Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Będą zmiany w meczu z Realem Madryt

» 16 lutego 2013, 12:10 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson zapowiedział zmiany w składzie Manchesteru United na rewanżowe spotkanie z Realem Madryt w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów.
Ferguson: Będą zmiany w meczu z Realem Madryt
» Sir Alex Ferguson jest zachwycony siłą swojego składu
Real przyjedzie na Old Trafford 5 marca. Po remisie 1:1 na Santiago Bernabeu, to wicemistrzowie Anglii będą w korzystniejszym położeniu.

– Kiedy odnosisz sukces, musisz patrzeć na skład całościowo. Kiedy Real do nas przyjedzie, to wystąpi przeciwko nim inna drużyna – mówi sir Alex.

– Jeden, dwóch lub trzech zawodników, którzy nie grali w środę, mogą pojawić się w tym meczu. Mam samych kadrowiczów, więc dlaczego miałbym im nie zaufać? Mogłem zagrać zupełnie inną drużyną w środę i prawdopodobnie osiągnęlibyśmy taki sam rezultat.

Sir Alex przed meczem z Realem musiał podjąć kilka bardzo trudnych decyzji personalnych. Zdaniem Szkota odstawieni na boczny tor zawodnicy byli zawiedzeni, ale ze zrozumieniem przyjęli trudną decyzję.

– Piłkarze, którzy nie grali, kibicowali zawodnikom, którzy dostali swoją szansę. To bardzo dobrze. W zespole mamy świetną atmosferę i to jest oczywiste – przyznał Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Koniec duetu Rio Ferdinand – Nemanja Vidić
Następny news »
Premier League U-21: Tottenham - United 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


vip14: Ciekawe jakie zmiany planuje Sir Alex Ferguson? Mam nadzieję, że dobre ^^
» 17 lutego 2013, 10:32 #59
Devilfaan: Bez Carrick'a się nie da.
» 17 lutego 2013, 00:58 #58
Dino17: Przewiduję ustawienie 4-2-3-1


Bramkarz: De Gea- tutaj nie ma co się zastanwiać. Forma wybitna, musi grać.

Prawa Obrona: Rafael lub Jones- Zastanawia mnie na jaki wariant gry zdecyduje się Ferguson. Rafael daje więcej od Jonesa w ataku, z kolei Jones jest lepszy w poczynaniach defensywnych. Stawiam, że mimo wszystko wybór padnie na Brazylijczyka. SAF wypowiadał się o nim w samych superlatywach, mimo że ja jego spotkanie oceniłem mniej pozytywnie.

Środek Obrony: Evans jest raczej pewniakiem do gry na środku. Pytanie kto wystąpi obok niego. Wydaję mi się, że Ferguson postawi na Vidica, który według mnie nadal jest jednym z najlepszych na świecie i jeśli ominą go kontuzje to możemy być spokojni. Sęk w tym, że Vidic i Evans grają na tej samej stronie, ale wystawienie ich obok siebie jest bardzo możliwe.

Lewa Obrona: Evra- tutaj też wybór jest jasny. Francuz według mnie jest najlepszym lewym defensorem świata i grzechem byłoby na niego nie stawiać.

Środkowi Pomocnicy:
Tutaj dużo zależy od taktyki jaką obierze Ferguson na ten mecz. Carrick jest pewniakiem, co do tego nie mam żadnych wątpliwośći. A kto wystąpi obok niego? Jones znakomicie spisał się w ostatnim meczu. Wyłączył w drugiej połowie z gry Xabiego Alonso, a co za tym idzie- Ronaldo, którego X.Alonso często obsługuje podaniami otwierającymi mu drogę do bramki. Jeśli Ferguson zdecyduje się na bardziej ofensywny styl gry to kandytami są Anderson, Cleverley i Scholes. Anderson z tej trójki jest najsłabszy w defensywie, ale od poczynań defensywnych będzie w środku pola Carrick, jednak jeden zawodnik to za mało, żeby mieć środek pola pod kontrolą w meczu z taką drużyną, jaką jest Real. Wydaje mi się, że z wyzej wymienionej trójki to Cleverley ma największe szanse na grę, ponieważ potrafi on przytrzymać piłkę, zwolnić przyspieszyć, a i w defensywie też sobie radzi. Scholes nie wiem czy będzie w formie na to spotkanie, ale Boss zaskakiwał nas nie raz, a jego wybory okazywały się pózniej trafnymi.

