Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Torres sam sobie winien

» 28 października 2012, 20:17 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Sir Alex Ferguson nie ukrywał, że w meczu z Chelsea na Stamford Bridge piłkarzom Manchesteru United dopisało szczęście. Szkot nie współczuł jednak Fernando Torresowi, kiedy ten opuszczał boisko w kontrowersyjnych okolicznościach.
Ferguson: Torres sam sobie winien
» Sir Alex Ferguson nie rozumie zachowania Fernando Torresa, który mógł kontynuować akcję, ale upadł na boisko
– Nie wygraliśmy tutaj ligowego spotkania od dziesięciu lat – mówił po meczu sir Alex na antenie Sky Sports.

– Powiedziałem już przed meczem, że przez te lata mieliśmy kilka szokujących decyzji sędziego. Stamford Bridge to bardzo niewygodny teren. Niezwykle trudno jest przyjechać tutaj i mieć wszystkie decyzje korzystne dla swojej drużyny. Dziś dużą rolę odegrała publiczność. Kibice byli wspaniali, dopingowali swoje drużyny. W ostatnich dziesięciu minutach pierwszej partii zostaliśmy zamknięci na własnej połowie.

– Później się pozbieraliśmy i wróciliśmy do gry. Mówią, że zwycięski gol mógł paść ze spalonego, a więc dopisało nam szczęście. Mecz zaczęliśmy jednak bardzo dobrze. Byliśmy fantastyczni, ale dziesięć minut przed przerwą zboczyliśmy z drogi. Szczerze mówiąc nie mogłem się doczekać przerwy. Później Chelsea zdobyła drugą bramkę i od tego momentu musieliśmy zacząć dobrą grę, co sądzę, że nam się udało.

Sir Alex pytany o punkt zwrotny w meczu na Stamford Bridge odparł: – Było nim wyrzucenie ich prawego obrońcy. Od tego momentu wiedziałem, że możemy wygrać. Wprowadziłem Chicharito na boisko, a on zdobył zwycięską bramkę.

– Czy Fernando Torres chciał wymusić rzut wolny, kiedy mógł biec dalej? Sądzę, że upadł. Myślę, że Jonny Evans mógł go lekko zahaczyć, ale Torres mógł biec dalej lub upaść na boisko. Jeśli kontynuowałby akcję, mógł zdobyć bramkę. Nie rozumiem tego zachowania u napastników. Nigdy nie przegapiłbym takiej szansy. W takiej sytuacji starałbym się ją wykorzystać, a nie upadać na boisko. Torres upadł, a miał już żółtą kartkę, więc to jego wina.

– Chelsea należy się szacunek, bo nigdy się nie poddaje. Widzieliśmy Davida Luiza szalenie biegającego po boisku i jego chęć powrotu do gry. Zaryzykowali i choć im się nie powiodło, to pokazali olbrzymią chęć wygrania tego spotkania. Za to należą się im wyrazy uznania – dodał Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Premiera: Sir Alex Ferguson - Futbol, cholera jasna!
Następny news »
Di Matteo: Byłem zszokowany

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (39)


bober89: masz rację, ale załóżmy okręgówki nie będzie stać na takie wyposażenie, a nie wydaje mi się, żeby FIFA, UEFA, PZPN czy ktokolwiek chciał im w takich inwestycjach pomóc, ale pewnie dałoby się znaleźć rozwiązanie.
» 30 października 2012, 12:57 #38
monnie: jak czytam komentarze pomeczowe zawodników i SAFa odnoszę wrażenie, że oglądałam zupełnie inny mecz. ten "dzielnie walczący" Luiz to gracz który mi w tym spotkaniu najbardziej działał na nerwy i wg mnie to on, a nie Torres zasłużył na wykopanie z boiska.
Sędzia zniszczył ten mecz. Nie lubię takich prezentów od arbitrów.
» 28 października 2012, 22:56 #37
Tomorski: A czemu Young dalej nie biegł tylko od razu upadł po starciu z Ivanoviciem? W dodatku Torres dostał w piszczel, a on lekko został otarty
» 28 października 2012, 21:17 #36
Brodziol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2012 21:21

