Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United złożyli ofertę za Lewandowskiego?!

» 14 sierpnia 2012, 10:26 - Autor: Czarny171 - źródło: caughtoffside.com
Według najnowszych doniesień polskich mediów Manchester United złożył dziś ofertę Borussii Dortmund za Roberta Lewandowskiego opiewającą na 30 milionów euro.
United złożyli ofertę za Lewandowskiego?!
» Temat Lewandowskiego powrócił
Reprezentant Polski na celowniku sir Alex Fergusona znajduje się od czasu rozpoczęcia EURO 2012. Cała sprawa ucichła jednak po tym jak Szkot postanowił na Old Trafford sprowadzić Robina van Persiego. Teraz jednak gdy transfer Holendra wydaje się coraz mniej prawdopodobny temat Lewandowskiego ponownie powrócił.

Ferguson ma nadzieję, że w transferze Roberta pomoże Shinji Kagawa, który do Manchesteru United przenosił się także z Borussi Dortmund i bardzo dobrze zna się z Polakiem. Lewandowski w poprzednim sezonie zaliczył 30 bramek we wszystkich rozgrywkach i bardzo przyczynił się do obrony mistrzostwa Niemiec przez Borussen.

Wydaje się, że transfer napastnika Polski wydaje się bardzo prawdopodobny po tym jak szeregi United opuścił Michael Owen, niepewny swojej przyszłości jest Dymitar Berbatow a Javier Hernandez nie prezentuje najlepszej formy. Wszystkie źródła zgodnie podają, że Lewandowski na Old Trafford trafi za 30 milionów euro.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney liczy na udany start sezonu
Następny news »
Transfer Bainesa mało prawdopodobny

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (120)


vip14: Niewiarygodne. Za Lewego 30 mln euro? Przecież nie jest on lepszy od van Persiego, a za RvP United daje 22 mln funtów, a za Lewandowskiego 30 mln Euro? Coś jest nie tak. Jakby United oferowało za Lewego 30 mln Euro to Lewy byłby Nasz :)
» 15 sierpnia 2012, 12:29 #115
PawcioMoron: Jeszcze wam wszystkim zamknie usta jak okaże się takim drugim van Nistelrooyem. Wcale bym się nie zdziwił. Lewy jak ma partnerów do gry ze światowej czołówki to bez problemu może ładować bramki seriami. Przypomne, że Bayern do średniaków nie należy a kto ich upokorzył strzelając hattricka? No powiedzcie jeszcze, że po prostu przypadek, albo, że miał fuksa albo szczęście. Każdy napastnik potrzebuje szczęścia w grze. I wole oglądać naszego rodaka strzelającego dla MU i przy okazji być dumny z tego powodu niż martwić się rozwojem Wellbecka lub Chicarito który męczy ludzkie oko swoją kiepską grą.
» 15 sierpnia 2012, 10:08 #114
koniu21: "Lewy" vs RVP - Kogo wolicie?

Ja szczerze mówiąc wole Robina, moze troche starszy od Lewego ale lepszy tańszy i na pewno bardziej doświadczony, młodych utalentowanych napastników szczerze mówiąc nam nie brakuje.
» 15 sierpnia 2012, 03:16 #113
dreddx: Na bank plotka. RvP jest juz jedna noga u nas, a 2 napastnikow na pewno nie kupimy.
» 14 sierpnia 2012, 18:46 #112
Fabio: Moura też już był 1 nogą na OT i nic z tego nie wyszło !!
Dopóki nie zobaczysz news'a " oficjalnie " to się nie zarzekaj i tak nie jaraj ,bo znów się rozczarujesz:P.
» 15 sierpnia 2012, 00:34 #111
bartek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 17:45

manchester united musi kupic lewandowskiego pewnie 30 mln a borrusia chce 40 mln
» 14 sierpnia 2012, 17:43 #110
AgsMUFC: nie kupimy lewego za 30 mln , to tylko plotka...
błagam no,wierzycie w bajery za RvP nie damy 20 a za lewego wiecej? o.o ...
» 14 sierpnia 2012, 22:52 #109
Alaan: W newsie napisane jest o kwocie 30.000 euro, po prawej stronie w "Transfery - na celowniku United" widnieje kwota 30.000 funtów. Administracjo, nie mylcie walut, po Was bym się tego nie spodziewał :) Jeżeli po prawej stronie chcecie podawać kwoty w funtach, to przeliczcie to z euro, nie zmieniajcie tylko waluty.

