Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fergie potwierdza: Interesujemy się Lucasem Mourą

» 23 lipca 2012, 12:28 - Autor: Szejp - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson potwierdził na dzisiejszej konferencji prasowej zainteresowanie piłkarzem Sao Paulo, Lucasem Mourą. Szkot ponadto zaprzeczył rewelacjom, wedle których oba kluby doszły do porozumienia w kwestii kwoty transferu.
Fergie potwierdza: Interesujemy się Lucasem Mourą
» Sir Alex Ferguson potwierdził zainteresowanie piłkarzem Sao Paulo, Lucasem Mourą. Szkot zaprzeczył jednak prasowym rewelacjom, że oba kluby doszły już do porozumienia w kwestii kwoty transferu.
19-letni brazylijski internacjonał, który przez długi czas łączony był z Interem Mediolan i Realem Madryt, od kilku tygodni znajduje się bardzo wysoko na liście życzeń sir Alexa Fergusona. Jak donosiły media, zafascynowany talentem Moury Ferguson, złożył do tej pory dwie oferty za piłkarza, które jednak zostały z miejsca odrzucone przez Sao Paulo.

Tymczasem w podanej dzisiaj informacji przez Daily Mirror, obie strony doszły do wartego 26 milionów funtów porozumienia i według raportów już tylko indywidualne rozmowy miały piłkarza dzielić od Old Trafford.

Przebywający obecnie w Chinach wraz z drużyną Ferguson błyskawicznie jednak zaprzeczył rewelacjom angielskiego dziennika i zapewnił, że wciąż obie strony prowadzą zaawansowane pertraktacje. Szkot tym samym więc po raz pierwszy oficjalnie potwierdził zainteresowanie gwiazdą Sao Paulo.

- Nie doszliśmy jeszcze do porozumienia - powiedział Ferguson, zapytany o sytuację Moury.

- Oczywiście, wykazujemy zainteresowanie tym piłkarzem. Dopóki jednak nie ustalimy warunków transferu z drugą stroną, dopóty nie możemy powiedzieć, że Lucas jest nasz.

- Pozyskaliśmy dwóch wspaniałych zawodników tego lata: Kagawę i Powella - dodał. - Uważamy, że posiadają fantastyczny potencjał.

- W tej chwili rozglądamy się za kolejnymi piłkarzami jeśli chodzi o transfery. Nie obijamy się, cały czas bardzo staramy się o nowych graczy.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick o grze dla reprezentacji
Następny news »
United rozpoczęli zmagania w Premier Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (196)


dakaczmarczyk: Myśle ze Moura juz w M.U ;)
» 24 lipca 2012, 21:29 #189
SenihezuDevil: Nieoficjalnie : Moura w Man Utd za 33,5mln
» 24 lipca 2012, 21:03 #188
Munited15: Skąd te dane? The Mirror? Onet.pl? The Sun?
» 24 lipca 2012, 21:15 #187
m1ch4l: Myślę ze z Fakt.pl
» 24 lipca 2012, 21:29 #186
szalik666: Skąd to info?Bo ja slyszalem ze temat upadl ale moze to byc tylko gra ze strony agenta
» 24 lipca 2012, 21:42 #185
m1ch4l: Słyszliście,SAF podobno mówił że z sao paulo się dogadali ale Lucas nie chce grać na starym kontynęcie i zostanie w Brazylii

Mówił też ,że - musimy wzmocnić formacje pomoc i teraz będziemy szukali innej opcji
» 24 lipca 2012, 20:34 #184
wwwwww333: Już pisali (choćby na telegazecie) że transfer został dogadany.Nastepnie - ponoć - agent Lucasa,mówi o tym,że do transferu nie dojdzie,by Ferguson potwierdzał zainteresowanie zawodnikiem.Teraz pora czekać na informacje jak to Lucas o całym zainteresowaniu/kontakcie jego osobą przez Man Utd nic nie wiedział,by po paru dniach oznajmił,że już od kilku tygodni jest w stałym kontakcie w procedurze transferu na Old Trafford.Żeby tego było mało,media będą donosić,że Man Utd złożyło kolejną kwotę za Lucas,po czym Fergie stwierdzi,że żadnych kolejnych ofert za tego piłkarza - z jego strony - nie było.I tak w kółko Macieju...
» 24 lipca 2012, 16:37 #183
m1ch4l: Polecam to świetne źródło informacji o transferach
thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/premteams/man_united/

3>]=3=-==|
» 24 lipca 2012, 15:58 #182
m1ch4l: Sorry że tak nie na temat ale ktoś wie DOKŁADNIE z jakich przyczyn Obi Mikel od nas odszedł
» 24 lipca 2012, 15:32 #181
michal94klb: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 15:37

Kasa...Swoją drogą bardzo dobrze że go podkupili,gość jest baardzo przeciętny.

Po za tym nie odszedł bo nigdy tak naprawdę u nas go nie było,ok transfer był ugadany ale bez podpisów...No a potem wkroczyły petrodolary romana.
» 24 lipca 2012, 15:37 #180
m1ch4l: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 15:40

Spoko dzięki wielkie

No niby tak..
Ale zastanawiałem się czy jakby u nas sięrozwijał dalej z SAFem to czy niemielibyśmy niezłego ŚP
» 24 lipca 2012, 15:38 #179
michal94klb: Piłki prosto kopnąć by go nie nauczył a pozycja walczaka obsadzona przez Fletchera...nawet jeśli ten Fletcher jest chory.
» 24 lipca 2012, 17:40 #178
skrzynia90: Szybki, nieprzewidywalny, ma ciąg na bramkę, doskonała technika użytkowa przekładająca się na efektywny drygling i bardzo dobre uderzenie z dystansu. Do tego bardzo sprawny, już ma odpowiednią masę mięśniową i ogromną wolę walki (nie kładzie się z byle powodu). Szczerze mówiąc dawno nie widziałem takiego grajka z Ameryki Południowej, który by grał tak dobrze w jego wieku. Połączenie świetnego i efektywnego dryblingu Ronniego oraz sił, ciągu na bramkę i strzału CR7. Dobrze byłby go widzieć w naszych szeregach, a nie rywali! Pozdro
» 24 lipca 2012, 14:23 #177
Castway: Podobnie twierdze, że dobrze się zastawia wykorzystując siłę fizyczną i to jak dla mnie jest bardzo istotnym elementem ale niektórzy twierdzą, że jest słabszy od c.ronaldo :D
» 24 lipca 2012, 14:35 #176
m1ch4l: @skrzynia90
Wyjąłeś mi to z ust
» 24 lipca 2012, 15:12 #175
Bydgoszczanin: Jestem pewien, że nasza drużyna ma dobry skład.
Niestety niektórym kibicom (szczególnie sezonowym) się w głowach poprzewracało. Naprawdę chcecie dokonywać niezmiernie drogich zakupów, nieadekwatnych do wartości danych piłkarzy? Nie chciałbym, aby polityka klubu polegała na urządzaniu wyścigu w zakupach gwiazdorów, jak to w ostatnich latach mają w zwyczaju MC i PSG, lecz na pozyskiwaniu uzdolnionych piłkarzy i ich szkoleniu. I od razu zaznaczam, może nie teraz, ale za kilka lat to zaprocentuje. Sir Alex Ferguson jest rozważnym człowiekiem.
Swoją drogą, nie ulega wątpliwościom, że potrzebujemy jednego, środkowego, solidnego pomocnika. I mam nadzieję, że takiego pozyskamy. Myślę, że Sir Alex zdaje sobie sprawę z takiej potrzeby, bowiem możliwe, iż to ostatni sezon Paula oraz Ryana. Ale potrzeba nam zawodnika, który mógłby się przywiązać do klubu, pozostać z nami przez co najmniej parę dobrych lat. Najlepiej, gdyby był w młodym wieku. Nie widziałem gry Lucasa, już nie interesuję się piłką na taką skalę, jak za dzieciaka.
Ciężko mi natomiast zrozumieć kwestię linii ataku. Jest Wayne, Danny, Javier i Dimityr. Jeśli ten ostatni ma zostać na kolejny sezon, skąd to zainteresowanie napastnikami? Drogba? van Persie? Wiem, że prezentują wyższy poziom. To jedyne, co nasuwa mi się za argument. Jeśli przyjdzie Holender, z całą pewnością odejdzie Bułgar. Myślicie, że to realne?
» 24 lipca 2012, 12:34 #174
wiruch: a kto mówi o niezmiernie drogich zakupach? mówimy o dobrych światowych zawodnikach a oni jak to bywa niestety swoje kosztują. z tym szkoleniem młodzieży to nie ulegaj jakiejś dziwnej propagandzie że jesteśmy maszynką do produkowania gwiazd z naszej szkółki bo nie do końca tak jest i tyle. niestety inne drużyny nie stoją w miejscu i nie czekają na nasz ruch tylko się solidnie wzmacniają i w 'czołówce' klubów robi się coraz gęściej...wystarczy 3,4 lata posuchy i zobaczysz jak wartość klubu spadnie, nie będzie kasy na transfery i pensje najdroższych zawodników - my zwyczajnie musimy utrzymywać się cały czas na topie i być medialnym klubem po to żeby spłacić ogromne długi naszych właścicieli bo zyski czerpiemy głównie z praw tv, sprzedaży gadżetów na całym świecie a takie wpływy usilnie zależą od pozycji klubu w piłkarskim świecie...
» 24 lipca 2012, 13:55 #173
xxkalikxx: No to się dzieci zawiedliście co? :D Agent potwierdził, że żadnego transferu nie będzie... :) I bardzo dobrze. Potrzebny jest ktoś z EUROPY a nie gwiazda z BRAZYLII ;]
» 24 lipca 2012, 11:22 #172
wiruch: ja bym powiedział że potrzebna jest nam gwiazda z brazylii I ktoś z europy...
» 24 lipca 2012, 13:57 #171
vip14: Ciekawe jaka jest kwota tego transferu. 25- 30 mln jak jest to będzie dobrze :)
» 24 lipca 2012, 10:39 #170
oldtrafford: Bez wątpienia talent ma ogromny.Jego transfer do United mógłby okazać się strzałem w dziesiątkę.Lucas i Van Persie na tą dwójkę czekam!
» 24 lipca 2012, 10:18 #169
daCunha17: Ja też! Z tą 2 gromimy (przyznam że Lucasa znam z YT i z Waszych komentarzy) a na obronę można jakiegoś Balcketta, czy innego Brady'ego wprowadzić!
» 24 lipca 2012, 10:25 #168
Crack17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 10:13

