Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"FA powinna zbadać zachowanie RvP"

» 7 października 2012, 21:31 - Autor: Biafra - źródło: sportinglife.com
Alan Pardew zaapelował do Angielskiej Federacji Piłkarskiej, aby ta przyjrzała się zachowaniu Robina van Persiego w meczu Newcastle United z Manchesterem United (0:3).
» Robin van Persie może zostać ukarany przez FA
Czerwone Diabły gładko rozprawiły się ze Srokami, prowadząc 2:0 już po piętnastu minutach gry, jednak w całym spotkaniu, pan Howard Webb pokazał osiem żółtych kartek.

Po meczu menadżer Newcastle przyznał, iż jego zdaniem arbiter źle zareagował na sytuację w której napastnik Manchesteru United uderzył łokciem Yohana Cabaye.

- Jeśli mam być szczery to sytuacja w której Robin van Persie starł się z Yohanem Cabaye i szturchnął go łokciem powinna zostać zbadana przez FA - wyznał Pardew.

- Znam dobrze Yohana i wiem, że gdyby nie został uderzony to nie straciłby równowagi, dlatego też zachowanie Robina wydaje mi się bardzo niesmaczne.

- Widziałem całe zdarzenie na powtórkach po meczu i wygląda to, jakby napastnik United celowo starł się z moim podopiecznym. Takie sytuacje nie powinny przechodzić bez echa - zakończył Alan.


TAGI


« Poprzedni news
Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
Ferguson chwali tzw. "diament"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Cordell: Jak RvP miałyby mieć jakieś kary nakładane po meczu za ten faul, to atak Gutierreza na nogi Kagawy powinien też być badany.
» 9 października 2012, 17:23 #26
wacuchplacuch: van Pussy niestety ma charakter ciężki no ale nieważne, że jest bucem i napufanym lujem - ważne, że gra jak gra
» 9 października 2012, 12:43 #25
vip14: Zachowanie RvP w tym meczu mnie zaniepokoiło, bo Robin to z natury taki spokojny chłopak, a na wczorajszym meczu tak się zachował. Oj coś tu nie gra !?
» 8 października 2012, 16:31 #24
mat9: "bo Robin to z natury taki spokojny chłopak"
no nie wiem,jak Fabregas był kapitanem w Arsenalu to musiał za nim biegać aby go uspokajać w niektórych meczach
» 8 października 2012, 17:42 #23
hergreeneyes: Ale tego, że Gutierez skosił równo z ziemią Kagawe jak ja trawę w weekend to już, według niego, nie zasługuje na dochodzenie?
» 8 października 2012, 12:49 #22
satan23: Dziewczynki się znalazły..
» 8 października 2012, 09:21 #21
haribo99: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2012 10:37

nie dziewczynki, tylko chamstwo trzeba tepic!! To co zrobil RvP zaslugiwalo na kartke conajmniej czerwona, atak bez pilki, niby sie scigali na pozycje, ale RvP ciezko raczkami pracowal i widac bylo, ze nie przypadkowo go chlasnal....
» 8 października 2012, 10:36 #20
Exigo: E,nie przesadzajcie - kontakt był to fakt, ale persie machnął ręką tak jak się odpycha przeciwnika w biegu - bardziej na wysokości klatki piersiowej, aby wyjść na lepszą pozycję. Cabaye jest trochę niższy i może dlatego oberwał w okolice twarzy, ale nie wyglądało to na zamierzone uderzenie w twarz, tylko raczej źle wymierzone odepchnięcie.
» 8 października 2012, 11:10 #19
SYSTEM: Nie widzę tego aby Ferguson wypowiadał się iż komisja powinna przyjrzeć się akcji Gutereza na czerwień. Nie ładnie panie Pardew. Trzeba umieć przegrywać z klasą.
» 8 października 2012, 06:27 #18
Mikez: Na powtórce było widać, że go uderzył. Powinien był dostać z miejsca czerwoną kartkę, ale co się odwlecze... Co najmniej dwa mecze będzie sobie musiało United radzić bez Robina. Każda inna decyzja FA będzie śmieszna. Niestety.
» 8 października 2012, 00:06 #17
50cent: Pardew głupoty gada. Tak jak napisałem, niech FA trzyma się od takich spraw jak najdalej bo to nic dobrego dla angielskiej piłki nie wróży.
» 7 października 2012, 22:35 #16
zamaro: Niestety, ale od paru meczy można zauważyć dość niestosowne zachowanie RvP, tak samo nie umiał utrzymać swoich emocji w meczu z Cluj. Nie będę szczęśliwy jeśli zostanie ukarany, ale jeśli doszło do umyślnego uderzenia, to kara mu się należy. A może się na starość jeszcze czegoś nauczy..
» 7 października 2012, 22:26 #15
50cent: Ech przynajmniej ma charakter. To wcale nie było jakieś brutalne, bardzo silne i chamskie, tylko raczej czysta prowokacja. niech FA siedzi z dala od takich spraw, bo to nic dobrego nie wróży.
» 7 października 2012, 22:34 #14
brylaantes: a Jonas Guiterrez powinien wylecieć za faul na Kagawie
» 7 października 2012, 22:21 #13
TheGiggsy11Boy: Dokładnie :D
» 7 października 2012, 22:39 #12
Hireck: Tak, facet który otwarcie przyznaje że piłka po strzale jego podopiecznych nie przekroczyła linii bramkowej, na pewno nie umie przegrywać i celowo wypomina Van Persiemu to zagranie. Jeśli proponuje zbadanie sprawy to niech badają, jeśli rzeczywiście tak było, to dlaczego holender miałby pozostać bezkarny? Tylko dlatego że jest podopiecznym Fergusona? Bez przesady panowie, żądamy sprawiedliwości od arbitrów i fair play od rywali, to sami też zachowujmy się według pewnych standardów. Najeżdżanie na trenerów, zawodników czy chociażby kibiców innych klubów, chwały nam nie przynosi.
» 7 października 2012, 21:49 #11
jamaj05: dokładnie to samo napisałem niżej
» 7 października 2012, 21:50 #10
Nodi: popieram :)
podejrzewam, że RvP zrobił to specjalnie, bo ponisły go emocje, nie powinien się tak zachować mimo tego, że Cabaye PRAWDOPODOBNIE cały czas prowokował gadką.
» 7 października 2012, 21:58 #9
jamaj05: pewnie tak było, no ale uderzenie łokciem przy tylu kamerach itd to troche nieodpowiedzialne zachowanie (jeśli w ogóle do tego doszło)