30.000.000 euro = ~23.500.000 funtów
30.000.000 funtów - 23.500.000 funtów = 6.500.000 funtów
Różnica 6,5mln, no chyba spora...
» 14 sierpnia 2012, 17:26 #108
Scrito: Jezeli to prawda to jest United przepłacili o 15 mln. Lepiej dołożyć pare milionów i kupić Van Persiego, który jest dużo lepszy od Lewandowskiego, a przede wszystkim ograny w Premier League. Kagawa na przedsezonowych sparingach dobrze sie spisywal i pokazl ze potrafi sie szybko zaaklimatyzować. Skoro Ferguson tak bardzo chce wydać 30+ mln to moglby kupić Hulk'a z Porto. Jest on bardziej wszechstronny i zapewniłby wiecej bramek niz Lewandowski.
» 14 sierpnia 2012, 17:09 #107
oldtrafford: Znając życie to kolejna głupia plotka.Wątpię by Borussia chciała sprzedać w tym okienku kolejnego , czołowego zawodnika.Robert dobrze czuje się w Bundeslidze , radzi sobie znakomicie nie chce by zmarnował swoją grę dla lepszej pensji i gry w najlepszej lidze na świecie.Jeżeli czuje , że jest wystarczająco dobry i pewny tego , że da radę w Premier League to niech próbuje.W Manchesterze może grzać ławę , bo na pewno nie wygryzie od razu Hernandeza czy Welbecka.
» 14 sierpnia 2012, 16:49 #106
miko29: tutaj napisaliście że transfer holendra jest coraz mniej prawdopodobny a w drugim poscie że Van Persie już prawie w MU. To jak to w końcu jest? ;)
» 14 sierpnia 2012, 16:45 #105
Czesuaf: Jak tak dalej pojdzie to kolejne okno transferowe bedzie klapa dla United .
» 14 sierpnia 2012, 16:44 #104
bartekou: barany lewy jest dlatego droższy bo jest dużo młodższy od rvp .Przeciesz Robin ma już 29 lat no to jest tani.
» 14 sierpnia 2012, 15:56 #103
MANUGLORy: niechce go wole moutinho czy eriksena albo bainesa i moge tak długo wymieniać ale nie będe nudził
» 14 sierpnia 2012, 15:49 #102
MANUGLORy: wielkie ploty
» 14 sierpnia 2012, 15:48 #101
GaRoo: Lewandowski jest moim zdaniem taką wersję VIP naszego Chicharito. Wydaję mi się, że bardziej przydałby nam się zawodnik pokroju Rooneya/Berby, którzy kreują akcję a nie tylko je kończą. Jak myślicie?
» 14 sierpnia 2012, 15:42 #100
Evil: czlowieku jak Lewy tylko konczy akcje, to nie wiem ile jego występów oglądałeś...
» 14 sierpnia 2012, 20:21 #99
GaRoo: wszystkie.
» 15 sierpnia 2012, 10:33 #98
Becks7: jeżeli szukasz piłkarza pokroju rooneya i berby i ich stylu gry, to właśnie Lewy to nr. 1.
» 15 sierpnia 2012, 16:25 #97
Diav3l: Lewy chyba by był lepszy od RvP ,ma duże sukcesy jeśli chodzi o Bundesligę .Drugą bardzo ważną rzeczą jest wiek lewy jest dużo młodszy i mógłby się sprawdzić na więcej sezonów niż Robin . SAF ma jeszcze dużą kwotę przeznaczoną na transfery zobaczymy co zdziała ;)
» 14 sierpnia 2012, 15:41 #96
Devill96: Ale żeby Lewandowski droższy od RvP ?!?!?! oO
» 14 sierpnia 2012, 15:32 #95
Fabio: Bo młodszy i jeszcze może się podszkolić !!
» 15 sierpnia 2012, 00:35 #94
Devill96: Dobrze bez nerwów :D
» 15 sierpnia 2012, 16:06 #93
hubertus122: bvb chce za lewego 40 milionów
» 14 sierpnia 2012, 15:13 #92
Diav3l: 30 mln funtów to moim zdaniem zbyt dużo za Lewego.Jednak Lewy mógłby się dobrze zgrać z MU ponieważ ManUtd gra wrzutkami itp. a lewy w tym stylu świetnie się odnajduje i potrafi wygrać dużo piłek w powietrzu
» 14 sierpnia 2012, 14:58 #91
demektczew: Szykujemy spadek ?
» 14 sierpnia 2012, 14:57 #90
grymas: Jak można mówić, że Lewandowski jest słaby? Został wybrany najlepszym zawodnikiem Bundesligi, był trzeci pod względem strzelonych bramek, miał ponad 10 asyst. Do tego perfekcyjnie gra tyłem do bramki, wygrywa większość górnych piłek.
MU potrzebuje napastnika który potrafiłby przyjąć długą piłkę od obrońców i przetrzymać ją na połowie rywala, a to jest znak firmowy Polaka.
30 mln euro za tego zawodnika to żadna pomyłka przy dzisiejszych cenach. Takie pieniądze za Lukasa były przesadą, ponieważ on ma 19 lat i nie miał do czynienia z europejską piłka, w przeciwieństwie do Roberta, który jak już mówiłem, jest obecnie najlepszym piłkarzem w trzeciej lidze w Europie.
» 14 sierpnia 2012, 14:26 #89
DelPiero: zgadzam się
+1
» 14 sierpnia 2012, 14:49 #88
lukas24: Taka już natura Polaka. Jak nasz to słaby i się nie nadaje. Już przed euro pisałem, że według mnie Lewandowski jest lepszym zawodnikiem od Welbecka i Hernandeza i dałby rade w Anglii.
» 14 sierpnia 2012, 15:27 #87
tamis: Piwo dla tego pana.

