwstydnego człowieka
» 8 marca 2013, 13:26 #11
Derp: Moim zdaniem na chwile obecną mamy najlepszą kadrę jaką tylko pamiętam odkąd zakochałem się w tym klubie. Uważam także, że aktualny zespół jest o szczebel wyżej niż ten, z którym zdobywaliśmy ligę mistrzów (jeszcze gdy wśród nas był c.ronaldo).

Staram się nie popadać w samozachwyt, ale mecz z realem tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że w tym sezonie jako zespół nie mamy sobie równych - inni mogą się od nas uczyć. Jestem szczęśliwy, że mogę być świadkiem genialnej pracy fergusona i niespotykanego charakteru naszej drużyny. Kocham ten zespól i żaden pajac tego nie zmieni.

Jesteśmy najlepsi na świecie i jeszcze nie raz to potwierdzimy!
» 8 marca 2013, 13:24 #10
indyk: faul na Di Marii, to widzą chyba tylko i wyłącznie kobiety :)
» 8 marca 2013, 13:28 #9
IMMM: w673. wrzuta.pl/film/6pYDxDp79Qe/mu_-_real_kontrowersje_sedziowskie -
Polecam obejrzeć ten filmik takiemu matołowi jak Ty zanim się wypowie.
» 8 marca 2013, 13:57 #8
indyk: Varane w pierwszym meczu nie dość, że pracował ręką, to jeszcze zaczepił Evrę nogą w sytuacji gdy ten wychodził na czystą pozycję, ale tego już MaTi1515 nie widziałeś, prawda ? :-) A co do rzekomego spalonego RvP. Jakiś rok temu usłyszałem na C+, że jest nowa wytyczna, która w sytuacjach gdy sędzia nie jest pewny, a spalony może jest/może go nie ma, ma prawo puścić grę :-)

Co do Ręki Rafaela, tutaj zgodzić się muszę, że karny i czerwona kartka należały się jak najbardziej, lecz co do Naniego, to ktoś kto mówi, że kartka się należała jest dla mnie poprostu ślepy :) Jeśli Naniemu czerwoną, to czemu nie bramkarzowi za zdzielenie Vidicia ?:) Z pięści w twarz vs próba zgaszenia piłki.O czym tu mowa? Dla mnie sprawa jest prosta. Ten sędzia nie powinien już więcej sędziować spotkań o taką stawkę.
» 8 marca 2013, 16:00 #7
indyk: A nie uważasz, że Torres powinien być wyrzucony jak wjechał w klatę Cleverley'a ? Pewnie nie, czemu mnie to nie dziwi ? Przecież sędziowie pomagają tylko i wyłącznie United. Nie wspomnę już o bramce Drogby na Old Trafford, która zaważyła o późniejszym mistrzostwie na korzyść Chelsea.
» 8 marca 2013, 17:18 #6
Caspa: Czy tylko ja widziałem brutalny faul bramkarza na vidiću ? uderzenie pięścią w twarz w stylu lecącego supermana. Co z bandytą ramosem który dwukrotnie przewracał naszych piłkarzy w polu karnym ? To jest skandal a nie kartka naniego przy której można wykręcić się złą interpretacją.
» 8 marca 2013, 13:04 #5
DevilFan: ile to meczu UEFA obstawiała co interpol wykrył ? dziękuje za uwagę.
» 8 marca 2013, 13:13 #4
maxi7777: pewnie , dokładnie widać jak uefa faworyzuje ten real
» 8 marca 2013, 13:27 #3
indyk: Dla mnie to jest dziwne. Taki Listkiewicz, który przez wiele lat był sędzią międzynarodowym, stwierdza że absolutnie nie było czerwonej kartki, ten sędzia upiera się przy swojej decyzji, jeszcze inny ma inne zdanie. Widać w takich przypadkach nie ma mowy o przestrzeganiu reguł, ale tylko i wyłącznie liczy się interpretacja danego sędziego.

Podobnie ma się sprawa z ręką w polu karnym. Roztrząsanie : jak daleko miała piłka do ręki, czy ręka była przy ciele, czy znacząco powiększyła powierzchnie ciała itp itd. Te przepisy są strasznie zagmatwane i niejasne. I jeśli odgwiżdże karnego ok, wybroni się, nie odgwiżdże też się wybroni. Reguły powinny być jasne, uniknęłoby się wtedy wszelkich kłótni i spekulacji w kwestii ''ręki w polu karnym''.
» 8 marca 2013, 12:37 #2
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2013 13:09

Pomylka.
» 8 marca 2013, 13:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.