Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Everton rozważy transfer Fellainiego

» 16 września 2012, 20:28 - Autor: messengerUTD - źródło: tribalfootball.com
David Moyes przyznał, że Everton sprzeda Marouane'a Fellainiego, jeśli do klubu z Goodison Park wpłynie odpowiednio wysoko oferta.
Everton rozważy transfer Fellainiego
» Jeśli wierzyć doniesieniom mediów, Marouane Fellaini znajduje się na celowniku Manchesteru United
Fellaini według doniesień angielskich mediów znajduje się na celowniku Manchesteru United i Chelsea.

– Nie powiem, że w następnym okienku nie sprzedamy Marouane'a. Każdy gracz jest dostępny dla wszystkich klubów na świecie. Warunkiem jest tylko dobra oferta – mówi Moyes.

– Na chwilę obecną wiem jedno: okienko transferowe jest zamknięte, więc zawodnik nie odejdzie – dodaje Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
Włoski talent na celowniku United
Następny news »
MUST: Skończmy ze złośliwymi piosenkami

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (71)


vip14: Pewnie Everton będzie chciał za niego jakieś 25 mln funtów, a on i tak nam nie jest potrzebny.
» 18 września 2012, 16:40 #68
Desstin: Otóż mylisz się i to bardzo.Co do Fellainiego:mało jest tak dobrych technicznie ofensywno- defensywnych pomocników w PL.A dodatkowo on ma siłę i niewiarygodnie trzyma się go piłka.Zobacz jakiś mecz Evertonu to zrozumiesz co to za zawodnik.W Evertonie i tak nie może pokazać całego talentu (coś jak Hazard we Francji).Mega walczak z charakterem - idealny do United.Oby przyszedł.Poświęcić nawet Andersona czy Fletchera bo warto.Nazwisko wprawdzie nie jest znane graczom Fify czy CM-a ale ludziom którzy na poważnie się interesują piłką mówi wiele.Zresztą zobacz co robił w środku pola w ostatnich meczach z United...
» 18 września 2012, 21:52 #67
TykiMikk: Fellaini wart jest każdych pieniędzy.
Marnuje się w Eve, on jest stworzony do wygrywania trofeow. Środek pola Fellaini - Carrick i kto nam podskoczy? przecież on w pojedynkę rozjechał nas nie tylko w tym sezonie, ale też w poprzednim , gdzie było 4:4 i głównie dzięki temu straciliśmy mistrza. Od dawna go podziwiam, niesamowity, środek pola - mur nie do przejścia a zarazem taran , który niszczy wszystko i wszystkich.
Mamy już najlepszych napastników świata - Roo i RvP, mamy jedne z najmocniejszych skrzydeł - Nani, Young, Valencia, Mamy mocną obronę (o ile nie jest kontuzjowana) - Vida, Ferdek, Evans + talenty, mamy najbardziej perspektywicznego goalkipeera który już gra magię - DdG. Trzeba teraz właśnie przekoksa na środek pomocy. Scholes nim jest, ale nam trzeba kogoś na lata, jego następcy. Fellaini nim jest, jak dla mnie jedyny piłkarz, który nie "może być niesamowity". ale który już jest niesamowity, do tego młody, ograny w europie, ograny w PL, czego chcieć więcej?
No czego pytam sie?
» 18 września 2012, 00:22 #66
Fred78: 10mln+Anderson ,to by była dobra tranzakcja
» 17 września 2012, 19:33 #65
lukas0970: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 16:59

Dobry zawodnik, a nawet bardzo dobry, do tego waleczny, ograny w PL, młody wiek zaledwie 24 lata i ma bardzo charkterystyczną fryzurę ;) czego chcieć więcej? Oczywiście walka z Chelsea do najłatwiejszych należeć nie będzie, ale myśle, że Fergie przekonał by go do gry w naszych barwach.
» 17 września 2012, 16:57 #64
jamaj05: ma 25 lat.
» 17 września 2012, 18:40 #63
orchi650: Jestem ciekaw po co nam ta palma, i to jeszcze za 30 mil...
» 17 września 2012, 09:58 #62
chicharito111: tak najlepszy na świecie niech pogra więcej niż 4mecze dobrze a potem oceniajmy zawodników... tyle kasy nie jest wart
» 17 września 2012, 12:09 #61
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 15:18

@riv10 nie rozpędzaj się tak :D To, że kilka dobrych spotkań i się wyróżnia na tle takiego średniaka jak Everton wcale nic nie znaczy. Young też się wyróżniał w Aston Villi, a teraz już tak nie błyszczy.