Według mnie Lewy nadawałby się jeżeli gralibyśmy dwoma napastnikami. Robert wysunięty, Wayne cofnięty, a Danny zmieniałby Polaka. Tylko Berbatov musiałby być sprzedany, Groszek wchodziłby na mecze ze słabszymi drużynami.

Bo tylko jedna kontuzja i jesteśmy w ciemniej d*pie.
» 14 sierpnia 2012, 16:28 #86
froncuAF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 19:10

Osobiście uważam że Lewy ma spory potencjał, chciałbym go zobaczyć w Man Utd, ale nie wiem czy transfer już w tym roku byłby dobrym rozwiązaniem dla obu stron, gdyż jak to mówią jedna jaskółka wiosny nie czyni i jeden udany sezon nie musi się powtórzyć, Lewy jeszcze może się sporo rozwinąć w BVB, a jakby przyszedł do nas i zaczął grzać ławę, co mogłoby mieć miejsce, to tylko szkoda byłoby jego kariery. Jeśli w tym sezonie pokazałby że poprzedni sezon to nie był przypadek, to myślę że więcej osób przekonałoby się do tego transferu, ale pewnie byłoby na polaka dużo więcej chętnych z Chelsea na czele...
Co do samej przydatności Lewandowskiego, to myślę że bardzo dobrze pasowałby do "naszego" systemu. dodam jeszcze tylko, że również potrafi grać na pozycji cofniętego napastnika, więc w razie nie czego, nie chcąc zapeszać, mógłby też zastąpić Rooney'a
» 14 sierpnia 2012, 19:09 #85
RafalismusMU: zgadzam się w 100%
pewnie wielu mówiło tak jak przechodził do BVB:)
Jest dobry i się rozwija, w przeciwieństwie do Welbecka, który raz wystrzeli a pozniej przez kilka meczy gra słabo. Spoko dałby sobie rade
» 15 sierpnia 2012, 00:49 #84
kargul1219: Każdy szuka sensacji żeby ludzie tylko to czytali zazwyczaj jest w tym tylko jakieś 10% szans
» 14 sierpnia 2012, 14:19 #83
kargul1219: Berbatov - zostanie albo przejdzie na emeryture
Lewandowki - najwyżej za 2 sezony możemy rozmawiać
Robin - zostanie w arsenalu
koniec kropka.....
» 14 sierpnia 2012, 14:17 #82
fauzi: O jejku.Juz mi niedobrze od takich newsów.najgorsze że są tacy,którzy są w stanie w to uwierzyć..
» 14 sierpnia 2012, 13:50 #81
orion: Lewandowki za 30 mln funciakow w United ?? to chyba jakis zart......
za 10 to moze jeszcze, ale transfer byl by ryzykowny. Prawdopodobnie nie bedzie juz zadnego transferu.
» 14 sierpnia 2012, 13:48 #80
Sorata: 30 mln €, czyli jakieś 22mln funtów ;)
» 14 sierpnia 2012, 13:58 #79
