Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Spurs: Oceny pomeczowe

» 29 września 2012, 22:26 - Autor: JRI - źródło: MEN
Po przegranym 2-3 meczu z Tottenhamem, dziennikarze Manchester Evening News ocenili piłkarzy Fergusona. Najwyższą notę dostał Paul Scholes.
Man Utd - Spurs: Oceny pomeczowe
» Paul Scholes został najlepszym zawodnikiem sobotniego meczu
Poniżej przedstawiamy wszystkie oceny wystawione przez dziennikarzy MEN, zapraszamy również do komentowania i wystawiania własnych ocen.

Lindegaard – może mieć do siebie pretensje za stratę trzeciego gola. Ocena: 6

Rafael – w drugiej połowie zupełnie wyłączył z gry Garetha Bale’a, dobrze podłączał się do akcji ofensywnych. Ocena: 8

Ferdinand – robił co mógł, ale to nie wystarczyło by zatrzymać rozpędzone Koguty. Ocena: 6

Evans
– dominował w linii defensywy i potrafił zachować zimną krew, ale jakim kosztem? Ocena: 8

Evra – zatrzymanie Lennona i Walkera sprawiło Francuzowi niemało kłopotów, ale w drugiej połowie role się odwróciły. Ocena: 7

Nani
– niezbyt widoczny w pierwszej połowie, ale jego liczne wrzutki powinny być zamienione na gole. Ocena: 7

Carrick
– czasem wydawał się być zagubiony, ale przynajmniej się starał. Ocena: 6

Scholes – w pierwszej połowie mało widoczny, ale za to co wyprawiał w drugiej części spotkania należą mu się brawa. Ocena: 9

Giggs – niestety, nawet trochę nie przetestował obrony Tottenhamu. Ocena: 5

Kagawa – na początku marnie się prezentował, ale znacznie się poprawił w dalszej fazie gry. Ocena: 7

Van Persie – nie miał zbyt wielu szans, ale zmarnował jedną przy stanie 3-2. Ocena: 7

Zmiennicy:

Rooney (za Giggsa w 45’) – zdecydowanie pozytywnie wpłynął na grę United. Ocena: 8

Welbeck (za Kagawę w 78’) – mógł zdziałać więcej. Ocena: 5

Hernandez (za Ferdinanda w 92’) – grał za krótko by go ocenić.


TAGI


« Poprzedni news
Wielkie kontrowersje i porażka z Tottenhamem
Następny news »
Ferguson: Mieliśmy pecha

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (73)


Pastuch: Zgadzam aie co do noty dla andersa. Przy ani jednym golu nie zawinil(ale przy trzecim golu mogł probowac lapac pilke)
Pierwszy gol rykoszet i zadem, bramkarz moze oprucz dlugonogiego VDS by nie obronil
Drugi gol to strzal w dlugi rog bez szans anders
» 1 października 2012, 07:14 #68
wacuchplacuch: Scholes 9??
» 30 września 2012, 22:42 #67
SkowronUNITED: meczu nie oglądałeś ?
» 1 października 2012, 22:12 #66
AgEnT: Oceny jakbyśmy do zera wygrali ...
» 30 września 2012, 20:49 #65
grandes: Pamietam jak kiedyś komentator ze Sortklubu powiedział ,że Rafael nigdy nie będzie klasowym obrońcą takim jak Maicon, potem czas pokazał ,że Maicona Bale robił jak dziecko, a Rafael kolejny raz zdominował Bele'a
» 30 września 2012, 19:41 #64
monnie: jestem zachwycona Rafaelem ostatnio. wielkie brawa dla tego kędziorka! SZOLS to samo, uwielbiam go oglądać.

