Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Nani: Tylko Bóg wie, czy zostanę w United

» 25 października 2012, 10:26 - Autor: Biafra - źródło: Sky Sports
Spekulacje prasowe na temat odejścia Naniego z Manchesteru United zdecydował się podsycić jeszcze sam Portugalczyk, przyznając, iż nie ma pojęcia, czy jego przyszłość związana będzie z Czerwonymi Diabłami.
Nani: Tylko Bóg wie, czy zostanę w United
» Spekulacje prasowe na temat odejścia Naniego z Manchesteru United zdecydował się podsycić jeszcze sam Portugalczyk, przyznając, iż nie ma pojęcia, czy jego przyszłość związana będzie z Czerwonymi Diabłami.
Sir Alex Ferguson w ostatnich tygodniach niezwykle rzadko korzysta z usług portugalskiego skrzydłowego, co natychmiast sprawiło, iż w prasie pojawiły się doniesienia, jakoby Nani miał wkrótce zmienić klub.

W obecnym sezonie 25-letni zawodnik wystąpił zaledwie w pięciu spotkaniach Czerwonych Diabłów i jak informują angielskie oraz włoskie media, już w styczniu może on zostać zawodnikiem Juventusu Turyn lub AC Milanu.

- Jestem w doskonałej kondycji, czuję się dobrze, mam zaufanie do własnych umiejętności - wyznał Portugalczyk. - Jestem tym samym piłkarzem, którym byłem zawsze. Moja forma nie jest powodem braku występów.

- Tylko Bóg wie, jaka czeka mnie przyszłość i czy związana ona będzie z Manchesterem United - zakończył Nani.


TAGI


« Poprzedni news
Premiera: Sir Alex Ferguson - Futbol, cholera jasna!
Następny news »
Kontrakt dla Cleverleya już wkrótce

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (0)


devious: znowu artykuł zakłamuje prawdę, czy Wy tłumacząc teksty nie potraficie zweryfikować podstawowych informacji??

Nani zagrał w tym sezonie w 8 z 12 spotkań czyli gra często - więcej niż np. Valencia (7 występów do tej pory) czy Kagawa...

a że wystąpił 5 razy w podstawowym składzie a 3 razy wchodził z ławki? to także efekt szerokiego składu MU...

kiedyś Nani był pewniakiem do podst. "11" ale teraz SAF zmienił system gry, przyszło też kilku ofensywnych graczy typu Young, Kagawa - a Welbeck jest przesuwany na skrzydło - więc to logiczne, że Nani ma mniej szans na grę...


PS
porównanie statystyczne z zeszłego sezonu daje minimalną przewagę Youngowi nad Nanim tak więc Portugalczyk nie jest nie do zastąpienia - jest świetnym piłkarzem ale MU spokojnie może znaleźć następcę tak więc jeżeli Nani odejdzie - to nie będzie dramatu...
» 26 października 2012, 07:08 #93
breakcore: Nani: Tylko Bóg wie, czy zostanę w United

