Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lindegaard podstawowym bramkarzem?

» 1 grudnia 2012, 10:44 - Autor: apricotka - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson stwierdził, że po zaliczeniu kilku świetnych występów Anders Lindegaard zasłużył sobie na miejsce między słupkami bramki United.
Lindegaard podstawowym bramkarzem?
» Obecnie to Lindegaard stał się podstawowym bramkarzem drużyny
Kto powinien być podstawowym bramkarzem Manchesteru United?
Od początku sezonu manager przeprowadzał rotacje na pozycji bramkarza i dopiero w październiku David de Gea zajął miejsce w składzie na stałe. Jednak w połowie listopada Hiszpan musiał zrobić sobie przerwę ze względu na problemy z zębami. Lindegaard wykorzystał tę okazję wyśmienicie i sir Alex utrzymuje, że nie widzi powodów, dla których powinien przywrócić de Geę do składu.

- Od swojego przybycia Anders nie popełnił żadnego błędu, dlatego się utrzymał - powiedział Szkot na piątkowej konferencji. - Obaj są wspaniałymi bramkarzami, bez wątpienia. Ale teraz stawiam na Lindegaarda, ponieważ nie zawiodłem się na nim.

- Dobrze jest mieć piłkarzy, walczących o pozycję - ta zasada stosuje się do jakiegokolwiek miejsca na boisku. Nie lubię jednak ciągłego rotowania składem, bo przez to tracimy spójność. Dlatego przeciwko West Hamowi wystąpił Anders. Mogłem zdecydować się na zmianę, ale, jak już powiedziałem, Lindegaard nie popełnił żadnego błędu.

- David trzyma się świetnie. Wciąż jest młody. Ze względu na infekcję miał usunięte dwa zęby i jego szczęka nieźle spuchła, dlatego zrobił sobie przerwę. Ale Anders nas wtedy nie zawiódł. Pod względem swojej formy Lindegaard nie daje mi żadnego powodu, abym wyrzucił go ze składu. Mam nadzieję, że David to rozumie. Na dłuższą metę ta kwestia nie jest dla nas problemem - zakończył sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United w NexLions Cup
Następny news »
Ferguson: Forma Wazzy to nie problem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (109)


vip14: Czy ja wiem? de Gea jest lepszy wydaje mi się.
» 6 grudnia 2012, 06:39 #96
mikifiki: Pamiętacie, jak mieliśmy w składzie niezłego Howarda i przeciętnego Carrolla? Był taki okres, że SAF stawiał na tego drugiego, mimo - za przeproszeniem - szmat i baboli, które wpuszczał. Obawiam się, że teraz może być podobnie, bo jak Fergie sie uprze to nic go nie przekona żeby zmienił zdanie.
» 2 grudnia 2012, 12:34 #95
blazi24: Hahahahaha, żałosne... Brawo dla SAF! Po raz kolejny...
» 2 grudnia 2012, 12:28 #94
adi87a: Dzisiejszy mecz pokazał że Ferguson jest zaślepiony tym średniakiem, Davidowi może on buty całować, jak z City nie zagra David, to będzie klęska.
» 1 grudnia 2012, 21:16 #93
xxxcichy465xxx: No , no brawo p.Ferguson . -.-
» 1 grudnia 2012, 20:37 #92
PanTedeusz: nio po tym co teraz pokazał to serio I skład murowany.

W TRZECIEJ LIDZE BANGLADESZU
» 1 grudnia 2012, 20:14 #91
gites: no jak nie zawalił... a gol dla QPR...

NIe no ten Lindegard nie jest lepszy od Kuszczaka, ten sam poziom...

A David jest po prostu genialny!
» 1 grudnia 2012, 18:01 #90
BAX222: De Gea dużo lepszy przynajmniej moim zdaniem
» 1 grudnia 2012, 17:40 #89
Martin: Bez urazy. Ferguson, to Ferguson - mistrz w tym co robi.
Pytam jednak, gdzie tu sens? De Gea to nieoszlifowany diament, jeden z lepszych, jeśli nie najlepszy młody talent, na tej pozycji.. Dlaczego Boss nie widzi tego, że ten chłopak musi grać?
» 1 grudnia 2012, 17:36 #88
chewbacca: Dlatego, że jak oszlifujemy ten diament, to się wyniesie do Hiszpanii
» 1 grudnia 2012, 17:41 #87
LechuK: fakt jest taki ze jak na prestiz naszego klubu to ani jeden ani drugi nasz bramkarz nie jest godny naszego klubu.ale ybierajac z tej dwojki to wiekszy potencjal ma ddg.ale fergie ma swoje zdanie
» 1 grudnia 2012, 17:27 #86
inekk10: Licze na mega Babola + Groźna kontuzje tego nadętego bufona w meczu z reading może podstarzały Ferguson przejrzy na oczy.

Szanuje Fergusona za to co zrobił dla tego klubu ale poraz kolejny pokazuje że powinien odejść, bo jakby to powiedzieć jest już wypalony i nie ka koncepcji na ten klub !