bardzo się cieszę na transfer Lucasa do United, jeśli takowy zostanie potwierdzony, myślę, że on wniesie dużo do tego zespołu, nie byłbym zawiedziony gdyby na Old Trafford zawitał również Robin Van Persie. Uważam, że Baines jest zbędny, lepiej postawić na młodzież, szkoda, że Fabio został wypożyczony.. Dla mnie priorytetem w tym sezonie jest taka gra jak w sezonie 2007/2008.
De Gea
Rafael-Vidic-Smalling-Evra
Carrick
Lucas-Kagawa-Nani
Van Persie-Rooney
nie jest powiedziane, że takie ustawienie jest zbyt ofensywne.. Lucas i Kagawa to zawodnicy ambitni, którzy również cofają się na własną połowę wspomagać środek pola, i również nie wydaję mi się, żeby Wayne stał cały czas z przodu, on również będzie się cofał, Nani ostatnimi czasy poprawił nieco grę w defensywie. Idealna podstawowa jedenastka jak dla mnie. Znowu podstawowa siódemka na ławce to dla mnie Lindegaard, Jones, Evans, Scholes, Giggs, Young, Welbeck.
Możecie mnie hejtować za to co teraz napiszę ale takie jest moje zdanie i powinniście je uszanować, więc jak dla mnie Valencia jest dobrym piłkarzem ale, "nie ma lewej nogi" i brak mu tego błysku, który chociażby widoczny jest u Naniego, jeśli już to ustawiłbym Valencie na prawej obronie.. w poprzednim sezonie zagrał tak kilka razy i mi się jego gra na tej pozycji szczerze mówiąc podobała :), Hernandez no nie wiem, nie przekonał mnie nawet jego pierwszy sezon na OT, to jest typowy lis pola karnego, który może wyprzedzić obrońcę i umieścić piłkę w siatce chociaż ostatnimi czasy nawet z tym nie było najlepiej. Welbeck umiejętnościami o wiele bardziej mnie przekonuje niż Chicharito. Chciałbym, żeby 25-osobowy skład na PL i LM uzupełnili tacy piłkarze jak Amos, Valencia, Brady, Lingard, Cleverley, Powell, Chicharito.
Możecie się ze mną zgodzić lub nie ale w takiej ekipie widzę olbrzymi potencjał. A myślę, że Lucas jeśli dojdzie do MU, to za kwotę opiewającą na ok. 30-35 mln ale funtów, a z kolei Van Persie nie będzie kosztował więcej niż 20 mln funtów. W Lucasie widzę potencjał na miarę Cristiano.
» 24 lipca 2012, 10:10 #167
wayne96: Ojj, chyba troszkę zbyt ofensywne to ustawienie ;)
» 24 lipca 2012, 11:09 #166
8ball: Zauważyłem, że staramy się kupywać graczy posiadających indywidualne umiejętności i gre 1vs1 czego brakowało United w ostatnich 3 sezonach(nie licząc Naniego). Prawda?
» 24 lipca 2012, 09:07 #165
krysbe: Prawda.
» 24 lipca 2012, 09:22 #164
sordylek1911: Jeszcze Valencia to potrafi
» 24 lipca 2012, 09:31 #163
sensi: Potrafi, a najbardziej komiczne jest to że robi to w taki sam sposób cały czas a obrońcy i tak dają się nabierać hahah.
» 24 lipca 2012, 09:44 #162
bulka1986: no jak Valencia trafia na leszczow z dolnej tabeli to potraafi, ale jak trafia na Clichego, Ashleya Cole'a albo jak w 2011 roku na Abidala to goscia nie ma, jak mozna miec na karku tyle lat, BYC PROFESJONALNYM pilkarzem i nie umiec grac chociaz troszke druga noga... :/
» 24 lipca 2012, 10:12 #161
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 10:16

także moim zdaniem jeżeli przyjdzie Lucas to powinien grać na skrzydle z Nanim ( wkońcu grałby na swojej nominalnej pozycji czyli prawe skrzydło ) a Valencia niestety na ławkę bo faktycznie gdy gramy z jakąś klasową drużyną to niestety ale zwód na prawą nogę i bieg do narożnika na wrzutkę to troche za mało...
» 24 lipca 2012, 10:16 #160
daCunha17: LAV to dobry chłop, ale skuteczność wrzutek ma tragiczną.
» 24 lipca 2012, 10:26 #159
michal94klb: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 10:53

Coraz głupsze rzeczy tu wypisujecie znawcy za 2 grosze.Jeden ekspert mówi że Valencia ma tragiczne wrzutki w momencie kiedy gość jest jednym z najlepszych piłkarzy United jeśli chodzi o jakość wrzutek(w sumie nie tylko, jest jednym z najlepszych ogólnie)... Ale to jeszcze nic,większą głupotę walnął kolega mówiący że Antonio nie poradził sobie z Abidalem i COLEM-tym samym Colem który widząc że będzie musiał po raz kolejny grać na Valencię ma mokre gacie niczym przed zabawą z Cheryl...Nie było meczu z CFC w którym Valencia nie jeździłby z Colem jak chciał więc na przyszłość jak ktoś chce takie idiotyzmy pisać niech się 2 razy zastanowi...Wywlekania Abidala też nie rozumiem, Antonio zagrał tam tak jak reszta drużyny a tylko on ma jakiś syndrom wg ekspertów. Czemu tylko on a nie np. Roo syndrom Pique,Chicha Puyola itp?
» 24 lipca 2012, 10:50 #158
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 13:06