Jeśli tylko Strootman potwierdzi swoją klasę, to właśnie go Ferguson powinien sprowadzić. Jeżeli zainteresowane jest nim Cheslea, to pewnie będą walczyli o niego za każde pieniądze, a dodatkowo u smerfów jest dużo belgów no i przede wszystkim jego funfel Hazard.
» 17 września 2012, 15:12 #60
PanDuzeA: Fakt faktem, że mecze Evertonu widzę głównie gdy grają z United. Niemniej, już któryś raz pokazał naszym zawodnikom jak powinien grać pomocnik w Premier League. 30 mln to dużo, ale realia są takie, że za mniejsze pieniądze ciężko znaleźć sprawdzonego piłkarza klasy europejskiej.
» 17 września 2012, 15:25 #59
Klimaa: Nie mamy w zespole walczaka oprócz Rooneya. Do tego wysoki (rzuty rożne nie są naszą mocną stroną) i potrafi dużo przebiec. Nie powiem, byłby to ciekawy transfer. Jestem tylko ciekaw jak spisałby się na wyższym poziomie (Liga Mistrzów).
» 17 września 2012, 23:57 #58
igoras28: Spoko jest ale wolałbym Kevina Princa Boatenga :)
» 17 września 2012, 00:09 #57
jarek87999: po sezonie mozna go wziasc jak scholes pewnie odejdzie na emeryture i sprzedamy andersona wtedy bedzie nam potrzebny taki fellaini za 20ml i srodkowy obronca pewnie hummels i bedzie po transferach ale to dopiero po sezonie
» 16 września 2012, 23:56 #56
mcis: 20mln... za mniej wiecej tyle poszedl szklany Rodwell, za F. beda chcieli co najmniej 40mln...
» 17 września 2012, 07:52 #55
Nani1900: Teraz też jest nam potrzebny, bo środek kuleje. Nazwe to tak jak jest scholes jest środek, jak nie ma scholes nie ma środka ;)
Ale scholes ma swoje lata, w każdym meczu nie zagra.
» 17 września 2012, 07:54 #54
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 08:53

bez przesady że bez scholesa nie mamy środka

jakby tak było w tym okienku bankowo ściągnelibyśmy kogoś na jego miejsce

carrick z resztą środkowych też sobie radzą przecież

ja bym poczekał cały sezon na dużo lepsze wzmocnienie niż Fellaini w lecie
i wątpie zeby SAF wydawał koło 40 mln w zimie, może akurat coś pokaże Clev, Ando, Kagawa i Powell, Jones na środku do tego czasu, Giggs też tam przecież może z powodzeniem grać

bo jest potrzebny prawdziwy playmaker, dlatego uwzględniam tutaj kagawe też
» 17 września 2012, 08:50 #53
Maciek89: Wolne żarty! Przecież mamy Andersona...
:-]
» 16 września 2012, 23:51 #52
satan23: hyhy ;]
» 17 września 2012, 11:13 #51
RdS21: Spoko jest. Takiego goscia nam trzeba.
» 16 września 2012, 23:20 #50
Bro: On jest świetny, kogoś takiego nam brakuje.
» 16 września 2012, 23:15 #49
messengerUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.09.2012 22:48

Podziwiam ludzi którzy piszą, że Fellaini to przeciętniak itd. Błagam was, nie wypisujcie takich bzdur. Pewnie nigdy go na oczy nie widzieliście, a jak widzieliście to chyba macie problemy ze wzrokiem. Gość w meczu z nami rozstawiał naszych po kątach i nie było na niego mocnych.

Nie udało nam się z Modricem, Dembele, Witselem to potrzebujemy kogoś takiego właśnie jak Belg. Wysoki, silny, przebojowy, w końcu ktoś wysoki kto będzie zapewniał nam bramki z główki, świetny w powietrzu, dobra technika, w defensywie i ofensywie kapitalny. Do tego ograny już w Premier League i ma dopiero 24 lata. Dla mnie jeden z lepszych o ile nie najlepszych box2box na wyspach.

