Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson namaścił swoich następców

» 2 stycznia 2013, 13:08 - Autor: michalg - źródło: goal.com
Sir Alex Ferguson nie zamierza jeszcze kończyć trenerskiej kariery, ale widmo przejścia na sportową emeryturę sprawia, że szkocki menedżer mówi o swoich potencjalnych następcach. 71-letni szkoleniowiec Manchesteru United wskazał trzech kandydatów na przejęcie po nim schedy. Jak twierdzi SAF, miałoby to nastąpić w ciągu dwóch lub trzech lat. Wśród wybrańców są: Josep Guardiola, Jose Mourinho oraz David Moyes.
Ferguson namaścił swoich następców
» Sir Alex Ferguson nie zamierza jeszcze przechodzić na sportową emeryturę, ale postanowił namaścić swoich następców
Sir Alex Ferguson w ciągu 26 lat pracy w Manchesterze United poprowadził Czerwone Diabły do dwunastu tytułów mistrzowskich, dwóch wygranych w Lidze Mistrzów oraz pięciu pucharów Anglii. Pomimo swoich 71 lat, menedżer zespołu z Old Trafford wciąż potrafi odpowiednio motywować swoich piłkarzy i prowadzić zespół do kolejnych sukcesów i nie zamierza opuszczać ławki trenerskiej.

- Chcę tu jeszcze troszkę zostać. Zapewniam was, że tak łatwo nie odpuszczę (śmiech). Jeśli zaś chodzi o moich następców, to futbol jest nieprzewidywalny. Myślę w każdym razie, że będzie to ktoś młodszy ode mnie (śmiech).

- Wśród potencjalnych kandydatów na swoich następców wskazałbym trzy ciekawe nazwiska: Guardiola, Mourinho i Moyes. Myślę, że któryś z nich zastąpi mnie za dwa bądź trzy lata. Jest wielu utalentowanych menedżerów, ale uważam, że będzie to ktoś z wymienionej trójki. Pytanie też, gdzie będą oni pracować za dwa czy trzy lata.

Serwis Goal.com ujawnił w sierpniu, że SAF najchętniej widziałby na swoim miejscu Mourinho albo Guardiolę. Inna sprawa, że w obecnym sezonie Manchester United radzi sobie świetnie przewodząc w Premier League z 7-punktową przewagą nad rywalem zza miedzy czyli Manchesterem City. Czerwone Diabły są również w fazie pucharowej Ligi Mistrzów, gdzie czeka już Real Madryt, którego trenerem jest właśnie Jose Mourinho. Kto wie, kiedy sir Alex Ferguson przejdzie na emeryturę, jeśli kolejne sezony Manchester United będzie kończył z kolejnymi pucharami.


TAGI


« Poprzedni news
Henriquez wypożyczony do Wigan Athletic
Następny news »
Joshua King odchodzi z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (97)


waterfordpany: Ludzie , co niektórych tu chyba powaliło .
Chcecie Mou ? chcecie trenera który po 3, 4 latach się znudzi ? bo tak jest wszędzie tam gdzie on był , w United nie będzie miał nieograniczonych środków na zakupy tak jak w ostatnich 3 klubach , i tylko patrzeć jak stwierdzi że skoro nie dają setek mln to on sobie pójdzie gdzie indziej.
Dziecko by przewidziało jak się skończy przygoda Mou z United.
Jeszcze raz , to nie jest facet który lubi być za długo w jednym klubie.
Guardiola sprawdził się tylko w Barcy i nigdzie więcej , zdajcie sobie sprawę że cały system gry itp itd w Barcy a w United to niebo a ziemia.
Jezeli już to tylko Moyes
» 4 stycznia 2013, 13:52 #91
Keyen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.01.2013 22:56

