Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kaka w Manchesterze United?

» 20 sierpnia 2012, 13:16 - Autor: kamila105 - źródło: manutd.com
Według doniesień angielskiej prasy, już niedługo będziemy mogli oglądać Kakę w Manchesterze United. Pomocnik Realu Madryt może dołączyć do Czerwonych Diabłów w ramach wypożyczenia.
Kaka w Manchesterze United?
» Występ Kaki w Manchesterze United jest mało prawdopodobny
Brytyjskie media spekulują, że Real Madryt planuje wypożyczyć Brazylijczyka, a jego miejsce w składzie Królewskich zajmie wówczas Luka Modric.

Kaką interesuje się m.in. jego poprzedni klub - AC Milan. Sir Alex Ferguson jest zainteresowany współpracą z laureatem Złotej Piłki z roku 2007, jednak ma obawy dotyczące nierównej ostatnimi czasy formy pomocnika.

Kaka oglądał z ławki rezerwowych pierwsze spotkanie Realu Madryt w sezonie 2012/13 z Valencią. Ponadto zawodnik stracił miejsce w składzie reprezentacji Brazylii.


TAGI


« Poprzedni news
Welbeck wkrótce z nowym kontraktem
Następny news »
Buttner przyleciał na testy medyczne

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (182)


momilq: Niee , wydaje mi sie ze Kaka nie sprawdzi sie w United , moze to jest moje zdanie ale pewnie wielu z was je podziela ... Po co on ? Lepszy jakiś młody utalentowany zawodnik ale kupiony a nie pożyczony takie jest moje zdarnie ;P
» 23 sierpnia 2012, 00:28 #180
mufc73: ten Pan NIE I JESZCZE DŁUGO DŁUGO NIE !!
» 22 sierpnia 2012, 22:04 #179
nka: Moim zdaniem wypożyczenie nie potrzebne, ponieważ sami wiemy jak Kaka wypadł z formy. Wiemy jednak iż jest to zawodnik o wielkim nazwisku. Przydał by się na pomoc ktoś typu Snejdera. Tego zawodnika najbardziej brakuje w MU.
» 22 sierpnia 2012, 09:23 #178
waldir10: i gdzie on mialby grac w 11?

Na OP jest jakby Kagawa-ktory jest swietny.
Poza tym MU czesto grywa przeciez 4-4-2 wiec gdzie miejsce/pozycja dla takiego pilkarza jak Kaka?

Poza tym-nie bedzie tani w utrzymaniu.