Young ma się jak wytłumaczyć. Stracił równowagę i tyle. A tylko on wie czy byłby w stanie dalej biec czy nie. Jednak faul obrońcy był zarówno z jednej(Ivanovic), jak i z drugiej strony(Evans).
» 28 października 2012, 21:19 #35
dr96chicharito: W newsie pod tytułem " Torres sam sobie winien" spodziewałem się bardziej tego, że SAF zwróci uwagę na to, że sędziowie są już wyczuleni na upadki na murawę Hiszpana... więc poniekąd sam jest sobie winien...
ALe nie spodziewałem się tak głupiej opinii Fergusona... Faul był i nie ma co do tego wątpliwości...
» 28 października 2012, 21:17 #34
Brodziol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.10.2012 20:56

Fergi, to działa w obie strony. Young też mógł lecieć, a co zrobił? Więc takie gadanie jest bezsensu. Nie da się zmierzyć siły jaka działała na jakiegoś zawodnika. Zresztą to też zależy od punktu który się trafi.

Tłumaczy tamtą sytuację, jakby to on został kopnięty. Wg mnie też mógł lecieć(Torres), ale Evans trafił w zawodnika, to to jest faul i nie ważne czy zawodnik stoi na nogach czy nie.

Równie dobrze mógł go kopnąć mocno w tyłek. "Sędzia patrz, ale on przecież dalej stoi" i takie tłumaczenie.
» 28 października 2012, 20:55 #33
Brodziol: Jeżeli sędzia jest profesjonalistą, to nie patrzy kto jest faulowany, tylko "JAK".
» 28 października 2012, 21:02 #32
Kobeman25: Young jest znany ale dzis nie nurkowal tylko gral fatalnie po kontuzji i w ogole nie mial prawa byc na boisku w najwazniejszym meczu jak do tej pory a Torres zawsze sie kladzie jak laleczka...
» 28 października 2012, 21:38 #31
Fabio: @lukasz00090
Każdy w tym wypadku user @Kobeman25 ma prawo oceniać każdego jak Mu się żywnie podoba i nic na to nie możesz poradzić.
Czas przyjąć to do wiadomości stary.
» 29 października 2012, 11:41 #30
jfklama: sam jestem takich gabarytów jak young i wiem jak to jest kiedy ktoś cię trąci nawet leciutko w nogę przy pełnym sprincie - leżysz albo zupełnie tracisz prędkość. torres nie uciekał obrońcom, poza tym jest jednak trochę potężniejszy... nie zmienia to faktu, że mógł tam być faul, ale jak dla mnie porównywanie tych dwóch sytuacji jest całkiem bez sensu
» 29 października 2012, 17:10 #29
laea: Śmieszni jesteście, szukacie wymówek, że Torres specjalnie upadł, czy że niebo było niebieskie. RD zagrali słabo, sędzia pomógł, a teraz sie skupić na poprawie gry, bo z taką grą to nie bedzie 20 tytułu.
» 28 października 2012, 20:52 #28
joachim: sam zagrałeś słabo, chelsea nie miała żadnej 100% okazji, morze jedną po błędzie De Gei. Iwanović słuszne wyleciał z boiska i nawet gdyby był karny i gol to raczej byśmy ich zcisneli w bo nie wyrzymali by do końca, w 10. A torres i tak powinien wylecieć po bezsensownym, chamskim, i bardzo brutalnym faulu na cleverleyu
» 29 października 2012, 15:34 #27
MANUTDAIG: a faul torresa na cleverleu 1 połowa to co to było ,. toressa nie powinno być już wcześniej na boisku taka jest prawda i to już była kontrowersja , ogólnie chelsea grała ostro luiz też mógł wylecieć i jakoś został .. Dajcie spokój już z tym bo znowu wszystko widzą niektórzy w jedną stronę
» 28 października 2012, 20:50 #26
duzynh: sedzia znowu nie podolal. w derbach liverpoolu to samo bylo podobno. dopoki im nie pozwola na zapisy video to tak to bedzie wygladalo. zenada.
» 28 października 2012, 20:49 #25
Miszcz1908: Tej drużynie brakuje charakteru od dawna . Jakby był Rooney to by ciągnął to , a tak to Rafael i RVP starali się tylko coś przyśpieszyć. Dlaczego nie wszedł Nani na wymęczoną obronę , który potrafi zrobić coś sam ?!.