Co do Mourinho to się zgadzam, bo jemu nagle po dwóch sezonach mogłoby się odmienić i poszedłby nawet do City, ale nie rozumiem skąd wiesz to, że Guardiola nigdzie poza Barcą się nie sprawdzi, skoro osiągnął tyle sukcesów to coś musi umieć. Drugiej Barcy to on by w Anglii na pewno nie zrobił, ale mógłby jakoś ulepszyć styl gry United, czy coś w tym stylu, albo chociaż sprawić, żeby nasz futbol był ładniejszy dla oka.
» 4 stycznia 2013, 22:54 #90
bartomancer: Czemu wszyscy oceniają Mourinho przez pryzmat Chelsea, Realu czy Interu?
Aż takimi ignorantami jesteście, że zapomnieliście o FC Porto i UniĂŁo de Leiria?
To, że ktoś mu dawał kasę na transfery i kazał z niej korzystać nie oznacza, że sam się do tego pchał.
Widać, że nie lubi pracować z supergwiazdami bo same z nimi problemy (przypomnijcie sobie jego wypowiedź na temat Balotelliego)
Przestańcie być ignorantami i wąsko myślącymi ludźmi...
» 5 stycznia 2013, 08:45 #89
Fabio: @Keyen
Widać, że nie znasz tematu Mourinho, który po utracie pracy na Stamford Bridge odmówił właśnie 2 klubom, a chodzi tu o ManCity & LFC.
Mniemam, że odmówił im bo wiedział, że gdy się tam zatrudni straci całkowicie szansę w przyszłości na angaż na Old Trafford.
» 5 stycznia 2013, 11:08 #88
waterfordpany: @keyen
Po prostu uważam , że Guardiola dostał zespół tzw. samograj i nie trzeba było mieć specjalnych umiejętności trenerskich aby Barca osiągnęła to co osiągnęła.
Mało tego przypuszczam , że nawet ktoś taki jak Smuda osiągnął by podobne trofea z takim zespołem.
Więc dla mnie wyznacznikiem umiejętności trenerskich Pepa nie są sukcesy Barcelony.
Ja bym tylko chciał żeby po odejściu SAF-a nie zaczęła się karuzela trenerska w United , bo jeden wytrzyma 2 lata , następny 3 , jeszcze inny może odejdzie po roku i tak w kółko macieju.
I dlatego optuję za Moysem
» 5 stycznia 2013, 12:33 #87
bartomancer: No to żeś gościu poooopłyyynąąąłłł...
Nie było słychać od Xavim i Inieście?? Chyba na prawdę masz krótką pamięć...
Tak samo Pique, którego chciał Manchester zatrzymać, a ten wraz z Barcą doprowadził do bardzo nieprzyjemnej sytuacji z przejście Gerarada do FCB.
Guardiola dał rolę zapomnianego libero Messiemu i cofnął Iniestę do środka pomocy, który wcześniej grywał na skrzydle z przodu. Cała gra jest skoncentrowana na Messim i wykorzystują to by to on zdobywał bramki lub by odciągnąć uwagę obrony od innych zawodników.
» 5 stycznia 2013, 08:50 #86
vip14: Josep Guardiola !! To on jest idealnym kandydatem na następcę Sir Alexa Fergusona. Mam nadzieję, że On po Sir Alexie Fergusonie obejmie jego posadę.
» 4 stycznia 2013, 06:44 #85
rav7: Ferguson jest niezastąpiony. Jednak nie będzie menedżerem Man Utd wiecznie. Myślę, że odejdzie będąc na szczycie jeżeli uda mu się np. zdobyć po raz kolejny Ligę Mistrzów. 2-3 lata i będzie trzeba szukać godnego zastępcy szkota. Jak dla mnie powinien to być ktoś wcześniej związany już z klubem typu Solskjaer lub Blanc.
Ewentualnie Moyes, który wykonuje świetną pracę w Evertonie. Guardiola jest lepszym wyborem niż Mourinho, którego nie chciałbym widzieć na ławce trenerskiej w United lecz prowadził on tylko Barceloną, która jest taką maszyną w której poradziłby sobie niemal każdy szkoleniowiec.
» 3 stycznia 2013, 00:52 #84
Szulborek: Popieram w 100 % Twoją wypowiedz
» 3 stycznia 2013, 21:58 #83