Poza tym - lepiej kupic LO. Evra z Evertonem nie zachwycil, a nawet nie ma dla niego alternatywy.
ŚO i PO - to tylko kwestia czasu. Tutaj lepiej nikogo nie sprowadzac, bo musialby sie zgrac z druzyna, wiec kilka tyg minie, a w tym czasie wroca inni (np RIO i Evans). Rafael nie gral raczej ze wzgledu na igrzyska
» 21 sierpnia 2012, 17:08 #177
Trydmit: roczne wypożyczenie z opcją pierwokupu niebyłoby złym rozwiązaniem
» 21 sierpnia 2012, 12:59 #176
Klimaa: To wypożyczenie byłoby jak woda na młyn na naszą grę.
» 20 sierpnia 2012, 23:51 #175
skalar304: Po meczu z Evertonem widać, że przydałby się ktoś, kto uspokoi grę w środku pola. Kaka w formie potrafi wiele zdziałać na boisku.
» 20 sierpnia 2012, 23:33 #174
Pucant: Ja bym wolał Modricia ale kaka to super technik więc szerokie ramiona witają brazylijczyka
» 21 sierpnia 2012, 03:10 #173
Yosu: Myślę, że by się przydał nam taki gracz jak Kaka :) najbardziej jednak martwi mnie to, że często pauzuje przez kontuzje, i to zazwyczaj długo :/
» 20 sierpnia 2012, 23:20 #172
vip14: Nie mam nic przeciwko temu :) Kaka to bardzo dobry piłkarz. W Realu Madryt nie gra, a więc może dostałby szansę w United :D Nigdy nie wiadomo ^^
» 20 sierpnia 2012, 22:58 #171
lukaszek9000: Teraz obrona ludzie!
Valencia i carrick grają w obronie bo 4 na 8 kontuzje!!
» 20 sierpnia 2012, 21:50 #170
Desstin: Wciąż nie ma defensywnego pomocnika klasy światowej.Nawet 5 supersnajperów nie zrównoważy dziury na tej pozycji.
» 20 sierpnia 2012, 20:34 #169
Pucant: Giggs nie gra cąłego meczu
Carrick to zmiennik nie nadaje się na 1 skład
młody Cleverleye oby wyrósł na gwiazdę środka pola
Valencia Kagawa Nani Young to ofensywa
nam potrzeba playmakera takiego jak Modrić
» 21 sierpnia 2012, 03:13 #168
adi87a: Henrik Larsson też przyszedł i to był bardzo dobry ruch, zatem jeśli byśmy go mieli tylko wypożyczyć to czemu nie.
» 20 sierpnia 2012, 19:35 #167
chester123: powinien kupic kogoś z tej grupy;
-miniain
-m'villa
-moutinho
-kolarov (wiem, że jest z city, ale słyszałem, że ma odejść)
-schmelzer
» 20 sierpnia 2012, 19:30 #166
szonpol: A ja uważam że to by mogło wypalić tylko musiał by więcej pracowac w obronie ale jesli by w United odbudowal forme to moze byc strzal w 10.Pojawialy sie tu nazwiska M'vili przeciez francuz to defensywny pomocnik,a nam potrzebny jest kreator Sahin tak Kaka byc moze ale nie wiem dlaczego nikt sie nie zainteresowal Belhanda to jest wielki talent i moze drogo by nie kosztowal
» 20 sierpnia 2012, 19:27 #165
szalik666: Ja nie rozumiem ze SAF nie zainteresowal sie Mvila czy Sahinem obaj mlodzi i przyszlosciowi a do tego nie zbyt drogi jak na swoje perspektywyt
» 20 sierpnia 2012, 19:20 #164
DevilWhite: .. mówicie,że jest słaby ale w poprzednim sezonie miał 8 bramek i 16 asyst a spędził tylko 42% możliwego czasu na boisku .. brałbym go w ciemno ! jakby grał co mecz to omg...
» 20 sierpnia 2012, 19:19 #163
Kubaa: kto to jest ten M'vila i gdzie gra ?
» 20 sierpnia 2012, 19:17 #162
lukas0970: M'Vila to francuski piłkarz grający w Rennes(Ligue 1).
» 20 sierpnia 2012, 19:41 #161
Kubaa: No nie tylko nie on. Nie dostaliśmy młodego Lucasa to chcecie starego Kake? Jest Już KA....Gawa i starczy
» 20 sierpnia 2012, 19:10 #160
SkowronUNITED: KaKa? może 4 lata temu to by i to wypaliło teraz to tylko boiskowe "warzycho".Do tego Manchester powinien zainteresować się Songem z Arsenalu, Eriksenem lub M'Villą.
» 20 sierpnia 2012, 19:07 #159
SkowronUNITED: Sorki wymazuję Songa on jest już oficialnie w Barelonie.
» 20 sierpnia 2012, 19:11 #158
Martin: Chciałeś chyba napisać Songiem z Barcelony.
» 20 sierpnia 2012, 19:11 #157
Kris91: Sahin lub M'Vila to byłoby coś
» 20 sierpnia 2012, 19:13 #156
mosik7: song już w farsie
» 20 sierpnia 2012, 19:39 #155
wiruch: zamiast brać piłkarza z ławki realu który w dodatku będzie golił nas z 10 baniek za sezon to chyba lepiej kupić kogoś na stałe np. Witsela/Dembele/Sahina/Strootmana, chyba że chcemy wyświadczyć realowi przysługę i odciążyć ich budżet...
» 20 sierpnia 2012, 18:59 #154
Kris91: Dokładnie... Osobiście marzę o Sahinie. Oglądałem go w Bundeslidze i to co się z nim dzieje teraz... ehhhh
» 20 sierpnia 2012, 19:12 #153
Macheda94: Witsel hmm nie do ligi angielskiej Sahin bedzie w arsenalu strootmana mi sie w manu nie widzi tak samo dembele najlepiej jak by sprowadzili kogos tybu Moutinho albo Varela badz M"ville
» 20 sierpnia 2012, 19:14 #152
Kris91: M'Vila jak najbardziej ;)
» 20 sierpnia 2012, 19:17 #151
cris342: ...To wypożyczenie , więc mógłby przyjść nawet Rasiak bo nic na tym nie tracimy , a zawsze to jakaś większa motywacja do walki o pierwszy skład zabezpieczenie na wypadek kontuzji młodzi mogą się dużo od niego nauczyć , a być może czasem błyśnie formą NIEKTÓRE mecze w Realu nie były wcale złe poza tym takie nazwisko chyba pozytywnie podziałałoby na wszystkich !
» 20 sierpnia 2012, 18:50 #150
tuszek10: a w tej bajce były smoki ? wtf [ where the food ]
» 20 sierpnia 2012, 17:45 #149
biker78: Mógłby sie przydać . Sezon jest długi ,kontuzje sie zdażają ,jeżeli tylko dogadają sie co do tygodniówki -może Real pokryje znaczną część i gdyby odzyskał forme z Milanu-to ja jestem ZA . Nic nie tracimy jeżeli będzie za słaby to i tak nie wygryzie ani Andersona ,Kagawy czy też Cleverleya ze składu a młodzieżmoże sie czegoś nauczyć , a przy SAF-nie może jeszcze dać wiele drużynie
» 20 sierpnia 2012, 17:38 #148
jacoparada: Kaka to już nazwisko, a nie piłkarz...
» 20 sierpnia 2012, 17:33 #147
scorpion55: no to pośmialiśmy sie...
» 20 sierpnia 2012, 17:03 #146
mikeey: Nie , nie i jeszcze raz nie :) . Juz pokazuje klase w Realu , to i w Manchesterze bedzie tak samo : ).
» 20 sierpnia 2012, 17:03 #145
AJEP: Real psuje dobrych zawodnikow i to jest fakt.. Nie moga oni rozwinac skrzydel .. Od razu dam przyklady. Huntelar,VDV,Sneijder teraz Sahin.. Kaka jezeli przejdzie gdziekolwiek to jestem pewien ze pokaze na co go stac..
» 20 sierpnia 2012, 17:25 #144
Matkowsky: No tak, Real przecież zepsuł Ronaldo, gdy ten odchodził od nas właśnie tam...
» 20 sierpnia 2012, 23:45 #143
matsonasd: Przy obecnej kadrze Kaka jest całkowicie zbędny. Cenię go jako piłkarza, ale jest Kagawa na pozycję ofensywnego pomocnika, ponadto może tam grać kilku innych. Bardzo mocno bym się zdziwił jeżeli ten transfer doszedł by do skutku.
» 20 sierpnia 2012, 16:59 #142
ManchesterUtd: Kaka jest lepszy od niego ;)
» 20 sierpnia 2012, 17:23 #141
cLouxXx: wątpie aby Kaka był lepszy od Kagawy, przy obecnej formie na pewno nie ;)
» 20 sierpnia 2012, 17:35 #140
kamills1988: nie mamy takiego piłkarza jak Kaka z całym szacunkiem do naszej lini pomocy, ale rozgrywający się przyda i nie trzeba bulić jak za Van persiego, wiekowo są to podobni piłkarze, więc jak najbardziej, nie ryzykujemy wiele, w Realu sobie nie poradził Mourinho wolał inną koncepcję, ale to wciąż fantastyczny piłkarz
» 20 sierpnia 2012, 17:35 #139
michal98: Plota jakich wiele.
To już nie jest ten Kaka z Milanu.
Kaka jest po prostu bez formy.
» 20 sierpnia 2012, 16:59 #138
DarkTwistedRoni: Wypożyczenie? Brać w ciemno, zawsze to jakieś wzmocnienie :)
Jeśli Kaka nawiązałby chociaż trochę do formy z Milanu to by się działo ;D
Nawet takie wypożyczenie może odbudować Kakę i dać mu szansę na powrót do czołówki. Ja nie miałbym nic przeciwko :D
» 20 sierpnia 2012, 16:58 #137
DevilFan: dokładnie, zbyt wiele osób go skreśla po pobycie w Madrycie, który od początku mu nie służył.
» 20 sierpnia 2012, 17:09 #136
chicharito111: tak a młodzież będzie w kółko grała w rezerwach ? Lindard , Powell powinni dostawać szansę a nie zawodnik bez formy ...
» 20 sierpnia 2012, 17:15 #135
designer: tacy beda dostawac szanse, ale co najwyzej w rezerwach. Nie ma dla nich miejsca w 1-szym skladzie, ktory ma byc kazdego meczu w najsilniejszym zestawieniu a nie zeby robic eksperymenty ala tamten sezon i pozostac z niczym na koniec sezonu.
» 20 sierpnia 2012, 17:30 #134
chicharito111: Nie ma dla nich miejsca bo ? jakieś rzeczowe argumenty ? Skoro jak pisze większość mamy problem ze środkiem pola a Lindard grał dobrze w sparingach to szansę powinien otrzymać
» 20 sierpnia 2012, 18:46 #133
StanMarsh: na wypożyczenie można spróbować, w sumie czemu nie byle by nie chciał za dużo kasy :D
Może jeszcze coś z niego bedzie :p
» 20 sierpnia 2012, 16:47 #132
Rooni126: Czy wy musicie oceniac pilkarza tylko pod wzgledem formy w danym momencie ... Moze i jest ryzyko ale gdyby przynajmniej odzyskal forme w polowie ze swoich najlepszych lat to.... do tego co komu broni wypozyczenie a ciekawe jak ma odzyskac forme w realu jak tam zawsze faworyzowany ozil
» 20 sierpnia 2012, 16:46 #131
fREDusiek: Jak dla mnie to dobry ruch ze strony SAFa, środek pola w Manchesterze mocno kuleje, a Kaka jest piłkarzem klasy światowej (co prawda odkąd przeszedł do RM bez formy, ale jednak ;)). Jak dla mnie w Manchesterze będzie mógł spokojnie odbudować swoją dawną dyspozycję i znowu zacznie grać na najwyższym poziomie, a u boku: Scholesa, Kagawy, Carricka, Fletchera będzie mógł spokojnie trenować, a tacy młodzi piłkarze jak: Cleverley, Anderson będą się mogli od niego wiele nauczyć. ;)
» 20 sierpnia 2012, 16:42 #130
chicharito111: Nie dziekujemy szrot zbędny
» 20 sierpnia 2012, 16:42 #129
jelonq1: jeżeli wypożyczą Kake z możliwością wykypu to będzie dobra wiadomość.
Nie zapłacimy za jego wypożyczenie
Jak się sprawdzi to wiemy co kupujemy
Tylko tygodniówki trzeba zawodnikowi płacić jak będzie na wypożyczeniu :)

