Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Lewy do United, Nani do Milanu, a Scholes...

» 21 grudnia 2012, 10:44 - Autor: Biafra - źródło: Goal.com, Daily Mail
Wprawdzie sir Alex Ferguson zapowiedział, iż w styczniowym okienku transferowym do Manchesteru United nie dołączy żaden nowy zawodnik to zdaniem angielskiej prasy, Robert Lewandowski z każdym dniem jest coraz bliżej trafienia na Old Trafford po zakończeniu obecnego sezonu.
Prasa: Lewy do United, Nani do Milanu, a Scholes...
» Robert Lewandowski ponownie przymierzany jest do United
Napastnik Borussii Dortumnd, według informatorów goal.com ma już podobno podpisany wstępny kontrakt z Czerwonymi Diabłami. Jak podaje portal, sir Alex nie zamierza pozbywać się żadnego z czwórki swoich obecnych napastników, ale jeszcze zwiększyć siłę ataku drużyny oraz pole manewru w formacji ofensywnej pozyskując Lewandowskiego w letnim okienku transferowym.

Polak rzekomo wstępnie podpisał pięcioletnią umową, a mistrzowie Niemiec uzgodnili z wicemistrzami Anglii, iż otrzymają za Roberta 12 milionów funtów, które mogą wzrosnąć do 14 milionów, w zależności od osiągnięć napastnika w nowej drużynie.

W styczniowym okienku transferowym Manchester United jest także gotowy wysłuchać ofert za Naniego, który nie może dojść do porozumienia z klubem w sprawie przedłużenia kontraktu.

Najbardziej zainteresowany pozyskaniem Portugalczyka jest AC Milan i wiele wskazuje na to, że właśnie do tego włoskiego klubu trafi już wkrótce skrzydłowy United. Na transferze tym, Czerwone Diabły miałyby zarobić przynajmniej 20 milionów funtów.

Transfer może dojść do skutku już w najbliższym okienku transferowym, ale wiele może się zmienić jeśli do wyścigu włączy się Inter Mediolan, również zainteresowany kupnem Naniego.

Paul Scholes wraz z końcem tego sezonu najprawdopodobniej ostatecznie zakończy swoją karierę piłkarską, odwieszając po raz drugi korki na kołek.

Umowa Anglika wygasa w czerwcu 2013 roku i wiele wskazuje na to, że klub nie przedłuży z nim umowy na kolejną kampanię. Zamiast tego, władze United są zdecydowane, aby zaproponować Paulowi posadę trenera drużyny do lat 18, z którą Scholes pracował już wcześniej.


TAGI


« Poprzedni news
Ronaldo: Nie będę celebrował bramki zdobytej United
Następny news »
Tego dnia: Cantona pokazuje, kto jest królem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


1996kutno: Welbeck i Hernandez są gorsi od Lewego ;)
» 24 grudnia 2012, 10:38 #90
IceBox: nie niech spier.ala grać gdzie indziej tylko nie do MU , Nani za zostać :)
» 21 grudnia 2012, 23:33 #89
sznaucer: Już się zdenerwowałem tą informacją. Sprzedajmy Hernandeza do Barcy (gdzieś to czytałem ostatnio), Naniego do Milanu i weźmy Lewandowskiego... Nie mam nic do tego piłkarza, jest solidnym dobrym graczem, ale na MU to za mało. Niepasuje do Diabłów! On musi mieć piłkę dograną idealnie do nogi. United potrzebuje takiego spryciarza, lisa jakim jest Hernandez, który potrafi się znaleźć we właściwym miejscu i czasie. Dlaczego nikt z wielkich nie cisnął na pozyskanie Lewego tylko MU? Chicarito to prawdziwy skarb i trzeba go za wszelką cene zatrzymać, Nani to samo. Każdy dobry zawodnik w końcu opuszcza MU i odchodzi do realu czy barcy. Tak było z RvN i przede wszystkim z Ronaldo... Miejmy nadzieję, że nie potwiedzą się te informacje. Nasz atak jest obecnie ok. Strzelamy bodaj najwięcej goli w lidze. Natomiast obrona jest dziurawa, a w starciu z realem obrona będzie musiała działać bez zarzutu. Inaczej będziemy bez szans...
» 21 grudnia 2012, 21:22 #88
Nani1900: * WieRZe
» 21 grudnia 2012, 20:15 #87
charnas: zacznijmy od tego, że Welbeck to wychowanek, a wszyscy wiemy jak traktowani są wychowankowie w pierwszej drużynie. więc zakładając, że Lewandowski jest na równi z Weleckiem, to i tak anglik ma większe szanse na występ w meczu. po za tym wydaje mi się, że Danny więcej pracuje bez piłki.
» 21 grudnia 2012, 18:44 #86
waldir10: Welbeck porownywany z Lewym.. no powiedzmy.
dalej jak mowisz-wychowanek ma pierwszenstwo-zgadzam sie.
Poza tym Welbeck i tak ostatnio jest rezerwowym, odkad wrocil Young, a szanse na gre zamiast Roo lub RVP ma nieduze.