Musiałbym się z Tobą zgodzić, lecz w jednej kwestii chciałbym coś dodać. Finał z Barceloną pokazał, jak bardzo się jej boimy. Gdyby Valencia grał na swoim poziomie i wykazywał się wiecej w ofensywie zupełnie inaczej mogłoby to wyglądać. Przecież w końcówce sezonu wypoczęty Antonio woził jak chciał każdego lewego obrońce, a gdy przyszedł rywal dużo silniejszy niż ekipa z PL bo to chyba wiadome, już nie było tak kolorowo i Antonio się wypalił. Jeżeli miałbym wybierać miedzy Valencia, a Nanim podczas Finału postawiłbym na Portugalczyka. Jest bez kompleksowym i kreatywnym zawodnikiem, oraz wytrzymuje każdą presje niezależnie na jakim szczeblu i z kim gramy. Moze faktycznie ma swoje wahania, jednak gdy wychodzi na godnego siebie rywala nigdy nie zawodzi. Jedynym zawodnikiem z podniesioną głową podczas ostatniego meczu kamapnii 2010/11 może tylko patrzyć Rooney, który b. dobrze przygotował się do tego meczu, lecz zabrakło mu kolegów takich jak Nani,po to ,by mu asystować bo jako jedyny ofensywny zawodnik tamtego meczu, ciągnął do bramki Valdes'a cały mozolny wózek. Podsumowując tamten mecz, może i był słaby w wykonaniu naszego zespołu jednak możliwe że Sir Alex dał specjalną rolę Antonio Valenci, z której się nie wywiązał z powodu braku umiejętności lub lewej nogi. Moge sie mylic, ale obie strony maja racje pisza że albo brak mu lewej nogi, albo po co mu lewa skoro potrafi jeździć tylko na prawej. Pozdrawiam.
» 24 lipca 2012, 13:03 #157
michal94klb: Nie wiem dlaczego za ten finał dostaje się tylko Valencii. Co on miał sam zrobić? Przecież to co piszesz można odnieść też do Giggsa,ba,nawet bardziej-w końcu jest cholernie doświadczonym piłkarzem a i tak nie było tego widać.Tak samo Roo,Chicha no po prostu ktokolwiek inny...Ale zrypke dostaje tylko sam Antonio.Nie wiem czemu,w sumie to nie chcę wiedzieć. Jeśli już w tym temacie jesteśmy to jak dla mnie SAF dokonał bardzo dobrego wyboru(Nani/Valencia). Ten drugi nie jest wcale słabszy od Naniego w ataku a w obronie odwala o wiele większą robotę co w meczu z takim rywalem jest bezcenne.
» 24 lipca 2012, 13:30 #156
bulka1986: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 14:11

Ogladalem mecz z 2011 r. z Barcelona z 2 czy 3 razy, gdy Valencia gral na prawej z Abidalem nie zrobil nic, pomijajac fakt, że z tak dobrze grajaca Barcelona nikt nie mogl nic zrobic. Wejscie Naniego ozywilo gre w ataku i to bardzo (pomijajac fakt, ze przez niego Villa strzelil gola), bo nie gra tak przewidywalnie jak Valencia. No a Valencia asysty i gole ma w grze z leszczami. Lepsi obroncy wiedza bardzo dobrze jak ustawic sie na Valencie bo wiedza, ze zawsze ich obiega z boku i tak robil wlasnie Cole, Clichy i inni lepsi obroncy w PL, proponuje jeszcze raz obejrzec co niektorym mecze z Liverpoolem, Chelsea czy City.
» 24 lipca 2012, 14:09 #155
8ball: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 14:27

Absolutnie się z Tobą zgadzam, jednak zobacz sobie mecz od 60 minuty kiedy wszedł Nani, nasze skrzydła zaczęły funkcjonować i zaczęliśmy nawet podchodzić pod bramke Barcelony. Co do doświadczenia Giggs'a, z całym szacunkiem, ale Xavi Iniesta posiadają tak samo duże doświadczenia. Minusem nad minusami jest to, że Giggs jest w takim wieku, że po prostu odjeżdzają mu szybkością umiejętnościami, technikom itd. Więc na co mu te doświadczenie skoro i tak go nie wykorzysta bo nie jest w stanie? Tylko Valencia oberwał? Oberwał cały zespół, przegrywając mecz. Możliwe, że Valencia dostał najbardziej bo przed finał prezentował znakomitą formę i jak wysoko sobie, bądz jego forma postawiła poprzeczke, z tak wysoka spadł. Dostał lanie, na które zasłużył bo skoro jak napisałeś posiada nie gorsze umiejętności od Naniego to przydało by się choć kilka dośrodkowań w jednym meczu. Lubię Antonio, jednak takie są fakty i nie próbuj ich unikać bo inteligenty z Ciebie facet i bronisz swoich piłkarzy argumentami jak najbardziej trafnymi. Lecz pomyśl, obu nożny CR7 z lepszą techniką i atomowym strzałem nie potrafi odnaleźć się w meczu z Barca. Nie myślisz teraz czasem, czy to czasem nie jest syndrom gry z Barceloną u Valenci? ;)
» 24 lipca 2012, 14:26 #154
michal94klb: Co ty masz z tym Colem? To ja ci proponuje obejrzeć dokładnie jego pojedynki z Valencią,zwłaszcza koncertową grę w sezonie 2010/11,drugi mecz(ten z golem Cziczy w 36sekundzie).W ostatnim meczu z Liverpoolem za każdym razem gdy widziałem że na Jose Enrique który barszczem niby nie jest biegnie Valencia czułem się jakbym był świadkiem gwałtu. Na Clichego w tym sezonie grał 12 minut więc znowu pieprzysz bzdury.
» 24 lipca 2012, 15:42 #153
bulka1986: ja nie moge... niech gral nawet 5 min. przeciwko Clichemu, chcę tylko napisac, ze w mojej ocenie Nani jest mniej przewidywalny i tyle, a lepsi obroncy wiedza jak z Valencia sobie poradzic, bo ten rzadko schodzi do srodka. Zreszta Nani tez nie jest idealny, czesto gra za bardzo indywidualnie przez co traci cala druzyna. Co do lewej nogi - Nani tez jest lepszy - ma kilka(naście) bramek zdobytxch w ten sposob, a Valencia... noc coz ile to razy mial swietna okazje aby strzelac z lewki, a tu przekladka na prawa i juz niestety za pozno... ogolnie Cris wroc :D
» 24 lipca 2012, 21:49 #152
MANUGLORy: ja sie nie napalam bo wątpie żeby dał na niego 50mln
» 24 lipca 2012, 07:44 #151
crupek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 08:49

a dlaczego 50? ja słyszałem że była mowa o 27 mln funtów czy ok. 33,5 mln euro. To nie porównywalna cena. Nawet jeżeli SAF da za niego ok. 40 mln euro też będę się cieszył, bo pokładam wielkie nadzieje w tym graczu.
» 24 lipca 2012, 08:49 #150
misiu94rio: Mi sie wydaje ze to jest tak liczone :
30 mln - Lucas,
20 mln- RvP .
» 24 lipca 2012, 08:49 #149
crupek: No nie wiem czy RvP przejdzie do United. Ja osobiście na pewno chciałbym bardziej od napastnika rozgrywającego typu Sahin czy Moutinho.
» 24 lipca 2012, 08:50 #148
krysbe: @crupek Mnie by zadowolił transfer Moutinho i Moury;)
» 24 lipca 2012, 09:23 #147
sordylek1911: Ja wolałbym dać resztę kasy która zostanie po Lucasie na Moutinho
» 24 lipca 2012, 09:33 #146
daCunha17: sordyl, tylko po co nam wtedy jeszcze 1 ofensywny zawodnik na środek?
Wtedy będzie Kagawa, Scholes, Powell, Moura, a jeszcze potrzebujemy przynajmniej jednego DM.
» 24 lipca 2012, 10:28 #145
kap: z każdego transferu należy sie cieszyć :)
» 24 lipca 2012, 05:57 #144
bartek1018: Myśle, że jeżeli SAF sam potwierdza zainteresowanie tym piłkarzem i wysyła kolejne oferty, to jest na 90% nowy nabytek Manchesteru United.
» 24 lipca 2012, 01:02 #143
Kynys: gdzie moge przeczytać newsy o transferach?
» 24 lipca 2012, 00:40 #142
sordylek1911: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2012 09:35

manutd.com.pl tam jest cały artykuł o transferach albo transferyinfo.pl
» 24 lipca 2012, 09:34 #141
daCunha17: chyba transfery.info....
» 24 lipca 2012, 10:29 #140
Lcris: mi się wydaje ze on jest już u nas i tylko wystarcza jeszcze indywidualne uzgodnienia z piłkarzem a Ferguson go chce sam osobiście po powrocie jako pierwszy przedstawić temu to dementuje.
» 24 lipca 2012, 00:24 #139
adasko6969: Albo po prostu nie chce nakładać na chłopaka dodatkowej presji ze strony mediów po ewentualnym transferze.