WIĘC JESTEM NA TAK :)
» 20 sierpnia 2012, 16:34 #128
Synus: dobry joke, obecnie Kaka w Realu dostaje 12 mln za sezon i myślisz że puszczą go do MU i jeszcze będą płacić mu tygodniówkę.
» 20 sierpnia 2012, 17:19 #127
jelonq1: źle mnie zrozumiałeś wystarczy zawodnikowi płacić tygodniówki i pewnie w United będzie miał niższą niż w Realu ,ale za to będzie miał okazje na odbudowe formy (nowe towarzystwo,nowa liga i nowi trenerzy) mogą mu w tym pomóc. Może po prostu on nie czuję się w lidze Hiszpańskiej , a w Anglii będzie grał lepiej. Czekam na potwierdzenie wypożyczenia :D
» 20 sierpnia 2012, 18:06 #126
Szprot00: Nie mam nic przeciwko, jeśli ma być to taki niewypał jak Robben w Bayernie albo Van der Vaart w Tottenhamie.
» 20 sierpnia 2012, 16:21 #125
Elventar: nieeeeeeee!! co to moda na psg lub city z tym kupowaniem?
» 20 sierpnia 2012, 16:18 #124
Matkowsky: Jak kupują - źle, jak nie kupują - jeszcze gorzej. Zastanów się chłopie, czego chcesz. Bardzo dobrze, że SAF kupuje dużo zawodników nowych, to okienko jest akurat bardzo, bardzo udane :)
» 20 sierpnia 2012, 16:31 #123
grzecho7654: dokładnie:)
» 20 sierpnia 2012, 16:47 #122
Cordell: Po co Nam kolejny niewypał ? Z jego formą to na ławce może w MU posiedzieć i nic więcej...
» 20 sierpnia 2012, 16:16 #121
orion: Jak chodziło o RvP to wszyscy kczyczeli ze go bierzemy. A jak Kaka to juz ze nie bo za słaby......... ( a Kaka ma chyba wieksze ossiagniecia od RvP,) Wypożyczenie go na sezon to była by swietna okazja. Na pewno lepsza niz z Kapitanem Arsenal, za ktorego wyłożyliśmy kupe kasy........ Jezeli opłata i tygodniowka nie byly by wysokie to było by swietnie go zobaczyc w United.
» 20 sierpnia 2012, 16:16 #120
bartek1018: Jakoś nie mogę wyobrazić sobie Kaki w czerwonej koszulce z diabełkiem na piersi. Ale myślę, że jeżeli jest w tym choć odrobina prawdy to Ferguson wie doskonale co robi. A sam Kaka to genialny piłkarz który ma pecha, jednak myślę, że jego obecność mogła by mocno uzupełnić skład.
» 20 sierpnia 2012, 16:07 #119
oldtrafford: Kolejna głupia plotka.Nie chcę Kaki w Manchesterze.
» 20 sierpnia 2012, 15:57 #118
DEPE: niezły szrot chcą wam cwaniaki wcisnąć saf bylby frajerem roku jakby wzial tego leszcza
» 20 sierpnia 2012, 15:53 #117
Matkowsky: Haha, fan Barcelonki? Leszczem to co najwyżej jesteś ty, bo nigdy nie osiągniesz tego, co Kaka. Najlepszego piłkarza świata kilka sezonów temu nazywasz leszczem? Wyrzućcie tych głupich ludzi z tej strony, błagam...
» 20 sierpnia 2012, 15:54 #116
DEPE: licze ze gosc nademna otrzyma ostrzezenie za wyzywanie innych uzytkownikow
» 20 sierpnia 2012, 16:42 #115
Matkowsky: Panie Boże, co za żałosna istota. Opuść ten portal i zacznij grzeszyć np. na onecie, tam lubią takich osobników, u których ciężko dostrzec choćby namiastkę mózgu.
» 20 sierpnia 2012, 16:45 #114
monnie: @DEPE
ty chyba jeszcze nigdy nie zostałeś porządnie zwyzywany. i w ogóle zejdź z oczu z tą miniaturką.
» 20 sierpnia 2012, 19:58 #113
JoKeR: Chciałbym przypomnieć wam,jak sprawują się "odpadki" z Realu.Np.Snejder czy van Der Vart ;)
» 20 sierpnia 2012, 15:39 #112
FiFlaK: + Arjen Robben. ;)
» 20 sierpnia 2012, 15:41 #111
listek007: To jest całkiem niezły argument, myślę że przy Fergusonie odbudowałby swoją formę, a taki stary jeszcze nie jest. Ale ryzyko też całkiem spore.
» 20 sierpnia 2012, 15:52 #110
sisinho: Tylko że te "odpadki" nie siedziały 3 sezony na ławce zbijając 10 mln rocznie. Real chciałby wypożyczyć jedynie na zasadzie że United by płaciło 100% pensji, czyli 10 baniek.
» 20 sierpnia 2012, 16:05 #109
micsie03339: @sisinho
Niekoniecznie,bo wiedzą że nikt na to by się nie zgodził,więc na pewno tylko część kwoty trzeba by było płacić.
» 20 sierpnia 2012, 16:15 #108
sisinho: @mcisie03339