Fellaini może grać jako defensywny pomocnik(czyli ktoś w zastępstwo Carricka), jako typowy środkowy pomocnik i podwieszony tuż za napastnikiem. Takiego grajka nam brakuje. Brakujące ogniwo naszej kadry. Jeżeli ściągniemy Fellainiego będę zdania, że kadrę mamy kompletną. 15-20 milionów i Afro jest nasze.

Zdecydowane tak dla niego.
» 16 września 2012, 22:46 #48
Nani1900: Zgadzam się w 99 %.
Wydaje mi się, że za tą cene którą podałaś Everton go nie puści. Podobno Everton wydał na niego 15 mln, wiec myśle, że dopiero od 30 mln Everton zacznię rozmawiać...
» 16 września 2012, 23:03 #47
spOntan: 15-20mln to chyba właśnie za samo jego afro :D
» 16 września 2012, 23:10 #46
RdS21: Z tym podwieszonym napastnikiem to troszke cie emocje poniosly.
» 16 września 2012, 23:21 #45
Tleniony: nie poniosły emocje bo jak sie nie myle to on na takeij pozycji grał w meczu przeciwko Man Utd :)
» 16 września 2012, 23:40 #44
jamaj05: RdS21- dokładnie

poza tym ciekaw jestem ile Ty-messenger widziałaś meczy z jego udziałem;]

no i bramki z główki-jako środkowy pomocnik nie bedzie miał tak częstych okazji żeby je zdobywać, poza tym roo, rvp czy hernandez też potrafią takie zdobywać

za 20 mln mógłby przyjśc, chociaż wolałbym już przeczekać cały sezon ze składem jaki mamy i za rok, gdy Scholes już odejdzie na emeryture rozejrzeć się za dowolnym, najlepszym środkowym pomocnikiem jakiego będizemy tylko chcieli
bo umówmy się- od Fellainiego są lepsi
» 16 września 2012, 23:41 #43
jamaj05: acha i ma 25 lat, nie wiem skąd wzięła się moda, że kim sie MU nie interesuje zaraz sporo osób ucina temu piłkarzowi rok-dwa
» 16 września 2012, 23:58 #42
wiruch: warto byłoby się przyjrzeć i powalczyć o Strootmana z PSV...
» 17 września 2012, 07:45 #41
jamaj05: a to nie jest bardziej skrzydłowy?
» 17 września 2012, 08:54 #40
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 10:07

15 mln ale funtów, to zapłacił za niego Everton 3 lata temu:) Myślę, że od 20+ mln dopiero zacznie się rozmowa. Ale nie chce mi się wierzyć w jego transfer, bo skoro MU nawet nie złożyło oferty za Dembele (15 mln f), to o niego tym bardziej nie powalczą.

P.S. powinnaś napisać: "Gość w MECZACH z nami rozstawiał naszych po kątach..."

Strootman gra w pomocy. Defensywny pomocnik.
» 17 września 2012, 10:06 #39
Gosia87: @RdS21
@Jamaj05

Fellaini w tym sezonie gra właśnie na pozycji ofensywnego pomocnika.
Jest wysoki, waleczny i gra box2box. Ma wszystko czego nam już od dobrych kilku lat brakuje. Byłabym zachwycona gdyby Fergie po niego sięgnął, bo na zażartość obecnego środka pola, to czasem aż żal patrzeć.
» 17 września 2012, 10:34 #38
messengerUTD: @ jamajo5 - owszem oglądałam go i to nie raz w akcji. Piszesz, że czy to przypadkiem nie jest skrzydłowy, a mi insynuujesz, że nigdy gościa nie widziałam w akcji. Więc ciekawe kto jednak Fellainiego w akcji nie ogląda.

''no i bramki z główki-jako środkowy pomocnik nie bedzie miał tak częstych okazji żeby je zdobywać'' - nie wcale, a rzuty rożne? Praktycznie wygrywa każde pojedynki główkowe. Technikę też ma dobrą także nie widzę problemu.


@ RdS21 - nie poniosły. W meczu z United właśnie tak grał i był podwieszony tuż za Jelavicem. Praktycznie cały zespół grał długimi podaniami właśnie na Fellainiego który potem odgrywał do Chorwata.

@hitman90 - Agent Dembele potwierdził, że złożyliśmy ofertę za Belga, ale najwyraźniej była za niska. Jednak chodzi o sam fakt, że zgłosiliśmy się po Moussę.