damianz5: Guardiola napewno nie nadaje sie bardziej niz Murinho :D nawet jesli cie irytuje to musisz to przyznac ze jest lepszym szkoleniowcem ktory potrafi wycisnac z druzyny 100% on lubi lige angielska i mysle ze jego przygoda z United nie skonczylaby sie po 2 sezonach .
Fergi odejdzie w tedy gdy znajdzie nastepce a nie ma co ukrywac ze ceni Jose oczywiscie niech SAF trenuje zespol nawet do 80-siatki bo to klasa sama w sobie i autorytet nie do przecenienia
» 3 stycznia 2013, 22:20 #82
Klimaa: Z wymienionej trójki Guardiola wydaje się być najbardziej kompletnym człowiekiem. Z drugiej strony jest Mourinho ale nie podoba mi się jego osoba - często zachowuje się nieprofesjonalnie i do tego lubi zmieniać otoczenie. No i Moyes - Szkot za Szkota? Jedyną niewiadomą jest to jak poradzi sobie w tak wielkim klubie, bo różnica między Evertonem a MU jest ogromna..
» 2 stycznia 2013, 23:55 #81
AlwaysBelieve: Nie, nie panowie zapomnieliście że Fergie zostaje w United do roku w którym skończy 666 lat ?
» 2 stycznia 2013, 21:51 #80
michalg: A nie jak Matuzalem czyli 969?
» 2 stycznia 2013, 22:05 #79
Devilfaan: Mourinho wykończy ten klub, będzie jak w Realu w tym momencie. Więc Moyes, Ole jak najbardziej, jeśli osiągnie coś do czasu zakończenia kariery przez Sir Alex'a, Guardiola mógłby się nie sprawdzić, ale chętnie bym go zobaczył. Więc jak dla mnie są również trzy typy, ale bez mourinho.
» 2 stycznia 2013, 21:04 #78
hernandez123: Guardiola? Phi. Popracuje ze dwa sezony, znowu powie, że 'nie czuje już emocji' i adios. Naprawdę chcecie takiego trenera? Gość nie ma jaj.
» 2 stycznia 2013, 19:55 #77
greg94: Tylko nie Guardiola ten człowiek niech najpierw sprawdzi sie w jakims klubie a potem aspiruje do United. Sorry ale to co osiagnał z Barcelona to nic w porownianiu jaki miał skład a rok temu majac najlepszych piłkarzy swiata przegrał lige, LM.
» 2 stycznia 2013, 19:15 #76
Miskov87: Ktokolwiek to by nie byl, bedzie zawsze porownywany do Sir Alexa.
» 2 stycznia 2013, 19:06 #75
alkohochlik: Tylko nie Mourinho.
» 2 stycznia 2013, 18:30 #74
Taurus: Tylko nie Guardiola... reszta okej..
» 2 stycznia 2013, 18:01 #73
krzysiek8: Nie wyobrażam sobie United bez Sir Alexa Fergusona.
» 2 stycznia 2013, 17:57 #72
Wedge: Ja bym widział jako trenera MANU SolskjĂŚra. Jose Mourinho odpada ponieważ wiele sław MANU stwierdza że jest zbyt głośnym trenerem dla Diabłów. Największe szanse mają SolskjĂŚr i Guardiola. ale SolskjĂŚr twierdził że ma za mało doświadczenia.
» 2 stycznia 2013, 17:46 #71
Szilk: Solskjaer - Giggs - Scholes - taka trójca walczaków gwarantuje kontynuację pracy SAF -a, ale tu nie tylko o warsztat szkoleniowy chodzi - bo ten ma podobny a może i lepszy kilku znanych trenerów - ale tu chodzi o mentalność,autorytet i siłę motywacyjną - bo tym M.U. przewyższa pozostałe zespoły.Barcelonę z takim składem poprowadzi przeciętniak i też będzie wygrywała - no chyba ,że zawodnicy będą chcieli zwolnić trenera - tak jak zaczyna się to dziać w Realu.
» 2 stycznia 2013, 17:34 #70
janisjunior: Jak przyjdzie Moyes odejdzie Roo . Guradiola to wcale nie jest dobry trener, obojętnie kto by przejął Barcelone , nawet jakiś Polski trener to i tak grałą by tak samo. Mourinho wiadomo, Anglia to jego dom i jest świetny , ale boję się , że będzie chciał po 3/4 latach. Ciężka sprawa..
» 2 stycznia 2013, 17:28 #69
kari17: Guardiola. Albo Franek Smuda
