Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Walcottowi najbliżej do United

» 12 grudnia 2012, 08:16 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Jak donosi Daily Mail Manchester United dołączył do wyścigu o gracza Arsenalu Theo Walcotta, zamierzając dokonać drugiego sensacyjnego transferu w ostatnim czasie po sprowadzeniu na Old Trafford Robina van Persiego.
Prasa: Walcottowi najbliżej do United
» Theo Walcott oczekuje sporej podwyżki
Sir Alex Ferguson zamierza wzmocnić swoją siłę ofensywną, sprowadzając utalentowanego Anglika, któremu z końcem sezonu wygasa kontrakt z Kanonierami.

Według prasy pierwszym wyborem Walcotta, jeśli zdecyduje się on opuścić Londyn, będzie właśnie Manchester United.

Theo odrzucił ostatnio nowy, pięcioletni kontrakt, zapewniający mu zarobki w wysokości 75 tysięcy funtów tygodniowo, a rozmowy nie zostało wznowione od 28 sierpnia.

Skrzydłowy chciałby pozostać w Arsenalu, ale oczekuje tygodniówki rzędu sto tysięcy funtów. Anglikiem zainteresowany jest także Liverpool, Manchester City oraz Chelsea, jednak Walcott wolałby dołączyć do swojego byłego kolegi z drużyny, Robina van Persiego w zespole, który jego zdaniem ma największe szanse na sukcesy.

Warto wspomnieć, iż w ostatnich dniach prasa donosiła o ofercie Arsenalu za gracza United, Naniego i być może, jeśli dwaj starzy przyjaciele, sir Alex oraz Arsene Wenger porozumieją się w sprawie transferu, dojdzie do wymiany na linii Czerwone Diabły - Kanonierzy w myśl której na Old Trafford trafi Theo Walcott, a do stolicy Anglii przeniesie się Portugalczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Vidić na pewno wróci na Sunderland
Następny news »
Mancini: Wciąż jesteśmy lepsi od United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (125)


thetalar: nie wiem już sam co myśleć o tym wszystkim, czy to Nani się zmienił czy SAF
Moze i Nani macha się z formą, lecz nadal jest lepszy od naszych skrzydłowych, a mimo to SAF go nie wystawia. Jak niby ma pokazać co potrafi?

Jestem pewny w 100% że Nani złapie formę, i pokaże na co go stać. Jezeli odejdzie będzie to ogromny błąd i moim zdaniem transfer słaby jak leczo.

P.S Jeżeli już ma odejść to nie do PL. Nie wzmacniajmy konkurencji.
» 14 grudnia 2012, 19:04 #117
jaro7291: Nani ostatnio faktycznie słabo się prezentował i ta jego forma nie była ustabilizowana może to za sprawą kontraktu i podwyżki jakiej oczekuje więc może ta wymiana zawodników wyjdzie obu piłkarzom na dobre
» 14 grudnia 2012, 22:37 #116
MANUGLORy: macie racje tym bardziej że nani zarabia.... hmm no nie wiem ale chyba troche ponad 100 tys a więc lepiej mieć gościa który mniej chce kasy a jest naprawde ambitny i widać w nim potencjał. z tego co pamiętam to skrzydłowy który jest bardzo szybki przyda się choć wiadomo nani to też bardzo dobry grajek
ale ja na miejscu SAF-A zastanowiłbym sie porządnie bo to może być nie wypał
» 13 grudnia 2012, 11:22 #115
michalmisiu: Nie rozumiem po co by nam był taki zawodnik. Nie dość nam problemów z kontuzjami co sezon? On jest jednym z najbardziej kontuzjogennych piłkarzy na świecie. Więcej nie gra niż gra. Nawet w tym sezonie miał już chyba z 5 różnych kontuzji, mniejszych lub większych. Mam nadzieję, że go nie kupimy.
» 13 grudnia 2012, 07:40 #114
vip14: Czy ja wiem? Walcott nie powinien odchodzić z Arsenalu, bo to już byłaby kompletna porażka dla tego zespołu. Tak by go to osłabiło.. ale niech robi jak uważa.
» 13 grudnia 2012, 06:52 #113
devious: matko, niech przyjdzie ktokolwiek tylko nie ten przeciętny Walcott!

chłopak nawet w słabym ostatnio Arsenalu jest zmiennikiem, na co on nam?

Walcott to może iść do Sunderlandu strzelać bramki a nie w United na skrzydle pomykać, przecież Valencia przy Walcottcie to wirtuoz kreatywności i gracz mega nieszablonowy :) Walcott jest szybki owszem, ma smykałkę do bramek - swoistego nosa, jak Chicarito... ale tak samo jak Chicarito poza zdobywaniem goli potrafi niewiele... zero polotu, kreatywności, inteligencji boiskowej - to taki typowy brytyjski skrzydłowy tylko dodatkowo nie potrafiący dobrze wrzucać...

po co nam Walcott? jest Chicarito - bardzo podobny piłkarz choć grający na ciut innej pozycji...

Walcott to materiał na dobrego zmiennika, zapchajdziurę czy jokera - do takiej roli się nadaje, do niczego więcej... chce grać regularnie to niech idzie do Sunderlandu, choć i tam mają lepszego skrzydłowego czyli A.Johnsona..

a MU? jak mają być realne wzmocnienia to trzeba myśleć o J.Rodriguezie albo np. młodym Ince'u z Blackpool... to są prawdziwe diamenty :)
» 13 grudnia 2012, 00:24 #112
10wazzar10: Za mniej niż 10 mln bedzie to świetny zakup, Walcott to bardzo dobry i młody zawodnik, jak najbardziej jestem na TAK
» 12 grudnia 2012, 23:54 #111
Klimaa: Wymiana stulecia ;p ale trzeba podejść do sprawy ze spokojem bo równie dobrze Walcott może podpisać nowy kontrakt z Arsenalem. Jednak niewątpliwie byłby wzmocnieniem naszych skrzydeł.
» 12 grudnia 2012, 23:53 #110
IceBox: Nie mam nic do Theo ale uważam że Nani jest o niebo lepszy od Theo i Nani powinien powalczyć by zostać w MU , ponieważ jest to światowy zawodnik i go stać na grę na naprawdę dużym poziomie ...
Nani zostań
» 12 grudnia 2012, 23:15 #109
PITI: Theo jest dobry, ale jakoś go nie widzę w United. Ja bym sieci zapuścił na Jamesa Rodrigeza, z niego może być dobry grajek na lata. Nani notuje zbyt wielkie wahania formy od zawsze. On nigdy nie miał tak, że potrafił formę utrzymać dłużej. Trzymanie tykającej bomby, która może okazać się niewypałem, to bezsensu.

PS. Co jest z SB? bo ja go jakoś nie widzę?!
» 12 grudnia 2012, 21:40 #108
PITI: Rodrigezem ponoć interesujemy się od dawna, więc ten komentarz był zbędny. No, ale czego się więcej spodziewać od typa, który ma 16 lat.