Teraz było gdzieś info że Real pozwoli na wypożyczenie(choć woli transfer definitywny) i będzie płacić 20% zarobków czyli 2 mln, wiec United musiałoby płacić 8 mln za szklanego piłkarza.
» 20 sierpnia 2012, 18:10 #107
Pomarancz: Wrak piłkarza.
» 20 sierpnia 2012, 15:37 #106
janisjunior: Na wypożyczenie ? Czemu nie, przez ten czas można go sprawdzić, może się odbuduje :)
» 20 sierpnia 2012, 15:25 #105
grzecho7654: Dokładnie:) Osobiście chciałbym zobaczyć, co zaprezentowałby w Man Utd:)
» 20 sierpnia 2012, 16:50 #104
antydrewniak: no sorry , ale poziom PL jest raczej nie dla obecnego Kaki.
Zreszta połamaliby go tu momentalnie
» 20 sierpnia 2012, 15:22 #103
adi87a: jakoś Davida Silvy nie połamali do tej pory, a to kurdupel.. może wbrew pozorom taki Kaka by się odnalazł w Premier League. Ale z tego co wiem Real chce go jedynie sprzedać, wypożyczenie nie wchodzi w grę, a my go napewno nie kupimy, więc nie ma tematu...
» 20 sierpnia 2012, 16:00 #102
sisinho: @adi87a

Tylko że Silva nie miał kilku kontuzji w Hiszpanii jak Kaka. Nawet La Liga jest za "twarda" dla Ricardo.
» 20 sierpnia 2012, 16:05 #101
band3r10: Kaka byłby idealnym uzupełnieniem składu. W United taki zawodnik to skarb! wobec tylu kontuzji co mamy co sezon to taki Kaka; ograny w meczach na najwyższym poziomie i powiedzmy sobie szczerze mający niebywałe umiejętności będzie dobrym wzmocnieniem. Taki piłkarz jak Kaka wymaga trochę zaufania i gry ! w połowie sezonu okaże się że pół pomocy jest kontuzjowane, wtedy Kaka będzie prowadził gre i wszyscy Ci którzy mówią że jest niepotrzebny i go wyzywają zamkną sobie usta :) Mam nadzieję że dojdzie do tego wypożyczenia a pożniej transferu. Ważne jeszcze żeby wynegocjowali jak najmniejszą pensję bo 10 mln za sezon to jest faktycznie dużo... Pozdrawiam !
» 20 sierpnia 2012, 15:17 #100
RealnyDevil: Kaka nie sprawdził się niestety w Los Blancos . Jak to się mówi zżarła go kontuzja . Długo się leczył no i niestety nie powrócił już ten Kaka z Milanu gdzie zachwycał swoją grą . Myślę że jak by poszedł do jakiegoś klubu gdzie by był gwiazdeczką kibiców i nr.1 w drużynie to z pewnością część formy by odzyskał a jego wartość podskoczyła by z 20 mln. na jakieś 27 .
Riki musi być w zespole numerem jeden żeby zachwycał , w Realu nr.1 jest Cristiano i dlatego nie mógł zabłysnąć bo on go właśnie przewyższał .
» 20 sierpnia 2012, 15:15 #99
HouseII: Teraz to nie ten sam Kaka co grał w Milanie. Kolejny genialny piłkarz, który może nie tyle co się zmarnował w Realu, co bardziej nie został wykorzystany potencjał tego zawodnika.
Co do tego wypożyczenia to jestem na nie, nic wielkiego by nie wniósł a pewnie i tak by szybko kontuzję złapał.
» 20 sierpnia 2012, 15:15 #98
EmigrantPL: jeszcze rok temu bym sie cieszył, ale teraz nie ma po prostu miejsca dla niego
» 20 sierpnia 2012, 15:05 #97
riv8: Z Realu bardziej Sahin i Lass Diarra jak już coś a nie Kaka, który od paru lat formy nie może odzyskać i ma horrendalną tygodniówkę.
» 20 sierpnia 2012, 15:03 #96
grzecho7654: Sahin? on grał mniej niż Kaka' ...
» 20 sierpnia 2012, 16:52 #95
RockyMU: Oby Nani nie odszedł,bo na jego pozycji ma grać drugi Park padaka Kagawa ktory bedzie sie potykac o wlasne nogi.Żółci nie umieją grać w piłkę i już.Pogrzeje pare lat ławę i pójdzie do zespołu klasy QPR
» 20 sierpnia 2012, 15:01 #94
RealnyDevil: hahaha . Chyba nie oglądasz Bundesligi dzieciaczku . Jeszcze będziesz pisał że Kagawa to świetny transfer . Zobaczysz ...
» 20 sierpnia 2012, 15:18 #93
jarek87999: a ty nie umiesz myslec
» 20 sierpnia 2012, 15:36 #92
grzecho7654: szkoda słów...
» 20 sierpnia 2012, 16:58 #91
adi87a: Chyba nie widziałeś turnieju piłkarskiego na igrzyskach, jak Ci żółci Japończycy, którzy potykają się o własne nogi objeżdżali Mistrzów Świata i Europy Hiszpanów. A o kobiecej drużynie Japonii już nie wspomnę, która wymiata.
» 20 sierpnia 2012, 19:32 #90
RealnyDevil: I co chłopczyku ? to Kagawa przez cały mecz ciągnął naszą grę . Pozdro .
» 20 sierpnia 2012, 22:42 #89
mikon70: na co nam taki cienias on nawet nie pasuje do nas
» 20 sierpnia 2012, 14:53 #88
Matkowsky: Cieniasem nazywasz najlepszego piłkarza na świecie kilka lat temu? To dalej jest postać rozpoznawana przez każdego PRAWDZIWEGO fana piłki nożnej. Kaka to legenda, geniusz (u szczytu formy, np. w Milanie). Transfer do United to byłoby wielkie wydarzenie, a pod względem finansowym przyniósłby spore korzyści klubowi m.in. z koszulek.