Może trochę z ceną przesadziłam, 20 + i będzie nasz. Tyle kasy za takiego grajka to praktycznie nic.
» 17 września 2012, 14:14 #37
jamaj05: messager:

proponuje czytać ze zrozumieniem, pytałem sie czy przypadkiem nie jest skrzydłowym o Strootmana-zawodnika z ligi holenderskiej, co normalnie zauważył np hitman wiec nie wiem jak to sie ma do Fellainiego O_o

chodzi mi o to, że lepiej poczekać sezon i kupić zawodnika na środek pomocy znacznie lepszego nawet i za 50mln, w koncu scholes odejdzie i taką dzirę trzeba będzie załatać

i wątpie żebyś oglądała tak mecze evertonu przynajmniej co 2 tyg od jakiegoś roku, oceniasz kolesia po meczu z MU, taka prawda
» 17 września 2012, 14:22 #36
messengerUTD: Aha, no sory, mój błąd. Problemy kobiece jednak swoje robią :P Co i tak nie zmienia faktu, że jak można pomyśleć, że Strootman to skrzydłowy. Jedno z bardziej znanych nazwisk jeżeli chodzi o tę pozycję. Strootman/Fellaini/M'Vila - któryś z tych.

Gófno prawda. Wiesz, jak ja czegoś nie wiem to po prostu tego nie piszę i Tobie też to zalecam. Nie oglądam Fellainiego od roku. Mecz Evertonu oglądam zawsze, tzn tyle ile mogę. Wiadomo, że jak lecą równocześnie United i Toffiki to oglądam Diabły, ale jak nie to też oglądam Everton.

''chodzi mi o to, że lepiej poczekać sezon i kupić zawodnika na środek pomocy znacznie lepszego nawet i za 50mln, w koncu scholes odejdzie i taką dzirę trzeba będzie załatać'' - to bez sensu. Nie lepiej kupić teraz Fellainiego za te np 25 milionów i mieć spokój, niż rok później za 50 ? Belg to jeden z lepszych na wyspach, a może i nawet na świecie. Obecnie jest lepszy od Strootmana czy M'Vili, a do tego ograny już na wyspach.
» 17 września 2012, 14:36 #35
jamaj05: no to nie wiem jakim cudem oglądasz mecze Evertonu (AKURAT nagle tej drużyny obok MU O_o ) i piszesz ze Fellaini to jeden z najlepszych na świece

wyróżnia sie w średnim Evertonie, sposród piłkarzy tam grających i tyle, nie pokazał niczego więcej, wiec nie wiem czy pomoc MU będzie potrafił pociągnąć tak jak drugą linie swojego klubu teraz, czy będzie potrafił sie zgrać z drużyną

bebe, anderson, young czy hernandez też ciągnęli swoje poprzednie kluby i na tle kompanów byli świetni, a po przyjściu do United już tak nie błyszczą i nie są liderami (wyjątek Chicharito pierwszy sezon)

poza tym nie wiem czemu lepiej kupić Fellainiego za 25?? mln-myśle ze wiecej beda za niego chcieli. Przecież kula ziemska jest naszpikowana świetnymi rozgrywającymi,czemu ograniczac sie tylko do niego, a po prawdopodobnym odejściu Scholesa niech United sięgnie po najlepszych nawet za te 50 mln. A ten sezon mógłby być ostatecznym sprawdzianem dla Cleva-czy bedzie miał miejsce w pierwszej 11, dla Ando-czy zostanie w ogóle w MU, dla Powella-czy bedzie dostawał wiecej szans itd
» 17 września 2012, 16:17 #34
jamaj05: aa no i zapomniałem- wraca jeszcze przecież Fletcher ;]
» 17 września 2012, 16:36 #33
Nani1900: @jamaj05

Piszesz, że Fellanini wyróżnia się w średnim Evertonem tyle, że on nie tylko wyróżnia się, ale robi jak nas chce. Podałeś wyżej przykłady, to ja na nie odpowiem.
Bebe - grał w lidzę Portugalskiej, tam to sobie może błyszczeć.
Anderson - tak samo jak bebe.
Young - może i to jest najlepszy z tych przykładów, ale zaczął dobrze i trafiła mu się kontuzja i jakoś nie może się odnaleźć.
Hernandez - też z przeciętnej ligi Meksykańskiej.