PS. Kibicujesz United też od 8 dni, że nie wiedziałeś, że skrzydłowy Porto jest w kręgu naszych zainteresowań?
» 13 grudnia 2012, 01:14 #107
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 21:13

Czyli zegnaj Nani ,witaj Theo ? :).Ludzie(fanboye i inni go broniacy) zrozumcie ,ze nie tylko chodzi o to ,ze chcielibysmy go sprzedac,bo juz od dluzszego czasu jest bez formy(chociaz tez jest to arg.).Nie wiem czy sie dobrze orientujecie ,ale Nani zazyczyl sobie sporej podwyzki,klub sie na nia nie zgadza i sumie sie nie dziwie ,ani dotej pory nie pokazal ,ze na nia zasluguje,ani tak w tym sezonie nie pokazuje ,ze mu na niej zalezy(i nie piszcie,za SAF nie dawal mu szans,bo swoje szanse w tym sezonie juz kilka razy otrzymal,a ze ich nie wykorzystal,to juz inna bajka)...Prawdopodobnie klub bedzie chcial go sprzedac(chyba ,ze Nani wieznie sie do roboty i pokaze ,ze zasluguje na podwyzke,lub sam zmieni zdanie co do podwyzki i zostanie(w co watpie)) teraz ,poki jeszcze ma kilka lat wazny konkrakt,by cos na nim zarobic...Lepiej sprzedac go teraz ,poki jeszcze kluby daja za niego te 20-30 mln( wtedy mozna by bylo dolozyc te 10 mln i moze udaloby sie wyciagnac mlodszego i perspektywicznego Jamesa z Porto i zastapic go wypalonym juz Nanim,u ktorego widac juz tylko przeblyski dobrej gry :) ) niz trzymac go do konca kontraktu i sprzedac go za bezcen...

A co do wymiany Nani-Walcott, to czemu nie Walcott jest 3 lata mlodszy,moze sie jeszcze niezle rozwinac pod skrzydlami SAFa,do tego jest juz zgrany z Robinem.Ktos mi pewnie zarzuci ze Nani jest lepiej wyszkolony technicznie,ze ma lepsze zwody itp,no i co z tego,skoro u Naniego efektownosc niestety nie idzie w parze z efektywnoscia.Te jego zwody w wiekszosci nic nie daja druzynie,a nie raz nawet szkodza ( mecz z Chelsea w pucharze,gdyby nie jego brak myslenia,pewnie to my bysmy dalej grali puchrze,a nie Chelsea..).Takze co do tej wymiany jestem na tak,jednak wolalbym ,aby SAF sprzedal go do Juve lub do Zenitu ;)

ps. ciekaw jestem jak bardzo zmniejszy nam sie liczba kibicow w przypadku odejscia Naniego hehe :)
ps 2. jak tak czytam niektore komentarze ,to odnosze takie wrazenie pewnie mylne(choc kto wie ;) ) ,ze jego fanboye chca go zatrzymac poniewaz przypomina im Ronaldo lub licza ,ze byc moze kiedys rozwinie sie on do poziomu CR7 :)
» 12 grudnia 2012, 21:07 #106
belman: nam jest nie potrzebny konflikt nani-saf. i chyba do kompromisu nie dojdzie. najlepiej kupic walcotta za 7 funtow, a naniego sprzedac do psg lub zenitu za 25 funtow. ja tez lubie naniego ale jak saf ma cos na pienku z nim to juz lipa. a skoro walcott chcialby grac dla nas to czemu nie. do tego dobrze rozumie i lubi z rvp. tak czy inaczej potrzebujemy wzmocnien.
» 12 grudnia 2012, 20:39 #105
Domestos: A po co nam taki szybki Walckott? Naniego bym nie sprzedał chyba, że za zmiane Nani-Ronaldo, a bym wziął Usaina Bolta i już. Będzie szybszy od każdego skrzydłowego na świecie.
» 12 grudnia 2012, 19:58 #104
Satan: Nani srani, sprzedać go do Rosji za jakieś konkretne pieniądze i kupić jakiegoś skrzydłowego który nie będzie wymyślał chorych pensji. Jakiś James Rodriguez zanim barca złapie go w swoje oszukane i splamione korupcją szpony, ewentualnie Kosecki, też dobry
» 12 grudnia 2012, 19:39 #103
Velitaliano: Racja jak najbardziej popieram:)
» 12 grudnia 2012, 19:48 #102
asik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 22:14

z tym Koseckim to już przesadziłeś
» 12 grudnia 2012, 22:13 #101
ziomboy777: Wallcot jest o klase slabszym pilkarzem od Naniego... jest szybki... ale to wszystko. Tak samo jak Nani jest Chimeryczny. Z gorszym dryblingiem , panowaniem nad piłką , marnuje full sytuacji podbramkowych... Nie wiem dlaczego SAF tak bardzo się uwziął na tego Luisa:/... powinnien dać mu szanse. Jak Nani odszejdzie do Arsenalu to jeszcze nie raz nam się to czkawką odbije.
» 12 grudnia 2012, 17:40 #100
Damianos500: Ja tam jestem za tym by dać Naniemu szansę...
» 12 grudnia 2012, 17:13 #99
Buszu: Skoro wygasa mu kontrakt to za darmo po sezonie można go brać. Zawsze będzie to jakieś wzmocnienie ;]
» 12 grudnia 2012, 16:53 #98
Taurus: Wolę Naniego,ale cóż, lepsze to niż jakby miał odejść Nani a przyjść jakiś słabeusz :)
» 12 grudnia 2012, 16:46 #97
walustomosz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 16:48

Wszyscy jak tu piszemy wiemy, że Nani to piłkarsko lepszy zawodnik niż Walcott.
Pytam się co "łatwiejsze"?
1.Nuczyć Theo grać jak Nani?
2.Poukładać Naniego i pogodzić się z nim?
Odpowiedzi:
1.To jest niemożliwe, bo jak wiemy w tym wieku nie zmienisz już piłkarza.
2.To niemożliwe, bo... Alex nie chce, a nikt go nie zmusi!!
Wnioski:
1.Nie kupwać Walcotta, bo nawet jeśli jest tani, to lepiej załatwić w jego miejsce Usaina Bolt'a, który bedzie grał za darmo gdyż kibicuje United, a w rzemiośle którym anglik jest najmocniejszy jamajczyk i tak jest lepszy, bo z pewnością jest szybszy... ;) (żart - choć prawdziwy)
2. Sprzedać Portugalczyka, bo skoro SAF się uparł to i tak nic z tego nie będzie. Tylko, że sprzedać go za wszelką cenę poza PL aby nie wzmacniać rywali.

