Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie: United najlepszym wyborem

» 30 września 2012, 10:57 - Autor: lewd13 - źródło: Goal.com
Robin van Persie przyznał, że zdecydował się na transfer do Manchesteru United, ponieważ jego zdaniem był to dla niego najlepszy z możliwych wyborów.
Van Persie: United najlepszym wyborem
» Robin van Persie cieszy się, że jest zawodnikiem Manchesteru United
Były gracz Arsenalu nie chciał podpisać nowego kontraktu ze swoim klubem, czym spowodował wielkie zamieszanie wokół swojej osoby. Już wtedy było wiadomo, że Holender opuści zespół z Emirates. Ostatecznie po batalii transferowej napastnik trafił do Manchesteru United.

Po dołączeniu do Czerwonych Diabłów zaczęto stawiać pytanie, dlaczego tutaj? Van Persie niedawno podał powody swojego wyboru.

- Jestem tutaj od kilku tygodni i czuje się wyśmienicie, wszyscy przyjęli mnie z zadowoleniem. Muszę podziękować wszystkim, jestem w wielkim klubie, gdzie każdy jest dla mnie bardzo pomocny - przyznał Robin dla The Times of India.

- United oddycha piłką nożna i to w każdym aspekcie. To świetny klub. To jest jeden z powodów, dlaczego dołączyłem do tego klubu tak szybko.

- Decyzja o transferze tutaj bazuje się na wielu rzeczach: zawodnikach United, stadionie tego klubu i menadżerze. Mam nadzieję, że mnie teraz wszyscy rozumieją. Z tego punktu widzenia jestem dość zasadniczy. Zawsze jest trudno dokonać odpowiedniego wyboru, jednak wydaje mi się, że ten klub jest idealny dla mnie - podsumował Robin.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: King mógł coś jeszcze osiągnąć
Następny news »
"United potrzebuje dwóch bramkarzy"

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (24)