Prawe skrzydło- Wydaję mi się, że zobaczymy w tym meczu Welbecka, spisuje on się na prawej flance na prawdę dobrze, musi popracować nad dośrodkowaniami. Valencia prezentuje się źle, a po ostatnim meczu z Realem, nie sądze, aby zasłużył na gre od pierwszych minut.

Lewe skrzydło- Tutaj kandydatów mam aż czterech. Young, Giggs, Nani, Kagawa. Wykreśliłbym stąd Kagawę, ponieważ średnio radzi sobie na skrzydle, nie sądze zresztą, żeby Rooney grał na jednej z flanek, więć to automatycznie wyrzuca Kagawę z pierwszego skladu na ten mecz. Nani, według mnie ma spore szansę jeśli wykaże się w następnych meczach. Plusem jest to, że moze on grać zarówno na prawym jak i na lewym skrzydle. Young ? Wydaję mi się, iż marne szanse, ale nie potrafie tego uargumentować. Czyste przeczucie. Najbardziej chciałbym zobaczyć Giggsa, który jest w wysokiej formie, i na pewno wprowadziłby dużo jakości i spokoju do naszej gry.

Ofensywny pomocnik: Wayne Rooney. Dla mnie to on, a nie Kagawa powinien tam grać. Wazza czuje się najlepiej jako wolny elektron. Daje on nam najwięcej na tej pozycji, a nie na skrzydłach czy gdziekolwiek indziej. Zawsze jest go wszędzie pełno, potrafi dograć, strzelić, a ta pozycja zapewnia mu takie możliwości.

Środkowy napastnik: Tutaj nawet nie napisze nazwiska, wystarczy, że podpowiem, iż w następnym meczu powinien wystąpić najlepszy środkowy napastnik na świecie.
» 16 lutego 2013, 21:45 #57
Nani1900: Nie sądzę by Jones dawał więcej w deffensywie od Rafaela, raczej dał by im więcej sytuacji na rzuty wolne. Rafael jest też świetny w obronie, ale on w poprzednim meczu został tam sam. Jones może i minimalnie gra lepiej w obronię, ale także często bezmyślnie. Rafael jest trochę bardziej opanowany i nie popełnia tylu głupich błędów.

Evra z tym najlepszym lewym deffensorem świata bym się powstrzymał. Nie zapominajmy o takich graczach jak Baines który może nie jest najlepszy, bo nie gra w klasowym klubie, ale umiejętności ma wielkie i magiczną lewą nogę. Trochę więcej daje w offensywie od Evry ( Evra zazwyczaj tylko na rożne jest przydatny ) A w deffensywie w miarę równo, Evra czasem popełnia duże błędy. Według mnie gra Cola w reprezentacji Anglii jest śmieszna, czasem Cole coś zabłyszczy a Baines zazwyczaj trzyma równy dobry poziom. Trochę odszedłem od tematu, ale trudno.

Ze środkiem się zgadzam.

Co do prawego skrzydła to według mnie powinien tak zagrać Young/Nani, bo tam potrzeba kogoś prawonożnego i kogoś kto jest typowym skrzydłowym ( w tamtym meczu takiego kogoś brakowało )
Byle by nie beznadziejny w tym sezonie Valencia.

A co do lewego skrzydła to tam powinien zagrać Welbeck, bo bardziej mu będą pasowały wejścia do środka na prawą nogę, niż na prawym skrzydle wejścia na lewą nogę, bo ciężko się strzela schodząc na boki.

Z resztą się się zgadzam ;)
» 16 lutego 2013, 22:20 #56
Krystiano98: DDG, Rafael-Jones-Evans-Evra, Nani-Carrick-Cleverley-Welbeck, Rooney, Robin

Ok 60 min Chicha wbija za Wellbecka, Rooney wedruje na skrzydlo, a Meksykanin miazdzy obrone Realu wraz z Robinem :)

Nie ma co sie bronic, trzeba zagrac ofensywnie.
» 16 lutego 2013, 20:53 #55
szymon2511: Devid, RAfael, Rio, Vidic, Evra, Valencia, Carrick, Cleverley, Welbeck, Rooney, RvP
» 16 lutego 2013, 20:53 #54
dakaczmarczyk: De Gea
Rafael Ferdninad Jones Evra
Valencia Carrick Giggs
Rooney
Welbeck Van Persie
» 16 lutego 2013, 20:41 #53
SkowronUNITED: --- David---
Rafael- Jones- Vidić - Evra
---- Carrick----
Nani----------- Robin Van Persie
------Rooney-----
------Chicha-----