Tu mowi BÓG ! nie zostaniesz !
» 25 października 2012, 23:57 #92
satan23: Bardzo fajnie lubie Naiego bo ladnie kopie se piłke.. blagh... wydaje mu sie że jest gwiazdą nie do zastąpienia.. wystarczający powód aby go sprzedać..
» 25 października 2012, 23:35 #91
Klimaa: W chłopu drzemie wielki talent. Po odejściu Ronaldo w wielu spotkaniach to on ratował nam skórę. Z jednej strony rozumiem że Alex nie chce dać mu tak wysokiej tygodniówki. Jednak mam nadzieję że Portugalczyk pozostanie na OT i dojdzie do porozumienia z klubem. Sprzedając Naniego bylibyśmy zmuszeni do kupna skrzydłowego a to wiązałoby się z wydaniem jeszcze większych pieniędzy.
» 25 października 2012, 23:22 #90
VanDerSar111: Dokładnie ):
» 25 października 2012, 21:59 #89
Gibon17: Szkoda by było go stracić ponieważ potrafi zrobić różnice tylko musi grać. Czy Valencia,Young są lepsi od niego? Niekoniecznie a każdy i tak narzeka na Naniego bo chciał podwyżkę ale tylko tyle ile dostaje Young. Mógł grac i zarabiac kupe kasy w Rosji ale specjalnie zażądał takiej gaży aby sie nie zgodzili.On chce tu grać i szkoda że Ferdek tak mało z niego korzysta.
Boje sie jednak że po zmianie taktyki na "diament" zostanie odstawiony na boczny tor.
Jeżeli juz miałby odejść jedynym zawodnikiem który by mnie zadowolił jest Bale.
» 25 października 2012, 20:39 #88
Rasiak: Dla mnie Ferdek do Ferdinand, nie Sir Alex. ._.
» 25 października 2012, 21:02 #87
wrobel1992: Od zawsze lubię Nani 'ego lecz coraz gorzej widzę jego pozycję w United. Wg mnie chyba ktoś powinien go sprowadzić na ziemię, bo sam talent nie zagra! Niech weźmie przykład z CR7 i zobaczy jak pomaga ciężka praca. Oby się w końcu zreflektował i zaczął grać jak potrafi najlepiej!
» 25 października 2012, 20:37 #86
KPBS: po kilku słabych meczach już wszyscy narzekaja na Naniego a jak złapie forme to mało kto go zatrzyma. Jak by odszedł to by była wielka strata dla United ponieważ Luis jest najlepszym technikiem w ManU a i w lidze angielskiej wielu lepszych by się nie znalazło
» 25 października 2012, 20:04 #85
RedDevil1996: Nani jest świetnym zawodnikiem, ale baaaardzo leniwym. Jak patrzę na fotki z treningów, to po prostu nie chce mu się trenować (tak przynajmniej ja te fotki odbieram)
» 25 października 2012, 17:04 #84
ZdzichuKrecina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2012 18:23

po fotkach wnioskujesz że nie chce mu się trenować eh ... GENIUS
» 25 października 2012, 18:23 #83
RedDevil1996: ZdzichuKrecina, po fotkach można wywnioskować różne rzeczy, a zresztą jak nawet patrzę na Portugalczyka w meczach to ochotą do gry jakoś szczególnie nie grzeszy.
» 25 października 2012, 18:39 #82
Nani1900: Po czym to widzisz? Przecież to są treningi dla mediów. Przecież tam kompletnie nie musi się starać. Tak na prawdę to nie wiesz czy się stara czy nie.
» 25 października 2012, 18:48 #81
RedDevil1996: Tak wiem, mogę tylko przypuszczać, przecież to co napisałem, to nie jest jakieś proroctwo.
» 26 października 2012, 07:02 #80
grobla95: Nani w formie i w gazie jest jednym z najlepszych skrzydłowych na swiecie. Bo umiejetnosci mu nie brakuje. Ale jak on ma ustabilizowac forme, jak pojawia sie na boisku raz na miesiac, jako zmiennik...
» 25 października 2012, 17:00 #79
messengerUTD: To, że jest zmiennikiem musi też z czegoś wynikać.

Ja uważam, że problem Naniego siedzi w psychice. Za bardzo robi się za drugiego Ronaldo(nawet nie jest w połowie dobry jak on) i gdyby starał się grać pod siebie, tworzyć swój styl gry wyglądałoby to całkiem inaczej.
» 25 października 2012, 17:26 #78
Rasiak: Za odpowiednią cenę mógłby odejść. Moim zdaniem to dobry zawodnik, ale jest wielu, którzy mogą go zastąpić.
» 25 października 2012, 16:56 #77
vip14: Pytanie czy Nani zostanie w United gnębi mnie od dłuższego czasu. Chcę, żeby został, ale moje zdanie się nie licz, a szkoda.
» 25 października 2012, 16:55 #76
lukas0970: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2012 16:52

Jego wypowiedz dobitnie dała mi do zrozumienia, że Nani nie jest już tak zmotywowany jak niegdyś do dalszej gry dla MU. Przedwczoraj zagrał całkiem całkiem w tej 2 połowie w meczu z Bragą, co dawało pozytywne myśli na najbliższe mecze. Zawodnik który sam nie wie czego chce, nie może w pełni skupić się na swoim obecnym klubie. Ciągle rozmyślanie nad swoją przyszłością napewno nie pomoże jemu samemu.