vip14: No w swojej wypowiedzi RvP miał rację. Fajnie, że jest w United i ma doskonałą formę. Oby tak dalej :]
» 1 października 2012, 16:40 #21
skoda037: Z jego punktu widzenia tak. Z naszego niestety nie, bo to nie jest zawodnik tej klasy i zwyczajnie nie pasuje do takiego klubu.
» 30 września 2012, 15:09 #20
FanUnited69: Śmieszny człowieku jesteś ;)
Jeden z najlepszych napastników na świecie nie pasuje do United dobre.
To kto do United pasuje według Cb ? Chyba tylko Ronaldo albo Messi bo oni tylko zdobywają złotą piłkę i jest o nich teraz głośno.
» 30 września 2012, 15:46 #19
haribo99: jeden z najlepszych napastnikow? Po 6 meczach w lidze smiem w to watpic. Najlepsi to sa caly czas pod gra, wychodza na pozycje, uciekaja obroncom, potrafia zgarnac pile i zamieszac przeciwnikiem, sypnac gola z niczego...
a RvP odkad przyszedl do nas drepcze po boisku, wystawia sie na pozycje, obroncy go przykryja to juz krycia nie stara sie zgubic, dryblingi tylko i wylacznie w poprzek boiska, 90% podan do tylu... itp itd. Nie wiem co z nim sie stalo, ale nie widac po nim zaangazowania... wyszedl mu jeden mecz (i to fartownie bo gral slabo i na 3 bramki nie zasluzyl), a gdzie pozostale 5? Podobalo mi sie, ze do nas przechodzi, chociaz martwilem sie, iz jest to gracz z zespolu tj jak Arsenal, gdzie wszyscy graja na 1 napadziora, bo wiedzialem ze w MU tak nie ma. Tu kazdy ma duze umiejetnosci. W Arsenalu czy byl kryty czy nie pilka szla do niego, tu glupich nie ma. Jestes kryty nie dostaniesz pilki, ale jemu to nie przeszkadza i nadal stoi z obronca jakby na randke sie umawiali.... najgorzej mnie wkurza, ze jest to jeden z niewielu pilkarzy, po ktorym nie widac zaangazowania... wczoraj w drugiej polowie wszyscy gryzli trawe, a co robil Robin? a nic, tak se truchtal w jedna i druga strone... Mam nadzieje, ze sie kolo ogarnie bo umiejetnosci ma...
» 30 września 2012, 16:16 #18
Nani1900: Napastnik nie musi biegać po boisku w tą i spowrotem. Od tego są pomocnicy. Ostatnie mecze graliśmy jednym napastnikiem, wiec pewnie Ferguson mu powiedział, że ma czyhać na okazje. Prawdziwy napastnik rozliczany jest z bramek praktycznie z niczego, a Van persi potrafi strzelać właśnie takie z niczego. Chyba nie muszę podawać przykładów. Van persi wykonuje te podania i dryblingi do tyłu z powodu tego, że koledzy nie tworzą mu sytuacji. Dla mnie jeden z Top 5 napastników na świecie.
» 30 września 2012, 16:43 #17
FanUnited69: haribo99- przypomnij sobie jak grał Ruud van Nistelrooy jeden z najlepszych napastników w historii United. Nie biegał za dużo za piłką spokojnie czekał na podanie od pomocników i strzelał bramki. Jakoś wtedy nikt nie pisał czegoś takiego jak teraz ty o Robinie. Robin stylem gry który prezentuje od początku sezonu przypomina Ruuda. Tak jak kolega napisał napastników rozlicza się z bramek a nie z pięknej gry w obronie czy finezyjnych podań do innych kolegów.
» 30 września 2012, 19:02 #16
Maciek89: RVP to świetny zawodnik, niestety zaczynamy grac jak Arsenal... Może faktycznie nei pasuje- czas pokaże, duet RVP - Rooney to raczej nie przejdzie, juz był duet WR10 i inny Holender...
» 30 września 2012, 19:24 #15
skoda037: Cóż, przyszedł za taką kase, pensje ma nieziemską to i gwiazdorzy. Typ nic nie biega, nie walczy, mowiac krótko zwyczajnie się opi.....a. wszedł Rooney to i gwiazdeczka zaczęła biegać. Mam nadzieje że Wayne nauczy tą miernotę chociaż walczyć, bo żeby uczyć się grac już za pozno
» 30 września 2012, 21:03 #14
Klimaa: Dajmy mu trochę więcej czasu a odwdzięczy się nam bramkami. Bądźcie przez chwile w jego skórze - przeszedł do wrogiego dla Arsenalu klubu i musi się odnaleźć co nie jest łatwe. Zaczyna się październik a on ma 5 bramek co nie jest złym wynikiem.
Ja mam właśnie nadzieję że będziemy grać typowo dwoma wysuniętymi napastnikami, Rooney zgra się z Robinem i dopiero wtedy zacznie się dziać.
» 30 września 2012, 23:21 #13
haribo99: *Nani1900: Twoim tokiem rozumowania to w ataku United moze grac kazdy co umie kopnac pilke pi razy oko tam gdzie chce z odleglosci 5-11 metrow. Od kiedy napastnik nie musi biegac? Jak nie jest kryty albo stoi na dobrej pozycji! Jednak RvP rzadko tak jest bo zazwyczaj stoi w jednym miejscu albo truchta sobie z obronca na plecach. Dlaczego tyle pilek idzie z okolicy 20 metrow na skrzydla? Bo srodkowi pomocnicy nie maja komu podac, gdyz RvP jest kryty i nic z tym nie robi! To jest napastnik Twoim zdaniem?
Czychac na okazje Twoim zdaniem oznacza rozlozenie lezaka, popijanie soczku i czekanie, az mu rzuca pilke na linie bramkowa, zeby mogl noge dolozyc?
RvP wykonuje podania do tylu bo co? Ogladasz mecze MU? Rzuc okiem chociaz na ostatni... czy z Liverpoolem... itp. On wykonuje podania do tylu, bo majac obronce na plecach nie potrafi z tym nic innego zrobic! Malo razy Roo w srodku ataku, Evra po skrzydle i Nani na w pole karne mu wychodzili? a ten "bam" do tylu, "bam" strata", "bam" do tylu...
*FanUnited69 : nie porownuj RvN do RvP, bo obrazasz Ruuda. Ruud nie biegal? Nie wychodzil na pozycje? Nie zalamuj mnie... widziales wogole jakis mecz z udzialem RvN? Pewnie nie, wiec sie przypatrz jak VanTheMan byl zawsze pod gra, jak gubil obroncow, jak ich bral na plecy, zeby zgarnac pile, jak dziubal pile....