Możecie mnie hejtować ale takie jest moje zdanie, niestety.
» 1 grudnia 2012, 17:09 #85
Wielbicielka: Sorry ale jak ktoś, kto ma mniej lat niż Fergie trenuje United pisze takie słowa, to są one co najmniej smieszne. Co do życzenia kontuzji..gratuluje rozumu.
» 1 grudnia 2012, 18:05 #84
AdrianLOP: Nieeee, poco ogrywać starszego bramkarza skoro Talent na skalę światową siedzi na ławie. Nie dość, że DDG jest lepszy do i o wiele młodszy, więc nie rozumiem decyzji Boss'a. Wiem, że David miał urazy, ale no przepraszam lekka kontuzja i od razu lawa.
» 1 grudnia 2012, 17:02 #83
SkakajMUFC: Lindegay.. nie rozumiem tego posunięcia , to już wolałbym Rooneya na bramce :/ nie mówie że go nie lubię czy nawet myśle że jest słaby, ale to DDG powinien grać w podstawowej XI
» 1 grudnia 2012, 16:53 #82
Olo: Ahahahaha, widać jak media manipulują ludźmi :D
Ktoś Wam napisał "de Gea jest świetny, a Lindegaard do kitu" i już wszyscy ślepo w to wierzą. Pozdrawiam ludzi posiadających rozum :*
» 1 grudnia 2012, 16:12 #81
zylkos1988: NO to licze na mega babola w meczy Reading. Moze wtedy Fergie otworzy oczy, inaczej bedziemy ogladac to drewno miedzy slupkami
» 1 grudnia 2012, 16:02 #80
GaRoo: Jesteście niepoważni. Na serio uważacie, że znacie się lepiej na ustawieniem składu niż najlepszy manager w historii, który ze swoimi piłkarzami spędza 50x więcej czasu niż wy ich widzicie TYLKO w TV?
Też darzę większą sympatią Davida, ale sam nie wiem czy to wynika z jego umiejętności, zachowania, stylu w jakim stoi między słupkami czy czymś innym. Musimy zaufać Bossowi, bo nikt nie wie lepiej od niego co należy zrobić.
» 1 grudnia 2012, 14:05 #79
Mikez: Zabawne jest to, że oni tak właśnie uważają :)
» 1 grudnia 2012, 14:17 #78
Pauleta77: Lindegaard broni to co musi, resztę wpuszcza.
De Gea broni to samo + strzały niemożliwe do wybronienia.
Lindegaard nie jest zły, ale De Gea jest po prostu lepszy. Anders jest w takim wieku, że lepszy nie będzie. David jest młody i wszystko przed nim, jedynym mankamentem Hiszpana są stałe fragmenty gry, ale widać, że w tym się ciągle poprawia. Nie rozumiem postępowania Sir Alexa, David nam tyłek ratował niejednokrotnie przed wyrwaniem zęba, a teraz ni stąd ni zowąd stracił miejsce.
» 1 grudnia 2012, 13:46 #77
maradona29: prawda jest taka że SAF to już stary dziadek i moim zdaniem po tym sezonie powinien oddać schede dla nowej świeżej krwi np . dla Guardioli. Każdy widzi kto jest lepszym bramkarzem tylko nie on, kiedy nani się rozkręcał on od razu postawił na younga który wracał po kontuzji i jest kompletnie słaby, dla mnie osobiście z taką formą może występować co najwyżej w rezerwach. Każdy się zachwyca na fenomenem SAF ale prawda jest taka że jego wizja dawno już sie wypaliła, ostatnim zrywem były sezony od 2007 do 2010. Każdy z kibiców United kiedy ogląda na żywo mecz widzi jak manchester na upór gra ten sam schemat od wielu lat!!
» 1 grudnia 2012, 13:38 #76
Pizmejk: ambitne komentarze dajesz @karol90098, nabijasz statystyki? @dr96chicharito się myli lecz czy odrazu musisz na niego najezdzac?:) Miesiąc temu założył konto więc wątpie żeby cokolwiek wiedział o historii tego klubu. De Gea nie odejdzie, deklarował pare miesięcy temu że swoją dalszą przyszłość wiąże z United a to że nie gra może mu jedynie pomóc (chyba ze Fergie przesadzi np. jak z Kuszczakiem) po powrocie zrobi wszystko żeby być kluczową postacią pierwszego składu, jak dla mnie po tych wszystkich interwencjach już powinien być stałym bramkarzem lecz na pewno Fergie wie co robi trochę zaufania;) Byle kto nie potrafiłby utrzymać klubu na szczycie przez tyle lat;)
» 1 grudnia 2012, 13:58 #75
Olo: Po to kupił dzieciaka żeby go oszlifować i mieć bramkarza ZA KILKA LAT. De Gea i tak jest świetny jak na swój wiek, ale bez jaj - na razie nie daje spokoju w bramce w takiej lidze jak BPL.
» 1 grudnia 2012, 16:16 #74
messengerUTD: Zaczynam się powoli zastanawiać czy aby Fergusonowi na pewno nie siada pod kopułą. A co, De Gea np. w meczu z Evertonem czy Fulham, a już tym bardziej Chelsea nie zasłużył na podstawę? Ale hipokryta z Fergusona, masakra. Nie widzę żadnych powodów dlaczego Hiszpan ma siedzieć na ławce kosztem Lindberga.

Niech ktoś mi pokaże, gdzie w jakimś topowym klubie tak rotuje się bramkarzami.. Przecież to chore.

