Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Zenit zrezygnował z transferu Naniego

» 7 września 2012, 06:52 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
Jak donoszą angielskie media, nierealne żądania finansowe Naniego stanęły na drodze transferu Portugalczyka do Zenitu Sankt Petersburg.
Zenit zrezygnował z transferu Naniego
» Nani pozostanie w United na kolejny sezon
Jeszcze w czwartek po południu dyrektor rosyjskiego klubu, Maxim Mitrofanov w rozmowie z dziennikarzami twierdził, iż została złożona oferta za skrzydłowego Manchesteru United, opiewająca na kwotę 25 milionów funtów.

Działacze Zenitu spieszyli się z transferem Portugalczyka, bowiem wczoraj był ostatni dzień okienka transferowego w Rosji, a po sprowadzeniu do klubu Hulka i Axela Witsela, ostrzono sobie zęby na jeszcze jedno klasowe wzmocnienie rosyjskiego zespołu.

Jednak według najnowszych doniesień, żądania finansowe Naniego okazały się zbyt wygórowane dla drużyny z Sankt Petersburga i pozostanie on na kolejny sezon w Manchesterze United.

Portugalczyk od dłuższego czasu stara się o nowy kontrakt na Old Trafford, lecz władze Czerwonych Diabłów nie chcą przystać na jego warunki. Podobno 25-letni gracz chciałby zarabiać 130 tysięcy funtów tygodniowo, dlatego też obecnie rozmowy odnośnie nowej umowy utknęły w martwym punkcie.


TAGI


« Poprzedni news
Ankieta: Zagłosuj na mecz Manchesteru United!
Następny news »
Carvallo kwestionuje sens transferu Angelo

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


vip14: Bardzo fajnie, ale nie wiadomo czy Nani zostanie w United, ale bądźmy dobrej myśli xD
» 9 września 2012, 09:57 #55
lukas255: Mam nadzieje,ze nani nawet nie chcial sie ruszac z menczesteru do jakiegos zenitu. Jest to nasz najlepszy skrzydlowy jesli zlapie forme, wiec zasluguje na podwyzke, zeszyy sezon to nam udowodnil i jesli zdolalby utrzymac forme przez dlugi czas to by bylo super
» 7 września 2012, 23:04 #54
siabadaba: Każdy krytykuje Naniego a jakby nie patrzeć to 27 asyst w ostatnich dwóch sezonach w lidze robi wrażenie.
» 7 września 2012, 22:31 #53
ziomboy777: przecież to jest smiech na sali... skoro Young zarabia 130 tys. funtów tygodniowo... to naprawde nie rozumiem dlaczego skapi Glazerowie (czy kto tam inny mądry) nie chca dać Naniemu tyle samo skoro Ashley może Naniemu buty czyścić!... gdzie tutaj jest logika :O...
» 7 września 2012, 19:34 #52
ZuczekUnited: Ja mu się nie dziwie. Wie ile jest warty i chce o to walczyć. Podwyżke powinien już dostać po kapitalnym sezonie 2010/11. Nie jestem pewien, ale chyba Young zarabia więcej od niego...śmiech na sali
» 7 września 2012, 19:19 #51
Nani1900: Denerwują mnie ci co piszą, że dobre meczy Naniego można policzyć na palcach jednej ręki...Może i Valencia obecnie jest lepszym skrzydłowym, ale mówicie, że jest o wiele lepszym. To ja się zapytam w czym?
W poprzednim sezonie miał o 1 asyste mniej i chyba o 1 bramkę więcej. To powiedźcie mi gdzie widzicie tą kosmiczną przewage? Może i Valencia ratował nam tyłek parę razy i asystował, i strzelał w bardziej ważnych meczach. Ale są porównywalnym graczami. Jakby Valencia miał 20 asyst to można by powiedzieć, że jest o niebo lepszy.

Wszyscy krytykują Naniego po jednym meczu z Evertonem...a ktoś popatrzył w niedaleką przeszłość?
Euro 2012 - Nani zaliczył każdy występ do udanych, zawsze był przydatny. Cicha gwiazda Portugali. Wszyscy zapatrzeni w Ronaldo.
Chodźby mecz z Barceloną - pokazał, że techniki nie ma gorszej niż katalończycy.