Już od dawna przeczuwałam, że nadejdzie taki mecz, w którym Rio Ferdinand równie dobrze mógłby położyć się na środku boiska i nic nie robić, a drużyna nie odczułaby większej straty.
» 30 września 2012, 16:55 #63
kaplan130: Popieram. Chciałbym powiedzieć to samo.
» 30 września 2012, 17:19 #62
Szpakero: Cała drużyna w pierwszej połowie dała ciała ! Najbardziej co razilo w oczy to nieudolność Gigssa i kompletny brak na boisku Carricka ! Brakowało Valencii ;(
» 30 września 2012, 16:33 #61
Boniu017: Te oceny to chyba w chipsach znaleźli [
» 30 września 2012, 14:19 #60
Roo10ney: To co wyprawiał Scholes w tym meczu to było coś nie do pomyślenia. Rozdawał takie piły jak żaden pomocnik na świecie, naprawdę światowa klasa. Zasłużył na miano MAN OF THE MATCH, to na pewno. Martwi mnie tylko to że United gra w kratkę ostatnimi czasy.
» 30 września 2012, 13:49 #59
haribo99: Wychodzi na to, ze wg MEN to my mecz wygralismy!

Zdecydowanie sie z nimi nie zgadzam... W mojej opinii wyglada to tak:

Lindegaard - 6 co mial obronic, obronil, co wpuscic wpuscil. Jak juz kiedys pisalem: bramkarz dobry, ale nie wybitny. Moim zdaniem powinien grac w pucharach angielskich i jako zmiennik De Gea'i. Pisanie, ze trzecia bramka to jego blad jest smieszne. Co mial tam niby zrobic? Dostal silny strzal i sparowal pilke, a ze obroncy sie rozlezli i w srodku wybiegl przeciwmik dobijajac pilke do pustej bramki... faktycznie wina bramkarza! Powinni na treningu wprowadzic cwiczenia z bajki o Tsubasie, gdzie bramkarze odbijali sie od slupkow celem zmienienie kierunku swojego lotu :)

Rafael - 6 niby dobrze, niby walczyl, niby sie staral, ale jednak nic specjalnego poza kilkoma rajdami nie pokazal.

Ferdinand - 1! Mial udzial przy wszystkich trzech bramkach. Przeciwnicy jezdzili po nim jak chcieli. W drugiej polowie staral sie dosrodkowywac, ale nic z tego nie wychodzilo. Poza tym srodkowy obronca nie jest od atakowania, tylko bronienia. Chcial zapewne odkupic swoje winy poprzez jakies dobre podanie, ale nic z tego nie wyszlo. Dla mnie wystep ponizej wszelkiej krytyki....

Evans - 5 Niby moznaby wyzej, ale z drugiej strony nie wykazal sie niczym szczegolnym. Dawal sie wkrecac w ziemie. Dobrze jednak kryl i staral sie jak mogl zeby zatrzymac rywali. (komentarz spikera C+, gdy jeden z rywali w polu karnym wkrecil go w ziemie, jednak sie troche pogubil, a Evra zdarzyl dobiec i wybic: "Evans nie dal sie wkrecic w ziemie" "dobrze, ze nie faulowal w polu karnym" - bezcenne :). Pomine, ze Evans lezal na glebie i gdyby nie Evra pewnie skonczyloby sie strzalem na bramke. Czasami komentatorzy C+ mnie zalamuja).

Evra - 6 Pierwsza polowa taka se. W drugiej dobrze w defensywie, a jeszcze lepiej w ataku. Biegal po calej dlugosci boiska i wszedzie "dzialal".

Nani - 6. Gdyby nie gol byloby nizej. Czemu on tak dlugo te pilke choluje? Czemu z jego 10 wrzutek dochodza 2? Slabo cos ostatnio gra. Lubie tego zawodnika, jednak na chwile obecna przewiduje, ze jak wroci Young to Nani usiadzie na lawce.... mam nadzieje, ze sie ogarnie.

Carrick - 5 to on gral? Kiepski wystep. W drugiej polowie sie poprawil, ale jakos nie widze tego Carricka co rozdzielal genialnie pily i sypnac strzalem na brame potrafil...

Scholes - 7 Pierwsza polowe z szacunku przemilcze. W drugiej genialnie, aczkolwiek widac bylo0 juz po nim brak sil. Pily rozdzielal aczkolwiek genialnie. Strzelil tez bodajze raz na bramke co sprawilo duzy problem Friedel'owi.

Kagawa - 6 bramka jest, ocena wyzej jest. Gral bardzo przecietnie. Bramka bardzo ladna. Wykonczona jak przez napadziora. Kilka podan celnych, duzo biegania i... tyle. Nie nalezal do wyrozniajacych sie postaci, wiec i ocena srednia.