KONIEC!! Dziękuję!
» 12 grudnia 2012, 16:46 #96
Gibkikuba: Nani jest lepszy od Walcotta >.< LOL
» 12 grudnia 2012, 16:53 #95
walustomosz: To pokaż mi proszę w którym elemencie poza szybkością Theo przewyższa Louisa? Nie pisz o formie, bo to inna sprawa...
» 12 grudnia 2012, 16:57 #94
Gibkikuba: Theo jest bardziej bramkostrzelny, szybszy, ma zapał do gry. Muszę przytoczyć formę, bo jest zajebiście ważna. Myśl obiektywnie.
» 12 grudnia 2012, 17:06 #93
lolis: Co do Bolta to on się dopiero rozpędza na 40/50 metrach więc chyba by musiał startować z linii bramkowej do prostopadłej piłki lub do crossa Rudego.
» 12 grudnia 2012, 17:06 #92
Gibkikuba: Wyśmienita argumentacja.
» 12 grudnia 2012, 17:11 #91
walustomosz: Z tego co się orientuję to w poprzednim sezonie obaj strzelili w lidze po 8 bramek, więc ta bramkostrzelność to słaby argument... Nie mówiąc już, że my mamy innych ludzi od strzelania bramek, a w Arsenalu wszystko grało się na RvP i Walcotta. Obecnego sezonu nawet nie biorę pod uwagę bo Nani nie jest traktowany przez SAF-a nawet jak "pełnoprawny" gracz. Z tym zapałem to miałeś na myśli bieganie czy co? Bo Walcotta chyba nie uznajesz za tytana pracy na boisku i mistrza gry w obronie, jeśli to miałeś na myśli...? Może po prostu ma wyższą temperaturę ciała na boisku, co?
Ty naprawdę nie widzisz,że on jest zwykłym biegaczem, mażącym o grze na szpicy do której się nie nadaje o czym głośno mówił Wenger, żeby sprowadzić go na ziemię...
Tematu Bolta nie biorę pod uwagę, bo niektórzy nie zrozumieli żartu co do jego ceny...
» 12 grudnia 2012, 18:06 #90
Gibkikuba: W porządku, przypuśćmy, że masz rację co do Walcotta, ale mylisz się co do naniego. To już nie jest człowiek, który jest porównywany do ronaldo, nie jest nawet jego namiastką. Miał w sobie to coś, ale wypalił się przedwcześnie, a ta jego wychwalana w niebogłosy forma nie wróci, a bez formy to możesz grać w polskiej lidze. Wybacz, ale uważam, że Theo dysponuje lepszymi warunkami fizycznymi i psychicznymi niż Luis. Nie jest on też niesamowity, ale wolę Walcotta, który będzie zapieprzał po boisku jak głupi i dogrywał piłki, niż nani, który ma formę raz w miesiącu przeciwko drużynie z dolnej części tabeli.
» 12 grudnia 2012, 18:46 #89
walustomosz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 16:49

Wszyscy jak tu piszemy wiemy, że Nani to piłkarsko lepszy zawodnik niż Walcott.
Pytam się co "łatwiejsze"?
1.Nuczyć Theo grać jak Nani?
2.Poukładać Naniego i pogodzić się z nim?
Odpowiedzi:
1.To jest niemożliwe, bo jak wiemy w tym wieku nie zmienisz już piłkarza.
2.To niemożliwe, bo... Alex nie chce, a nikt go nie zmusi!!
Wnioski:
1.Nie kupwać Walcotta, bo nawet jeśli jest tani, to lepiej załatwić w jego miejsce Usaina Bolt'a, który bedzie grał za darmo gdyż kibicuje United, a w rzemiośle którym anglik jest najmocniejszy jamajczyk i tak jest lepszy, bo z pewnością jest szybszy... ;) (żart - choć prawdziwy)
2. Sprzedać Portugalczyka, bo skoro SAF się uparł to i tak nic z tego nie będzie. Tylko, że sprzedać go za wszelką cenę poza PL aby nie wzmacniać rywali.

KONIEC!! Dziękuję!
» 12 grudnia 2012, 16:45 #88
walustomosz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 16:48

Wszyscy jak tu piszemy wiemy, że Nani to piłkarsko lepszy zawodnik niż Walcott.
Pytam się co "łatwiejsze"?
1.Nuczyć Theo grać jak Nani?
2.Poukładać Naniego i pogodzić się z nim?
Odpowiedzi:
1.To jest niemożliwe, bo jak wiemy w tym wieku nie zmienisz już piłkarza.
2.To niemożliwe, bo... Alex nie chce, a nikt go nie zmusi!!
Wnioski:
1.Nie kupwać Walcotta, bo nawet jeśli jest tani, to lepiej załatwić w jego miejsce Usaina Bolt'a, który bedzie grał za darmo gdyż kibicuje United, a w rzemiośle którym anglik jest najmocniejszy jamajczyk i tak jest lepszy, bo z pewnością jest szybszy... ;) (żart - choć prawdziwy)
2. Sprzedać Portugalczyka, bo skoro SAF się uparł to i tak nic z tego nie będzie. Tylko, że sprzedać go za wszelką cenę poza PL aby nie wzmacniać rywali.

KONIEC!! Dziękuję!
» 12 grudnia 2012, 16:44 #87
bondar: Dla mnie to jest wogole absurd ,zeby sie pozbywac Naniego.Co prawda ,zgubil forme ,ale na pewno do niej wroci.Jeszcze jedna rzecz.Rooney,Rafael ,Valencia, tak jak kazdy inny pilkarz tez mieli spadek formy w pewnym momencie swojej kariery ,bo to jest naturalne.Nie mozna grac ciagle na wysokich obrotach, kiedys przychodzi ten kryzys. Jak czytam komentarze ,niektorych to plakac mi sie chce.Komentarze typu:zeby go sprzedac itd.Zapomnieliscie ,ile on dla nas zrobil?Jak byl w formie ,to rece sie skladaly do oklaskow za jego rajdy na skrzydle.Strzelal ,rowniez piekne i wazne bramki.I dalej to bedzie robil tylko trzeba mu dac czas .Wyleczy kontuzje i dalej bedzie gral na swoim poziomie.W zyciu bym go nie wymienil na zadnego pilkarza.Idac tropem niektorych komentujacych tutaj nasuwa mi sie mysl.Rooney nie gra dobrze przez jakis okres :sprzedac go.I tak byscie posprzedawali caly sklad.
» 12 grudnia 2012, 16:29 #86
eM31: Przytoczyłeś tutaj Rooney, Rafaela i Valencię. Popatrz tylko jak wyglądała ich historia, a jak Portugalczyka.
Wayne sam przyznaje tak samo jak Ferguson, że jak przydarza mu się lekka kontuzja bądź obniżka formy, to przeważnie potrzebuje trzech a czasami dwóch spotkań by wrócić na właściwe tory. Przypadkiem tak nie było w tym sezonie? Na początku strasznie obniżył loty, a teraz strzela i w przeciągu trzech spotkań strzelił cztery bramki. Tutaj też od razu nasuwa mi się pamiętny sezon Wayne za boiskowymi ekscesami w roli głównej. Anglik wtedy naprawdę grał słabo, ale wynikało to z problemów osobistych. Sam tak naprawdę był sobie winny. Potrzebował czasu by się podnieść i to zrobił.
Rafael on tak naprawdę nigdy nie stracił formy tylko Ferguson hamował jego rozwój. Pamiętamy chyba wszyscy dobre występy Rafaela, które zakończyły się ławką dlatego, że Ferguson zaczął eksperymentować z Jones'em na prawej flance. Wychodziło to fajnie tylko szkoda, że cierpiał na tym nominalny prawy obrońca.
Valencia miał słaby okres jednak szybko wyszedł z tego dołka. Nie trwało to aż tak długo, ale zapisało się to w historii.
Problem z Nanim jest taki, że chłopak przeplata super mecze słabymi i to bardzo często. Dostawał sporo szans i raz wykorzystał raz nie. Chciałbym żeby został bo naprawdę jest dobrym piłkarzem, ale niech zapomni o zarobkach i skupi się na grze.