Od dawien dawna Portugalczyk powtarzał jak bardzo cieszy Go gra dla tego klubu i chce tutaj zostać na długie lata. Nie wiem co mu teraz siedzi w głowie, ale wiem jedno, jeżeli tak dalej pójdzie, to Ferguson nie będzie chciał mieć takiego gracza w swoim zespole i sprzeda Go ku najbliższej okazji.
» 25 października 2012, 16:51 #75
Nani1900: No racja, bo przecież mamy Andersona...On bije wszystkich na głowe.
» 25 października 2012, 18:49 #74
erni93x: Wg mnie,i Nani,i Anderson mogliby odejść,nie brońcie ich tak fanatycznie,nie są piłkarzami,na miarę Macnhesteru United.
» 25 października 2012, 19:36 #73
Nani1900: To w taki razie kto jest? Zawodnikiem na miarę United może nie być bebe i macheda, ale nie róbcie już z Naniego takiego średniaka.
» 25 października 2012, 22:10 #72
kuban23: Mam nadzieje że nani zostanie bo jest świetnym zawodnikiem
» 25 października 2012, 16:21 #71
4EverMUFC: Nie Nani to tylko ty wiesz czy zostaniesz w United.
» 25 października 2012, 16:09 #70
Nani1900: Jeśli już oceniacie, no to może powiedźcie mi co wnosi Valencia i Young na początku sezonu. To też są graczę którzy nic nie wnoszą, tak?
Bo wy próbujecie na siłe zrobić z Naniego Ronaldo. Co kompletnie nie ma sensu, Ronaldo jest parę klas lepszy. Nani nie gra tak źle, zagrał tylko jeden tragiczny mecz z Evertonem, a reszta występów była średnia, ale nie tragiczna. Jeśli mamy sprzedawać Naniego to chyba sprzedać wszystkich skrzydłowych ale takie podejście jest raczej bezsensu. Wy się po prostu uwzieliście na niego, bo przecież musicie coś hejtować ;)
Nani ma największe problemy z psychiką, robi z siebie gwiazdę czego ja bardzo nie lubię. Ale to chyba nie znaczy, żeby zawodnika od razu odrzucać.
Ja wierze, że jeszcze udwodni, że jest ważnym graczem.
A teraz dawać cisnąć po mnie ;)
» 25 października 2012, 16:05 #69
IJ09: gdyby była opcja "lubię to" kliknąłbym :P
dobrze napisane :) popieram w 100%
» 25 października 2012, 16:17 #68
4EverMUFC: Polać Użytkownikowi Nani1900
» 25 października 2012, 16:20 #67
grobla95: W 100% sie zgadzam z tą wypowiedzia. Nani gra w tym sezonie tak samo jak cała reszta skrzydłowych, ale hejterzy zawsze musze sobie znaleźć kozła ofiarnego i nawet jak Nani zagra dobrze, to jest grupa która po meczu go hejtuje i uważa ze zagrał najgorzej...
» 25 października 2012, 16:56 #66
funManUtd17: Zdecydowanie Young od początku gry w MU gra słabo. Myślałem, że będzie lepszy. Jednak zwyczajnie jest za słaby. Ale Valencia to całkiem inna bajka. On w każdym sezonie ma długi okres czasu kiedy jest wiodącą postacią naszej drużyny. Nani ostatnio dobrze grał 2 lata temu. Gdy jeszcze z Berbą ciągnęli naszą drużynę. Od tamtej pory nie ma z niego żadnego pożytku, poza wyjątkami jak mecz o tarczę z City rok temu czy z Chelsea w lidze.
» 25 października 2012, 18:50 #65
charnas: dokładnie tak, trzeba znaleźć czarną owce w rodzinie United. trzeba też ogólnie przyznać, że cały Manchester jest bez formy. i od razu mówię, że jeśli ktoś chce napisać, że np. Rooney jest w formie to ok, ale Rooney to nie cała drużyna.
» 25 października 2012, 18:57 #64
Nani1900: funUtd17

Mnie nie interesuje jak Valencia grał w poprzednim sezonie. Patrze jak gra teraz, gra na poziomie Naniego, jeśli nie gorzej. Sezon temu Valencia bił Naniego na głowe.
» 25 października 2012, 19:02 #63
messengerUTD: Nani: Tylko Bóg wie czy zostanę w United.