orion: Niedoczytanie. Zreszta 30 mln Euro czy Funtów to i tak astronomiczna kwota za Lewandowskiego
» 14 sierpnia 2012, 18:40 #78
RafalismusMU: To są astronomiczne sumy za piłkarza, który jesst b. młody, gra w drużynie mistrza Niemiec i został uznany za najlepszego piłakrza ligi. To chyba Ty jestes jakies nieporozumienie. Zobacz sobie, ze za jakis taam braazylijczzyków, którzy nie wiadomo jak się sprawdzą w Europie płacone są duze pieniądze. A fakt faaktem, że ostatnio to niewielu tych piłkarzy z Brazylii super radzi sobie w tych najlepszych zespołach.
» 15 sierpnia 2012, 00:46 #77
brylaant14: a co z tym Berbatowem, bo w ' skład ' pisze że ma kontrakt do czerwca 2012 ,to co on u nas jeszcze robi ? ; oo


najlepiej kupić Murawskiego na rozegranie i Zieńczuka na lewą
» 14 sierpnia 2012, 13:47 #76
eXtremista: Miał kontrakt do Czerwca 2012 ale w kontrakcie była klauzula o przedłużeniu kontraktu o kolejny rok, z której skorzystał SAF.
» 14 sierpnia 2012, 13:50 #75
eXtremista: Angelo Henriquez na testach medycznych.

Universidad de Chile striker Angelo Henriquez has reportedly travelled to England to undergo a medical with Manchester United. However, rivals Manchester City are also said to be in talks for the highly-rated 18-year-old.

-SkySport
» 14 sierpnia 2012, 13:31 #74
Mikez: W czerwcu Daily Star już nawet podawało szczegóły uzgodnionego, czteroletniego kontraktu, na mocy którego Lewy miał zarabiać 70 tys. funtów tygodniowo ;) Tymczasem Kucharski już podobno co do transferu był dogadany i z United i z Bayernem, a podczas Euro 2012 o Robercie rozmawiał nawet z Mourinho. Jeszcze się okaże, że nam w pakiecie z Lewandowskim Czarek Wolskiego i Kuchahahaharczyka sprzeda ^^

Ok, żarty żartami, ale z Lewandowskiego jest naprawdę dobry napastnik i wbrew temu co niektórzy tu piszą, pewnie sprawdziłby się w Premier League. Tyle tylko, że on by na Old Trafford zastąpił Berbatova... w siedzeniu na ławce.
» 14 sierpnia 2012, 13:05 #73
zaborca63: Źródło onet.pl ? Wszystko wyszło od wspaniałego Mateusza Borka, który to ma niby wielkie kontakty z władzami Borussi, którzy to podobno poinformowali go o oficjalnej ofercie za Lewandowskiego. Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. Sądziłem, że nie zobaczę takiego 'newsa' na DP.
» 14 sierpnia 2012, 12:40 #72
xMASAx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 12:42