I jeszcze jedno pamiętacie historię Evry i jego słabej dyspozycji? Francuz grał słabo, ale i tak statystyki mówiły co innego. Grał dlatego, że w klubie nie było dobrej alternatywy na lewą flankę. Przyszedł Alex Buttner i Pat od razu poczuł na plecach oddech rywalizacji. Jego gra poprawiło się i to bardzo. Gdyby przyszedł Tio, a został Nani to może i on wzniósłby się na wyżyny.
» 12 grudnia 2012, 16:49 #85
grzeho16: htt p://losblancos .pl/De-Gea-w-Realu,n24334.html
a co do sprzedaży naniego to byłby to największy błąd jaki MU może popełnić
» 12 grudnia 2012, 15:40 #84
Cris89: Większych bzdur niz pod tym linkiem dawno nie widziałem. Jak ktoś chce się pośmiać to polecam.
» 12 grudnia 2012, 15:44 #83
Diabelred: Cris taka opcje za kilka lat biore pod uwage,ze nagle David zateskni za ciepla Hiszpania(jak Casillas bedzie konczyc kariere...),malo to Real kupowal i kupuje gotowych pilkarzy,chociazby od nas ? (Becks,RVN czy CR7)
» 12 grudnia 2012, 21:25 #82
gigsss01: haha De Gea w Realu ... chyba za 10 lat
» 12 grudnia 2012, 22:09 #81
TomcioUTD: Nie potrafię zrozumieć tego jak jedzie się po Nanim, jakbyście mogli to już byście go odesłali ... Nawet nie miał za dużo szans żeby coś zrobić. Wiadomo, że piłkarz nie pokaże tego co umie jak dostanie szanse raz czy dwa kiedyś. Sam widzę jak to jest jak po dłuższej przerwie. Trening a występowanie w meczach to coś innego. Nani potrzebuje kilku meczów pod rząd i po problemie ale Fergie nie chce ryzykować ? Nic by się nie stało jakby podrewniaczył z 2 mecze. Kto ratował nam dupę tyle razy ? Kto tworzył z CR super duet ? To jest Nani ! Zapomnieliście już ? Co za kibice. W życiu nie wymieniłbym żadnego zawodnika. Nie wiem co będzie jak Scholes czy Giggs odejdą. Nie wyobrażam sobie United bez Naniego i innych, chętnie zobaczyłbym Theo na OT ale nie kosztem Portugalczyka ani nikogo innego.
» 12 grudnia 2012, 15:23 #80
BartekMU10: Też nie mogę zrozumieć czemu wszyscy chcą nagle Naniego sprzedać/wymienić. Przecież to świetny zawodnik tylko nie może złapać formę bo albo SAF stawia na Young+Valencia albo ma kontuzję. Myśle że udowodni jak wróci na boisko że nie jest przeciętniakiem.
» 12 grudnia 2012, 15:32 #79
eM31: Widzę, że bliskie Ci jest zostawienie obecnych zawodników i dokupienie kolejnych. W tym sęk, że to mało prawdopodobne aby Portugalczyk został i zawitał Tio.

"Kto ratował nam dupę tyle razy ? Kto tworzył z CR super duet ? To jest Nani !"

Pomyliły Ci się chyba osoby. Super duet to tworzył Rooney z Ronaldo, a Nani miał być osobą, która przejmie pałeczkę po starszym koledze gdy ten odejdzie. Jednak to nie wypaliło tak jak wcześniej wspomniany duet. Owszem były przebłyski, które warto pamiętać, ale było ich mało, a szkoda. Zawsze liczyłem na to, że Obaj Panowie stworzą taki sam duet, który dostarczał nam masę miłych chwil, a teraz wspomnień.
» 12 grudnia 2012, 16:09 #78
Gibkikuba: Kto ratował nam dupę tyle razy ? Kto tworzył z CR super duet ? To jest Nani !" Poprawka, to BYŁ Nani. Z szacunkiem dla niego, ale zawodnik na takim poziomie nie może sobie pozwolić na odzyskiwanie formy przez tak długi okres czasu! Co się stanie jak odejdzie Giggs i Scholes? Nie będzie opoki, którą Ci panowie byli. Człowiecze, jakbyś oglądał jakieś mecze, to jest Clev, wrócił Fletcher, jest Mike Carrick, który jest obok Toure najlepszym ŚPD w epl. Nic i nikt nie trwa wiecznie. Uwielbiam obydwu weteranów, ale coraz mniej widać, że już nie grają.
» 12 grudnia 2012, 17:02 #77
TomcioUTD: Oglądam każdy, wypraszam sobie.
» 12 grudnia 2012, 17:07 #76
Gibkikuba: W takim razie winieneś zauważyć, że nasza pomoc radzi sobie dobrze+zapomniałem o Kagawie :D
» 12 grudnia 2012, 17:12 #75
TomcioUTD: Wiem, że jest ok ale się nie zrozumieliśmy. Mi chodziło po prostu o to, że Giggs i Scholes to gracze nie do zastąpienia w przeciągu najbliższych lat a możliwe, że nie nigdy nikt ich nie zastąpi. To są legendy MU ;) Będzie ich brakować nie tylko podczas meczów, po prostu ubędzie 2 niesamowitych zawodników i to pustka której nikt nie wypełni ;)
» 12 grudnia 2012, 19:49 #74
Nani1900: Nie, dziękujemy. Kupować kolejnego przeciętniaka który Valenci nie dorasta do pięt. Walcott oprócz szybkości, nie wyróżnia się niczym. Dośrodkowania ma średnie, strzały też. Nie mówie, że jest gorszy od Younga i Naniego, może jest teraz lepszy, ale to i tak za niski poziom. Potrzeba SOLIDNEGO skrzydłowego.
Dobra, Nani zostanie sprzedany, ale za te pieniądze można kupić na prawde świetnego gracza. Najlepiej kogoś z :
- James Rodriguez
- Gotze
- Ben Arfa
- Bale
» 12 grudnia 2012, 15:20 #73
BartekMU10: Cóż, fakt, z naszych obecnych skrzydłowych byłby raczej najsłabszy, a jeszcze się domaga niewiadomo jakich tygodniówek.
» 12 grudnia 2012, 15:31 #72
lolis: jeśli uważasz, że Walcott to niższa półka od Bale to się grubo mylisz... Bale tylko zaimponował w meczu z Interem... a jego gra jest w kratkę jak Naniego. Gotze to środkowy. To lepiej wydać więcej milionów na Rodrigueza, jest niesamowitym zawodnikiem i widziałbym go w United.
» 12 grudnia 2012, 16:38 #71
marsin7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 16:42