Pozdro
» 24 lipca 2012, 00:32 #138
ostry1878: Jest bardzo dobry i ma szanse stac się piłkarzem na poziomie c.ronaldo .ale pierw niech stanie się piłkarzem Manchesteru
» 24 lipca 2012, 00:23 #137
sordylek1911: Oby był taki jak Ronaldo ale żeby nie uciekł potem do Realu
» 24 lipca 2012, 09:36 #136
JohnPieklo: Kurde, ja się nie lubię czepiać i się nie czepiam, ale jakoś drażni mnie to niemożliwe do użycia słowo - internacjonał, zwłaszcza, że oznacza (podobno) zawodnika "innej narodowości niż ta, którą reprezentuje drużyna". A potencjalne (niestety wciąż) umiejętności Andersona wciągają każdego Brazylijczyka na śniadanie.
» 24 lipca 2012, 00:08 #135
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 23:16

Wiele osób także tutaj porównuje lucasa do c.ronaldo i messiego. Jak dla mnie to bardziej porównałbym go do dawnego ronaldo, jeżeli pamiętacie :P to był piłkarz, miał wszystko - technikę, szybkość, drybling, strzał. Mam nadzieje, że lucas stanie się kimś takim dla nas :)

ps. wiem, że ronaldo grał na innej pozycji :)
» 23 lipca 2012, 23:14 #134
marco767: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 23:50

Ronaldo byl jeden...
» 23 lipca 2012, 23:49 #133
SuVeReN: Fergie chyba gdzieś mówił, że nie lubi mówić, kim się interesuje. Woli, aby to było tajemnicą do samego transferu. Coś mi tu nie pasi.
» 23 lipca 2012, 22:23 #132
barosz: KTOŚ NAM PODMIENIŁ SIR ALEXA FERGUSONA !!
» 23 lipca 2012, 22:43 #131
SuVeReN: No, pewnie masz rację! :D
» 24 lipca 2012, 00:39 #130
waldir10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 21:10

a przy okazji repr Brazylii....

sadzicie, ze Lucas bedzie gral w pierwszym skladzie na IO?

teoretycznie powinien bo umiejetnosci ma jedne z najwiekszych,
ale chyba przy systemie brazylijczykow jako rozgrywajacy OP jest ustawiany OSCAR, za nim ustawiani Sandro i Romulo. Na lawce chyba bedzie siedzial GANSO, wiec LUCAS chyba nie jest na ten turniej szykowany jako 3ci OP (tymbardziej, ze jedzie tylko 18 zawodnikow).

na bokach ataku beda: napewno Neymar i pewnie Hulk (po pierwsze zasluguje na to, a po drugie chyba trener nie wykorzystal go jako
3go zawodnika >23lat po to by ogladal mecze z lawki)

Gdzie jest wiec miejsce dla Lucasa??

(nie wyobrazam sobie by mial siedziec na lawce. Może w srodku bedzie gral jakis DM, Oscar i Lucas??)

PS. A wiecie, ze Lucas Moura to ten Lucas-ktory byl na Copa A. 2011? (nie mylic z L. Leiva)
» 23 lipca 2012, 21:09 #129
zico32: Oscar podobno w Chelsea...z drugiej strony myslalem ze najwieksze talenty w Brazylii to Neymar, Ganso i Lucas Moura... a tu oni maja z lawki wchodzic, moze warto bylo powalczyc o tego Oscara podbno pryechodzi za 25 mln euro wiec tanszy niz Lucas Moura...
» 23 lipca 2012, 21:45 #128
waldir10: Kagawa- ofensywny pomocnik, ewentualnie boczny.
Dziwi mnie dlatego fakt, ze MU kupuje dwoch takich graczy - kiedy przydalby sie ktos wartosciowy oprocz Scholesa i Carricka typowo do srodka.

POZYCJA Lucasa Moury...
to przede wszystkim ofensywny pomocnik (OP). Grywa takze na skrzydlach-czesciej na prawym (PS).

czy jest to zawodnik do rozgrywania?
Pozycja srodkowego (OP) nadaje ton gry sama z siebie - dlatego Lucas musi potrafic rozegrac pilke i nawet mu to wychodzi. Jednak jego najwiekszymi atutami są: dynamika, drybling, a przy tym technika. Stad tez grywa na OP lub PS.

Osobiscie uwazam, ze pilkarz ten moze grac ofensywnego w środku, ale w przypadku gdy ma obok (lub za sobą) dwoch innych srodkowych pomocnikow (np dwoch DP, przy systemie np. 4-2-1-2-1)
Wydaje mi sie ze Lucas to pilkarz u ktorego bardziej jednak nalezy wykorzystywac "przebojowość" i blysk, nizeli ustawiac jako playmakera.

PS. gdzies czytalem na jakiejs stronce, ze kilka godzin temu MU doszlo do porozumienia i prawdopodobnie kupia go za 27 mln. Pozostaje jednak dopiac wiele innych szczegolow (pilkarz zza Europy-moglby sie przeniesc jako "młody talent", badania, testy, kontrakt indywidualny, itp itd).
NIE WIEM JEDNAK NA ILE TA INFORMACJA JEST WIARYGODNA, dlatego do tego prosze podejsc z dystansem.
» 23 lipca 2012, 20:58 #127
crupek: Media już podały tą info. o ok. 13 godziny, więc troszkę się spóźniłeś :)
» 23 lipca 2012, 21:03 #126
MUforever1987: Kurde ja słyszałem że już jest w United. Suma odstępnego miała być 26.5 mln :) On by na prawdę wniósł nową jakość, a nie tylko zachęcił Azjatów do kupowania koszulek :]
» 23 lipca 2012, 20:41 #125
Waze: Interesował się, może się nadal interesuje. Im chyba bardziej leży Eriksen niż Lucas.
» 23 lipca 2012, 20:52 #124
crupek: Czy może mi ktoś powiedzieć na jakiej pozycji gra Lucas? Wiem, że jest ofensywnym pomocnikiem, ale czy on rozgrywa?
Patrzyłem na youtube i podoba mi się jego gra. Jeżeli byśmy go kupili, do tego RvP lub Baines byłbym wniebowzięty :) SAF mówił, że mamy 50 mln. To po zakupie Lucasa zostało by 23 mln. W sam raz na RvP. Z drugiej strony zmiennik Evry też jest nam potrzebny. Najlepiej jakby coś udało się wyskrobać i kupić wszystkich trzech :) Skład marzenie.
» 23 lipca 2012, 20:09 #123
adasko6969: Z tego co mi wiadomo najlepiej gra na skrzydle, często schodzi do środka, potrafi dograć dobrą piłkę, ale na pewno nie jest rozgrywającym.

Pozdro
» 23 lipca 2012, 20:13 #122
Waze: Lucas także gra na skrzydle, jeśli się nie mylę :)
Myślę że SAF nie będzie chciał pozyskiwać Bainesa, eksperymentował już z Bradym w meczu z Ajaxem. Normalnie to środkowy pomocnik ale dał go na lewą flankę i przyznam że radził sobie naprawdę dobrze ;)
» 23 lipca 2012, 20:15 #121
crupek: Dzięki za info. To jeżeli gra na skrzydle to jeden z naszych dzisiejszych skrzydłowych czyli Valencia lub Nani będzie musiał czasami siedzieć na ławie ;/ Bardziej jednak przekonał mnie Valencia, chociaż Luis też jest świetny. A co z rozgrywającym? Bo jakbyśmy chcieli jeszcze rozgrywającego (np. Sahina) to nie starczyło by na RvP, bo z tego co wiem to Kagawa nie jest rozgrywającym ( mogę się mylić, bo nie interesuje się Bundesligą)
» 23 lipca 2012, 20:22 #120
Waze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 20:39

Kagawa jest ofensywnym pomocnikiem. A to że Lucas jest skrzydłowym to nie oznacz że Nani czy Valancia będą grzać ławę, Giggs za niedługo odejdzie więc SAF szuka zastępce :) Młody zawodnik zawsze się przyda :) A co do rozgrywającego to liczę na to że Fergie sprowadzi Moutinho lub Mordicia (ale w to raczej wątpię, bo Chorwat jest blisko podpisania kontraktu z RM)
26 mln LUCAS + 20-25 mln RVP = Ponad 50 mln ;d więc Bainesa raczej nie będzie :D Chyba że Ferguson zrezygnuje z Robina ;]
» 23 lipca 2012, 20:36 #119
adasko6969: Mi się marzy oprócz Lucasa rzecz jasna Sahin, cofnięty playmaker, dobry w defensywie i rozgrywaniu, za rok Eriksen i bajka :P
» 23 lipca 2012, 20:43 #118
Waze: hmmm po co ci naraz tylu środkowych pomocników ?Wystarczy jeden młody i gitara. Jak lubisz takie transfery to lepiej zostań kibicem MC lub RM. United bardziej stawia na swoją szkółkę.
» 23 lipca 2012, 20:49 #117
adasko6969: Oczywiście że wolę zawodników ze szkółki, ale lubię tych którymi rzekomo się interesujemy i gdyby SAF zdecydował się ich kupić byłbym zadowolony. Jeśli chodzi o akademie pokładam wielkie nadzieje w Petruccim ze środkowych pomocników, byle nie trapiły go kontuzje i ogrywał się póki co w pucharach.