Widzę, że Kucharski nadal opowiada mediom o tym co śniło mu się w nocy :D Z całym szacunkiem ale ManU to nie dla Lewego. Chyba zresztą Bundesliga jest dla niego w sam raz.
Przy okazji to można by dane skorygować bo we wcześniejszym artykule manager wycenia go na 30 mln funtów a teraz na 30 mln euro. Chyba desperacja go powoli łapie ;)
» 14 sierpnia 2012, 12:40 #71
bartoszek4502: Sie jaracie tym Rwp jak on taki słaby jest jak lewandowski i jeszcze stary dziad
» 14 sierpnia 2012, 12:37 #70
bartas098: kolejny "znafca"
» 14 sierpnia 2012, 13:15 #69
neymar11: najlepiej żadnego z nich nie kupywać ... no chyba że r.v.p. ale lewandowski w manu chyba żarty ....
» 14 sierpnia 2012, 12:23 #68
rc7: Proszę was nie rozśmieszajcie mnie Lewandowski w MU i to za 30 Mln,ha ha ha. To za VP chyba 90 trzeba zapłacić . A swoją drogą te Newsy na tej stronie robią się żałosne ,tylko podsycanie i pisanie aby ludzie zaglądali,normalnie sensacje z kosmosu jak szmatławcu FAKT . Rano rewelacyjny news a wieczorem kolejny z całkowitym zaprzeczeniem tego ca rano napisane !!
» 14 sierpnia 2012, 12:18 #67
Roo543212: o to tu chodzi. Po to jest możliwość dodawania newsów żeby lądować wszystko co znajdzie się o naszej drużynie. Nawet bezsensowne informacje.
» 14 sierpnia 2012, 12:41 #66
bartoszek4502: Akurat piłkarzami którymi się interesujemy to słabiaki ..i jeszcze za nich tyle kasy ..Dziękuje bardzo już wolałbym Buraka za pare milionów
» 14 sierpnia 2012, 12:07 #65
SoSa9: Jak juz to taka kase lepiej przeznaczyc na Llorente
» 14 sierpnia 2012, 12:03 #64
bartoszek4502: Lewandowski to sie nadaje już Macheda go zjada powoli.
» 14 sierpnia 2012, 11:59 #63
SEBEKMU11: Chciałeś chyba powiedzieć Welbeck .
» 14 sierpnia 2012, 12:36 #62
Adryjan: Hahaha. Za Van Persiego dają mniej niż 30 mln a za Lewego dadzą 30 mln . Coś jest nie tak . Dla Lewego lepiej, żeby nie przechodził ;D
» 14 sierpnia 2012, 11:59 #61
federicoo: To leciało na Orange Sport i uważam, że jest jednym wielkim kłamstwem :)
» 14 sierpnia 2012, 11:54 #60
StretfordEnd: Lewandowski nadaje się np. do Barcelony,Realu,Milanu,Gks Katowice,Santosu-bo to mega napastnik,na M.U.jest za dobry to jest klasa zbliżona do Messiego super grajek z niego-takiego van Persiego to zjada na śniadanie-ha,ha,ha,ha.(polacy,ktokolwiek w M.U. to koniec świata)
» 14 sierpnia 2012, 11:53 #59
Niemanek: Kłamstwo
» 14 sierpnia 2012, 11:46 #58
bartoszek4502: A weźcie idzcie z tym RVP i Lewandowskim .Po co nam oni jak mamy rooneya ,welbecka ,berbe ,machede i groszka choć nie za dobrze mu narazie idzie ale może by wrócił do formy.Mogliśmy wcześniej dać za Bainesa tyle ile chcieli bo teraz go nie oddadzą .
» 14 sierpnia 2012, 11:41 #57
Akwinata: Nie wiem czy Ty regularnie oglądasz mecze United, ale wątpię. Welbeck nie wykorzystuje większości "setek", Hernandez jest bez formy, Macheda zabłysnął ładny czas temu i zgasł - obecnie nic nie prezentuje, Berbatov siedział na ławie przez cały sezon, bo SAF odmładza skład i przyspiesza grę, więc jedynym zawodnikiem, który daje radę w ataku i ciągnie ten zespół w większości meczów jest Rooney. Czas się obudzić. A Lewandowski zostanie w Borussi wg mnie.
» 14 sierpnia 2012, 11:56 #56
chicharito111: Ładnie nazwane może wróci do formy ... Macheda ją miał dwa lata temu Berbatov na początku tamtego sezonu groszek lotto więc obecnie mamy 2 aż to za mało aby walczyć na kilku frontach
» 14 sierpnia 2012, 14:46 #55
Niebieski1998: ehhhh...
» 14 sierpnia 2012, 11:40 #54
Polson: Pamiętajcie że Van Persie jest tak nisko wyceniany bo kończy mu się kontrakt za rok. No i sam potwierdził, że chciałby opuścić Arsenal.