Giggs - 4 - to i tak wysoka ocena. Z szacunku wole nie komentowac tego co robil. Jednak z moich obserwacji wynika, iz nie powinien grac na skrzydle, bo nie ma na to sily i szybkosci. Powinien grac (o ile juz) obok Scholes'a. Pan Rudy duzo nie biegal, ale jego podania byly bardzo dokladne i napedzaly United.

RvP - 3 niby asysta. Niby aktywny tylko co z tego. Jak juz pisalem po meczu z Liverpoolem: ten koles stoi i czeka, az mu ktos pilke na nos wrzuci. Zero wychodzenia na pozycje, a juz jak go kryja, zeby staral sie zgubic krycie... pffff.... no przeciez nie, bo po co? Wszystkie jego rajdy z pilka byly wzdluz boiska, co nic nie wnosilo. Jego podania w 90% do tylu. No nie tak powinien grac napastnik. Chyba, ze moze ja sie nie znam i SAF wlasnie tak kazal mu grac.

Rooney - 8 rozumiem, ze SAF nie wsadzil do od 1 min. Wraca po kontuzji, lepiej nie ryzykowac kolejnego rozciecia ;p . Jednak to on napedzal w drugiej polowie United. Gral jako napadzior, pomocnik, rozgrywajacy, skrzydlowy... prosciej mowiac byl wszedzie. NIe wiem czy to SAF w szatni czy Roo na boisku sprawil, ze cale MU nagle zaczelo wykazywac wole walki... Swietny wystep.