Pozdro
» 23 lipca 2012, 21:02 #116
crupek: Jeżeli kupimy Lucasa i RvP, to na rozgrywającego nie będzie pieniędzy niestety :( dlatego ja chce Lucasa i do tego Sahina lub Eriksena (który raczej zostanie w Ajaxie) lub Moutinho.
Na Modrica nie ma szans. Zaklepany przez Real.

Ja tak samo w Petruccim pokładam wielkie nadzieje. Piłkarz widać, że ma potencjał.
» 23 lipca 2012, 21:07 #115
FanUnited69: Chłopaki co do tych pieniędzy , którymi dysponuje Ferguson na transfery to trochę się pogubiliście.FERGUSON DOSTAŁ DODATKOWE 50 MLN funtów na kolejne transfery nie wiadomo ile ma jeszcze tych pieniędzy. Co do transferu to jestem oczywiście na tak , ponieważ w nasze j drużynie oprócz Naniego nie mamy drugiego piłkarza , który może minąć kilku rywali przy tym nie tracąc piłki. Co do RvP to jeżeli miałbym wybierać między nim a Berbą to bez wahania wybiorę naszego magika z 9 na plecach z jednego znaczącego powodu , bo on po prostu kocha United.W formie to Dimitar jest na poziomie Robina i co chciałbym dodać to fakt że RvP to jest po prostu "człowiek szkło" i dlatego go nie chcę w United.
» 23 lipca 2012, 21:27 #114
Waze: Na RVP mi tak nie zależy jak na Mouthino. Potrzebujemy środkowych pomocników, a nie napastników. Mamy w swoich szeregach Hernandeza, Welbecka, Rooneya, Berbatova i myślę że więcej nam nie potrzeba. Ale SAF wie co robi i wie jakich zawodników ściągnąć żeby zdobywać puchary...

Czytałem pewien news w którym RVP wypowiadał się że nie ma ochoty grac już Premier League i chętnie przeniósł się do innej ligi, żeby nie robić nazłość Arsenalowi. Myślę że to będzie Juventus, który skład już ofertę za tego zawodnika w wysokości 15 mln, ale niestety był odrzucona wraz z innymi ofertami o podobnej sumie :)

Chętnie widziałbym jeszcze w tym okienku transferowym Mouthino lub Eriksena, ale nie jestem pewien, bowiem Ferguson kupując Lucasa chciałby żeby grał w środku pola. Zobaczymy co z tego wyjdzie. I chętnie zobaczyłbym na Old Trafford także Bainesa ale też nie jestem w stu procentach przekonany że trafi do nas, bo w sobotnim meczu z Ajaxem Kapsztad, Alex przeniósł Bradiego na lewą flankę i chyba na niej zostanie, moim zdaniem świetnie sobie radził :) Nie wiem czy Fergusona urzekł swoją grą :P
» 23 lipca 2012, 22:16 #113
crupek: Ja tak samo chciałbym, aby Berba został. Bardzo go lubię. Po Lucasie chciałbym zobaczyć Moutinho lub Sahina, no może Eriksena, ale on zostanie raczej w Ajaxie. Potem Baines, ale tak jak mówi Waze, że Bradi sobie nieźle radził i z Bainesem może nie wyjść. Tak, czy tak po Lucasie chciałbym jakiegoś środkowego typu Sahin, Moutinho. Jeżeli byśmy kupili tych dwóch piłkarzy (Lucas, Sahin/Moutinho) byłbym bardzo zadowolony z tego okienka :) A jeżeli odejdzie Berba, to nie wiem czy Hernadez da radę, bo ostatnio podobno grał strasznie słabo, ale to tylko sparingi.
» 24 lipca 2012, 08:47 #112
Waze: Ostatnio jakoś nie widzie newsa o Mouthino, nie wiem czy SAF dalej się nim interesuje, może... Ale chętnie bym go zobaczył na Old Trafford.

Myślę że w tym okienku zobaczymy tylko środkowego pomocnika i napastnika (jakby Berbatow miał ochotę odejść. Podobno Zenita ma na niego chrapkę)
Lucas/Mouthino + RVP/lub jakiś inny napastnik

Nawet jeśli dojdzie do jednego transferu to będę bardzo zadowolony z tegorocznego okienka transferowego :)
» 24 lipca 2012, 12:53 #111
Waze: Jeżeli Ferguson jest zainteresowany 19-latkiem, który niby jest wyceniany na 26 mln funtów i do tego czasu jego obecny klub odrzucił 2 oferty to oznacza że Ferguson i spółka w nim widzą ogromny potencjał i są pewni że w przyszłości będzie wielką gwiazdą może nawet większą niż Lionel Messi czy też Cristiano Ronaldo :)

Po odejściu CR do Realu Madryt ceny zawodników poszły ostro w górę, więc nie dziwcie się czemu te sumy są takie zawyżone. Futbol się zmienia wraz z nim pieniądze, coraz częściej mówi się o tym że klubom potrzebne są pieniądze, bo bez tego, niestety, ale klub nie przetrwa. Coraz większe długi i do tego jeszcze doszły Szejki, które rozwalają system swoją kasą...
» 23 lipca 2012, 20:01 #110
Veon: WTF ? 26 mln za 19 -latka który grał tylko w lidze brazylijskiej ?
Ciekawe ilu z was wogóle widziało go kiedykolwiek w akcji.
» 23 lipca 2012, 19:45 #109
gulasz96: Jak SAF kogoś sprowadza, to jestem pewny, że wie co robi :)
» 23 lipca 2012, 19:56 #108
1996kutno: youtube nie boli
» 23 lipca 2012, 19:58 #107
m1ch4l: 26 mln to niezła cena jak sobie zobaczysz jego drybling dynamikę strzały...
Naprawdę świetny młody gracz
» 23 lipca 2012, 22:03 #106
nosiema: na youtube to i grzesiu rasiak mial fajne filmiki sklejone
» 24 lipca 2012, 09:06 #105
Veon: Na YouTube to nawet ja mogę być "niesamowitym talentem".

m1ch4l: 26 mln to być może niezła cena. Problem w tym że wątpie by ktotolwiek z tu obecnych widział jego drybling, dynamike i strzały poza youtube. Gdzie patrz wyżej...
» 25 lipca 2012, 08:26 #104
Castway: Jak dla mnie lucas zapowiada się lepiej niż c.ronaldo - jest silniejszy, szybszy i zdecydowanie bardziej waleczny :) może śmieszne ale gdybym mógł wybierać między powrotem ronaldo a lucasem w united to zdecydowałbym się na lucasa jednak :)

Jego gra opiera się w znacznej mierze na sile fizycznej co a anglii jest niezwykle przydatne. Lucas niszczy system a grając dla united byłby po prostu mieszanką wybuchową :D
» 23 lipca 2012, 18:57 #103
ZuczekUnited: Co ty bredzisz? Lucas nie jest wcale jakis niesamowicie silny, pod tym wzgledem to normalny zawodnik...
» 23 lipca 2012, 19:48 #102
GaRoo: Mało waży i jest niziutki. W takim razie co według ciebie znaczy silny? Moim zdaniem angielscy obrońcy tacy jak Terry zmiotą go z boiska.
» 23 lipca 2012, 19:52 #101
Castway: nic takiego nie napisałem, więc kto tu bredzi :x walczy i dobrze zastawia się ciałem i nie mów mi, że to normalne :)
» 23 lipca 2012, 19:55 #100
ZuczekUnited: 173cm 66kg, a ty piszesz ze jest silniejszy niz CR w jego wieku, pomysl chwile. Dobre zastawienie sie nie rowna sie sile. Taki Moura gdyby wpadl na Vidica, Kompanego to by sie odbil jak od sciany.
» 23 lipca 2012, 20:03 #99
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 20:10

waga i wzrost ma się nijak do tego jak zawodnik potrafi się zastawiać. lucas ma dobrą, proporcjonalną budowę ciała czyli dobry środek ciężkości - swego czasu do tego samego przyzwyczajał nas rooney.