Może popatrzmy ogólnie na naszych skrzydłowych, ogólnie trzeba powiedzieć, że mamy bardzo przeciętne skrzydła. Zawsze miliśmy przeciętny środek. Kim nadrabialiśmy? Skrzydłami. A gdzie one teraz są?
Valencia jest dobry, ale do wrzutek i tylko wrzutek. Nie ma tego błysku co Ronaldo kiedyś. Potrafił sam wygrać mecz.
Nani czasem bohater, czasem najgorszy piłkarz.Jest himeryczny. Jak błyśnie to na pewno przyniesie więcej niż Valencia. Co z tego, że Valencia ma równą forme jak i tak nie można się po nim spodziewać, że odmieni losy spotkania, bo zawsze gra porównywalnie. Nani nigdy nie dorówna Ronaldo, ale wy go krytykujecie jakby grał na poziomie polskiej ligi. Wierze, że pokaże hejterą, że było by bez niego ciężko.
Young na razie nasz najgorszy skrzydłowy, oprócz strzałów z daleka nie za wiele wnosi do gry. Kiedyś mijał przeciwników jak chciał teraz jak się przebudzi to może zacznie grać jaki kiedyś. Chciałbym tego. Widziałem go na żywo ( Trening Anglików - Kraków ), wiec miło by mi się oglądało jakby grał na wyskokim poziomie xd.

To może popatrzmy na skrzydła innych drużyn :
Chelsea - Mata, Hazard, Moses - świetne skrzydła, dużo lepsze od naszych.
$ity - Silva i Nasri też świetni. Może troszkę lepsi od naszych.
Arsenal - Podolski, Walcott, Chambarlen ( nie pamiętam jak się pisało ) Cazorla też może grać na skrzydle. Skrzydła może trochę gorsze od naszych, ale bardzie równe.
Tottenham - Lennon i Bale. Też świetni skrzydło. Może poziomem troche gorszym od nas, ale minimlnie.

To są zespoły tylko z Premier League. Nie narzekajcie tylko na Naniego, ale na całe nasze skrzydła.