Wiec Lewy bylby 5tym napstnikiem, w kolejnosci ZA rezerwowym obecnie Welbeckiem?

Masz racje - Nie ma szans :D

Zreszta to zupelnie inni pilkarzy i nie twierdze, ze Lewy jest za slaby na MU, ale tak jak jest teraz jest wg mnie dobrze. Borrusia gra swietnie-2 mistrzostwa, blyszczala w LM. Ponadto Bundesliga to mocna liga, z Niemiec blizej do Polski, Lewy jest tam gwiazda, no i szkoda byloby rozbijac nasze trio ;D
Chcialbym aby zostal w Borussi i zapewne tak bedzie :D
» 21 grudnia 2012, 21:23 #85
Matii17: Ja myślę, że Lewy nie jest nam koniecznie do szczęścia potrzebny ;/
Po pierwsze - przecież mamy już napastników klasy światowej: Rooney, van Persie, Chicharito czy Welbeck.
Po drugie - Welbeck jest młodszy a według mnie wcale nie odstaje od Lewandowskiego.
Choć z drugiej strony fajnie by było zobaczyć Polaka w barwach Man United ^ ^
» 21 grudnia 2012, 17:34 #84
Zyvold: Wcale nie odstaje? Lewandowski strzelił dla Borussi już 53 gole (wg. Wiki), a Welbeck? Poza tym Polak nie ma wielkich spadków formy i gra na w miare równym poziomie, w przeciwieństwie do naszego 4 napastnika.
» 21 grudnia 2012, 17:54 #83
pilsudczyk: Welbeck światowej klasy napastnikiem? Ja się dziwię, że on w ogóle dostaje powołania do kadry i, że w ogóle jeszcze gra w United. Nie pamiętam kiedy on bramkę strzelił a swoje szanse dostał w dwóch ostatnich meczach LM i nie wykorzystał ich. Lewandowski z Van Persim w przodzie, z Rooney'a można by zrobić ofensywnego pomocnika, Hernandez jako joker a Welbeck? Welbeck to na trybuny i niech sobie gra w meczach pucharu ligi albo rezerw.
Naniego sprzedać, kase zarobić, wydać na transfer Lewego a Scholes'owi podziękować i niech robi miejsce w pomocy chociażby takiemu Rooney'owi.
Ave Marszałek
» 21 grudnia 2012, 18:02 #82
jamaj05: 1. Strzelił tyle bramek, bo przez ostatnie 2 lata Borussia gra na niego. Welbeck jest albo cofniętym napastnikiem, albo skrzydłowym, wiec normalne, że nie będzie miał tyle szans na zdobycie bramek

2. Nie ma spadków formy? Wow, a widziałeś jego mecze w reprezentacji? Bo mi się wydaje, że Welbeck w miedzynarodowych meczach spisuje się lepiej niż Lewy.

3. Welbeck i Hernandez to przyszłość United, jeszcze sezon, 2 i bedą w pierwszej 11 (tak jak było np. z Evansem, Rafaelem czy Clevem) i muszą dostawać jak najwięcej szans. A Robert nie jest napastnikiem, który potrafi wziąć ciężar gry na siebie i odwrócić w pojedynke losy meczu (tak jak Roo czy RvP) więc nie rozumiem po co miałby zajmować miejsce młodym napastnikom jak Danny i Javier. A jeśli ma grać mniej niż oni, to po co go kupować?
Raczej nie przerzucimy się na taktyke 1-4-2-4??
» 21 grudnia 2012, 18:03 #81
Zyvold: Welbeck dopiero od kilku meczy gra na skrzydle, i nie wydaje mi się żeby kiedykolwiek grał na pozycji cofniętego napastnika, jak już to na szpicy.
Argument o formie w reprze jest słaby, bo my tu piszemy o MU a nie o reprezentacji Polski.
Owszem, Borussia gra na Lewandowskiego, ale to nie jest ktoś taki jak Hernandez. On potrafi strzelić z odległości, dobrze się ustawić i dostawić nogę, a także przejść obrońce i grać tyłem do bramki przeciwnika, to wszystko czyni go napastnikiem kompletnym.

WTC: Brak skuteczności kogoś, kto jest nominalnie napastnikiem to chyba duży problem?