Amen.
» 20 sierpnia 2012, 15:03 #87
demektczew: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2012 14:51

Ciekawe jak by sobie poradził w BPL ? :D
» 20 sierpnia 2012, 14:51 #86
MajorPiotr07: dałbym mu szansę i chciałbym go oglądać u nas . Zobaczymy jak to się wszystko potoczy.:P
» 20 sierpnia 2012, 14:51 #85
danio14kw: Moja reakcja bardzo przypomina to zdjęcie :D
» 20 sierpnia 2012, 14:48 #84
brylaant14: opcja ciekawa, niech United się stara o M'Ville bo Arsenal się nim interesuje a to świetny zawodnik.!
» 20 sierpnia 2012, 14:47 #83
pynduryndu: śmieszne że najbardziej czepiacie się wieku i nazywacie dziadkiem piłkarza rok starszego od RvP i sikaliście z podniecenia że go kupiliśmy
» 20 sierpnia 2012, 14:37 #82
Bartoosh21: Kaka jest tylko 2 lata starszy od Rooneya.. co prawda niedługo zacznie coraz bardziej trafić na szybkości ale piłkarzem był nieprzeciętnym.. wypożyczenie niczym nie grozi, chyba że trzeba by było płacić wysoką tygodniówkę.. plusem na pewno byłoby to że - młodzi mogliby go podpatrywać na treningach.. Fergie chce chyba dać młodym wzory do naśladowania jednak w takim wypadku Berba musi odejść na 100% bo już nawet jako AMF nie miałby szansy zagrać..
» 20 sierpnia 2012, 15:05 #81
sisinho: @Bartoosh21

100% jego pensji czyli 10 mln rocznie. Tyle Real mu płaci i tyle wymaga od nowego "klubu" w ramach wypożyczenia.
» 20 sierpnia 2012, 16:07 #80
Mateusz44443: Co do Kaki:


"Manchester united asked Real Madrid to subsidise 60% of kaka wages however Madrid only want to pay 20%. " Tygodniówka to jedyna przeszkoda w pozyskaniu Kaki na wypożyczeniu.
» 20 sierpnia 2012, 14:37 #79
riv8: Druga jest taka, że Kaka jest szklany. Na co nam zawodnik, któremu trzeba płacić horrendalne pieniądze, a który rozsypie się po 5 meczach?
» 20 sierpnia 2012, 15:00 #78
dawidlp92: Nigdy nie zrozumie dlaczego dostał złotą piłkę ,,nigdy!!
» 20 sierpnia 2012, 14:33 #77
Matkowsky: "Zrozumie" - typowy zwrot wsi. "Ja nie zrozumie". MAMO!

