Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson spotkał się w USA z Guardiolą

» 19 grudnia 2012, 07:43 - Autor: Biafra - źródło: The Sun
Sir Alex Ferguson po weekendowym zwycięstwie swojej drużyny, udał się w tym tygodniu do Nowego Jorku, gdzie spotkał się z byłym trenerem Barcelony, Pepem Guardiolą.
Ferguson spotkał się w USA z Guardiolą
» Pep Guardiola od dłuższego czasu przymierzany jest do United
Menadżer Manchesteru United do Stanów Zjednoczonych poleciał ze swoją żoną Cathy na przedświąteczny urlop, podczas którego para postanowiła także dokonać ostatnich zakupów na Gwiazdkę.

W międzyczasie sir Alex odbył także ponowne spotkanie z Guardiolą, który od dłuższego czasu typowany jest na następcę Szkota na Old Trafford, obecnie bowiem Pep pozostaje bez pracy.

Jak donoszą angielskie media, były trener Barcelony jest bardzo zainteresowany pracą w klubie z Manchesteru, stawiając posadę w United nad stanowiskiem w Bayernie Monachium i Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
Czy kluby Premier League ograniczą swoje wydatki?
Następny news »
Sir Alex Ferguson o kulisach pracy menadżera - część I

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


waterfordpany: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 14:16

dla wszystkich wyznawców i zwolenników Guardioli w United przypomnę im jeden fakt.

To Guardiola jest tym który wpoił wspaniałą grę aktorską grajków Barcy.
Przed erą Pepa nikt w Europie nie widział padających i symulujących grajków tego klubu na taką skalę jak obecnie.
Chcecie tego samego w United ?
» 21 grudnia 2012, 14:15 #60
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2012 17:04

Nie ma co się zastanawiać. Ferguson spotkał się ze swym następcą.
» 20 grudnia 2012, 17:03 #59
Fabio: Dla Mnie osobiście Hiszpan jest za " miękki " na trenera ManUnited.
Wolałbym kogoś bardziej ekspresyjnego w wyrażaniu emocji i stanowczego jak Mourinho, lub Klopp.
» 20 grudnia 2012, 14:51 #58
UnitedKinq: David Moyes!! lub Ole nikt z barcelony!!
» 20 grudnia 2012, 16:49 #57
vip14: Czyżby nowy szkoleniowiec się nam szykował? No.. zobaczymy, zobaczymy.
» 20 grudnia 2012, 06:47 #56
Egonek: Ja wolałbym trenera który jak SAF zostanie z nami na lata wedle ,,tradycji" naszego klubu a nie po kilku sezonach powie że musze odpocząć od piłki albo będzie chciał spróbować sił w innej lidze.
» 20 grudnia 2012, 00:48 #55
Fabio: Popieram;D
Ja jestem za tym by Ole objął jakiegoś średniaka w PL, albo nawet co. pokroju Tottenham'u. W ten sposób by się sprawdził ostatecznie w Anglii, a potem na następcę szkota.
» 20 grudnia 2012, 14:40 #54
UrbannLegend: Tylko Pep byłby godzien przejęcia schedy po Sir Alexie. ;]
» 19 grudnia 2012, 21:20 #53
UnitedKinq: Tylko nie Putka z barcy !!
» 19 grudnia 2012, 22:34 #52
ostry663: i właśnie tego bym nie chciał, stylu barcelony.
» 20 grudnia 2012, 09:46 #51
Maor: Guardiola, Mourinho to chyba idealni kandydaci. Jeden i drugi ma łeb jak sklep, głośne nazwisko a to co robili w ostatnich latach przechodzi ludzkie pojęcie. Moim zdaniem, który by nie przyszedł i tak będzie bardzo dobrze. Mam złe przeczucia co do Moyesa, czy innych stosunkowo szarych i mało światowych trenerów.
» 19 grudnia 2012, 20:43 #50
Diabelred: Ja z kolei mam zle przeczucia co do Pepa,ktory nie prowadzil zadnej innej druzyny poza Barcelona,w ktorej mial swietnych pilkarzy,na kazdej pozycji(poza bramka) z Messim ,Xavim i Iniesta na czele....Zdanie co do Pepa zmienie dopiero jak osiagnie on powazne sukcesy z druzyna(chocby z Ars,ktory to wg goal . com bylby jego 1 wyborem w Anglii), w ktorej nie ma tylu gwiazd co w Barcelonie...
» 19 grudnia 2012, 22:40 #49
Maor: Zgadzam się diabelred, tylko tutaj dochodzimy do dziwnego paradoksu: Ole, czy Moyes nie wygrali też niczego znaczącego, a wielu polskich kibiców ich chce.
» 20 grudnia 2012, 14:41 #48
mazi06TsR: Guradiola godnym następcą Fergusona. Żadny Mourihno.
» 19 grudnia 2012, 19:39 #47
marsin7: Na razie SAF się nigdzie nie wybiera, a jeśli już ma odejść to ja 100 razy bardziej wolę żeby jego zastępca został Guardiola a nie Mou, bo on zrujnuje nam klub !!
» 19 grudnia 2012, 19:20 #46
Rafael: Z Guardiolą i tak nic nie wyjdzie ;p
» 19 grudnia 2012, 17:54 #45
Diabel16: Mourinho to idealny nastepca Fergusona...to co zrobil z Porto i Interem nie potrafilby nikt.
» 19 grudnia 2012, 17:15 #44
Nani1900: Mourinho jest świetnym trenerem, ale według mnie nie dla United. On za często zmienia otoczenie, założę się, że po 5 latach u nas zmienił by znowu na inny klub, potrzebujemy kogoś jak Ferguson który został/zostanie wiele lat.
» 19 grudnia 2012, 17:30 #43
sensi: Nie ma obecnie takiego trenera na świecie który zadeklaruje na Umowie czy też gdzie indziej że pozostanie w klubie na dłuzej niz 5 lat....
» 19 grudnia 2012, 17:58 #42
Nani1900: Tak, ale Mourinho nawet jakby mu dobrze szło to i tak by odszedł. Najlepiej kogoś dla kogo praca w United to było marzenie.
» 19 grudnia 2012, 18:02 #41
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2012 18:24