Nie hejtuję Welbecka, wprost przeciwnie - sądze, iż może być lepszy niż Lewy i wielu innych obecnych topowych napastników. Ale musi zacząć wykorzystywać szanse, które dostaje od Fergusona.
» 21 grudnia 2012, 22:07 #80
marsin7: LEWANDOWSKI JEST 100 RAZY LEPSZY OD WELBECKA, KTÓRY NIC NIE GRA, OSOBIŚCIE UWAŻAM ŻE POWINNIŚMY GO SPRZEDAĆ.
ALE LEWANDOWSKI NIE JEST NAM POTRZEBNY!
» 22 grudnia 2012, 08:00 #79
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 17:32

Hahahaha, przepraszam ale nie wierzę w takie bzdety.
A po drugie nasze drewno jest za krótki w uszach żeby tu coś startować. To nie jest człowiek który by zmienił losy meczu, Nie widze go u nas. Niech sobie kopie w Bundes Lidze.
» 21 grudnia 2012, 17:29 #78
grzesznik83: nie chce go w United !! nie kosztem Welbecka i Hernandeza !!
» 21 grudnia 2012, 17:02 #77
Fabio: News niby sensowny, ale jak dla Mnie kwota odstępnego jest troszkę za mała za piłkarza klasy Roberta. No cóż poczekamy zobaczymy. Z RVP na początku było podobnie, niby, że to wałek aż tu nagle holender zawitał na Old Trafford. Z SAF'EM nigdy nic nie wiadomo, wszystko zależeć będzie od samego Roberta. Przyjdzie to w kit;), a jak nie to płakać nie będę.
Będzie co ma być.
» 21 grudnia 2012, 14:59 #76
trick: Kwota wynika z tego że Robertowi kończy się kontrakt z BvB.
» 21 grudnia 2012, 19:44 #75
jamaj05: Nie widze Lewego w United

Raz, że mamy wystarczającą ilość napastników, co będziemy grali systemem 1-4-1-5??
A po drugie wielu z was uważa, że przyda nam się na zaś, jak za 2 lata Robin nie bedzie już taki dobry, a Roo będzie grywał w pomocy, z tym, że za taki czas United bez problemu mogłoby wyszukać jeszcze lepszego napastnika. I na koniec- serio wierzycie, że wybije ze składu któregoś z 4 napastników?? Baaardzo wątpie

Co do Naniego to nie ma co go sprzedawać w styczniu. No chyba, że kupimy równei dobrego skrzydłowego, który będzie mógł grać w tym sezonie w LM, bo potrzebujemy najlepszych piłkarzy na chociażby Real
Jeśłi nie mogą sie z nim tak dogadać, to niech go puszczą w wakacje, gdy łatwiej będzie rozejrzeć się za jakimś pomocnikiem.

A Scholes i Giggs mogą spokojnie po sezonie zakończyć kariery w chwale. Może kupimy kogoś na ich miejsce, albo utalentowani z rezerw będą powoli wprowadzani do drużyny.
» 21 grudnia 2012, 14:39 #74
Bro: Brać Lewego, zwłaszcza za taką kwotę! Ona zapewne wynika z kończącego się kontraktu Lewego i bardzo dobrze. To będzie na pewno wzmocnienie.
» 21 grudnia 2012, 14:26 #73
VIPdwojokpl: Zgadzam się, lepiej mieć jeszcze jednego napastnika bo nigdy nie wiadomo co się morze stać :P
» 21 grudnia 2012, 17:48 #72
Coby: Brawo, Lewy w Man Utd ! Będzie grał z RVP na szpicy a za nimi Roo.Naniego sprzedać !! Bez produktywne duże dziecko,które nic nie wnosi oprócz konfliktów.
» 21 grudnia 2012, 14:09 #71
trick: Lewandowski będzie grał w United i to jest fakt. Z RvP było podobnie, niby nic nie jest na rzeczy, a tu nagle news że Robin jest w United. Diabły od zawsze prowadzą tak transfery, niby dużo szumu, same plotki, mija parę tygodni, a tu nagle news że dany piłkarz jest już w United.

Pytanie, po co nam Lewandowski w United?

Odpowiedź jest prosta. Lewy ma 24 lata, jest młody i bardzo skuteczny. Potrafi się zastawić, rozegrać piłkę i wygrać walkę o górną piłkę, do tego ma instynkt strzelca, świetnie wbiega na piłki wrzucane ze skrzydeł. Do tego podczas kończenia akcji potrafi świetnie przyjąć piłkę, nie ważne jak trudna jest ta piłką Lewy w 90% przypadków piłkę przyjmuje niemal idealnie.

RvP to jest świetny transfer, ale nie łudźmy się. To tylko 2-3 sezony. Dzisiaj Robin ma już prawie 30 lat, za 2 lata będzie miał już 32 lata i napewno nie będzie już w takiej formie jak dzisiaj. Do tego Roo, który z wiekiem zaczyna co raz bardziej grać w pomocy aniżeli w ataku. Dzisiaj mamy świetny atak, ale popatrzcie co się dzieje, jak tylko nie gra Roo lub RvP. Atak nie istnieje, skuteczności zero. Nie ma na kogo rzucić górnej piłki bo ani Chicharito, ani Welbeck nie umieją takich pojedynków wygrywać, do tego brak skuteczności u Welbecka nie został poprawiony, co pokazuje tylko że chyba nie jest tak wielkim talentem za jakiego go mieliśmy my i wielu ekspertów futbolu. Chicharito ma "dni", w jednym dniu potrafi wejść i strzelić 3 bramki, po to by w kolejnym meczu wejść w pierwszym składzie i grać przez cały mecz piach.