» 2 stycznia 2013, 17:26 #68
Bartolek05: no cóż, obaj na podobnym poziomie.
» 2 stycznia 2013, 17:58 #67
Maor: Nie chciałbym szaraka pokroju Moyesa, ale jeśli Fergie coś w nim widzi i "namaścił" go to jestem za tym w 100% i wierzę, że to dobry wybór. Każdy z nich ma wielkie atuty, ma też swoje wady. Mourinho- łeb jak sklep, niesamowicie inteligentny facet, cieszy też fakt swoistego odchamienia portugalczyka ostatnimi czasy. Guardiola- nowatorskie podejście i interesująca wizja footballu, skład ma gotowy jak w FCB- nic tylko wygrywać. No i pan Moyes- najcichsze nazwisko z tej trójki, jedyny jego atut, nie wykluczone, że najistotniejszy (ale też nie do końca pewny, nie wiadomo czy się "przyjmie") jest stabilizacja- jeśli Moyes odniósłby sukces to jest to chyba trener na 25 lat. Tyle mojej paplaniny, ale temat następnego trenera United niezwykle mnie rajcuje. Osobiście preferowałbym Pepa, lub Mou, Moyes- cóż, jakoś mnie nie przekonuje, ale ja się nie znam. Zarząd, Fergie i Sir Bobby nie wybiorą byle kogo!
» 2 stycznia 2013, 17:10 #66
thetalar: mam nadzieję, że Ole rozkręci się jeszcze bardziej i nabierze jeszcze większej wprawy i przyjdzie do nas jako godny następca SAF-a i zostanie u nas jak najdłużej to możliwe
» 2 stycznia 2013, 16:53 #65
pawlosik8: Mike Phelan !
» 2 stycznia 2013, 16:52 #64
radek87urban: Można byłoby dodać Solskjaera, szczególnie , że nie najgorzej idzie mu trenerka. Moyes ciekawy typ, ale United potrzebuje kogoś, kto zna smak zwycięstw (a może właśnie tu by poznał?). Tak czy inaczej Mourinho 2-3 sezonowiec najbardziej mi nie odpowiada, ale co ja tam mogę :)
Oby nowy trener dał radę i tyle, obojętnie kto to będzie. Choć czekam najbardziej na Nevilla/Giggsa, może kiedyś się za to wezmą?
» 2 stycznia 2013, 16:51 #63
Nani1900: Oby Fergie został jak najdłużej ;)
Oby nie Mourinho, według mnie wcale nie jest taki genialny, chyba każdy widzi co się dzieje z realem. Jego taktyka polega tylko na kontrze. Każdy już ją rozpracował. Tylko nie on
Guardiola w ostateczności może być, ale z tych kandydatów najlepszy by był Moyes. Według mnie śwoetny trener który ze średniaków w składzie zrobił klub walczący o ligę mistrzów. Może by do na sprzyciągnoł genialnego Fellainiego. To dla nas najlepszy kandydat.
» 2 stycznia 2013, 16:50 #62
Raphael10: Jak na razie to czysta spekulacja.
2 lub 3 lata a może i dłużej to kawał czasu a wiadomo trenerzy mają tak jak piłkarze swoje wzloty i upadki.
Może być różnie i nie koniecznie ta 3
» 2 stycznia 2013, 16:49 #61
gohan27: Szkoda ze w wymienionych nazwiskach nie ma Harry'ego Redknapp'a... Kogo jak kogo ale tego czlowieka widzialbym u nas i wiem ze dalby sobie rade... Napewno nie od razu bo wiadomo ze potrzebowalby na to czasu ale dalby rade.
» 2 stycznia 2013, 16:32 #60
aris019: chcesz dziadka na dziadka wymienic?:P tez lubie Harrego ale nie ten wiek:P
» 2 stycznia 2013, 16:40 #59
Mikez: Lol, jak Ferguson odejdzie, Redknapp będzie miał pewnie z 70 lat, to faktycznie byłby wybór na lata ^^
» 2 stycznia 2013, 17:47 #58
grzecho7654: z tych nazwisk to chyba jedynie Guardiola by się nadawał, no może i Mou...
» 2 stycznia 2013, 16:09 #57
kubik14: A czemu ktoś z tej trójki ? Ferguson przychodząc do United miał za sobą "tylko" mistrzostwo Szkocji. Ok, wygrane średnim Aberdeen, rywalizując z klubami z Glasgow, ale wciąż nie należał do jakiś wielkich nazwisk.