PODSUMOWUJAC: napadzior nie ma biegac od bramki do bramki, bo to nic nie wnosi (a tak czasami robi Robin. Leci pod nasze pole karne, ch... wie po co, bo potem nie ma komu pily zagrac jak idzie kontra, gdyz oczywiscie RvP sie nie przemeczy, zeby sprintem poleciec 100 metrow za kontra). Napastnik ma:
1/wychodzic na pozycje,
2/gubic obroncow,
3/pokazywac sie do gry,
4/unikac spalonego,
5/strzelac gole, ew. asystowac,
6/wykazywac zaangazowanie i chec walki.

Poki co duzo osob sie RvP podnieca bo wali gole (ma ich 5) tylko przy jakim szczesciu i przy beznadziejnej grze zostaly zdobyte. Dodatkowo przy tych pilkach co moglby dostac gdyby sie zastawil/uciekl obroncy mialby ich dwa razy wiecej, bo wykonczenie ma na bardzo wysokim poziomie.
Mam nadzieje, ze RvP jest nie w formie i jak mu przejdzie to dopiero pokaze na co go stac.
» 1 października 2012, 10:04 #12
kckMU: Fajnie ze powiedział to po takim meczu, a nie wygraniu ligi w Maju :D
» 30 września 2012, 14:59 #11
zamaro: Ja też się cieszę, że właśnie Robin trafił do United, ale byłbym o wiele bardziej szczęśliwy gdybym mógł częściej od 1 minuty spotkania oglądać duet w ataku Van Persie - Rooney. A wisienką na torcie byłby de Gea w bramce ... :)
» 30 września 2012, 14:09 #10
FanUnited69: zamaro masz rację Roo-Rvp w ataku i De Gea na bramce i jest git :)
Jestem pewien ,że z takim atakiem i z De Gea na bramce zaczęlibyśmy w końcu grać i wygrywać jak na United przystało.
» 30 września 2012, 15:52 #9
Maciek89: Sprzedał nam łzawą historyjkę a prawda jest taka że MU zaproponowało mu najwięcej kasy (225 do 250 k/week). I faktycznie teraz nie może powiedzieć nic innego niż powiedział...
» 30 września 2012, 13:32 #8
janpodgorski: A może dlatego bo ten klub jest inny niż wszystkie ... Może dlatego, że to miejsce to więcej niż klub... Może to dlatego, że tu się gra o wszystko... Może dlatego, że nie każdy może mieć zaszczyt reprezentować te barwy... Może dlatego, że historia tego klubu daje poczucie, że jest się w miejscu, które nie sposób znaleźć gdzie indziej ... Pieniądze ?? i co w tym dziwnego - dziś na rynku szaleją takie kwoty, że nie robi to na mnie żadnego wrażenia. A Ty jesteś kibicem MU z jakiego powodu ? Dla kasy?? GG Man UTD !!
» 30 września 2012, 14:00 #7
Damianos500: Tak mówi,bo co ma innego powiedzieć ? :D
» 30 września 2012, 11:01 #6
naniLuis: A może po prostu mówi to co myśli ?
» 30 września 2012, 11:22 #5
AgEnT: a może po prostu tak musi mówić xD
» 30 września 2012, 11:37 #4
MDuch7: A może jednak zgodzę się z @naniLuis ;)
» 30 września 2012, 11:42 #3
aris019: a moze jednak:P
» 30 września 2012, 12:07 #2
Munited15: A co jeśli jednak nie? Chociaż może jednak tak.
» 30 września 2012, 12:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.