Welbeck i Chica - moim zdaniem za malo, zeby oceniac.
» 30 września 2012, 13:48 #58
haribo99: Ogolnie podsumowujac to najnizsza ocene wystawilbym SAFowi. Nie wiem co sie z nim dzieje, ale od kilku meczy widac, iz jest zle dobrana taktyka pod przeciwnika. Caly czas twardo gramy 4-5-1 co nie przynosi efektu. Majac w skladzie RvP, ktory stoi i czeka na pilke "na nos" potrzeba drugiego, ktory bedzie walczyl, cos wypracuje, a i "ukluje" cos. Wczoraj pokazal to Roo, ale i Welbeck sie nadaje do tego (Chica jest bardziej "dobijaczem"). Co do podan - "kick & run".... co to jest? Ciagle w pierwszej polowie staramy sie kopnac dluga pile na napadziorow z pominieciem drugiej linii i zazwyczaj konczy sie to strata. Do tego tepe bieganie za pilka zamiast wysokiego pressingu. Dlatego w pierwszych polowach nie istniejemy (Wigan, Live, Tottenham....). Zupelnie nie rozumiem SAFa, dlaczego widzac, iz po wprowadzeniu drugiego napadziora i graniu krotkich podan + wysoki prssing wszystko zaczyna wychodzic. Wczoraj Koguty nie wiedzialy co sie dzieje w drugiej polowie. Nie mogly pilki powachac. Caly czas byla ona przy nodze graczy United. Jak styl Barcy mnie nudzi (1000 podan do...), tak MU rozgrywalo to swietnie, bo nie klepalo bez sensu jak Barca tylko kilka (kilkanascie) szybkich podan i pila w pole karne. To jest efektowne i efektywne. Mielismy pecha (sedzia, poprzeczki, slupki), ale widac bylo, ze w II polowie Tottenham nie istnial, a do tego MU caly czas oddawalo strzaly... nie wiem kiedy SAF si ogarnie i zauwazy, ze cos jest nie hallo w tym ustawieniu i stylu gry jaki preferuje na poczatku meczy....
» 30 września 2012, 13:49 #57
winqu: Gramy 4-5-1, bo jak już pisałem, ale mało kto zauważa, SAF trochę nieświadomie spowodował, że mamy najniższą i najsłabszą fizycznie linię pomocy w lidze. Na ten czas jedynym sprawnym, mogącym faktycznie wnieść coś do gry i liczącym się pomocnikiem, który ma ponad 180 cm jest Carrick. Już pierwszy mecz sezonu z Evertonem dobitnie pokazał, że jeden zawodnik, który "ma dzień", jest w sstanie całkowicie zdominować naszą linię pomocy, co jak wszyscy z resztą widzieli, uczynił Fallaini. SAF, grając pięcioma pomocnikami, próbuje zabezpieczyć się przed taką ewentualnością i ustawia pomoc, która nie będzie musiała wdawać się w walkę fizyczną i skupi się na szybkiej i kombinacyjnej grze. I tu pojawia się pytanie, co robił Giggs na skrzydle?
» 30 września 2012, 14:15 #56
haribo99: tylko, ze RvP nie jest napastnikiem, ktory sam cos pocisnie. Wiec, co z tego, ze mamy 5 pomocnikow, ktorzy nic nie moga zrobic, bo RvP jest schowany za obroncami? Jak juz wczesniej pisalem, nie jest to zawdonik, ktory genialnie ucieka obroncom, czy czesto wychodzi na wolne pole... Do tego "kick & run& i pressing na wlasnej polowie... jak to sie konczy wszyscy wiedza! Natomiast linia pomocy swietnie dawala sobie rade w 4 + Roo, ktory jest wszedzie.
Moim zdaniem powinnismy zostac przy usawieniu 4-4-2. Z czego Scholes powinien wchodzic moim zdaniem na druga polowe, bo na tyle ma sily, a jego wejscia moga zmienic duzo. WIec, jezeli Anderson/Cleverley spisywaliby sie zle - wchodzi Scholes, jezeli dobrze Scholes sobie odpoczywa. Dzieki takiemu zagraniu Anderson/Cleverley pokazalby, ze albo nadaje sie na MU albo trza szukac nowego rozgrywajacego.
Nie wiem co z Kagawa, bo koles dla mnie zawodzi. Gra dobrze co ktorys mecz (jak Nani). Moze faktycznie powinno sie go sprobowac na skrzydle za Naniego.
No i dla mnie podstawa RvP powinien usiasc sobie na lawce (jak kiedys Rooney), bo kol0 totalnie nic nie robi na tym boisku. Dla mnie obok Ferdinanda najslabsze ogniwo w ostatnim meczu. Z Live tez sie nie popisal, gral zenujaco. Nie podoba mi sie jego styl "stanie w miejscu i czekanie na idealna pilke". Wiem, ze mamy pilkarzy, ktorzy sa mu w stanie dograc taka pile, ale to nie Arsenal czy Borussia, ze 10 pilkarzy bedzie gralo na 1 napastnika, ktory z 10 sytuacji wykorzysta 1 czy 2. Jego zejscia do linii pomocy tez nic nie wnosza, bo albo kiwa sie wzdluz boiska albo (o ile nie straci pilki co sie dosyc czesto zdarza) podaje do tylu... tak to mozna grac w Ekstraklasie, a nie najlepszej lidze swiata. Natomiat za niego wstawilbym Welbecka + Rooney. Welbeck wychodzi do gry, pokazuje sie, walczy, ma ambicje i "mu sie chce"... moze umiejetnosciami wykonczenia odstaje od RvP, ale zeby sie tego nauczyc musi grac, a ja Robina juz nie mam ochoty ogladac, bo mnie skreca, ze bierze taka kase, a po boisku sobie spacerki urzadza...
» 30 września 2012, 14:41 #55
pakasiedlce: nie wiem kto siedzi w redakcji, ale chyba nie ma pojęcia o ocenianiu
Carrick – czasem wydawał się być zagubiony, ale przynajmniej się starał. jego starania oglądamy od długiego czasu i niewiele z nich wynika
Van Persie – nie miał zbyt wielu szans, ale zmarnował jedną przy stanie 3-2. Ocena: 7 szans miał aż nadto i niewiele wnosił do gry, wszystkie podania do tyłu.
» 30 września 2012, 13:37 #54
SkowronUNITED: Widać Braki w naszej obronie. Rio grał fatalnie cały mecz jemu należy się 3 najwyżej.Widać było że obrona na PL na pewno nie jest straszne wolna.1,2 i 3 bramka była po części Ferdinanda.
2 połowa to jest to właśnie co powinniśmy grać w każdym meczu.
» 30 września 2012, 12:35 #53
simix: z oceny Rio wynika że jak ja bym grał za niego i miał bym udział przy kilku bramkach przeciwnika to miał bym ocenę 6 ... bardzo budujące ;p
» 30 września 2012, 11:57 #52
442: Rio nie powinien pojawić się długo w pierwszej jedenastce!
» 30 września 2012, 11:22 #51
mcis: 3 gole w plecy,a noty obrony 8-6-8-7.... co to ma byc??
» 30 września 2012, 11:18 #50
Smart: Piękny mecz... szkoda, że taki wynik a nie inny. Widać niesamowity progres u Rafaela(ale pamiętam, że raz go obkiwano jak dziecko). Moim zdaniem MOTM.
» 30 września 2012, 10:47 #49
vip14: Scholes z całej drużyny zagrał najlepiej :) Szkoda, że przegraliśmy :/
» 30 września 2012, 10:15 #48
4EverMUFC: I my chcemy wygrać PL.....
» 30 września 2012, 10:06 #47
MDuch7: Jak United ma słabe początki to zawsze wygrywają ;) A LFC i Spurs już za nami, poczekajmy do 15 kolejki, wtedy będzie można ew. płakać ;]