Ole to dla mnie najlepszy kandydat. Jeśli staruszek zostanie na stanowisku jeszcze przez 4/5 lat, a Ole nabierze doświadczenia to mielibyśmy trenera być może na kolejne 20 parę lat.

Zmiana trenera będzie u Nas bolesna. Możliwe, że trzeba będzie poczekać 3/4 lata na jakiś puchar. Ale ten klub uczy kibiców cierpliwości, lepiej mieć 3 lata posuchy i potem 20 sukcesów.
» 2 stycznia 2013, 16:01 #56
Bartoosh21: "Ferguson przychodząc do United miał za sobą "tylko" mistrzostwo Szkocji. Ok, wygrane średnim Aberdeen, rywalizując z klubami z Glasgow, ale wciąż nie należał do jakiś wielkich nazwisk."

tylko mistrzostwo Szkocji?

3 Mistrzostwa Szkocji
4 puchary Szkocji
Superpuchar Europy
Puchar Zdobywców Pucharów - w finale z Realem Madryt..

faktycznie.. nic nie osiągnął wcześniej... zanim się wypowiesz upewnij się, że głupot nie gadasz..
» 2 stycznia 2013, 16:15 #55
Rasiak: Jedyny powód dla którego nie chcę Guardioli to styl gry Barcelony. Zanudzam się przy nim. Jeżeli miałbym coś takiego oglądać u nas, to byłoby kiepsko.
» 2 stycznia 2013, 15:34 #54
SuVeReN: Moim zdaniem nawet nie próbował by u nas czegoś takiego. Raczej kombinowałby taktykę pasującą do naszego aktualnego stylu gry - skrzydła. Albo usprawni diament. Z Fergusonem pewnie by się konsultował, kto wie. Mimo to wolę Mourinho z tych wymienionych. Najchętniej wychowanka - Ole, gdyż on jest częścią tego klubu, a nie człowiekiem z zewnątrz.
» 2 stycznia 2013, 16:16 #53
1878MU: Mou/Pep.
» 2 stycznia 2013, 15:34 #52
Snakus: A ja bardzo chciałbym zobaczyć Ole na naszej ławce trenerskiej :) Ewentualnie Moyes'a.
» 2 stycznia 2013, 15:15 #51
Domestos: Mourinho nie bo CHartlon nie chce guardiola nie bo ja nie chce to zostaje moyes
» 2 stycznia 2013, 15:11 #50
Miskov87: Rozwalila mnie Twoja argumentacja. W takim razie sprawa sie wyjasnila, Ferguson juz wie? ;)
» 2 stycznia 2013, 15:44 #49
chester123: hahaha
» 2 stycznia 2013, 16:27 #48
aris019: Moyesa Rooney nie chce i co teraz?:P
» 2 stycznia 2013, 16:43 #47
Miskov87: W FM zawsze ja jestem managerem, wiec moze....
» 2 stycznia 2013, 19:02 #46
bury7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 15:11

Osobiście nie postawiłbym ani na Pepa ani na Mourinho... Guardiola osiągał sukcesy tylko z barcelona i nie wiadomo za bardzo czy z niego taki wspaniały fachowiec, a Mourinho mimo że osiągnął sporo z wieloma klubami to jego arogancja i stawianie siebie na czołówki gazet zamiast wyników zespołu mi nie odpowiada. Dla niego nie liczy się klub i piłkarze tylko jego sława, o nim musi być głośno, a jak już odchodzi to klub nie może osiągnąć nic w ciągu następnych 3-4 lat.
David Moyes jest idealnym kandydatem, jego ambicje to zostać mistrzem Anglii i wiadomo że z evertonem tego nie osiągnie, ale i tak jego wyniki w tym zespole są imponujące. Ponad 10 lat pracy w jednym klubie mowi samo za siebie. Mógłby pociągnąć ten klub po Fergiem i zapewne udałoby mu się osiągać wyniki które by nas wszystkich satysfakcjonowały.
Twierdzę że OLE również dałby radę, nawet jeśli przez 2-3 sezony nie wygrałby niczego znaczącego, to w końcu by zaczął zgarniać trofea seriami ;)
pzdr
» 2 stycznia 2013, 15:10 #45
azi1: zapewne bedzie to moyes.... :/
» 2 stycznia 2013, 15:09 #44
Rooni126: Ta Guardiola pewnie....Co z tego ze wygrywal trofea ,takim skladem to Smuda by tam osiagal sukcesy juz pomijajac fakt ze Guardiola powinien bez przerwy zgarniac wszystko rok w rok.. od mistrzostwa hiszpanii po lige mistrzow,przyszedl jego nastepca i graja tak samo jak grali...i zachodzi pytanie ile w tych sukcesach bylo jego zaslugi
» 2 stycznia 2013, 14:34 #43
alaSz97: Tito był asystentem Guardioli, wiedział wszystko co i jak, więc po co miał zmieniać drużynę idealną?
» 2 stycznia 2013, 15:06 #42
winiar99: ale przed Guardiola Barca dobrze nie grała .Nastepca przyszedł i graja tak samo bo to sa owoce pracy Guardioli .Wiec nie mow ze nic nie osiagnoł bo przed przyjsciem Pepa na Camp Nou nie było wcale tak kolorowo jak jest teraz .
» 2 stycznia 2013, 15:14 #41
Rasiak: Sukcesy Franka Rijkaarda w Barcelonie: Mistrzostwo Hiszpanii 2005 i 2006, wicemistrzostwo Hiszpanii 2004 i 2007, Superpuchar Hiszpanii 2005 i 2006, Puchar Mistrzów 2005-06, półfinał Ligi Mistrzów 2007-08. Barca ligę wygrywała, Superpuchar Hiszpanii też, LM też. Chyba jednak grała dobrze. ;)
» 2 stycznia 2013, 15:32 #40
Mikez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 14:32

Byle nie Mourinho, trener bez klasy, wprawdzie znakomity, ale do czasu - odchodząc z klubu zazwyczaj zostawia za sobą zgliszcza. Mam nadzieję, że zarząd United bacznie obserwuje "karierę" tego pana na Santiago Bernabeu i wyciąga wnioski.
» 2 stycznia 2013, 14:31 #39
Miszcz1908: a według mnie zostanie trenerem na długi czas nasz Drogi Mike Phelan ;)
» 2 stycznia 2013, 14:28 #38
seju: Też bym chciał żeby to Phelan został trenerem po SAF-ie.
» 2 stycznia 2013, 15:48 #37
Kanapka: Pep .
» 2 stycznia 2013, 14:17 #36
DarkTwistedRoni: Jeśli nie bd grać w stylu barcy a Pep wysiedzi u nas dłużej niż 4 lata to jestem za Guardiolą w przyszłości :)
» 2 stycznia 2013, 14:12 #35
szonpol: Kazdy byle nie Mourinho za dwa trzy lata to moze Solskjaer bedzie w czolowce managerow albo Laurent Blanc.
» 2 stycznia 2013, 14:11 #34
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 14:21