Pozdrawiam
» 7 września 2012, 19:03 #50
BadMotherFuker: Pomimo tego, że nie jestem zwolennikiem Naniego, co pisałem już wcześniej że mnie denerwuje, ale uważam go za dość niepodważalne ogniwo naszej drużyny. Co więcej, uwielbiam Valencie, wg mnie najlepsza prawa stopa w Anglii. Pomimo tego, napisałeś kolego świetnego posta. Zgadzam się z nim w 100%:) Dobre wnioski, obiektywizm:) Fan Naniego, po prostu:) Ja zawsze będę bronił Berby:)SAF spaprał i tyle wg mnie, pomimo wielu dowodów na "winę" Berby:)
Tak czy inaczej inni czytający Twój post na pewno dostrzegą coś nowego:)
Ale tak czy siak pomimo świetnego postu, zdania nie zmienie:)
A pisze się Alex Oxlade-Chamberlain:)
P.S. Dużo grasz w fifę?:>;p
» 9 września 2012, 03:13 #49
Nani1900: W fifke czasem pykam. Jeśli chodziło ci o to, że oceniam zawodników na podstawie fify to nie oceniam ich na podstawie gry, a raczej staram się być obiektywny obojętnie czy jestem fanem tego zawodnika czy nie. Zawodników oceniam na podstawie gry w realu, a nie z gry, bo nie wiele ma to do tego :P.
» 9 września 2012, 18:19 #48
Edwin13: No nie wiem czy to taka dobra wiadomość. Jeśli gra z ławki odpowiada mu to dobrze, wtedy mozna uznać wiadomość za pozytyw. Ale ci co się cieszą, że zostaje, "bo po co ma grać w Zenicie, skoro może grzać w razie co ławe w MU", jest to bezsensu, bo jeśli miałby wcale nie grać to lepiej żeby pograłby sobie w takim Zenicie. Oczywiście, od razu witam tych którzy odpowiedzą ciętą ripostą, że jakby Young czy Valencia złapali kontuzje to nie miałby kto grać.
» 7 września 2012, 17:25 #47
ZuczekUnited: To przywitaj mnie, który pisze, że chyba Cię porąbało jeśli myślisz, że to Nani będzie grzał ławe, a nie Young.
» 7 września 2012, 19:15 #46
Edwin13: Cześć ZuczekUnited. To co sądzisz, żeby sprowadzić Messiego i Ronaldo, i żeby grzali ławę, bo przecież dlaczego mają grać w innym klubie skoro mogą grzać ławę u nas. Choć masz rację, ja również wole Naniego gdy kiwa się 20 razy i trzy razy wywalczy aut, oraz stworzy zagrożenie, bo lepsze to niż asysty Younga.
» 11 września 2012, 19:17 #45
NaDeRoo: Czy 130 tys funtów to duzo jak na takiego piłkarza?? zarzad chyba sobie robi jaja zeby takiemu piłkarzowi odmowic takich groszy jak na MU
» 7 września 2012, 17:25 #44
Arturek15: z jego formą nikt mu tyle nie da. Ty sobie chyba robisz jaja swoimi wypowiedziami
» 7 września 2012, 18:47 #43
RooneyMU: Nani ma pieniądze tylko że chce być traktowany na równi z naszymi gwiazdami. Ja go rozumiem bo skoro jest na Old Trafford tyle lat, jest także najlepszym skrzydłowym i tak ciężko dostać tyle co Young ? Już nie wspominając o RVP.
» 7 września 2012, 16:54 #42
bartek: dobrze ze zenit zrezygnowal
» 7 września 2012, 16:50 #41
Man10Utd: Super na to liczyłem
» 7 września 2012, 16:19 #40
pilsudczyk: Nie wiem kiedy Naniemu wygasa kontrakt ale pomyślmy co będzie jeśli nie zgodzi się na podpisanie nowego i trzeba go będzie oddać za friko. Kolejna sprawa to nie wiem czy Nani sobie zdaje z tego sprawę, że na pozycję skrzydłowego jest całkiem spora konkurencja i żądanie aby zarabiać więcej niż pozostali jest trochę nie na miejscu. Owszem on w momencie gdy zespół ustawiony jest na to aby piłkarze sobie podryblowali, postrzelali, finezyjnie popodawali jest najlepszą opcją. Ale kiedy trzeba wystawić solidne skrzydła, które mają robić zarówno w ataku jak i obronie oraz asystować (wiem, że Nani sporo asystuje ale na tyle okazji ile ma to jest to nadal za mało) to wtedy lepszą opcją jest Valencia, Young lub nawet Giggs.
Dla mnie tacy piłkarze jak Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick i właśnie Nani powinni zgodzić się na obniżkę swoich pensji ponieważ lata świetności mają już niestety za sobą i nie wnoszą do gry zespołu tyle ile przed 2-3 laty.
Ave Marszałek!
» 7 września 2012, 16:19 #39
NaniN17: Hura.
» 7 września 2012, 15:17 #38
wrobel1992: Jednego nie rozumiem. Nani mimo kontuzji w poprzednim sezonie w zestawieniu goli/asyst był na porównywalnym poziomie do Valencii. Jeden z nich jest wychwalany,a drugi mieszany z błotem! Coś jest nie tak chyba... Po za tym ile było meczów, gdzie Nani jako jeden z nielicznych próbował cokolwiek zrobić?? Niektórzy z user'ów wyżej cenią piłkarzy, którzy nic nie robią ani in plus, ani in minus niż Portugalczyka, który próbował brać ciężar gry na siebie. Wiem, nie zawsze mu wychodziło, ale lepszy jest zawodnik, który próbuje niż taki, który gra dobrze jak całej drużynie idzie(patrz Cleverley)! Po za tym jeśli niektórzy chcą sprzedać Nani'ego to co chcą zrobić z Young'iem?? Koleś w AV niszczył system a u nas jest przeciętniakiem, który w co 10 meczu strzeli piękną bramkę i tyle... Pozdro dla obiektywnych!
» 7 września 2012, 15:07 #37
Bro: "Jak donoszą angelskie media" tyle w temacie. A Wy jedźcie na naniego nie mając żadnych pewnych informacji.
» 7 września 2012, 15:00 #36
L3XT3R: Trochę mnie to dziwi, że władze United w ogóle zgodziły się na negocjacje.