Robin Nie tylko Jest Napastnikiem Ale i ładnie pracuje tzn. Zejścia do środka zakończone strzałami, Dośrodkowania. itp.
Jones? W meczu z Realem Zagrał świetne zawody. I SAF nie powinien Mieć żadnej wątpliwości co do Tego Gracza :)
Po Przerwie Powinien Pojawić się Także Rudy!
» 16 lutego 2013, 20:24 #52
Lejn: Wyjscie na Real w 10 byłoby głupie tym bardziej ,że Oni na pewno zagrają w 11 ;P (brak partnera Carricka na środku :)
» 17 lutego 2013, 00:21 #51
SkowronUNITED: Ojej, przeoczenie xD
To w te miejsce Scholes.
» 17 lutego 2013, 13:21 #50
socitcalag: United nie stać na otwarty mecz z Realem.
Jedyna opcja to defensywa i próby strzelenia bramki jako pierwsi z kontry. United nie zdominuje realu, a otwierajac sie oprócz przegrania walki w środku boiska narazi się tez na najszybsze kontry na swiecie
» 16 lutego 2013, 17:16 #49
jeff: nie United pocisnie Real, sądzę że w meczu rewanżowym na środku zagra Cleverley i Carrick i tym razem wystapi na skrzydle badz Valencia lub Nani i Real odpada. Za kogo ta zmiana myśle że za Jonesa. Na ostanie 20 min Chicha i dobija Real
» 16 lutego 2013, 18:07 #48
Wielbicielka: Faktycznie srodek pola Real ma bajkowy, z tym że okazji swoich nie wykorzystują. Do tego stopnia, że środowy, wyjazdowy mecz moglismy nawet wygrać. Myślę podobnie jak @jeff..dać na środek Cleva z Carrickiem, no i prawdziwe skrzydła..jakby tak Antek się ocknął to z Rafaelem tworzą duet idealny.
» 16 lutego 2013, 18:16 #47
Nani1900: Jakbyśmy chcieli to moglibyśmy otwarty mecz z Realem. Oni też bardziej stawiają na grę z kontry. Nie moglibyśmy grać otwartej piłki z Barceloną, ale z Realem już tak.
» 16 lutego 2013, 22:04 #46
hater1993: Jakby Antek sie ocknal? Ja juz w to nie wierze... Ja bym bardziej stawial na duet w srodku Cleverley+Jones, bo Carrick z Realem zagral swoj najslabszy mecz w sezonie, i troszke go SAF chyba za malo oszczedzal.Ewenteualnie srodkowego moze zagrac rownie dobrze Wayne, o ile zagra jak za dawnych lat, bo ostatnio i z zaagngazowaniem bylo ciezko. Opcji jest na tyle duzo, ze na 100% SAF nie mysli nawet jak ulozyc ten sklad, bo jeszcze niecale 3 tygodnie do meczu. Sklad bedzie zalezny glownie od formy i dobrania do taktyki Fergusona.
» 17 lutego 2013, 02:02 #45
pilsudczyk: Na Satiago remis był sukcesem więc United zagrało defensywnie. Na Old Trafford nie ma co walczyć o bezbramkowy remis tylko wystawić ofensywny skład, real również postawi na atak bo nie ma innego wyjścia i wygra ten kto narzuci tempo gry.

De Gea- Rafael, Vidic, Evans, Evra- Welbeck, Carrick, Cleverley, Nani- Rooney, Van Persi

Salut!
» 16 lutego 2013, 16:08 #44
grobla95: Błagam o Naniego !! Tylko na prawej stronie. Tymbardziej ze musimy grać ofensywnie, a mało kto tak jak Nani probuje zawsze ciągnąć gre do przodu.
» 16 lutego 2013, 15:45 #43
grobla95: Błagam o Naniego !! Tylko na prawej stronie. Tymbardziej ze musimy grać ofensywnie, a mało kto tak jak Nani probuje zawsze ciągnąć gre do przodu.
» 16 lutego 2013, 15:45 #42
MatiMU10: Czyli skrzydła z Welbeckiem i Youngiem, środek Carrick i Tom zapewne. Pytanie kto w środku obrony, bo myślę, że atak może się zmienić w drugiej połowie dopiero ;)
» 16 lutego 2013, 15:44 #41
BaltazarGabka: Jeszcze parę lat temu irytował mnie Evans - i pierwszy krzyczałem by go wywalić - za co przepraszam ;) z sezonu na sezon staje sięcoraz lepszy, a w tym roku to naprawdę jeden z lepszych obrońców na świecie.
» 16 lutego 2013, 15:05 #40
brylaantes: De Gea
Rafael - Rio/Vidić - Evans - Evra
Nani/Welbeck - Carrick - Scholes - Young
Rooney
v.Persie