Właśnie Mourinho jest najlepszym kandydatem bo już wygrywał mistrzostwo Anglii mimo iż w klubie w którym to robił rządzi Big Roman czyli facet który się na piłce nie zna. Po za tym to trener z charyzmą po prostu jajami taki jak Ferguson. U nas Mou miałby więcej do powiedzenia niż w Chelsea i większy komfort pracy a to ważne. A Guardiola? A co Barcelona mu się nie znudziła?

Co do Moyesa to z całym szacunkiem dla niego ale ile on już prowadzi ten Everton? 7 lat? 8? Awansował chociaż raz do LM? no bez jaj. to drugi Arsene Wenger tylko że jeszcze mniej utytułowany:P

Solskjear może będzie się nadawał na trenera United ale najwcześniej za 10 lat:) Niech zawojuje choćby ligę francuską to będzie go można brać na poważnie:P
» 2 stycznia 2013, 14:18 #33
brylaantes: Guardioli nie znudziła się Barca tylko odszedł bo nie miał już tam czego szukać. wygrał wszystko co się dało i mu starczy ;)
» 2 stycznia 2013, 15:21 #32
Waze: @Filet
Gdyby Moyes miał taką kadrę jak United to podejrzewam, że na pewno wygrałby LM. Everton to nie United, Manchesterze masz najlepszych piłkarzy na globie natomiast w Evertonie "średniaki" lecz niektórzy się wyróżniają po względem umiejętności. Jakby "The Toffees" nie puścili swoich najlepszych talentów to drużyna ta mogłaby walczyć nawet o mistrzostwo Anglii. Moim zdaniem Moyes jest na pierwszym miejscu aby przejąć schedę po Sir Alexie. Poradziłby sobie w takim wielkim klubie jakim jest United. Może i potrzebowałby trochę czasu na aklimatyzację ale nie trwałoby to więcej niż rok lub dwa. Szkot występuję na Angielskich boiskach od 1998 jako menadżer. Od 2002 jest menadżerem Evertonu i co prawda nie zdobył ani jednego trofeum z tym klubem ale zrobił z tej drużyny coś niesamowitego.
» 2 stycznia 2013, 15:26 #31
czerwonydevil: Czyli krótko mówiąc, Barcelona mu się znudziła. :)
» 2 stycznia 2013, 15:27 #30
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 15:52

10 lat Moyesa no to jeszcze lepiej:) Everton nigdy nie był zespołem na miarę mistrzostwa wiadomo nawet do Top4 było ciężko się dostać bo Arsenal, Chelsea, Liverpool nie odpuszczały ale życie jest brutalne. Trener pamiętany jest za trofea. Ja uważam że na Old Trafford Moyes by nie dał rady bo nie poradziłby sobie z presją wygrywania trofeów bo taka już zawsze będzie w United. Innymi słowy:

Manager musi zbudować klub na miarę pucharów i je wygrywać to potem poradzi sobie gdzie indziej. Przykład? Mourinho to wiadomo a sir Alex Ferguson jest najlepszym przykładem, zbudował United nie mal od zera. W czym MU był lepszy w końcu lat osiemdziesiątych od dzisiejszego Evertonu? W prawdzie Fergie nie poszedł prowadzić innego klubu po sukcesach w MU ale kontynuuje je nadal i buduje kolejne ekipy Czerwonych Diabłów walczące o mistrzostwo.

Fergie też wygrał prawie wszystko z United no może po za pucharem UEFA hehe, tak jak Guardiola ale Fergiemu się nie nudzi i to jest ta różnica.

Najlepszy trener to taki który zawsze ma coś do udowodnienia.
» 2 stycznia 2013, 15:50 #29
Damashi: @Filet: Tak, awansował do LM z Evertonem w sezonie 2004/2005. Właśnie Moyesa chcę najbardziej ze wszystkich trenerów, jedyną wadą którą widzę w tym trenerze to brak większego doświadczenia w grze w Europie. Nie wiadomo czy będzie potrafił odpowiednio prowadzić zespół co 3 dni, ale wierzę że sobie by poradził. Moyes jest obyty w Premierleague, osiągał dobre wyniki z mocno przeciętnym Evertonem, sprowadzał za bezcen świetnych zawodników a z tych gorszych również robił ludzi. Nie bał się stawiać na młodych gdy Ci prezentowali wysoki poziom. Jestem przekonany, że Moyes byłby lepszy od Guardioli który nie ma pojęcia o Premierleague i na pewno bezpieczniejszy od destrukcyjnego Mourinho.
» 2 stycznia 2013, 16:47 #28
Pomarancz: Tylko nie Moyes, czytając książkę Roo można dowiedzieć się jakim jest menadżerem.
» 2 stycznia 2013, 14:03 #27
Crisyne: Dokładnie, akurat dzisiaj ją skończyłem ;)
» 2 stycznia 2013, 14:09 #26
mikifiki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 16:35