Gdzieś to już słyszałam..
» 25 października 2012, 16:00 #62
michor7pl: Gdzie? :D
» 25 października 2012, 16:01 #61
diabelek1: Ronaldo?
» 25 października 2012, 16:03 #60
messengerUTD: Dokładnie. Ronaldo.
» 25 października 2012, 16:22 #59
PastaDoCiasta: I jeszcze Sneijder tak mówił rok temu:P Tylko United trzeba zmienić na Inter
» 25 października 2012, 18:08 #58
boger: Hulk też tak mówił :)
» 25 października 2012, 21:06 #57
michal98: Dla mnie on musi zostać w United.
» 25 października 2012, 15:59 #56
NanoUnited: Panowie i Panie nie ma co pier....... farmazonów, ja to widzę tak że u nas w drużynie nie ma żadnego zawodnika, który trzyma równą wysoką formę przez dłuższy czas. Każdy w United ma swój dzień czy nawet okres wybitnej gry, tak więc może Nani to jest ten piłkarz który ma tylko ten jeden dzień, a ten dzień może wyryć nowe karty historii United :)
» 25 października 2012, 15:57 #55
lukasz00090: A ja widzę takich zawodników. Rooney na przykład :) poza tym Valencia też zazwyczaj trzyma równą, wysoką formę, tylko czasem zdarzy mu się słabszy mecz ale to nie oznacza, że jest bez formy. A od początku sezonu równo gra Rafael i van persie chociażby.
» 25 października 2012, 22:07 #54
dr96chicharito: Jak czytam te żałosne wypociny od niektórych, to mnie szlag trafia...