''- Od swojego przybycia Anders nie popełnił żadnego błędu, dlatego się utrzymał - '' jak nie, a w meczu z City o Fa Cup przy golu Aguero to kto? Może De Gea wybił piłkę pod nogi Sergio? Z Queens Park Rangers to RvP zaliczył asystę przy golu Mackiego? Ferguson ogarnij się, bo to jest chore.

De Gea w tym sezonie nie popełnił żadnego błędu(mam na myśli klopsa bądź szmatę), a mimo to siedzi na ławce kosztem duńskiego średniaka, no paranoja..

Mamy ogromny talent NA ŁAWCE który wystarczy tylko oszlifować i mamy spokój między słupkami przez kolejne 15 lat.. Idź David w cholerę z tego klubu jak masz się marnować przez jakiegoś duńczyka. Skoro nawet Schmeichelowi De Gea imponuje, a Lindberga skreślił od początku to musi coś w tym być.
» 1 grudnia 2012, 13:32 #73
messengerUTD: @karol90098 - haha, kocham takie gadanie.

'Dlaczego nie jestescie menagerami skoro tacy mądrzy jestescie?'
albo 'Nie jesteście piłkarzami to się nie odzywajcie, bo sami siedzicie całymi dniami i pierdzicie w stołek' haha genialne to jest.

Tyle, że to jest moja OPINIA którą mam prawo wygłaszać wszem i wobec. Mnie nigdy Lindberg nie przekona i nigdy nie ''zamienię'' Davida na Lindberga.
» 1 grudnia 2012, 13:58 #72
TraN: "jak nie, a w meczu z City o Fa Cup przy golu Aguero to kto? Może De Gea wybił piłkę pod nogi Sergio? Z Queens Park Rangers to RvP zaliczył asystę przy golu Mackiego? Ferguson ogarnij się, bo to jest chore."

To może ja wyliczę błędy, które popełnił De Gea i które kosztowały nas utratę punktów? Może przypomnij sobie chociażby mecz z Benficą na Old Trafford. A jak już jesteśmy przy meczu z City w FA Cup to sobie obejrzyj jeszcze raz skrót i zobacz obronę strzału z dystansu Aguero. Ech, kobiety...
» 1 grudnia 2012, 14:04 #71
messengerUTD: @TraN - nie kobiety, nie kobiety. To Ferguson powiedział, że Lindegaard nie zawiódł odkąd jest u nas, a ja udowodniłam, że święty to on nie jest. Nie wypominaj błędów De Gei bo o nim tutaj(w tym wywiadzie) nie ma nawet słowa - oczywiście na temat błędów itd. Więc.. nie wiem co ma jedno do drugiego.
» 1 grudnia 2012, 14:33 #70
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 14:44

messengerUTD,

To idź i mu to powiedz. Powiedz Fergusonowi że De Gea ma grać a Lindegaarda sprzedać bo on może nie grać i po co nam w ogóle drugi bramkarz? Przecież w sezonie jest tylko 35284661 meczów więc jeden bramkarz wystarczy. Jeden a dobry. Idz, zrób karierę , transfery, wygraj 2x Ligę mistrzów, 12 mistrzostw Anglii to pogadamy:)
» 1 grudnia 2012, 14:43 #69
Nani1900: Brawo Ferguson ;)
Stawiać na średniaka, mając do wyboru bramkarza który może zastąpić w reprezentacji Hiszpani Ikera. De Gea wyjmuje niesamowite piły, a Duńczyk broni tylko piłki które każdy bramkarz by obronił. Nie zrozumiała decycja...
» 1 grudnia 2012, 13:26 #68
gzzz: powtórzę się. skoro miał usuwane ósemki to nie ma sensu ryzykować,że dostane w łeb i będzie miał większe problemy. lepiej,żeby był gotowy na city.
» 1 grudnia 2012, 13:31 #67
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 13:34