Chociaż wątpię w Lewego :|
» 14 sierpnia 2012, 11:40 #53
1996kutno: Kłamstwo
» 14 sierpnia 2012, 11:39 #52
SapphirUnited: Gratulacje za pusty przekaz. Razem z RVP bedzie 7 napastnikow.
» 14 sierpnia 2012, 11:39 #51
bartkoz: Ach te polskie media...
» 14 sierpnia 2012, 11:34 #50
Steckov: Za Van Persiego skąpią kasy, a za Lewego od tak 30 mln, akurat.
» 14 sierpnia 2012, 11:33 #49
paul1011: Dokładnie też tak pisałem!
» 14 sierpnia 2012, 12:09 #48
L3XT3R: Bzdura taka, że aż wstyd. Podczas meczu bayern - borussia głupi Borek powiedział, że jest oferta oficjalna. Jako źródło brać głupka co komentuje mecze?
» 14 sierpnia 2012, 11:30 #47
MajorPiotr07: nawet gdyby Lewy przeszedł do nas , ale i tak w to nie wierzę , to Borussia ma zmiennika dla niego Juliana Schiebera , który przyszedł z VfB Stuttgart :) Lewy zostań w Dortmundzie , bo u nas byś się zmarnował . Pozdro^^
» 14 sierpnia 2012, 11:24 #46
raszer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 11:23

Nie złożyli. ;)
» 14 sierpnia 2012, 11:23 #45
Czerwony91: OBY NIE!! Szkoda lewego na naszej ławce. Sorry ale nie wierze w niego!

Za słaby na podstawowy skład...
» 14 sierpnia 2012, 11:17 #44
Czerwony91: Zreszta to i tak niemozliwe;]

Borussia miałaby tylko jednego podstawowego napastnika Reusa.

A ten jest nominalnym pomocnikiem. Gdyby lewy odszedł to Borussia juz przegrała lige
» 14 sierpnia 2012, 11:21 #43
Damianos500: Oby nie,nie za tą kasę. Na gwałt potrzeba nam LO,bo jak nie daj Boże Evra kontuzja to kto go zastąpi?
» 14 sierpnia 2012, 11:14 #42
andy222: Zapraszasm serdecznie do mojej ligi Head-to-Head w Fantasy Premier League. Poprzednia (20 miejsc) dość szybko się zapełniła dlatego otworzyłem nową, dla tych, którzy się nie zmieścili.