Wiec twoje przykłady były bezsensu.


Powiedz mi kogo ty chcesz kupić za 50 mln?
Felanini jest jednych najlepszych SP dostępnych na rynku.
» 17 września 2012, 16:48 #32
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 17:16

no nie wiem czy takie bez senus

chodzi mi że Fellaini sie wyróżnia i robi robote w Evertonei, ale nie jestem pewien czy tak samo bedzie przewodził w MU?

nie chodzi mi o ligi, tylko o autorytet piłkarzy w danym klubie

to może obok younga, który był niby najtrafniejszym przykładme tylko z naszego zespołu można dorzucić Berbatova

często bywa tak, że lider ze średniaka przechodzi do klubu dużo lepszego i tak już tak nie błyszczy

a ja wiem kogo?? nie jestem skautem MU i nie podpatruje piłkarzy, za to widze, ze kupe z was co tydzień ogląda Everton i zapewne już przed pierwszym meczem United w tym sezonie widziało go i chciało w Manchesterze ;]

nie wiem kto jest lepsza opcja, moze neymar, moze eriksen, moze ten cały strootman, ale jego w akcji nie widziałem, moze de rossi, moze kaka, sneijder, M'Vila, a może jest jeszcze ktoś, kto idealnie do United pasuje i już go podpatrujemy, nie wiem, ekspertem w przeciwieństwie do cb nie jestem widocznie, nie oglądam jak messenger każdego meczu z ligi angielskiej, hiszpanskiej, włoskiej itd itp, ale myśle ze są lepsi, żeby zastąpić scholesa niz fellaini, bo zaraz dojdziemy do wniosku ze Belg to najlepszy środkowy pomocnik na świecie...

PS. robi nas Fellaini jak chce? przez ostatnie 4 lata w BPL, czy w ostatnim meczu, bo widze ze dopiero od tego spotkania zaczęło sie wielkie wow

jakoś nie zdziałał cudów przez te lata w evertonie, ani go nie ciągnął jak modric tottengamu, ani nie uratował przed przegraną w ostatnim meczu

łatwiej jest zabłysnać na tle zawodników evertonu niż Manchesteru
» 17 września 2012, 17:11 #31
RdS21: Fellaini gra zwykle jako typowy środkowy. Na AMF ma porównywalną liczbę rozegranych spotkań co na DM.

"Przesunięty ostatnio nieco do tyłu pomocy, Marouane Fellaini twierdzi, że właśnie na tej pozycji czuje się najlepiej i to właśnie w tym miejscu na boisku chciałby występować w barwach The Toffees.

Belg, któremu David Moyes znalazł nową rolę na boisku, prezentuje się ostatnio znakomicie i śmiało można stwierdzić, że pozycja cofniętego pomocnika odpowiada mu najbardziej. Fellaini występował wcześniej jako bardziej ofensywny gracz, ale prezentował się zdecydowanie słabiej niż obecnie. [więcej]
Więcej 1 komentarzy
Dodano 11 Jan 2010 18:53"

Z evertonpoland . com
» 17 września 2012, 19:39 #30
jamaj05: Gosiu:)

troche przesada z tym ze od roku gra na BARDZO lol wysokim poziomie:)

no spoko, sa pokazywani, oczywiście, ale wątpie zeby messenger tak oglądała meczy evertonu i zwracała uwage na tego zawodnika
jakoś nikt w tym okienku transferowym nie wspominał ze Fellaini byłby dobrym wzmocnieniem, o 180 stopni wszystko odwróciło sie po jego meczu z MU i filmikach na yt
nagle każdy jest ekspertem i śledzi everton równie często jak MU, już to widze;]

ale jednak holenderska piłka sie nie interesuje i o strootmanie nie słyszałęm
normalne, mam dużo innych spraw na głowie niż śledzenie losów każdego talentu z każdej ligi

no prosze Cie, szanuje i lubie Moyesa, ale umówmy sie-jest wielu wielu innych ludzi, lepszych na tą posadę

a za którego pomocnika tak przepłąciliśmy? poza tym kaka pewnie nie byłby taki drogi, moze pogubił sie w Realu i mógłby złapać wiatr w żagle w United. Jakoś Berbatov tez był skreślany, a ostatnio 2 bramki wpakował