PS. Ja zrozumiem. Bo wtedy grał genialnie, był u szczytu formy/kariery. Zrozumiecie w końcu, że Kaka to wielka gwiazda futbolu? Teraz może nieco mniejsza, ale jeszcze kilka lat temu... hohoho :)
» 20 sierpnia 2012, 14:37 #76
GBest93: Haha . Nie wiem od kiedy interesujesz się piłką , ale to co ten chłopak robił w Milanie było czymś pięknym.
» 20 sierpnia 2012, 14:56 #75
Matkowsky: Dokładnie, przecież on grał fenomenalnie, był jednym z lepszych piłkarzy na świecie, zresztą sama nagroda o tym świadczy (nadal jest wielką gwiazdą). Ludzie nic nie wiedzą o piłce, a się udzielają...
» 20 sierpnia 2012, 15:01 #74
florianmg: Matkowsky ~ prawdopodobnie zgineła mu literka "m", a ty sie czepiasz....
» 20 sierpnia 2012, 15:01 #73
Matkowsky: Niekoniecznie musiał zgubić literkę. Znam wielu ludzi, którzy mówią (albo piszą) np. "ja nie rozumie". To jest szczyt głupoty. Jeśli jednak to zwykła literówka, to nie ma sprawy ;)
» 20 sierpnia 2012, 15:05 #72
klosek97: mi się pomysł wypożyczenia podoba gdybyśmy mieli go kupić byłbym na nie ale warto zobaczyć na co go stać a tak na boku podoba mi się myśl o manchesterze united , który jest naszpikowany gwiazdami światowego formatu Wayne Rooney, Kagawa, van Persie no i może Kaka :)
» 20 sierpnia 2012, 14:32 #71
Mateusz44443: #Kaka wages would be ÂŁ250k a week making him a top earner at #MUFC. Fergie isn't willing to pay that and Madrid want #MUFC to pay most of it
» 20 sierpnia 2012, 14:32 #70
grobla95: Jak na wypożyczenie, to czemu nie? Najwyzej nie wyrzucimy pieniedzy w błoto na jego transfer, a polowe czasu bedzie kontuzjowany.
» 20 sierpnia 2012, 14:31 #69
satan23: Nie sądzę aby SAF wyłożył tak dużą tygodniówkę na gracza który jest wielką niewiadomą..
» 20 sierpnia 2012, 14:30 #68
daCunha17: Lepszy stary, zkontuzjowany Kaka bez formy niz nasz supermlody superutalentowany Clev.
» 20 sierpnia 2012, 14:24 #67
hitman90: No wszystko się zgadza oprócz pozycji na których obaj grają:)
» 20 sierpnia 2012, 14:30 #66
daCunha17: On jest promowany na playmakera. Czyli jednak to ta sama pozycja.
» 20 sierpnia 2012, 14:33 #65
hitman90: Mmm... nie, to nie jest taka sama pozycja. Clev nie gra za plecami napastników, tak jak Kaka (ew. na skrzydle). Cleverley to środkowy pomocnik, który jest kreowany (bo chyba o to Ci chodziło) na rozgrywanie piłek w środku boiska. Czyli rzucanie po skrzydłach itp, tak jak to robi Scholes. SAF nigdy nie ustawiał go wysoko.
» 20 sierpnia 2012, 14:45 #64
Ahmed21: Zdecydowane NIE
» 20 sierpnia 2012, 14:18 #63
michal21031980: Mam nadzieje że jak dojdzie do wypożyczenia to KAKA pokażę wszyskim niedowiarkom że potrafi garć na wysokim poziomie i wszyscy przeciwni temu wypożyczeniu będą mieli czkawkę.
» 20 sierpnia 2012, 14:15 #62
Matkowsky: Też mam taką nadzieję. Ludzie, w Realu, fakt, Kaka nie prezentował się najlepiej (chociaż pamiętam kilka przepięknych bramek np. w LM), ale pamiętajmy, że to nadal jeden z czołowych pomocników globu (jeśli jest w pełni formy). Nie wiem skąd ta niechęć do niego. Kaka jest rozpoznawalny na całym świecie, chyba nie ma osoby, która by go nie znała, więc i w sensie finansowym będzie ok :) 6 transfer - ta liczba mówi sama za siebie. Co prawda nowi zawodnicy muszą jeszcze udowodnić swoją wartość, no ale tak czy inaczej, to okienko transferowe można uznać za bardzo udane. Gdzieś czytałem, że Mou chce go sprzedać, nie wypożyczyć, więc nie płaczcie, że będziemy "drugim Arsenalem".
» 20 sierpnia 2012, 14:23 #61
hitman90: Koledzy, jeśli miałoby dojść do tego transferu, to też miałbym nadzieję, że zacznie wymiatać jak nigdy dotąd, bo na tym polega kibicowanie. Tak samo kibicuję Andersonowi czy Cleverleyowi, i chciałbym, żeby pokazali super klasę. Ale to nie oznacza, że w to wierzę.
» 20 sierpnia 2012, 14:29 #60
Matkowsky: Ja w to wierzę, bo Kaka to nie jakiś tam średniak. Popatrzmy na to pozytywnie, taki transfer to jednak coś (pod względem marketingowym i finansowym), a kto wie - może i pod względem piłkarskim się sprawdzi :)
» 20 sierpnia 2012, 14:34 #59
hitman90: Masz 100% racji. Myślę, że z samych koszulek szybko by się spłacił, ale Ronaldinho to też nigdy nie był przeciętniak, a śmiem twierdzić, że Kaka nigdy nie osiągnął nawet jego poziomu a mimo to po odejściu z Barcelony nigdy już nie zachwycał, co skończyło się powrotem do Brazylii.
» 20 sierpnia 2012, 14:47 #58
Matkowsky: To prawda, może być różnie, ale według mnie sam transfer byłby mega ciekawy. Ja na niego czekam z niecierpliwością :)
» 20 sierpnia 2012, 14:51 #57
Man10Utd: Jestem za nie, oczywiście lubię Kakę ale boje się że złapie kontuzje już w pierwszym meczu :/
» 20 sierpnia 2012, 14:13 #56
hitman90: Omg... oby to były wymyły prasy.. po za tym, co to k**wa ma być. United to nie Arsenal, żeby wypożyczać zawodników od lepszych klubów. Jedyna możliwość, to wypożyczenie z prawem pierwokupu.

Co do samego Kaki. Uważam, że to wrak człowieka. Non stop kontuzje w lidze, która nie słynie z ostrości. Jak nie ma kontuzji to i formy mu brakuje. Na stałe wygryziony ze składu przez Ozila. Nie dość, że na pewno kosztowałby krocie, to jeszcze oczekiwałby tygodniówki zbliżonej do np. Rooneya. Ostatecznie, ma 30 lat i prawdopodobnie lepiej już nie będzie grał.
» 20 sierpnia 2012, 14:10 #55
Matkowsky: Dziwne, żeby taki geniusz jak Ozil nie wygryzł ze składu kogoś w tym wieku.
Kaka nie gra już tak, jak kiedyś, on się teraz bawi piłką :)
» 20 sierpnia 2012, 14:16 #54
hitman90: No proszę Cię;) Kaka przychodził do Realu będąc niemal na szczycie swojej kariery. A Ozil wygryzł go rok później. 28 lat to chyba nie emerytura, no nie?:) Fakt, że była kontuzja itp. sytuacja analogiczna do Lewego i Barriosa, ale wydaje się, że piłkarz za którego zapłacono astronomiczne pieniądze powinien prezentować wyższy poziom. Skoro Kaka w wieku 30 lat już się tylko bawi piłką, to aż się boje co zrobi jak dociągnie do wieku Scholesa czy Giggsa;)
» 20 sierpnia 2012, 14:25 #53
Matkowsky: Fakt, może to źle zabrzmiało, ale tak jest :) Ja to po nim widzę, inni nie, trudno. Kaka w Realu się tak wypalił, ale kto wie, jak będzie grał np. u nas. Co do Ozila, wiadomo, że obecnie nikt nie ma z nim szans w Realu (podejrzewam, że nie tylko tam), to zupełnie inna bajka :)
» 20 sierpnia 2012, 14:31 #52
hitman90: No racja. Zobaczymy jak to będzie. Jeśli rzeczywiście trafi na Old Trafford, to trzeba trzymać za niego kciuki i tyle.
» 20 sierpnia 2012, 14:48 #51
Matkowsky: Dokładnie :)
» 20 sierpnia 2012, 15:00 #50
pajta: Real zrobił transfer stulecia jak Chelsea w przypadku Szewczenki.
» 20 sierpnia 2012, 16:16 #49
Giggs88: Tak właściwie to po co nam on? Mamy w środku Scholesa, Kagawę, Andersona, Cleverleya, Powella, więc nie widzę potrzeby żeby grał u nas, zwłaszcza że ostatnio formą nie błyszczał. Swoją drogą myślę że to raczej kolejna plotka transferowa jakich wiele.
» 20 sierpnia 2012, 14:07 #48
fabianwowdiabel: ''David Gill potwierdza złożenie oferty za pomocnika Realu Madryt. Ricardo Kaka znajduje się coraz bliżej Old Trafford.''