Kod ligi: 592715-262907

Tak jak poprzednio jest 20 miejsc, więc kto pierwszy ten lepszy ;)
» 14 sierpnia 2012, 11:11 #41
tomek220123: jak pisały polskie media to napewno plotka
» 14 sierpnia 2012, 11:08 #40
Exoon: to może lepiej się postarać o Hulka :D?
Lewy jest dobry ale czy jest wart tych 30 milionów euro ?? ciężko mi to powiedzieć .
» 14 sierpnia 2012, 11:04 #39
Diabelred: Hulk jakby mial gdzies odejsc to pewnie tylko do Chelsea ;p
» 14 sierpnia 2012, 12:24 #38
Mackofan: Ludzie mówicie żeby nie przechodził, bo jest za słaby ale najprawdopodobniej Berba odejdzie a Chicharito nie gra ostatnio najlepiej
» 14 sierpnia 2012, 11:03 #37
daCunha17: Za ten chajs to my mamy RvP.
» 14 sierpnia 2012, 11:02 #36
NaDeRoo: Nie nie i jeszcze raz nie Lewandowski jest za słaby na PL. On się zmarnuje w MU bo za kogo miałby grać Rooney? Welbeck? czy Chicharito.
» 14 sierpnia 2012, 11:01 #35
Kubaa: Haha ale bzdura
» 14 sierpnia 2012, 10:58 #34
wlodekzlc: Haha, 30 mln :D A za Persiego niby nie chcą dać 25. Onet !
» 14 sierpnia 2012, 10:55 #33
alaSz97: za lewego euro, a za vp funtów
» 14 sierpnia 2012, 10:56 #32
wlodekzlc: Poza tym Llorente opuszcza za rok Bilbao, więc jakby co lepiej powalczyć o niego. Według mnie lepie poradziłby sobie w BPL.
» 14 sierpnia 2012, 10:59 #31
daCunha17: jakby nie było 25funciaków~30 ojro.
» 14 sierpnia 2012, 11:03 #30
cipsik: bo robin ma 29 lat chyba a lewy 23 tu jest ta dyproporcja cenowa ja jestem tak w srodku tego transferu raz za raz przeciw co bedzie to bedzie
» 14 sierpnia 2012, 11:31 #29
SEBEKMU11: Oby nie .
» 14 sierpnia 2012, 10:53 #28
KamelUTD: Spokojnie spokojnie, te polskie media to tylko onet.pl ;)
» 14 sierpnia 2012, 10:52 #27
michal21031980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 10:53

Litości.
Lewandowski za 30 ml w MU chyba kogoś poniosło. To za RVP się targują 20 mln i ciężko a za niego 30 mln. To za HULKA chcą 35 mln a gdzie ta nasza gwiazdeczka do HULKA "steryda" hehe i w pakiecie RASIAK.
» 14 sierpnia 2012, 10:51 #26
SEBEKMU11: Za Hulka 35 mln hehehe ,chyba x2 .
» 14 sierpnia 2012, 10:54 #25
michal21031980: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 11:07