A jakim jest menadżerem? Przeczytajcie biografię Fergusona autorstwa Barclaya. Z nich wszystkich Fergie to największe ziółko :) Nikt nie jest idealny.
» 2 stycznia 2013, 16:34 #25
brylaantes: myślę,że najprawdopodobniej będzie to Guardiola który moim zdaniem żadnego klubu teraz nie obejmie tylko poczeka po cichu aż SAF odejdzie na emeryturę i wtedy obejmie stery United . ;) możliwe też że Mourinho to będzie ale kto wie, może jeszcze 2 lata potrenuje ten Real,lub przejdzie na 2 do PSG kto wie kto wie.. Moyes wydaje mi się że raczej nie ;)

mi się marzy na ławce obejrzeć Kloppa , jeśli nie on to Pep ;)
» 2 stycznia 2013, 14:00 #24
Filet: Ja nie chce Guardioli bo nie chce oglądać Tiki-Sraki na Old Trafford i żadnej małej Barcelonki. Nie potrafie zrozumieć co ludzie widzą w tym Guardioli, przecież Wilanowa robi teraz to samo hehe:)
» 2 stycznia 2013, 13:58 #23
Crisyne: Tylko Pep!
» 2 stycznia 2013, 13:57 #22
redzgred: Davida Moyes'a jak dla mnie to również najlepsze rozwiązanie. Ewentualnie Guardiola jako innowator i wprowadzenie nowej myśli taktycznej. Mourinho odpada cały system szkolenia młodzieży legł by w gruzach jego takie sprawy nie interesują.
» 2 stycznia 2013, 13:51 #21
Li4kim: Moyes nie za bardzo lubi się z Roo...albo odwrotnie ;)
» 2 stycznia 2013, 13:47 #20
Tristan: Tak było kiedyś, ale panowie zakopali już topór wojenny i odnoszą się z szacunkiem do siebie :)
» 2 stycznia 2013, 13:56 #19
Crisyne: dokładnie, dla Moyesa stanowcze NIE!
» 2 stycznia 2013, 13:56 #18
BaRtAs21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 13:44

A ja nie rozumiem dlaczego wszyscy pomijacie Davida Moyes'a... Tak naprawdę to jest jedyny trener z wymienionej przez SAF'a trójki który gwarantuje jakość, zna angielską piłkę, a do tego nie odejdzie z klubu po 2 latach (oczywiście o ile nie zostanie zwolniony ale w to akurat nie wierzę). Facet ma papiery na objęcie United. W przeciągu bodaj 11 lat pracy (3 najdłuższy stażem po SAFie i Wengerze) praktycznie rok do roku utrzymuje bądź co bądź przeciętny Everton, który opiera się na transferach bezgotówkowych oraz wypożyczeniach, tuż za plecami największych zespołów ligi. Do tego patrząc na Everton z tego czy z zeszłego sezonu, śmiało można powiedzieć, że grają oni piłkę ofensywną, przyjemną dla oka.

Nie widzę natomiast fenomenu Guardioli, który jak do tej pory osiągał sukcesy tylko z Barceloną... Możecie się ze mną nie zgodzić ale akurat w okresie kiedy trenerem był Guardiola czy teraz gdy na ławce jest Vilanova (tak wiem, że jest po operacji) każdy nawet przeciętny trener osiągałby z tą drużyną sukcesy. Tam piłkarze grają sami. Jak dla mnie Pep wcale nie jest wybitnym trenerem, przynajmniej do czasu gdy udowodni, że nie tylko z Barceloną potrafi coś wygrać. Poza tym nie chciałbym, żeby po 3-4 latach pracy na Old Trafford trener odchodził bo 'on musi odpocząć od piłki'... no błagam Was...

A Mourinho... jest taktycznym geniuszem, zna angielską piłkę ale jego wizerunek kompletnie nie pasuje do wizerunku naszego klubu. O tyle o ile wszystko przemawia za nim na tak (może poza tym, że pewnie zmyłby się z klubu po 3 latach), to niestety jego styl bycia, kontrowersyjność, działa niestety na jego niekorzyść. Mimo wszystko jeśli nie Moyes, to właśnie Mou.