fanpage : Manchester United Poland

ciekawie... ;)
» 20 sierpnia 2012, 14:06 #47
Rooni: Szczerze mówiąc bardzo podoba mi się ten pomysł. Zawsze chcieliście transferów i wielkich nazwisk to taką osobą na pewno jest Kaka. Kto wie może złapałby formę w United i pomógł nam w osiągnięciu czegoś wielkiego. Porównajcie sobie skład United z poprzedniego sezonu do tego jeśli by do nas dołączył. Wtedy zrobiłoby się ciekawie :)
» 20 sierpnia 2012, 14:04 #46
hitman90: No nie wiem... Ozilowi pomógł się rozwinąć:D
» 20 sierpnia 2012, 14:32 #45
Matkowsky: Popieram, Rooni :)
» 20 sierpnia 2012, 14:38 #44
sssexton90: wątpie by sprawdził się w Anglii, poza tym blokowałby rozwój Cleverleya, Powella, Kagawy...zupełnie nie potrzebny wydatek
» 20 sierpnia 2012, 13:46 #43
cLouxXx: Pewnie, żę tak ! Jest doświadczony co udowadnia jego wiek :) Super by było
» 20 sierpnia 2012, 13:45 #42
dev13: Nie chce go lepiej podwyzszyć oferte za Dembele
» 20 sierpnia 2012, 13:42 #41
daCunha17: Po co nam ten przecietniak? Playmaker/ napastnik a asyst i goli lacznie ma chyba az 6. Zawodnik na miare United.
» 20 sierpnia 2012, 14:31 #40
lukas0970: Nie jestem przekonany co do tego wypożyczenia. Kaka to genialny piłkarz, a jego największym błędem w karierze było dołączenie do drużyny Królewskich. Może i by odbudował tę formę z przed kilku sezonów, ale my raczej nie idziemy w tym kierunku. Jezeli budujemy już skaład na przyszłość to Kake nie wchodzi w gre.

Życze mu powrotu do Milanu i ponownej radości z grania w piłkę.
» 20 sierpnia 2012, 13:41 #39
smoro: Możemy go wypożyczyć tylko niech real płaci mu 1/2 pensji, bo z tego co wiem mam niezła tygodniówkę w Madrycie.
» 20 sierpnia 2012, 13:37 #38
Matkowsky: Masz niezłą tygodniówkę w Madrycie? No popatrz, to są pewnie setki tysięcy, a ja tutaj w Polsce kiszę i haruję za marne grosze :(
» 20 sierpnia 2012, 14:00 #37
wazza89: matkowsky suchar jakich malo. Zbędny ślad zostawiasz po sobie
» 20 sierpnia 2012, 14:11 #36
Matkowsky: To nie suchar, tylko ironia. Skończ podstawówkę, potem się udzielaj w tych kwestiach. Biedny niedoinformowany człowiek...
» 20 sierpnia 2012, 14:14 #35
wazza89: ironia może być sucharem. hehe
bez odbioru
» 20 sierpnia 2012, 14:14 #34
Matkowsky: Nie, nie może być. Suchar to nieudany, nieśmieszny żart/tekst, a nie ironia, która została napisana z premedytacją, w pełni świadomie.

"Hehe".
» 20 sierpnia 2012, 14:26 #33
wazza89: "świadomie" napisana ironia może być sucharem. Suchar jako suchar w słowniku j.pol znajdziesz pod zakładką "kulinarne". Pojęcie to jest przez to bardzo elastyczne jako właśnie "coś nie śmiesznego". Twoj wpis był nie śmieszny dla mnie i całkowicie zbędny. Dlatego korzystając z elastyczności pojęcia jest on suchy.

teraz już naprawdę bez odbioru ponieważ internet to nie miejsce na złośliwości itp.

ps. 1. dzień w dp. GOD WHY??

bye
» 20 sierpnia 2012, 14:39 #32
Matkowsky: To, że nie piszemy słowa "suchar" w cudzysłowie, nie znaczy, że mamy na myśli to coś do jedzenia, prawda? Druga kwestia - nieśmieszny, nie "nie śmieszny". Po trzecie, dalej twierdzę, że moja ironia to nie suchar, bo to zupełnie inne określenia, ale nic na Twoje poglądy nie poradzę ;)
Co do tych złośliwości. Ty zacząłeś, wyjeżdżając z jakimś sucharem i zostawianiem po sobie zbędnego śladu ;>

PS. Konto na DP mam prawie 2 lata, ale inne. To jest nowe. A zaglądam tu znacznie dłużej.