coś takiego mi się wydaje chociaż może być jednak Jones za Scholesy'ego ;)
» 16 lutego 2013, 14:22 #39
kujawa: Ta Scholes na taki mecz. Mam nadzieje ze Tom zagra.
» 16 lutego 2013, 14:31 #38
micsie03339: Scholes na pewno nie zagra od pierwszej minuty,bo to będzie szybki mecz którego by nie wytrzymał przez 90 minut,czyli by musiał zejść w pewnym momencie co zabiera nam jedną zmiana która mogła by się przydać,większa szansa ze wejdzie na ostatnie 30 minut tak jak to było z giggsem
» 16 lutego 2013, 15:44 #37
IMMM: Paul ma kontuzję.
» 16 lutego 2013, 17:27 #36
diabelek1: W tym momencie zostaliście oficjalnie zgaszeni. :D
» 16 lutego 2013, 20:15 #35
brylaantes: ale powinien być gotowy na mecz z Realem
» 17 lutego 2013, 23:04 #34
BaRtAs21: Ja bym to widział tak:

De Gea - Rafael, Vidic, Evans, Evra - Jones, Carrick - Nani, Rooney, Welbeck - RVP

Jones po tym co pokazał na SB powinien wybiec w pierwszej '11'. On razem z Carrickiem dobrze asekurują obronę. Welbeck również jest w dobrej formie, w końcu się przełamał. Widać, że gra na skrzydle mu odpowiada. A dla Naniego, bezpośrednia rywalizacja w meczu z Cristiano może być bodźcem motywacyjnym i kto wie czy nie zagra on wtedy meczu sezonu ;) Poczekamy, zobaczymy...
» 16 lutego 2013, 13:41 #33
designer: a moze wreszcie Chicha dostalby szanse. Nani odpada. Lepiej by juz nigdy nie wchodzil do pierwszego skladu. Co najwyzej od 90 minuty wzwyz jako zmiana taktyczna. Po co wystawiac znowu taki atak? Ja jestem za tym by Javier mogl wreszcie sie nieco rozruszac. Jesli nie od poczatku to przynajmniej jako zmiennik od ok. 60 min.
» 16 lutego 2013, 14:08 #32
krysbe: Po pierwsze swoją szansę powinien dostać Chicharito, Young i Nani więc Twoja przewidywana jedenastka nie powinna wypalić.
Po drugie co z tego, że Jones zagrał dobry mecz skoro środek nie funkcjonował, wspierali głównie obrońców przy czym Carrick kilka razy z głębi pola popisał się ciekawym podaniem. W każdym meczu chciałbyś wychodzić dwoma defensywnymi pomocnikami? w dodatku z ekipą z dołu tabeli (co oczywiście nie świadczy o tym by ich lekceważyć) i grając u siebie.. Wtedy nasza gra, a raczej styl którego nie mamy będzie wyglądać jeszcze gorzej niż teraz.
» 16 lutego 2013, 14:49 #31
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2013 14:56

W miejsce Jones'a Cleverley by zagrać trochę bardziej ofensywnie.
» 16 lutego 2013, 14:50 #30
hater1993: Od kiedy kiedy Carrick jest defensywnym pomocnikiem? W Tottenhamie gral rozgrywajacego, a u nas typowego srodkowego.
» 16 lutego 2013, 14:56 #29
krysbe: @kurde nie dość, że w 1 poście pomyliłem mecze, także nie bierzcie tego do siebie. najlepiej niech go jakiś mod usunie.

@hater1993 Odkąd trafił do United.
» 16 lutego 2013, 14:58 #28
hater1993: Carriock nie gra u nas defensywnego, tylko typowego srodkowego pomocnika...
» 17 lutego 2013, 01:57 #27
Rasiak: Lindegaard - Smalling, Vidić, Jones, Buttner - Valencia, Anderson, Cleverley, Giggs - Kagawa - Welbeck
» 16 lutego 2013, 13:34 #26
designer: z takim skladem to mozna zagrac z Reading a nie z Realem gdzie szanse awanse sa wciaz rowne. Z takim skladem RD przegraloby z Realem bardzooo wysoko szczegolnie jesli by Dunczyk stanal pomieedzy slupkami.
» 16 lutego 2013, 14:09 #25
grobla95: Rasiak, rozumiem ze to żart ? Gramy z Realem, a nie Realem Castilla.
» 16 lutego 2013, 15:48 #24
IMMM: Zmienić połowę + zamienić Jonesa i Smallinga miejscami i jest ok ;)
» 16 lutego 2013, 17:28 #23
Rasiak: Tak, to taki żarcik-kosmonaucik.
» 16 lutego 2013, 17:51 #22
wrona1993: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2013 20:41