@gzzz

hahah, proszę Cię. Skoro David siedział na ławie w meczu z West Hamem i bodajże Rangersami to MUSI być zdrowy. Jak miał usuwane zęby to siedział na ławce Sam Johnstone to rozumiem, ale skoro Hiszpan jest na ławce tzn, że jest zdrowy. A na mecz City musi złapać rytm meczowy, ale kiedy ma to zrobić? Na treningu, czy grzejąc ławę?
» 1 grudnia 2012, 13:34 #66
gzzz: ma jeszcze Cluj w środę.... ;) słuchaj,ja też bym wolała widzieć Davida między słupkami,ale nie zobaczę niestety. Skoro SAF podjął taką decyzję to tak ma być,jego logiki się nie da ogarnąć,zrozumieć.
» 1 grudnia 2012, 13:40 #65
karol90098: No skoro ty tak mowisz to ferguson penie sie myli hahahahah!!
» 1 grudnia 2012, 13:52 #64
gzzz: hahaha,czytanie ze zrozumieniem ;) haha
» 1 grudnia 2012, 13:57 #63
gzzz: ale niektórzy tego nie rozumieją i polskim zwyczajem trzeba czarne wizje roztaczać i marudzić. Chociaż usunięcie ósemek to nie kontuzja,to nie jest to komfort dla niego na pewno. będzie gotowy i wróci,tyle; )
» 1 grudnia 2012, 13:23 #62
erni93x: NIE!!
To po cholerę SAF kupywał De Gee?Dla mnie i Lindegaard,i De Gea,nie są dobrymi bramkarzami dla United.Moim zdaniem SAF zamiast ich dwóch mógł kupić Boruca,bo w swojej najlepszej formie bije ich obu na głowe.Mnie to nie obchodzi kto będzie bronić,bo dla mnie na bramce może stać nawet Amos,najważniejszy jest klub,tylko nie rozumiem po co kupywać drogiego bramkarza,jeśli ma grzać ławę?? No ludzie...
» 1 grudnia 2012, 13:04 #61
TraN: Nie mogę z Waszych tekstów o odejściu De Gei. To jest tak śmieszne i żałosne, że nie chce mi się tego komentować nawet. Mamy dwóch świetnych bramkarzy, a niektórzy zamiast się cieszyć, to ciągle hejtują Andersa i wychwalają Davida (jakby nie pamiętali jak zawsze drżeli przy rzutach rożnych gdy był na bramce). Hiszpan nam nie raz mecz uratował, to prawda, ale Linde broni równie dobrze i nie widzę powodów, dla których nie miałby być wystawiany w pierwszym składzie. David jest młody i ma jeszcze czas. Już broni świetnie, a walka o miejsce w składzie może go zmobilizować do jeszcze cięższej pracy. To jest przyszłość naszego klubu, ale na bramce doświadczenie ma ogromne znaczenie.
» 1 grudnia 2012, 12:57 #60
lolis: szczyć się Andersem jak jest wystawiany ze słabszymi drużynami :) masz naprawdę się czym szczycić :) ja jestem ciekaw jakby sobie Anders poradził w meczu z Chelsea co wygraliśmy 3-2... pewnie byśmy dostali bardzo dużo... gdzie nasza bramka była przez 20 minut bombardowana przez CFC... a nie Anders broni w meczach gdzie jest mało bramkowych sytuacji przez przeciwnika... co może wybroni parę strzałów i wpuści 1 lub 2 bramki...
» 1 grudnia 2012, 13:19 #59
burza502: jak De Gea zrobi maly blad do go odrazu sciaga z boska, a jak anders popelni blad to udaje ze nic sie nie stalo i dalej na bramce stoi
» 1 grudnia 2012, 12:34 #58
gosc1234: a De Gea nas zawiódł ostatnio?
» 1 grudnia 2012, 12:32 #57
wlodekzlc: No to zmarnujmy De Geę, a co tam.
» 1 grudnia 2012, 12:26 #56
KubaDevil: Decyzje Fergusona coraz bardziej mnie zadziwiają, bo o ile wcześniej nas zaskakiwał, ale zazwyczaj, te decyzje były w stu procentach trafione, to teraz nas staruszek popełnia coraz więcej błędów. Nie żebym jakoś nie lubił Lindegaarda, bo grał conajmniej przyzwoicie, ale De Gea, to De Gea, gdy złapie rytm meczowy i formę, to jest nie do przejścia na bramcje.
» 1 grudnia 2012, 12:25 #55
Wade: Dla dobra klubu życzę kontuzji Lindegaardowi i Youngowi,bo ich tragiczna gra to dla Fergusona widocznie za mało,żeby nie wystawić ich w pierwszym składzie.
» 1 grudnia 2012, 12:10 #54
jurek: Człowieku zastanów się to co mówisz. To tak samo jak ja bym teraz zyczył komuś z Twojej rodziny by doznali jakiejś chorony. Więc ogarnij się tym bardziej że jesteś kibicem Manchester Untied wiec nie opowiadaj takich rzeczy. Wypowiadaj swoje zdanie ale bez przesady.
» 1 grudnia 2012, 12:29 #53
10wazzar10: Może komuś uda sie zrozumieć mój komentarz - wypowiedź Fergusona sprawiła, że zaczynam się bać o jego stan zdrowia, a co do Lindecośtam to życzę mu wpuszczenia babola w dzisiejszym meczu
» 1 grudnia 2012, 12:10 #52
MDuch7: Oby nie !
» 1 grudnia 2012, 12:08 #51
Samuelikson: "Mam nadzieję, że David to rozumie. Na dłuższą metę ta kwestia nie jest dla nas problemem - zakończył sir Alex Ferguson."

Nie mam pojęcia o co się stresujecie jak Ferguson jasno dał do zrozumienia , że David nie ma się czym stresować bo i tak będzie bramkarzem nr 1. A teraz jest na tyle młody, że walka o skład wyjdzie mu tylko na dobre.
» 1 grudnia 2012, 11:54 #50
gzzz: zgadzam się w 100%. dla tak młodego zawodnika za duża porcja uznania może być zgubna. póki musi się wykazać to będzie pracował nad sobą,a przez to będzie jeszcze lepszy... ;) a co do Lindegaarda,nie taki diabeł straszny jak go malują.
» 1 grudnia 2012, 13:15 #49
Filet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 11:53

Wy byście chcieli De Gea nr 1 a jakiś Woźniak Beztalenciak nr 2. SAF wie co robi. Sami piszecie że De Gea jest młody i że ma potencjał. No to kurna niech czuje konkurencję, niech miejsce w bramce sobie wywalczy, niech to go motywuje do jeszcze większej pracy. Lindegaard może nie jest światową czołówką ale jakiś poziom reprezentuje i ja się cieszę że mamy dwóch bramkarzy z których każdego można wystawić na każdy mecz.
Ta rywalizacja jest dobra i zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno jeszcze Hiszpan będzie miał okazję udowodnić ile jest wart i to kilka razy pod rząd. Z czasem Fergi podejmie decyzję kto będzie nr. 1. Wtedy obaj będą lepsi niż teraz.