wystarczy porównać go do naszego groszka, który wzrostem jest niemalże jego odpowiednikiem.

sphotos-b.xx.fbcdn. net/hphotos-ash4/c47.0.403.403/p403x403/391391_10151052491599672_1348214402_n.jpg
» 23 lipca 2012, 20:10 #98
ZuczekUnited: "waga i wzrost ma się nijak do tego jak zawodnik potrafi się zastawiać" Przeciez nic takiego nie napisalem, wiec o co chodzi? Jego gra nie opiera sie na sile fizycznej, z racji jego warunkow. To typowy niski, szybki, technik jakich jest teraz wielu i ci lepsi sa pozadani przez wiele klubow. Nie pisz ze jest silniejszy niz CR bo to nie prawda. Nie jest to zawodnik slaby, ani silny. Po prostu normalny, sredni.
» 23 lipca 2012, 20:20 #97
Castway: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 21:22

kto jak kto ale chyba nie powiesz mi, że ronaldo walczy ciałem? jakiś solidniejszy kontakt fizyczny i leżał na ziemi. widziałem jak lucas przepychał większych od siebie :D
» 23 lipca 2012, 21:22 #96
ZuczekUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 21:33

Mi chodzi o sile czlowieka, tutaj Ronaldo jest poprostu silniejszy, wiekszy, ciezszy. Wiekszosc wywrotek przy kontaktach to sa sciemy, nie tylko u Ronaldo. Jest to nawyk pilkarzy ktory smuci mnie troche , ale jest. Jak juz pisalem - 173cm, 66 kg - to jest szczypior, zaden zawodnik opierajacy gre na sile. Z reszta prawdopodobnie bedzie u nas gral wiec zobaczysz, i nie odpisuj znow bezsensu bo nie masz racji.
» 23 lipca 2012, 21:32 #95
1996kutno: Nopki z Onet.pl piszą, że Lucas już u nas jest za 33,5 mln funta xD
» 23 lipca 2012, 17:14 #94
Sorata: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 18:10

A nie przypadkiem euro?
» 23 lipca 2012, 18:09 #93
1996kutno: to też ;D
» 23 lipca 2012, 19:59 #92
Waze: 26 mln funtów = 33,5 mln euro :)
Jeśli się nie mylę, bo nie wiem po ile jest euro :)
» 23 lipca 2012, 20:12 #91
psychoboby: Jestem wyjadaczem po sieci w fife na xboxa i zawsze gram United, z tej perspektywy bardzo bym chcial Lucasa i RVP, wtedy nie byloby juz kozaka z korei albo usa na mnie :D
» 23 lipca 2012, 17:03 #90
cisnecesna: ja mam tak samo tylko ze gram na ps3 narazie jak gralem ManUTDvsMANutd to przegralem jeden jedyny mecz z jakims kolesiem z usa
» 23 lipca 2012, 19:01 #89
michal94klb: Sami niepokonani mistrzowie widzę,jeszcze sobie w tle puszczę Eye o the tiger i będzie pełen wypas... Mistrzostwa Polski a potem Świata czekają skoro jesteście tacy dobrzy.

A United z Lucasem i Robinem nie robi na mnie żadnego wrażenia,powiem tylko jedno słowo-Urugwaj.
» 23 lipca 2012, 19:12 #88
RockyMU: Nani nie odejdzie,bzdura.A to że wycyztałeś,to dlatego że ci link podałem niżej -.-
» 23 lipca 2012, 16:05 #87
sordylek1911: Rocky MU spokojnie
» 23 lipca 2012, 16:17 #86
GBest93: Negocjacje kontraktu nie trwają 2 dni , a w ogóle bo jakiego diabła miałby odchodzić do Tottenhamu , z którego odchodzi największa ich gwiazda i w ogóle wątpie by kiedykolwiek Tottenham zaistniał w piłce na dobre jeśli chodzi o mistrzostwo , na pewno nie w tej dekadzie.
» 23 lipca 2012, 17:48 #85
RooneyMU: youtube. com/watch?v=8DBKPHOy-Wc&feature=related

Polecam ten filmik z umiejętnościami Lucasa i nawet najwięksi przeciwnicy tego transferu zmienią zdanie.
» 23 lipca 2012, 15:57 #84
messengerUTD: Też mi coś. Na youtube można zrobić gwiazdę z Rasiaka.
» 23 lipca 2012, 16:21 #83
pogbawelbeck: No też bez przesady messengerUTD, ale coś w tym jest:)
» 23 lipca 2012, 16:59 #82
sisinho: @RooneyMU

youtube.com/watch?v=co9uy0k4wG4&feature=related

Czyli co, Wolski też warty 30 mln?
» 23 lipca 2012, 17:20 #81
michal94klb: Quaresma też był gwiazdą YT(w sumie nadal jest) czy FMa(tu już teraz gorzej) a jakoś jak przyszło grać trochę poważniej to okazało się że to zwykły barszcz.
» 23 lipca 2012, 19:13 #80
bulka: Jeśli kupimy Lucasa to można zapomnieć o RvP, będzie jeszcze transfer LO czyli Baines'a :) Fajnie jak by SAF powalczył o Eriksena wtedy było by miodnie :D
» 23 lipca 2012, 15:53 #79
RockyMU: No chyba podałem niżej....
» 23 lipca 2012, 15:48 #78
sordylek1911: Rocky MU dzięki za odpowiedz
» 23 lipca 2012, 15:57 #77
sordylek1911: Ej a gdzie się podział ten news że niby Lucas za 26 milionów przeszedł do nas??
» 23 lipca 2012, 15:42 #76
mateomufc: modric tez już miał być w MU i jak to wyglada dziś.. nie ma co smaków robić
» 23 lipca 2012, 15:29 #75
Rooni126: Z ta roznica sie Modrica chcieli zakontraktowac kibice ...
» 23 lipca 2012, 15:31 #74
adasko6969: Pewnie gdyby Levy chciał go sprzedać do zespołu z tej samej ligi i za rozsądniejszą cenę by był w Man Utd.
» 23 lipca 2012, 15:58 #73
Klimaa: Zatem RvP nie trafi na OT. Pomocnik jest bardziej potrzebny, obyśmy tylko doszli do porozumienia nie wydając przy tym za dużo funduszy.
» 23 lipca 2012, 15:00 #72
hitman90: A dlaczego RvP nie trafu na OT?
» 23 lipca 2012, 15:02 #71
bartek1018: Coś mi się wydaję, że SAF może jeszcze wsystkich zaskoczyć i sprowadzić ich obu, to było by piękne. Choć wiem, że może trochę pachnie FIFA to chyba jest to możliwe patrząc na wypowiedzi Bossa oraz ciągłe spekulacje prasy.
» 23 lipca 2012, 15:17 #70
1996kutno: bo jest stary i nie wart pieniędzy na dalsze lata
» 23 lipca 2012, 15:33 #69
zbyszek7: To nie pachnie, to smierdzi na kilometr FIFA ale musze sie z toba zgodzic bo wydaje sie to dosc prawdopodobne ze obaj zagraja na Old Trafford w nastepnym sezonie. Poczekajmy na rozwoj wydarzan :-P
» 23 lipca 2012, 16:09 #68
michal94klb: To nie jest w ogóle prawdopodobne żeby przyszli obaj,ba,jeśli przyjdzie jeden z nich to już będzie cholerny sukces...
» 23 lipca 2012, 19:15 #67
tamis: No to jeżeli SAF potwierdził, że interesuje się Mourą to pomoc może wyglądać ciekawie w tym roku. Jeszcze tylko Baines, bo RvP jest niepotrzebny. Tegoroczne okienko transferowe jest całkiem udane.
» 23 lipca 2012, 14:36 #66
CichyManUtd: Jeszcze nic nie jest udane , Kagawa i Powell to nie są jakieś mega wzmocnienia ,a Lucas jeszcze nie jest potwierdzony na 100%
» 23 lipca 2012, 14:53 #65
hitman90: Chyba Lucas w ogóle nie potwierdzony, lol. MU oficjalnie interesuje się dwoma zawodnikami: RvP i Mourą, a czy do nas dojdą, to już zupełnie inna bajka.
» 23 lipca 2012, 15:00 #64
gosc1234: ile meczy oglądałeś w tym sezonie bundesligi? po twojej wypowiedzi twierdzę że nie wiele, jakbyś widział chociaż 5 meczy z udziałem Kagawy to byś nigdy nie powiedział że nie jest mega-wzmocnieniem, jeżeli on nie jest dla Ciebie mega wzmocnieniem, to chyba takimi wzmocnieniami są tylko Messi i Ronaldo
» 23 lipca 2012, 15:08 #63
CichyManUtd: @gosc1234
Śledzę Niemiecką Bundesligę ponieważ mam ją w abonamencie. Nie twierdzę ,że Kagawa to nie jest duże wzmocnienie naszego składu ,ale to nie wystarczy spójrzmy jak zbroi się Chelsea przed tym sezonem.
» 23 lipca 2012, 15:18 #62
Diverso: Chelsea się zbroi? Pozbywając się Kalou, Drogby i Bosingwy, a pozyskując Hazarda i Marina, nie sądzę żeby byli zadowoleni. No chyba, że ten sezon to będzie sezon Torresa, a Paulo Ferreira będzie dawał radę na prawej obronie :P
» 23 lipca 2012, 15:32 #61
1996kutno: oni powinni dawać szanse welbeckowi on jest super i na dodatek jest wychowankiem
» 23 lipca 2012, 15:34 #60
azir7: Kagawa to jest wzmocnienie i to duże ...
» 23 lipca 2012, 15:34 #59
CichyManUtd: Hazard ,Marin może Lukaku będzie grał częściej w podstawie naprawdę warto przyjrzeć się tej drużynie bo pozbyli się Kalou i walecznego Drogby ale Drogba też już swoje lata ma. Gdyby doszedł im do skutku transfer JesĂŠ RodrĂ­gueza , czytałem że się nim interesują to nie powiecie mi chyba że to będą dla nich słabe wzmocnienia. My na razie mamy Kagawę i Powella jeśli United dokupi jeszcze Bainesa i Lucasa to to okienko będzie najlepszym w ostatnich kilku latach.
» 23 lipca 2012, 16:34 #58
sisinho: @tamis