Narzekacie na niego, jaki to on słaby nie jest, że ma odchodzić, a chyba zapomnieliście, że Nani w formie jest praktycznie nie do zatrzymania i targa na całym boisku miażdżąco, a forma może przyjść jeśli tylko dostanie możliwość regularnej gry... Myślę, że teraz jest jego szansa, bo Kagawa ma kontuzje dość poważną.... Jak w tym czasie udowodni swoją wartość i wpakuje bramkę np. Chelsea to będziecie mu buty lizać.
» 25 października 2012, 15:26 #53
Smart: Zaraz będzie zlot sezonowców pamiętających czasy od meczu z Evertonem z tego sezonu i dowiesz się że Nani jest całe życie bez formy i ogólnie to Young z Valencją go wciągają nosem.
» 25 października 2012, 15:33 #52
Smart: A nie mówiłem? Trollolooloo.
» 25 października 2012, 16:54 #51
Devan93: ale taka jest prawda, kibicuje MU krótko, bo od 2008, ale Nani błyszczał ledwie w jednym sezonie i paru meczach po za nim... Na początku też mówiłem, że to kwestia psychiki, regularnego grania... ale mówiłem to już tyle razy, że jak dla mnie to wyczerpał on zapas zaufania i np. ja nie widzę go dalej w tym klubie. Ostatnie słowo ma Boss i ufam, że wie co robi trzymając go, że jednak się zawiodę, ale póki co na to się nie zanosi.
» 25 października 2012, 18:05 #50
Nani1900: Yankes typowy hejt. Hejtuje wszystkich oprócz Andersona który dla niego jest gwiazdą.
» 25 października 2012, 18:54 #49
Smiksu: Bóg = Sir Alex Ferguson ? :D
» 25 października 2012, 15:04 #48
RedDevill: To on musi wiedzieć. :D
» 25 października 2012, 15:07 #47
cejotinho: Jaki bóg, przecież Man United to czerwone diabły, więc bóg nie ma tu nic do gadania. Swoja drogą to mam już dość Naniego, od pewnego czasu wydaje mi się że koleś się zatrzymał w rozwoju....
» 25 października 2012, 14:43 #46
SapphirUnited: Mi to lotto czy odejdzie, moim zdaniem nie zasluguje na gre w podstawowej 11nastce. Duzo dobrego zrobil i nie zapomne mu tych dobrych chwil, gwiazda nie chce grac za grosze 90tys/F/week. Jak zostanie to jeszcze cos pogra ale ostatecznie oglaszam, ze nie masz szans Nani na bycie najlepszym na swiecie.
» 25 października 2012, 13:52 #45
patryk257: Nani jest dobrym piłkarzem i powinien zostać bo to bedzie wielka strata dla manchesteru
» 25 października 2012, 13:42 #44
Pichichi: Na wymianę z Lennonem lub Gaitana
» 25 października 2012, 13:41 #43
lolis: o taak, Lennona chętnie bym widział :D
» 25 października 2012, 13:42 #42
Fabio: Również byłby skłonny za opcją wymiany na Aarona Lennon'a ( bo chyba o nim mowa )
» 25 października 2012, 13:44 #41
karik: a ja uwielbiam Naniego, i wolalbym by zostal i ustabilizowal forme. Wiem, ze juz przez pare sezonow tego nie zrboil. Eh.. Luis zostan
» 25 października 2012, 14:02 #40
M1LKA: boże wymacie pojęcie jaka jest przepaść miedzy aaronem "jezdzcem bez głowy" lennonem a naszym Nanim?! gówno do twarogu potrzebujecie. A za Gaitana nikt się nie wymieni bo Benfice nie stać na Naniego. Jak już brać to jakiegoś młodziaka żeby nam sie trafił znowu ktoś pokroju Cr7.
Nani'emu w formie to Lennon może buty czyścić. Luis się w końcu odblokuje i przestaniecie bzdury gadać bo aż się nie dobrze robi.
» 25 października 2012, 14:20 #39
marjo: hahah za lennona to można dać na wymiane bebe czy machede a nie jednego z najlepszych skrzydłowych na świecie
» 25 października 2012, 14:32 #38
Niemanek: Nani jest nam potrzebny Musi zostać a pozatym lubie go!
» 25 października 2012, 13:38 #37
naniLuis: Oby został , jest nam potrzebny :) Nani,udowodnij w niedzielę, na co Cię stać :)
» 25 października 2012, 13:17 #36
dr96chicharito: O ile dostanie szansę aby to udowodnić... :/
Nie ma Kagawy więc moim zdaniem Nani powinien dostać szansę i wychodzić w pierwszej 11 w najbliższych meczach
» 25 października 2012, 13:27 #35
lolis: zagramy pewnie skrzydłami, Valencia - Nani chyba że, SAFowi odwali i wystawi Welbecka na skrzydle, bo wątpię w to aby Young zagram kiedy niedawno wrócił po kontuzji.
» 25 października 2012, 13:42 #34
19th: A co on takiego w niedziele zrobil??
» 25 października 2012, 13:43 #33
Colorowy: @19th
Czytaj ze zrozumieniem...
» 25 października 2012, 15:39 #32
aris019: Colorowy
chyba Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i sie domyślić.
Co zrobil Welbeck w niedziele ze ma nie zagrac z Chelsea?
strzelil bramke?mial asyste?trafil w poprzeczke..?!
» 25 października 2012, 18:08 #31