To ja proponuje podobny:

Rooney - Smalling, Vidić, Jones, Buttner - Valencia, Anderson, Cleverley, Giggs - Ferguson - Welbeck
» 16 lutego 2013, 20:40 #21
ziomboy777: wrona--> chciales byc smieszny ale ci nie wyszlo :|
» 16 lutego 2013, 23:49 #20
wrona1993: Widać, ze nie wszyscy maja taka pamieć jak ja :P

Wpisz na YT Rooney - BRAMKARZ
» 19 lutego 2013, 20:47 #19
misiu94rio: De Gea, Rafael,Evans,Ferdinand,Evra,Cleverley,Carrick,Young,Rooney,Welbeck,Van Persie. Tyle w temacie, moje zdanie .
» 16 lutego 2013, 13:26 #18
Kosiarz1220: Na 5 Marca

De Gea
Rafael, Vidić, Evans, Evra
Nani, Jones, Carrick, Young
Roo, RvP
» 16 lutego 2013, 13:24 #17
szymek01: zgodzę się
» 17 lutego 2013, 10:11 #16
naniLuis: Wyczuwam Naniego w pierwszej jedenastce.
» 16 lutego 2013, 12:56 #15
szymek01: Chcialbym zeby Nani graj jesli nie ma syans to niech go sprzde do arsenalu jak go chcieli to powiedyia ye jest nam bardyo potrzebny a traz nie da mu grac w podstawowej jedenastce
» 16 lutego 2013, 12:47 #14
wrona1993: zy jak ci się tak zamienia to przetrzymaj ctrl+shift i będzie normalne

Albo osuń ten układ klawiatury z panelu sterowania
» 16 lutego 2013, 14:32 #13
Klimaa: Mam nadzieje że skład który wyjdzie nie będzie nastawiony na 90 minut obrony atakując jedynie z kontrataku. Musimy zagrać o zwysięstwo bo z Realem nie można się bronić.
» 16 lutego 2013, 12:45 #12
MajinVegeta: Scholes bedzie xD
» 16 lutego 2013, 12:39 #11
tomManUnited: Na pewno nie Valencia, Anderson. Nie ma co mieszać składem, ale chętnie zobaczył bym Younga z powrotem Welbecka, Rooney Rvp, chciałbym także żeby zagrał Vidic, ale jak on to nie Ferdinand. Nani to już raczej nie ma szans na gre w United, szkoda.
» 16 lutego 2013, 12:36 #10
Vecrius: Rafael słabo grał Cleverley powinień zagrać
» 16 lutego 2013, 12:34 #9
tomManUnited: A co miał sam zrobić z Ronaldo??
Gdyby otrzymywał więcej wsparcia byłoby zdecydowanie lepiej.
» 16 lutego 2013, 12:37 #8
tomManUnited: A co miał sam zrobić z Ronaldo??
Gdyby otrzymywał więcej wsparcia byłoby zdecydowanie lepiej.
» 16 lutego 2013, 12:37 #7
tomManUnited: A co miał sam zrobić z Ronaldo??
Gdyby otrzymywał więcej wsparcia byłoby zdecydowanie lepiej.
» 16 lutego 2013, 12:38 #6
Szulborek: tam nie był tylko Ronaldo...
» 16 lutego 2013, 12:45 #5
Nani1900: Powinien zagrać Cleverley za Jones. Young za Kagawe. Te dwie zmiany by wystarczyły.
» 16 lutego 2013, 12:19 #4
dawidlp11: Younk za Kagawe, zgadzam się. Jak myślicie, czy CR wróci do United? Od kilku dni słyszę, że tak może się zdarzyć.
» 16 lutego 2013, 13:17 #3
cypek23: Ja myśle że wróci jak wygaśnie mu kontrakt. Będzie miał już 29 czy 30 lat i wydaje mi się ze bedzie go można sciągnąć po atrakcyjniejszej cenie ;]
» 16 lutego 2013, 13:24 #2
mikifiki: Jak wygaśnie mu kontrakt to można go wziąć za darmo. Pytanie tylko, czy wtedy będzie dalej w tak dobrej dyspozycji.
» 16 lutego 2013, 13:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.