W kontrakcie brazylijski snajper ma zapisaną klauzurę odstępnego w wysokości 100 mln euro. Realna wartość zawodnika szacowana jest na około 35 mln euro.
» 14 sierpnia 2012, 11:06 #24
SEBEKMU11: Michał to to ja wiem ale rok temu ktoś dawał za niego 80 mln euro i nie chcieli go sprzedać .
» 14 sierpnia 2012, 11:11 #23
Forfiter: jakby nie patrzeć lewy jest łakomym kąskiem, jako kibic manchesteru i borussi bardzo chciałbym zobaczyć go u nas.
» 14 sierpnia 2012, 10:51 #22
nowy000: On jest lepszą opcją niż Van Persi który ma już 29 lat i najprawdopodobniej najlepszy sezon w karierze za sobą. Holender któremu kontrakt kończy się za rok i jest już bliżej końca kariery niż początku, którego nie odpuszczają kontuzje nie jest wart więcej niż 15 mln. Lewy ma 23 lata a liga Niemiecka jest solidna i coraz silniejsza. Lewy bardzo by się przydał bo on świetnie potrafi się zastawiać i zgrywać piłkę głową. Grali byśmy na 2 napastników Lewandowski wysunięty a Rooney cofnięty i żadna obrona nie miała by szans. :) Ale dałbym za niego coś koło 25 mln euro. Choć wątpię w ten transfer w tym roku. Prędzej za rok. Drugi plus to taki że wszystkie mecze LM z udziałem United byśmy oglądali w TV :)
» 14 sierpnia 2012, 10:47 #21
xxxcichy465xxx: Ta i by było w TV . " Czy obrona ...(jakiegoś tam klubu) powstrzyma Lewego ?" haha ;D
» 14 sierpnia 2012, 11:20 #20
PastaDoCiasta: Ta napewno złożyliśmy ofertę za VP i Lewego do tego Roo, Macheda Welbeck Hernandez Berbatov W. Keane... Nie nio mało trochę kupmy kolejnego:P
» 14 sierpnia 2012, 10:41 #19
lukep: Warto zaryzykować, bo zostaniemy z niczym, jak za chwilę saga z RVP się zakończy :P
» 14 sierpnia 2012, 10:41 #18
Klimaa: Z przymrużeniem oka traktujmy te plotki.
» 14 sierpnia 2012, 10:39 #17
LukasDudek7: Mateusz Borek to chlapnął podczas komentowania meczu o Superpuchar Niemiec, od i całe źródło informacji.
» 14 sierpnia 2012, 10:38 #16
Vamper: Widze, ze Polskie media chca zablysnac na tle europejskim:D Ferguson negocjuje cene Van Persiego w granicach 20mln a oferuje z miejsca 30 mln za Lewego? No Way!
» 14 sierpnia 2012, 10:38 #15
daniel97: 20 mln FUNTÓW za RvP, a 30 mln EURO za Lewego
» 14 sierpnia 2012, 10:44 #14
NaDeRoo: 20 mln funtów to 25 mln euro
» 14 sierpnia 2012, 11:03 #13
dr96chicharito: Hahaha! - " Według najnowszych (POLSKICH) doniesień..." :P I wszystko jasne...
» 14 sierpnia 2012, 10:35 #12
eryk123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.08.2012 10:35

Ja sie zastanamiam po co nam kolejny napastnik musimy kupic lewego obronce ale to w nastepnym sezonie ewentualnie wzmocnic srodek pomocy
» 14 sierpnia 2012, 10:34 #11
Vamper: po co nam lewy obronca skoro mozemy miec lewego napastnika :D taki tak suchar z nudow...
» 14 sierpnia 2012, 11:15 #10
KaTKoX: Zrozumiał bym ten transfer jak po tym sezonie Lewandowski strzelił by znowu te 30 bramek we wszystkich rozgrywkach ale nie po jednym dobrym sezonie ... A i tak w Manchesterze zapewne straci całą swoją karierę bo będzie grzał ławę ....
» 14 sierpnia 2012, 10:34 #9
misiu94rio: Słyszałem, ze Borussia chce za lewego dostac 40 milionow euro.
» 14 sierpnia 2012, 10:33 #8
Gl4D: 30 mln za Lewandowskiego? Dobre sobie...

A za RvP nie chcą tyle dać. Prasa mogła sie bardziej postarać o lepszą bajke...
» 14 sierpnia 2012, 10:33 #7
Gumowy: wole Berbe niż tego Lewego i RvP
» 14 sierpnia 2012, 10:33 #6
sloniu24: Kiedyś czytałem w fakcie że Rooney zostanie sprzedany do PSG a zastąpi go Lewandowski kolejna bzdura
» 14 sierpnia 2012, 10:32 #5
Czarny171: to przydomek. ;)
» 14 sierpnia 2012, 10:34 #4
DevilsPoland: Jeśli przyjdzie Van Persie bądz Lewandowski to Berba się pożegna niestety... Już sam nie wiem kogo bym z tych dwóch wybrał ciężki wybór naprawdę... najlepiej obaj ale przecież mamy Chicharito, Rooneya, Welbecka i byłoby za dużo napadziorów ale nie wiadomo... zobaczymy
» 14 sierpnia 2012, 10:30 #3
szasza89: Nie wierzę w to. Kolejna bzdura...
» 14 sierpnia 2012, 10:30 #2
bartek: to prawda
» 14 sierpnia 2012, 17:44 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.