GG MU !
» 30 września 2012, 11:04 #46
UrbannLegend: Słabe początki? MU jest trzecie. TRZECIE. Słaby początek to ma Liverpool. W zasadzie tragiczny.
» 30 września 2012, 22:02 #45
Rabona: Linderaagd - 5
Rafael - 8
Rio - 4
Evans - 8
Evra - 7
Carrick - 4
Nani - 7
Giggs - 5
Scholes - 9
Kagawa - 6,5
Robin - 6

Roo - 8.5
Welbeck - 6.5
Chicharito -
» 30 września 2012, 09:25 #44
PLDan11: Ja po raz kolejny wybieram na zawodnika meczu Rafaela. Ten chłopak po prostu ciśnie. Bardzo rozwinął się przez te parę miesięcy, brawa dla niego. Przynajmniej mamy pewność, że żadne Smallingi i Jonesy nie wejdą na prawą obronę ;)
» 30 września 2012, 09:00 #43
1878MU: Rio i Ryan nie zasłuzyli nawet na 5...
» 30 września 2012, 07:08 #42
UrbannLegend: Czy na pewno tak wysokie oceny dla linii defensywnej? Moim zdaniem w sytuacjach, po których padały bramki dla Spurs grali bardzo ospale i nierozsądnie...
» 30 września 2012, 01:25 #41
aris019: pierwssza bramka padla z winy Carricka,ktory odpuscil zawodnika,choc udzial Naniego przy bramce tez jest podobny.
» 30 września 2012, 09:56 #40
chewbacca: zdziwiłbyś się ;> nieważne jak bardzo ktoś skiepści, tutaj nigdy nie dostaje się oceny poniżej 5
» 30 września 2012, 02:08 #39
DonLitek: Napisz do MEN'a
» 30 września 2012, 00:33 #38
Zywo08: co nie zmienia faktu że miałeś rację ;)
» 30 września 2012, 00:50 #37
Klimaa: Skoro 37 latek jest najlepszym spośród Diabłów to świadczy o naszej słabości.. Niektórym daleko do Paula i go chyba nigdy nie dościgną..
» 29 września 2012, 23:39 #36
OloOcki: Albo sile ;)
» 29 września 2012, 23:49 #35
Exigo: Zdecydowanie o słabości, bo to oznacza, że klub nie rozwija się we właściwą stronę, skoro nie potrafi przeprowadzić zmiany pokolenia, a lekarstwem ma być sprowadzanie emeryta.
Rudy to świetny gość z darem od Boga, nic do niego nie mam - wręcz przeciwnie cieszę się, że nadal nam pomaga, ale przykro jest porównywać nasze "talenty" i ich " zaangażowanie" do tego co potrafi Scholes...