Fabio: Mimo wszytko wg Mnie czas Portugalczyka na Old Trafford powoli dobiega końca. Szczerze mówiąc miałem nadzieję, że może już minionego lata pożegnamy rodaka Cristiano, ale przez wygórowane żądania finansowe wszelkie próby sprzedaży Nani'ego spełzły niestety na niczym.
Obojętne Mi gdzie pójdzie, jeśli daj boże United go sprzeda, byleby było to poza Anglię.
» 25 października 2012, 13:15 #30
przemek1996: Niech Saf się zastanowi a nie.. Nani to świetny piłkaż. wiele wnosi do MU a on go odsówa od składnu.. nie dobrze dobi.
» 25 października 2012, 13:03 #29
szalik666: Wiele wnosi? chyba 1,5 sezonu temu ludzie troche obiektywizmu, nie mozna kierowac sie sympatiami i sentymentami
» 25 października 2012, 13:17 #28
00NANI00: piłkaż , odsówa - boże czy to takie trudne sprawdzić czy są podkreślenia ?!
» 25 października 2012, 14:27 #27
grobla95: ooNanioo, na dvilpage wszystko podkresla jak piszesz.
» 25 października 2012, 16:58 #26
lukasz00090: grobla, jeżeli piszesz bez polskich znaków to podkreśla. Mi nigdy nie podkreśla, chyba, że popełnię błąd. A co do "odsówa" , 3 albo 4 razy przeczytałem zanim zrozumiałem co jest tam napisane :D
» 25 października 2012, 22:00 #25
24fletcher: czyżby SAF sprzedał Naniego i kupił Lewego??
» 25 października 2012, 12:40 #24
FiFlaK: Lewandowski ? Nie rozumiem w jakim celu...
» 25 października 2012, 12:44 #23
dr96chicharito: Nie widzę zależności i sensu...
» 25 października 2012, 13:29 #22
Colorowy: Po co nam 50-ty napastnik ? A poza tym Lewandowski to drewniak
» 25 października 2012, 15:40 #21
PastaDoCiasta: dokładnie to drewniak jak nie wiem co... No dobra podobno SAF złożył za niego oferte ale jest słaby, ok. strzelił 30 goli w sezonie ale to drewno. No dobra wczoraj strzelił gola przeciwko Realowi ale przecież każdy tak potrafi.. Drewniak i tyle
» 25 października 2012, 18:16 #20
Gibon17: Lewandowski to drewniak?? W takim razie Chicharito to mega drewniak. Lewandowski jest bardzo dobrze wyszkolony technicznie (technika to nie tylko bezsensowny drybling i zwody),potrafi wykreować sytuacje kolegom. Wg mnie jest w czołowej 5 jeśli chodzi środkowych napastników w europie. Powinien przyjść bo Van Persie pogra jeszcze z rok dwa lata i bedzie mógł sie od niego uczyć.Welbeck jest kotem ale mało strzela, Chicharito wyjdzie czasem mecz,Rooney wiadomo klasa światowa. Miałby się Lewy od kogo uczyć i jestem fanem tego transferu. Lewy to transfer na przyszłość jednak boje się ze w polsce nastała by sezonowość na Man U.
» 25 października 2012, 20:53 #19
funManUtd17: "Moja forma nie jest powodem braku występów"
On nawet nie potrafi ocenić tego jak gra. Nani jest za bardzo zapatrzony w siebie. Coś jak Bendtner. Obaj mają się za geniuszy i obaj grzeją ławę i nic nie wnoszą do gry. Czas się już chyba pożegnać.
» 25 października 2012, 11:59 #18
Hubzi: nic nie wnosi ? przed wczoraj jakoś od razu gra united się ruszyła jak tylko wszedł
» 25 października 2012, 12:42 #17
FiFlaK: Haha, dokładnie. Gdy tylko Nani wszedł na boisko, wszystko ruszyło do przodu. To chyba wystarczająca odpowiedź na ten bezpodstawny zarzut w stronę Naniego. ;)
» 25 października 2012, 12:45 #16
szalik666: Ruszyło do przodu bo SAF zmienił taktyke aby grac szerzej i zablkowoac skrzydła Bragi gdyby valencia był w kadrze to by wszedł a nie Nani. A co do Naniego to mi sie jego gra nie podobała grał pod publiczke tyle ze mu nie wychodzilo masa strat na sile chcial komus udowodnic ze sie jeszcze moze przydac ale czasami lepiej grac mniej efektownie ale za to efektywnie
» 25 października 2012, 13:13 #15
Ta3k: Przebłyski to on i ma. Szkoda tyle, że jak kiwa to minie jednego, drugiego, na trzecim bądź czwartym się zatrzyma i straci piłkę, ale jej nie poda. Strzały na bramkę też mógłby poćwiczyć, bo ostatnio to tylko w bramkarza uderza, nawet w sytuacjach, gdy może bramkarza spytać w który róg bramki chciałby, żeby strzelił. Przykro mi, że Nani złapał jakieś takie dziwne nastawienie do klubu. Postawił siebie wyżej niż klub, a jak wiemy nie jest niezastąpiony. Już zdecydowanie większe gwiazdy odchodziły z United.
» 25 października 2012, 11:36 #14
PDF: Moim zdaniem Nani jest bardzo dobrym zawodnikiem i mam nadzieję, że nie odejdzie z klubu. Nie sądzę jednak, żeby Fergiemu zależało na nim aż tak bardzo, żeby przepłacić mu tygodniówkę. Chciałbym żeby się dogadali ale będzie ciężko ... Nani chce za dużo kasy w stosunku do tego co prezentuje ...
» 25 października 2012, 11:34 #13
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2012 11:02