» 7 września 2012, 14:56 #35
Gumis17: takich komentarzy jak np. napisał ` Fabio ` a szczególnie (powinniśmy go sprzedać ) to az sie nie chce czytac ..;/ ale jak NANI zaraz bedzie ładował bramki i wgl to mu dupe wyliżesz za friko ale ostro bedziesz gadasz aby go sprzeda ..
» 7 września 2012, 14:45 #34
koko672: dobra wiadomości :)
» 7 września 2012, 14:39 #33
Michal88: proponuje panie Nani wsadzic glowe do wiadra z zimna woda i zejsc na ziemie bo United potrzebuje graczy ktorzy kochaja te barwy a nie narzekaja mimo i tak juz ogromnych zarobkow
» 7 września 2012, 14:11 #32
Pomarancz: Dobra wiadomość.
» 7 września 2012, 14:01 #31
Fabio: Nani'ego chyba już całkiem POP... !!
Za co on chce zarabiać te 130tyś/tyg ?!
Za to że na porządnym/wysokim poziomie zagra 1 ,2 mecze ,a potem 3,4 podaczkowato i tak w kółko ?!
Niestety ale Nani to w większości spotkań taki " jeździec bez głowy " ( jak CR na początku Sw kariery w United ) ,który nie potrafi USTABILIZOWAĆ FORMY ,na dłuższy okres czasu.
Wg Mnie nie zasługuje na taką pensję i jeśli nie zniży zarobków to bez chwili zastanowienia ,powinniśmy go sprzedać.
» 7 września 2012, 13:00 #30
grobla95: Sprzedaj sobie mózg, jak znajdziesz kupca.
» 7 września 2012, 17:15 #29
Kubaa: Absolutnie przewspaniała wiadomość. Mój ulubiony piłkarz zostaje, cieszę z tego bardziej niż z transferów
» 7 września 2012, 12:56 #28
Joker7: Jesli chce 130 tys to musi w koncu zaczac grac Nani pokaz ze zaslugujesz na taka kase;]
» 7 września 2012, 12:11 #27
mcis: 100tys jesli odnajdzie forme, jesli nie to do widzenia...
» 7 września 2012, 11:10 #26
wwwwww333: Gość zarabia taką kasiorę i jeszcze mu mało?!W tyłku mu się poprzewracało.
» 7 września 2012, 09:53 #25
biciu: Podwyżka rekompensowałaby odejście do słabszego klubu i słabszej ligi
» 7 września 2012, 10:10 #24
Diabelred: nom i zeby jeszcze chociaz sobie zasluzyl na taka podwyzke ;d
» 7 września 2012, 10:59 #23
wiruch: idąc Waszym tokiem myślenia to ciekawe czym sobie zasłużyl Young na 100 czy tam 120 tys. grając u nas od jednego sezonu i niczym specjalnym poza nurkowaniem się nie wyróżniając...
» 7 września 2012, 11:12 #22
Diabelred: dlatego tak jak juz wczesniej pisalem jestem za tym aby obnizyc Youngowi oraz nie podwyzszac Naniemu (bo niby za co?)
» 7 września 2012, 11:18 #21
satan23: No to sprawę mamy jasną.. jeśli nie sprawdzi się w tym sezonie to już będzie prawdopodobnie koniec współpracy z MU.. na chwilę obecną to jego kariera się zatrzymała o ile nie uwsteczniła.. tylko przebłysk świetnej gry moze go uratować jeśli tak się nie stanie to wyląduje w przyszłym sezonie za jakieś 10-15 mln jeuro w włoskiej lidze ;P
» 7 września 2012, 09:47 #20
szalik666: jasne było że SAF go nie pusci teraz gdy okno dla nas sie juz skonczyło wiewc zostali bysmy z 2 skrzydlowymi (Giggsa klasyfikuje jako środkowego) . Moim zdaniem jednak to ostatni sezon Naniego na OT. Na razie nie zasluguje na pieniadze jakich wymaga od klubu. Od dluzszego czasu znajduje sie kompletnie bez formy. Osobiscie go lubie i szanuje poniewaz chce byc lojalny wobec MU ale jednak jestem zdaniem ze przy jego na pewno duzym talencie ma on j25lat i juz lepiej grac nie bedzie i ja gdybym mila zdolnosc decyzyjna w MU sprzedal bym go za a 30-35 ml f i kupil Jamesa Rodrigueza ktory juz za sezon 2 bedzie lepszym zawodnikiem od Naniego i zreszta mi sie wydaje ze mamy juz tego zawodnika dogadanego i dlatego SAF bedzie chcial sprzedac naniego i ja bede go w tym popieral GGMU!
» 7 września 2012, 09:42 #19
ghiio: Teraz tak sobie myślę że jeżeli SAF pozwolił mu negocjować z innymi klubami to już położył na nim krzyżyk. Myślę że nie będziemy za często go oglądać w meczach. Tylko kiedy to jest konieczne. Pewnie będzie na ostatnim miejscu wśród skrzydłowych i będzie wchodził jak V i Y będą mieli kontuzje. :(
» 7 września 2012, 08:55 #18
kaplan130: Chciałbym żeby Nani przedłużył kontrakt bo jest on ważnym zawodnikiem. Niech teraz złapie formę, pokaże na co go stać i wtedy sam zapracuje na tygodniówkę jaką chce dostać.
» 7 września 2012, 08:52 #17
Cordell: Podwyżka dla niego i nie będzie myślał o przeprowadzce ;]
» 7 września 2012, 08:49 #16
Triiinity: Na podwyżkę to sobie trzeba zasłużyć.. jego dobre mecze z sezonu 11/12 można policzyć na palcach jednej ręki.
» 7 września 2012, 09:18 #15
jacomanufan: myśle, że chłopak sobie zasłużył na te 130. Gra już mase czasu za jedną z niższych klubowych stawek, bo chyba koło 70. Zawodnicy pokroju Ashleya Younga dostawali takie lub niewiele niższe na samym starcie.
» 7 września 2012, 08:41 #14
mcis: eeee 70 to nie nizsza stawka. mniej zarabiaja z podstawowego skladu mniej zarabiaja: De Gea, Evans, Jones, Chris, Rafael, Tom. nie wiem ile zarabiaja Young i Kagawa, a Wellbeck chce zarabiac 80tys, ale zarzad sie nie zgadza....
» 7 września 2012, 11:28 #13
karl1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2012 08:04