Btw - oceny z księżyca - może 10tki im dajcie, za to że dali sobie władować 3 gole u siebie...
» 30 września 2012, 00:06 #34
kubaks16: Teraz by pasowało żeby Ci wszyscy którzy pisali na Naniego w negatywny sposób pousuwali swoje konta z DP .. Ten chłopak w drugiej połowie pociągnął naszą drużyne do przodu strzelając pierwszą bramkę. Gdzie są Ci hajterzy którzy co mecz jechali na Naniego... Nie ma was bo wam głupio.
» 29 września 2012, 23:35 #33
ptaq: tu jestem i tak go nietrawie
» 29 września 2012, 23:47 #32
erkol79: Nie jest mi głupio, ale zmartwię cie bo to rooney pociągnął naszą grę a nani strzelił właśnie bramke po dośrodkowaniu rooneya i musiał to strzelić, a jego wrzutki były śmieszne.
» 30 września 2012, 00:01 #31
michal94klb: Rooney wcale nie był taki wybitny.OK,asystował i pokazywał się do gry. Ale oprócz tego miał dwie piłki które powinny zaraz pójść do Robina na sam na sam zamiast strzelać na bramkę.
» 30 września 2012, 00:19 #30
ChupaChups: Ja również tu jestem. Zastanów się co piszesz.. w ostatnich meczach miałem za co go hejtować, zresztą nie lubię go i lubić nie będę.. za to jaki jest. Zakompleksiony Portugalczyk, porównywanie go do Ronaldo zjarało mu banie i tyle w tym temacie. Dzisiaj coś zdziałał i chwała mu za to, ale to nie znaczy że będę go wielbił i oddawał mu cześć. Wkurza mnie jak fan boy'e Naniego bronią go i czczą . Zresztą każdy ma swoje zdanie i nie zabronisz mi wyrażać swojej opinii. Jeden udany mecz i mam mu hołd oddawać ?! Brawo dla Naniego za dzisiejszy mecz .

PS. Mam nadzieję, żę SAF w końcu przejrzy na oczy i na ważne mecze będzie wiedział kogo postawić na bramce ;)
» 30 września 2012, 00:29 #29
GGMU17: erkol79- Jak wrzutki Naniego były śmieszne to lepiej dośrodkuj a później się udzielaj.
» 30 września 2012, 10:11 #28
PanDuzeA: Dlaczego mam usuwać konto? Bo strzelił bramkę? Spartolił niemal wszystkie dośrodkowania i dryblingi podczas meczu! Zauważyłeś to, czy nie bardzo? A strzały 10 metrów od bramki lub prosto w bramkarza? Jego gra była żenująca i nigdy nie dał bym zawodnikowi oceny 7 za taki mecz.
» 30 września 2012, 13:42 #27
Celt15: Panowie zmieńcie stronę, z której bierzecie oceny bo to jest dramat. Uważam, że strona taka jak ta powinna sama wystawiać oceny, nie wierzę, że mogły by być gorsze.

Ferdinand rozegrał dramatyczne spotkanie i 6 dla niego jest obrazą dla Carricka, który ma taką samą ocenę.. Rio max 3, jego postawa ostatnimi czasy jest strasznie słaba.
» 29 września 2012, 23:29 #26
ama88th: zgadzam się całkowicie z przedmówcą... pisanie, że Ferdinand robił co mógł żeby zatrzymać Koguty jest co najmniej żenujące... uwielbiam go... uważam za ikonę United, podobnie z resztą jak Giggs'a ale trzeba sobie jasno i wprost powiedzieć, że obaj zagrali słabo, a Rio zawinił przy każdej bramce... byłem pewien, że dostanie ocenę 4... Podobnie komentarz przy ocenie Carricka: "czasem wydawał się być zagubiony, ale przynajmniej się starał"... no brzmi to dość kuriozalnie...
» 29 września 2012, 23:34 #25
DarkTwistedRoni: W mojej skromnej opinni:

Lindegaard - 6
Rafael - 8
Ferdinand - 5
Evans - 7
Evra - 6
Nani - 7
Scholes - 8,5
Carrick - 6
Giggs - 5
Kagawa - 5
Van persi - 6

Rooney - 8
Welbeck - 6
Chcharito - za krótko by oceniać.
» 29 września 2012, 23:23 #24
Draciel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.09.2012 23:12

W mojej opinii zawiedli przede wszystkim Carrick, Ferdy i Giggs. W mniejszym stopniu Lindegard i Kagawa. Carrick- dzisiaj coś mu nie szło, sporo niecelnych podań, straty piłki. Jak nie on. Ferdy- wiadomo. Giggs- jak dla mnie póki co bardzo przeciętny sezon tego zawodnika, chyba już nie te lata, niestety. Tylko rola rezerwowego na ten moment. Lindegard- mam wrażenie, że De Gea wyjąłby którąś z tych piłek. Kagawa- w pierwszej połowie kompletnie niewidoczny (jak w kilku ostatnich meczach). W drugiej już troszkę lepiej.