oby skończyło sie w razie czego na karze finansowej a nie nie pauzowaniu w meczu
» 7 października 2012, 22:02 #8
haribo99: "Hireck pisze:
odpowiedz zgłoś
Tak, facet który otwarcie przyznaje że piłka po strzale jego podopiecznych nie przekroczyła linii bramkowej, na pewno nie umie przegrywać (...)"

WTF? Koles nie umie przegrywac, bo nie kloci sie, ze byla byla bramka? Bo walczy o sprawiedliwosc za chamskie zachowanie RvP? To ja nie wiem co Ty uwazasz, za "umiejetnosc godnego przegrywania".... Wolalbys, zeby sie pienil i latal od FA i gazet, ze bramka byla (jakby ja sedzia uznal, mysle ze nikt pretensji miec nie powinien, bo tam lekier z tej pilki juz na linii tylko zostal, 99,9% byla za linią :P), ze niesprawiedliy mecz, ze sedzia blazen? To jest dla Ciebie "godne przegrywanie"?
» 8 października 2012, 10:35 #7
Hireck: Eee, zapraszam do zapoznania się z pojęciem sarkazmu. To była tylko odpowiedź na zarzut kryszy,
Moim zdaniem Alan Pardew to jeden z najlepszych specjalistów w swoim fachu na wyspach i z całą pewnością jeden z tych trenerów który unika potyczek słownych z innymi. Dla mnie jasnym jest że manager srok, nie tyle nie potrafi przyznać że wczoraj jego zespół był gorszy, lecz po prostu domaga się pewnej (dla niektórych śmiesznej) sprawiedliwości i braku tolerancji na chamskie zagrania. Pozdro
» 8 października 2012, 15:47 #6
TraN: Niech się cieszy, że Gutierrez czerwieni nie dostał.
» 7 października 2012, 21:47 #5
SWAT: bredzi i to bardzo zaprzecza sam sobie!!
» 7 października 2012, 21:38 #4
jamaj05: umie przegrywać, dowodem może być chociażby to, jak przyznał, że bramka nie powinna być uznana

co do uderzenia to FA powinna się przyjrzeć jak najbardziej tej sytuacji, sprawiedliwość jak najbardziej

nie powinno być tak że świetni gracze United są jakoś specjalnie traktowani itd
» 7 października 2012, 21:50 #3
drOOp: Kolego zgadzam się w 100% Na boisku są wszyscy równi bez żadnych wyjątków.
» 7 października 2012, 21:54 #2
jamaj05: no właśnie, a jeśli RvP coś odwalił z tym łokciem, to powinien za to oberwać, mam nadzieje, że finansowo, nie pauzowaniem w meczu, bo to osłabienie

ale fair play przede wszystkim
» 7 października 2012, 21:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.