"Dobra, Nani zostanie sprzedany, ale za te pieniądze można kupić na prawde świetnego gracza. Najlepiej kogoś z :
- James Rodriguez
- Gotze
- Ben Arfa
- Bale"
Po pierwsze z nich Nani jest mniej wart od każdego z nich, może oprócz Ben Arfy (a na transfer Goetze, to trzeba by liczyć minimum 2x tyle co dostalibyśmy za sprzedaż naniego)
po drugie i najważniejsze to Nani powinien zostać, jak się przebudzi to wszyscy którzy go krytykują i chcą sprzedać zmienią zdanie
» 12 grudnia 2012, 16:41 #70
marjo: od kiedy Gotze to środkowy ? :o
» 12 grudnia 2012, 16:47 #69
lolis: marjo, Gotze gra za napastnikiem a nie na skrzydle
» 12 grudnia 2012, 17:07 #68
Gibkikuba: Mario Goetze nie jest skrzydłowym, Bale jest LP. Najbardziej podchodzi J Rodriguez. Chociaż ten Ben Arfa ma to ogranie w epl :D
» 12 grudnia 2012, 17:19 #67
Nani1900: @lolis

A Walcott nie gra w kratkę ? Kilka dobrych meczy w tym sezonie, a resztę słabo. Gotze gra jako SPO, ale jakbyśmy go ściągneli to można by przejść do gry diamentem. Chociaż na skrzydle też by sobie poradził:

Anderson Carrick Cleverley
_-_-_-Gotze/Kagawa
----Rooney Van Persie

Pięknie to wygląda
@marsin7

Wiem, że każdy z nich jest droższy, ale pisałem to w sensie żeby z tych pieniędzy kupić któregoś z nich, ale oczywiście do nich dołożyć parę milionów.
» 12 grudnia 2012, 18:18 #66
MANUGLORy: gotze chyba gra na ŚPO więc nie nadaje sie na skrzydło zabardzo
» 13 grudnia 2012, 11:07 #65
Wade: A tam jak szaleć to szaleć!Zróbmy z nim potrójną wymianę!Nani za Walcotta,Rafael za Jenkinsona i Rooney za Chamaka!
» 12 grudnia 2012, 15:05 #64
Cris89: Ja bym wziął jeszcze Gerwazego i Ramseya.
» 12 grudnia 2012, 15:07 #63
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 15:57

siema Wade - hejterze Evansa Andersona i Chicharito ( zawodników z "topu" United w tym sezonie) ;)
» 12 grudnia 2012, 15:54 #62
Diabelred: wazza pewnie swego czasu jeszcze Carricka ,Parka ...,coz typowe polskie ''kibicowanie'' ;)
» 12 grudnia 2012, 21:30 #61
RafsonArsenal: Ramseya i Gervinho chetnie oddałbym Wam za darmo!
» 12 grudnia 2012, 21:44 #60
eryk123: Dobra wszystko pięknie ładnie ale co zrobimy jak Nani odejdzie jak mowicie a Walcott do nas przyjdzie a w kontuzja dopadnie Younga ? Valencia na lewa flanke phi zart Walcott na lewa flanke phi zart
» 12 grudnia 2012, 14:59 #59
CzerwonyD: Już tak nie lubicie Naniego a zapomnieliście jak ratował na tyłek w derbach na wembley ?? ahhh
» 12 grudnia 2012, 14:53 #58
pilsudczyk: ,,jednak Walcott wolałby dołączyć do swojego byłego kolegi z drużyny, Robina van Persiego w zespole, który jego zdaniem ma największe szanse na sukcesy"- dlaczego tak niewielu piłkarzy myśli właśnie w ten sposób w momencie gdy wybierają klub?
Można by pójść na taką wymianę, nie stracimy na niej bo nam jest potrzebny kolejny szybki skrzydłowy (Valencia i Young mają na przemian kontuzje) a nie grajek taki jak Nani, który raz wkręci w ziemię rywala a drugi raz trzyma piłkę spowalniając akcję. W United nie ma miejsca na indywidualności (wyjątkiem był Ronaldo), United to zwarty, solidny zespół i uważam, że Walcott byłby świetną częścią tego zespołu.
Ave Marszałek!
» 12 grudnia 2012, 14:40 #57
lolis: Valencia jest szybki to jest jego atut nic więcej, dla mnie jest on średni nie potrafi położyć zawodnika, jego spowalnianie akcji to mnie irytuje... Valencia nie potrafi wejść do środka i uderzyć... potrzeba nam kreatywnego skrzydłowego który potrafi zamieszać, wejść w środek i uderzyć...
» 12 grudnia 2012, 16:40 #56
Olo: Na pewno lepiej sobie poradzi niż Nani. A na kwartecie Walcott-Welbeck-Rooney-Young skorzysta też reprezentacja Anglii :)
» 12 grudnia 2012, 14:30 #55
zozol4: wie ktoś gdzie jest shoutbox ?
» 12 grudnia 2012, 14:24 #54
Bro: hehe, na głównej
» 13 grudnia 2012, 11:22 #53
Bro: Moim zdaniem Walcott to dobra opcja. Mógłby być takim super rezerwowym jak Chicharito. Na podmęczonego rywala z jego szybkością to duży atut. Oczywiście bez straty Naniego.
» 12 grudnia 2012, 14:18 #52
Cris89: Pozbyć się Naniego i wziąć Walcotta? Jakże głupie byłoby to z naszej strony posunięcie. Rozumiem, że Nani przeskrobał sobie u Fergiego i na jego pozostanie w naszych szeregach nie mamy co liczyć ale żeby zastępowac go Walcottem? Toć to przeciętny zawodnik. Nie dorasta do pięt Naniemu. Jest co najmniej o 2 klasy gorszy od portugalczyka. To, że wyróżnia się na tle zawodników Arsenalu pokazuje tylko jak bardzo ten zespół się stoczył. Walcott jest słabszy od Valencii i Younga i już dawno zatrzymał się w rozwoju. Jedyne czym dysponuje to szybkość a tak jest jeźdźcem bez głowy. Ostatnio poprawił wrzutki ale też ciężko to ocenic bo częściej w tym sezonie nie gra niż gra. Jeśli mamy szukac skrzydłowego za Naniego to powinniśmy skupic się na Rodriguezie.

NIE dla Walcotta w United.
» 12 grudnia 2012, 14:07 #51
eM31: "Toć to przeciętny zawodnik. Nie dorasta do pięt Naniemu. Jest co najmniej o 2 klasy gorszy od Portugalczyka. To, że wyróżnia się na tle zawodników Arsenalu pokazuje tylko jak bardzo ten zespół się stoczył. Walcott jest słabszy od Valencii i Younga i już dawno zatrzymał się w rozwoju."