Nani , nie tylko bóg wie , ja też wiem.
Do niedawna byłeś całkiem niezły , miałeś świetne mecze [ szkoda że nie częściej ] ale od kilku miesięcy kiedy zacząłeś świrować na punkcie podwyżki jesteś na poziomie Wigan lub Sunderlandu.
I żadne pojedyncze przebłyski tego nie zmienią , Charlie Adam też ma przebłyski hehe.
Albo zacznij grać najlepiej jak potrafisz , albo wypad z klubu.

Nie jesteś ważniejszy od United i jeśli nie akceptujesz obecnej pensji to bye bye , bo na dziś jesteś żenujący i zwyczajnie bezczelny.
Trzeba było zacząć pyskówkę o podwyżce wtedy kiedy grałeś o niebo lepiej niż w ostatnich miesiącach.
a tu zonk , Nani gra piach i chce więcej.
Bye bye i zabierz ze sobą Andersona i ze 3 innych drewniaków
» 25 października 2012, 10:59 #12
szalik666: Popieram z Andersonem
» 25 października 2012, 11:04 #11
Nearek: 3 innych? czyli kogo?
» 25 października 2012, 13:13 #10
Zyvold: Evans drewno. hehe.
» 25 października 2012, 15:03 #9
grobla95: antydrewniak, na szczescie losy Naniego nawet w 0,001% nie leża w Twoich rekach.
M1LKA, ciekawe co mówiłeś/aś jak Evans w zeszłym sezonie został wybrany najlepszym zawodnikiem United. To chyba o czyms swiadczy.
» 25 października 2012, 17:04 #8
M1LKA: Valencia został z tego ca pamietam no ale kto co woli
» 25 października 2012, 17:08 #7
szalik666: Moim zdaniem panuje jakiś dziwny mit o tym że Nani jest mega zawodnikiem, nie wiem z czego on wynika cy z jego słów że chce być najlepszy na świecie czy z tych kilku bramek ktore strzelił chociaż ilosc trafien w sezonach jak na skrzydłowego nie jest powalajaca a o Ronaldo do ktorego sam chcial sie umiejętnościami równać nawet sie nie otarfł. Nie wiem skad przekonananie o jego wielkim umiejetnosciach. Dla mnie jest tylko i wylacznie troche powyzej średniej. Lubie go przede wszystkim za to ze staral sie zawsze mowic o lojalnosci wc United jego slowa z artykulu mnie dziwią nie wnikam o co chodzi w calej sytuacji bo o tym wie tylko SAF i on sam, ale jesli chopdzi oumiejetsnosci czysto pilkarskie to jesli ktos w ogole da za niego kwote 25 ml ojro to bym sie nie zastanawialem a na jego miejsce wzial Rodrigueza (mysle ze cos jest z tym transferem na rzeczy) ktory jak juz wiele razy pisalem za rok bedzie zjadal Naniego na śniadanie pozdrawiam GGMU!
» 25 października 2012, 10:53 #6
Nearek: jedno z najdluzszych zdan jakie widziałem.

Nie masz racji, Nani jest na prawde porządnym piłkarzem i jeśli tylko dobrze wejdzie w mecz to potrafi sam wygrać spotkanie, aczkolwiek rozumiem twoje żale.
» 25 października 2012, 13:12 #5
szalik666: No i co ze najdłuższych? Ja juz jestem po studiach egzaminu nie pisze a nie chce mi sie bawic w interpunkcje. To nie sa zale tylko obiektywne ocenienie sytuacji. Napisz mi moze kiedy ostatnio Nani wszedł dobrze w mecz? W tym sezonie? raczej nie! czyli Twoim tokiem rozumowania najlepiej dac mu podwyzszke jakiej oczekuje i spokojnie czekac az jaśnie pan porzadnie wejdzie w 1 na 10 meczów. Ja dziękuje za takie coś
» 25 października 2012, 13:15 #4
Akwinata: Nie chwaliłbym się, że jestem po studiach nie potrafiąc stosować interpunkcji. I to nie jest kwestia egzaminu, tylko zwyczajnej umiejętności posługiwania się własnym językiem. Zacznij mówić w bezokolicznikach - przecież nie jesteś na egzaminie a i tak większość Cię zrozumie.

Co do Naniego - może gdyby pograł dłużej w pierwszym składzie i zobaczył, że jest potrzebny, to ustabilizowałby formę. W reprezentacji gra naprawdę dobrze, nie rozumiem czemu w klubie ostatnio mu tak nie idzie.
» 25 października 2012, 14:17 #3
szalik666: Nie chwale bo to nic nadzwyczajnego a jezykiem posluguje sie jak mowie a pisze szybko bo nie chce mi sie brandzlowac z przecinkami i kropkami
» 25 października 2012, 15:42 #2
patrykbor2: Dziwna sytuacja z tym Nanim mam nadzieje ze wszystko sie wyjaśni i będzie działo sie tylko lepiej w tej kwesti a nie gorzej.
» 25 października 2012, 10:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.