Nie mamy jaj . Bronimy w każdym meczu z troszkę lepszym przeciwnikiem , zamiast dobijać i pokazywać co się potrafi . Mamy szeroką kadrę , dlatego tłumaczenie , że są oszczędzani jest dla mnie śmieszne. Trenują od lat , więc teoretycznie są to maszyny;].
» 28 października 2012, 20:48 #24
dr96chicharito: "Chelsea zdobyła drugą bramkę i od tego momentu musieliśmy zacząć dobrą grę, co sądzę, że nam się udało."
Gdzie ON widział dobrą grę, to ja nie wiem... Zaczęliśmy grać z większym spokojem, bo wyleciało z boiska dwóch zawodników Chelsea i on to nazywa dobrą grą?... Gdyby nie sytuacja z Torresem, to Chelsea dalej grałaby swoje i nawet byśmy tego nie zremisowali...
NAJBARDZIEJ drażni mnie to, że SAF chyba nie widzi złych stron naszej gry... to nie jest dobre dla zespołu

Oczywiście historyczne zwycięstwo cieszy, ważne trzy punkty - SUPER :D
Oby tylko w naszych zwycięstwach było mniej przypadków i żeby SAF zaczął trzeźwo patrzeć na sytuację.
POZDRO :D
» 28 października 2012, 20:43 #23
kuik95MuFc: Nie było faulu Evansa na Torresie,minimalnie go zachaczył,a torres niewiedząc ze ma za sobą sędziego wyłożył się
» 28 października 2012, 20:35 #22
pilsudczyk: Z perspektywy sędziego naprawdę wyglądało tak jakby Torres się specjalnie wywrócił. Evans zostawił nogę a Fernando nawet nie próbował biec a nawet spróbować wywrócić się tak żeby to wyglądało, że został zahaczony. On po prostu przy pierwszym kontakcie upadł i z perspektywy sędziego wyglądało to na nurkowanie.
Ave Marszałek!
» 28 października 2012, 20:32 #21
Ricardinho: "To nie był dobry dzień dla sędziów. Pierwsza czerwień mogła być prawidłowa, jednak druga sytuacja nie zasługiwała na żółtą kartkę dla Torresa, który w rezultacie wyleciał z boiska. Dziś wiedzieliśmy różne rodzaje nurkowania, ale uważam, że Torres w tej sytuacji miał prawo upaść na murawę - mówi Gary Neville.

Przecież miał przy sobie agresywnego Evansa który wchodził mu w nogi. Myślę, że ten cały bałagan spowodowany jest tym, że wszyscy mówią o nurkowaniu. Być może Fernando mógł utrzymać się na nogach, ale to na pewno nie zasługiwało na żółtko.

Dwie złe decyzje na pewno nie są dobre dla danej drużyny. Co do spalonego - są takie sytuacje, które łatwo wyłapać i takie, których na boisku nie widać. Myślę, że gol Hernandeza należał do tej drugiej grupy, ale błąd popełnił tu sędzia liniowy. Być może było tam zbyt wiele piłkarzy, aby dobrze dojrzeć tę sytuację, więc mogę zrozumieć liniowego, ale źle, że uznał gol ze spalonego - dodaje Neville.
"
» 28 października 2012, 20:32 #20
Samuelikson: Neville chce być jako ekspert tak obiektywny że momentami wpada w subiektywizm. Nie wiem gdzie np on widział agresywnego Evansa? poza tym faul na Torresie był gołym okiem niezauważalny. My mamy powtórki ale sędzia mimo że był kilka metrów od zajścia nic nie wiedział a to znaczy że dotknięcie było muśnięciem.
» 28 października 2012, 20:39 #19
naniLuis: Dobrze mówi, Torres mógł biec,a się położył,czerwień i jego wina :)
» 28 października 2012, 20:29 #18
Samuelikson: Podejrzewam, że gdyby zbadać siłę buta Evansa z jaką musnął Torresa to wyszłoby coś porównywalne do tego jak gdyby zahaczył o gałązkę żywopłotu albo spadający kasztan.