Na plus zaliczyć można na pewno występ Rooneya, Rafaela i oczywiście Scholesa. Nie mam pojęcia co byśmy bez niego zrobili. Oby grał dla nas jak najdłużej.

Po raz kolejny nasuwa się pytanie- jak to jest, że w jednej połowie gramy piach od którego oczy bolą, a w drugiej gramy piękny football, jak na mistrza przystało? Coś nie tak z motywacją, przygotowaniem mentalnym...
» 29 września 2012, 23:11 #23
patrykbor2: Oceny sa stanowczo za wysokie wszystkim -3 trzeba. Tragiczny wystep naszych ulubiencow.
» 29 września 2012, 23:11 #22
antydrewniak: MEN = szczyt aroganctwa , oceny z kosmosu sobie wzięli pseudo znawcy
» 29 września 2012, 23:08 #21
predki09: Pierwsza polowa WSZYSCY DNO NA 1
DRUGA POLOWA PIEKNA
» 29 września 2012, 23:07 #20
jarek87999: jakby rooney od poczatku gral zamiast giggsa to bysmy wygrali taki sklad typowalem....nastepny musi byc bez giggsa on juz nie daje rady na skrzydle scholes za 2polowe 10
» 29 września 2012, 22:49 #19
Rasiak: To jest śmieszne. Jak nasze rezerwy i młodziki grają swoją piłkę z Newcastle, to dostają po 6-7, a tu oceny z kosmosu. Wzięli pod uwagę chyba końcówkę spotkania, gdy Tottenham już bronił wyniku. Myślę, że dobrym pomysłem byłoby ocenienie zawodników okiem redakcji DevilPage. Te z MEN za każdym razem są żałosne/śmieszne.
» 29 września 2012, 22:45 #18
wisnia93619: jestem ciekawy czy kiedykolwiek ktoś dostał ocenę mniejszą od 5. tracimy 3 bramki a obrona ma średnią 7,25.... a van persie za co ma 7?? rooney go zjada na śniadanie.
» 29 września 2012, 22:42 #17
PanDuzeA: Jak można 15-20 razy dośrodkowywać i bodaj za każdym razem trafiać w obrońcę bądź wybijać piłkę za pole karne? Nie mam pojęcia, ale wiem, że same próby są bardziej doceniane niż skutki.
» 29 września 2012, 22:42 #16
kolor: Ferdinand to już od kilku spotkań gra słabo, podobnie zresztą jak Evra. Ale możliwe, że to z powodu chaosu w defensywie.
» 29 września 2012, 22:41 #15
Nani1900: Oceny jak zawsze z kosmosu...
Lindegaard - 4,5
Rafael - 8
Ferdinand - 3
Evans - 5
Evra - 4
Nani - 7,5
Szols xD - 8,5
Carrick - 6,5
Giggs - 3,5
Kagawa - 6,5
Van persi - 7

Rooney - 8
Welbeck - 5
Chcharito - za krótko by oceniać.
» 29 września 2012, 22:40 #14
Samuelikson: Szols to niestety będzie piętno na całe życie... Nie wiem jak można być takim idiotą żeby nie znać tego piłkarza i nie umieć czytać jego nazwiska...
Swoją drogą jak nazywał się ten komentator? Ktoś pamięta?
» 29 września 2012, 22:47 #13
messengerUTD: To był Białas bodajże.
» 29 września 2012, 23:08 #12
NaDeRoo: stefan białas
» 29 września 2012, 23:10 #11
EmigrantPL: mi też utkwiło w głowie "Valensia"
» 30 września 2012, 10:21 #10
Samuelikson: I teraz kulka w łeb każdemu inteligentowi, który na SB i w komentach do skłądu na mecz pisali bzdury w stylu: Scholes na emeryturę...