To że dzisiaj nie narzekamy na atak to tylko kwestia czasu, niech tylko RvP straci formę albo nie daj Boże przydaży mu się kontuzja, a wtedy wszyscy będą płakać "gdzie jest atak?". Lewy z pewnością od razu nie będzie grał w pierwszym składzie, pierwszy sezon będzie spokojny, żeby Lewy się ograł i zgrał z nowymi kolegami, ale jestem pewny że spokojnie wywalczy sobie miejsce w pierwszym składzie United.


Co do innych informacji. Nani odejdzie z United i mam nadzieję że zrobi to już tej zimy, oddajemy ciężkie pieniądze za jego tygodniówkę, a w zamian nie otrzymujemy niczego. Zupełnie bezproduktywny zawodnik.

Rudy i Giggs powinni zakończyć karierę, widać że nie są już w stanie pomóc drużynie. Obaj nie są typem zawodnika, który może siedzieć na ławce, obaj chcą grać. Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.
» 21 grudnia 2012, 13:46 #70
VIPdwojokpl: Co do Lewandowskiego zgadzam się z tobą w 100 procentach :)
» 21 grudnia 2012, 17:52 #69
Taurus: Swoją drogą ciekawe bo tak o tym głośno.. ale coś wątpie w to wszystko z tym transferem Lewandowskiego.., Nani możliwe że odejdzie chociaż nie widzi mi się to.. Rio mógłby odejść, Nani, Giggs, Scholes..
» 21 grudnia 2012, 13:26 #68
IMMM: Tak dla przypomnienia hejterom Naniego co ten człowiek potrafił dla nas zrobić ;)
youtube. com/watch?v=vn-HzJYTeQg
» 21 grudnia 2012, 13:21 #67
Maor: Tak dla przypomnienia: pamiętacie jak upokorzył 2 obrońców jednocześnie mijając ich jak dzieci, następnie ominął jeszcze jednego i podciął piłkę nad Almunią a ten chcąc nie chcąc sam ją wepchnął do bramki nie mając i tak żadnego wpływu.

Sytuacji było wiele, tylko Nani miał słaby mecz z Evertonem i już trzeba się go pozbyć. Jak zawodnicy wracają po kontuzji, to od polskich kibiców dostają czas na powrót do formy. Dziwnym trafem Nani jeśli nie gra cały czas fenomenalnie i efektownie to następuje wśród kibiców zmiana zdania o 180stopni i nagle nasz błyskotliwy skrzydłowy gra 1 na 10 spotkań dobrze. Apeluję o rozwagę i szacunek dla zawodników. Nie rozumiem ubliżania zawodnikowi klasy Naniego, który jak pewnie wszyscy pamiętamy zawsze daje z siebie 100% i zostawia serce na boisku.
» 21 grudnia 2012, 13:52 #66
IMMM: Ciężko się z Tobą nie zgodzić. Czasami mam wrażenie, że na tym portalu wypowiadają się same dzieci. Tego sprzedać tego kupić tego zwolnić, ten zagrał słabszy mecz sprzedać, ale najpierw mu nawtykać. To jest po prostu żenujące :p
» 21 grudnia 2012, 14:13 #65
RedDevil1996: Nawet jak nie jest w formie to potrafi zrobić obrońcy sieczkę w głowie, jedyny z naszych skrzydlowych, który próbuje różnorodnych rozwiązań, ma jakiś pomysł na grę, Young i Valencia są moim zdaniem monotonni, w szczególności ten drugi. Na miejscu SAF'a bym go nie oddawal.
» 21 grudnia 2012, 14:21 #64
IMMM: Miejmy nadzieję, że transfer Naniego to tylko wymysły prasy tak jak dwa lata temu.
» 21 grudnia 2012, 17:20 #63
raszer: Racja, to jest klasa tylko brakuje mu takiego kopa motywacji czy cos ;)
Nani to United United to Nani ;)
» 21 grudnia 2012, 17:36 #62
przema: Milan nie da za Naniego 20 mln Nani musi zostac! a jak odejdzie to trzeba kupic zima Bale!! bo zostaniemy z 2 skrzydlowymi
» 21 grudnia 2012, 13:09 #61
Xeres: Ja na lewe skrzydło bym Buttnera spróbował wstawić.
» 21 grudnia 2012, 20:45 #60
Maor: Giggs i Rudy na trenerów niższego, szczebla, reszta niech zostanie po staremu.
» 21 grudnia 2012, 13:00 #59
mielan92: Hmm....w meczach pucharowych zawsze może się przydać.... ;]
Uważam jak większość lewy jest totalnie niepotrzebny. Ale spójrzmy na to z innej strony. Zawsze wychodzi in plus zamieszanie dla klubu w związku z zawieruchom Lewandowskiego. Niektórzy zaczną się być może bardziej interesować Manchesterem.
No i oczywiście warto wspomnieć (jeśli by doszło jednak do transferu) o rzeszy sezonowców, którzy by przyszli wraz z tym zawodnikiem. Ta sama sytuacja miała miejsce w przypadku Parka teraz ma się odnośnie Kagawy (choć jest jak dla mnie lepszy) o kibiców trzeba zabiegać , bo kibic to pieniądz ;]
» 21 grudnia 2012, 12:43 #58
PiterParker: Fajnie jakby przyszedł, wtedy w TV będzie więcej United :) No i może śmiało konkurować z Welbeckiem i Chicharito, ale z Roo i Robinem to raczej nie
» 21 grudnia 2012, 12:38 #57
Widera: Lewy do Mu i git welbecka sprzedać bo jak dla mnie jest gorszy i od polaka jak i od naszego groszka . Bo co welbeck gra to jakoś nic nie wnosi do tej gry