Czy Moura to wzmocnienie to bym tego nie powiedział. Gra na pozycji Kagawy, więc jeden z nich będzie siedział, no chyba że SAF Moure widzi na boku pomocy tylko wtedy 2 dobrych skrzydłowych będzie grzało ławę.
» 23 lipca 2012, 17:27 #57
tamis: @sisinho

Ale zauważ, że Fletcher dalej nie może grać, bo ma problemy zdrowotne. I gdyby doszła jedna kontuzja to byłaby ciemna d**a.
» 23 lipca 2012, 18:39 #56
sisinho: @tamis

Dlatego warto zastanowić się nad zawodnikiem do środka pola a nie kolejnym ofensywnym pomocnikiem. Skoro SAF chce Moure to po co sprowadzał Kagawe? Ta sama pozycja.

Tak, Darren ma kontuzje ale na jego pozycji nie zagra ani Kagawa ani Moura, a jedynie Carrick/Anderson czy Rudy, więc lepiej byłoby wyłożyć kasę na Moutinho/Mvile/Eriksena niż Mourę.
» 23 lipca 2012, 20:26 #55
tamis: @sisinho

Ale Moutinho już raczej przejdzie do Spurs. O M'Vili słuch zaginął, a Eriksen prawdopodobnie zostanie w Ajaxie (choć, gdyby SAF sypnął kasą to raczej byłby nasz).
» 24 lipca 2012, 10:02 #54
sisinho: @tamis

Na tą chwilę nie ma żadnych wzmianek o Moutinho. Co prawda było coś o zainteresowaniu Tottenhamu ale to wszystko, zero konkretów jak w przypadku Eriksena. Okno trwa, zawodnicy dalej w swoich klubach(ta trójka) więc warto o kogoś powalczyć jeśli SAF realnie chce wydać te 50 mln funtów na transfery.
» 24 lipca 2012, 10:56 #53
crash: dlaczego Moura został w newsie określony internacjonałem? chyba trochę przedwcześnie :)
» 23 lipca 2012, 14:34 #52
maaciek00: Saf się zrobił ostatnio strasznie wygadany nt. nowych transferów co jest do niego nie podobne.
» 23 lipca 2012, 14:32 #51
1996kutno: Może i lepiej kto wie? :)
» 23 lipca 2012, 15:35 #50
hitman90: No no... kroi się jeszcze kilka transferów, ciekawe co z tego wyjdzie. Wydaje mi się, że jak przyjdzie Lucas, Manchester podziękuje za usługi Naniemu. Do tej pory nic nie słychać o jego nowym kontrakcie, w dodatku to United zerwało negocjacje z zawodnikiem. Poza tym, Nani, Moura, Antek i Young spokojnie mogliby obdzielić dwa czołowe zespoły Europejskie, więc trzymanie dwóch z nich na ławie to wręcz grzech:)
» 23 lipca 2012, 14:27 #49
Draciel: Czyli de facto transfer Lucasa nie byłby wzmocnieniem, tylko uzupełnieniem składu? Wolałbym, żeby został Portugalczyk i przyszedł normalny rozgrywający.
» 23 lipca 2012, 14:30 #48
Danny19: ale Lucas to nie jest skrzydłowy tylko Ofensywny Środkowy Pomocnik, czyli zawodnik taki jak Kagawa, Hazard, Ozil.
On może grać na skrzydle, ale preferowaną pozycją jest środek, i nie wydaje mi się aby Ferguson chciał go sprowadzić do zastąpienia Naniego, pozatym portugalczyk sam powiedział, że bardzo mu się podoba w Manchesterze ni ma zamiar dokończyć swój kontrakt przynajmniej do 2014roku!
» 23 lipca 2012, 14:43 #47
hitman90: Draciel,
No na to wygląda, bo jaki sens miałoby trzymanie 4 fantastycznych skrzydłowych, z których każdy dałby sobie radę w najlepszych klubach? A co do Naniego, też go bardzo lubię, chociaż irytuje mnie fakt, że jego forma jest ciągle niestabilna. Na Valencie zawsze można liczyć, Young gra bardzo dobrze, nie schodzi poniżej pewnego poziomu, a Nani jest w stanie zagrać lepiej niż Ci dwaj razem wzięci, żeby przez dwa miesiące dochodzić do siebie;)

Dany,
Wszystko wskazuje na to, że jest to skrzydłowy. Nawet na oficjalnej stronce mu użyte jest słowo "winger" w stosunku do Lucasa. A poza tym, wiesz... Young to niby też ofensywny pomocnik:)
» 23 lipca 2012, 14:49 #46
Draciel: Paradoks- wyleci z klubu gość, który rok temu został wybrany najlepszym zawodnikiem sezonu w United, a zostanie grubas, który jest non stop kontuzjowany...
» 23 lipca 2012, 15:01 #45
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 15:14

@Draciel Uważaj, bo się zaraz zlecą fani 'talentu' (wiecznie ukrytego, ale zawsze) Andersona i Cię zjadą za to, że śmiesz mieć inne zdanie.
» 23 lipca 2012, 15:13 #44
hitman90: @Szejp
Nie strasz kolegi, fani Andersona już chyba nie istnieją:)
» 23 lipca 2012, 16:09 #43
Draciel: Jest jeden i to on ma najwięcej do powiedzenia w tej kwestii niestety ;)
If you know what i mean...
» 23 lipca 2012, 16:17 #42
HubsS1: Pamiętam tydzień temu, że Sao Paulo odrzuciło ofertę United i że nie będzie już transferu. A teraz? Większość mówi, że Lucas będzie praktycznie w nowym sezonie zakładał czerwoną koszulkę.
Ale ja będę czekać aż oficjalnie oba kluby się dogadają a Lucas będzie prezentować się w stroju United.
» 23 lipca 2012, 14:27 #41
m1ch4l: ciekawie ciekawie ...
Może SAF tym razem zrobi nam niespodziankę i będziemy mieli małą przebudowę w stosunku do poprzedniego sezonu .
SAF mówił o zainteresowaniu RvP Lucasem i mówił że mamy mało LO
jak SAF cosś powie to (w tym przypadku) transfery idą w dobrą stronę
» 23 lipca 2012, 13:58 #40
nice1bruva: Jeszcze tydzień temu 50% wypowiadających się tu wyzywało Fergusona od żyda, szkockiego skąpca i człowieka który nie wie w jakich realiach funkcjonuje, przywoływano przegrane transfery sprzed 8 lat - mam nadzieję że tym transferem Saf pozamyka mordy temu bydłu które myśli że Man Utd to ich współwłasność.
» 23 lipca 2012, 13:48 #39
wiruch: bo Ci żyłka pęknie mistrzu...
» 23 lipca 2012, 13:50 #38
piokrop: Dobrze napisane nice1bruva.
» 23 lipca 2012, 14:11 #37
messengerUTD: No czyli Moura będzie nasz tak przeczuwam. Pytanie kto będzie tym drugim piłkarzem? Robin van Persi czy Baines.
» 23 lipca 2012, 13:47 #36
przemekk28: Oby Baines.
» 23 lipca 2012, 14:12 #35
Szejp: oby RVP. Wtedy mamy najsilniejszą ofensywę w Anglii.
» 23 lipca 2012, 14:58 #34
azir7: oby jakis inny LO a w ostateczności Baines
» 23 lipca 2012, 17:12 #33
przemekk28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 17:18