Pozdrawiam :)
» 20 sierpnia 2012, 14:49 #31
micsie03339: @Matkowsky
Jak czepianie się literówki można nazwać ironią?-;-
» 20 sierpnia 2012, 15:43 #30
Matkowsky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2012 15:57

W pierwszym komentarzu nie czepiałem się dosłownie literówki, tylko właśnie użyłem ironii, opisując np. to, że haruję tutaj w Polsce za marne grosze, a on w Madrycie ma tyle pieniędzy etc. Kolejny, który nie rozumie. Jeśli naprawdę nie możesz pojąć tak prostych kwestii, nie trudź się, nie ma sensu :)

PS. Chyba jasno napisałem, że to nie musi być literówka. To może być wieś, a ludzi trzeba poprawiać, żeby się czegoś nauczyli i w przyszłości byli chociaż odrobinkę "mądrzejsi".
» 20 sierpnia 2012, 15:56 #29
micsie03339: Z chęcią bym go zobaczył u nas :D
» 20 sierpnia 2012, 13:36 #28
Luck3r: Wolałbym wypożyczenie Sahina niż Kaki... Mówimy NIE takim plotkom !
» 20 sierpnia 2012, 13:30 #27
Danso: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2012 13:30

nie zgodzę się że lepszy Kaka niż nikt. Strata pieniędzy, nerwów i blokujemy miejsce młodym ze szkółki... Lepszy młody, który będzie gryzł trawę niż emeryt(do emeryta mu trochę brakuje) bez formy i dojący krocie...
» 20 sierpnia 2012, 13:28 #26
nomati666: Racja. Lepiej ogrywać młodych z akademii. Doświadczenie meczowe w PL będzie dla nich bezcenne.
» 20 sierpnia 2012, 13:30 #25
Rooni: Tak bo jeśli Kaka nie przyjdzie to 20% meczy PL będziemy grali ludźmi ze szkółki... Przecież młodziaki będą grać jedynie w meczach o puchar myszki miki gdzie jeśli Kaka by przyszedł do nas w nich by nie występował.
» 20 sierpnia 2012, 14:01 #24
Matkowsky: Dokładnie, Rooni. Nie wiem w czym Kaka ma im przeszkodzić...
» 20 sierpnia 2012, 14:29 #23
ciawa: nie jest potrzebny, mamy dobry sklad. dojdzie jeszcze buttner i wsio !, a za rok pewnie kupimy jakiegos konkurencyjnego na prawa obrone, bo nie zapomnijacie, ze mamy przeciez Evansa, Jonesa, Smallinga ktorzy tez moga grac na bokach oborny ;). a co do pozycji amf to Kagawa na pewno sie spisze, jego zastepca bedzie nasz kochany Giggs ;)
» 20 sierpnia 2012, 13:27 #22
L3XT3R: Wypożyczać to mogą kluby w Championship ;P
» 20 sierpnia 2012, 13:26 #21
tommy14: bez przesady, Arsenal w zeszlym sezonie wspomógł sie na chwile swoją legendą, a kilka sezonów temu MU wypozyczylo Larssona ;)
» 20 sierpnia 2012, 13:49 #20
Maciek89: Byłoby super ! Kaka to klasowy zawodnik, tak samo jak Van Persie, skoro jest miejsce w składzie dla 40 - latków, tym bardziej powinno się znaleźć dla Kaki. BTW Real już kupił Modrica ?
» 20 sierpnia 2012, 13:26 #19
wodzu117: Jeszcze nie. Transfer ma być sfinalizowany w przyszłym tygodniu.
» 20 sierpnia 2012, 13:33 #18
Szewc: Jest miejsce dla 40-latków, ale takich, którzy są w dobrej dyspozycji, a Kaka szuka formy od kilku lat i znaleźć nie może. Van Persie w ostatnich kilku sezonach udowodnił, że jest zawodnikiem światowej klasy, a Kaka w kilku ostatnich sezonach udowodnił, że przejście do Realu to był błąd i raczej już nie wróci do swojej formy z Milanu.
» 20 sierpnia 2012, 13:54 #17
Szyszunia: no a ja się cieszyłem że chodzi o kupno ale wypożyczenie też może być może jeszcze go wykopią
» 20 sierpnia 2012, 13:23 #16
SqUaRe: kiedy ostatnio oglądałeś jego mecz , aha zapomniałem nie mogłeś oglądać jego meczu bo on albo ma kontuzje albo wiecznie grzeje ławę. dlaczego mielibyśmy wypożyczyć go jak i tak jest duże prawdopodobieństwo że dostanie kontuzje przy starcie sezonu do nowego roku a my tylko będziemy płacić tygodniówki ;/
» 20 sierpnia 2012, 13:31 #15
michal21031980: Jak najbardziej tak na rok na wypożyczenie a jak się sprawdzi to czemu nie.Lepszy KAKA niż nikt.
» 20 sierpnia 2012, 13:20 #14
Giampaolo: Za stary, za wysoka pensja, bez formy. Pominąłem coś ?
» 20 sierpnia 2012, 13:20 #13
koniu21: Ta, kontuzje co chwile
» 20 sierpnia 2012, 13:23 #12
Koksu: Nie wiadomo czy by się sprawdził ;)
» 20 sierpnia 2012, 13:31 #11
wazza89: na jego pozycji mamy dwóch bardzo dobrych młodych piłkarzy
» 20 sierpnia 2012, 14:13 #10
daCunha17: Petrucci i Powell to nie sa JESZCZE zawodnicy na pierwszy sklad.
» 20 sierpnia 2012, 14:25 #9
wazza89: ale Kagawa i Cleverley już bardziej
» 20 sierpnia 2012, 14:53 #8
daCunha17: tylko oni nie są bardzo młodzi. Są w pełni ukształtowanymi zawodnikami, jak przystało na 23 letnich zawodników.
» 20 sierpnia 2012, 16:17 #7
SqUaRe: wypożyczenia nie wchodzą w grę, a kupno Kaki to by było szaleństwo
» 20 sierpnia 2012, 13:19 #6
PastaDoCiasta: Eee o co chodzi? News jest o tym że kaka blisko ManUtd a pod zdjęciem jest ,,Âť Występ Kaki w Manchesterze United jest mało prawdopodobny''
» 20 sierpnia 2012, 13:19 #5
dmx169: no nie wierze.. a źródło dość wiarygodne ;o
» 20 sierpnia 2012, 13:19 #4
wazza89: tak tylko że manutd.com cytuje angielską prasę
» 20 sierpnia 2012, 14:23 #3
Roo10ney: W sumie takie wypożyczenie raczej nikomu by nie zaszkodziło, ale jeśli chodzi o kupno to jestem przeciwny;)
» 20 sierpnia 2012, 13:18 #2
BroneK1878: Za stary. Chyba że wypożyczyc z opcją wykupu za grosze jakieś bo więcej niż 10 mln za niego nie ma co płacić
» 20 sierpnia 2012, 13:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.