połowa sezonu za nami i jakoś radzimy sobię bez naniego dlatego myślę że można go sprzedać albo wymienić za tego el sharawiego ( nie wiem czy tak się pisze ) choć nie za bardzo wiem na jakiej pozycji on gra , a jeśli nie to po prostu kup[ić klasowego skrzydłowego bo Young zagra 4-5 dobrych meczy na sezon
» 21 grudnia 2012, 12:38 #56
winiar97: Stephan El Shaarawy to napastnik ,super pomysł + Lewandowski i bedzie 6 bardzo dobrych napastnikow.
» 21 grudnia 2012, 12:49 #55
Maor: To może jeszcze kupimy Cavaniego i Villę będzie 8 super napastników.
» 21 grudnia 2012, 14:04 #54
WTC: @Widera

Welbz nic nie wnosi do gry? Groszek wnosi więcej od Dannyego? Oglądałeś kiedykowliek United czy tylko powielasz kretyńskie opinie?

Nie wiesz na jakiej pozycji gra El Shaarawy, ale go chcesz, bo jest o nim ostatnio głośno? Nie wiesz nawet jak się pisze jego nazwisko i nie chce Ci się go wyszukać w google?

Rocznik '87 i nadal nie ma pojęcie o piłce nożnej.

Poza tym, Young bez formy i tak więcej daje od Naniego, który nie ma gra jednego z najlepszych meczy w sezonie. SAF to wie i kibice znający sie na piłce również wiedzą, że Ashley jest o wiele bardziej pożyteczny od Portugalczyka.

Nani to zawodnik jedynie ofensywny i poza tym, że w każdym meczu marnuje co najmniej kilka piłek w strasznie głupi sposób, to nic nie wnosi do chociażby defensywy. Jest on głupim piłkarzem, który ma problemy z ustawieniem się na boisku i nie chce mu się nawet wracać i bronić albo asekurować ofensywnie grającego Rafaela, bo najwyraźniej wychodzi z założenia, że gdziekolwiek na boisku by brazylijczyk nie był, to on zawsze musi być przed nim..

Young z drugiej strony, nawet gdy mu nie idzie w ofensywie, to wnosi wiele do gry obronnej. Zawsze stara się asekurować Evrę i często można go zobaczyć na lewej obronie w czasie meczu. Z Anglika jest o wiele większy pożytek. Wszelkie statystyki z zeszłego sezonu jak i z tego, przemawiają za tym, że jest zawodnikiem lepszym od Portugalczyka. Już sama technika dośrodkowania pokazuje, który z nich potrafi wrzucać piłkę, a który nie.

Valencia gra znacznie słabiej od poprzedniego sezonu, ale pisanie że Anglik nie dawał sobie rady w zeszłych rozgrywkach, to kretynizm. Gdy grał, to zawsze dawał z siebie wszystko i nawet gdy mu coś nie wychodziło, to było go pełno na boisku i po nieudanej akcji można było się go spodziewać w defensywie. Nani natomiast ma 5 udanych spotkań na sezon, a i tak w każdym zn ich można by się przyczepić do tego, że nie wspomaga obronę.

Portugalska wersja Peszki. Jestem strasznie zadowolony z tego, że w styczniu odejdzie. To będzie najlepsze wzmocnienie United w drugiej połowie sezonu.


@winiar97
Mam nadzieję, że to była ironia, bo jeżeli nie, to szkoda mi Ciebie chłopaku.