Hah... Wierzyliście że Nani pójdzie do Zenitu? -.-
Mówiłem że Nani zostanie na Old Trafford. A po tym sezonie przedłuży kontakt i może dostanie tą 120-130 tyg i będzie wszystko git.
» 7 września 2012, 08:04 #12
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2012 10:53

to ze Hulk przejdzie do Zenitu tez nie wierzylem,takze wszystko byla mozliwe ;p
» 7 września 2012, 10:53 #11
1996kutno: Nani i Rosja już to widzę ;d
» 7 września 2012, 07:27 #10
brylaant14: aż się lepiej do szkoły pójdzie ;)
» 7 września 2012, 07:21 #9
Klimaa: Czyżby coś było jednak na rzeczy? Jeśli próbował negocjować kontrakt z innym klubem to znaczy że myśli nad opuszczeniem klubu. W obecnej dyspozycji nie ma co liczyć na taki kontrakt. Niech chłopak się przyłoży wtedy można się zastanowić nad większą tygodniówką.
» 7 września 2012, 07:11 #8
michal98: Świetna wiadomość na początek dnia ;)
» 7 września 2012, 07:04 #7
naniLuis: I dobrze , że zrezygnowali. A co do jego tygodniówki , niech mu chociaż dadzą te 120 tyś i po sprawie. Nani jest dla nas bardzo ważnym zawodnikiem i jego utrata na pewno osłabiła by zespół :) .
» 7 września 2012, 07:01 #6
Urtopy: Dobrze że zostaje. A tak apropo powinno być: żądania finansowe naniego, a nie "żądania finansowego Naniego"
» 7 września 2012, 06:55 #5
Biafra: Mój błąd, dzięki! ;)
» 7 września 2012, 06:57 #4
GREG90: Ja bym mu dał 110 i to max
» 7 września 2012, 06:54 #3
GBest93: To mu daj.
» 7 września 2012, 09:08 #2
Damashi: To zawsze jest pocieszające gdy patrząc na masę ludzi tutaj którzy najpierw jadą po City mówiąc, że ich właściciele są idiotami i na piłce się nie znają by za chwile kierować się logiką rodem z FM'a, czyli 'chcę podwyżki to mu dam podwyżkę'. To nie FM panowie, to realne pieniądze. Nani dostanie ofertę (albo i nie) przedłużenia kontraktu albo w styczniu, albo w następne lato kiedy pokaże, że wreszcie wziął się w garść i zaczął grać, bo jak na razie jego pozycja jest identyczna jak Groszka, czyli gra z ławki to maks.
» 7 września 2012, 16:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.