Sneijder piłkarsko na bank nie odbiega od Fellainiego, wiecej-lepiej pasowłby do czerwonych diabłó niż belg

no cóz, na całe szczęście SAF nie kieruje sie Twoim gustem i nie pyta przy kupnie zawodnikó czy ich lubisz, a z Neymara mozna byłoby zrobić wielki pożytek w środku pomocy, tak jak zreszta z Rooneya

wiekszy żart? jest lepszy, a 10 mln to przy takich kwotach nie jest wielka różnica wiec nie wiem co w tym śmiesznego

a co z de rossim, eriksenem?

nie kierujmy sie jedym meczem i emocjami w wyborze, kuszczak też rozegrał bardzo dobry mecz przeciwko United i wyszło jak wyszło
» 17 września 2012, 20:07 #29
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.09.2012 21:56

Ty podałeś samych offensywnych graczy. A Fellani jest typowym SP, chociaż czesem występuje na SPO.
Neymara na środek pomocy??
Fellanini nie zagrał tylko jednego dobrego meczu przeciw nam. Przypomnij sobie mecz z poprzedniego roku remis 4 : 4. Bramka + asysta Fellaniniego.
A z tych graczy których podałeś albo grają na takie pozycji co Kagawa, albo są skrzydłowi. My mamy już za dużo graczy offenswynych.
Ja oprócz Fellaniniego chciałbym Tiote z Newcastle.
» 17 września 2012, 21:55 #28
jamaj05: nie chce być źle zrozumiany

szanuje Belga i uważam że jest dobrym piłkarzem

ale MU kmini jak tutaj zastąpić scholesa, jezuuu

Fellaini mógłby zastąpić np carricka, gdyby ten odchodził na emeryture, ale jeśli na wstrzymanie daje sobie Paul, to nam potrzeba prawdziwej bomby, mega rozgrywającego, a Fellaini jest solidny i wybija sie w Evertonie i to tyle

Real ma ozila i modrica, barca inieste i xaviego, a United miałoby mieć carricka i fellainiego?? wow juhuhuh

i co z tego, że podawałem graczy nastawionych bardziej offensywnie??
po odejściu scholesa chyba bardziej potrzebujemy playmakera, a oni by sobie tam poradzili

Fellaini na miejscu scholesa, to tak jakby chcieć zastąpić Rooneya przez Dembe Ba, jakby VDS chcieć zastąpić kuszczakiem, albo jak arsenal van Persiego zastąpił Podolskim

no dobrzy piłkarze, dobra technika, ograni, w swoich klubach się wyróżniają i je ciągną, ale jednak można byłoby lepiej zastąpić, co nie??
» 17 września 2012, 22:24 #27
RdS21: Tak się składa, że w Footballu jestem bigamistą i kibicuję też Ajaxowi. Co za tym idzie, oglądam ligę holenderską. Strootman i Eriksen to są dopiero zawodnicy. Jednego Do Carricka, 2 gdzieś do przodu i miazga :]
» 18 września 2012, 17:34 #26
Nani1900: Myśle, że właśnie takiego gracza potrzebujemy. Jest silny, dobrze gra głową, technike ma na wysokim poziomie. Potrafi dograć, przejąć, zakręcić obrońcą. Można powiedzieć, że jestem fanem jego talentu. A tych co uważają, że to wielkie drewno odsyłam na Youtube na film "Fellanini vs Manchester United". Bawił się z nami jak chciał. Myśle, że kwota 30 mln zadowoliła by Everton i pozbawiła nas kłopotów z środkiem pola.
» 16 września 2012, 22:42 #25
sajmoon00: Nie no... Strzelił nam jedną bramkę, a TU o nim wielkie spekulacje typu interesuje się nim Manchester United i Chelsea. Wszyscy się nim jaracie, jak ksiądz nowym ministrantem... Nie dajmy się zwariować!
» 16 września 2012, 22:29 #24
messengerUTD: Ty chyba sobie jaja robisz.
» 16 września 2012, 22:35 #23
Tleniony: widizałeś chociaż raz jego gre ?
» 16 września 2012, 23:41 #22
michal98: Mógłby do Nas przejść, ale nie musi ;)
» 16 września 2012, 22:23 #21
cesarz: zwykły przeciętniak. Za słaby za ManUtd. Zagral kilka dobrych meczy i zrobiło się o nim głośno. Ten rozgłos pewnie zawdzięcza fryzurze niż umiejętnościom.
» 16 września 2012, 22:14 #20
Rasiak: Ojciec Fellainiego wypowiadał się kiedyś, że chciałby, aby jego syn grał w Chelsea. Jeśli gdzieś będzie odchodził, zapewne zasięgnie porady u ojca. Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem tego transferu. Wolałbym zobaczyć zamiast niego kogoś innego.
» 16 września 2012, 21:44 #19
Gawron8: dobry piłkarz ale wątpie w ten transfer, już wole (Ronaldo, sam żeby przeszedł, jeśli bedzie odchodzil)