Zamiast Lewandowskiego, który jest niepotrzebny, to wolałbym transfer walczaka do środku pola, bo rozgrywanie ataku pozycyjnego na stojąco, to jedno, ale robienie podobnie z defensywą, to..
» 21 grudnia 2012, 14:12 #53
Maor: WTC twój komentarz dla mnie jest jak Kac Wawa. Niby miał być śmieszny (chyba), ale patrzę na to z politowaniem :)
» 21 grudnia 2012, 16:25 #52
WTC: @Maor

Pogódź się z tym, że Young daje drużynie więcej od Portugalczyka, który w większości swoich spotkań wyłącznie osłabia swoją osobą United.

Rozumiem, że jedyne na co zwracasz uwagę, to na grę ofensywną tych zawodników, bo w końcu Young i Nani, to teoretycznie piłkarze odpowiedzialni za atak i rozliczasz ich jedynie za to. Nie ma więc sensu w ogóle z Tobą dyskutować. Smuda byłby z Ciebie dumny.

Eksperci na wyspach od paru lat stawiają wyżej Younga od Naniego, ale to pewnie dlatego, że Ashley jest Anglikiem, taa, na pewno dlatego.. Praca, którą wykonuje po obu stronach boiska nie może mieć z tym coś wspólnego..
» 21 grudnia 2012, 18:56 #51
Maor: We 2 są niesamowitymi zawodnikami, świadczą o tym statystyki i to, co zrobili na przestrzeni ostatnich lat.

"Eksperci na wyspach od paru lat stawiają wyżej Younga od Naniego" Słuchaj od kilku lat regularnie jeżdżę do Mansfield i nigdy nie słyszałem o tym, co napisałeś. Swoją drogą interesująca ciekawostka :] Skrzydłowi są rozliczani od tego co robią w ofensywie, a jeśli chodzi o odbiory i grę defensywna to racja, Young jest lepszy. W dzisiejszej piłce prawie każdy zawodnik bierze udział w grze defensywnej (tekst, że Nani nic nie wnosi do defensywy nie jest moim zdaniem trafiony, bo nawet RvP czasem coś popróbuje) Warto zauważyć, że Nani też przy ataku pozycyjnym rywala jest przed Evrą, sporadycznie schodzi do środka i gra tuż przed Carrickiem. O ile tutaj racjonalnie podchodzisz do sprawy, to pierwsze 4 "akapity" określiłbym mianem wielce interesujących.

Poprosiłbym wszystkich userów, a w szczególności tych zbuntowanych o mniej jadu i więcej cierpliwości. Wszyscy powiązani z tym klubem są tu gdzie powinni i nie pracują w United za ładne oczy.
» 21 grudnia 2012, 19:28 #50
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 12:32

Fergi wie co robic po co niektorzy placza jesli uwaza ze lewy jest nam potrzebny to to bedzie.
Skrzydla nasze juz nie sa takie swietne, SAF moze myslec grac dwojka wysunietych napastnikow i jednym cofnietym.
A co do obrony to tracimy gole ale glownie z braku odpowiedniej koncentracji obrona bedzie przetestowana z realem gdzie wszyscy beda grac na 100%
» 21 grudnia 2012, 12:32 #49
habeq1878: A na interii już oficjalnie że Lewy w MU !...
» 21 grudnia 2012, 12:26 #48
Stashe: Pierdoły. Jak SAF powiedział, że transferów nie będzie to nie będzie.
» 21 grudnia 2012, 12:11 #47
sssexton90: nie będzie w styczniu a, że Lewy przyjdzie latem to już bardzo możliwe
» 21 grudnia 2012, 12:18 #46
EmigrantPL: Tylko my, Polacy, zdajemy się nie cieszyć z transferu Roberta. Jak to mówią "cudze chwalicie, swego nie znacie". Na zagranicznych stronach ludzie się jak nie wiem co z Lewego :P
» 21 grudnia 2012, 12:03 #45
rm900502: Dla mnie git. Lewy do nas a Welbeck'a na wypożyczenie.
» 21 grudnia 2012, 11:54 #44
kean16: po co nam Lewandowski musimy pomyśleć o obronie i pomocy wydaje mi się że to są priorytety! a nie atak
» 21 grudnia 2012, 12:12 #43
grandes: Ciekawe po co Wellbeck na wypożyczenie ?? Jest lepszy od Lewandowskiego i jest wychowankiem.
» 21 grudnia 2012, 12:26 #42
Diabel16: Jest lepszy??!!On ma 23 lata,zobacz jak w jego wieku gral Roo czy Aguero nie mowiac o Ronaldo i Messim
» 21 grudnia 2012, 12:32 #41
przema: grandes
ta szczegolnie welbecka skutecznosc jest na najwyzszym poziomie hahaha sprzedac welbecka i tyle jak przyjdzie lewy choc nie wiem po co on! srodek pola wzmocnic skrzydla i jakiegos obronce ale saf ostatnio tylko napastnikow kupuje
» 21 grudnia 2012, 13:11 #40
trick: Lewy jest lepszy i od Chicharito i od Welbecka, napastnik ma mieć skuteczność, Welbeck zupełnie jej nie posiada, a Chicharito strzela tylko wtedy gdy wchodzi z ławki i dostanie piłkę pod nos. Lewy potrafi się świetnie zastawiać, genialnie przyjmuje niemal każdą piłkę, wygrywa pojedynki główkowe i jeśli trzeba potrafi brać udział w rozegraniu akcji.
» 21 grudnia 2012, 13:30 #39
winiar97: Lewandowski definitywne NIE !! Nani do Milanu nieodejdzie bo ich niestac,no chyba ze by go na raty na 10 lat wzieli.Schools mogł by zostac ,ale jak ma siedziec na ławce to niech w dobrym stylu zakonczy karriere :D
» 21 grudnia 2012, 11:54 #38
Lyza: co ty gadasz stary? Milanu nie stać? to gdzie sie podziała kasa za Ibre i Silve ? poczytaj najpierw, zorientuj się, a potem gadaj ;)
» 21 grudnia 2012, 12:23 #37
winiar97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 12:33