Nie ma się co zastanawiac nad tym teraz,Ferguson może jeszcze spokojnie prowadzić United przez najbliższe 2 lata, martwić się będziemy wtedy gdy padnie z jego ust"To mój ostatni sezon"
» 19 grudnia 2012, 18:24 #40
Bacek: A co on zrobił z Interem? W lidzę przejął klub, który wzmocnił się na zdegradowanym Juventusie, gdyby nie to w lidze nie wiódł by prymu, a LM zdobył w brzydki sposób. Autobus i 2 gole ze spalonego z Barceloną. Z interem to słaby przykład, a Porto fakt zajefajnie poukładał.
» 19 grudnia 2012, 20:10 #39
Frantic: Bacek Fajnie byłoby jakby United dwa razy w brzydki sposob nie przegrało by finału LM ? Zastanów sie co dla Ciebie znaczy sukces!
» 19 grudnia 2012, 20:32 #38
Fabio: @Bacek
Nie liczy się styl TYLKO KOŃCOWY SUKCES !!
Po latach NIKT nie pamięta stylu, tylko SUKCES !!
Ludzie nie pamiętają, że ktoś " pięknie " przegrał po zaciętej i wyrównanej walce, tylko pamiętają, że ktoś wygrał po wyrównanym meczu.
Taka jest podstawowa i zasadnicza różnica.
» 20 grudnia 2012, 14:48 #37
jfklama: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2012 17:54