Dwie klasy gorszy do Naniego, który przez cały okres w United walczy z ustabilizowaniem formy? Słaby od Portugalczyka, który zamiast zabrać się do roboty woli kłócić się o zarobki? Przepraszam, ale Portugalczyk od przyjścia do United zanotował może jeden dobry sezon, a reszta to były zrywy. Zgodzę się z tym, że Arsenal jest w lekkim dołku. Tutaj pobawię się w gdybanie: gdyby w Arsenalu został Robin i przyszedł Carozla (tak się stało) to Holender stworzył by magiczny duet z Hiszpanem. Zobaczcie na statystyki Carozli brakuje mi super strzelca, a Tio ostatnio pokazuje, że potrafi wykorzystać setki, a letni transfer Wengera, Olivier Giroud jak na razie potrafi super zepsuć całą akcję niż ją wykończyć. Choć poprawiają się statystyki Francuza to i tak nie wykonuje tej pracy jaką miał wykonywać.

Piszesz, że Tio jest gorszy od Younga? Przepraszam, ale Anglik jak na razie pokazuję, że jego transfer powinien być przeprowadzony, ale co najmniej dwa lata wcześniej. Rozumiem, że ciężko przestawić jest się z klubu, który zawsze bił się tylko o środek tabeli do klubu, który zawsze walczy o najwyższe cele. Anglik jak na razie dobrze wymusza faule, ale na tym koniec. Tio > Young.

"Jeśli mamy szukac skrzydłowego za Naniego to powinniśmy skupic się na Rodriguezie."

Widzisz tutaj zaczynają się też schody. Łatwiej będzie wyciągnąć Anglika niż Kolumbijczyka. Porto będzie ostro się targować o Kolumbijczyka (przepraszam za takie stwierdzenie), a Anglik z Londynu postawił jasne warunki i United może jest spokojnie spełnić. Osobiście też chciałbym bardziej Kolumbijczyka, ale nie będę wybrzydzał. Uważam, że przyjście Tio za marne grosze (kończy mu się kontrakt) będzie naprawdę dobrym posunięciem.
» 12 grudnia 2012, 14:38 #50
Cris89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 14:53

Bardzo mądry komentarz. Rozumiem Twój punkt widzenia jednak mój jest nieco inny. Wolę Naniego mającego od czasu do czasu przebłyski niż Walcotta którego nie stać na żadne niekonwencjonalne zagranie. Nani to zawodnik który jest w stanie sam przesądzać o losach meczów. Jak on ma ustabilizować formę kiedy albo gra w kratkę albo nie gra wcale? Teraz to już pewnie w ogóle nie zobaczymy go w koszulce MU, wg mnie Ferguson uparł się i konsekwentnie nie będzie na niego stawiał i wymyślał mu przeróżne kontuzje aż w końcu go sprzeda. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że wymiana Naniego na Walcotta(nie bezpośrednia między nami i Arsenalem) będzie dla nas wzmocnieniem? No chyba, że Nani rzeczywiście ma już dla nas nie zagrać to wtedy wiadomo, że lepszy Walcott niż nikt.

Nie przesadzaj, że jest dobry tylko w wymuszaniu fauli. A w czym niby Walcott jest dobry poza tym, że jest szybki? Zauważ, że Young grając jeszcze w Aston Villi bardzo dużo razy ciągnął grę reprezentacji Anglii. Nie jest to zawodnik z najwyższej półki, jest dobrym zawodnikiem. Tak samo Walcott ale w mojej ocenie Young jest lepszym zawodnikiem niz Kot.

Kwestia Rodrigueza. Ja rozumiem, że łatwiej kupić Walcotta niż Rodrigueza ale dlaczego mamy odpuszczać? Walcott mógłby być alternatywą w przypadku gdyby nie udało się kupić Jamesa i to na tym drugim zawodniku powinniśmy się skupic. Nie kupujmy zawodników przeciętnych, juz zbyt dużo mamy ich w składzie. Postarajmy się o kogoś kreatywnego a Walcotta jedynie w ostateczności gdyby rzeczywiście Nani miał odejść i nie dało się wyciągnąć Rodrigueza lub Bale'a
» 12 grudnia 2012, 14:50 #49
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 15:40

po co wam skrzydłowy chłopaki? Young Valencia Nani w ustawieniu 4-4-2 - opcjonalnie Kagawa Roo Welbeck do ustawienia 4-3-3.
no i mamy jeszcze Giggsa który może wskoczyć do pierwszej "11" aby dać odpocząć młodszym nie obniżając przy tym poziomu drużyny.

ps. Jeżeli subiektywnie obalacie moją tezę to nie bawcie się w to kto jest lepszy bo coś tam coś tam tylko lepiej pomyślcie kto bardziej pasuje do United. Tak na prawdę w przypadku Naniego, Walcotta, Rodrigueza trudno stwierdzić kto jest lepszym zawodnikiem. Każdy ma swoje zalety i wady. Natomiast łatwiej już stwierdzić kto ma zalety pasujące do United.

ps2. jeżeli już kupować skrzydłowego to młodego luja na ławę bo nie wyobrażam sobie kolejnego 26 latka ;)
» 12 grudnia 2012, 15:40 #48
eM31: "Zauważ, że Young grając jeszcze w Aston Villi bardzo dużo razy ciągnął grę reprezentacji Anglii. "

Dobrze, że o tym wspomniałeś. Popatrz, że Anglik w Aston Villi stanowił o silę i AV jak i Reprezentacji Anglii. Przyjście do United trochę zablokowało Anglika, który zawsze podobał mi się gdy walczył a AV o każdy punkt. Teraz Young ma przebłyski, a nie tego spodziewaliśmy się po najlepszym zawodniku AV. Pamiętaj jak jeszcze Kenny Dalglish wspominał o tym, ze Young był jego priorytetem, a skończył się tak, że zasilił United i do Liverpoolu trafił przeciętny Downing.

"Wolę Naniego mającego od czasu do czasu przebłyski niż Walcotta którego nie stać na żadne niekonwencjonalne zagranie."

Problem w tym, że te przebłyski możemy policzyć na palcach jednej ręki. Piszesz też jak ma ustabilizować formę:
Nani Season 11/12 51 występów
Valencia Season 11/12 47 występów
Young Season 11/12 40 występów.
Jak widać gołym okiem Portugalczyk występował częściej niż Ekwadorczyk i Anglik, a i tak nie potrafił dobrze ustabilizować formy. Uważam też, że jego ostatni sezon był naprawdę dobry, ale gdy przyszedł kolejny zaczęły się problemy na linii Ferguson - Nowy Kontrakt. Uważam, że trochę sam sobie jest winien Portugalczyk. Powinien skupić się na grze, a nie na zarobkach.

"Ja rozumiem, że łatwiej kupić Walcotta niż Rodrigueza ale dlaczego mamy odpuszczać?"