pieniadze za Ibre i za Silve zostały przeznaczone na spłate długow .Sam Silvio Berlusconi powiedział ze beda stawiac na młodziez i swoich wychowankow i powiedział ze maja za duzo piłkarzy w kadrze.Wiec raczej kogos sprzedadza ,a nie kupia. to ty sie zorientuj a nie sie wypowiadasz jak nie wiesz .
» 21 grudnia 2012, 12:32 #36
CudiWaZ: Jak będziesz wierzyc Berlusconiemu to spotka ciebie BUNGA BUNGA.
» 21 grudnia 2012, 12:36 #35
marianxp: No niby Chicharito chce odejść ale szczerze w to wątpię tak samo jak w to że Lewy do nas dołączy.
» 21 grudnia 2012, 11:52 #34
vip14: Powiem tak : Scholes zostaje, Nani może iść, a dla Lewego mówię nie ! Nie ma sensu sprowadzać go na OT, bo nie miałby najmniejszych szans dostać się do podstawowej jedenastki.
» 21 grudnia 2012, 11:38 #33
padre: czy goal com to powazne zrodlo? Bo Daily mail to wiadomo
» 21 grudnia 2012, 11:37 #32
fanMU: a może poprostu zaczniemy grać bez skrzydłowych - 1 defensywny, 2 SP, 3 atakujacych - RvP, Roo, Lewy , btw wierząc w to co gazety piszą to Chicarito do Barcelony ma isc :O wiec wakat sie zwalnia dla lewego
» 21 grudnia 2012, 11:25 #31
Raphael10: Zamieszanie z Lewym a on zostanie w Dortmundzie.
» 21 grudnia 2012, 11:20 #30
habeq1878: Nani niech odejdzie a przyjdzie Eriksen albo J.Rodriguez :)
» 21 grudnia 2012, 11:15 #29
wazza89: hehe.
» 21 grudnia 2012, 11:18 #28
peli: Dobrze powiedziane wazza89@. Zgadzam się z Tobą w zupełności. ^^
» 21 grudnia 2012, 11:21 #27
winiar97: chyba cie Bog opuscił jak myslisz ze SAF kupi J.Rodrigueza bo niektorzy kibice tak chca
» 21 grudnia 2012, 11:58 #26
sssexton90: Nani w formie jest lepszy od Rodrigueza czy Eriksena, dajmy Portugalczykowi jeszcze szanse
» 21 grudnia 2012, 12:19 #25
trick: Błagam, przestań pisać "Gdy Nani jest w formie", on przez 5 lat nie był nigdy w formie dłużej niż jeden tydzień, więc mówmy o czymś co jest realne. Nani odejdzie bo jest mierny i tyle.
» 21 grudnia 2012, 13:28 #24
MANUGLORy: czemu największy błąd w ostatnich czasach przecież tak czy tak już nie w 1 jedenastce to nie lepiej mieć kase niż zawodnika który i tak nie gra?
» 21 grudnia 2012, 12:52 #23
repcak: Hehe uwielbiam takie newsy :) To Goal.com, Daily Mail w taki sposób głoszą koniec Świata :D
» 21 grudnia 2012, 11:08 #22
Filet: No i na CH! nam Lewy?
» 21 grudnia 2012, 11:06 #21
Diabel16: Przynajmniej pokazaliby MU w LM:)
» 21 grudnia 2012, 11:38 #20
spOntan: 'Napastnik Borussii Dortumnd, według informATYKÓW goal.com'- teraz to mi się ten news zgadza :D
» 21 grudnia 2012, 11:06 #19
tomManUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 11:03