@Fabio ja będę doskonale pamiętał w jaki sposób np. chelsea wygrała LM w poprzednim sezonie. i myślę, że nie tylko ja, ludzie, dla których jest ważna piłka także, a zdanie takiego bezmyślnego tłumu jest chyba niewiele warte.
co do trenera (jeśli już mówimy o tych dwóch), o wieele bardziej wolę guardiolę niż mourinho - tego drugiego nie interesuje nic więcej poza tym, żeby samemu błyszczeć. klub by go raczej niewiele obchodził.
» 21 grudnia 2012, 17:54 #36
welllone: Nie nie i jeszcze raz nie. Nie zdzierżę widoku Pepa jako naszego trenera. Nie pasuje tu i tyle. Moim zdaniem jego osiągnięcia to w głównej mierze wybitna generacja piłkarzy na jaką trafił, a nie jego wpływ na drużynę.
» 19 grudnia 2012, 17:07 #35
Diabelred: Ciekawe ,bo goal . com podawal ,ze 1 jego wyborem w Anglii bylby Ars...I w sumie sam chcialbym ,aby tam trafil,w celu przetestowania jego prawdziwych umiejetnosci trenerskich,bo sorry ale dla mnie prowadzenie Barcelony,w ktorej jest pelno gwiazd z najwieksza czyli Messim jest zadnym przykladem,jaki to super jest z niego szkoleniowiec :).Villanova tez ,,niezle'' sobie teraz radzi z Barcelona,czyli co kolejny wielki trener nam sie szykuje ... ?
» 19 grudnia 2012, 16:04 #34
Bartolek05: Ja tak samo ale nie nam to oceniać.
» 19 grudnia 2012, 17:34 #33
Nani1900: Ja też bym chciał, pięknie by to wyglądało, ale to raczej nie możliwe...Mogło by to się stać dopiero kiedy np. Giggs trenował by jakiś inny zespół przed objęciem Manchesteru. Mimo to wolałbym kogoś kto się na tym zna :)
» 19 grudnia 2012, 18:05 #32
sajmoon00: Może Guardiola przystawia się do nas... Nie pracuje. Chociaż z drugiej strony patrząc Fergie jeszcze będzie przez pare sezonów trenerem, więc Pep już by gdzieś pracował, a później przyszedł. Nie czekał by tyle lat na posadę w United.
» 19 grudnia 2012, 15:22 #31
antoniovalencia: Ja mam na ten temat swoje zdanie takie i to widzę w sposób następujący. W przyszłym sezonie Guardiola zasili Manchester United, ale jako asystent Fergusona (niekoniecznie musi zająć miejsce Phelana, ale chodzi mi o to żeby był włączony do sztabu trenerskiego). Guardiola będzie współpracował z SAFem i wtedy zostanie podjeta decyzja czy Guardiola nadaję się na samodzielnego trenera Manchesteru United. To jest moja opinia. ( ogólnie za Guardiolą nie przepadam)

Drugie moje zdanie w tym temacie jest takie, że bardziej bym wolał jako trenera Jose Mourinho.
w dalsze kolejnością są u mnie takie posracie jak Solskjaer, Moyes...
» 19 grudnia 2012, 15:10 #30
Arks: The sun
» 19 grudnia 2012, 14:51 #29
Taurus: Aby SAF był jak najdłużej w United, nie chce żadnych eksperymentów że odejdzie i nowi trenerzy, nie widzi mi się zmienianie trenera co sezon, trener ma się przywiązać a Sir Alex Ferguson RACZEJ zdążył się przywiązać a my do niego, na tyle aby nie chcieć aby odchodził a niestety swój wiek ma i to jest smutne..
» 19 grudnia 2012, 14:44 #28
NanoUnitedduo: Barca podała że Tito Vilanovie odnowił się nowotwór :/ więc wcale się nie zdziwię jak Pep wróci na stare śmieci.
» 19 grudnia 2012, 14:18 #27
sk8bob: osobiście jestem ZA aby Beckham przyszedl do nas na sezon :) To jest kego zespół i tutaj powinien zakonczyc kariere i jestem pewnien ze nie raz położyłby bramkarza :) A co do trenera? Najlepszy jest SAF ale jak juz nie On to moze trener Realu odrazu razem z CR7 :D
» 19 grudnia 2012, 14:07 #26
wazza89: skład:
De Gea- Rafael Jones Smalling Fabio - Carrick Cleverley Scholes Anderson Fletcher Kagawa

trener: Pep Guardiola

taki joke;)
» 19 grudnia 2012, 13:07 #25
NanoUnitedduo: SAF będzie jeszcze trenował United przynajmniej przez 7 lat
» 19 grudnia 2012, 11:34 #24
NanoUnitedduo: to jest pewne
» 19 grudnia 2012, 14:01 #23
dariuszeklol: raczej przez 2/3 ..
» 19 grudnia 2012, 14:10 #22
alaSz97: tak! przez dwie trzecie roku jeszcze !
» 19 grudnia 2012, 15:08 #21
Nani1900: Fergie potrenuje United może jeszcze z 2-3 sezony i odpuści. Nie ma szans na 7 lat, chociaż każdy by chciał, bo Ferguson = Manchester United i Manchester United = Ferguson ;)
» 19 grudnia 2012, 18:07 #20
Amsterdammmm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2012 11:15