Aha i zróbcie sondę kto ma zastąpić SAF-a na stołku trenerskim United. Mają tam być wszyscy użytkownicy DevilPage bo każdy - jak jeden zna się lepiej na prowadzeniu drużyny niż SAF. Nie mówcie też o Guardioli bo mi się nie dobrze robi jak słyszę to nazwisko. Guardiola może prowadzić tylko FARSIARZY z katalonii a nie United.
» 1 grudnia 2012, 11:51 #48
jamaj05: Nie chodzi o to, że każdy jest bardziej zorientowany niż SAF w prowadzeniu United

Chodzi o to, że 100% klubów na świecie chętnie widziałoby Davida w swoim składzie

a w dzisiejszej piłce, kierowani menadżerami nastawionymi na zyski, młodzi piłkarze mają tak, że jeśli nie dostają dużo szans to idą do innego klubu jak Pogba, jak Rossi, jak pewnie zrobi Powell, Macheda, Fabio, Brady, Tunnicliffe i Petrucci

niby taka walka o miejsce kształtuje charakter piłkarza, ale De Gea który wygrał już np lige europejska i który był bardzo w Hiszpanii ceniony może najzwyczajniej chcieć grać, bo grzanie łąwy w tym wieku nie robi dobrze karierze

i nikt sie nie powinien dziwic, bo wątpie, żeby w czasie przenosin do United tłumaczono Davidowi, ze bedzie siedział na ławie

raczej zapewniano go, ze za góra sezon bedzie spadkobiercą po Edwinie...a tutaj minęło wiecej czasu i lipa- De Gea niedługo zacznie teskić za Hiszpanią, albo z nadzieją patrzeć na podobne kraje jak włochy, czy francja- PSG
» 1 grudnia 2012, 11:59 #47
Filet: A skąd wiesz kolego co o tym wszystkim myśli De Gea?
» 1 grudnia 2012, 12:04 #46
jamaj05: Ja nie wiem, Ty nie wiesz i sądzę, że SAF też do końca też nie wie co myślą jego podopieczni, jak to miało miejsce np z Roo czy Pogbą

Chodzi o to, ze De Gea z pewnością chce grać w jak największej ilości meczach-nie trzeba być jasnowidzem, żeby być tego pewnym

Ale... sprytny agent piłkarza + trener obiecujący złote góry potrafią 20 letniemu chłopakowi wmówić wzsystko i przekonać do swoich racji

Trenerzy reprezentacji czy to U21 czy seniorskiej w Hiszpanii też będą patrzeć przy wyborze bramkarza, czy taki grywa w meczach w klubie czy siedzi na ławce

De Gea i tak już bardzo dużo osiągnął, a apetyt wzrasta w miare jedzenia
o ile na innej pozycji zawodnik w jego położeniu nie przejmowałby sie- w pucharze dostanie połowe czasu do gry, w meczu ligowym wyjdzie na ostatnie 10 min, to bramkarz nigdy nie jest zmieniany np. w 70 minucie

On potrzebuje gry, potrzebuje uczyć się na swoich błędach
i nie mówmy, ze treningi w United, gdzie codziennie broni stzały Roo i RvP dadzą mu więcej niż granie w każdym meczu w takich drużynach jak AC Milan, Juve, Inter, Atletico Madryt, Arsenal, PSG itd itp
» 1 grudnia 2012, 12:47 #45
ziomboy777: "Nie lubię jednak ciągłego rotowania składem, bo przez to tracimy spójność"... hmmm... a kto cały czas rotuje składem ? :-) oj SAF , SAF... ;-)
» 1 grudnia 2012, 11:48 #44
jamaj05: De Gea jest młody, dlatego zdarza mu sie popełniać błędy-ale o to chodzi, zeby mógł sie na nich uczyć

to bramkarz na kolejne 16 lat w United, potencjał ma, każdy o tym wie

Jeśli nic sie nie zmieni, to wcale sie nie zdziwie, jesli David odejdzie w przyszłym sezonie
i bardzo dobrze, niech każdy młody piłkarz w United, który nie dostaje szans odejdzie jak pogba (Tunnicliffe, Powell, Petrucci, King, Cole, Brady) bo zamiast ich grają weterani