Po jaką cholerę nam Lewandowski??
Co do Scholesa to koniec jego grania w piłkę.
» 21 grudnia 2012, 11:03 #18
hot: w najlepszym wypadku będzie lewy będzie 3cim napastnikiem, oby w takim razie pozbyli się welbecka który i tak niewiele wnosi[w porównaniu z napastnikami klasy światowej jak np van persie albo roo];
dobrze ze United maja tyle meczy w sezonie więc coś tam sobie pogra:)

a naniego szkoda
» 21 grudnia 2012, 11:00 #17
cipsik: też jestem przeciwny sprzedaży Naniego to była by głupota ponieważ nasi skrzydłowi w najlepszej formie nie są każdy o tym wiem a mamy klasycznych tylko 3 wiec na styk wystarczy zy wyleci valencia czy young to nie ma skrzydeł i wtedy nam sie cięzej gra, a Lewy miło by było ale mamy aż 4 napastników bardzo dobrych więc gdzie był by Lewy w tej wyliczance?
» 21 grudnia 2012, 10:59 #16
padre: koniec świata...
» 21 grudnia 2012, 10:53 #15
MDuch7: Hmm. jeżeli Nani odejdzie, a sprowadzimy Lewego to będziemy grać na 3 napastników + 1 ofensywny pomocnik, Czyli lewa strona - RvP , środek Lewandowski, skrzydło Young/Valencia/Welbeck, jako off pomocnik Roo na zmiany z Kagawą. W sumie może nie takie złe rozwiązanie chociaż ja bym wolał Lewego gdzie indziej, Naniego u nas, ew. kogoś innego do nas..
» 21 grudnia 2012, 10:52 #14
10wazzar10: wyłącz FMa i skończ wierzyć w bajki
» 21 grudnia 2012, 10:54 #13
trikos: To jest w miarę realne rozwiązanie rodem właśnie z gier, ale myślę że w tym letnim okienku znów kupimy około 3 zawodników jeśli Nani odejdzie.
» 21 grudnia 2012, 10:59 #12
MDuch7: 10wazzar10 - nie gram w FMa jak coś to w Fifę i tylko szybkie mecze..
Napisałem tylko rozwiązanie, które jest możliwe jeżeli Lewy przejdzie do nas, a Nani odejdzie i nikogo więcej nie sprowadzimy..
» 21 grudnia 2012, 11:24 #11
MANUGLORy: wiesz to glupie 3 Napastników +1 ofensywny pomocnik to mega ofensyfna formacja
» 21 grudnia 2012, 12:54 #10
MDuch7: Czemu ? 4 zawodników ofensywnych 6 defensywnych + 1 bramkarz... możemy wygrywać 2,3-0 a nie jak teraz 3-2 itp.
» 22 grudnia 2012, 09:47 #9
zamaro: Polski akcent w United oczywiście mógłby być miły dla Polskich kibiców, ale osobiście jestem przeciwnikiem tego transferu, a już tym bardziej jestem przeciwny sprzedaży Naniego, wypożyczenie żeby podreperował formę, ok, ale sprzedaż ? Nigdy człowieka który nie raz decyduje i zapewne decydować będzie o losach meczu swojej drużyny i oby to nie były losy innej drużyny niż United...
» 21 grudnia 2012, 10:51 #8
10wazzar10: Dziś jest niby koniec świata a nie Prima aprilis...
» 21 grudnia 2012, 10:49 #7
hbk74: Dwa błędy kupno lewego i sprzedaż naniego. nie rozumiem władz united
» 21 grudnia 2012, 10:49 #6
10wazzar10: w Św. Mikołaja też wierzysz?
» 21 grudnia 2012, 10:53 #5
wazza89: 10wazzar10 musi być coś na rzeczy z transferem Lewandowskiego... moim zdaniem zbędny ruch jednak geniusz Fergusona jest nie do ogarnięcia przez nas - zwykłych śmiertelników;)

czekamy na jakieś oficjalne info
» 21 grudnia 2012, 10:57 #4
10wazzar10: nic nie jest na rzeczy, mamy kompletny atak i nikogo nam nie trzeba, Fergie wie o tym na pewno...
» 21 grudnia 2012, 11:00 #3
am8: ech, nie ma to jak wszechwiedzący ekspert :)
» 21 grudnia 2012, 11:04 #2
wazza89: biorąc pod uwagę dorobek strzelecki i predyspozycje Welbecka te ploty mają jakiś sens... dodatkowo kiedy gazety uparcie powtarzają newsa to coś musi być na rzeczy ( nawet angielskie gazety;))

oczywiście sam twierdze że to mało realne ale zarazem uważam, że nie jest nie możliwe ;)
» 21 grudnia 2012, 11:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.