Oceniając tikitake spójrzcie jak zespoły ustawiają się pod Barcelone - oni są wręcz zmuszeni grac tak jak grają. 11 zawodników ustawionych przed za linią 25-30 metrów zmusza do gry atakiem pozycyjnym. Pamiętam finały jak Manchester próbował grac otwartą piłkę i pressing - wjeżdżali w okolice 16 i w 16 jak w masło. Jedyny zespól który jakościowo ich zdominował to Real w rewanżu SuperPH na Bernabeu zdusił ich konkretnie w 1 połowie strzelając 2 bramki - Messi złapał kontaktową z wolnego - potem w drugiej do 70 minuty wyrównany mecz a ostatnie 20-15 min dominacja Barcelony i obrona Częstochowy Realu ze sporadycznymi wypadami. Z nimi można grac jak Chelsea lub Celtic - całkowity Autobus i fura szczęścia przy kontratakach lub jak Real przycisnąć ostro, wycisnąć bramek ile się da a potem bronic i co jakiś czas odgryzać. Prawda jest taka ze jak są w formie i na pełnej determinacji żeby wygrać to piłkarsko zmiatają wszystkich - a to jest zasługa Guardioli ze przemeblował i poukładał w 1 sezon tak drużynę która przegrywała ligę z 20 pkt straty do Realu w maszynkę do wygrywania.
» 19 grudnia 2012, 11:14 #19
devils18: Ja jako kibic najchętniej w roli menagera po Fergusonie widziałbym Davida Moyesa.
» 19 grudnia 2012, 10:32 #18
M1LKA: 10 lat siedzi w evertonie... zobacz co saf zdobył z united przez 10 lat. To dobry szkoleniowiec ale nie na United. Z nim bedzie jak z wieloma piłkarzami w united... w swoim klubie wyglądają na mega gwiazdy, bardzo dobrzy zawodnicy, przechodza do united i juz ich gwiazda blednie bo to jednak inny poziom niż w jakimś średniaku.
» 19 grudnia 2012, 11:11 #17
M1LKA: a jakie zaplecze miał SAF od 1986 przez kolejne pięć lat? a co było potem?
» 19 grudnia 2012, 13:25 #16
eM31: M1LKA
Wiadomo, że Ferguson miał na początku swojej przygody problemy i nijakie zaplecze, ale przyjście inwestorów wszystko zmieniło. Everton ma problem taki, że żaden bogaty inwestor nie chce przejąć sterów, a szkoda. David, który jest ponad dziesięć lat w Liverpoolu potrafi bez środków na transfery zrobić ekipę, która teraz bije się o Champions League. Na obecną chwilę mamy Fergusona i nie powinniśmy rozmyślać o następcy, a skupić się na tym co jest teraz.
» 19 grudnia 2012, 14:18 #15
ZdzichuKrecina: hahha czyli tak jak mówili w c+ :)
Fergie jedzie odwiedzić syna to będą bzdurne newsy że chce pogadać z Pepem .
Zaraz gdzieś ktoś palnie że jeszcze chce namówić Beckhama na powrót eh marni dziennikarze .
» 19 grudnia 2012, 10:08 #14
zubrosy: Tak na prawdę nie ma merytorycznych przesłanek, aby odrzucić kandydaturę Guarda, wiele osób go nie chcę bo jest z barcelony, która ostatnimi laty nas karciła w finałach.

Padł tutaj zarzut, że Pep zrobi tikisrake z United i Wam się to nie podoba, ale jak zagramy cienki mecz, w którym jakiś everton nas dominuje w środku pola to są narzekania, że United nie ma inicjatywy podczas meczu, że oddajemy polę i takie tam.