Najlepiej żeby przyszli obaj tak naprawdę, ale to raczej nierealne, chociaż to 50 mln. by starczyło.
» 23 lipca 2012, 17:17 #32
gruby3001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 13:56

http :// sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/media-lucas-moura-pilkarzem-manchesteru-united,1,5196620,wiadomosc.html\\to samo tutaj :)
» 23 lipca 2012, 13:56 #31
gruby3001: Hmm tylko cena nie taka sama i co teraz? kolejne plotki...

Ciekawe na czym sie zakończy
» 23 lipca 2012, 13:57 #30
bart41: Pomyśl trochę... 26mln Funtów=33,5mln Euro.
Czytaj ze zrozumieniem i nie pisz głupot ;)
» 23 lipca 2012, 14:03 #29
adasko6969: Cena taka sama tylko w innej walucie...
» 23 lipca 2012, 14:17 #28
czerwonydevil: Ten chłopak będzie grał z diabłem na piersi! Tego jestem pewien.
» 23 lipca 2012, 13:30 #27
10wazzar10: gdzie są teraz Ci, którzy jechali po Fergusonie i United, że nie mają kasy na transfery? he?
» 23 lipca 2012, 13:28 #26
m1ch4l: Dość szybko zniknęli
» 23 lipca 2012, 13:51 #25
wiruch: nie do końca zniknęłi ale jak widać Glazerowie poszli po rozum do głowy i zorientowali się że w klub też trzeba troszkę zainwestować żeby jego wartość nie spadała...
» 23 lipca 2012, 13:53 #24
wazza89: Kto wie może Fergie miał w planach kupić Kagawe Hazarda i Lucasa? Nie wyszło z Hazardem to wysłał oferte do arsenalu z RvP?
Kagawa juz jest nasz.
Hazard był w kręgu zainteresowań - oficjalnie potwierdzone.
Lucas jest już praktycznie nasz.
Za Robina również poszła oferta - oficjalnie potwierdzone ( na "otarcie łez" za Edena)

Czyli z tego wynika iż wszyscy hejterzy zwolenników transferów nie mieli racji,
Jednak środek : chory Fletch, wiecznie bez formy Anderson, słaby fizycznie Clev, stary Giggs i Scholes oraz Nani Young i Carrick nie wystarczą.

Jednak "sezonowcy" mieli trochę racji a Ci wszyscy geniusze , "brygada Fergiego" fani aż po grób, ludzie powtarzający "to nie fifa - nie potrzebujemy transferów" byli w blędzie.

Transfery i mała rewolucja w składzie raz na jakiś czas jest bardzo potrzebna. Nie tylko w fifie.



GLORY
» 23 lipca 2012, 13:27 #23
ZuczekUnited: So much win :D
» 23 lipca 2012, 13:31 #22
swistek: taak ? teraz każdy cwaniak i wielki znawca. przypomnisz może poprzednie lata jak wyglądały okna transferowe ?
Ci co chcieli transferów wielkich zawsze ich chcą i nie widze nic nadzwyczajnego w tym, że w kolejnym oknie napisali to samo co pol roku temu..
» 23 lipca 2012, 13:33 #21
wazza89: kiedys dodalem koment , że potrzebujemy 2 szybkich, grajacych technicznie pomocników to mialem 10 negatywnych odpowiedzi ;)
» 23 lipca 2012, 16:38 #20
nitiX: Chyba najbardziej pozytywny newss od 3 lat
» 23 lipca 2012, 13:05 #19
brylaant: hehehe , nie no może od czasu transferu Kagawy ;)
» 23 lipca 2012, 13:24 #18
tuszek10: zgadzam się z Tobą nitix :) tez tak uwaza :D ja bym powiedzial ze jakby przeszedl to byłby najciekawszy transfer od odejscia Cristiano Ronaldo
» 23 lipca 2012, 15:15 #17
ZuczekUnited: Chyba wszyscy widzimy co ta cala szopka oznacza, jestem pewny ze ten zawodnik bedzie reprezntowal barwy United w przyszlym sezonie ;)
» 23 lipca 2012, 13:04 #16
przemq: Oglądając jego filmiki na yt, brazylijski Hazard.
» 23 lipca 2012, 13:01 #15
HubsS1: Chyba brazylijski Ronaldo lub Messi :D
» 23 lipca 2012, 14:28 #14
nosiema: hazarda w formie mozna spokojnie porownywac do ronaldinho
» 23 lipca 2012, 14:44 #13
MaciasDevil: Bez przesady. Gdzie Hazardowi do Ronaldinho... :)
» 23 lipca 2012, 15:51 #12
T7MU: Jak długo czekałem na tak PRACOWITE okienko transferowe :)
Musieliśmy dostać po ryju na każdym froncie, ale widać Fergie się obudził... samo to że przyznaje się do ścigania na poważnie RVP i Lucasa, a już kupił Kagawę i Powella napawa optymizmem.

GLORY GLORY MAN UNITED !!
» 23 lipca 2012, 12:52 #11
nosveratu: Zgadzam się, to okienko transferowe może być jednym z najdroższych w historii United.
» 23 lipca 2012, 13:12 #10
wazza89: Interesują się Lucasem i Robinem? wtf? Czy ja aby na pewno jestem na stronie Manchesteru United? hehe
» 23 lipca 2012, 12:52 #9
EmigrantPL: "Nie doszliśmy JESZCZE do porozumienia" - If you know what I mean :)
» 23 lipca 2012, 12:49 #8
18Lukasz78: Dzięki tej wypowiedzi uwierzyłem jeszcze bardziej w transfer Lucasa.
» 23 lipca 2012, 12:42 #7
10wazzar10: pewnie gdyby nie było nic na rzeczy, ani słowa Fergie by nie szepnął o tym - znając życie, transfer jest praktycznie na sto procent załatwiony, nic tylko czekać na oficjalne potwierdzenie :]
» 23 lipca 2012, 12:40 #6
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2012 12:47

w sumie możesz mieć rację, bowiem ile to razy SAF odpowiadał 'no comment' na prowokacje dziennikarzy. Osobiście nie jestem fanem talentu Lucasa, ale skoro Boss go chce, to musi posiadać wyjątkowy talent (którego ni jak jednak nie ma póki co możliwości udowodnić).
» 23 lipca 2012, 12:43 #5
RedArmy: Też coś mi się zdaje ze SAF do końca wszystkiego nie powiedział , a to tylko dlatego żeby inne kluby nie ubiegły United
» 23 lipca 2012, 12:45 #4
wazza89: Fergie niejednokrotnie wkurzał się jeżeli wyciekały informacje o ich celach. Mówił, że to podbija cenę itp itd. Zawsze United załatwia transfery szybko i po cichu. A tu nagle Fergie potwierdza zainteresowanie Lucasem? On już jest nasz . To jasne.
» 23 lipca 2012, 12:54 #3
jarek87999: skoro ferguson mowi ze sie nim interesujemy to znaczy ze juz jest podpisany kontrakt
» 23 lipca 2012, 12:39 #2
witek: Heh, no coś w tym może być. SAF rzadko potwierdza zainteresowanie zawodnikiem, a jeszcze rzadziej jeśli interesują się nim inne kluby.

"Oczywiście, wykazujemy zainteresowanie tym piłkarzem. Dopóki jednak nie ustalimy warunków transferu z drugą stroną, dopóty nie możemy powiedzieć, że Lucas jest nasz."

Z tonu tej wypowiedzi można się na prawdę ostro napalić na transfer Brazylijczyka. Okienko co raz ciekawsze!
» 23 lipca 2012, 12:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.