wtedy to może czegoś SAFa nauczy i bardzo dobrze
» 1 grudnia 2012, 11:48 #43
BeterTenJU: szkoda ze z kuszkakiem tak nie robil
» 1 grudnia 2012, 11:47 #42
ess: Wolę Davida, to co czasami robi na bramce to jakiś kosmos. Lindegaard jest dosyć dobrym bramkarzem i nie popełnia błędów. Ale brakuje mi tych niesamowitych interwencji/
» 1 grudnia 2012, 11:44 #41
SapphirUnited: Proste.
» 1 grudnia 2012, 11:44 #40
Rocky: David, proszę odejdź z United, bardzo cię lubię i mam nadzieję, że za kilka lat będzie jednym z najlepszych bramkarzy świata, z twoim talentem to nie jest problem, ale do tego potrzebujesz gry więc proszę odejdź z MU bo przez Fergusona tylko się zmarnujesz. Jesteś super bramkarzem, może kiedyś zastąpisz Ikera w Realu czego ci życzę, bo w MU nic dobrego cię nie czeka. W Hiszpanii pewnie za kilka lat będziesz numer 1. Chciałbym anyś kiedyś dał pstryczka w nos temu staruszkowi, który nie myśli racjonalnie, ach, starość nie radość. Żeby nie było, mam szacunek do trenera za to co zrobił, ale trzeba umieć powiedzieć dość. SAF jest już za stary, jego decyzje są coraz dziwniejsze, ma wielki 21 letni talent, a stawia na 29laetniego średniaka, który nawet w reprezentacji DAnii nie gra, ech. Ma Powella, Cleva, ANdo to co? Grają Giggs i Scholes, obydwaj prawie 40, błagam, wszyscy młodzi, zdolni odejdźcie z MU, w tym klubie nie daje się szans młodzieży, w tym klubie nie ma już dobrego trenera, w tym klubie już bardzo trudno o trofea oraz o dobrą grę, odejdźcie wszyscy, jeżeli macie szanse.
Jones, Smalling, Powell, Clev, ANdo, Welbeck, Rafael, DDG, Fabio odejdźcie, jeżeli chcecie coś osiągnąć w swojeje karierze, coś więcej niż oglądanie starych dziadków z ławki. Macie wielki talent, nie zmarnujcie go, wypnijcie się na dziadka, który postawi na was kiedy będziecie mieli po 25 lat(wyjątek Rafael, bo akurat tam Fargie nie ma dziadka).
» 1 grudnia 2012, 11:44 #39
jamaj05: Podpisuje sie pod tym, zreszta napisałem praktycznie to samo na górze i myśle, ze wielu kibiców myśli podobnie

De Gea odejdzie, United straci bramkarza na 16 lat i bardzo dobrze
David ma szanse być numerem 1 na 18 z 20 klubów z każdej ligi za rok, wiec niech nie psuje sobie kariery grzejąc ławe w United, bo wielka przyszłość szykuje sie przed tym bramkarzem
» 1 grudnia 2012, 11:52 #38
SuVeReN: Podpis, tak jak napisałem sam nieco wcześniej. Dosyć mam tego dziwnego myślenia SAF'a. To jest komiczne, jakie decyzje podejmuje. Chyba na starość (niestety) coś mu się przestawiło. Fakt - był znakomitym trenerem, doceniony poprzez pomnik i trybunę. Był...
» 1 grudnia 2012, 12:12 #37
maciek300626: Co ten SAF wygaduje ? Nie zawiódł się na Lindegaardzie? Bo nie miał okazji, to fakt ale jeśli Lindegaard gra mecze w jakimis sredniakami, to jak miał się na nim zawieść ? To co miał do obronienia obronił i tyle nic ponad to . A david ? Nie raz ratował nam skóre z przeciwnikami z wyzszej polki! Nie rozumiem tej rotacji z bramkarzami, dla mnie to jest conajmniej dziwne . David powinien bronic w kazdym meczu(jesli jest zdrowy) a Anders ew. pojedyncze mecze lub w Pucharze Anglii ! :(
» 1 grudnia 2012, 11:40 #36
rychu7777: zenada roku:) ale jak starzy ludzie sobie cos ubzduraja to nie da sie im wytlumaczyc... starosc nie radosc
» 1 grudnia 2012, 11:40 #35
slavkoo91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 11:36

Kurde, to tylko motywacja dla Davida, bo jak Duńczyk popełni błąd, to DDG dostanie swoją szansę, aż czegoś nie spartoli. To wszystko się wykrystalizuje i będzie dobrze. Przecież Linde nie jest bramkarzem nr. 1 fo evah, tylko na tą chwilę..
Dla czego miałby sadzać Andersa na ławce, skoro ten jest w dobrej formie? Bo DDG jest młody i perspektywiczny? No chyba nie.
» 1 grudnia 2012, 11:35 #34
soldier: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.12.2012 11:36

"Nie lubię jednak ciągłego rotowania składem, bo przez to tracimy spójność."

Powinien jeszcze dodać:

"Nie lubię, ale to jest silniejsze ode mnie. Po prostu nie umiem się powstrzymać." ;)
» 1 grudnia 2012, 11:33 #33
michal98: De Gea jest lepszym bramkarzem, już nie jeden raz nam ratował odbyt.
» 1 grudnia 2012, 11:32 #32
slavkoo91: De Gea też musiał być świadom, że nie wskoczy na stałe od razu do pierwszego składu. W Realu wygryzłby Casillasa? Wątpię.
» 1 grudnia 2012, 11:34 #31
JulekFan: za rok? Na pewno.
» 1 grudnia 2012, 16:20 #30
SuVeReN: Jak tak ma SAF z DDG postępować, to niech lepiej ten bramkarz sobie pójdzie, bo to dla niego tylko strata czasu, skoro nie może przez staruszka być podstawowym bramkarzem. Lepiej, żeby grał gdzie indziej, ale ciągle. Niech w końcu ten Ferguson zrozumie, że stawianiem na Lindegaarda niczego nie osiągnie. Wieeele osób się ze mną nie zgodzi, ale ja pragnę nowego menadżera. Myślę, że wiek odciska swoje piętno na jego toku myślenia, bo ostatnimi czasy jest baaaardzo dziwny. Chciałbym, aby Manchester zyskał jakiś powiew świeżości. Doceniam Sir Alexa za to co zrobił dla tego klubu, ale każdy musi kiedyś ustąpić. Jak dla mnie - oby po tym sezonie.
» 1 grudnia 2012, 11:28 #29
SkakajMUFC: Brak słów.. płacze normalnie jak patrze na ten post
» 1 grudnia 2012, 11:28 #28
Damianos500: To się nam taki talent marnuje,że ho ho..
» 1 grudnia 2012, 11:28 #27
tomManUnited: Po cholerę dał nadzieję w zeszłym sezonie De Gei a teraz zrobił z niego 2 bramkarza masakra, po woli SAF zaczyna swoją dziwna taktykę wymiany dobrych piłkarzy na dziadów. MASAKRA
» 1 grudnia 2012, 11:18 #26
Filet: Co z tego że świetny bramkarz skoro ma problemy z ząbkami. Gdyby nie ząbki tak jak napisano w artykule to by grał. Jeżeli jest lepszym bramkarzem od Duńczyka to na pewno SAF by na niego stawiał, ale przez bolawe ząbki wylądował na ławce. Musi najpierw wyleczyć ząbki to będzie grał. Niech sobie wstawi wszystkie tytanowe i po problemie. A Lindegaard się przyda bo jak przyjdzie finał Ligi Mistrzów to De Gea nie będzie mógł grać bo mu plomba wypadła co wtedy?
» 1 grudnia 2012, 11:18 #25
oberyn: De Gea miał usuwane ósemki (przynajmniej tak ostatnio gdzieś czytałem). Ósemki, czyli zęby madrości, które wybijaja się mniej więcej w wieku 18-20 lat. Ich wzrostowi towarzyszy najczęściej ból, i bardzo łatwo złapać infekcję, bo rozcinaja dziasła, których nie ma jak odkazić. Dodatkowo wyrwanie ich (a najczęściej to jedyny zabieg, gdyż ze względu na dalekie ich umiejscowienie nie jesteśmy w stanie ich dokładnie wyczyścić, więc się psuja) często kończy się spuchnięciem. Tak więc na 99% DdG nie ma bolacyh zębów, a po prostu zabieg, który jest przeprowadzany u mnóstwa ludzi. Mi samemu ostatnia ósemka się wybija, i często leci mi krew, albo mam spuchnięte dziasła.
(btw. Przepraszam za brak "a" np. w dziasła, ale nie obsługuje mi tego znaku :/).
» 1 grudnia 2012, 11:37 #24
ReVo: Jeśli miał usuwane ósemki to wiem coś o tym. Wygląda jak chomik i ma 3 z życia do tyłu.
» 1 grudnia 2012, 11:47 #23
FanMUFC: " Mogłem zdecydować się na zmianę, ale, jak już powiedziałem, Lindegaard nie popełnił żadnego błędu." tak rzeczywiscie tyle błędów popełnił a SAF nie widzi tylko widział Błąd ktory popelnil de Gea na spółke z Vidiciem i przez to na Lindegaarda postawil ktory popełniał tyle błędów że to sie w głowie nie miesci. jeśli on jest podstawowym bramkarzem to mamy najgorszego bramkarza w lidze.
» 1 grudnia 2012, 11:13 #22
sisinho: Liczę na odejście Davida po tym sezonie jeśli nic się nie zmieni w tej sprawie. Jeśli taki średniak ma być nr 1 to niech David nie psuje sobie kariery i odejdzie do innego klubu.
» 1 grudnia 2012, 11:11 #21
Dayvesis: Dokładnie tak. David to wielki talent, który zamiast się rozwijać powoli i sukcesywnie się marnuje w tym klubie.
» 1 grudnia 2012, 11:13 #20
Wielbicielka: Napewno odejdzie...ma 20 lat i przeszedł do wielkiego klubu jakim jest United i z pewnością odejdzie po tym sezonie bo sie obrazi na SAFa za to, że go czasem sadzał na ławce. Obrazać to sie możecie Wy ale akurat David będzie rozsądny. Zresztą przed nim jeszcze lata nauki ale widzę, że Twoim zdaniem on juz osiągnął poziom Ikera i VDS.
» 1 grudnia 2012, 11:15 #19
sisinho: @Wielbicielka

Ale mimo młodego wieku jest dużo lepszy od średniego Lindegaarda. Anders jest niezły ale żaden dobry angielski klub by go nie chciał jako nr 1 - mają dużo lepszych a my próbujemy z niego robić nie wiadomo kogo. Van Der Sarem on nie będzie i to już się nie zmieni. Skoro nie widać u niego progresu to po co w niego inwestować? Anders w każdym meczu jest solidny ale nic poza tym, nie wyciągnie jakiegoś niesamowitego strzału bo po prostu w tym wieku już tego "nie przeskoczy", nie mówiąc już o jego bajecznych wybiciach nogą.
» 1 grudnia 2012, 16:24 #18
Wielbicielka: zgadzam się..moim zdaniem to też sredniak ale DDG popełni jeszcze wiele błędów zanim zacznie prezentować poziom jak najlepsi. Chłopak jest młody i jeszcze dużo nauki przed nim więc nie róbmy z niego już Mistrza jakim nie jest. Wierzę w niego i po prostu wiem, że kiedyś on będzie bronił bramki Hiszpanii ale jeszcze trochę przed nim.