a tak to neymara, lub sneijdera
» 16 września 2012, 21:23 #18
aris019: ronaldo oplakuje jeszcze wczorajsza porazke:P
» 16 września 2012, 21:27 #17
Koksu: Gawron chcesz piłkarzy którzy będą zapewne cholernie drodzy... Sneijder bez formy przynajmniej z tego co się orientuję, Neymar, to gwaizdka ligi brazyijskiej, niesprawdzona w europie i do tego cholernie droga...a Ronaldo..proszę Cię. Nie wierzę by Ferguson dał za piłkarza tak dużą kwotę, jaką niewątpliwie zarząda od nas Real jeśli już by chcieli gadać.
» 16 września 2012, 21:51 #16
Nani1900: Cała trójka którą podałeś to gracze offensywni. My potrzebujemy SP.
» 17 września 2012, 07:44 #15
brylaant14: niech zetnie włosy bo wygląda jak idiota -,-
» 16 września 2012, 20:53 #14
Wojtek1357: przynajmniej ma cien pod oczami :P
» 16 września 2012, 20:54 #13
aris019: niech robi co chce ze swoim wygladem to jego sprawa.A tak z ciekawosci mamusia tez Ci wybiera fryzury?:P
» 16 września 2012, 21:26 #12
dziki: jak przyjdzie do nas zapewne dostanie od Bossa taka wiadomosc aby cos z fyzura zrobil. Pamietacie BEBE ??

pozdrawiam
» 16 września 2012, 21:30 #11
Rasiak: Fellaini bez jego boskiej fryzury nie byłby już tym samym człowiekiem. Poza tym, jak myślicie, dlaczego wygrywa większość powietrznych pojedynków? :>
» 16 września 2012, 21:42 #10
arthux: Fajne ma włosy. Nie sposób go pomylić z kimś innym na boisku:) Wiadomo gdzie piłkę na głowę słać.
» 16 września 2012, 22:01 #9
trezegram: Ty Rasiak. A może po prostu ma dobrego jumpa i 195 cm wzrostu??
» 16 września 2012, 23:25 #8
sssexton90: skoro nie daliśmy za Dembele 15 MLN funtów to Fellainiego nie chcę
» 16 września 2012, 20:52 #7
hitman90: MU nie ma szans jeśli CFC włączy się do walki. Poza tym Everton zażyczy sobie za niego bardzo duże pieniądze, jako, że sami zapłacili 15 mln funtów a dodatkowo, to po prostu dobry zawodnik.
» 16 września 2012, 20:50 #6
laskavvv: jestem sceptycznie nastawiony do tego transferu :) może gdyby ogarnął ten burdel na łbie. ... ale nie sądzę :]
» 16 września 2012, 20:48 #5
Nomysz: Jak dla mnie może on dojść dobrze zagrał przeciwko nam :) Ogólnie nawet go lubie .
» 16 września 2012, 20:42 #4
Presidente: poland

Ale w razie kontuzji Kagawy , czy innego z asow w środku pola w United Fellaini sie napewno przyda. Ja osobiscie bardzo go lubie i cenie , poniewaz lubie jego styl gry.
» 16 września 2012, 20:35 #3
Nani1900: Ja myśle, że nie w razie kontuzji, a fellanini powinien wejść do pierwszego składu. Bije wszystkich naszych środkowych na głowe, oprócz scholes ;)
Kagawa uznaje jako SPO, wiec go tu nie zaliczam.
» 17 września 2012, 07:48 #2
poland: nie potrzebujemy go
» 16 września 2012, 20:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.