Odpuszczać nie możemy, ale musimy racjonalnie myśleć. Wiemy jakie problemy finansowe dokuczają United i kupienie zawodnika za cenę wyższą niż 35 milionów jest strasznie niepewne. Kolumbijczyk pewnie będzie kosztował prawię 40 milionów euro z racji tego, że po odejściu Hulka to on stał się gwiazdą Portugalskiego zespołu. Spotykamy się też z komentarzami typu "Kupmy Goetze". Tutaj znów zaczynają się schody. Chciałbym zobaczyć, któregoś z nich w koszulce United, ale jeśli mamy sprowadzić tańszą alternatywę i nie kupić tylko jednego zawodnika, a sprowadzić trzech na poziomie. To jednak wolę to drugą opcję. United dla mnie może mieć przeciętnych graczy, ale chce aby to był Kolektyw, a nie zlepek Gwiazd i paru Średnich graczy, który przychodzą by rozegrać mecz i odebrać tygodniówkę. Nie idźmy drogą City, która nakupowała Gwiazdy, ale nie stanowią Zespołu.

PS.
Rozumiem to jest Twoje zdanie, ale warto na ten temat Porozmawiać ;)
» 12 grudnia 2012, 16:02 #47
BartekMU10: Nani ma zostać i grać w podstawowej 11-tce. Jego sprzedaż/wymiana byłaby bezsensowna. Bardzo dobry technicznie gracz, umie pociągnąć grę. Walcott też jest bardzo dobry ale nie jest nam po prostu potrzebny. Prawego obrońcę szukajmy!
» 12 grudnia 2012, 13:54 #46
Skori17: dobry transfer byłby ;D ogólnie rzecz biorąc Naniego szkoda, też tak uważam jak Wy koledzy :) Nani odważnie wchodzi w drybling raz się uda raz nie ale brakuje tego United ;D no cóż, zobaczymy :)
strzałeczka ;d
» 12 grudnia 2012, 13:48 #45
Nani2000: PANIE SAF.Nie bądz głupi(za przeproszeniem)ale czy nie lepiej zgodzić na te warunki(tygodniówki) i zamiast Naniego Valencię.On wogóle jest przeciętny tylko szybkość .Wrzutki poniżej średniej(moim zdaniem)jest o wiele słabszy od Naniego.Nani świetnie z klepy gra może grać na lewej i na prawej flance świetnie wrzuca z pierwszej piłki,nie to co Valecia.Tyle mam do powiedzenia :D
» 12 grudnia 2012, 13:48 #44
SapphirUnited: Nani juz polegl ludzie, zrozumcie to i pogoddzcie sie z tym. Swoja postawa nie zasluguje zeby grac dla najlepszego klubu na swiecie. Walcott bardzo chcialby grac z Robinem. Jak najbardziej jestem za tym transferem.
» 12 grudnia 2012, 13:29 #43
saharicus: Nani jest o klasę lepszym zawodnikiem od Wallcota. Anglik zresztą chce grać na szpicy a nie umie.
» 12 grudnia 2012, 15:42 #42
wazza89: SapphirUnited będę się za Ciebie modlił synu;)
» 12 grudnia 2012, 15:50 #41
saharicus: Nani jest o klasę lepszym zawodnikiem od Wallcota. Anglik zresztą chce grać na szpicy a nie umie.
» 12 grudnia 2012, 15:54 #40
filip516: hmmmm moim zdaniem potrzebna jest obrona :|
» 12 grudnia 2012, 13:28 #39
wazza89: Rafael Jones Evans Smalling Rio Vida Buttner Evra Wotton Keane Fabio........
tak tak wiem tracimy gole. Jednak z taką kadrą w pełnym zdrowiu nie długo przestaniemy to robić ;)
» 12 grudnia 2012, 15:52 #38
gosc1234: ale Walcott to piłkarz bazujący na swojej szybkości, a nie drybler jak Nani, mamy już dwóch skrzydłowych a la Walcott, a powinniśmy mieć skrzydłowego jeszcze właśnie a la Nani, który byłby dobrym dryblerem :), ktoś taki jak np. Goetze
» 12 grudnia 2012, 13:21 #37
Raphael10: Jak tak dalej pójdzie to 1/3 ekipy The Gunners będzie grała u nas ...?
» 12 grudnia 2012, 13:10 #36
sssexton90: Skoro Nani jest na wylocie to Walcott byłby idealnym wypełnieniem luki za niego. Pewnie jeszcze jakaś kasa za różnice w wartości tych graczy mogłaby pójść na wzmocnienie innych formacji
» 12 grudnia 2012, 13:09 #35
piotr969: Potrzebny nam jest środkowy pomocnik - rozgrywający na nie jakiś Walcott... Snejder, Ozil to powinien być cel SAFa
» 12 grudnia 2012, 12:56 #34
Jericho: Ja jestem za;P Chociaż to pewnie plotka;P Wenger musiał by być głupi albo zdesperowany, żeby sprzedać kolejnego gracza rywalowi:P
Noo chyba, że Theo przyjdzie sam po zakończeniu kontraktu :P
» 12 grudnia 2012, 12:51 #33
Baster: A mi - naiwniakowi, dalej się Bale marzy ;D
» 12 grudnia 2012, 12:34 #32
wyspiarski: Walcott chce grać na środku ataku a u nas jaki i w Arsenalu grać będzie /gra na skrzydle. Pójdzie do innego klubu.
» 12 grudnia 2012, 12:24 #31
walustomosz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 12:04