Dobrze że dostał czerwo bo to karygodne jest aby przy najmniejszym konktakcie upadać i robić z siebie uderzonego przez taran albo walec.

Analogicznie faul na Youngu był podobny tylko że warto zauważyć że Ivanović ewidentnie wbiegał w Asha i chciał go wywrócić.

Ferguson bardzo trafnie to wszystko podsumował.
» 28 października 2012, 20:26 #17
pakasiedlce: generalnie cały mecz Chelsea grała brutalnie :)
» 28 października 2012, 20:31 #16
omnomnom: ZGADZAM SIĘ!
» 28 października 2012, 20:32 #15
KibolManUtd: Zdjęcie Safa idealnie pasuje do tego co powiedział ;) żółtą to powinien dostać Jonk za nurkowanie... Torres sam sobie winien bo... Evans go sfaulował, obalił się a akurat sędzia był przekupiony i wynik meczu, był znany przed jego rozpoczęciem, no ewidentnie- Torres winny!
» 28 października 2012, 20:25 #14
mateyko44: Co ty piszesz chłopie:D
» 28 października 2012, 20:32 #13
lukasz00090: Jakieś dowody, że mecz został kupiony ?
» 28 października 2012, 21:09 #12
pakasiedlce: zgadam się w 100%. Torres to hiszpan i nie dziwi mnie że kładzie się kiedy tylko jest ku temu okazja, poza tmy nawet nie protestował jak dostał 2. żółtą kartkę, więc wiedział że ryzykuje :)
» 28 października 2012, 20:23 #11
KibolManUtd: Torres się kładzie bo jest Hiszpanem? W takim razie junk jest chyba pfuu 'katalończykiem' :)
» 28 października 2012, 20:26 #10
pakasiedlce: albo bratem Ronaldo, który trzyma się za mordę jak dostaje w klatkę :)
» 28 października 2012, 20:28 #9
AgEnT: chyba mówisz o Busketsie xD
» 28 października 2012, 20:38 #8
pakasiedlce: on też, tylko że nie rozumiem kretyńskiej nagonki że piłkarze barcolony symulują, jak robią to teraz wszyscy piłkarze, nie licząc takich jak Rooney, nawet Messi się nie kładzie, tylko walczy dalej po faulu. Ogladałem ostatnie mecze Realu i piłkarz którego dażyłem wielkim szacunkiem, Pepe, płakał jak małe dziecko a nawet nikt go nie dotknął, czemu o tym nikt nie pisze?
» 28 października 2012, 20:42 #7
brylaantes: pakasiedlce - akurat Messi się zaczyna ostatnio kłaść i symulować, już nie ten piłkarz co już leżał jak był faulowany to stawał dalej i biegł
» 28 października 2012, 22:11 #6
patrykbor2: Co do Torresa to w pelni sie zgadzam z Fergusonem. To sie robi paranoja ze muśnięcie przeciwnika interpretowane jest jako faul. To jest Premier League. Dzisiaj Diably sprawialy wrazenie lekko oszolomionych. Najwazniejsze ze sie udalo.
» 28 października 2012, 20:22 #5
Roo10ney: Haters gonna hate. Tak, ja dopłaciłem 10 zł sędziemu i to pewnie wpłynęło na obie czerwone kartki i gol ze spalonego. A sędziowie pomogli nam wywalczyć wszystkie 19 tytuły mistrzowskie + 3x Liga Mistrzów. Lepiej?
» 28 października 2012, 20:31 #4
astro1004: A ile wy z tych waszych 19 tytułów zdobyliście dzięki Abramowiczowi?
A nie zapomniałem,że wy nie macie 19 tytułów:)
» 28 października 2012, 20:34 #3
pakasiedlce: astro1004 hhaha jesteś asem :D
» 28 października 2012, 20:35 #2
Brodziol: LukO,
Mnie by zżerała zazdrość. Drużynie nie idzie to sędziowie pomagają jest lepsze, niż wtedy, kiedy drużynie nie idzie i przegrywają. Nie sądzisz?
» 28 października 2012, 20:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.