Dla mnie numer jeden jest cały czas OleGunnar, odpierając przyszłe zarzuty że sobie nie poradzi i w ogóle. Guardiola przejmując barcelonę miał mniejsze doświadczenie jako trener i dał sobie radę, więc jeśli Ole jest godnym następcą Fergiego, to jest godnym następcą już teraz.
» 19 grudnia 2012, 09:54 #13
naze: Gdzieś przeczytałem ze nastepca SAFa ma byc Cantona
» 19 grudnia 2012, 09:05 #12
wazza89: gdzieś przeczytałem, że Ronaldo odejdzie do PSG
gdzieś przeczytałem, że Lewandowski przejdzie do United
gdzieś przeczytałem, że Vidić idzie do Rosji
gdzieś przeczytałem, że trenerem będzie Solskjaer
gdzieś przeczytałem, że Nani będzie grał w Juve
gdzieś przeczytałem, że .....
» 19 grudnia 2012, 13:10 #11
ghiio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2012 08:38

@hot (kliknąłem "odpowiedz" a się wrzucił oddzielny komentarz ;])

Ferguson też z Aberdeen nie grał o wysokie cele. Wygrał mistrza Szkocji i jakoś się nadał. Stworzył własne imperium. Co za różnica, wystarczy mieć trochę szczęścia i cierpliwości włodarzy bo jak wiadomo nie wszystko pyknęło od razu.

Zobaczymy kogo SAF wybierze na następce, bo to że on będzie wybierać to raczej pewne.
» 19 grudnia 2012, 08:36 #10
hot: oby wybierali pomiędzy pepem a jose, oni gwarantują wysoki poziom; gorzej może być jak trafi na davida moyesa z evertonu bo tez był przymierzany, gorzej ponieważ nigdy o wielkie cele nie grał
» 19 grudnia 2012, 08:09 #9
Marcin23: Ojj nie wiem,ja tam wolałbym Mou,Pep chciałby pewnie zrobić tiki-take w MU,a mi się nie podoba taki styl gry,po za tym jakie ma on doświadczenie?wygrywał puchary w najlepszych ligach europy?nie,nie wiemy o nim praktycznie nic,po za tym że prowadził klub który mając obecnie jakiegoś tito vilanowe,gra tak samo jak wtedy gdy trenerem był pep,tak wiec widać że barca niezależnie od trenera i tak wygrywa grając swoje,bo maja silny i przede wszystkim ZGRANY skład
» 19 grudnia 2012, 07:55 #8
habeq1878: świry,brechty,kabarety on do nas nie przyjdzie ...
» 19 grudnia 2012, 07:53 #7
Wielbicielka: Jakby sie tak porządnie zastanowić to dlaczego nie??
» 19 grudnia 2012, 08:39 #6
Damashi: Bo Fergie
» 19 grudnia 2012, 09:16 #5
DevilFan: On i SAF mają do siebie duży szacunek, i dla Mnie ważne jest dobro klubu i sukcesy a On mógłby nam je zagwarantować tak samo jak Mou cy Moyes.
» 19 grudnia 2012, 10:06 #4
Wielbicielka: No własnie Fergie zawsze dobrze wypowiadał sie o Pepie dlatego uważam, że to akurat jest możliwe. Ja bym tam chciała Pepa albo Moyesa
» 19 grudnia 2012, 11:03 #3
Diabelred: Devil jak narazie to tylko sukcesy(ofc puchary) moze nam zapewnic Mou.Przyklad Villanovy pokazuje,ze wcale Pep takim wybitnym trenerem nie jest,co najwyzej pilkarze z Barcelony z Messim na czele...
» 19 grudnia 2012, 15:48 #2
Nani1900: Vilanova prowadzi zespół jak Guardiola...Można powiedzieć, że to ich wspólny pomysł który teraz realizuję Vilanova.
Guardiola zostawił zespół w dobrym stanie, a nie w rozłamię.
Mourinho to trener który odchodzi po paru latach, wolę kogoś którego marzeniem było prowadzanie United i zostanie na ładne parę lat. Może nie tyle co Fergie, ale żeby jak najdłużej ( Nie mówię, że Guardiola )
» 19 grudnia 2012, 18:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.