A tak w ogóle to nie na darmo ma nr 1...ja tam jestem spokojna o jego przyszłość.
» 1 grudnia 2012, 18:13 #17
MrKubinho: Mam nadzieje, że to tylko potka bo wierzyć mi się nie chce, że ktoś coś takiego powiedział i to na dodatek tak poważnie
» 1 grudnia 2012, 11:08 #16
kubba017: To, że Ferguson ma swoich faworytów i upycha ich na siłę w pierwszym składzie, a także nie zauważach ich błędów to nie jest żadna nowość...

Wydaje mi się, że na siłę chce udowodnić, że średniakami potrafi coś zdziałać, DDG jest przynajmniej poziom wyżej, ale cierpliwość z biegiem czasu się kończy.
» 1 grudnia 2012, 11:05 #15
jarek87999: wole davida jest mlody niech gra caly czas a nie ten lindegard
» 1 grudnia 2012, 11:01 #14
wasyl07: Faktycznie, świetne zaliczył występy. Piękna asysta w meczu z QPR, chaotyczne interwencje, zero pewności na bramce, wszystkie strzały wypluwa przed siebie, nic tylko dać mu koszulkę z numerem 1 :/ żal...w ogóle to Lindegaard nie nadaje się na pierwszego bramkarza w takiej drużynie :/ a na bramce ma być pewny punkt, taki jak De Gea, a nie ciągle przestraszony Lindegaard. Poza tym co tu dużo mówić, wszyscy wiemy, że umiejętnościami bramkarskimi De Gea rozwala Andersa na łopatki...
» 1 grudnia 2012, 11:01 #13
PLDan11: Jak to nie popełnił błędu? A brama z QPR to czyja między innymi wina? Czy SAF jest ślepy? A Davida zdjął na początku sezonu też za jakąś wyimaginowaną wpadkę przy samobóju Vidicia. Już nie wiem czy się śmiać, czy płakać.
» 1 grudnia 2012, 10:57 #12
lolis: mam takie samo zdanie... Starość nie radość... on widzi błędy Davida a Anders nie widzi...
» 1 grudnia 2012, 10:58 #11
RedDragon: Anders może i nie zalicza błędów, ale też nie notuje jakiś świetnych interwencji. Dla mnie idealny na zmiennika. De Gea musi się rozwijać i dlatego mam nadzieje ze zagra dziś
» 1 grudnia 2012, 10:57 #10
M3JG3R: Lubie Saf'a i wgl. ale teraz mnie wkurzył. Chciał budować skład na przyszłość... a tym czasem wysyła na ławkę świetnego bramkarza z dużym potencjałem który potrzebuje paru meczów w podstawowej 11 aby złapać formę, jak to miało miejsce w zeszłym sezonie...
» 1 grudnia 2012, 10:55 #9
pWned: DDG jest dużo lepszy i dodatkowo w tym sezonie spisuje się rewelacyjnie ale po co mieć najlepszego na bramce skoro może posiedzieć na ławce...
» 1 grudnia 2012, 10:55 #8
brylaantes: wolałbym De Gea'ę , jakoś bardziej jestem spokojny o bramkę jak stoi David , ale Lindegaard też dobry ;)
» 1 grudnia 2012, 10:54 #7
lolis: Szkoda, że SAF nie widzi jak Anders ładnie asystował przy bramce QPR... Gdyby David tak zrobił od razu by poleciał na ławkę... A Anders dalej broni... Szkoda mi Davida bo jest o wiele lepszym bramkarze od Andersa. Anders już osiągnął swój maksymalny poziom, David za to jest młody wciąż się rozwija i będzie jednym z najlepszych bramkarzy na świecie...
» 1 grudnia 2012, 10:54 #6
FanMUFC: a pamietasz co wpuszczał w meczu z Tott i z Chelsea?
» 1 grudnia 2012, 11:15 #5
lolis: hmmm... z Chelsea nie miał szans przy strzale Maty, a 2 bramka z główki... po 2 z Kogutami linia obrony zawiodła a nie bramkarz... co nawet było potwierdzeniem wjazdu obrońcy kogutów w nasze pole karne i brama i wjazd Bale...
» 1 grudnia 2012, 13:15 #4
Pauleta77: Co wpuszczał? A widziałeś co obronił? Gdyby nie De Gea wracalibyśmy ze SB z 0 punktami. Przypominając choćby strzał Torresa z główki, broniąc go w niewytłumaczalny sposób
» 1 grudnia 2012, 13:40 #3
pWned: To po co wydawali tą całą kasę na DDG?
» 1 grudnia 2012, 10:52 #2
adamus6: "Nie lubię ciągłego rotowania składem" a kto Ci każe SAF, kto? Dla mnie David jest o niebo lepszy... jest bramkarzem który może Nam wygrywać mecze, a Anders prezentuje pewien poziom, ale ponad ten poziom nie wchodzi i obawiam się że już nie wejdzie..
» 1 grudnia 2012, 10:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.