Macie kolejny raz niepowtarzalny dowód na to, jak wasze widzenie gry i ocenianie jest ułomne więc następnym razem weźcie na to poprawkę. Bo naprawdę nikt już nie ma siły tłumaczyć wam, że pozycja Scholesa nie wymaga od niego nie wiadomo jakiej kondycji. Jest ona tam plusem ale jeśli gracz ma 37 lat lecz taki ogromny talent jak Scholes to nie przeszkadza mu być MotM.

Poza tym po komentarzach widać kto jaki ma staż w kibicowaniu (choć nie mówię, że to jakakolwiek wartość albo że pozwala obiektywniej oceniać.). Jeśli ktoś pamięta Scholesa jeszcze z czasów kiedy ledwo chodził a na jedzenie mówił papu to każda chwila tego rudzielca na boisku jest rozkoszą. Nawet jeśli ma być najgorszym zawodnikiem na boisku to i tak wolę go oglądać niż Andersona. ..
» 29 września 2012, 22:37 #9
TraN: Weź mnie człowieku nie dołuj. Dla ciebie dowodem są oceny MEN'u, który w 90% przypadków pisze bzdury? No chyba, że wg ciebie np. Evans zasłużył na taką samą ocenę jak Rafael i Rooney, to ok, nie mam pytań.
» 29 września 2012, 23:31 #8
Samuelikson: Nie :P

Daleko jestem od tego aby stwierdzić aby oceny MEN były obiektywne. Nie mniej jednak wszyscy się zgodzimy, którzy oglądali ten dobry mecz, że Scholes zagrał świetnie. Więc chwytam się brzytwy, takiej jak oceny MEN aby gimbaza zrozumiała że są inni którzy widzą świat inaczej, potrafią między innymi docenić klasę zawodnika. A tak niestety po meczu co drugi znawca: "Scholes na emerytutę..."

Oceny MEN to złe narzędzie do piętnowania gimbazy ale cel szczytny :P

Rozumiesz już? :P
» 30 września 2012, 00:01 #7
Wade: Oceny prawie jakbyśmy finał ligi mistrzów wygrali 5-0
» 29 września 2012, 22:29 #6
maciek4o6: Dokładnie. Komuś się coś pomyliło.
» 29 września 2012, 22:31 #5
mik3: Ferdinand 6? To są jaja. Zawinił przy 2 bramkach.
» 29 września 2012, 22:28 #4
messengerUTD: Przy dwóch i trzecia na spółkę z Lindegaardem bo go nie asekurował.
» 29 września 2012, 22:37 #3
messengerUTD: Rio miał asekurować Lidnegaarda, bo to on stał w pobliżu i nawet nie ruszył do piłki. Gdybać nie ma co, Vida odkąd wrócił też na wysokim poziomie nie grał.
» 30 września 2012, 00:38 #2
Altair: "Rio miał asekurować Lidnegaarda, bo to on stał w pobliżu i nawet nie ruszył do piłki"

Wiesz w ogóle gdzie był Rio przy trzeciej bramce Clinta Eastwooda? Wątpię. Podziękuj Carrickowi za tego gola.


Pierwsza, to głównie z winy Naniego i Carricka, którzy całkowicie odpuścili Jana, a Rio był w sytuacji, w której musiał kryć jednego zawodnika po swojej prawej stronie i zająć się jeszcze wbiegającym w pole karne Vertonghenem.

Drugi gol, to już całkowicie zasługa Rio, ale co on tak na prawdę miał zrobić przy Bale'u? Można się przyczepić, że za późno wyszedł do niego i może udałoby mu się go zwolnić przed polem karnym, ewentualnie sfaulować.

Miał też kilka ważnych odbiorów, więc nie był to tragiczny mecz w jego wykonaniu i razem z Evansem mieli zdecydowanie za dużo pracy jak na grę za dwoma środkowymi/defensywnymi pomocnikami, z których Carrick zawalił najwięcej. Żeby jeszcze było śmieszniej, to Anglik tym razem zagrał o niebo lepiej w ofensywie niż defensywie.
» 30 września 2012, 11:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.