A nie myślicie, że szkoda trochę Naniego? Obawiam się, że będziemy mogli później żałować jak odpali w jakimś innym zespole. On po prostu wydaje się trochę niedopeiszczony w United. Trzeba pamiętać, że każdy z zawodników ma inny charakter, a nie ukrywajmy, że jest mnóstwo piłkarzy za którymi tęskniliśmy i nie mogliśmy znaleźć długo godnych zastępców tylko dlatego, że SAF pozbywał się ich lekką ręką... Z Nanim może nam się nie udać tak jak z Berbatovem, za którego natychmiast przyszedł RvP. Musimy również pamiętać, że Naniemu, jest wszystko jedno - lewa czy prawa flanka, bo jest lepiejej wyszkolony niż Valencia czy Young, choć na pewno nie gra tak dobrze w destrkcji jak ten pierwszy. Nie mówię tu, że kocham Naniego, ale wyrażam obawę, że możemy za nim szybko zatęsknić...
» 12 grudnia 2012, 12:03 #30
Jericho: "żałować jak odpali w jakimś innym zespole" w takim wieku to on już powinien odpalić:P
» 12 grudnia 2012, 12:52 #29
walustomosz: Gdy się zaaklimatyzuje w nowym zespole. W takim sensie odpali... :)
..., a nam zostanie TW biegający od połowy do chorągiewki i spowrotem.
» 12 grudnia 2012, 13:34 #28
waterfordpany: Może się nie znam , możem ślepy , ale nie dostrzegam w Theo żadnego potencjału oprócz mega szybkości.
Ani rewelacyjnych podań , ani jakiś super drybling , w nie najmocniejszym Arsenalu raczej nie błyszczy cały czas.
No nie wiem .
» 12 grudnia 2012, 11:55 #27
walustomosz: Zgadzam się w 100% wachlarz zagrań Naniego jest o wiele większy...
» 12 grudnia 2012, 12:04 #26
cejotinho: Arsenal nie dogada się z Nanim w sprawie tygodniówki, wymiana raczej nie wchodzi w gre. Nani pójdzie do jakiegoś klubu z naprawde wysokim budżetem.
» 12 grudnia 2012, 11:44 #25
mrNorbi: moim zdaniem TW jest pewniakiem do gry z Diablem na koszulce z tego wzgedlu ze jest Anglikiem i z tego wzgledu ze odejscie Naniego jest chyba przesadzone...
» 12 grudnia 2012, 11:42 #24
dzaru: fajnie byłoby zobaczyć TW na Old Trafford, ale o wymianie mam nadzieje ze nie ma mowy.
» 12 grudnia 2012, 11:34 #23
slavkoo91: Już dawno spekulowałem, że to się tak skończy ;)
» 12 grudnia 2012, 11:21 #22
ZdzichuKrecina: bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury ... Walcott chce grać na szpicy więc nie ma najmniejszego sensu taka plota .
» 12 grudnia 2012, 11:17 #21
Mati17: Na stronce Arsenalu nawet o tym nie wspominają:D
» 12 grudnia 2012, 11:16 #20
Cordell: Kolejny zawodnik na tą samą pozycję... I co on ma niby robić w MU, będzie zabierał miejsce innym albo siedział na ławie ? Skrzydła mamy dobre...
» 12 grudnia 2012, 10:40 #19
wazza89: Jeżeli już dobierasz słowo "dobre" i "skrzydła" w kontekście gry United to wypadało by wcisnąć jeszcze jedno słówko "miewamy". Jednak i to byłoby nad użyciem. W tym sezonie przez kontuzje Naniego i mizerną kiepską formę Antonio skrzydła zawodzą. Nie znaczy to jednak, że trzeba je wzmacniać. Chłopaki dojdą do formy;)
» 12 grudnia 2012, 10:56 #18
wazza89: Theo za Naniego? heheh jak dopłacą 30 mln to spoko;)
» 12 grudnia 2012, 10:40 #17
tom90: Nani, Nani.. Pomyślcie co kibice Arsenalu będą czuć po stracie kolejnego ulubieńca na rzecz United. To będzie nienawiść najwyższego stopnia :)
» 12 grudnia 2012, 10:34 #16
slawekmatera: jesli Nani odejdzie co raczej sie stanie, dostaniemy za niego kilkanascie mln za ktore mozna kupić śr.pomocnika, a za Naniego po taniemu Theo... jest ok, Theo grać umie i uważam że z Valencią spokojnie mogły sie wymieniać
» 12 grudnia 2012, 10:23 #15
pride: Czyżby Ferguson po cichu ścigał się z Mancinim o to , kto wykupi więcej graczy Arsenalu? : )
Niestety albo i "stety" dni Naniego są już raczej policzone , więc przyda się jakieś wzmocnienie w jego miejsce... ale Walcott? Nie żebym wątpił w jego umiejętności ale jakoś tego nie widzę.Spekulować zawsze możne ale wszystko okaże się podczas zimowego okienka.Kogoś nowego na obronę i w środek pola i starczy zakupów.Z tego co pamiętam SAF nigdy nie szalał w zimę no ale... kiedyś musi być ten pierwszy raz.
» 12 grudnia 2012, 09:58 #14
kean16: a gdzie Robin van Persi i Vidic i Kagawa czy zabrakło dla nich miejsca?
» 12 grudnia 2012, 09:56 #13
waldir10: kean16
czytaj prosze uwaznie, od razu widac-ze mawi podal sytuacje, kiedy mozna wystawic do 11 samych anglikow! (z ktorych prawie wszyscy sa powolywanie do kadry).

Oczywistym jest, ze Kagawa, Vidic czy RVP w normalnej dyspozycji beda grac.
» 12 grudnia 2012, 10:15 #12
greg94: Walcott jak najbardziej tak. A Nani jeszcze nam sie przyda
» 12 grudnia 2012, 09:25 #11
spOntan: pomijając fakt że to zwykły bullshit, to Ferguson wymieniając Naniego za Walcotta zrobił by największą głupotę przed swoim odejściem. Nani pewnie i tak by się nie zgodził na obniżenie płacy, a dołączając do Arsenalu tak by było.
» 12 grudnia 2012, 09:08 #10
satan23: Spoko tylko że on nie ma podstaw aby domagać się większego wynagrodzenia i takiego nie dostanie.. tak głupie i zaślepione może być tylko PSG..
» 12 grudnia 2012, 09:21 #9
Pakol: Niech Nani wpierw wyleczy tą kontuzję... Nie ma jak udowodnić swojej wartości, choć zaliczył ostatnimi czasy słabsze występy, to kto wie czy bez tej kontuzji złapałby wiatr w żagle.. A wymiana za Walcotta jakoś średnio mi się podoba
» 12 grudnia 2012, 08:59 #8
Bartoosh21: Nani za Walcotta? ok ale z dopłatą Arsenalu..
Walcott pod skrzydłami Fergusona mógłby się jeszcze rozwinąć.. może niekiedy trójkę za RvP tworzyłby Angielski tercet Young - Roo - Walcott?
» 12 grudnia 2012, 08:40 #7
LechuK: kolejna bzdura daili mail wogole chyba nie ma co cytowac.transfer czy chociazby wymiana na walcota to dla nas rzaden krok do przodu
» 12 grudnia 2012, 08:34 #6
filklodzko: Coś czuję, że będzie wymiana Walcott za Naniego... w sumie nie było by źle:)
» 12 grudnia 2012, 08:27 #5
Exoon: szkoda mi trochę Naniego. Ale myślę że tak by było najlepiej dla każdego.
» 12 grudnia 2012, 08:24 #4
satan23: Też tak sądzę że wyszło by to wszystkim na dobre. Sytuacja Naniego staje się pomału niezdrowa.
» 12 grudnia 2012, 09:22 #3
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2012 10:30

macie racje tym bardziej że nani zarabia.... hmm no nie wiem ale chyba troche ponad 100 tys a więc lepiej mieć gościa który mniej chce kasy a jest naprawde ambitny i widać w nim potencjał. z tego co pamiętam to skrzydłowy który jest bardzo szybki przyda się choć wiadomo nani to też bardzo dobry grajek
ale ja na miejscu SAF-A zastanowiłbym sie porządnie bo to może być nie wypał
» 12 grudnia 2012, 10:29 #2
lukasz00090: Z tego co pamiętam Nani zarabia u nas 90 tys tygodniowo a chciałby zarabiać 120.
» 12 grudnia 2012, 12:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.