Aaaa no i zostaje nam Ole, którego niektórzy tak bardzo chcieliby zobaczyć jako następce SAFa... Powiem tyle... za 10 lat owszem, teraz nigdy w życiu.
» 2 stycznia 2013, 13:42 #17
Bacek: Ogólnie to zgadzam się z prawie wszystkim. Prawie, bo sprawa Ole wg mnie wygląda moimi oczami inaczej. Jest bardzo młodym trenerem, a United zna od podszewki. Mógłby być drugim SAFem. Według mnie patrzenie, że jeszcze jest niegotowy to błąd. Spójrzmy na Juve gdzie Conte, który trenował tylko zespóły 2 ligowe trafił do Juve. Młody znający mentalność klubu. Po roku pracy zdobył mistrzostwo, stworzył niesamowity zespół, który jest według mnie wśród kandydatów do zdobycia LM poza nami, Barceloną, Realem czy Bayernem. Jak dla mnie Moyes/Ole potem dopiero patrzeć na Mou lub Guardiole.
» 2 stycznia 2013, 14:05 #16
gzzz: Ole jest nasz,a nie jakiś importowany i to właśnie za nim przemawia ;p... młody,bo młody,ale mam wrażenie,że poradziłby sobie.
» 2 stycznia 2013, 14:22 #15
redmati: michalg, nie ma takiego zwrotu jak 'w każdym bądź razie', jak już to 'w każdym razie' :)
» 2 stycznia 2013, 13:39 #14
ultras11: Moyes najlepsze rozwiązanie ;) to co On zrobił z Evertonem to się w pale nie mieści :) Mam nadzieję , że jak The Boss odejdzie to właśnie David zastąpi Sir Alex'a ;)
» 2 stycznia 2013, 13:33 #13
Nani1900: Barca była zbudowana? Nie żartuj, to on tam stworzył taktyke i to on zbudował ten zespół. Nie jestem za nim, ale pisanie, że miał gotowy skład jest śmieszne.
» 2 stycznia 2013, 16:52 #12
Maor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 17:19

Najważniejsza zmiana to zrobienie z Leo napadziora- za Rijkarda grał na prawym skrzydle.
» 2 stycznia 2013, 17:18 #11
Maor: Przepraszam, na lewym.
» 2 stycznia 2013, 17:19 #10
5FredTheRed5: Solskjaer!
» 2 stycznia 2013, 13:31 #9
wlodekzlc: Moyesy znowu z Rooneyem ? Ciekawe...
» 2 stycznia 2013, 13:27 #8
swiderski4: Jak dla mnie najlepszy byłby David Moyes.W Evertonie radzi sobie świetnie to u nas też dałby radę.
» 2 stycznia 2013, 13:27 #7
tomManUnited: Ja nie chce Mourinho, jak on będzie tak odwalał jak teraz z Realem to United spadnie z ligi, kolejną sprawą jest to, że gdy on odchodzi klub sie sypie, zobaczcie co się stało z Interem. Wole osobiście Guardiole, ale bez tiki taki.
» 2 stycznia 2013, 13:21 #6
Maor: Tak, Porto i Chelsea stoczyli się na samo dno! Zrozum, Inter miał kadrę u-35 więc nie dziwota, że się posypali. Nie chcę gdybać, ale sądzę, że jakby Mou został tam jeszcze ze 2-3 lata to by przebudował zespół na nowo i wygrał ponownie wszystko, co się da.
» 2 stycznia 2013, 17:11 #5
Li4kim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2013 13:18

A gdzie JĂźrgen Klopp ? :(
» 2 stycznia 2013, 13:17 #4
charnas: w BVB i wątpię, że chciałby odchodzić z klubu, który zbudował i zaczyna się liczyć.
» 2 stycznia 2013, 13:42 #3
cvx: Guardiola byłby najciekawszym wyborem.

Mourinho nie potrafi raczej trenować drużyny dłużej niż kilka sezonów. Eksploatuje graczy tak mocno, że po 2 latach ledwo zipią. Tak było w interze, tak jest w Realu.

Dodatkowo styl gry i taktyka Mournho może i są skuteczne, ale nudne i brzydkie. Już nawet pomijając chamstwo i prostactwo, które Real prezentował na początku i tresowanie zwierząt pokroju Pepe - nie chciałbym oglądać United stawiającego autobus w polu karnym i czekającego na kontry.

Paradoksalnie Real gra ładniejszą piłkę teraz kiedy przegrywa.
» 2 stycznia 2013, 13:16 #2
KRECINAZDZISIEK: Mourinho buc raczej tutaj nie jest mile widziany
Guardiola jeszcze jako tak
Moyes odpada

TYLKO OLE
» 2 stycznia 2013, 13:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.